Hoi iedereen,
Eerst en vooral alvast bedankt voor jullie advies. Ik probeer me zoveel mogelijk te informeren op het word wide web, maar door overaanbod aan producten en informatie zie ik het bos door de bomen niet meer.
-
Ik zoek een?
Ik plan voor de eerste maal een NAS aan te schaffen. Ik ben het beu om steeds manueel en met externe schijven te gebruiken
Wat moet deze NAS zeker kunnen:
- Download server
- Media server waar ik mijn mediacollectie (film en serie) kan bekijken vanop andere locaties
- Personal cloud zodat ik aan lijn bestanden kan vanop afstand
- ik verkies om te beginnen en omwille van mijn budget een 2 bay
Wat is je budget?
Om en bij de 300 euro. Aangezien ik wat budget moet overhouden om schijven van degelijke kwaliteit en capaciteit te kopen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb me laten vertellen dat Synology een erg degelijk merk is maar liet na wat reviews gelezen te hebben viel mijn oog ook op asustor omwille van de xbmc en hdmi support.
Nu sta ik voor alles open ik zoek gewoon de beste prijskwaliteit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voor thuisgebruik
Eerst en vooral alvast bedankt voor jullie advies. Ik probeer me zoveel mogelijk te informeren op het word wide web, maar door overaanbod aan producten en informatie zie ik het bos door de bomen niet meer.
-
Ik zoek een?
Ik plan voor de eerste maal een NAS aan te schaffen. Ik ben het beu om steeds manueel en met externe schijven te gebruiken
Wat moet deze NAS zeker kunnen:
- Download server
- Media server waar ik mijn mediacollectie (film en serie) kan bekijken vanop andere locaties
- Personal cloud zodat ik aan lijn bestanden kan vanop afstand
- ik verkies om te beginnen en omwille van mijn budget een 2 bay
Wat is je budget?
Om en bij de 300 euro. Aangezien ik wat budget moet overhouden om schijven van degelijke kwaliteit en capaciteit te kopen
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb me laten vertellen dat Synology een erg degelijk merk is maar liet na wat reviews gelezen te hebben viel mijn oog ook op asustor omwille van de xbmc en hdmi support.
Nu sta ik voor alles open ik zoek gewoon de beste prijskwaliteit.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Voor thuisgebruik
To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that's all.