Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik kan met niet voorstellen dat je dit zonder cheat gedaan hebt.
Volgens mij kun je normaal niet veel verder dan een dag of 5 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:38
M a r c o schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:01:
Ik heb anders ook al een dweller 23 dagen rondlopen in de wasteland hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prosac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-07 23:49
Ik heb ze ook 10+ dagen rond laten lopen, voordat de stimpacks op waren en ik ze maar terug heb laten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:14
Ik heb het spel 2 maanden niet meer aangeraakt, dacht eens te kijken met de nieuwe update. Van de 19 was dit de enige overlevende. Ik heb ze destijds op pad gestuurd met 5 stimpaks, 5 radaways. Ik vind de hoeveelheid bottlecaps en items eigenlijk een beetje tegenvallen.

Bottle caps riekt bijna naar 2 byte signed integer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Okeej, wat de neuk bethesda...
M'n game starte niet meer door, dus niet meer kunnen spelen. Is er een update uit, dus ik start de game weer op en deze werkt gewoon /hurray.
Beetje jammer alleen dat de vaults die ik had ineens niet meer bestaan >_<

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Dan zat ik ernaast, maar het zal nu in ieder geval ten einde zijn.

Mijn explorer die na de update na bijna 5 dagen vanzelf weer onderweg terug is heeft de volgende regel als laatste staan in zijn log:
"That's as much as I can carry. I better head back and show the Overseer what I found."

blijkbaar is er nu dus een max limiet aan items waarna ze vanzelf terugkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
M a r c o schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:54:
blijkbaar is er nu dus een max limiet aan items waarna ze vanzelf terugkomen.
Net even geteld, hij had exact 100 items.
Na even zoeken op internet blijkt dat er al vanaf het begin een limiet van 100 items is voor explorers.
Daarna kwamen er nog wel meldingen in het log van gevonden items, maar ze kwamen er niet meer bij.

Dus runs van langer dan 5 dagen (of hoelang het je duurt om 100 items te vinden) hadden enkel maar nut voor exp en geld, maar niet voor items.

Blijkbaar hebben ze het daarom met de update zo aangepast, dat je explorer bij die 100 items vanzelf terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Virtual Reality schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:12:
[...]

Ik heb anders ook al een dweller 23 dagen rondlopen in de wasteland hoor...
Ook daarvan snap ik niet zo goed hoe het kan. Ik heb dwellers op lvl 1 maximaal getrained in endurance en met +5 endurance gear op pad gestuurd en dan zijn ze na een dag of vijf echt wel dood, dus of ik mis iets of er is hier een of andere rare bug of undocumented feature aan het werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:14
Nou, al mijn dwellers zijn terug en staan netjes in een rij voor de vault. Als ik er echter 1 aantik loopt het spel vast (iPad air 2) dus ik wacht wel op de volgende update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Heb ik ook last van, maar als je op de wasteland klikt krijg je wel een overzicht van dwellers waarin je die collect knop wel krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-06 17:21

Scighera

swim-bike-run

M a r c o schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:25:
[...]

Gaat niet werken.
Zodra je rond de 40 dwellers komt, start de game op een bepaald moment gewoon helemaal niet meer op.
Ik had dit zelf ook op de ipad 2.
Nu heb ik een tab s2, en loopt hij perfect.

[...]

Dat lijkt het inderdaad te zijn. Nu is hij 4 dagen onderweg, en nog 10 stimpacks over.
klopt...had gelukkig in de la een HP Slate 7 liggen, android en 1024mb ram ipv die 512mb van de iPad, nu op 70 dwellers en nog geen crash gehad, ook geen lag in performance..

_/-\o_ nog 3-4 weken en dan Fallout 4!!! _/-\o_

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:30

XanderDrake

Build the future!

Er is één of andere update uitgegeven. Met een paar edities, mysterie guest. En Stats! Ik heb er al 40+ uur in gestopt, mijn hemel :X

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Waar vind je die stats overigens? Ik kijk er blind overheen volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

M a r c o schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 15:06:
Waar vind je die stats overigens? Ik kijk er blind overheen volgens mij.
Bij Help, zit een tabblad Stats.

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02 14:29
Topic is beetje dood aan het gaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:04

MsG

Forumzwerver

Ik krijg sinds de update helemaal geen Deathclaws meer. Voorheen krijg ik ze elke 5 minuten als ik poppetjes naar binnen en naar buiten liet gaan. Nu alleen wat raiders af en toe. Zit op 100+ man.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:47

Coach4All

I'm a Coach 4 All

MsG schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:51:
Ik krijg sinds de update helemaal geen Deathclaws meer. Voorheen krijg ik ze elke 5 minuten als ik poppetjes naar binnen en naar buiten liet gaan. Nu alleen wat raiders af en toe. Zit op 100+ man.
Ah, dan ben ik niet de enige die dat heeft. Wilde een paar dwellers dood hebben omdat er uit de lunchboxes een paar met meer mogelijkheden voor de deur staan. Gaat met de standaard aanvallen nooit lukken.... >:)
(Zit nu op 200+2)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Dan kan je beter een killroom maken, bouw een productiekamer die alleen aan een lift hangt en verder geen kamer boven/onder/links/rechts heeft, stop daar de 'overbodige' dwellers en en dan rushen totdat het mis gaat. Gaat sneller dan wachten op attacks of wachten totdat ze in de wasteland doodgaan.

Deathclaws zie ik ook nauwelijks meer. Wel wat vervelend dat je nog max 25 dwellers in de wasteland kan hebben maar ik moet wel zeggen dat ik sinds de laatste update geen crashes meer heb gehad, dus het helpt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Sinds de vorige update kan je via google play je vault in de cloud opslaan. Dat heb ik dan ook gedaan en ben ik gestopt met spelen. Had 200+ dwellers, een paar ultimate Warriors en altijd 100% resources en 98% happyness. Welke uitdaging rest nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
XanderDrake schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 07:40:
[...]

Sinds de vorige update kan je via google play je vault in de cloud opslaan. Dat heb ik dan ook gedaan en ben ik gestopt met spelen. Had 200+ dwellers, een paar ultimate Warriors en altijd 100% resources en 98% happyness. Welke uitdaging rest nog?
Alle achievements en stukjes armor + wapens + dwellers unlocken ;)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Renquin schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 07:47:
[...]

Alle achievements en stukjes armor + wapens + dwellers unlocken ;)
Voorspelbare reactie. :P
Maar in de 45 uur dat ik het spel speelde heb ik nul special dwellers gevonden/gekregen. En ik heb ook een tijd lang vol ingezet op lunchboxen te krijgen met opdrachten. Hoe lang voor ik ze allemaal heb dan? Dat is me echt niet de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
XanderDrake schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:52:
[...]

Voorspelbare reactie. :P
Maar in de 45 uur dat ik het spel speelde heb ik nul special dwellers gevonden/gekregen. En ik heb ook een tijd lang vol ingezet op lunchboxen te krijgen met opdrachten. Hoe lang voor ik ze allemaal heb dan? Dat is me echt niet de moeite waard.
Voldoe graag aan de voorspelbaarheid O-)
Maar het is inderdaad maar net wat je zelf wilt :) Snap dat je er geen zin meer in hebt na zoveel tijd. Gewoon lekker een paar dagen op Fallout 4 wachten en je dan daar vol op storten O+

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Sinds vandaag weer een groepje deathclaws gezien. Heb inderdaad ook dat ik nog 0 speciale dwellers heb, dat terwijl ik in de lunchboxes soms wel een speciaal poppetje had die al beter stats had dan een random persoon die bij de vault komt. Is dit een bug ofzo of zijn dat nog weer meer zeldzame speciale poppetjes?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-07 11:19
Met de oude versies kon dit wel, ben zelf tot een maand gekomen en zag toen dat er inventory items aan het verdwijnen waren dus terug geroepen maar je kunt dan in principe onbeperkt verder gaan want vijanden kom je niet meer tegen... enkel caps/items.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
XyritZz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:38:
[...]
Met de oude versies kon dit wel, ben zelf tot een maand gekomen en zag toen dat er inventory items aan het verdwijnen waren dus terug geroepen maar je kunt dan in principe onbeperkt verder gaan want vijanden kom je niet meer tegen... enkel caps/items.
Nee, dat kan niet meer.
Als je nu 100 items gevonden hebt komt hij vanzelf weer terug.
Meestal is dit rond de 4 dagen.

Voorheen kon je ook maar 100 items vinden. Als je daarover ging, zag je wel items in je log verschijnen, maar deze werden niet toegevoegd. Ze werden niet overschreven, dus dat je er zag verdwijnen lijkt me onwaarschijnlijk. Wel dat je de items die in je log stonden niet terug kon vinden (ze werden niet toegevoegd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18:14
MsG schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:34:
Sinds vandaag weer een groepje deathclaws gezien. Heb inderdaad ook dat ik nog 0 speciale dwellers heb, dat terwijl ik in de lunchboxes soms wel een speciaal poppetje had die al beter stats had dan een random persoon die bij de vault komt. Is dit een bug ofzo of zijn dat nog weer meer zeldzame speciale poppetjes?
Je hebt geloof ik rare en legendary.
Ik heb een paar die rare zijn en 1 of 2 die legendary zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Dwellers in lunchboxes kunnen ook rare of legendary zijn inderdaad, de legendary dwellers vind je terug in dat overzicht van verzamelitems, de rare dwellers niet, dat zijn gewoon random dwellers met wat betere stats.

Ik las op het fallout shelter forum bij bethesda overigens vermoedens dat je nu helemaal geen legendary items meer in de wasteland kan vinden en dat die alleen nog in lunchboxes zitten maar ik heb sinds de laatste patch (en dus max 25 dwellers in de wasteland) nog niet genoeg mensen terug gehad om dat te kunnen bevestigen of ontkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Zou goed kunnen inderdaad, dat zet toch meer aan tot lunchboxes kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-07 20:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

dit spel draait voor geen meter op een iphone 4s:( is mn phone al te traag joh..

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Nickrsd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:11:
dit spel draait voor geen meter op een iphone 4s:( is mn phone al te traag joh..
al? Het is een toestel van 4 jaar oud, wat verwacht je? :)

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Ik hoor regelmatig een mysterieus geluidje, wat houd dit precies in? een x aantal seconden later hoor je een 2e andere geluidje en uuhm.... ik heb nergens gezien of gelezen in beeld wat dit inhoud hoe moet ik dit dan weten?

Er schijnt ook een vaag poppetje af en toe in beeld te komen? als je daar op klikt krijg je caps oid? heb hem wel 2x gezien in een storage ruimte maar was te laat met klikken.

of hebben die 2 dingen verband met elkaar?

ik zit trouwens al tijden op 120/130 man, heb geen zin om nog meer te krijgen dan moet ik weer extra bouwen e.d. was eerst aan het focussen op meer poppetjes met alles op max, heb er nu een stuk of 10 gok ik

[ Voor 24% gewijzigd door kaasaanfiets op 09-11-2015 02:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey0416
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-02 14:29
kaasaanfiets schreef op maandag 09 november 2015 @ 02:34:
Ik hoor regelmatig een mysterieus geluidje, wat houd dit precies in? een x aantal seconden later hoor je een 2e andere geluidje en uuhm.... ik heb nergens gezien of gelezen in beeld wat dit inhoud hoe moet ik dit dan weten?

Er schijnt ook een vaag poppetje af en toe in beeld te komen? als je daar op klikt krijg je caps oid? heb hem wel 2x gezien in een storage ruimte maar was te laat met klikken.

of hebben die 2 dingen verband met elkaar?

ik zit trouwens al tijden op 120/130 man, heb geen zin om nog meer te krijgen dan moet ik weer extra bouwen e.d. was eerst aan het focussen op meer poppetjes met alles op max, heb er nu een stuk of 10 gok ik
Dat geluidje is inderdaad het vaag poppetje ( spy ) wat jij beschrijft. De eerste keer dat je het geluid hoort verschijnt die, als je hem binnen een X aantal seconden vind en erop klikt, krijg je inderdaad een caps bonus. Als je het geluid weer hoort betekend dat die verdwenen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Jeffrey0416 schreef op maandag 09 november 2015 @ 02:42:
[...]

Dat geluidje is inderdaad het vaag poppetje ( spy ) wat jij beschrijft. De eerste keer dat je het geluid hoort verschijnt die, als je hem binnen een X aantal seconden vind en erop klikt, krijg je inderdaad een caps bonus. Als je het geluid weer hoort betekend dat die verdwenen is.
Klopt, dit is afgeleid van de mysterious stranger in Fallout 3/NV en die zit ook weer in deel 4. Is een perk die je kunt krijgen en dan komt er af en toe een als spion verklede "stranger" die extra damage doet in VATS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessevandijk
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:23
ik heb het dus zeg maar enigszins verpest met mijn indeling en dergelijke. ik heb alleen maar losse kamertjes en niks is overzichtelijk of mooi. is het handig om overnieuw te beginnen? of kamer voor kamer slopen en een goede indeling maken? ik zit momenteel op 28 dwellers en 4 baby-dwellers. Is het toevallig ook mogelijk om alles leeg te maken en je kamers anders neer te zetten? ( clash of clans idee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ja je kan slopen en opnieuw indelen, maar het kost wel veel caps. Ook moet je goed plannen, want je kunt een ruimte niet slopen als er dwellers in zitten. En precies op het moment dat je iedereen in een tijdelijke kamer hebt gezet, krijg je natuurlijk brand of beestjes :+

Ik ben al vaker opnieuw begonnen, ook met experimentele indelingen. Elke keer wordt de vault weer iets beter bestand tegen raiders en deathclaws en makkelijker te beheren.

 Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jessevandijk
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17:23
@canaria hoe wordt je vault beter bestand tegen deathclaws en raiders? ik stuur gewoon de poppetjes met de beste gear er naar toe. ik speel het spel nog maar 2 dagen, dus tips zijn welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

In het begin: plaats naast de vaultingang een productieruimte met dwellers met de hoogste levels. Geef deze dwellers allemaal redelijke wapens (ongeveer 7-8 damage). Bewaar de beste wapens als reserve, zodat je die bij een uitbraak snel kunt uitdelen.

Als je nog niet genoeg goede wapens voor iedereen hebt, kun je de gemiddelde wapens ook in reserve houden, totdat iedereen wapens met minimaal 7-8 damage heeft. Slechtere wapens verkoop ik altijd direct. Beter de goede wapens uitdelen bij een incident dan dwellers uitrusten met matige wapens waardoor incidenten langer duren.

Bekijk ook de looproute van raiders en deathclaws, die ruimten moet je vol zetten met dwellers of helemaal leeglaten. Niet half gevuld laten in ieder geval.

Verder is mijn standaardindeling na een tijdje ongeveer:

vaultingang - storage x2 - storage x3
production x3 - storage x2 - production x3
production x3 - radio x2 - production x3
production x3 - living quarters x2 - production x3
training x3 - storage x2 - training x3
etc.

In de bovenste rij zijn de storage rooms eerst living quarters, maar na een tijdje vervang ik die door storage. Daar zet ik de dwellers die uit wasteland terugkomen en als die allemaal level 50 zijn en full stats kunnen ze afwisselend naar wasteland of deathclaws afschieten.

Ik maak eerst de linkerkolom en de middelste kolom, rechts blijft dus leeg. Vanaf het begin zijn er een paar fasen die ik zoals hieronder staat doorloop. Maar dit is hoe ik het doe en dat hoeft niet de beste manier te zijn.

0-40 dwellers: Inkomende dwellers verdelen over de production room.
40-70 dwellers: Production rooms opbouwen, af en toe een dweller naar wasteland sturen voor kleding en wapens. Twee dwellers met goede overall stats en een hoog level achter de vaultingang zetten met wapens met 20+ damage.
70-100 dwellers: Nieuwe dwellers over de training rooms S, A, P en I verdelen en zodra ze in een stat het maximum hebben bereikt, wisselen met de dwellers in de production rooms. Totdat alle production rooms vol zitten met 'specialisten' in de bijbehorende stat. Daarna beginnen met de rechterkolom volbouwen met production rooms.
100+ dwellers: Nieuwe dwellers alle training rooms laten doorlopen tot ze alle stats op 10 hebben, deze dwellers met E+4 of E+5 outfits naar wasteland sturen. Doordat ze bij het levelen telkens nieuwe health krijgen, houden ze het daar bijna eindeloos uit. Nieuwe dwellers die niet naar een training room kunnen, zet ik in de storage of living quarters.
150+ dwellers: Level 50 dwellers met full stats in de bovenste kamers plaatsen en afwisselend naar wasteland sturen met L+5 outfits (veel luck, grotere kans op betere loot).

 Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtual Reality
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:38
Er is weer een nieuwe update sinds gisteren, je kunt nu huisdieren aan je dwellers toevoegen voor een bost in bepaalde stats. Ook kun je nu dwellers uit je vault gooien als je ze zat bent :P

Leuk dat er toch nog updates voor Fallout Shelter uitkomen, wellicht dat er ooit nog een update komt die de end-game wat interessanter maakt?

Edit:

volledige lijst met veranderingen:
  • Vault-Tec research has shown that 4-legged companions can have a profound impact on Vault happiness and productivity. Introducing Pets!
  • Vault-Tec has received reports of some Dwellers not pulling their weight. Overseers are now authorized to permanently evict these lazy layabouts! Welcome to the Wasteland, slackers…
  • Bored with the same pickup lines and conversations? Dwellers have finally learned some new ways to impress other dwellers and the opposite sex.
  • Excessive tapping causing frustration when trying to clear out excess inventory? Overseers will love the new sell all options.
  • Dweller management improvements and new objectives should help experienced Overseers keep things running smoothly.
  • Even more Vault-Tec certified improvements and optimizations. Because you can never have enough improvements or optimizations.

[ Voor 59% gewijzigd door Virtual Reality op 11-12-2015 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Mijn schouder is gisteravond al blij geworden van het kunnen verkopen van alle common items voordat je een dweller binnenhaalt.

Pets zijn leuk, maar aangezien je die op een zelfde manier moet gaan verdienen als lunchboxes, of moet kopen, zullen dat er wel niet heel veel gaan worden.

Ik hoop dat ze ook iets aan de droprates voor legendaries hebben gedaan, sinds de laatste update heb ik er geen meer gevonden (alleen in lunchboxes dan).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Het spel wordt verder uitgebreid, én het komt naar de PC toe:

Vanaf 2:10:

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 13-06-2016 07:57 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Komt helaas niet naar Steam, dus kun je voor 1 Game weer een extra Platform gaan installeren.

Begint een beetje uit de hand te lopen al die Bloatware, zeker omdat het ook perse moet draaien op de achtergrond om te kunnen spelen.

Wat dat betreft doet GoG Galaxy het beter dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

TheDeeGee schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:11:
Komt helaas niet naar Steam, dus kun je voor 1 Game weer een extra Platform gaan installeren.

Begint een beetje uit de hand te lopen al die Bloatware, zeker omdat het ook perse moet draaien op de achtergrond om te kunnen spelen.

Wat dat betreft doet GoG Galaxy het beter dan.
Huh, hoe kan je hem dan wel downloaden?

En synched ie met je Android Play? Daar zitten mijn huidige savegames in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
XanderDrake schreef op maandag 11 juli 2016 @ 21:19:
[...]

Huh, hoe kan je hem dan wel downloaden?

En synched ie met je Android Play? Daar zitten mijn huidige savegames in.
Je zal dus Bethesda Launcher moeten installeren, en nieuw Gaming Platform van Bethesda zelf.

Of dat syncen van je savegame gaat is niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoeksemad
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 06-11-2023
Hij doet niet aan syncen met android play, maar er is al een work-around gevonden hiervoor:

https://community.bethesda.net/thread/58434

So Fallout shelter was recently released for the PC which is accessible through the Bethesda.net Launcher and most of us would wish to continue our saved games across the platforms, so here is how you transfer your Android saved game(s) to PC:

Obtaining your save

- The first step to obtaining your save file is to go to storage/sdcard/Android/data/com.bethsoft.falloutshelter/files on your Android device, this can be done easily by using a file explorer such as ES File Explorer or simply doing the transferal on your PC using a microUSB to USB cable to connect your android device.
- Once you are in the file location specified above, you will notice a few files (depending on how many saves you have) called "VaultX.sav" and "VaultX.sav.bkp" (Where X is would be a number depending on the slot you saved to).
- Copy these files and put them in a temporary folder if you wish as these are the actual save files that you need.

Locating the saves folder on your PC

- Navigate to C:\Users\Admin(Your name here)\Documents\My Games\Fallout Shelter
- Place the "VaultX.sav" and "VaultX.sav.bkp" into the destination specified above

Bovenstaande zelf gedaan, en dat werkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Holy crap, 3 EULA's ondertekenen en een pagina vol accountinformatie invullen om een spelletje te downloaden, sheesh. Anyhow, de download is onderweg, ik ben benieuwd, ik heb fallout shelter al dik een half jaar niet meer aangeraakt denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Shelter heb ik er een tijd geleden vanaf gegooid.
Vorige week weer geinstaleerd maar mijn saves zijn er niet meer. Iemand een tip hiervoor? Heb al in de folder gekeken en de save staat daar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Deadsy schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:33:
Shelter heb ik er een tijd geleden vanaf gegooid.
Vorige week weer geinstaleerd maar mijn saves zijn er niet meer. Iemand een tip hiervoor? Heb al in de folder gekeken en de save staat daar niet.
Als je helemaal niks ziet in de locatie: android/data/com.bethsoft.falloutshelter/files/VaultX.sav (pad vanaf je SD-kaart of virtuele SD-kaart, als je geen SD-kaart in je telefoon kan hebben). Dan kan je helaas opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
MsG schreef op zondag 17 juli 2016 @ 15:52:
[...]

Als je helemaal niks ziet in de locatie: android/data/com.bethsoft.falloutshelter/files/VaultX.sav (pad vanaf je SD-kaart of virtuele SD-kaart, als je geen SD-kaart in je telefoon kan hebben). Dan kan je helaas opnieuw beginnen.
Was ik al bang voor. Dacht/hoopte dat het gekoppeld zou zijn aan mijn Google account.
Had wel een lekkere vault, bijna iedereen max lvl en max stats en max caps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Met de nieuwe versie is het online gesynct. Heb je de Play Games software wel op je telefoon? Als je het spel nog speelde toen het omgezet werd naar cloud save zou je dat nog kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
MsG schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:10:
Met de nieuwe versie is het online gesynct. Heb je de Play Games software wel op je telefoon? Als je het spel nog speelde toen het omgezet werd naar cloud save zou je dat nog kunnen proberen.
Play games staat op het toestel, dit stond er ook al op toen ik Shelter eraf gooide.
Als ik erin kijk zie ik ook gewoon alle achievements die ik heb gehaald in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:51

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Zijn er nog mensen die dit actief spelen?

Sinds kort weer begonnen en een hoop leuke updates.
De quests via Overseers office zijn erg leuk. Craften vind ik niet denderend, maar kan nuttig zijn.

Het feit dat je nou ook op de PC kan spelen vind ik ook een goede. Weet iemand of je de Vault op je GSM (in mijn geval IOS) kan delen met die op je pc en vise-versa?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1lau
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:40

1lau

Hearthstone Arena Player

Vorig jaar crashte mijn tablet en was ik vergeten de vaults te linken aan de cloud...
Data van Metal Slug Defense ook weg :'(
Nu maar lunchboxes sparen en later boosten

[Video: https://www.twitch.tv/videos/200686788]

Ik zag in de metro van Tokyo tijdens de lente dit jaar trouwens 1 Westers persoon fanatiek op Fall Out Shelter los gaan op z'n tablet

twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS

Pagina: 1 2 3 Laatste