Dit ben ik met je eens. Maar je hebt dus in feite 3 keuzes:mitchell2805 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:49:
[...]
Heel leuk punt, maar in de zon kun je foto's of in het algemeen zelfs kleuren toch niet goed beoordelen.
- foto beoordelen op een accuraat LCD scherm van 559 cd/m2
- foto beoordelen op een niet-accuraat OLED scherm van 593 cd/m2
- foto beoordelen op een accuraat OLED scherm van 335 cd/m2
Wat het belangrijkste is? Allebei. Daarom staan bovenstaande opties in mijn ogen op volgorde van beste naar slechtste optie. Ik ben het met je eens dat een hoge helderheid het beste is. Maar Apple combineert dus beide in zonlicht.Een vraag: Wat is belangrijker aan een scherm. Alles zien of alles goed kunnen zien. Naar mijn idee dat eerste... Normaal zijn de kleuren wel perfect te noemen, dus is dit een mooie feature voor in de zon. Met de extremere kleuren in die modus is het nog makkelijker te lezen, dus is de Samsung theoretisch beter af te lezen in de zon dan de iPhone. Ter info: had eerst een iPhone 6 Plus, nu een Galaxy S6. Ik kan het bevestigen.
Ik geloof ook best dat de S6 beter in zonlicht is af te lezen door andere factoren (zwart=zwart en wellicht coating o.a.), maar het is en blijft een niet-accuraat scherm bij dergelijke helderheid.
En nogmaals: ik ben verder nog steeds overtuigd dat overall de Galaxy S6 het beste scherm op dit moment heeft hoor. Alleen dit punt vind ik een echt minpunt.
Maar buiten dat, vanavond ga ik verder in Donstil's topic: [Keynote] 'Hey Siri, Give Us a Hint' 9 september 2015 19:00
Daarna plaats ik nog een update met welke voorspelde punten wel en niet correct waren.
[ Voor 6% gewijzigd door MooDyBLueS op 09-09-2015 18:12 ]