Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024
Ik snap niet hoe tgr 6 kinderen tegelijkertijd kan maken....
Als ik dat doe dan heb ik voordat ze zwanger zijn geen stroom eten water en dus gaan ze klagen.
Balance is ver te zoeken bij mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46
raro007 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 12:42:
Als ik dat doe dan heb ik voordat ze zwanger zijn geen stroom eten water en dus gaan ze klagen.
Balance is prima. In een vault met een dweller of 20 zul je rond de 10 vrouwen en 10 mannen hebben, 60% van je vrouwen zwanger rond laten lopen is vragen om problemen. 6 zwangeren tegelijk moet je pas proberen bij 80+ dwellers en dan heb je 0,0 problemen.

Ik heb overigens de limiet van de game bereikt met een dweller; was het spel een maand geleden beu en had nog een dweller in de wasteland rondlopen. Had verwacht dat die wel dood zou gaan maar niets is minder waar, hij heeft een maand lang buiten rondgelopen.

Ik kwam terug in de game:
- Hij had 20.000 caps verzameld.
- Inventory zat VOL. Geen idee dat hier een limiet op zat, maar de items die hij volgens de log had opgepakt waren in de inventory nergens te vinden.
- Dweller kwam GEEN vijanden meer tegen, hij was letterlijk rond aan het lopen om geld/items te verzamelen. 0,0 gevechten.

Heb 'm vanwege het probleem met de inventory terug geroepen (leuk, 2 weken wachten totdat hij terug is) en daarna stuur ik hem er weer op uit om te kijken of hij het weer een maand vol kan houden.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:21

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Vergeet niet dat dit spel een extraatje is vanuit Bethesda hè; voor een gratis game is het leuk gedaan natuurlijk ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
een prima spelletje, maar Deck Heroes blijft mijn nummer 1 android game, dan hearthstone en dan fallout shelter

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

beschuitfluiter schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 13:06:
Vergeet niet dat dit spel een extraatje is vanuit Bethesda hè; voor een gratis game is het leuk gedaan natuurlijk ;)
Bethesda heeft dit spel niet gemaakt omdat ze zo aardig zijn en het de community als extraatje geven voor de jaren lange steun voor het spelen van de Fallout games bijvoorbeeld.

Ze willen gewoon simpelweg geld verdienen aan dit spel net als alle andere bedrijven die spellen met deze opzet uitgeven.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ScrooLoose schreef op maandag 17 augustus 2015 @ 17:34:
Ze willen gewoon simpelweg geld verdienen aan dit spel net als alle andere bedrijven die spellen met deze opzet uitgeven.
Ik ga ervan uit dat de winsten uit dit spel bijvangst zijn, aangezien geld uitgeven echt absoluut niet nodig is om het fatsoenlijk te kunnen spelen. Het gaat er vooral om Fallout goed onder de aandacht te brengen. De holle hype hebben we nu al te vaak gezien en raken mensen moe, dit is een volgende stap en strategie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-09 22:38
raro007 schreef op zondag 16 augustus 2015 @ 12:42:
Maken was het probleem niet :P maar als je goed had gelezen was alles ook morsdood daarna, resources gingen veel te hard.

Nu hoogstens 2/3 tegelijk zwanger ondertussen 45 dwellers en resources krijgen alleen een deukje in de groende balk tijdens een raider attack. Bouw mijn resources ook steeds verder uit en train mijn dwellers nu, dat + een hoop leuke armor vinden waardoor de stats nog eens geboost worden werkt prima. En heb genoeg zware wapens gevonden waardoor de raiders na even opgehouden te zijn bij de ingang de 2de kamer al niet meer overleven op dit moment.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ik speel het nu al bijna twee maanden dagelijks :)
Mijn grootste vault heeft 198 dwellers en ik ben ze allemaal aan het trainen zodat ze alle stats op 10 hebben. Dwellers die klaar zijn mogen de wasteland in. Het vervelende is dat de vault dus vol is (ik houd wat plekjes vrij voor legendary dwellers) en dat er dus een rij voor de ingang staat. Af en toe laat ik er een paar in wasteland omkomen.

Alle rooms voor food en water zijn inmiddels vervangen door nuka cola bottler rooms. De reden dat ik de vault nog niet heb verwijderd is dat ik alle outfits en wapens wil verzamelen. Alle legendary dwellers lijkt me ook leuk, maar dat gaat nog wel even duren, ik weet niet of ik daar genoeg geduld voor heb.

Daarnaast heb ik nog twee nieuwere vaults die vanaf het begin zo efficiënt mogelijk zijn ingericht. Links productiekamers (x3), in het midden opslag, communicatie en woonkamers (x2) en rechts alle trainingskamers (x3). Ik ben in die vaults bezig om alle P- en A-dwellers bij te scholen naar E-dwellers, zodat ze straks in de nuka cola bottlers kunnen. Verder train ik extra I-dwellers zodat de voorraad stimpacks voor wastelandgangers groot genoeg is. Ook hier gaat de rest voor 7x10, zodat er een continue stroom van caps, outfits en wapens binnenkomt.

Oja, zwangerschappen zijn zodra je vault vol is echt niet meer leuk. Af en toe stop ik tijdens het herinrichten per ongeluk een vrouw en een man samen in een living room en dan zit ik weer met een nutteloze dweller. Ze kan niet bevallen omdat de vault vol is (dan moet ik eerst een getrainde dweller laten omkomen) en al die tijd kan ze niet naar wasteland of de kamer verdedigen.

[ Voor 13% gewijzigd door Canaria op 17-08-2015 22:38 ]

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Welke punten moet je nou upgraden om een beetje sterkere poppetjes te hebben? Bij aanvallen gaan en soms poppetjes snel dood.
S en E ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 23:47
Vandaag ook maar eens begonnen, ondanks ik het spel al een hele tijd geïnstalleerd had.
Merkte dat je vrij lastig nieuwe dwellers krijgt, dus eerst een grote living quarter gemaakt met daarin 1 man en 2 vrouwen (die viespeuk bezwangert toch alles wat los en vast zit).

Is het overigens niet handig Dwellers met hoge stats eerst in een living quarter te stoppen en ze babies te laten krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 09:49

mvds

Totally awesome!

Ligt eraan hoe het er voor staat met je resources. Als je een stabiele toevoer hebt van water en voedsel kan je veel babies maken. Anders is dadelijk alles dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 11:43
kaasaanfiets schreef op woensdag 19 augustus 2015 @ 23:07:
Welke punten moet je nou upgraden om een beetje sterkere poppetjes te hebben? Bij aanvallen gaan en soms poppetjes snel dood.
S en E ?
A ook ;) Agility zorgt ervoor dat je poppetje eerder inziet dat hij een aanval niet kan winnen en dus zijn verlies neemt, scheelt damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:42

XanderDrake

Build the future!

Ik speel hem sinds paar dagen. Extreem verslavend, ik alt tab continue mijn normale activiteiten en dit spel. Geniaal gemaakt, veel diepgang.

Maar net is het spel een stuk slechter geworden. Ik had 34 dwellers, vooral toespitsten op trainen en productie en bezwangeren, dus er zijn lege kamers.
Één Molerat invasie in een kamer waar niemand zat: nu is iedereen dood. Echt uit het fukkin niets, bam, ik geef de opgeslagen wapens, maar poppetjes gaan dood en nemen wapens mee, dus probeer te reviven, al het geld weg. Na paar minuten, alle poppetjes dood, alleIk spel hem sinds paar dagen. Extreem verslavend, ik alt tab continue mijn activiteiten en dit spel. Geniaal gemaakt, veel diepgang.

OK het spel is een stuk slechter geworden. Één Molerat invasie in een kamer waar niemand zit: nu iedereen dood. Echt uit het fukkin niets, bam, ik geef wapens, poppetjes gaan dood en nemen wapens mee, probeer de reviven, al het geld weg. Na paar minuten, poppetjes dood, geld op en geen wapens meer. Jammer: al je werk voor niets. Kan alleen maar bedenken dat je knaken er tegenaan moet gooien om dit te overwinnen. Slechte balans.... Alle duizenden caps op en geen wapens meer. Jammer: al je werk voor niets. Kan alleen maar bedenken dat je knaken er tegenaan moet gooien om dit te overwinnen. Slechte balans.... Zeer zure nasmaak van paar dagen spelen

[ Voor 27% gewijzigd door XanderDrake op 25-08-2015 06:48 ]

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Zorgen dat je zo snel mogelijk een Medbay kunt bouwen, zodat je de poppetjes kunt healen als ze worden aangevallen. Deathclaw invasions zijn pas echt irritant overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:11

MsG

Forumzwerver

Met 34 poppetjes mag ik hopen dat je die allang hebt? :) Hebben de poppetjes wel allemaal gear aan?

overigens kan je beter het spel afsluiten en weer aan doen, of aan laten. Maar op de achtergrond echt aan laten gebeuren er volgens mij activiteiten die er niet komen als je hem echt afsluit.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

ravenger schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 08:34:
Zorgen dat je zo snel mogelijk een Medbay kunt bouwen, zodat je de poppetjes kunt healen als ze worden aangevallen. Deathclaw invasions zijn pas echt irritant overigens :)
Ja leuk, die molerat attack kwam nét een paar minuten nadat ik mijn twee beste explorers de wastelands had ingestuurd met 15 stimpacks elk. Dus ik had er nog maar een paar op voorhand. Daarnaast wordt het spel onbestuurbaar in dat soort paniek momenten. Ik ben nog steeds vrij pissig.

Het gebeurt trouwens regelmatig, ik vind allerlei lotgenoten op reddit:
Just got attacked by mole rats in fully upgraded cantina. Killed all 6 dwellers in 5 second even if all had weapons. I sent 4 more of them with guns and one more rat killed 3 od them. I rage quit for now. Damn thing are stronger then anything.
UPDATE: now they are in all rooms and killed 29 of 32 dwellers. Only one alive in vault and 2 are in wasteland. Damn thing are unstoppable. I just deleted my vault and have to start from 0.
I had mole rats break into my fully upgraded, vacant, triple-wide barracks twice in five minutes. Within seconds of arriving in the empty room, before dwellers could even walk from the room next door, they left to the adjacent four rooms and I could not manage the ever expanding front line. I hadn't even recovered from the first attack when the second wave swooped in and killed my entire vault except for the few rooms I managed to win.
Just got my vault up to 35 people.
Only two that survived the last molerat attack were both out in the Wastelands. They came back to see their friends and loved ones gnawed to pieces.
Have you no decency, molerats?
Ik begrijp dat de difficulty omhoog moet gaan, maar dit slaat echt alles. Ik had nog helemaal geen zware wapens, of echte vechters. De raiders tot nu toe waren peanuts, ze overleefde meestal de eerste kamer van mijn Vault niet eens.
Ik lees ook dat Deathclaws (die gestructureerd door de vault lopen) lang niet zo zwaar zijn als molerats (die overal random heen gaan):
When I got attacked by Deathclaws they just ran to everyone room and slapped everyone around for a while. When mole rats invade, they fucking slaughter everything.
MsG schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 09:05:
Met 34 poppetjes mag ik hopen dat je die allang hebt? :) Hebben de poppetjes wel allemaal gear aan?

overigens kan je beter het spel afsluiten en weer aan doen, of aan laten. Maar op de achtergrond echt aan laten gebeuren er volgens mij activiteiten die er niet komen als je hem echt afsluit.
Bijna allemaal hadden ze gear. Iets van 9 hadden wapens. Hielp allemaal geen hol, want de molerats zaten continue in 3 vertrekken tegelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door XanderDrake op 25-08-2015 09:10 ]

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07:46
Heb al een paar molerat aanvallen gehad. Nergens last van.. die dingen gaan gewoon stuk. Je moet gewoon goede wapens gebruiken (dus niet die wapens met 1, 2 of 3). Over het algemeen zorg ik ervoor dat al mijn dwellers een standaard wapen hebben. Bij een dergelijke invasie heb ik de beste wapens in mijn repository dus die switch ik dan direct. De dwellers vallen dan de molerats aan met wapens met x9 of zelfs x11 (flamethrower) en dat werkt prima.
Tijdens een aanval ook continu je Dweller voorzien van stimpacks dan blijven ze leven.

Moet zeggen dat ik al heel wat tijd in dit spel heb zitten en mijn toilet bezoekjes duren ook ineens stukken langer (tot slapende benen aan toe :s ) haha

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

DonJunior schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:10:
Heb al een paar molerat aanvallen gehad. Nergens last van..
Heb je wel es een molerat aanval gehad in een zaal waar niemand zat? Zodat ze daarna de hele toko gaan rellen?

Nou, even diep ademhalen, ik heb me herpakt.
Niet iedereen in mijn vault was dood, alleen vier van de druk bevolkte ruimtes. Ik had vooral geen vechters meer en nogal wat kinderen en zwangere vrouwen. Ik was dus bang dat de molerats door zouden rellen totdat er alleen lijken plus verhongerde zwangere vrouwen en kinderen over zouden zijn (man dit spel is luguber :o ), maar dat is dus niet zo! In één zaal waren ze overwonnen en in de rest van de zalen gingen ze gewoon weer weg na een tijdje alles geëvacueerd te hebben.

Het geintje kostte me denk 18 dwellers, de meeste high level. Maar omdat ik nog een bonus kit had staan en mijn explorers terug kon roepen die caps hadden gevonden, heb ik nog wat waardevolle dwellers kunnen reviven.
De rest heb ik begraven. ;w

Er zat nog een goede explorer dweller in die bonus kit. En al de kids zijn volwassen geworden, de zwangere vrouwen bevallen dus kon ik weer de basic functies van de vault herstarten... Weer aan de slag 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
XanderDrake schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 11:21:
[...]

Heb je wel es een molerat aanval gehad in een zaal waar niemand zat? Zodat ze daarna de hele toko gaan rellen?

[..]
Ja hoor. Maar ik zorg altijd dat er in ieder geval Dwellers in aangrenzende ruimten aanwezig zijn waardoor ik snel de Dwellers kan verplaatsen naar een lege ruimte. Heb er al een paar dagen speeltijd opzitten en tot nu toe pas twee Dwellers moeten reviven .. en dat was omdat ik ze 'vergeten' was in het Wasteland voordat ik naar bed ging.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Ik laat dwellers altijd dood gaan in de wasteland. Bij mij doen ze er wel een paar dagen over om dood te gaan (langste overleeft nu iets van 3d18h), en als ze 15k binnenharken maakt die 1000 caps om te reviven ook niet veel uit.
Het grappige is dat als je een lvl1 dweller met full gear en full stats naar de wasteland stuurt, ie als lvl50 terug komt, terwijl het dwellers in je vault eindeloos duurt om een leveltje erbij te zwoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:50

Wom

Is er eigenlijk een soort van frequentie dat nieuwe bewoners staan te wachten aan de vault? Of is het op een gegeven moment echt enkel van eigen kweek dat de groei komt? Al een aantal dagen geen nieuw persoon aan de poort gehad namelijk. Alles dik in het groen en happiness op 95+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:48
Wom schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 16:52:
Is er eigenlijk een soort van frequentie dat nieuwe bewoners staan te wachten aan de vault? Of is het op een gegeven moment echt enkel van eigen kweek dat de groei komt? Al een aantal dagen geen nieuw persoon aan de poort gehad namelijk. Alles dik in het groen en happiness op 95+
Dan moet je zorgen dat je zo'n radioroom hebt. Dan heb je elke X uur kans op nieuwe dwellers. Moet je die room wel vullen met dwellers met veel Charisma.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

ravenger schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 12:11:
Ik laat dwellers altijd dood gaan in de wasteland. Bij mij doen ze er wel een paar dagen over om dood te gaan (langste overleeft nu iets van 3d18h), en als ze 15k binnenharken maakt die 1000 caps om te reviven ook niet veel uit.
Het grappige is dat als je een lvl1 dweller met full gear en full stats naar de wasteland stuurt, ie als lvl50 terug komt, terwijl het dwellers in je vault eindeloos duurt om een leveltje erbij te zwoegen.
Wat versta jij onder full gear? Want ik vind het best lastig om aan gear te komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

posttoast schreef op dinsdag 25 augustus 2015 @ 20:20:
Dan moet je zorgen dat je zo'n radioroom hebt. Dan heb je elke X uur kans op nieuwe dwellers. Moet je die room wel vullen met dwellers met veel Charisma.
Ik vind het onhandig dat ze die kans onduidelijk maken, anders kan je voor jezelf afwegen of dat de beste manier is om aan dwellers te komen. Over andere kans berekeningen zijn ze wel open.

Over die molerat attacks, ik denk dat je ook dáár pech en mazzel mee kan hebben.
Na die apocalyps aanval gister heb ik nog twee keer een molerat invasie gehad, beide kon ik ze goed de baas zijn. De laastste keer kwam er maar liefst één (1) molerat uit de grond, midden in mijn endurance room, waar twee van mijn beste explorers aan het trainen waren. De molerat hield het niet lang uit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mvds schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:12:
[...]

Wat versta jij onder full gear? Want ik vind het best lastig om aan gear te komen...
Een outfit en wapen met hoge stats. Hoe langer je poppetjes in de wasteland zijn, hoe meer van dat soort gear ze oppikken. Daarnaast speelt een hoge L ook een rol, hoe hoger hoe meer kans.

Overigens is het zo dat zodra poppetjes zelf betere gear tegenkomen, ze dat ook direct gaan gebruiken. Zo kwam een van mijn poppetjes laatst terug met een gatling laser :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

ravenger schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 08:57:
[...]

Een outfit en wapen met hoge stats. Hoe langer je poppetjes in de wasteland zijn, hoe meer van dat soort gear ze oppikken. Daarnaast speelt een hoge L ook een rol, hoe hoger hoe meer kans.

Overigens is het zo dat zodra poppetjes zelf betere gear tegenkomen, ze dat ook direct gaan gebruiken. Zo kwam een van mijn poppetjes laatst terug met een gatling laser :)
Ah oke, ik heb als hoogste een, ehhh volgens mij heet het ding Vengeance met iets van 19-26 dmg. Ben nu wat dwellers aan het trainen om alle stats op 10 te krijgen.... Hoeveel stimpacks en radaways geven jullie mee normaal gesproken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
mvds schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:00:
[...]

Ah oke, ik heb als hoogste een, ehhh volgens mij heet het ding Vengeance met iets van 19-26 dmg. Ben nu wat dwellers aan het trainen om alle stats op 10 te krijgen.... Hoeveel stimpacks en radaways geven jullie mee normaal gesproken?
25 stimpacks (dat is de max) en 10 tot 15 radaways afhankelijk van de E stat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maruten
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20-03-2024
ravenger schreef op woensdag 26 augustus 2015 @ 09:30:
[...]

25 stimpacks (dat is de max) en 10 tot 15 radaways afhankelijk van de E stat.
Voor dwellers met max. stats (iig. E op 10) en lv. 50 zijn radaways niet meer nodig. Ik geef ze alleen nog maar 25 stimpacks mee.

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 09:15

Darkasantion

Just keep swimming!

Gisteren mijn eerste play vernaggeld doordat iedereen dood ging dood RadRoaches en ik niet genoeg geld had om iedereen weer tot leven te wekken. Vault 122 is dus hardstikke dood, op 2 na...

Dus erna begonnen met Vault 18 waarbij ik meteen Jericho kreeg en 2 andere legendary weapons.
Jericho is nu dan ook te vinden in de Wasteland, terwijl de vault goed bezig is met gestaag groeien.

Ik zou zelf het mantra aan van 3 blokken en dan 1 blok leeg, zodat als 1 blok kompleet uit de hand mocht lopen, niet meteen heel de Vault eronder lijdt. Kost wat meer met opzetten, maar is voor me eigen veiligheid :)

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

• Jheroun
  • Niet online
Zo, die update maakt de attacks op je vault wat uitdagender. Ik heb een waterzuiveringskamer met 6 man met goede wapens waar die raiders meteen op stukliepen maar die deathclaws wisten toch aardig huis te houden. Wel jammer dat je die robot moet kopen, met 200 dwellers en een vrij volle vault ben ik het klikken op de resources wel een beetje zat.

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Jheroun schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:08:
Zo, die update maakt de attacks op je vault wat uitdagender. Ik heb een waterzuiveringskamer met 6 man met goede wapens waar die raiders meteen op stukliepen maar die deathclaws wisten toch aardig huis te houden. Wel jammer dat je die robot moet kopen, met 200 dwellers en een vrij volle vault ben ik het klikken op de resources wel een beetje zat.
Zo'n mister Handy doet ook alleen een rij he? Het zou es een keer wat meer praktisch kunnen zijn, maar nee.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Jheroun schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:08:
Hoef je niet te kopen hoor, ben er ook al een keer een in een lunchbox tegengekomen. Maar ze doen inderdaad maar één verdieping. Dus als je veel verdiepingen hebt, is het lastig want het is onmogelijk om alles op een verdieping te houden.

• Jheroun
  • Niet online
Dat is goed om te weten :-) En dan moet ik er een heel stel hebben inderdaad.

Ik zou eigenlijk die eerste vault eens rigoreus moeten reorganiseren maar dan moet ik eerst een stel dwellers om zeep helpen omdat ik nu geen living quarters weg mag halen.

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:20
mvds schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 13:31:
[...]

Hoef je niet te kopen hoor, ben er ook al een keer een in een lunchbox tegengekomen.
Wel leuk van bethesda. Je loopt echt nergens vast omdat je moet wachten of iets moet kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Zijn die deathclaws nieuw? ik krijg ze nu pas ineens toen ik 60 dwellers kreeg.

Wat ik erg vervelend vind is als je aangevallen wordt dat de poppetjes door elkaar heen gaan lopen en soms zelfs achter elkaar staan en ik ze heel lastig kan selecteren op mijn schermpje Z1 compact (4,3 inch) dan zie ik er bijna 1 dood gaan en ik druk en druk maar nee hoor kan het poppetje niet selecteren en.... dood... Great....

Die deadclaws lopen trouwens mijn halve vault door voordat ze dood zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

kaasaanfiets schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 04:16:
Wat ik erg vervelend vind is als je aangevallen wordt dat de poppetjes door elkaar heen gaan lopen en soms zelfs achter elkaar staan en ik ze heel lastig kan selecteren op mijn schermpje Z1 compact (4,3 inch) dan zie ik er bijna 1 dood gaan en ik druk en druk maar nee hoor kan het poppetje niet selecteren en.... dood... Great....
Mijn advies voor het verplaatsen van poppetjes in geval van nood: zoom helemaal uit. Je overzicht wordt stabieler en je scrollt niet helemaal weg als je perongeluk ernaast sleept. Dat laatste helpt ook bij stimpack toedienen, maar de poppetjes zijn wel klein dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Zit ondertussen op 90 dwellers.. alle resources zijn zo ver uitgebouwd dat dat allemaal makkelijk goed gaat nu. Waren vanmorgen wel wat dwellers dood die ik met weinig de wasteland in had gestuurd maar ja, dat had ik wel verwacht. Wilde ze nog terug halen voor ik ging slapen maar was dat vergeten haha.

Eerste keer dat ik een deathclaw aanval kreeg was een ramp, halve vault dood en kon de aanval ook niet afslaan. Nu komen ze tot ongeveer de helft voor ze dood zijn, rust de dwellers uit met steeds betere armor dus dat helpt wel wat.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Wat is betere armour voor deathclaws dan?
Bij mij komen ze ook halverwege trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

TgR_KILLER schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 11:31:
Zit ondertussen op 90 dwellers.. alle resources zijn zo ver uitgebouwd dat dat allemaal makkelijk goed gaat nu. Waren vanmorgen wel wat dwellers dood die ik met weinig de wasteland in had gestuurd maar ja, dat had ik wel verwacht. Wilde ze nog terug halen voor ik ging slapen maar was dat vergeten haha.

Eerste keer dat ik een deathclaw aanval kreeg was een ramp, halve vault dood en kon de aanval ook niet afslaan. Nu komen ze tot ongeveer de helft voor ze dood zijn, rust de dwellers uit met steeds betere armor dus dat helpt wel wat.
Ik heb zelf sinds die apocalyps aanval van molerats iedereen voorzien van prima wapens, en de meeste kamers van bewakers. Tot nu toe nog geen deathclaws, ik maak m'n borst al nat, ik hoop dat mijn huidige inzet voldoende gaat zijn.
kaasaanfiets schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:11:
Wat is betere armour voor deathclaws dan?
Bij mij komen ze ook halverwege trouwens.
Dit wil ik ook graag weten. Combat Armor voor strength? Of juist wasteland gear met hoge Endurance?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Deathclaws voorkomen of er goed op voorbereid zijn: vóórdat je iets met je vault door gaat doen, altijd eerst een rush voor max stimpaks. Dan je dwellers binnenhalen of uitsturen en direct een kamer rushen die bijna zeker fout gaat. Want tijdens of net na een ander incident ben je beschermd tegen deathclaws ;)

Tussendoor iedereen healen en verbruikte stimpaks aanvullen.

Bij mij komen de deathclaws niet verder dan de eerste kamer van de verdieping onder de vault door. Maar die hele bovenste verdieping zit vol met 7x10 Dwellers met wapens niet lager dan 16.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Bedoelde niet zo zeer betere armor specifiek tegen deathclaws.. meer algemeen dat bijna iedereen armor heeft. Voornamelijk gewoon de stats die ze nodig hebben in die kamer. De eerste verdiepingen hebben nu bijna allemaal wapens met 6+ stats.. die eronder nog wel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Als je dwellers hoog level zijn, armour hebben en goede wapens valt het ook allemaal wel mee, bij mij stranden ze ook in de tweede kamer maar die raiders waren na 5 seconden in de eerste kamer meestal al dood. Stimpacks toedienen is meestal niet heel succesvol met 6 door elkaar heen lopende dwellers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-09 00:26

Dreanor

Joene

Wel leuk spel. Alleen jammer van de Radroach bug die immortal roaches geeft. :@

Als je Rush gebruikt en dat faalt, en als je dan Radroaches krijgt. Dan zijn ze immortal! :@ WTF!? Hele vault dood dood 3 roaches ...

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Niet online

kaasaanfiets

Dreanor schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:22:
Wel leuk spel. Alleen jammer van de Radroach bug die immortal roaches geeft. :@

Als je Rush gebruikt en dat faalt, en als je dan Radroaches krijgt. Dan zijn ze immortal! :@ WTF!? Hele vault dood dood 3 roaches ...
Nog nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Zijn er mensen die weten waarom dit niet op mijn tablet geïnstalleerd kan worden? Is voorzien van Android 4.2 dus dat is het probleem ook niet zo lijkt mij...

[ Voor 134% gewijzigd door Joopieboy op 30-08-2015 10:01 ]

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Als je daadwerkelijk wat info geeft dan kunnen we nog advies geven ook.

- Welke tablet?
- Originele rom?
- Specs tablet?
- Waar gaat het mis?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 11-09 13:08

PromWarMachine

Forsaken Archer

Canaria schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 22:03:
* Canaria is waarschijnlijk iets te fanatiek geworden

[afbeelding]

Ik vind stats leuk en ik vond de info-schermen niet overzichtelijk, bovendien werd het scrollen door de lijst een beetje traag met 80 dwellers. Dus heb ik de info maar in een spreadsheet gezet, met lookups en conditional formatting voor de invloed van outfits.

Het is allemaal nog niet optimaal, maar met dit overzicht wordt het wel een stuk makkelijker.
Haha super!
Speel je nog steeds?

Ik heb het ook ontdekt en ben helemaal hooked. Dit overzicht zou me kunnen helpen bij het bepalen wie welke gear moet krijgen. Ook al heb ik pas 30 dwellers..

Wil je het delen? :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ondertussen heb ik 4 deathclaw aanvallen overleefd. Na die apocalyps mole rat attack zijn die deathclaws niet zo erg meer. Met een beetje mazzel en handig klikwerk komen ze niet verder dan de eerste verdieping bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

hoe rush je een room

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen O
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-09 14:27
Room selecteren. Dan verschijnt onderaan een knopje "Rush".
Dan krijg je een venster waarin staat hoe groot de kans is dat het fout gaat en kan je kiezen of je verder gaat of niet.

Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

MsG schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 14:04:
Als je daadwerkelijk wat info geeft dan kunnen we nog advies geven ook.

- Welke tablet?
- Originele rom?
- Specs tablet?
- Waar gaat het mis?
Excuus, was een beetje kort en bondig. :P Gaat om een Galaxy Tab 3 10 inch (Android 4.2), bij Google Play Store geeft hij aan dat het spel niet geschikt is voor mijn apparaat. Meer info kan ik ook niet vinden waarom en met welke reden dit is. Vandaar dat ik het zo gek vind. :)

Mijn post was meer in algemene zin of er mensen zijn met een tablet waar het wel op werkt aangezien ik in die richting aan het kijken was, dat het echt gemaakt is voor een telefoon. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20:57

superwashandje

grofheid alom

Heb het een weekendje bij mijn ouders op de experia tablet gespeeld. Ging beter dan op mijn nexus5 :) waarom het bij jou dan niet werkt?: geen idee

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Joopieboy schreef op zondag 30 augustus 2015 @ 22:19:
[...]

Excuus, was een beetje kort en bondig. :P Gaat om een Galaxy Tab 3 10 inch (Android 4.2), bij Google Play Store geeft hij aan dat het spel niet geschikt is voor mijn apparaat. Meer info kan ik ook niet vinden waarom en met welke reden dit is. Vandaar dat ik het zo gek vind. :)

Mijn post was meer in algemene zin of er mensen zijn met een tablet waar het wel op werkt aangezien ik in die richting aan het kijken was, dat het echt gemaakt is voor een telefoon. :P
https://www.reddit.com/r/...lable_for_samsung_galaxy/

Of probeer handmatig de apk: https://www.reddit.com/r/...lable_for_samsung_galaxy/

[ Voor 8% gewijzigd door MsG op 31-08-2015 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ok top, dankjewel. Zo even induiken hoe en wat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Gister voor het eerst deathclaws gehad in mijn vault met 70 mensen. Ik kreeg ineens meldingen dat alles moeilijker ging worden met nieuwe random dingen. Ik heb iedereen al tijden bewapend en met redelijke kleding. Dan zijn deathclaws vooral irritant, maar niet zozeer killing.

Irritant is dat je de stimpack/radaway hoeveelheid max. niet omhoog kan gooien met extra storage places. dan moet je toch echt zo'n nieuwe stimpack/radaway-fabriek maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

MsG schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:21:
Gister voor het eerst deathclaws gehad in mijn vault met 70 mensen. Ik kreeg ineens meldingen dat alles moeilijker ging worden met nieuwe random dingen. Ik heb iedereen al tijden bewapend en met redelijke kleding. Dan zijn deathclaws vooral irritant, maar niet zozeer killing.
Jup. Ik vind het ook meevallen. Ik ben al een prive-leger aan het trainen om die in de eerste kamer (Vault door) te zetten voor als ze langs komen. Sowieso heb ik nog een mr Handy die rondvliegt.
Irritant is dat je de stimpack/radaway hoeveelheid max. niet omhoog kan gooien met extra storage places. dan moet je toch echt zo'n nieuwe stimpack/radaway-fabriek maken.
Of achter elkaar dwellers de wasteland in sturen met 25 stimpacks!

[ Voor 3% gewijzigd door XanderDrake op 31-08-2015 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Gouden tip, was hem zelf nog niet tegengekomen maar hij werkt perfect nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Ik kan allerlei epic gear niet vinden. Heel vreemd, mijn explorers vinden allemaal special suits en speciale varianten, maar elke keer als ik ze collect dan vind ik ze niet meer in de inventory en ook niet als ik ze wil toevoegen aan een dweller. Ik vind ze wel in de collectables lijsten :? ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

XanderDrake schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 14:28:
[...]
Jup. Ik vind het ook meevallen. Ik ben al een prive-leger aan het trainen om die in de eerste kamer (Vault door) te zetten voor als ze langs komen. Sowieso heb ik nog een mr Handy die rondvliegt.
Je weet dat je daar maar maximaal 2 dwellers neer kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Ik zou geen dwellers bij de vault door plaatsen. Dat is net zoiets als dwellers in storage rooms. Sure ze doen hun werk wel bij raiders, maar verder zijn ze niet effectief. Als je dezelfde dwellers in een production room plaatst op de eerste verdieping, dan doen ze ook nog iets als er geen raider aanval is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Hoe zit dat met de lift dan in het begin? Gaan ze altijd eerst de verdieping door of dat niet?

[ Voor 3% gewijzigd door Joopieboy op 01-09-2015 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Joopieboy schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:04:
Hoe zit dat met de lift dan in het begin? Gaan ze eerst de verdieping door of dat niet?
Ja, ze lopen altijd door naar achter, ze gaan alle kamers door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blade_Reaver
  • Laatst online: 07-02 15:18
Yup helemaal naar rechts alle kamers door en daarna gaan ze naar beneden en naar link (indien mogelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
XanderDrake schreef op maandag 31 augustus 2015 @ 18:57:
Ik kan allerlei epic gear niet vinden. Heel vreemd, mijn explorers vinden allemaal special suits en speciale varianten, maar elke keer als ik ze collect dan vind ik ze niet meer in de inventory en ook niet als ik ze wil toevoegen aan een dweller. Ik vind ze wel in de collectables lijsten :? ...?
Heb ik ook last van, lijkt me een bug. Zie jij ze wel in de inventories staan van de explorende dwellers? Daar heb ik nooit naar gekeken. Ik heb wel dingen in die collectables lijsten die ik verder nooit heb gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
132 dwellers ;( Amper genoeg gear/wapens. En alle dwellers die lang op pad zijn komen 9/10 keer met meuk terug waar je weinig aan hebt.

Verder heb ik alles al gebouwd wat ik wil bouwen en het is nu leuk om per dag even naar te kijken...maar daar blijft het wel bij...

Deathclaws komen bij mij ook niet verder dan de eerste verdieping. Iedereen daar de beste uitrusting gegeven die ik had. Wel opletten dat je ze ook weer een stimpack geeft zijn ze bijna dood :+

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Jheroun schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:06:
[...]

Heb ik ook last van, lijkt me een bug. Zie jij ze wel in de inventories staan van de explorende dwellers? Daar heb ik nooit naar gekeken. Ik heb wel dingen in die collectables lijsten die ik verder nooit heb gezien.
Ik heb het idee dat voor betere gear bepaalde minimale eisen zijn waar een dweller aan moet voldoen. Zo wilde ik een stuk armor met aardig wat +2 stats aan een dweller geven maar zag hem niet in het keuze lijstje. Bij een andere dweller die wat hoger level was zag ik hem wel en daar kon ik hem wel aan geven.

Al vind ik ergens iets terug ingame in ieder geval dat er minimale specs zouden zijn. Zo kon ik trouwens ook armor van zon speciale dweller uit zon lunchbox niet aan een paar van mijn standaard dwellers geven, maar 1tje die al hoger level was kon het dan wel weer aan.

Ik zit nu rond de 110 dwellers, moet eigenlijk wat dingen aan gaan passen en dat ben ik dus langzaam een beetje aan het doen. Wat kamers slopen en andere dingen beter indelen. Ik kijk eigenlijk ook nog maar 1 of 2 keer per dag even, vooral om dwellers de wasteland in te sturen en weer terug te halen :P

[ Voor 14% gewijzigd door TgR_KILLER op 01-09-2015 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Ben langzaam m'n vault aan het groeien.
Een tijdje op 40 dwellers gehangen om er een stuk of 10 te lvl'en en, gezien het van een quest voor een lunchbox moest, er nu 7 zwanger rondlopend.
Zorgen dat ik pas weer m'n app open als ze bevallen zijn, dan heb ik het hele gezeur van een ramp terwijl ze niets doen ook niet.

Maar eens kijken wat ik met m'n 7 nieuwe bewoners ga doen, waarschijnlijk eerst lvl'en naar max en daarna eens verder kijken :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
TgR_KILLER schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 11:42:
[...]
Ik heb het idee dat voor betere gear bepaalde minimale eisen zijn waar een dweller aan moet voldoen. Zo wilde ik een stuk armor met aardig wat +2 stats aan een dweller geven maar zag hem niet in het keuze lijstje. Bij een andere dweller die wat hoger level was zag ik hem wel en daar kon ik hem wel aan geven.
Het enige onderscheid dat ik heb kunnen vinden is dat tussen mannen en vrouwen, er zijn outfits die iedereen aan kan en er zijn outfits die alleen voor mannen of voor vrouwen zijn. Andere dingen heb ik nog niet ontdekt. Bij mij is nu iedereen uitgerust met gear die +5 of meer geeft en een wapen van 12+, wellicht heb ik nog dingen gemist maar het zou me verbazen als er ook eisen zijn anders dan het geslacht van de drager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Iemand hier die lunchboxes gekocht heeft?
Zo ja: zijn deze voor 1 vault, of krijg je ze bij alle andere vaults die je maakt ook?

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

ravenger schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 09:06:
[...]

Ja, ze lopen altijd door naar achter, ze gaan alle kamers door.
Blade_Reaver schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 10:47:
Yup helemaal naar rechts alle kamers door en daarna gaan ze naar beneden en naar link (indien mogelijk)
Top dankjewel. :) Hopen dat 2 dwellers snel terugkomen van het exploren, gisterenavond weggestuurd. Ben benieuwd wat ze bij hebben dan kan ik de eerste goed gaan bewapenen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:48
Renquin schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 14:14:
Iemand hier die lunchboxes gekocht heeft?
Zo ja: zijn deze voor 1 vault, of krijg je ze bij alle andere vaults die je maakt ook?
Ze zijn voor 1 vault.

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Top, daar gaan we dus geen geld in stoppen.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Lunchboxes koop ik ook echt niet, maar heb jaren geleden al besloten in dit soort spelletjes en dingen geen geld te gaan stoppen. Zeker niet omdat ik er vaak na een paar weken ook echt wel mee klaar ben.

Ga vanavond wel even kijken of ik mijn ground floor even opnieuw kan indelen, bij elke aanval van deathclaws of raiders moet ik de dwellers van een niveau eronder naar boven sturen omdat ik op de groundfloor enkel woonruimte heb en daar standaard niemand loopt dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

mvds schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 07:46:
[...]

Je weet dat je daar maar maximaal 2 dwellers neer kan zetten?
Ja ik merk het. Verdeel de rest over de kamers ernaast. Ik heb wel vaak last van Deathclaws tegenwoordig. Soms 2 keer binnen een sessie van 6 minuten!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Zo. Ik heb het gehaald tot 200 dwellers (+3 die buiten de poort staan). De economie draait prima, 11 potige dwellers lopen in de Wastelands, deathclaws overleven het niet lang. De uitdaging, minus de opdrachten, is nogal weg. Wat nu? Ventjes trainen tot legendarische strijders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik kan nu ook weer spelen met mn nieuwe tab s2. (op ipad 2 ging het een stukje, en toen deed hij het niet meer)

Ik heb nog geen deathclaws gezien. nog te weinig dwellers denk ik.
Ik blijf nu even hangen bij 45 dwellers.
Ben eerst iedereen tot stat 10 van zijn werkruimte aan het krijgen, en daarna misschien ook de overige stats wat ophogen. Ben al bezig ook om iedereen endurance tot minimaal 5 te krijgen.
En ben een 4 tal explorers aan het trainen voor full stats.

Ik heb wel al iedereen in de vault een wapen van minimaal 5-7 dmg, en outfits met +3 van de benodigde skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Ik speel nog voornamelijk om meer dwellers naar hogere stats te krijgen, en een completere collectie gear.

Ik heb wel het idee dat er met de vorige patch ook eea met de find chance van rares etc is gedaan, ik heb al een week of twee niets nieuws gevonden. Ook die lunchboxes bevatten echt alleen nog maar bagger, dwellers zitten daar uberhaupt niet tussen, laat staan die unique personen. Ik heb meestal een man of 40 in de wastelands rondlopen dus ik zou toch wat meer verwachten.

Maarja, een paar keer per dag een kwartiertje klikken is ook niet vervelend ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Soms krijg ik wel speciale dwellers met hogere skill en die wat specialer worden aangekondigd, soms ook uit de lunchboxes. Maar ik heb nog steeds 0 van die officiële "unique persons" als ik dat bekijk in de menu's.

Zijn dat 2 verschillende dingen?

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

MsG schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 23:57:
Zijn dat 2 verschillende dingen?
Jup. Ik heb er ook nog geen. Ik zit wel vaak opdrachten uit te voeren om lunchboxen te krijgen, maar als er zo weinig kans op is, stop ik er ook mee...

• DonJunior
Renquin schreef op dinsdag 01 september 2015 @ 15:58:
[...]

Top, daar gaan we dus geen geld in stoppen.
Jup, daar kwam ik op de harde manier achter.
Had leuk een pakketje van 5 'Mr Handy's gekocht. Onder het mom. Mijn huidige vault is bijna 'vol' eens kijken wat zo'n 'Mr Handy' doet en dan kan ik de rest mooi gebruiken voor een nieuwe vault.
Niet dus, dat is wel erg lame hoor. Dat had ik het spel veel langer doorgespeeld. Heb nu een steady vault en dan is het gewoon saai, er gebeurd niets meer. Af en toe een aanval maar dat boeit ook niets want heb toch standaard de rad-aways en stimpacks in het rood staan qua opslag.
Dus het is inderdaad zonder van je geld. Sowieso zo'n Mr. Handy voegt imho maar weinig toe.
Als je al 50k aan credits hebt, hoef je hem niet het wasteland in te sturen (sowieso niemand meer) en in de Vault ben je toch altijd sneller dan dat ding. :X

*sowieso

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

DonJunior schreef op woensdag 16 september 2015 @ 07:36:
[...]

Jup, daar kwam ik op de harde manier achter.
Had leuk een pakketje van 5 'Mr Handy's gekocht. Onder het mom. Mijn huidige vault is bijna 'vol' eens kijken wat zo'n 'Mr Handy' doet en dan kan ik de rest mooi gebruiken voor een nieuwe vault.
Niet dus, dat is wel erg lame hoor. Dat had ik het spel veel langer doorgespeeld. Heb nu een steady vault en dan is het gewoon saai, er gebeurd niets meer. Af en toe een aanval maar dat boeit ook niets want heb toch standaard de rad-aways en stimpacks in het rood staan qua opslag.
Dus het is inderdaad zonder van je geld. Sowieso zo'n Mr. Handy voegt imho maar weinig toe.
Als je al 50k aan credits hebt, hoef je hem niet het wasteland in te sturen (sowieso niemand meer) en in de Vault ben je toch altijd sneller dan dat ding. :X
Zeker bij de eerste deathclaws was ik blij dat ik een mr handy had. Ik zag mijn dwellers in paniek wegrennen! Maar inderdaad, steeds verder in het spel heb je ze minder nodig.
Één handy is nog wel redelijke investering, ook omdat bethesda wat geld terug verdient ;)

• Renquin
Ik zit nu met het probleem dat mijn game niet meer opstart.
De eerste paar laadschermen worden getoond, maar op het moment dat het startmenu tevoorschijn moet komen, crasht de game :(

Herstarten telefoon etc helpt niet en opnieuw installeren ga ik niet doen want dan ben ik alle progressie kwijt.

Naja, als deze het niet gewoon weer een keer gaat doen, dan was het tot zover deze game voor mij.

Want a cookie?!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Renquin schreef op woensdag 16 september 2015 @ 10:24:
Ik zit nu met het probleem dat mijn game niet meer opstart.
De eerste paar laadschermen worden getoond, maar op het moment dat het startmenu tevoorschijn moet komen, crasht de game :(

Herstarten telefoon etc helpt niet en opnieuw installeren ga ik niet doen want dan ben ik alle progressie kwijt.

Naja, als deze het niet gewoon weer een keer gaat doen, dan was het tot zover deze game voor mij.
Was je aangemeld bij google play games? Zo ja dan kan het dat je vault in de cloud is opgeslagen.

Niet waar blijkbaar. Je kan beter het save bestand ergens backuppen: http://gaming.stackexchan...d-locally-or-in-the-cloud

[ Voor 12% gewijzigd door XanderDrake op 16-09-2015 12:19 ]

• TgR_KILLER
Ik begin het beetje een doel te verliezen in het spel. Ik heb nu 132 inwoners ofzo, stroom / water / eten komt nooit in gevaar want heb meer dan genoeg productie plaatsen. Heb nog een halve vault over om dingen te bouwen maar zou niet weten wat. Heb alle trianings ruimtes. En om nou alleen nog 20 woonkamers te bouwen..

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-09 11:14
Helaas werkt Fallout Shelter bij mij ook niet meer, had 209 inwoners en eigenlijk al een beetje uitgespeeld maar vorige week is de save game corrupt geworden, tenmiste 0bit file zal dan wel zo zijn.

Bethesda forum staat er ook vol mee, heb er ook geen zin meer in om hier achteraan te gaan, die progress zal wel weg zijn en opnieuw beginnen is ook weer wat, hopelijk hebben ze tijd om een huge patch te maken om ook wat extra's toe te voegen.

Waiting for Fallout 4 :9

• Jheroun
  • Niet online
Ik zou ook wel een crash verwachten als je 209 inwoners hebt in een spel met maximaal 200 inwoners ;)

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

• Huib_Bloodstone
Goeie vraag, volgens mij staat er 200+ 9 ofzo,

Hmm had ik nou maar een screenshot!

• TgR_KILLER
Huib_Bloodstone schreef op donderdag 17 september 2015 @ 14:55:
Goeie vraag, volgens mij staat er 200+ 9 ofzo,

Hmm had ik nou maar een screenshot!
Betekend dat er 9 voor de deur staan te wachten. Zo heb ik wel meer gezien. Volgens mij zit je vault vol met 200 man maar kunnen er nog steeds wachten voor de deur. Zo kan je mensen die dood gaan b.v. meteen vervangen i.p.v. ze weer tot leven te wekken.

• Huib_Bloodstone
Link naar forums van Bethesda fallout shelter opstart probleem.

http://forums.bethsoft.co...wont-start-anymore/page-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

TgR_KILLER schreef op woensdag 16 september 2015 @ 12:37:
Ik begin het beetje een doel te verliezen in het spel. Ik heb nu 132 inwoners ofzo, stroom / water / eten komt nooit in gevaar want heb meer dan genoeg productie plaatsen. Heb nog een halve vault over om dingen te bouwen maar zou niet weten wat. Heb alle trianings ruimtes. En om nou alleen nog 20 woonkamers te bouwen..
Same here, alle trainingsruimten 2 keer. Ik kan alle verzamelingen compleet maken... Maar dat is ook alleen maar herhaling van... poppetjes (met alle stats op 10) naar buiten sturen en wachten tot ze iets leuks vinden.

• PromWarMachine
  • Laatst online: 11-09 13:08

PromWarMachine

Forsaken Archer

Ach, dat ligt maar net aan je doelstellingen.

Ik zou het nog wel leuk vinden om de verzamelijk compleet te maken, maar denk niet dat ik het zo lang ga volhouden. Zit nu op 138 dwellers met 10 in de queue en 2 uit m'n radio rooms, dus effectief op 150, als ik zin heb om weer uit te bouwen.

Heb 100k op voorraad om revisies te doen, maar eigenlijk wil ik dit wel herbouwen. :Y) Dat ziet er best leuk uit zo!

Verder kun je dit soort doelstellingen nastreven:
• Alle dwellers alle stats op 10 voor de hardcore speler
• Eerst E op 10, dan 1 andere stat naar 10 en dan pas laten werken in de bijbehorende facility <-- daar ben ik nu mee bezig
• Wapens & outfits compleet maken
• X dwellers met alle stats op 10 hebben lopen in de Outlands. Die X is voor mij 10.
• Iedereen in een kamer dezelfde jas aan. Lijkt me wel wat, weet niet of het haalbaar is.

Al met al een van de leukere Android games voor mij, van de afgelopen tijd.
Ik begon heel die hard, maar dat neemt langzaam af. Mijn main vault vind ik nog wel steeds leuk. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Ik blijf er ook genoeg ontspanning aan beleven, al is het wel een beetje jammer dat de loot zoveel minder is geworden met de laatste patch. Overigens kwam ik er niet zo heel lang geleden achter dat endurance iedere keer bij het levellen van een dweller tot meer XP leidt. Dus al mijn lvl 50's hebben pruthitpoints.

Mijn missie nu is dus om lvl 1's tot max te trainen en ze dan met +5 endurance gear en een rocketlauncher de wastelands in te gooien :) Alles wat nu level 50 is met volle special mag dan aan de werkbank en alles dat er tussenin zit wordt geofferd om ruimte te maken voor nieuwe level 1's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
hmm, ik lijk een immortal explorer te hebben. :o

Ik heb nu 5 explorers in de wasteland rondlopen, alle 5 met alle S.P.E.C.I.A.L. skills op 10.
De meeste houden het zo'n 2 a 3 dagen uit voordat de stimpacks op zijn.
(Radaway lijken ze niet meer nodig te hebben met full stats.)

Ik heb nu alleen deze explorer rondlopen:
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/1ouVFeqDqUAgq1vE6nFMdliN/full.png
loopt nu 1,5 dag rond, en heeft nog full life, en geen enkele stimpack gebruikt!
In de tekst is wel te zien dat hij zeer regelmatig damage oploopt. :?

We gaan eens kijken wat er de komende dagen gaat gebeuren.
to be continued....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Als die al full special stats had voordat hij wegging komt het daardoor, die dweller is nog redelijk laag level, dat betekent dat hij bij het exploren aan het levellen is, en als hij levelt krijgt hij er weer HP bij. Ik had deze week ook een lvl 35 ofzo met full special stats (en +5 endurance gear) op pad gestuurd met 25 stimpacks en die is na 4.5 dag pas omgevallen. Als je dwellers nog geen level 50 zijn wil je ze op pad sturen met endurance op 10 en gear met zoveel mogelijk +endurance, iedere keer dat ze levellen krijgen ze er namelijk HP bij gebaseerd op hun endurance.

Radiation damage krijgen ze niet meer als de endurance boven de 10 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-09 09:19

Scighera

swim-bike-run

fallout 4 staat in pre-order.. .sinds gisteren een iPad 2 mer IOS-9 (op iphone 4 niet speelbaar) en ben aangenaam verrast!

Alleen....al die crashes zijn frustrerend, zowat random. Draai alin flightmode zonder wifi. maximaal uitgezoomd. Zit nu op 27 dweilers maar bang om verder te groeien met risico op meer crashes...
vreemd dat Bethesda hier nog niets aan gedaan heeft, als ik zo google is dit al sinds Juni bekend, zelfs op nieuwe devices... maar nog geen fix die het oplost..heb liever de optie om de graphics iets te verlagen en het speelbaarder te maken daardoor.

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Officieel is hij ook niet gesupport op de ipad 2. Pas vanaf de air doet hij het een beetje. Ik speel op een ipad air en ook daar heb ik last van crashes, maar das wel in een vault met 200 dwellers. Ik heb hem ook een tijdje op de ipad 2 gespeeld en dat stopt op een gegeven moment gewoon met werken, die ipad heeft niet genoeg geheugen dus als je vault te groot wordt crashed hij waarna je die vault nooit meer geladen gaat krijgen.

Dus hou je vault zo klein of hou ermee op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Nul crashes hiero op mijn Nexus 5. Soms wat trager maar ja dat heb je met meer dan 200 dwellers. Crash heb ik nog niet gehad, komt het door het weinige RAM van Apple producten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Gaat niet werken.
Zodra je rond de 40 dwellers komt, start de game op een bepaald moment gewoon helemaal niet meer op.
Ik had dit zelf ook op de ipad 2.
Nu heb ik een tab s2, en loopt hij perfect.
Jheroun schreef op vrijdag 09 oktober 2015 @ 22:09:
Als die al full special stats had voordat hij wegging komt het daardoor, die dweller is nog redelijk laag level, dat betekent dat hij bij het exploren aan het levellen is, en als hij levelt krijgt hij er weer HP bij. ....
Dat lijkt het inderdaad te zijn. Nu is hij 4 dagen onderweg, en nog 10 stimpacks over.

[ Voor 40% gewijzigd door M a r c o op 12-10-2015 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Leuk, automatische update voor FO shelter was geïnstalleerd, :(
Zit er een bug in die de game laat vastlopen.

En ik ben niet de enige als ik zo rondlees. (android)
Zodra je op de wasteland drukt, bevriest de game.
Je ziet de andere dwellers nog wel rondlopen en hun werk doen, maar de hele hub valt weg en je kunt niks meer doen.

Dus je kunt in ja vault nog wel spelen, maar zodra je een explorer binnen wilt halen, of terugroepen, of reviven, loop je vast.

edit:

op de betethesda forums heb ik een soort van workaround gevonden:
- Selecteer een wastelander buiten de vault (de hud verdwijnt nu)
- klik op de android "back" button
- selecteer nogmaals de wastelander.

Het menu verschijnt nu wel.

ik heb mijn 3 teruggekeerde wastelanders zo wel kunnen binnenhalen.
Ik had nog wel een wastelander die an 4,5 dag onderweg was, en nog 7 stimpacks had, die na de update uit zichzelf aan het terugkeren is. Ik kan deze ook niet zijn exploring later hervatten.

Tevens schijnen ze met de update een cap te hebben gezet op het aantal wastelanders die je er op uit kunt sturen. Max 10 stuks nu blijkbaar.

[ Voor 41% gewijzigd door M a r c o op 16-10-2015 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:31
Wanneer roep je een dweller nou terug..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v6JEEMl.jpg
Pagina: 1 2 3 Laatste