Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
mitchell2805 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 17:49:
[...]

Heel leuk punt, maar in de zon kun je foto's of in het algemeen zelfs kleuren toch niet goed beoordelen.
Dit ben ik met je eens. Maar je hebt dus in feite 3 keuzes:
- foto beoordelen op een accuraat LCD scherm van 559 cd/m2
- foto beoordelen op een niet-accuraat OLED scherm van 593 cd/m2
- foto beoordelen op een accuraat OLED scherm van 335 cd/m2
Een vraag: Wat is belangrijker aan een scherm. Alles zien of alles goed kunnen zien. Naar mijn idee dat eerste... Normaal zijn de kleuren wel perfect te noemen, dus is dit een mooie feature voor in de zon. Met de extremere kleuren in die modus is het nog makkelijker te lezen, dus is de Samsung theoretisch beter af te lezen in de zon dan de iPhone. Ter info: had eerst een iPhone 6 Plus, nu een Galaxy S6. Ik kan het bevestigen.
Wat het belangrijkste is? Allebei. Daarom staan bovenstaande opties in mijn ogen op volgorde van beste naar slechtste optie. Ik ben het met je eens dat een hoge helderheid het beste is. Maar Apple combineert dus beide in zonlicht.

Ik geloof ook best dat de S6 beter in zonlicht is af te lezen door andere factoren (zwart=zwart en wellicht coating o.a.), maar het is en blijft een niet-accuraat scherm bij dergelijke helderheid.

En nogmaals: ik ben verder nog steeds overtuigd dat overall de Galaxy S6 het beste scherm op dit moment heeft hoor. Alleen dit punt vind ik een echt minpunt.

Maar buiten dat, vanavond ga ik verder in Donstil's topic: [Keynote] 'Hey Siri, Give Us a Hint' 9 september 2015 19:00

Daarna plaats ik nog een update met welke voorspelde punten wel en niet correct waren. :) :)

[ Voor 6% gewijzigd door MooDyBLueS op 09-09-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liliuokalani
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:05:
[...]

Dit ben ik met je eens. Maar je hebt dus in feite 3 keuzes:
- foto beoordelen op een accuraat LCD scherm van 559 cd/m2
- foto beoordelen op een niet-accuraat OLED scherm van 593 cd/m2
- foto beoordelen op een accuraat OLED scherm van 335 cd/m2

[...]

Wat het belangrijkste is? Allebei. Daarom staan bovenstaande opties in mijn ogen op volgorde van beste naar slechtste optie. Ik ben het met je eens dat een hoge helderheid het beste is. Maar Apple combineert dus beide in zonlicht.

Ik geloof ook best dat de S6 beter in zonlicht is af te lezen door andere factoren (zwart=zwart en wellicht coating o.a.), maar het is en blijft een niet-accuraat scherm bij dergelijke helderheid.

En nogmaals: ik ben verder nog steeds overtuigd dat overall de Galaxy S6 het beste scherm op dit moment heeft hoor. Alleen dit punt vind ik een echt minpunt.

Maar buiten dat, vanavond ga ik verder in Donstil's topic: [Keynote] 'Hey Siri, Give Us a Hint' 9 september 2015 19:00

Daarna plaats ik nog een update met welke voorspelde punten wel en niet correct waren. :) :)
Je kunt een foto sowieso niet goed beoordelen in fel licht. En dan nog vind ik een foto goed aflezen minder belangrijk dan zien wat er op het scherm staat. Maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
mitchell2805 schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:21:
[...]

Je kunt een foto sowieso niet goed beoordelen in fel licht. En dan nog vind ik een foto goed aflezen minder belangrijk dan zien wat er op het scherm staat. Maar dat is mijn mening.
En dat is je goed recht natuurlijk.

Samsung is van mening dat zij de beste schermtechnologie gebruikt en het beste scherm maakt, maar Apple deelt dezelfde mening over haar producten.

En uiteindelijk zijn wij de winnaars met twee geweldige producten, want beide toestellen (Galaxy S6 en iPhone 6) steken met kop en schouders boven de rest uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liliuokalani
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
MooDyBLueS schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:27:
[...]

En dat is je goed recht natuurlijk.

Samsung is van mening dat zij de beste schermtechnologie gebruikt en het beste scherm maakt, maar Apple deelt dezelfde mening over haar producten.

En uiteindelijk zijn wij de winnaars met twee geweldige producten, want beide toestellen (Galaxy S6 en iPhone 6) steken met kop en schouders boven de rest uit.
Ik ben geen winnaar met mn S6. Ik haat dat ding met heel mijn lijf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:39
Duitsland €739
Frankrijk €749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:06

Typhone

Who Dares Wins

Zijn ze al te preorderen in Duitsland? Vorig jaar bij de iPhone 6 werkte die site wel/niet/wel/niet en had iemand hier een checker gebouwd die mail zou sturen als het zo ver was ;).
iPhone 6S Plus 128GB x2 nodig en de iPad Pro ook maar meteen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
De oude link werkt in ieder geval niet haha!
12 sept is preoder toch? Zal vast wel zo een link beschikbaar komen... Zoals vorig jaar idd.

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Pro-orders bij KPN https://mobiel.kpn.com/ip...89iydupExyb6v4aAjqz8P8HAQ

Edit: en Vodafone ook. https://mobiel.kpn.com/ip...89iydupExyb6v4aAjqz8P8HAQ

[ Voor 34% gewijzigd door SirLenncelot op 10-09-2015 00:39 ]

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Inmiddels zijn de nieuwe iPhones aangekondigd, dus er valt weinig meer te speculeren. Dit topic kan daarom op slot. Als iemand een topic wil starten over de nieuwe iPhones, neem dan eerst contact op met een van de moderators :) Voorkomt dat er straks meerdere mensen tegelijk aan een topic bezig zijn.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.