Ik kan met niet voorstellen dat je dit zonder cheat gedaan hebt.
Volgens mij kun je normaal niet veel verder dan een dag of 5 komen.
Ik heb anders ook al een dweller 23 dagen rondlopen in de wasteland hoor...M a r c o schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:01:
Ik heb ze ook 10+ dagen rond laten lopen, voordat de stimpacks op waren en ik ze maar terug heb laten komen.M a r c o schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:01:
Ik heb het spel 2 maanden niet meer aangeraakt, dacht eens te kijken met de nieuwe update. Van de 19 was dit de enige overlevende. Ik heb ze destijds op pad gestuurd met 5 stimpaks, 5 radaways. Ik vind de hoeveelheid bottlecaps en items eigenlijk een beetje tegenvallen.M a r c o schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:01:
Want a cookie?!
Net even geteld, hij had exact 100 items.M a r c o schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:54:
blijkbaar is er nu dus een max limiet aan items waarna ze vanzelf terugkomen.
Ook daarvan snap ik niet zo goed hoe het kan. Ik heb dwellers op lvl 1 maximaal getrained in endurance en met +5 endurance gear op pad gestuurd en dan zijn ze na een dag of vijf echt wel dood, dus of ik mis iets of er is hier een of andere rare bug of undocumented feature aan het werk.Virtual Reality schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:12:
[...]
Ik heb anders ook al een dweller 23 dagen rondlopen in de wasteland hoor...
klopt...had gelukkig in de la een HP Slate 7 liggen, android en 1024mb ram ipv die 512mb van de iPad, nu op 70 dwellers en nog geen crash gehad, ook geen lag in performance..M a r c o schreef op maandag 12 oktober 2015 @ 08:25:
[...]
Gaat niet werken.
Zodra je rond de 40 dwellers komt, start de game op een bepaald moment gewoon helemaal niet meer op.
Ik had dit zelf ook op de ipad 2.
Nu heb ik een tab s2, en loopt hij perfect.
[...]
Dat lijkt het inderdaad te zijn. Nu is hij 4 dagen onderweg, en nog 10 stimpacks over.
www.triathlete.nl
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Bij Help, zit een tabblad Stats.M a r c o schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 15:06:
Waar vind je die stats overigens? Ik kijk er blind overheen volgens mij.
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ah, dan ben ik niet de enige die dat heeft. Wilde een paar dwellers dood hebben omdat er uit de lunchboxes een paar met meer mogelijkheden voor de deur staan. Gaat met de standaard aanvallen nooit lukken....MsG schreef op maandag 02 november 2015 @ 08:51:
Ik krijg sinds de update helemaal geen Deathclaws meer. Voorheen krijg ik ze elke 5 minuten als ik poppetjes naar binnen en naar buiten liet gaan. Nu alleen wat raiders af en toe. Zit op 100+ man.
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Sinds de vorige update kan je via google play je vault in de cloud opslaan. Dat heb ik dan ook gedaan en ben ik gestopt met spelen. Had 200+ dwellers, een paar ultimate Warriors en altijd 100% resources en 98% happyness. Welke uitdaging rest nog?
Alle achievements en stukjes armor + wapens + dwellers unlockenXanderDrake schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 07:40:
[...]
Sinds de vorige update kan je via google play je vault in de cloud opslaan. Dat heb ik dan ook gedaan en ben ik gestopt met spelen. Had 200+ dwellers, een paar ultimate Warriors en altijd 100% resources en 98% happyness. Welke uitdaging rest nog?
Want a cookie?!
Voorspelbare reactie.Renquin schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 07:47:
[...]
Alle achievements en stukjes armor + wapens + dwellers unlocken
Voldoe graag aan de voorspelbaarheidXanderDrake schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:52:
[...]
Voorspelbare reactie.
Maar in de 45 uur dat ik het spel speelde heb ik nul special dwellers gevonden/gekregen. En ik heb ook een tijd lang vol ingezet op lunchboxen te krijgen met opdrachten. Hoe lang voor ik ze allemaal heb dan? Dat is me echt niet de moeite waard.
Want a cookie?!
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Met de oude versies kon dit wel, ben zelf tot een maand gekomen en zag toen dat er inventory items aan het verdwijnen waren dus terug geroepen maar je kunt dan in principe onbeperkt verder gaan want vijanden kom je niet meer tegen... enkel caps/items.M a r c o schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 11:01:
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Nee, dat kan niet meer.XyritZz schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:38:
[...]
Met de oude versies kon dit wel, ben zelf tot een maand gekomen en zag toen dat er inventory items aan het verdwijnen waren dus terug geroepen maar je kunt dan in principe onbeperkt verder gaan want vijanden kom je niet meer tegen... enkel caps/items.
Je hebt geloof ik rare en legendary.MsG schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 10:34:
Sinds vandaag weer een groepje deathclaws gezien. Heb inderdaad ook dat ik nog 0 speciale dwellers heb, dat terwijl ik in de lunchboxes soms wel een speciaal poppetje had die al beter stats had dan een random persoon die bij de vault komt. Is dit een bug ofzo of zijn dat nog weer meer zeldzame speciale poppetjes?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
al? Het is een toestel van 4 jaar oud, wat verwacht je?Nickrsd schreef op woensdag 04 november 2015 @ 13:11:
dit spel draait voor geen meter op een iphone 4s:( is mn phone al te traag joh..
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
[ Voor 24% gewijzigd door kaasaanfiets op 09-11-2015 02:36 ]
Dat geluidje is inderdaad het vaag poppetje ( spy ) wat jij beschrijft. De eerste keer dat je het geluid hoort verschijnt die, als je hem binnen een X aantal seconden vind en erop klikt, krijg je inderdaad een caps bonus. Als je het geluid weer hoort betekend dat die verdwenen is.kaasaanfiets schreef op maandag 09 november 2015 @ 02:34:
Ik hoor regelmatig een mysterieus geluidje, wat houd dit precies in? een x aantal seconden later hoor je een 2e andere geluidje en uuhm.... ik heb nergens gezien of gelezen in beeld wat dit inhoud hoe moet ik dit dan weten?
Er schijnt ook een vaag poppetje af en toe in beeld te komen? als je daar op klikt krijg je caps oid? heb hem wel 2x gezien in een storage ruimte maar was te laat met klikken.
of hebben die 2 dingen verband met elkaar?
ik zit trouwens al tijden op 120/130 man, heb geen zin om nog meer te krijgen dan moet ik weer extra bouwen e.d. was eerst aan het focussen op meer poppetjes met alles op max, heb er nu een stuk of 10 gok ik
Klopt, dit is afgeleid van de mysterious stranger in Fallout 3/NV en die zit ook weer in deel 4. Is een perk die je kunt krijgen en dan komt er af en toe een als spion verklede "stranger" die extra damage doet in VATS.Jeffrey0416 schreef op maandag 09 november 2015 @ 02:42:
[...]
Dat geluidje is inderdaad het vaag poppetje ( spy ) wat jij beschrijft. De eerste keer dat je het geluid hoort verschijnt die, als je hem binnen een X aantal seconden vind en erop klikt, krijg je inderdaad een caps bonus. Als je het geluid weer hoort betekend dat die verdwenen is.
 Apparticle SharePoint | Apps | Articles
 Apparticle SharePoint | Apps | Articles
[ Voor 59% gewijzigd door Virtual Reality op 11-12-2015 10:20 ]
[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 13-06-2016 07:57 ]
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Huh, hoe kan je hem dan wel downloaden?TheDeeGee schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:11:
Komt helaas niet naar Steam, dus kun je voor 1 Game weer een extra Platform gaan installeren.
Begint een beetje uit de hand te lopen al die Bloatware, zeker omdat het ook perse moet draaien op de achtergrond om te kunnen spelen.
Wat dat betreft doet GoG Galaxy het beter dan.
Je zal dus Bethesda Launcher moeten installeren, en nieuw Gaming Platform van Bethesda zelf.XanderDrake schreef op maandag 11 juli 2016 @ 21:19:
[...]
Huh, hoe kan je hem dan wel downloaden?
En synched ie met je Android Play? Daar zitten mijn huidige savegames in.
Als je helemaal niks ziet in de locatie: android/data/com.bethsoft.falloutshelter/files/VaultX.sav (pad vanaf je SD-kaart of virtuele SD-kaart, als je geen SD-kaart in je telefoon kan hebben). Dan kan je helaas opnieuw beginnen.Deadsy schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 12:33:
Shelter heb ik er een tijd geleden vanaf gegooid.
Vorige week weer geinstaleerd maar mijn saves zijn er niet meer. Iemand een tip hiervoor? Heb al in de folder gekeken en de save staat daar niet.
Was ik al bang voor. Dacht/hoopte dat het gekoppeld zou zijn aan mijn Google account.MsG schreef op zondag 17 juli 2016 @ 15:52:
[...]
Als je helemaal niks ziet in de locatie: android/data/com.bethsoft.falloutshelter/files/VaultX.sav (pad vanaf je SD-kaart of virtuele SD-kaart, als je geen SD-kaart in je telefoon kan hebben). Dan kan je helaas opnieuw beginnen.
Play games staat op het toestel, dit stond er ook al op toen ik Shelter eraf gooide.MsG schreef op dinsdag 19 juli 2016 @ 17:10:
Met de nieuwe versie is het online gesynct. Heb je de Play Games software wel op je telefoon? Als je het spel nog speelde toen het omgezet werd naar cloud save zou je dat nog kunnen proberen.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
twitch.tv/animesenshi Battle.net group: Tweakers.net & GoT HS
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq