Paypal, koper dient 2 keer een claim in, dezelfde transactie

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 23:15
Goeie ebayer, 435 positieve feedbacks.

Maar bedankt voor je 'supertip'

Enfin,

Verhaal heeft een nieuwe wending gekregen? Pakket is nu momenteel in Utrecht in het depot, maar het lijkt erop dat het paypal geschil 2 stappen terug is gegaan?

Ik kreeg opeens een mail van paypal:

Beste xxx,

Deze kwestie wordt op dit moment onderzocht en we hebben uw koper gevraagd aanvullende informatie te verstrekken. U krijgt bericht als we meer informatie nodig hebben.

Kijk ik in het geschilcentrum, ben ik weer twee stappen terug in het geschil.

Normaliter zijn dit de stappen:

Geschil -Opwaardering - Actie van uw kant nodig - In afwachting van reactie van tegenpartij - In behandeling bij Paypal - Retour van objecten - Gesloten.

Ik was 2 dagen terug nog bij de stap 'Retour van objecten', maar sinds vandaag weer in de stap 'In afwachting van reactie van tegenpartij'

Volg het allemaal niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iichel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:20

iichel

Gazoooo

Ik heb een praktisch identiek scenario gehad.

Ik krijg nu elke 2 weken een brief van EOS en ik stuur elke keer een brief terug met:
- De mededeling dat ik er niet akkoord mee ga (iedere keer dezelfde brief voldoet)
- De mededeling dat ik wens niet meer lastig gevallen te worden
- De mededeling dat verdere correspondentie leidt tot administratiekosten van mijn zijde a 25 euro
- Betaalverzoek van n x 25 euro (waarbij n het aantal brieven is dat ze verstuurd hebben. Geloof ik 17).

Telkens krijg ik dezelfde brief van ze dus ze zullen het wel niet al te serieus nemen. Zodra ze grof geschut erbij halen, zal ik m'n rechtsbijstand inschakelen maar tot die tijd ben ik zuinig op m'n eigen risico :p

"It's called a motor race." - M. Masi 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Mr Joker, ze laten de zaak open En lopen over twéé zaken totdat jij het pakket thuis hebt.
Zodat het nog over links of rechts goed zal komen, zonder dat iemand een voorsprong heeft of bevoordeeld is.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MrBreaker schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 18:11:
Aan foto's maken heb je echt niks... Het bewijst namelijk helemaal niets! Video idem. Er kan daarna of in de tussentijd nog van alles gebeurdt zijn (voor hetzelfde geld, heb jij hem laten vallen, maar zie je aan de verpakking hier niks van). Foto's/video lost helaas niks op :'( .
Zo kan je beide kanten op 0 zetten, ontvanger kan ook even snel baksteen in de doos gooien en daarna foto's maken van de baksteen die hij heeft ontvangen. Zulke foto's hebben mij al 3x geholpen in een PayPal geschil, krant erbij voor de datum.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flam
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:57
Heb je je pakket al terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Ligt op het depot in Rotterdam, twijfel om hem op te halen

[ Voor 56% gewijzigd door Mr.Joker op 29-07-2015 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19-09 22:38

Racing_Reporter

Contentmaker

Je kan nu niet meer terug toch, wat betreft dat punt?

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, dan ben je straks je mac en het geld kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pistolebob
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-09 19:46
Mr.Joker schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:37:
Wat is nu de status van de claim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Mr.Joker schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 16:37:
Lijkt me wel handig anders ben je sowieso die 1000 euro kwijt en ik gok dat Paypal voor zo'n bedrag wel moeite wil doen.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk, paypal laat het gewoon voorkomen. En jij bent akkoord gegaan met de voorwaarden dat je het geld terug moet sturen als de koper niet tevreden is. Lijkt mij dan ook een klare zaak bij de rechter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Niet ophalen is ook geen eerlijke optie, gewoon een ervaring rijker.

Als het tegen zit heeft PayPal ook de tracking code en wordt je er helemaal niets wijzer van om hem te laten liggen.
Wel weegschaal meenemen bij ophalen en filmen, ook zo met uitpakken.
Beste ter plaatse allebij doen, staat het in één zucht opgenomen.
Omdat PayPal een sterkere arm heeft als wij denken, vangen ze die euro's toch wel van je terug.
Ze doen gewoon aangifte tegen je.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Heb het pakketje opgehaald.

Stroomkabel ontbreekt. (is dus niet compleet)

Zal wederom contact opnemen met paypal

Ook zit er nu veeeel meer schade op dan wat de koper aan foto's had gestuurd.

Ook heeft hij een geheugenmodule gestolen, er zat 8GB in, nu zit er nog maar 4GB in

Hier laat ik het niet bij zitten

[ Voor 46% gewijzigd door Mr.Joker op 07-08-2015 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serie nummer klopt nog wel?

Hou ons op de hoogte, ik ben benieuwd, en hopelijk komt het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Serienummer klopt nog, maar het is een vesa editie.

Dit houdt in dat het serienummer op de vesa beugel zit, maar deze beugel kan je zo eraf schroeven. (hij kan hem dus bijvoorbeeld met een andere uitgewisseld hebben)

Ik kan met dat defecte scherm niet OS in om te controleren hoe en wat.

De laatste keer dat ik Paypal aan de lijn had zeiden ze wel, dat mochten er onderdelen ontbreken bij de retour, dat ik door middel van een aangifte bij de politie mijn geld krijg.

Dat ga ik dus zeker dus doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Tsssssssssssss dat is balen, nu ben ik benieuwd hoe PayPal dit gaat behandelen.

Lijkt me gewoon diefstal vernieling.

Overigens klopt je gevoel vanaf het begin, dat het zaakje stinkt.
Wel hulde dat je het pakket hebt opgehaald.

Ik blijf dit volgen en hoop echt voor je dat dit goed afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Same, wat een walgelijke streek! Zoveel mogelijk in beeld brengen en opsturen, aankoopbon van je oorspronkelijke aankoop, vergeleken met wat je terug hebt gekregen, etc, dat zal nog wel wat uitmaken denk (correct me if I'm wrong). En aangifte inderdaad.

[ Voor 9% gewijzigd door Racing_Reporter op 07-08-2015 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xesxen
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 16:09
Is het eventueel mogelijk om de iMac via een displayport kabel (danwel een adapter) alsnog aan een externe monitor aan te sluiten? Zoja, dan kan je eventueel daarmee het interne serienummer verifieren met degene die op de beugel zit. (Ik neem hierbij aan dat deze gewoon op te vragen is binnen OSX, zoveel heb ik er niet met OSX gedaan)

Rare vogel in spe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Boeiend verhaal, dit. Ik vind het moeilijk hoe makkelijk PayPal te overtuigen is. Doen ze wel genoeg aan wederhoor? Geven ze jou wel genoeg de kans jouw kant van het verhaal te bewijzen?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Lijkt me dat je als verkoper nooit genoeg gehoord bent als koper eerst zegt het pakket geweigerd te hebben == nooit ontvangen en bij een tweede claim ineens beweert het pakket wel degelijk te hebben, dan heeft Paypal gewoon oogkleppen op...

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Ik ga ze maandag even bellen.

Grote kans dat ik aangifte van diefstal moet doen bij de politie en deze aangifte moet doorsturen naar PayPal, zodat ik mijn geld terugkrijg. Echter is dit in Spanje gebeurd, dus weet niet in hoeverre een aangifte hier mogelijk is.

Ik snap echter niet dat PayPal zomaar ervanuit gaat dat het pakketje in goede orde bij me aangekomen is. De enige optie die ik had bij het geschil, is dat ik aan moest vinken dat ik het pakketje had ontvangen.

Ik heb geen kabels om de Mac te testen aan een extern beeldscherm. Ik ga voor de rest ook geen geld meer uitgeven aan die kabels haha

[ Voor 21% gewijzigd door Mr.Joker op 08-08-2015 02:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Joker schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 01:00:EDIT: sterker nog, ik laat het incassobureau brieven sturen, als ik de verhalen zo lees sturen ze nooit een deurwaarder
Zonder uitspraak van een rechter kan een deurwaarder niets, al proberen sommigen je wel flink te intimideren. Zolang jij je afspraken bent nagekomen zal een rechter niet snel in jouw nadeel oordelen - nog los van dat maar weinig mensen die stap zetten.

Weet je overigens al hoe het wettelijk zit? Ben jij als verkoper verantwoordelijk voor het pakket totdat het aankomt, zoals bij winkels, of zit het bij particulieren net weer anders? En, niet onbelangrijk, valt dit de Spaanse of Nederlandse wet?
Verwijderd schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 19:15:
Natuurlijk, paypal laat het gewoon voorkomen. En jij bent akkoord gegaan met de voorwaarden dat je het geld terug moet sturen als de koper niet tevreden is. Lijkt mij dan ook een klare zaak bij de rechter.
Heb je een bron van dat Paypal dit soort zaken laat voorkomen, en dat een Nederlandse rechter daarin meegaat? Voorwaarden zijn in Nederland maar zeer beperkt geldig, lang niet alles wat daarin staat is legaal of verdedigbaar.
Mr.Joker schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 02:21:
Ik heb geen kabels om de Mac te testen aan een extern beeldscherm. Ik ga voor de rest ook geen geld meer uitgeven aan die kabels haha
Kan je die niet ergens lenen? Als blijkt dat die nummers anders zijn sta je direct wel heel sterk.

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2015 02:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Er ontbreken al onderdelen.

Dat is diefstal, dat moet al voldoende zijn.

Ook is het veel meer beschadigd dan hoe hij aangekomen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 17:23
Het lijkt mij dat hoe meer misstanden jij kan bewijzen hoe sterker jij in je Paypal geschil staat!
Er woont vast wel een Tweaker bij je in de buurt die je kan helpen met het uitlezen van je serienummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Mr.Joker schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 09:09:
Er ontbreken al onderdelen.

Dat is diefstal, dat moet al voldoende zijn.
Of er is gewoon een foutje gemaakt. Een stekkertje vergeten mee te sturen kan gebeuren en dat kan hij ook nog goedmaken.
Ook is het veel meer beschadigd dan hoe hij aangekomen was.
En dat is dan weer aan jou om te bewijzen :'( Dat is echt rot, maar dat is een welles-nietes-verhaal, tenzij je kunt bewijzen hoe hij in de doos ging.

[ Voor 8% gewijzigd door Room42 op 08-08-2015 12:25 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17:05
Room42 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 12:24:
[...]
Of er is gewoon een foutje gemaakt. Een stekkertje vergeten mee te sturen kan gebeuren en dat kan hij ook nog goedmaken.
en de missende 4gb geheugen module? ook een foutje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Flapperbol schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 12:32:
[...]

en de missende 4gb geheugen module? ook een foutje?
Ehh nee, dat lijkt me niet :o
Daar heb ik blijkbaar overheen gelezen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Room42 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 12:39:
[...]

Ehh nee, dat lijkt me niet :o
Daar heb ik blijkbaar overheen gelezen :X
Het is inderdaad de geheugenmodule en stroomstekker die ontbreken.

Ook heb ik foto's van de imac toen hij beschadigd in spanje aangekomen zou zijn, die foto's heeft hij mij opgestuurd, nu zitten er dus meer beschadigingen op dan wat hij me gestuurd had, dat wordt inderdaad een welles nietes verhaal, maar de ontbrekende spullen zijn helder

Ik ga maandag paypal bellen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sovereignthrone
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 13:07
Misschien is het, als extraatje, een idee om voor het verzenden nog foto's te maken van de staat van de waren en vervolgens ook van het ingepakte product, dan kan je altijd aantonen dat het product voor verzending in goede staat was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sovereignthrone schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:04:
Misschien is het, als extraatje, een idee om voor het verzenden nog foto's te maken van de staat van de waren en vervolgens ook van het ingepakte product, dan kan je altijd aantonen dat het product voor verzending in goede staat was.
Je weet dat dit mosterd na drie maaltijden terug is? Hij heeft het product al lang en breed verstuurd en inmiddels weer teruggestuurd gekregen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-08-2015 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sojab0on
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 08:51
dit is wel een beetje een verhaal waar ik een gevoel van walging van krijg je word bestolen van 2 kanten zowel PayPal als de kopende partij, dit zaakje stink heel erg.

als ik jouw was zou ik hier aangifte doen en daarbij heel duidelijk stellen dat de diefstal gebeurd is na aankomst in spanje geef ook de plaats van bestemming aan bij de politie de kans dat die ook contact zoeken met de spanse college is dan wel aanwezig zodat er op 2 plekken aangifte staat dan hheft de koper door zn eigen foto's en jouw dubbele aangifte heel wat bij paypal en de politie uit te leggen.

tevens als je het originele serrinummer hebt kun je bij apple de spes van je mac gewoon terug vragen en zo aan tonnen dat je bankje ram er uit gejat is, anders word het zeer lastig om hard te maken dat er echt ram uit is of je moet ergens een bon de verpakking en de dust cover van je ram slot uit de mac hebben (ondien die aanwezig was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
In de originele Ebay advertentie stond 8GB Ram, na openen van RAM slot nog maar 4.

van de Apple website:

3,2-GHz processor
1 TB opslag
3,2-GHz quad-core Intel Core i5
Turbo Boost tot 3,6 GHz
8 GB geheugen (2x 4 GB)
Harde schijf van 1 TB1
NVIDIA GeForce GT 755M met 1 GB videogeheugen

Dit model wordt alleen maar met 8GB verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
En heb je nou het juiste serienummer? Is het dus nog hetzelfde apparaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Room42 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 21:38:
En heb je nou het juiste serienummer? Is het dus nog hetzelfde apparaat?

Mr.Joker schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 20:05:

Serienummer klopt nog, maar het is een vesa editie.

Dit houdt in dat het serienummer op de vesa beugel zit, maar deze beugel kan je zo eraf schroeven. (hij kan hem dus bijvoorbeeld met een andere uitgewisseld hebben)

Ik kan met dat defecte scherm niet OS in om te controleren hoe en wat

Dat ga ik dus zeker dus doen
Xesxen schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 21:08:
Is het eventueel mogelijk om de iMac via een displayport kabel (danwel een adapter) alsnog aan een externe monitor aan te sluiten? Zoja, dan kan je eventueel daarmee het interne serienummer verifieren met degene die op de beugel zit. (Ik neem hierbij aan dat deze gewoon op te vragen is binnen OSX, zoveel heb ik er niet met OSX gedaan)

[ Voor 32% gewijzigd door Supertip op 08-08-2015 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Ja, weet ik, maar heeft ie hem nou aan kunnen sluiten om hem te controleren? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Room42 schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 23:40:
[...]

Ja, weet ik, maar heeft ie hem nou aan kunnen sluiten om hem te controleren? O-)
Afwachten TS post elke update netjes, Volgende keer beter/duidelijker je vraag omschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:03
sovereignthrone schreef op zaterdag 08 augustus 2015 @ 19:04:
Ja, want de foto's die je maakt zijn dan dús ook van het product dat je in de doos op gaat sturen?
Zegt natuurlijk helemaal niets. Foto's maken van een laptop, baksteentje in de doos, en sturen maar.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sovereignthrone
  • Laatst online: 18-09 13:07
*knip* als je niets nuttigs bij te dragen hebt, reageer dan niet.

[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 09-08-2015 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Apparaat is dus wel hetzelfde, heb het aangesloten op een scherm.

Foto's voor verzenden bewijst niks, kan net zo goed een stoeptegel later in gaan.

We weten morgen meer als ik gebeld heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Pffffffff ergens jammer mr Joker dat het je oude laptop is, ben overigens wel benieuwd wat de tegen reactie is van jou Spaanse koper.
Want volgens mij heb je via PayPal een open systeem zodat je de tegen reacties ziet.
Maar dit gaat een heeeeeeeeeeel moeilijk verhaal worden, voor zowel jou als verkoper, maar zeer zeker ook voor de Spanjaard.

Ben benieuwd, we duimen voor je👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Achja, zoals ik al zei; De paypal medewerkster gaf aan dat mocht het apparaat met ontbrekende onderdelen terugkomen (dus diefstal), moet er aangifte gedaan worden en wordt ik terugbetaald.

Ook zijn serienummers gewoon opnieuw te programmeren bij een Mac, dus wat dat betreft is dat systeem ook niet helemaal waterdicht.

De communicatie tussen koper en Paypal is voor mij als verkoper niet te zien.

Morgen het verhaal bij Paypal neerleggen en online aangifte doen, dan zien we verder

[ Voor 9% gewijzigd door Mr.Joker op 09-08-2015 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Contact opgenomen met Paypal en mijn verhaal gedaan.

Case is weer geopend, ik heb daar alle beklag gedaan en in een document opgestuurd naar Paypal.

- De oorspronkelijke foto's van de koper van de beschadigingen. (Toen hij de schade meldde vroeg ik hem om van ALLE schade foto's te maken) die zijn nu veel erger

- Foto's van hoe hij er nu uit ziet.

- Oorspronkelijke Ebay advertentie met de vermelding van 8GB RAM. (Met foto van het ram slot waar maar 4GB in zit)

- vermelding van ontbrekende stroomsnoer

We gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je in nederland eigenlijk aangifte doen tegen een particulier in het buitenland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58
Kun je zien of hij hem opengemaakt heeft? misschien heeft hij wel het moederbord omgeruild, of de videokaart?
Nu maar even afwachten hoe paypal gaat beslissen..En als je je geld terughebt, mag hij extra geld overmaken voor de verzendkosten voor de laptop weer die kant op gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Het gaat om een iMac late 2013 plat model.... Die modellen maak je niet zomaar open.

Zal het laten weten als ik meer weet

• Mr.Joker
Update:

Bezwaar 1: afgewezen

Reden: De schade die ik heb aangegeven was al aanwezig bij koper...

de hele grap is, het gaat mij meer om het feit dat er onderdelen ontbreken, daar is helemaal niet naar gekeken)

Bezwaar 2, een dag later: De schade die ik heb aangegeven was al aanwezig bij koper... (Je vraagt je af welke personen werkzaam zijn op de claim-afdeling)

Vandaag een 3de bezwaar gemaakt, alleen iemand van de incasso-afdeling heeft dat voor me geregeld. geschillen afdeling was al gesloten.

Vraagt die knakker aan me of ik nog even mijn saldo wil aanvullen haha, heb hem maar even duidelijk gemaakt dat deze case heeft geleid tot een negatieve saldo en ik deze niet aanvul tot deze naar tevredenheid is opgelost.

Mochten ze het nu weer afwijzen schakel ik mijn rechtsbijstand in, dan vechten ze het maar even uit

[ Voor 7% gewijzigd door Mr.Joker op 13-08-2015 16:57 ]

Verwijderd

Had PayPal niet eerder gezegd dat je een aangifte nodig hebt?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2015 17:15 ]

• kx22
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Wel bijzonder dat Paypal zo snel werkt.
Meestal vragen ze de tegenpartij eerst te antwoorden.

Gewoon politie aangifte doen en dit meesturen naar Paypal. Dan zijn ze wel alert

• Supertip
  • Niet online
Pffffffff wat een klucht zeg, laten ze je bij PayPal ook nog in de kou staan op alle fronten.
Flink tegenspreken zaak onder de aandacht houden, vaak lezen ze erg slecht.

Tja en dat tegoed aanvullen lekker slim van die knakker, waarschijnlijk betalen ze de Spaanse koper pas uit als jij je tegoed heb aangevuld.
Lachen dat ze denken dat je het per direct gaat aanvullen.

Heb je overigens nog om de reacties van je koper gevraagd?
Soms geven ze die gewoon mondeling aan je door.

[ Voor 8% gewijzigd door Supertip op 13-08-2015 18:09 ]

• Mr.Joker
misschien dat ik straks even online aangifte ga doen en het op stuur naar PayPal. vraag me echter af of je dat kan doen tegen iets wat in het buitenland gebeurd is

Misschien dat dat wat sneller gaat.

paypal heeft me niet gevraagd om een aangifte.

Verwijderd

Mr.Joker schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 18:30:
paypal heeft me niet gevraagd om een aangifte.
Ze hebben toch gezegd dat je met een aangifte je geld terug kon krijgen?
Mr.Joker schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 20:05:
De laatste keer dat ik Paypal aan de lijn had zeiden ze wel, dat mochten er onderdelen ontbreken bij de retour, dat ik door middel van een aangifte bij de politie mijn geld krijg.

• Mr.Joker
dat zei medewerkster 'x' en als paypal erom vraagt, echter heb ik 30 verschillende medewerkers al gesproken.

ook heeft paypal nog niet om een aangifte gevraagd

• Mr.Joker
Als ik online aangifte wil doen moet ik een stad in Nederland invoeren.

Een buitenlandse stad pakt het formulier domweg niet.

• General_Snuss
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19-09 19:51
Mr.Joker schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 20:09:
Als ik online aangifte wil doen moet ik een stad in Nederland invoeren.

Een buitenlandse stad pakt het formulier domweg niet.
Je eigen woonplaats invoeren en dan je verhaal neerpennen.

• Mr.Joker
Ja, heb ik gedaan.

Aangifte is nu gedaan, nu even kijken hoe ik dat het beste naar Paypal kan sturen :)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Mr.Joker schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 20:35:
Ja, heb ik gedaan.

Aangifte is nu gedaan, nu even kijken hoe ik dat het beste naar Paypal kan sturen :)
Je krijgt er toch een PDF van? Die is door de politie voorzien van voldoende kenmerken om door te sturen.

/edit: net even gekeken; mijn aangifte van vernieling is de 11e een keer 's ochtends opgenomen digitaal; de uiteindelijke versie kreeg ik de 12e via mail binnen.

[ Voor 20% gewijzigd door MAX3400 op 13-08-2015 20:41 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tehh
  • Registratie: Maart 2013
  • Niet online
Misschien een beetje vroeg, maar mocht het touwtrekken nog even doorgaan en PayPal een incassobureau inschakelen dan doen de woorden "betwiste vordering" wonderen om dat bureau op afstand te houden. Op die manier erken je dat er een vordering is maar geef je aan dat je het er niet mee eens bent en daarover contact hebt met PayPal. Bewijs dat het om een betwiste vordering gaat genoeg. Dan legt het incassobureau het zaakje gewoon terug bij PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 12:13
Pffff wat een hoofdpijndossier.
Maak een dossier aan met de hele historie.
Stuur deze aangetekend naar Paypal

Vermeld duidelijk dat de koper herhaaldelijk een identieke klacht indient die herhaaldelijk in behandeling wordt genomen.
En daarna het product defect en incompleet geretourneerd heeft. En dat daarop aangifte is gedaan bij de politie.

Voeg er een brief toe vermeldt dat je binnen
- Aangifte van oplichting is gedaan.
- Het product niet in originele staat en defect geretourneerd is.
- 10 werkdagen een antwoord verwacht.
- Dat het onrechtmatig geincasseerde bedrag op je paypal rekening binnen 10 werkdagen retour gestort wordt.
- De uren die je besteed aan afhandeling op uurtarief (je reguliere tarief en reeel, bv €60,-) gaat door belasten aan Paypal.

Geef tevens aan dat indien dit incident niet naar behoren wordt opgelost je de zaak uithanden geeft aan de AFM/Kifid.

Vervolgstappen AFM
INFO: http://www.afm.nl/nl/consumenten/vertrouwen/klacht.aspx
Stap1: https://www.kifid.nl/
Stap2: http://www.afm.nl/nl/cons...-afm/klacht-meldpunt.aspx

Ter info:
https://www.consuwijzer.nl/hoe-dien-ik-een-klacht-in

Er zijn hier namelijk 2 zaken; hoe zeer ze met elkaar verweven zijn, hou het uit elkaar.:
1 De koper en de verkoper

2 Paypal de financiële intermediar.

De aangifte en de defect geretourneerde goederen betreft: 1

Het geld dat paypal van je rekening heeft gehaald betreft: 2

De goederen zijn geleverd en de koper heeft ervoor getekend.
Daarmee tekent hij voor ontvangen in goede staat.

TIP: Ontvang je goederen: Openen en checken en anders tekenen met
"ontvangen, ongeopend, niet gecontroleerd".

Bij de koeriers met zo'n handtekening ding....eerst NOT CHECKED schrijven.
Dan een krabbel erbij

TIP2: goederen ontvangen....film het openen altijd. laat ook zien dat de doos gesloten is als je het opent.
Een filmpje verwijderen is makkelijker dan een defect item laten vervangen.

[ Voor 26% gewijzigd door kwakzalver op 15-08-2015 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07:21

LankHoar

Langharig tuig

Heb rustig zitten meelezen vanaf het begin, maar me nog niet eerder gemeld :) Vraag me nu af of je ondertussen nog iets gehoord hebt?

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

• Mr.Joker
Heb aangifte moeten faxen naar PayPal

ben wel met vakantie, dus heb de aangifte online gedaan, maar dat moet niet uitmaken.

dus we gaan het horen

• .SnifraM
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Wel het laatste waar je op je vakantie mee bezig wilt zijn. :F
Vergeet vooral niet om ook nog wat te genieten :9

lol+lol=hihi

• Mr.Joker
Dat doe ik zeker haha.

echter moest ik het voor een bepaalde datum doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:27
Wellicht een idee om een call-recorder te installeren op je telefoon?
Gebruik zelf (voor Android) deze. Neemt automatisch al mijn gesprekken op. Officieel moet je (om het te gebruiken in een rechtzaak) tussen neus en lippen door melden dat je het opneemt, maar sinds het eigenlijk nooit zover komt heb ik al meerdere malen profijt gehad bij het kunnen opsturen van het geluidsfragment waar dingen belooft worden die door andere medewerkers ontkracht/ontkent worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Source90 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 01:04:
Officieel moet je (om het te gebruiken in een rechtzaak) tussen neus en lippen door melden dat je het opneemt
Hoe kom je daarbij? Als private deelnemer aan een gesprek mag je het altijd opnemen, ook heimelijk. Publicatie mag dan weer niet zomaar en als bedrijf zit je bijvoorbeeld ook aan beperkingen vast omdat het dan als persoonsgegevens worden gezien, maar als je als privépersoon met een ander privépersoon of een bedrijf in gesprek bent is al dan niet heimelijk opnemen geen juridisch probleem. Gebruik van die opnames in een rechtbank ook niet - de enige uitzondering lijken zeer persoonlijke gesprekken te zijn, maar daarvan is bij een transactie als hier eigenlijk nooit sprake. Lees onder andere hier en hier. Zelfs als je een opname niet had mogen maken (zoals bij het filmen van de openbare weg met een vaste camera zonder bekendmaking), is dat geen grond om het als bewijs niet toe te staan. Je loopt dan alleen het risico dat je zelf tegen een straf aanloopt vanwege het maken van die opnames.

Let wel, met name privépersonen zullen soms uiterst gepikeerd reageren als ze achteraf ontdekken dat je van alles opgenomen hebt, dus verstandig gebruik en enige terughoudendheid zijn wel aan te raden. Tevens is het mogelijk dat je aansprakelijk bent bij publicatie, ook als dat bijvoorbeeld bij diefstal van een harde schijf door een derde gedaan wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2015 06:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Source90
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 14:27
Ah wellicht veranderd. Werd mij door mijn rechtsbijstand (DAS) meerdere keren aangeraden (lees: benadrukt) dat de wederpartij op de hoogte moest zijn dat ik het opneem als het voor hun bruikbaar wil zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19-09 17:17
Source90 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 17:13:
Ah wellicht veranderd. Werd mij door mijn rechtsbijstand (DAS) meerdere keren aangeraden (lees: benadrukt) dat de wederpartij op de hoogte moest zijn dat ik het opneem als het voor hun bruikbaar wil zijn.
Dan word het door een bedrijf gebruikt tegen een privepersoon, dat zal dan waarschijnlijk weer niet mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Qweridee schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 20:17:
[...]

Dan word het door een bedrijf gebruikt tegen een privepersoon, dat zal dan waarschijnlijk weer niet mogen.
We gaan flink offtopic maar ook burgers mogen niet ALLES opnemen. Zeker niet als de mogelijke schade na publicatie/bewijs groter is aan de tegenpartij dan de lopende vordering.

Overdreven voorbeeld; iemand die 1x een hoer heeft bezocht en 100€ niet heeft betaald. Je mag als eiser het gesprek opnemen maar niet publiceren of in een rechtzaak gebruiken als de wanbetaler hierdoor grote(re) schade oploopt zoals ontslag op werk.

Zie ook: artikel 10 van de Grondwet of artikel 8 EVRM.

[ Voor 3% gewijzigd door MAX3400 op 30-08-2015 20:33 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qweridee schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 20:17:
Zoals hierboven staat moet het dan wel gemeld worden. Dat heeft zoals ook al vermeld te maken met de wet persoonsgegevens, die om diverse goede redenen zeer richting de burger en consument leunt.

Overigens maak ik uit de jurisprudentie op dat een bedrijf zelfs die opnames wel kan aanleveren als bewijs in een rechtszaak, maar dat je dan mogelijk wel kunt rekenen op sancties vanwege de overtredingen op het vlak van persoonsgegevens. Pas in zeer extreme gevallen zal een rechter besluiten dat het materiaal niet is toegestaan als bewijs, maar dat lijkt bijna niet voor te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 20:32:
We gaan flink offtopic maar ook burgers mogen niet ALLES opnemen.
Opnemen mag wel, mits je dus deelnemer aan het gesprek bent.
Zeker niet als de mogelijke schade na publicatie/bewijs groter is aan de tegenpartij dan de lopende vordering.
Dit is het kritische verschil: publicatie mag inderdaad niet zomaar. Dat is wat anders dan of je het mag opnemen.

Overigens is het goed mogelijk dat een rechter in het door jou aangehaalde voorbeeld in het nadeel van degene die opgenomen is zal beslissen, aangezien het belang van de zaak dan boven het belang van privacy gaat. Zie bijvoorbeeld de Valkenburgse zedenzaak - de rechter had geen behoefte die zaak achter gesloten deuren te behandelen om de privacy van de verdachten te beschermen, ondanks dat buiten kijf staat dat de zaak zeer grote consequenties voor het privéleven van de verdachten zou hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-J_W
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 16:39
Bij mijn rechtsbijstand raden ze aan om zodra een kwestie begint de documenten naar hen op te sturen. Ze komen niet direct in actie, maar verzamelen wel de informatie. Als het dan helemaal fout gaat zijn ze al vast op de hoogte. En ze kunnen besluiten eerder in actie te komen met als ze denken daarmee erger te voorkomen. Al zit er volgens mij ook geen eigenrisico op dat advies, bel je verzekering anders even om te vragen wat het beste is.

In veel gevallen is het ook genoeg dat je meldt te cc'en naar de rechtsbijstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 17:58
nog nieuws?....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 21:50

Dennahz

Life feels like hell should.

Wat een smerige zaak zeg. Dit is duidelijk de reinste oplichterij! Ik zou, onder geen beding, het saldo weer aanvullen. Ook al geven ze je ongelijk, het is wel duidelijk wie hier de schuldige is.

Hoop dat je er uit kan komen teveel extra ellende...

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06:38

DDX

Heb je eigenlijk al bij het transportbedrijf een melding gedaan ?

https://www.strava.com/athletes/2323035

• Mr.Joker
kleine update:

Paypal nam geen genoegen met een online aangifte, ze wilden echt de aangifte voorzien hebben van een stempel en handtekening van de politie.

Echter was ik op vakantie.

Toen ik terugkwam ben ik naar de politie gegaan, deze wilde de aangifte uitprinten en voorzien van een stempel. Dit was echter niet mogelijk, aangezien het delict in het buitenland is gebeurd. De aangifte werd dus gelijk uit het systeem verwijderd.

Paypal gebeld, die wilden echt een stempel hebben.

Gister weer teruggegaan naar het bureau, aangeraden om vandaag terug te komen.

Net aangifte uitgeprint, langs het politiebureau gegaan en ze hebben een stempel op de aangifte gezet. Op de aangifte staat ook dat de aangifte niet in behandeling genomen wordt.

Dit document heb ik geupload naar Paypal en hier moeten ze het mee doen.

Hou jullie op de hoogte.

P.S. transportbedrijf en verzekeringen.....

Als ik de voorwaarden van DPD bekijk mag het product niet van glas zijn> iMac ...............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Typisch weer een gevalletje klasse justitie.

Zodra het moeilijk wordt gaan ze het niet in behandeling nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Supertip schreef op vrijdag 11 september 2015 @ 19:23:
Typisch weer een gevalletje klasse justitie.

Zodra het moeilijk wordt gaan ze het niet in behandeling nemen.
Juist niet zo klasse dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-09 21:12
Is er al een update?

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr.Joker schreef op donderdag 10 september 2015 @ 14:25:
Toen ik terugkwam ben ik naar de politie gegaan, deze wilde de aangifte uitprinten en voorzien van een stempel. Dit was echter niet mogelijk, aangezien het delict in het buitenland is gebeurd. De aangifte werd dus gelijk uit het systeem verwijderd.
Wat is dan wel de bedoeling? Dat je maar even aangifte gaat doen in Spanje? Die sturen je ongetwijfeld gewoon weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Joker
Ik heb de stempel dus na enig aandringen wel gehad.

• Supertip
  • Niet online
*knip*

[ Voor 94% gewijzigd door Perkouw op 17-09-2015 12:48 ]

• Mr.Joker
Schot in de zaak:

Wij bieden u een gedeeltelijke terugbetaling aan van 850,00 USD om dit bezwaar te sluiten.

Indien u niet akkoord gaat met een gedeeltelijke terugbetaling, dan kunt u gevraagd worden om voor een volledige terugbetaling het object op eigen kosten terug te sturen naar PayPal, Omaha, US.

U kunt binnen 3 dagen een e-mail sturen naar klacht-antwoord@paypal.nl om aan te geven of u akkoord gaat met de gedeeltelijke terugbetaling. Indien wij geen reactie van u ontvangen, beschouwen wij dit bezwaar als gesloten.

Hartelijk dank voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

xxxx

PayPal

Verkoopbedrag was 1088 dollar.

Verschil is 238 dollar wat eigenlijk ten laste van mij komt.

Nu kan ik opzich de iMac nog voor 400 euro kwijt, dus ik denk dat ik dit maar doe.

Als ik een gehele terugbetaling wil moet ik dat ding ook nog is op eigen kosten terugsturen naar Amerika,
Dat gaat me nog is €50+ kosten en ik hou er minder aan over :)

Ik denk dat ik akkoord ga en voor mij is de zaak dan gesloten :)

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
Dat is goed nieuws. Ik vraag me af of Paypal die $850 nu uit eigen zak betaalt of bij die Spanjaard inhoudt, die nu geen Imac meer heeft, maar ws wel de boel probeerde te belazeren...

• Mr.Joker
Wat ik kan zien is dat ze wel vandaag een email hebben verstuurd naar de koper.

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:57
Maak je toch nog zo'n 500 euro verlies t.o.v. de originele verkoop..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr.Joker
Want?

ik heb hem voor 1088 verkocht.

Ik krijg 850 dollar terug en ik mag de iMac houden.

die iMac krijg ik voor 400 euro wel weer verkocht

• henri86
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:57
Mr.Joker schreef op donderdag 17 september 2015 @ 19:26:
Want?

ik heb hem voor 1088 verkocht.

Ik krijg 850 dollar terug en ik mag de iMac houden.

die iMac krijg ik voor 400 euro wel weer verkocht
Zat niet op te letten, je hebt idd 850 doller + de iMac

Verwijderd

Nou op zich goed nieuws dan, al wordt het probleem toch deels op jouw bordje geschoven. Wel weer erg karig dat je dan drie dagen (!) hebt om te reageren en dat men anders de melding sluit. Dat is geen serieuze termijn en duidelijk bedoeld om je onder druk te zetten, te meer omdat het alternatief gelijk vrij ingrijpend is (opsturen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:05:
Nou op zich goed nieuws dan, al wordt het probleem toch deels op jouw bordje geschoven. Wel weer erg karig dat je dan drie dagen (!) hebt om te reageren en dat men anders de melding sluit. Dat is geen serieuze termijn en duidelijk bedoeld om je onder druk te zetten, te meer omdat het alternatief gelijk vrij ingrijpend is (opsturen).
Karig? Ik vind dat ronduit schandalig weer. Dat is toch niet reëel als deadline op communicatie via e-mail, zeker waarbij ze inderdaad iemand voor zo'n dilemma zetten?

[ Voor 16% gewijzigd door Room42 op 18-09-2015 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Room42 schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 01:26:
Dat is toch niet reëel als deadline op communicatie via e-mail, zeker waarbij ze inderdaad iemand voor zo'n dilemma zetten?
Nee, maar dat is natuurlijk precies de intentie. Zet mensen onder druk, zodat ze snel een beslissing maken zonder hun eigen positie goed te overwegen. Het is niet veel anders dan van die countdown-timers bij Tel Sell-reclames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:48

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Voor een volgende keer de oplossing geen gebruik meer van Paypal maken, waardeloze organisatie die veelal voor beide partijen waardeloos is... Ik heb al heel veel gelezen over valende zaken als deze.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
_Dune_ schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:50:
Voor een volgende keer de oplossing geen gebruik meer van Paypal maken, waardeloze organisatie die veelal voor beide partijen waardeloos is... Ik heb al heel veel gelezen over valende zaken als deze.
Voor het lezen van deze topic had ik eigenlijk het idee dat het bij PayPal juist wel goed geregeld was. Vorige week al achter gekomen dat 2 way authentication nog niet mogelijk is bij PayPal NL en nu dit.

Ik doe veel via PayPal, maar moet er nog maar eens over nadenken ...

Is dit nou een gevalletje pech? Of is PayPal echt een betaalmiddel waar even achter je oren moet krabben of het allemaal wel zo goed geregeld is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Laatst online: 19-09 11:36
Squ1zZy schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:53:
[...]

Voor het lezen van deze topic had ik eigenlijk het idee dat het bij PayPal juist wel goed geregeld was. Vorige week al achter gekomen dat 2 way authentication nog niet mogelijk is bij PayPal NL en nu dit.

Ik doe veel via PayPal, maar moet er nog maar eens over nadenken ...

Is dit nou een gevalletje pech? Of is PayPal echt een betaalmiddel waar even achter je oren moet krabben of het allemaal wel zo goed geregeld is?
als je zelf iets koopt is het prima, alleen verkopen als niet zakelijke klant moet je nooit via paypal doen.
uitzondering hierop is mensen als ''gift'' laten betalen, dan kunnen ze geen claim indienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Squ1zZy schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 08:53:
Paypal is vooral goed voor Paypal, ga daar maar van uit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr.Joker
Geld is teruggestort door Paypal.

Behoud een negatief saldo van 188 euro, heb de iMac nog kunnen verkopen voor 450 euro.

Toch nog voor alle moeite wat extra's aan overgehouden :P

Als verkoper is het dus best wel tricky om Paypal te gebruiken, een koper kan zomaar zeggen dat hij het niet heeft ontvangen of beschadigd, daar gaat veel tijd in zitten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07:21

LankHoar

Langharig tuig

Fijn dat je een gedeelte van het geld nu dus weer terug hebt. Ben wel even nieuwsgierig of je dat negatieve saldo ook nog gaat aanvullen? ;)

Voorheen bood ik op o.a. Marktplaats in mijn advertenties aan dat er ook met Paypal betaald kan worden, maar dat ga ik dus mooi niet meer doen. Wat een gedoe heb je hier mee gezegd..

Wel weer fijn dat je aan het einde van de rit eigenlijk ongeveer 240 euro extra heb verdiend aan je iMac :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
LankHoar schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 08:11:

Voorheen bood ik op o.a. Marktplaats in mijn advertenties aan dat er ook met Paypal betaald kan worden, maar dat ga ik dus mooi niet meer doen. Wat een gedoe heb je hier mee gezegd.
MrJoker

Wel erg fijn opgelost, dat zegt maar weer de aanhouder wint(lees verliest niet al zijn poen)
Al blijf ik benieuwd hoe de Spaanse tegenpartij er af is gekomen.

Na wat mp PayPal ellende ook gestopt om me met PayPal te laten betalen.
Al dat werk wat je er achteraf aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

Supertip schreef op donderdag 08 oktober 2015 @ 22:21:
[...]

MrJoker

Wel erg fijn opgelost, dat zegt maar weer de aanhouder wint(lees verliest niet al zijn poen)
Al blijf ik benieuwd hoe de Spaanse tegenpartij er af is gekomen.

Na wat mp PayPal ellende ook gestopt om me met PayPal te laten betalen.
Al dat werk wat je er achteraf aan hebt.
Sorry maar zoveel moeite en stress kan ik niet echt een overduidelijke win noemen. Je moet eerst wel door een hel heen.. Z'n geld is terug, maar er zijn volgens mij ook zat claims waarbij het wel misgaat en je alsnog genaaid bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 14:31

ComputerHoed

Electronica <3

Dit is dus een van de reden waarom je PayPal dus NIET gebruikt voor verkopen.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Racing_Reporter

Racing_Reporter

Contentmaker

ComputerHoed schreef op maandag 19 oktober 2015 @ 23:53:
Dit is dus een van de reden waarom je PayPal dus NIET gebruikt voor verkopen.
Vanwaar de kick..?

[ Voor 84% gewijzigd door Racing_Reporter op 20-10-2015 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 14:31

ComputerHoed

Electronica <3

Oh, excuus. Niet gezien dat dit een oude topic was.

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Pagina: 1 2 Laatste