Beste Tweakers,
Ik heb 2 weken geleden een Asus ROG laptop gekocht voor het gamen van rond de 1650 euro (asus rog g751jt) dit i.v.m. gebrek aan ruimte, echter heb ik hier nu een oplossing voor en heb ik ruimte voor een echte PC (had ik eigenlijk eerder moeten onderzoeken..)
De prestaties vielen mij echter wat tegen dus al met al, de laptop gaat terug.
Voor mij is het heeeeel wat jaartjes geleden sinds ik een systeem in elkaar heb gezet en mijn verstand van de beste presterende producten is sterk afgenomen XD
Kunnen jullie aub mij advies geven voor een mooi game (high end?) systeem van rond de 1500 euro inclusief 24" scherm (IPS?)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en films kijken en nog meer gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1500 lijkt mij een prima prijs! minder mag natuurlijk ook
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb alleen een M&KB, ook geen windows.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee.. nieuwste games op ultra? 1080p lijkt me?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, als het goed werkt ben ik blij.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ik laat me verrassen.
Ga je overklokken?
Oef, heb hier totaal geen verstand van... (niet meer) maar is misschien iets wat ik weer kan gaan opzoeken? geen prio laten we het daar op houden.
Dit is wat ik nu heb echter zit ik nu wel max zonder OS, miss ander scherm? ergens anders nog wat kosten te drukken of slechte keuzes? Ook zou WIFI geen luxe zijn anders moet ik steeds een draad door de huiskamer gooien.. maar zit dit op het moederbord?
Alvast bedankt beste heren! brand maar los
Ik heb 2 weken geleden een Asus ROG laptop gekocht voor het gamen van rond de 1650 euro (asus rog g751jt) dit i.v.m. gebrek aan ruimte, echter heb ik hier nu een oplossing voor en heb ik ruimte voor een echte PC (had ik eigenlijk eerder moeten onderzoeken..)
De prestaties vielen mij echter wat tegen dus al met al, de laptop gaat terug.
Voor mij is het heeeeel wat jaartjes geleden sinds ik een systeem in elkaar heb gezet en mijn verstand van de beste presterende producten is sterk afgenomen XD
Kunnen jullie aub mij advies geven voor een mooi game (high end?) systeem van rond de 1500 euro inclusief 24" scherm (IPS?)
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en films kijken en nog meer gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1500 lijkt mij een prima prijs! minder mag natuurlijk ook
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Heb alleen een M&KB, ook geen windows.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee.. nieuwste games op ultra? 1080p lijkt me?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, als het goed werkt ben ik blij.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, ik laat me verrassen.
Ga je overklokken?
Oef, heb hier totaal geen verstand van... (niet meer) maar is misschien iets wat ik weer kan gaan opzoeken? geen prio laten we het daar op houden.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-4790K Boxed | € 348,35 | € 348,35 |
| 1 | Asus Z97-PRO GAMER | € 115,95 | € 115,95 |
| 1 | MSI Radeon R9 390 8GB Gaming | € 366,90 | € 366,90 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 51,90 | € 51,90 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Asus VG248QE Zwart | € 288,38 | € 288,38 |
| 1 | Scythe Mugen 4 PCGH Edition | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 47,95 | € 47,95 |
| 1 | Corsair CX600M | € 68,90 | € 68,90 |
| 1 | Crucial BX100 500GB | € 166,95 | € 166,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.559,18 | |
Dit is wat ik nu heb echter zit ik nu wel max zonder OS, miss ander scherm? ergens anders nog wat kosten te drukken of slechte keuzes? Ook zou WIFI geen luxe zijn anders moet ik steeds een draad door de huiskamer gooien.. maar zit dit op het moederbord?
Alvast bedankt beste heren! brand maar los
[ Voor 55% gewijzigd door Raylan op 09-07-2015 12:03 ]