.
[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2015 15:07 ]
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Aangezien dit ontbreekt sluit ik voorlopig je topic. Dit lijkt flauw, maar enerzijds doen we dit om ervoor te zorgen dat je zélf inzicht krijgt in wat er mogelijk is en anderzijds om de kwaliteit van de topicstarts hier te bewaken. Anders vervalt dit subforum in een "ik wil een pc voor x euro, mkay dank je doei" niveau, en dat is iets dat niemand wil3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.
Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.
Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Voilà.Verwijderd schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 16:02:
Hebben jullie goede ervaringen met bepaalde shops?
Show me your moves.
Even googlen geeft eigenlijk helemaal geen resultaten. De conclusie die ik hier uit trek is dat de voeding weinig populair is, of Antec stuurt ze niet naar tech websites omdat ze gegarandeerd een negatieve review krijgen. Daar komt nog bij dat 450w wel weinig is voor een eventuele upgrade. Ik zou zelf voor een wat degelijker exemplaar gaan zoals deze 520W Seasonic M12Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 15:54:
Het enige is dat iemand anders me vertelde dat de voeding flut is (geen onderbouwing). Kan deze beter of is dit goed (voor eventueel upgraden met videokaart)?
Show me your moves.
Hè? Als een voeding goed is, is die toch goed? Stel dat MS-tech ineens met een Seasonic-achtige voeding uit de hoge hoed komen krijgt die echt wel een goede beoordeling. Heb je wel eens een review gelezen en hoe ze dat aanpakken?Rickkamminga schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:11:
[...]
of Antec stuurt ze niet naar tech websites omdat ze gegarandeerd een negatieve review krijgen.
Welke upgrades heb je dan in gedachten want 450W is meer dan genoeg voor een single GPU + i5. Er is zelfs genoeg ruimte voor een overklok. Je hebt pas echt meer nodig als je er twee GPU's bijprikt, maar dat gaat hem sowieso niet worden op dit moederbord.Daar komt nog bij dat 450w wel weinig is voor een eventuele upgrade.
Wow, relax. Ik zie geen reden om ineens zo offensief te worden.br00ky schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:50:
[...]
Hè? Als een voeding goed is, is die toch goed? Stel dat MS-tech ineens met een Seasonic-achtige voeding uit de hoge hoed komen krijgt die echt wel een goede beoordeling. Heb je wel eens een review gelezen en hoe ze dat aanpakken?
[...]
Welke upgrades heb je dan in gedachten want 450W is meer dan genoeg voor een single GPU + i5. Er is zelfs genoeg ruimte voor een overklok. Je hebt pas echt meer nodig als je er twee GPU's bijprikt, maar dat gaat hem sowieso niet worden op dit moederbord.
Ik weet niet waar je de info vandaan hebt, zou een onderbouwing of linkje kunnen? Dan heb ik mogelijk weer een voeding die op mijn lijstje met 'thrusted PSUs' kanKoninkje schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 16:45:
De Antec is een voeding met zeer goede interne componenten. Kwalitatief zeer goed en erg betrouwbaar. Degelijke voeding, beter zelfs dan de Seasonic van hierboven.
Ik vond het niet echt offensief, maar goedRickkamminga schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 02:21:
[...]
Wow, relax. Ik zie geen reden om ineens zo offensief te worden.
Komt waarschijnlijk omdat het een vrij recente PSU. Over bijvoorbeeld de S12ii kan je veel reviews vinden, maar die is dan ook al járen uitDit is puur een conclusie die ik trok uit het feit dat ik geen reviews kan vinden over deze unit. Ik presenteerde dit ook expliciet als een mening en niet als een feit.
De VPF is een Delta, een betere OEM vinden gaat moeilijk worden. De Antec VPF serie heeft net als de Cooler Master GM serie DC-DC (betere spanningsstabiliteit en hoger rendement) en heeft daarvoor vooral bij lage vermogens een vrij hoog rendement. Volgens The Mask op JonnyGuru zijn de interne componenten prima. Voor meer informatie kan je terecht bij het topic van The Mask zelf hier op Tweakers:[...]
Ik weet niet waar je de info vandaan hebt, zou een onderbouwing of linkje kunnen? Dan heb ik mogelijk weer een voeding die op mijn lijstje met 'thrusted PSUs' kan
Excuus als dat zo overkwam, was niet de bedoelingRickkamminga schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 02:21:
[...]
Wow, relax. Ik zie geen reden om ineens zo offensief te worden.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq