Ik heb de laatste tijd problemen met mijn huidige provider
Het grootste probleem is dat ze niet leveren waar ik om vraag
(en waar ik dus ook schriftelijke bevestiging over heb dat ik het zou krijgen)
en het ergste is dat het niet de eerste keer is
Nu zijn ze in de buurt waar ik woon van ReggeFiber bezig om Glasvezel aan te leggen
en word het voor mij interessant om mezelf daar eens in te verdiepen
Maar tot nu toe ben ik er nog niet uit voor welke provider ik zou moeten gaan
dus heb ik in eerste instantie met de meeste providers contact gezocht over een aantal dingen
Met namen over wat voor apparatuur geleverd gaat worden als ik bij hun een abonnement zou afsluiten
Alleen krijg ik van de meeste providers de meest Lompe antwoorden
Zo zijn er maar enkelen die het merk en/of type modem daadwerkelijk door geven
en zijn er sommige providers die het type Router als antwoord op deze vraag geven
daarnaast had ik ook de vraag indien het hier ging om een Modem Router of deze in Bridge mode Te schakelen is waarop er vaak terug kwam waarom (Terwijl ik toch duidelijk verteld heb dat ik zoek naar een nieuwe provider omdat mijn ik problemen heb met mijn huidige provider)
Verders is er dan nog het verhaal over de STB indien nodig
Bij sommige zou ik gewoon DVB-C kunnen gebruiken maar bij sommige is een IPTV STB nodig
ik vroeg of als deze nodig is wat de betere optie is uit de diverse modellen die momenteel verkrijgbaar zijn
Maar daar word ook niet duidelijk op gereageerd en word gezegd dat hun STB geleverd word en dat ik kennelijk geen keuze heb dus welke provider levert de beste IPTV STB (En ga me er echt niet een aanraden waarbij het van kanaal verzeten langer dan 1 seconde duurt want dat vind ik on acceptabel)
Daarnaast nog even ... ik heb hier dus al een heel netwerk liggen wat best wat energie en tijd gekost heeft om aan de praat te krijgen
Sommige Providers leveren er kennelijk ook een Router bij
En deze hoef ik dus niet
dus zoek ik naar een provider die Dit er niet (of niet geforceerd) bij levert
ik hoop dat jullie mij een beetje advies kunnen geven hier over
en wat beter duidelijk kunnen maken over wat welke provider nou werkelijk levert
en wat de beste opties zijn
Het grootste probleem is dat ze niet leveren waar ik om vraag
(en waar ik dus ook schriftelijke bevestiging over heb dat ik het zou krijgen)
en het ergste is dat het niet de eerste keer is
Nu zijn ze in de buurt waar ik woon van ReggeFiber bezig om Glasvezel aan te leggen
en word het voor mij interessant om mezelf daar eens in te verdiepen
Maar tot nu toe ben ik er nog niet uit voor welke provider ik zou moeten gaan
dus heb ik in eerste instantie met de meeste providers contact gezocht over een aantal dingen
Met namen over wat voor apparatuur geleverd gaat worden als ik bij hun een abonnement zou afsluiten
Alleen krijg ik van de meeste providers de meest Lompe antwoorden
Zo zijn er maar enkelen die het merk en/of type modem daadwerkelijk door geven
en zijn er sommige providers die het type Router als antwoord op deze vraag geven

daarnaast had ik ook de vraag indien het hier ging om een Modem Router of deze in Bridge mode Te schakelen is waarop er vaak terug kwam waarom (Terwijl ik toch duidelijk verteld heb dat ik zoek naar een nieuwe provider omdat mijn ik problemen heb met mijn huidige provider)
Verders is er dan nog het verhaal over de STB indien nodig
Bij sommige zou ik gewoon DVB-C kunnen gebruiken maar bij sommige is een IPTV STB nodig
ik vroeg of als deze nodig is wat de betere optie is uit de diverse modellen die momenteel verkrijgbaar zijn
Maar daar word ook niet duidelijk op gereageerd en word gezegd dat hun STB geleverd word en dat ik kennelijk geen keuze heb dus welke provider levert de beste IPTV STB (En ga me er echt niet een aanraden waarbij het van kanaal verzeten langer dan 1 seconde duurt want dat vind ik on acceptabel)
Daarnaast nog even ... ik heb hier dus al een heel netwerk liggen wat best wat energie en tijd gekost heeft om aan de praat te krijgen
Sommige Providers leveren er kennelijk ook een Router bij
En deze hoef ik dus niet
dus zoek ik naar een provider die Dit er niet (of niet geforceerd) bij levert
ik hoop dat jullie mij een beetje advies kunnen geven hier over
en wat beter duidelijk kunnen maken over wat welke provider nou werkelijk levert
en wat de beste opties zijn