Ideaal voor driveby's!
[ Voor 11% gewijzigd door MrDummy op 29-07-2015 00:24 ]
[ Voor 12% gewijzigd door MrDummy op 29-07-2015 01:21 ]
Mwoah. Het is ws in aanschaf en verbruik de goedkoopste 6-zitter, maar zodra je die 6e stoel niet per se nodig hebt, is het stukken duurder in verbruik dan veel 5-zitter MPVs. Dat gaat zodra je meer dan 5k km/j rijdt er flink in hakken.MrDummy schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 22:26:
Als ik weinig geld heb, zou ik ook Multipla rijden, omdat hij lekker veel ruimte heeft.
Ik rij niet om schoonheid, maar gaat mij meer om functionele nut van het geheel.
Als auto verder weinig technische problemen heeft en onderaan weinig roest aanwezig is, dan is het prima.
Dus voor sommige mensen wel blij dat Multipla goedkoop is.
Oslik blyat! Oslik!
39
Mijn moeder heeft voorheen Citroën Berlingo. De afmetingen met elkaar vergeleken.dion_b schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 01:20:
Let trouwens ook op dat het een bijzonder brede auto is, wat in stedelijk gebied lastig parkeren betekent.
Maar goed, als ik een 6-zitter nodig zou hebben, zou ik stiekem erg snel naar een Multipla kijken. Het biedt erg veel voor weinig geld, en je maakt er iig een statement mee dat je geen ene moer geeft om uiterlijkheden of mening van anderen
Verwijderd
Dat jij de auto niets vind is jouw mening. Iedereen kijkt anders naar een design, dan vind ik jouw laatste zin wel erg kinderachtig. ALsof ik niet om de meningen van anderen zou geven. Iedereen om mij heen heeft inderdaad een mening er over, maar snappen ook waarom deze auto.Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 09:17:
Ik vind het ontwerp persoonlijk afschuwelijk. Er zijn genoeg MPV's die wat minder lelijk zijn in het segment lijkt mij.
Ik ben toch wel van de bevolkingsgroep die denkt dat welke auto je rijdt iets zegt over je persoonlijkheid.
De multipla heeft toch een behoorlijk hoog niveau van anti-charisma. Zonder dat als je kijkt naar de werkelijke kosten van het rijden van de auto (verbruik, wegenbelasting, onderhoud) hij echt voordelen heeft.
Maargoed, als je hem gratis krijgt schrijft die niet af. Als je zelf geen alternatief hebt moet je een gegeven paard niet in de bek kijken.En niet iedereen maakt het uit wat anderen van hen vinden.
[ Voor 8% gewijzigd door empy op 29-07-2015 09:34 ]
Verwijderd
Precies daarom heb ik de laatste zin toegevoegd. Ik vind de indruk die je wekt met een auto, en met kleding belangrijk. En een grote groep mensen ook.Dat jij de auto niets vind is jouw mening. Iedereen kijkt anders naar een design,
Ik durf te beweren dat je niet in de eerste generatie hebt gereden van de Fiat Multipla:_eLMo_ schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 19:11:
Paar keer (mee)gereden in een fiat multipla generatie 1. Prima auto, echter voor mensen >1.90m te klein. Ik zat met 1.94m met m'n hoofd tegen het dak (voorin)
Alsjeblieft, een taart speciaal voor jou!empy schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:59:
[afbeelding]
Multipla!!
Heerlijke wagen. Niet iedereen weet het design te waarderen
Vergis je niet in de breedte, hij is 187,1 cm breed zonder spiegels. Dat is breder dan een Mercedes S-klasse uit de tijd dat de Multipla op de markt kwam (185,5 cm breed) of een BMW 5-serie uit 2015 (186,0 cm breed). En de buitenspiegels van de Multipla steken ver genoeg uit om een caravan achter de auto te kunnen hangen, waardoor hij effectief nog een stuk breder is dan de genoemde Mercedes en BMW.MrDummy schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 01:28:
[...]
Mijn moeder heeft voorheen Citroën Berlingo. De afmetingen met elkaar vergeleken.
Multipla verschilt amper van Berlingo. Hij is 5 cm breder, [...] Van 5 cm meer breedte schrik je niet zo veel van... dus verwacht dat rijden weinig problemen geeft.
Een goede grap mag vrienden kosten.
[ Voor 31% gewijzigd door MrDummy op 29-07-2015 14:05 ]
Beluga whaleMrDummy schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 14:03:
Als ik naar de snuit van Multipla kijkt, doet me denken aan .... een dolfijn?
[afbeelding]
Heeft dikke kop en lange snuit.
Maar een kikkerkop misschien ook wel.
[afbeelding]
Op welke dierensnuit lijkt het meest op?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[ Voor 5% gewijzigd door MrDummy op 29-07-2015 14:38 ]
Professioneel Heftruck Syndroom
Bekende flat, ziet er nu niet meer uit zoals op de foto!
Music is not just a sound, it's a way of living.
Dan woon jij dichtbijQck schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:31:
Lelijkste auto ter wereld. Ik heb een weddenschap lopen (eerder belofte) met een vriend dat wanneer één van ons stinkend rijk wordt, we destruction derby gaan spelen met Multipla's.
[...]
Bekende flat, ziet er nu niet meer uit zoals op de foto!
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Yup, het wordt sowieso beter. Het eindresultaat kun je op de website zien.empy schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 15:53:
[...]
Dan woon jij dichtbijEr zit niet meer veel verpakking omheen nee, het word ongeacht het eindresultaat in ieder geval een verbetering
![]()
Er staan op dat parkeerdak regelmatig multi's geparkeerd. Deze twee grijze, een blauwe en een gouden.
Bij mij in de wijk rijdt en donkerblauwe rond, we maken er allebei de sport van om ze zo veel mogelijk naast elkaar te parkeren.
Dat valt mij wel op onder de eigenaren, ze zoeken elkaar op bij parkeerplaatsen en net als motorrijders word er gezwaaid bij passerenEn er rijdt van alles mee rond, jonge gezinnen, oudere gezinnen, ouderen. Je kan in ieder geval niet zeggen dat het een ouwe lullenbak is.
Music is not just a sound, it's a way of living.
Wat dat betreft heeft de Multipla veel overeenkomsten met een vriendin uit het oostblok.Brent schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:00:
Lelijk en goedkoop? Perfect combinatie.
[ Voor 15% gewijzigd door Tomatoman op 29-07-2015 16:27 ]
Nee joh, dan doe je 't verkeerd. Het hele punt van moldavischebruiden.nl was toch juist dat zelfs onaagepaste lelijkerds een mooie vrouw konden vinden?Tomatoman schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:21:
[...]
Wat dat betreft heeft de Multipla veel overeenkomsten met een vriendin uit het oostblok.
Wat? Het zuigt goed maar zonder te klagen?Tomatoman schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:21:
[...]
Wat dat betreft heeft de Multipla veel overeenkomsten met een vriendin uit het oostblok.
Oslik blyat! Oslik!
Waarom is dat 'helaas'?Trishul schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:20:
Voor de Multipla zijn er helaas genoeg goede alternatieven te vinden
Ik las 1 van de reviews op Autoweek website waar iemand voorheen in Zafira 1.8 heeft gereden. Maar de eigenaar klaagt om minder comfortabel rijden en ook nog veel onderhoudskosten aan Zafira kwijt.Trishul schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 17:20:
Voor de Multipla zijn er helaas genoeg goede alternatieven te vinden, zoals de opel zafira uit dezelfde tijd. Rijdt prima, en ziet er tig keer beter uit. Zijn ook vrij duurzaam (de diesels), en kosten niet zoveel meer tegenwoordig.
De vormgeving ook, in negatieve zinMrDummy schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:38:
[...]...Dat maakt wel wat indruk.
[ Voor 35% gewijzigd door kronolith op 29-07-2015 18:56 ]
Uiteraard, dit soort n=1 gevallen maken altijd indruk. Zo ken ik iemand die nog steeds in een zafira '99 rijdt, 321k op de teller, 2.0 diesel, originele koppeling, eigenlijk bijna alles origineel behalve de egr en brandstofpomp. Enig nadeel is de wegenbelastingMrDummy schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:38:
[...]
Ik las 1 van de reviews op Autoweek website waar iemand voorheen in Zafira 1.8 heeft gereden. Maar de eigenaar klaagt om minder comfortabel rijden en ook nog veel onderhoudskosten aan Zafira kwijt.
Na overstap op Multipla wordt het aangenaam en comfortabel rijden en aantal onderhoudskosten wordt al stuk minder op kleine mankementen na. Het is te doen.
Aantal reviews prijzen Multipla ook om de lage onderhoudskosten en lagere verzekering. Er gaat niet veel kapot aan Multipla en olieverbruik blijkt 1 liter per 15,000 te zijn. De verbruik blijft ook lange tijd stabiel.
Ook na jaren rijden weinig roest en het rammelt nog niet rond de auto. Alles zit nog stevig in elkaar.
Dat maakt wel wat indruk.
Voor een premium auto betaal je premium prijzenMrDummy schreef op zaterdag 01 augustus 2015 @ 23:52:
Helaas is tweede sleutel van oude eigenaar zoek is en nog niet teruggevonden. Hoor dat het niet goedkoop is om nieuwe te kopen en opnieuw inlezen. Zo'n 100-150 Euro.
[ Voor 7% gewijzigd door Tomatoman op 02-08-2015 09:45 ]
Er zijn al 2 auto's. 1 van mijn moeder en 1 is van mij. Dus we kunnen nog wel rijden hoor mocht andere misgaat.Tomatoman schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 09:25:
Kun je die tweede auto niet achterwege laten? Als alles goed gaat zul je hem nooit nodig hebben en als je hem kwijtraakt kun je Fiat dan alsnog bellen.
Zoals Tomatoman aangeeft, alleen bij het fileparkeren. In parkeergarages en op -terreinen heb je veel minder last van de lengte maar wel van de breedte. Niet dat het onmogelijk is, maar juist als iemand slechter ter been is, is een breder uitslaande deur handiger. De ruimte daarvoor ga je zelden hebben met zo'n breed geval als de Multpla - nouja, tenzij je met schuifdeuren werkt a la Renault AvantimeMrDummy schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 13:44:
[...]
Multipla is gunstig voor parkeren, zou je kunnen zeggen.
Oslik blyat! Oslik!
Dat is veel toch? (het klinkt alsof je het weinig vind vandaar dat ik het vraag). Ik doe zelf 30.000 km met mijn olie en dan hoef ik niks tussentijds bij te vullen (geen zichtbaar verbruik te zien bij de pijlstok)MrDummy schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 18:38:
[...]
Aantal reviews prijzen Multipla ook om de lage onderhoudskosten en lagere verzekering. Er gaat niet veel kapot aan Multipla en olieverbruik blijkt 1 liter per 15,000 te zijn.
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik nog nooit in dat gedrocht heb gereden, maar hoe kan zo'n bakbeest een goed weggedrag hebben? Dat dweilt toch alle kanten op? Voor een dergelijke auto zal het ok zijn, maar 'goed rijgedrag'? Een simpel antwoord is nu " dan probeer je het eens." Maar zo ver gaat mijn nieuwsgierigheid dus nietMrDummy schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 20:24:...Voor de rest ben ik wel tevreden met goed rijgedrag....
Daar heeft Top Gear toch al lang geleden een oplossing voor aangedragen?MrDummy schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 20:24:
Oh ja, je kan niet eens neus zien. Door de verhoogde deel is motorkap niet te zien, ook al ga ik helemaal naar voren. De vorige eigenaar heeft duidelijk al eens tegen de paal gekomen aan de linkerkant, daar zijn schampsporen te zien.
Moet maar uitzoeken hoe ik de onzichtbare motorkap kan inschatten om parkeren wat beter te gaan.
Multipla is aardig breed met 187 cm. Daardoor is hij als een blok op de weg en zwabbert niet. Mensen vertellen zelfs dat je stevig rontondes kan nemen en kantelt weinig. Smallere voertuigen hellen meer over en brede voertuigen juist minder.Roenie schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 21:11:
Eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat ik nog nooit in dat gedrocht heb gereden, maar hoe kan zo'n bakbeest een goed weggedrag hebben? Dat dweilt toch alle kanten op? Voor een dergelijke auto zal het ok zijn, maar 'goed rijgedrag'? Een simpel antwoord is nu " dan probeer je het eens." Maar zo ver gaat mijn nieuwsgierigheid dus niet
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Steeds meer auto's, ook kleine modellen, worden aan de voorkant van parkeersensoren voorzien. Blijkbaar is lang niet iedereen het met jouw stelling eens.LordSinclair schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 07:43:
Bij de meeste moderne auto's zie je de neus niet meer, dat lijkt mij een "alledaags" probleem wat nooit echt als probleem gezien wordt. Een kwestie van je auto een beetje leren kennen. Dat went snel zat.
Zo rijdt mijn vader in dit soort afzichtelijke auto's met de mededeling dat hij niet om uiterlijk geeft. Juist zijn drang om dat idee van ' het kan me niet schelen hoe het er uit ziet' uit te stralen, maakt dus dat hij wel om uiterlijk geeft. Inderdaad ironisch...of hypocrietL1nt schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 09:23:
Multipla....Die rij je ironisch (zeker die mensen die hem ook nog eens "pimpen") of omdat je 0 comma fuck om uiterlijk geeft en puur van A naar B wilt en/of de ruimte in de auto waardeert.
Verwijderd
Met het grote verschil dat de Multipla juist inderdaad wel minder moeite/geld kostRoenie schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 12:18:
Het doet me denken aan punkers in de vorige eeuw die het belachelijk vonden dat de maatschappij enkel om uiterlijk vertoon draait, maar zelf wel een uur voor de spiegel staan om hun hanekam te modelleren waarmee ze een statement willen maken
Verwijderd
Het ging me niet om de hoeveelheid moeite, maar dat imago ook omgekeerd kan werken.Brent schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 01:05:
[...]
Met het grote verschil dat de Multipla juist inderdaad wel minder moeite/geld kost
gelukkig rij ik geen VAGVerwijderd schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 06:15:
Met deze Multivla maak je anders een prachtig statement naar al die kleinburgerlijke personen die de keuze van hun auto liever door de smaak van hun even kleinburgerlijke buren laten bepalen.
Jup dan blijf ik wel thuisAls je naar Zuid Spanje wilt en je moet kiezen tussen lopen of deze Multivla, dan is de keuze snel gemaakt lijkt mij.
Dus jij valt in de doelgroep die ik beschreef. "ik wil van a naar b en het maakt me niet uit hoe".Natuurlijk is het een überlelijk ding, maar een auto is voor mij weinig meer dan een comfortabel vervoermiddel van A naar B, je zit droog en het is leuk meegenomen als de auto er een beetje uitziet.
Dat doet deze Fiat dus niet, nou "Big Deal".
Pas op, misschien worden ze wel ironisch gestolen. Zo van "haha...wie verwacht nou dat z'n multipla gejat word...die staat straks mooi te kijken..."Bijkomend voordeel zal zijn dat diefstal amper zal voorkomen, het zou wel eens de minst gestolen auto kunnen zijn.
Volgens mij heeft niemand hier gezegd dat ie het absoluut niet moest doen. Het gros vind het echter wel een lelijk hok waar ze zelf nog niet dood in gevonden willen worden.Gewoon doen als je voor weinig geld toch prima wilt autorijden, laat de rest maar lekker miepen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Verwijderd
Je blijft altijd mensen houden die graag in krappe hokjes indelen, vooral de kleinburgerlijke soort.L1nt schreef op woensdag 05 augustus 2015 @ 12:19:
[...]
Dus jij valt in de doelgroep die ik beschreef. "ik wil van a naar b en het maakt me niet uit hoe".
Lijkt mij dom deze Fiat mee te willen jatten, echt onzichtbaar ben je overdag niet, daar is geloof ik geen misverstand over.Pas op, misschien worden ze wel ironisch gestolen. Zo van "haha...wie verwacht nou dat z'n multipla gejat word...die staat straks mooi te kijken..."
Ach, het is maar een auto hoor en geen driedelig maatkostuum voor een sollicitatiegesprek.Volgens mij heeft niemand hier gezegd dat ie het absoluut niet moest doen. Het gros vind het echter wel een lelijk hok waar ze zelf nog niet dood in gevonden willen worden.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2015 18:45 ]
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Toch 5, en dan kan zij lopen...Minneyar schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 11:28:
Haha, wij halen gisteren een Multipla in op de snelweg, vraagt mijn vrouw, hoeveel kinderen passen daar eigenlijk in? Ik zeg: 4 hoezo? Ja dan wil ik 4 kinderen want dan kunnen we een Multipla kopen.
...
[ Voor 1% gewijzigd door GHB363 op 07-08-2015 16:43 . Reden: taalcorrectie ]
Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.
Verwijderd
[advertentie] gooi uw afgedankte USB sticks en SD-kaartjes van geringe capaciteit niet weg maar geef ze aan mij
Ik merk dat Italianen (waar ik ook een groot deel van het jaar verblijf) de Multipla wel apprecieren. Zij hebben een ongelooflijk gevoel voor estethiek en details, in alles en nog wat.
Het viel mj trouwens op dat iedereen die hier zo negatief was over het uiterlijk van de Multipla nu ook niet precies uitblonken door hun 'esthetische' keuzes (kledij, haartooi, huis, auto...). En dat stelde me gerust
[ Voor 24% gewijzigd door Sissors op 17-12-2016 17:55 ]
Klopt, maar wel van dit pareltje:Obelink schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 13:52:
De neus heeft wel wat van de neus van een hogesnelheidstrein.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Goed verhaal. Lekker kort en krachtig.Sayko schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 19:22:
Jaren geleden liep ik met mijn broer langs een multipla. Ik zeg wat een lelijke bak tegen mijn broer. Broer loopt er eens omheen en zegt tegen een kerel die onze kant op komt lopen. Wat is dit een lelijke bak of niet meneer waarop die kerel zegt maar dat is mijn auto, half in elkaar gekropen :-) -:)
Facts don't care about your feelings
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Mwah ik vind dat er een groot verschil zit tussen saai, raar of echt lelijk. Er blijft natuurlijk een heel groot stuk dat SMAAK is, maar er zijn weinig mensen die de Multipla mooi noemen. Het zijn vaak mensen die niet om uiterlijk geven. Praktisch zal ie ongetwijfeld wel zijn. De Audi A2 vind ik eerder schattig dan lelijk. De Fiat 500L is niet lelijk te noemen maar gewoon... tja, ik heb er geen woorden voor. Een vrouwenbak in ieder geval. Het is net als bij mensen, gemiddeld zijn de meeste mensen niet knap, maar er zijn er maar enkelen die echt LELIJK zijn. Daar zit een groot verschil. Deze mag er ook tussen:KeRsTmAnNeKe schreef op zondag 18 december 2016 @ 22:09:
Er rijden zoveel lelijke auto's rond, vaak boeit het mensen niet.
Wat dacht je van een Hyundai Matrix, nog een Pininfarina ontwerp ook. Fiat 500L is ook niet de mooiste (weer een Fiat). Vorige generatie van zo'n beetje het hele Seat gamma was ook niks. Suzuki is zo'n merk wat heel af en toe iets leuks doet, maar ook erg veel lelijks. Citroen Xsara Picasso (1e gen) is ook maar raar. Of wat dacht je van een Audi A2.
Of designgrappen als de ronde koplampen op een VW Polo of de te dure en kale Lupo 3L.
Mensen boeit het schijnbaar niks, maar kopen zo'n ding puur op kunsten verkoper, naam/status merk, omdat ze goedkoop zijn of echt puur waarop zo'n wagen als deze Multipla ontworpen is, 6 persoons in 2 rijen.
[ Voor 91% gewijzigd door YoshiBignose op 19-12-2016 10:43 ]
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Ik ben al 12 jaar getrouwd, maar mag van mijn vrouw echt niet met zo'n gedrocht thuiskomen.YoshiBignose schreef op maandag 19 december 2016 @ 10:38:
En NIEMAND die single is rijdt in zulke auto's rond. Je hebt het al opgegeven, je hebt een (saai) gezin, de vrouw is de baas en er gaat niets meer gebeuren in je leven.
Goed teken. Dan ben je getrouwd met een lekker wijft_captain schreef op maandag 19 december 2016 @ 14:43:
[...]
Ik ben al 12 jaar getrouwd, maar mag van mijn vrouw echt niet met zo'n gedrocht thuiskomen.
Cult status kan je ook krijgen zonder voor lul te rijden of altijd je auto keuze te moeten verdedigen....Timorad schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:53:
En zo tuft de helft hier als een grijze muis in z'n volkswagen Polo/Golf of z'n peugeot 306 weer naar huis.. al dan niet geleased. Want ja, daarin ben je natuurlijk wel hip en wordt je bij thuiskomst besprongen door je vrouw/vriendin/huisdier/whatever en vinden de buren je wél cool
Ik vind de multipla eigenlijk wel een cultstatus hebben, een soort van rijdende middelvinger naar de auto-rijdende meute met zelfspot. Bazenbak dekt de lading wel redelijk.
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Ok dan het lange verhaal; multipla lelijke auto.Volkan1984 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 19:38:
[...]
Goed verhaal. Lekker kort en krachtig.
Saai is wat anders dan lelijkTimorad schreef op maandag 19 december 2016 @ 16:53:
En zo tuft de helft hier als een grijze muis in z'n volkswagen Polo/Golf of z'n peugeot 306 weer naar huis.. al dan niet geleased. Want ja, daarin ben je natuurlijk wel hip en wordt je bij thuiskomst besprongen door je vrouw/vriendin/huisdier/whatever en vinden de buren je wél cool
[ Voor 99% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 09:58 . Reden: Leeg ivm privacy ]
Mijn reactie kan inderdaad zo opgevat worden, en is ook wat gechargeerd
[ Voor 100% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 09:59 . Reden: Leeg ivm privacy ]
[ Voor 16% gewijzigd door MrDummy op 26-11-2017 11:03 ]
Ik laat mijn hand naar beneden.MrDummy schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 23:47:
Het lijkt wel alsof Multipla rijders elkaar begroeten. We weten allemaal dat er niet veel van rond rijden. In mijn woonplaats tel ik 3 a 4 stuks, dat is alles. Tussen al die Opels en Volkwagens...
Vaak bu'j te bang!
[ Voor 10% gewijzigd door t_captain op 27-11-2017 19:38 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq