Dagelijkse kost nee vast niet is hier een keer voor gekomen.Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:44:
[...]
Je verteld het alsof het dagelijkse kost is. Heb hier nog nooit van gehoord en als je zo'n kind hebt, dat in een drol heeft gehapt, heb je zelf ook niet opgelet. Bespottelijk gewoon en absoluut overdreven!
Serieus ? de tuinen hier lagen VOL met katten drollen als jij de illusie hebt dat een kat alleen zijn behoefte doet in zijn kattebakje heb jij niets begrepen van wat je zelf zegt. Een kat is niets zo even te leren een kat doet wat hij wil doen wat natuurlijk ook de charme van een kat is.Een kat die een paar minuten door je tuin loopt veroorzaakt geen schade.
Een drol in je tuin? Komt eigenlijk ook nooit voor, een kat doet zijn behoefte altijd op dezelfde plek. Gewoon in de kattenbak thuis. Anders dan een hond dus die overal schijt en zelden alleen in de goot.
Nope een taxus volgens mij. En echt de schuld neer leggen bij de eigenaar had je maar geen boom moeten kopen die naar kattenpis ruikt? leuke redenatie.Een buxus zeker? Die ruikt uit zichzelf al naar kattenpis, iets wat veel mensen gewoon niet weten. Maar wel lekker handig om je buren daar de schuld van te geven. Zelden dat een kat daar overigens tegenaan wil pissen, vanwege de zijklucht van die plant zelf.
Volgens mij ben ik ook niet op de man aan het spelen vriend. Ik heb een sterke allergie voor katten ik kan hier meerdere dagen last van hebben van kortademigheid tot zeer ernstige huidirritatie.Tuurlijk joh, ik ben allergisch voor mensen zoals jij en de eiken processierups.
zoals eerder beschreven er overheen urineren.kobus71 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:45:
[...]
En hoe moet een kat een TV slopen?
Lol, dikke duim he ?
En dan nog koters die van de katte stront eten
Ik heb zo bijvoorbeeld een Neato Signature Pro staan waar de kat van de buren van de vorige eigenaar overheen gepist heeft dat ding is zo ver heen dat hij zelfs na meerdere badjes in antischimmel en alcohol niet meer frist te maken is. Om nog maar te zwijgen over de schade aan de PCB's.
[ Voor 14% gewijzigd door Shunt op 20-07-2015 14:52 ]
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"