Ondertussen is er een nieuwe build in de fast ring, http://blogs.windows.com/...ider-preview-build-10166/ , welke aanzien wordt als min of meer bruikbaar op je standaard toestel al blijft het natuurlijk op eigen risico. De insider builds blijven hoe dan ook bèta's.
Op basis hiervan heb ik dan toch maar het risico genomen en dit zijn alvast m'n eerste conclusies;
- Je kan geen aparte mailboxen pinnen op je startscherm
- De calendar (die ondertussen redelijk goed was op 8.1) is terug een flinke stap achteruit (week view, maand view)
- Ik kan geen andere toetsenborden meer selecteren
- Batterij applicatie van Microsoft is verdwenen ?
- Contact app heeft geen link meer met LinkedIn (en dus ook geen fotootjes meer ervan)
- Alle icoontjes in m'n notification center staan te knipperen (en werken niet meer ?)
- Office applicaties zijn verdwenen
De performance is alvast prima op m'n Lumia 930, het batterij gebruik ligt precies iets hoger al is dat omdat ik er meer mee speel nu.
Op basis hiervan heb ik dan toch maar het risico genomen en dit zijn alvast m'n eerste conclusies;
- Je kan geen aparte mailboxen pinnen op je startscherm
- De calendar (die ondertussen redelijk goed was op 8.1) is terug een flinke stap achteruit (week view, maand view)
- Ik kan geen andere toetsenborden meer selecteren
- Batterij applicatie van Microsoft is verdwenen ?
- Contact app heeft geen link meer met LinkedIn (en dus ook geen fotootjes meer ervan)
- Alle icoontjes in m'n notification center staan te knipperen (en werken niet meer ?)
- Office applicaties zijn verdwenen
De performance is alvast prima op m'n Lumia 930, het batterij gebruik ligt precies iets hoger al is dat omdat ik er meer mee speel nu.