[nVidia GeForce GTX 980Ti] Levertijden & beschikbaarheid

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resinman
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:40
Koning Willy schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 23:27:
[...]

Trouwens, waar is me Batman voucher?
Scroll naar beneden en klik op Netherlands:
http://www.geforce.co.uk/...tman-arkham-knight/bundle
Afuture staat er, zoals Sm0k3r ook zegt, inderdaad niet tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-09 11:51

Garrett

Watercooler

Resinman schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 10:52:
[...]

Scroll naar beneden en klik op Netherlands:
http://www.geforce.co.uk/...tman-arkham-knight/bundle
Afuture staat er, zoals Sm0k3r ook zegt, inderdaad niet tussen.
Bedankt :)
Mij boeit het spel niet (afgezien van de broken performance) maar kan voor anderen wel handig zijn :) _/-\o_

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Garrett schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:54:
[...]

Bedankt :)
Mij boeit het spel niet (afgezien van de broken performance) maar kan voor anderen wel handig zijn :) _/-\o_
Ook als het jou niet boeit, levert die key wel 15 euro op :+

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:05
Wil graag de 980Ti Strix maar is helaas nog erg slecht leverbaar. Vreemde is dat van alle websites 4Launch ze wel kan leveren, teniminste er staat dat er vijf op voorraad liggen bij de leverancier. Ik heb ze even een mail gestuurd om te vragen of dat wel juist is omdat hun de enige zijn in NL die ze zou kunnen leveren.

Als het wel klopt ga ik denk ik voor de Strix en bestel ik hem daar denk ik (komt ook goed uit, 4Launch is lekker dichtbij bij mij, kwartiertje rijden :P )

[edit]

Toch maar alvast besteld met ophalen in winkel zodat ik niks hoefde te betalen. Nadat ik heb besteld had ging de levertijd meteen op 6-10 werkdagen staan, en na een half uurtje stond hij weer terug op 1-5 werkdagen. Dus net maar even gebeld en ze waren inderdaad nergens op voorraad bij leveranciers. Ze zouden het na gaan kijken en mij begin volgende week een mail sturen met hoe het zit met de levertijd. Ik was toch pas van plan om ze volgende week vrijdag op te gaan halen dus ik heb de bestelling maar even laten staan. Mochten ze volgende week nog niet op voorraad zijn (bij 4Launch of een andere winkel) dan verander ik hem wel naar of de Gigabyte of de MSI.

[edit 2]
Net een reactie op mijn vorige mail ontvangen en volgens de medewerker zou hij in de loop van volgende week leverbaar moeten zijn. Ik wacht dan nog even af en kijk volgende week wel verder hoe het verder verloopt. Anders ga ik toch voor de MSI of Gigabyte denk ik. Scheelt toch ongeveer 160 euro voor twee kaarten...

[ Voor 53% gewijzigd door bjorntju op 17-07-2015 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22:05
Bump

EVGA 980Ti Classified is op voorraad bij Caseking. Heb er daar twee besteld met bankoverschrijving :) Als ik geluk heb is het geld er morgen er en heb ik hem deze week nog :)

De bestelling bij 4Launch heb ik maar geannuleerd. Ik heb toch liever de Classified en qua prijs zijn ze maar een tientje meer per stuk.

[edit]

Crap, kom er net achter dat de kaarten niet gereserveerd worden totdat de betaling binnen is :S Tenminste dat is wat ik kan opmaken uit de voorwaarden. Heb maar even een mail gestuurd of ze misschien toch gereserveerd kunnen worden. Anders ben ik de sjaak want die kaarten zullen aan het eind van de dag wel uitverkocht zijn...

[edit 2]
Maar even opgebeld en de mevrouw aan de telefoon heeft ze voor mij gereserveerd. Had voordat ik belde ook een mail gestuurd met dezelfde vraag en kreeg net een mail terug dat ze ze gereserveerd hebben. Kan nu niet meer fout gaan lijkt mij :P Gelukkig dat ik er nog achteraan ben gegaan anders viel ik buiten de boot denk ik :P

[edit 3]
In de voormiddag een mail gekregen dat de betaling binnen was en net de verzend bevestiging gekregen _/-\o_

[ Voor 59% gewijzigd door bjorntju op 21-07-2015 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qliratu
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-06-2024
Heb op 04-07-2015 de MSI GTX 980ti besteld bij Gistron voor €816,90.
De kaart was niet op voorraad (nu nog steeds niet) maar is wel 22-07-2015 geleverd (afgehaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Registratie: Augustus 2015
  • Niet online
Invoer ontbreekt

Invoer ontbreekt: er is geen inhoud ingevuld.

(interne identificatie: message::update::input_missing)

[ Voor 133% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 18:33 ]

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-09 23:24
Iemand toevallig al enig idee wanneer de msi 980ti lightning te verkrijgen is? kan er zelf maar bar weinig over vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 18:30

V3g3ta

Fueled by Games!

LadyVodka schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 18:03:
Na 25+ dagen wachten heb ik zelf de eigenaar van de bedrijf gecontacteerd (Azerty.nl)
op eens was de volgende dag GTX980 ti HYBRID in voorraad.
Hij is bij Caseking toch al een tijdje op voorraad, en op voorraad betekent daar écht op voorraad.

Caseking
Uberdude schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 20:40:
Iemand toevallig al enig idee wanneer de msi 980ti lightning te verkrijgen is? kan er zelf maar bar weinig over vinden
Bij Caseking melden ze een datum, vanaf 14-9-15.

[ Voor 29% gewijzigd door V3g3ta op 12-09-2015 23:14 ]

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

• LadyVodka
  • Niet online
Invoer ontbreekt

[ Voor 120% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 18:34 ]

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

LadyVodka schreef op woensdag 16 september 2015 @ 14:27:
[...]

Deze GPU is zeker een aanrader , max temp. idle 25°C bij gaming zoals witcher max 35-40°C
love it!
980ti in sli op 1680*1050 at 60hz, geeft je leuke fps zeker? Of is dat spelen met vsync :+
:*)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

• LadyVodka
  • Niet online
Invoer ontbreekt

[ Voor 103% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
In de laatste week van december de MSI 980 Ti lightning besteld...Nog steeds niet geleverd.

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 10:37
Waar heb je die besteld? Een maat van me heeft maandag 1 besteld bij MeGekko en heeft hem vandaag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 16:39
Bij SI computers...is wel heel slecht leverbaar

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
SIComputers is echt een drama. Consequent lage prijzen in de pricewatch, maar de ervaringen van kopers zijn erg slecht, zeker met de diverse 980 TI. Ik zou willen dat ik als ik selecteer op prijs daar die winkel er uit zou kunnen filteren.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:20
Zelf de asus 980 TI matrix bestelt volgende week levering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:23

Jumpiefox

Hoi ?

Heeft het nog veel zin om nu in te stappen en een 980TI te kopen? Lees op veel fora's dat men adviseert om te wachten tot de volgende line up beschikbaar is (de pascal etc). Maar volgens mij zijn we dan echt wel een jaar verder voordat we een vervanger hebben voor de 980TI? Geloof ook niet dat de midrange van de pascal lijn dus de opvolgers van de 970bijvoorbeeld een 980TI kwa performance gaan evenaren, verbruik etc zal wel beter worden maar dat boeit me niet. Wat denken jullie?

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17:01

M2M

medicijnman

Tja, je kunt blijven wachten. Elke keer als er een kaart gereleased wordt en goed verkrijgbaar is, staat er al een vervolg kaart op het programma van danwel het rode kamp, danwel het groene kamp met beloftes over prestatieverbeteringen.

Ik heb meestal de filosofie om hardware te kopen zodra ik hardware nodig heb. Ik kijk 3 weken vooruit, mocht er niets concreets zijn, schaf ik het aan.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik stap over twee maanden in. Het duurt waarschijnlijk nog iets van 7 tot 10 maanden voor pascal begint te arriveren. Dan heb je ook nog eens dat het eerste builds zijn... persoonlijk wacht ik altijd liever tot de tweede of de derde, tenzij zo ongeveer geen enkele review echt problemen aankaart.
Maar als hij er is dan heb je weer levertijden etc etc. Dus volgens mij ben je sowieso al 12 tot 18 maanden verder voor je echt je kaart hebt. Tegen die tijd verkoop ik mijn 980 ti wel en haal de pascal.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 18:20
Ja en als de 980 Ti gewoon voldoende is om op een bepaalde resolutie voluit te spelen.. Hoef je ook niet te upgrade... Dus dan kan je gewoon instappen en tegen de tijd dat het niet meer wilt voor weinig een tweede bijsteken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:23

Jumpiefox

Hoi ?

LadyVodka schreef op woensdag 16 september 2015 @ 19:51:
[...]

Momenteel , want ASUS RoG Swift PG278Q ga ik volgende maand kopen.
Ik kan moeilijk alles op ene keer kopen eh

Edit: Met push/pull 21°C & 22°C
[afbeelding]
Lekkere setup man. Ga ook voor zo een hybrid.

Weet je toevallig hoe lang de kabels zijn van de kaart naar de radiator? Plannetje alvast maken van hoe ik dat ding ga installeren :P

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LadyVodka
  • Niet online
Invoer ontbreekt

[ Voor 90% gewijzigd door LadyVodka op 26-09-2023 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buiten Westen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-08-2023
de pascal generatie is eerder uitgebracht dan sommigen in dit topic dachten, zijn er mensen die gewacht hebben? of mensen die niet gewacht hebben en spijt hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Looney1984
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 10-09 00:06
Buiten Westen schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 10:38:
de pascal generatie is eerder uitgebracht dan sommigen in dit topic dachten, zijn er mensen die gewacht hebben? of mensen die niet gewacht hebben en spijt hebben?
Zelf 6 maand geleden een 980ti gekocht en mijn 970 verkocht. Spijt heb ik niet, gtx 970 leverde meer op dan nu. En met computer gaat het soms snel met prijsdalingen etc en nieuwe ontwikkelingen.

Mijn 980ti is nog steeds een beest en doet alles wat ik er van verwacht. Geen spijt van mijn aankoop! Sla de nieuwe generatie ook over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buiten Westen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-08-2023
ja jij hebt het goed aangepakt door je 970 te verkopen, die waren tweedehands toen heel erg gewild en van de 970 naar de 980ti is wel een prima upgrade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• strandtentje
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-01 20:49
Gezien de 980ti mogelijk de meest high-end kaart is met nog 'n RAMDAC aan boord om mijn beeldige 2K+ CRT aan te sturen, wil ik deze GPU vrij laat nu nog aan gaan schaffen daar uitwendige RAMDACs zoals DP->VGA toch weinig toereikend zijn voor high-end CRTs.

Het voelt vrij suf om nog zoveel neer te leggen voor een nieuwe 980ti gezien de recente doorbraken in de markt, dus vraag ik mij af:

Anticiperen we nog 'n prijsverlaging van het ding in de retail, of kan ik er maar beter voor gaan, voordat ze definitief op zijn? Ik ben reeds op de hoogte van de mogelijkheid tot 2e hands, echter lijkt de vraag op 't moment groter te zijn dan het aanbod.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste