"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Virussen? Scan ze hier!
En nu geven ze toch weer gas...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Waarschijnlijk omdat Cancellara weer rijd neem ik aan.Goron schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:02:
wtf het peloton gaat opeens weer vol aan
Lijkt me niet realistisch om tot de finish te neutraliseren.
Virussen? Scan ze hier!
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Sky krijgt flink op hun dak voor het doorrijden trouwens
Be yourself, no matter what they say ...
Virussen? Scan ze hier!
Nee ze wachten tot de rest er weer bij zitwildhagen schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:06:
Ze stoppen nu helemaal. Misschien etappe geschrapt ofzo?
Vind het wel gek dat ze stil staan. Dan verwacht je dat er iets ernstigs is gebeurd.
Een soort van safety car met rustig rijden achter de directiewagen zou toch prima zijn?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Wel typisch, want gisteren gaven ze juist extra gas na de valpartijen...
Ook Bonnet en Gerrans hebben opgegeven.
Virussen? Scan ze hier!
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Zo massaal dat ze alle dokters daar bij die crash nodig hebben en er dus niemand meer over is voor het geval er iets gebeurt bij de overgebleven groep?
Gelukkig maar, op zo'n manier moet je niet willen winnen.voske schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:04:
Opnieuw geneutraliseerd.
Was idd een erg harde klap. Eentje die tegen een lantaarnpaal knalde, en 10+ renners die er vol op knalden. Iig opgaves van Dumoulin, Ten Dam, Gerrans en Bonnet, mogelijk meer.BreadFan schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:12:
Damn... heb er niks van gezien, maar dat moet een nasty klap geweest zijn dan. Qua omvang een beetje als de valpartij van Poels een paar jaar geleden?
Virussen? Scan ze hier!
Goed gedacht, wordt net door NOS bevestigd. Alle ambu's zijn nodig bij de crash dus mogen ze niet verder want dan is er geen verzorging.Red Baron schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:09:
Wellicht is het iets van een veiligheids issue ofzo?
Zo massaal dat ze alle dokters daar bij die crash nodig hebben en er dus niemand meer over is voor het geval er iets gebeurt bij de overgebleven groep?
[ Voor 11% gewijzigd door Goron op 06-07-2015 16:14 ]
Ik vind dit ernstig genoeg. Even de tijd nemen om de gewonden te verzorgen.Zamorano schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:07:
[...]
Vind het wel gek dat ze stil staan. Dan verwacht je dat er iets ernstigs is gebeurd...
En het was zo'n saaie koers. Zouden er een paar in slaap gevallen zijn.
De ambulances schijnen op te zijn en moeten eerst aangevuld te moeten worden.
De wijzen komen uit het Oosten!
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
wildhagen schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:00:
[...]
Nee, maar Armstrong werd geholpen door wat chemische middelen. Met geluk had dat allemaal weinig te maken volgens mij, eerder met welk middel je slikt/spuit.
Aardige valpartij...
Harde valpartij inderdaad, maar waarom die koers nu zo lang geneutraliseerd moet zijn snap ik even niet. Heeft iemand dat meegekregen? (zit op het werk, dus kan niet alles volgen)Beltoni schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:12:
Kom net thuis en zie dat de koers geneutraliseerd is. Hoe hard moet die valpartij wel niet zijn geweest? Zijn een hoop heren hard gevallen als ik het zo even zie. Wel echt jammer van Dumoulin en Ten Dam. Ook het uitvallen van Gerrans is een gemis voor de tour.
Echt superzonde voor Dumoulin. Hij had hier geel kunnen pakken, zeker aangezien Cancellera er ook bij lag. En dan ook nog eens Ten Dam er af, een van de renners die (imo) kleur geeft aan de Tour. Jammer, jammer, jammer.
Geen ambulances/dokters meer voor evt nieuwe zaken, die waren allemaal met de gevallenen bezig. Vandaar korte neutralisatie.RoD schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:14:
[...]
Harde valpartij inderdaad, maar waarom die koers nu zo lang geneutraliseerd moet zijn snap ik even niet. Heeft iemand dat meegekregen? (zit op het werk, dus kan niet alles volgen)
Virussen? Scan ze hier!
Alle ambulances in de karavaan zijn actief voor slachtoffers van de valpartij. Zonder beschikbare ambulances mag de tour niet verder rijden.RoD schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:14:
[...]
Harde valpartij inderdaad, maar waarom die koers nu zo lang geneutraliseerd moet zijn snap ik even niet. Heeft iemand dat meegekregen? (zit op het werk, dus kan niet alles volgen)
Tenminste, dat was de verklaring net op de NOS.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Ik heb dat nog nooit eerder gezien, dat de koers volledig wordt stilgelegd omdat er geen ambulances/dokters meer zijn. Dan heeft het bij veel mensen veel impact gehad, en valt het me nog mee dat er niet meer mensen zijn uitgevallen.
[ Voor 28% gewijzigd door jurian-s op 06-07-2015 16:18 ]
Het is ook vrij zeldzaam (gelukkig...). En ik gok dat er nog wel meer af zullen stappen, of morgen niet meer opstappen. Cancellara bijvoorbeeld, als je die zag....RoD schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:16:
Duidelijk.
Ik heb dat nog nooit eerder gezien, dat de koers volledig wordt stilgelegd omdat er geen ambulances/dokters meer zijn. Dan heeft het bij veel mensen veel impact gehad, en valt het me nog mee dat er niet meer mensen zijn uitgevallen.
Ten Dam schijnt gelukkig toch nog te fietsen (maar in welke staat...).
Virussen? Scan ze hier!
Ik denk dat dat "caught" moet zijn.FreakNL schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:18:
Waarom staat er in de titel van dat filmpje "Caused by Helicopter"
Ik verwacht dat er een aantal morgen niet meer opstapt, zoals Henderson en Matthews.RoD schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:16:
Dan heeft het bij veel mensen veel impact gehad, en valt het me nog mee dat er niet meer mensen zijn uitgevallen.
Ik dacht ook al, is dit de eerste videofuck?
Hij kwam idd net in beeld, achter in het peloton.jurian-s schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:18:
Ik zag ook net 137 (=Ten Dam) langs fietsen op beeld, zag er ongedeerd uit
wildhagen schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:18:
[...]
Ten Dam schijnt gelukkig toch nog te fietsen (maar in welke staat...).

Ach, die kan wel wat hebben.
Gelukkig maar. Wel erg jammer van Tom Dumoulin.ravenger schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:17:
Ten Dam fietst nog overigens meldt Radio 1.
Snelheid lag op ± 42 per uur, leek harder.

[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 06-07-2015 16:23 ]
Wel gaaf om te zien, een (AG2R?) renner vliegt over de kop, landt op z'n kont en staat al schuivend weer op om uit de weg te springen
In autoracing heb je ook zo vaak van die mongolen, mensen die proberen te rijden waar er al iemand anders is.
en btw, beschermende kleding, "doen we niks mee." (kan er nog steeds niet bij dat daar niet eens wat regels voor opgesteld worden.)
[ Voor 26% gewijzigd door enchion op 06-07-2015 16:26 ]
How do you save a random generator ?
Is Giant Alpecin mee bezig.enchion schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:25:
...
en btw, beschermende kleding, "doen we niks mee." (kan er nog steeds niet bij dat daar niet eens wat regels voor opgesteld worden.)
[ Voor 73% gewijzigd door Vos op 06-07-2015 16:28 ]
Ik denk eigenlijk dat dat Dumoulin is.Goron schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:23:
[...]
Wel gaaf om te zien, een (AG2R?) renner vliegt over de kop, landt op z'n kont en staat al schuivend weer op om uit de weg te springen
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Die gasten van Trek rijden dit jaar toch in een beschermende broek?enchion schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:25:
Weer eens iemand die voorlangs kruist alsof iedereen automagisch opzij gaat.
In autoracing heb je ook zo vaak van die mongolen, mensen die proberen te rijden waar er al iemand anders is.
Nee van Giant en idd de broek van Dumoulin is nog heelSnowDude schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:28:
[...]
Die gasten van Trek rijden dit jaar toch in een beschermende broek?
Ze rijden er meen ik nog niet mee. Althans niet allemaal. Dumoulin had geen zin om die broek nu tijdens de Tour te testen.HamburgerHenk schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:28:
[...]
Nee van Giant en idd de broek van Dumoulin is nog heel
[ Voor 12% gewijzigd door Vos op 06-07-2015 16:30 ]
" All we have to decide is what to do with the time that is given to us"
Zijn al weer onderweg. Er zijn voldoende livetickers te vindenSargan schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:30:
Ik kan het niet volgen op het werk hoor nu pas van een valpartij door een push bericht van de nos. Maar is de etappe van vandaag geneutraliseerd?
[ Voor 7% gewijzigd door Vos op 06-07-2015 16:31 ]
Het is beter dan vorig jaar. Vorig jaar was het een 144p of 288p stream. Daar zag je echt helemaal niets op.Tomm13 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:30:
Is er ergens wel een fatsoenlijke livestream te vinden? NOS is echt bagger wat een lutzers
Kwaliteit is prima
https://www.itv.com/itvplayer/itv4
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Volgens mij niet, andere broek.. Volgens mij valt hij bij de lantaarnpaal voorover in het gras vangt de val met zijn handen op...
-=-
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Zoek op Eurosport stream met google. 1 van de 1e hits op google.Sargan schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:30:
Ik kan het niet volgen op het werk hoor nu pas van een valpartij door een push bericht van de nos. Maar is de etappe van vandaag geneutraliseerd?
Virussen? Scan ze hier!
Tja, ik denk dat het niet zo lekker fiets in een soort motorpak...Vos schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:30:
[...]
Ze rijden er meen ik nog niet mee. Althans niet allemaal. Dumoulin had geen zin om die broek nu tijdens de Tour te testen.
Hoewel die tegenwoordig met lichte moderne materialen steeds beter kunnen worden natuurlijk.
O ja, Giant, ik wist dat het een fietsenmerk wasHamburgerHenk schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:28:
[...]
Nee van Giant en idd de broek van Dumoulin is nog heel
Dat denk ik ook.Kiezel schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:32:
[...]
Volgens mij niet, andere broek.. Volgens mij valt hij bij de lantaarnpaal voorover in het gras vangt de val met zijn handen op...
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Virussen? Scan ze hier!
Tot aan de valpartij gebeurde er letterlijk niks...wontcachme schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:35:
Één keer kijk ik niet en gelijk gebeurt er van alles![]()
Heb ik ook wel eens gehad. Dan ben ik bang dat hij morgen niet meer opstapt...wildhagen schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:36:
Ten Dam had/heeft een schouder uit de kom.
Edit: gevallen, niet uitgestapt.
[ Voor 40% gewijzigd door Terranova op 06-07-2015 16:38 ]
Motorpak, niet overdijven he, nu rijden ze in een theezakje.Fiber schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:32:
[...]
Tja, ik denk dat het niet zo lekker fiets in een soort motorpak...
Hoewel die tegenwoordig met lichte moderne materialen steeds beter kunnen worden natuurlijk.
Er moet een middenweg zijn die een zeer grote verbetering is tov nu.
Maar lekker boeien dat Giant met een verbeterde broek wil rijden, dit soort dingen moet gewoon door de UCI verplicht gesteld worden en niet aan de individuele teams overgelaten worden, die willen nl alleen maar zo licht en ademend mogelijk met bescherming als afterthought na alle andere afterthoughts.
btw waarom mag een beschadigde renner geen nieuw shirtje aan ??? (vanwege startnr vind ik nl geen goede reden)
Die moet volgens mij eens een dokter opzoeken... als je 4x valt in 4 dagen tijd gaat er iets niet helemaal lekker volgens mijHamburgerHenk schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:38:
Oh god kelderman ook dus...

Virussen? Scan ze hier!
Met schaafwonden doet het uitdoen meer zeer dan het aanhouden lijkt me. Plus dan moet je in je nakie op de weg staan.enchion schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:39:
[...]
btw waarom mag een beschadigde renner geen nieuw shirtje aan ??? (vanwege startnr vind ik nl geen goede reden)
Dan moeten ze met bakfietsen gaan fietsen, het gaat nogal hard deze fietsjes.enchion schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:39:
[...]
Motorpak, niet overdijven he, nu rijden ze in een theezakje.
Er moet een middenweg zijn die een zeer grote verbetering is tov nu.
Maar lekker boeien dat Giant met een verbeterde broek wil rijden, dit soort dingen moet gewoon door de UCI verplicht gesteld worden en niet aan de individuele teams overgelaten worden, die willen nl alleen maar zo licht en ademend mogelijk met bescherming als afterthought na alle andere afterthoughts.
Maar dan kijkt er ook bijna niemand meer.
Ze gaan nu ook weer lekker hard.
Ik vraag me af of dat überhaupt verstandig zou zijn gezien de ontvellingen en andere schaafwonden.enchion schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:39:
[...]
Virussen? Scan ze hier!
Ten Dam had gisteren ook een nieuw shirt aan. Volgens mij mag dat gewoon.enchion schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:39:
[...]
Johnny H. had ooit zelfs een nieuwe broek aan
Ja, die moest wel, anders reed-ie naakt rondBreadFan schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:45:
[...]
Johnny H. had ooit zelfs een nieuwe broek aan

Virussen? Scan ze hier!
Driewieler racefietsenSoldaatje schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:40:
[...]
Dan moeten ze met bakfietsen gaan fietsen, het gaat nogal hard deze fietsjes.
Maar dan kijkt er ook bijna niemand meer.
Ze gaan nu ook weer lekker hard.
Doe mee met: [Tour de France] GoT's TourCoach 2015