Beste Tweakers,
Ik wil graag een klein ITX game systeempje opzetten om eventueel samen met mijn vriendin MMO's te spelen en natuurlijk de normale zaken te kunnen doen voor bijv werk en de administratie, echter is mijn verstand van onderdelen inmiddels vervaagd na jaren lang console gaming (nu vooral PS4).
Ik kies voor een ITX omdat ik een klein maar erg mooi huisje heb.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen en huis tuin en keuken surfen en mailen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800,- inclusief windows en scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, heb alleen een werk laptop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Weinig, zal waarschijnlijk de wat zwaardere spellen op de PS4 kopen. Games zoals FFXIV graag op max kunnen draaien en misschien Battlefield 4 als dat mogelijk is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, als het maar naar behoren werkt!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen speciale wensen.
Ga je overklokken?
Nee, verwacht niet dat dit nodig zal gaan zijn
Ik heb hier onder zelf al wat zitten knutselen, misschien totale onzin of ben ik op de goede weg?
de Sapphire Radeon HD 7950 3GB Boost GDDR5 wil ik proberen 2e hands te verkrijgen. Las ergens dat dit prima kaartjes zijn!
Alvast bedankt voor jullie hulp! steek er ook graag wat van op dus info waarom ik iets moet kiezen is erg gewild!
Ik wil graag een klein ITX game systeempje opzetten om eventueel samen met mijn vriendin MMO's te spelen en natuurlijk de normale zaken te kunnen doen voor bijv werk en de administratie, echter is mijn verstand van onderdelen inmiddels vervaagd na jaren lang console gaming (nu vooral PS4).
Ik kies voor een ITX omdat ik een klein maar erg mooi huisje heb.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
gamen en huis tuin en keuken surfen en mailen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
800,- inclusief windows en scherm.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, heb alleen een werk laptop.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Weinig, zal waarschijnlijk de wat zwaardere spellen op de PS4 kopen. Games zoals FFXIV graag op max kunnen draaien en misschien Battlefield 4 als dat mogelijk is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur, als het maar naar behoren werkt!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen speciale wensen.
Ga je overklokken?
Nee, verwacht niet dat dit nodig zal gaan zijn
Ik heb hier onder zelf al wat zitten knutselen, misschien totale onzin of ben ik op de goede weg?
de Sapphire Radeon HD 7950 3GB Boost GDDR5 wil ik proberen 2e hands te verkrijgen. Las ergens dat dit prima kaartjes zijn!
Alvast bedankt voor jullie hulp! steek er ook graag wat van op dus info waarom ik iets moet kiezen is erg gewild!
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 180,- | € 180,- |
| 1 | ASRock H81M-ITX/WiFi | € 78,- | € 78,- |
| 1 | Sapphire Radeon HD 7950 3GB Boost GDDR5 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Cooler Master Elite 120 Advanced Zwart | € 37,95 | € 37,95 |
| 1 | BenQ VW2245Z Zwart | € 99,- | € 99,- |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 92,- | € 92,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 14,95 | € 14,95 |
| 1 | Corsair CX500M | € 62,- | € 62,- |
| 1 | Crucial BX100 250GB | € 91,95 | € 91,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 718,80 | |