Dat vind ik eigenlijk helemaal niet zo verkeerd om te horen. Ik denk dat het een goed idee is om het even pauze te geven. Ik vond het zelf eigenlijk een goed idee dat ze maar even een andere game tussendoor maken.
Below zero is echt niet geworden wat het moest zijn, en daar zijn ze het zelf denk ik ook wel mee eens.
Of het gehaast is, of dat ze een beetje doorgeslagen zijn in het luisteren naar de community, ik weet het niet. (De hele verhaallijn is op het laatste moment veranderd, oa door feedback van de community, denk dat eigenlijk het grootste probleem is geweest.)
spoiler:Je merkt ook echt dat het verhaal gewoon niet lekker loopt, en niet goed op elkaar aansluit. Ik heb ook de eerdere versies gespeeld, daar was het verhaal nog niet klaar, maar het voelde wel alsof dat stukken beter op elkaar aan sloot.
Ik denk dat het een goed idee is om het even rust te geven, om wat goede ideeën te bedenken, de ontwikkelaars wat rust te geven, en te bedenken hoe ze nou het beste naar feedback kunnen luisteren, maar ook hun eigen ding blijven doen.
Ik vraag me ook heel erg af in wat voor richting we gaan. Gaan we
spoiler:Alan achterna, naar zijn wereld? Of gaan we op deze planeet verder? En hoe ziet de planeet van Alan er uit, is dat misschien ook onder water?
Ik hoop dat ze het roer niet te ver om gooien, en het wel gewoon Subnautica blijft, en niet iets heel anders.
[
Voor 8% gewijzigd door
WEBGAMING op 22-02-2022 17:26
]