Vreemde katten op bezoek in huis

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 35.628 views

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-11 21:37

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:44:
[...]

Je verteld het alsof het dagelijkse kost is. Heb hier nog nooit van gehoord en als je zo'n kind hebt, dat in een drol heeft gehapt, heb je zelf ook niet opgelet. Bespottelijk gewoon en absoluut overdreven!
Dagelijkse kost nee vast niet is hier een keer voor gekomen.
Een kat die een paar minuten door je tuin loopt veroorzaakt geen schade.
Een drol in je tuin? Komt eigenlijk ook nooit voor, een kat doet zijn behoefte altijd op dezelfde plek. Gewoon in de kattenbak thuis. Anders dan een hond dus die overal schijt en zelden alleen in de goot.
Serieus ? de tuinen hier lagen VOL met katten drollen als jij de illusie hebt dat een kat alleen zijn behoefte doet in zijn kattebakje heb jij niets begrepen van wat je zelf zegt. Een kat is niets zo even te leren een kat doet wat hij wil doen wat natuurlijk ook de charme van een kat is.
Een buxus zeker? Die ruikt uit zichzelf al naar kattenpis, iets wat veel mensen gewoon niet weten. Maar wel lekker handig om je buren daar de schuld van te geven. Zelden dat een kat daar overigens tegenaan wil pissen, vanwege de zijklucht van die plant zelf.
Nope een taxus volgens mij. En echt de schuld neer leggen bij de eigenaar had je maar geen boom moeten kopen die naar kattenpis ruikt? leuke redenatie.
Tuurlijk joh, ik ben allergisch voor mensen zoals jij en de eiken processierups.
Volgens mij ben ik ook niet op de man aan het spelen vriend. Ik heb een sterke allergie voor katten ik kan hier meerdere dagen last van hebben van kortademigheid tot zeer ernstige huidirritatie.
kobus71 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:45:
[...]

En hoe moet een kat een TV slopen?
Lol, dikke duim he ?

En dan nog koters die van de katte stront eten :'(
zoals eerder beschreven er overheen urineren.
Ik heb zo bijvoorbeeld een Neato Signature Pro staan waar de kat van de buren van de vorige eigenaar overheen gepist heeft dat ding is zo ver heen dat hij zelfs na meerdere badjes in antischimmel en alcohol niet meer frist te maken is. Om nog maar te zwijgen over de schade aan de PCB's.

[ Voor 14% gewijzigd door Shunt op 20-07-2015 14:52 ]

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Verwijderd

[quote]CrystalViriS schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:49:
Katten op andermans terrein vind ik sowieso een risico voor de katteneigenaar zelf. Stel dat mijn herdershond een keer een kat vangt en wat doet... Jammer voor de kat dan zo denk ik dan wel weer. Maar dan hoef je hier niet aan te kloppen met een dierenarts rekening.
[...]

Dat is het ook, maar niet strafbaar. Recht van overpad geld overigens voor mensen, niet voor dieren, of wil je die egel, dat slakje, die vogel ook het recht ontzeggen om door je tuin te kruipen. ;)

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-11 09:27
Verwijderd schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:50:
[quote]CrystalViriS schreef op maandag 20 juli 2015 @ 14:49:
Katten op andermans terrein vind ik sowieso een risico voor de katteneigenaar zelf. Stel dat mijn herdershond een keer een kat vangt en wat doet... Jammer voor de kat dan zo denk ik dan wel weer. Maar dan hoef je hier niet aan te kloppen met een dierenarts rekening.
[...]

Dat is het ook, maar niet strafbaar. Recht van overpad geld overigens voor mensen, niet voor dieren, of wil je die egel, dat slakje, die vogel ook het recht ontzeggen om door je tuin te kruipen. ;)
Katten zijn geen wilde dieren

Verwijderd

*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door naitsoezn op 20-07-2015 14:54 ]

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Goed, wederom een topic over katten waar we elkaar niet met respect kunnen behandelen. Het gaat van kwaad tot erger en de verwensingen zijn niet van de lucht. Aangezien de meeste suggesties voor TS wel langsgekomen zijn, hang ik hier een slotje aan.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.