Bol.com benadeelt mij na eerder niet nakomen levering.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:41
Update 11-07-2015:
Gisteren een voicemail bericht ontvangen van bol.com. De zaak is opnieuw bekeken, wilde de uitkomst graag telefonisch mededelen. Helaas heb ik nagenoeg 0,0 bereik op mijn werk. Ben benieuwd.

In plaats van telefonisch zal de uitkomst nu naar mij gemaild worden. Dus ik wacht dat nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12:41
Update 13-07-2015:
Naar aanleiding van uw melding bij de Thuiswinkel Organisatie heb ik mij ingelezen in de situatie.

Zoals u aangeeft besteld u veel bij ons en heeft u nooit problemen ondervonden tot de drie bestellingen uit maart en mei. Dit is natuurlijk vervelend wanneer er iets misgaat met een bestelling. Bij de bestellingen met de bestelnummers 8492151830, 8494472390 en 8465014660 heeft u de artikelen alsnog toegestuurd gekregen of zijn de artikelen afgeboekt.

Bij de bestelling met het bestelnummer 8511992740 heeft u de melding gekregen dat uw bestelling is geannuleerd. De reden hiervan is, omdat veel van je bestellingen niet aankomen op het bezorgadres. Om deze reden is het account geblokkeerd voor verdere bestellingen. Om deze reden heeft u contact met ons opgenomen en bent u het niet eens geweest met de antwoorden die u heeft gekregen en heeft u de hulp van de Thuiswinkel organisatie ingeschakeld.

Mijn oprechte excuses voor deze vervelende ervaring. Ik heb mij verdiept in uw bestelgeschiedenis en wat er is gebeurd met de bestellingen. Ik ben het dan ook niet eens met de annulering van uw bestelling 8511992740. Ik heb direct de aantekeningen weg laten halen en u kunt nu dan ook weer bestellen.

Graag bied ik u vanzelfsprekend een compensatie aan voor deze situatie waar in mijn ogen onterecht de bestelling is geannuleerd. U heeft vast wel iets op uw verlanglijstje staan wat u nog graag wilt hebben. Dit wil ik graag voor u bestellen namens bol.com. U kunt hierbij denken aan een waarde van € 50,00.

Ik hoor graag van u.
Reactie:
Het doet mij een genoegen dit antwoord te kunnen lezen, en het één en ander toch nog tot een goede afronding heeft kunnen leiden. Ik waardeer de compensatie aangeboden door bol.com. Een product dat nog wel op het verlanglijstje staat is 'Yoshi's Woolly World'.
Uiteindelijk dan toch nog tot een goede afronding kunnen komen. Aantekeningen op mijn account zijn weggehaald en ik kan weer bestellen. Tevens een schappelijke compensatie. Had zelf niet zo veel op het verlanglijstje staan op dit moment, maar mijn vriendin wist nog wel een spel dat ze graag wilde hebben.

Hopenlijk dat het hier dan ook bij gelaten kan worden en in de toekomst verdere problemen uitblijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-05 01:27

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Wel weer typisch
Naar aanleiding van uw melding bij de Thuiswinkel Organisatie heb ik mij ingelezen in de situatie.
Moet iemand dan zo godganse veel moeite gaan doen om iemand z'n aandacht te krijgen? Beetje jammer, gewoon te laat al eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ucsdcom
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-05 22:15
Goed te lezen dat het op deze manier toch is opgelost. Ik kan mij voorstellen dat het herstellen van je reputatie in de systemen van Bol belangrijker is dan de compensatie die je ontvangt.

NB. Persoonlijk zou ik niet zo snel een compensatiebedrag/schikkingsbedrag delen op een forum. Daar kan een bedrijf namelijk weer problemen door krijgen met klanten die wel echt onterecht klagen. Zoals elders als voorbeelden genoemd zitten er verschillende systemen aan elkaar geknoopt die samen met de groeistuipen en klantenservice problemen tot jouw blokkade leidden. In jouw geval is er nu een handmatige en broodnodige herbeoordeling gedaan die los staat van alle systemen. Je wilt dat dit ook voor andere klanten weer gedaan kan worden als het moet.
Pagina: 1 2 Laatste