Ik houd het voor gezien :(

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 584 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 18 juni 2001 12:06 schreef funnie het volgende:
Ja ik heb ook idd het idee dat ik nu de forum moet gaan afstruinen om ergens maar een simpely repley te kunnnen geven...?
Om maar aan me posts te kunnen komen...
Is toch vaag eigenlijk?
Het is ook allemaal heel krom, en ik ben zeker niet de enige die dit vindt. In plaats van dat modjes zich ergeren aan vele topics en ontevreden users, kunnen ze hier ook eens conclusies uit trekken, dat dit systeem inderdaad verre van waterdicht cq kwaliteitsverhogend is. Let wel: dan heb ik het dus over de mensen die serieus een bijdrage leveren aan GoT, en ook zeker de HK niet als doel op zichzelf zien. Verder weet ik ook wel dat je dit niet kan controleren op welke manier dan ook, maar dat terzijde.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-11 01:17
Op maandag 18 juni 2001 12:09 schreef Exirion het volgende:

[..]

Als je een uurtje de active topics een beetje volgt, dan zijn er meer dan genoeg relevante en nuttige posts (gelukkig wel!), dus ik vind jullie doemscenario niet echt reeel. Ga gewoon 's een beetje serieus actief zitten zijn op GoT, en als jullie vinden dat er zoveel troep wordt gepost: doe het zelf dan beter.
Dat doen we dus ook door het niet te doen. Waarom zou ik in de "naar de bekende weg vraag"topics reageren als 100e met hetzelfde antwoord. Daar hielden we tot eergisteren met z'n allen ook niet van.

Ik heb altijd mijn steentje bij willen dragen, maar om nu voor vol te worden aangezien moet ik dus gaan doen waar ik me altijd van afzijdig heb gehouden, het wiel nogmaals uitvinden. Zeg maar dag kwaliteit.....

• Exirion
  • Laatst online: 10:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 18 juni 2001 12:12 schreef zeef het volgende:
Ik heb altijd mijn steentje bij willen dragen, maar om nu voor vol te worden aangezien moet ik dus gaan doen waar ik me altijd van afzijdig heb gehouden, het wiel nogmaals uitvinden. Zeg maar dag kwaliteit.....
Nee, je moet gewoon actief deelnemen aan de GoT gemeenschap. Dat is toch niet zo gek? GoT is een computer forum, dus je hebt hier in wezen alleen iets te zoeken als je aan de totale gemeenschap deelneemt.

En je argument van de 100e te zijn in een topic slaat nergens op, want als je de active topics regelmatig bekijkt dan zijn er genoeg topics met 0, 1 of misschien 5 reacties waar je zelf ongetwijfeld nog een nuttige bijdrage kan geven.

Maar ja, dat vraagt inderdaad wel wat inspanning en een actieve deelname aan GoT ;) (hey! zou dat misschien de bedoeling zijn?)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

1. Hier staan toch echt wel handige tips! (Eentje van mij over de Logitech MouseMan Optical)
2. Jah, dit is gewoon herrineringen ophalen, dat wordt vaak niet zozeer een opsomming, maar meer een discussie over hoe het vroeger was, waar verschillen zitten etc. etc. Ik persoonlijk vind dit dus wel leuke threads
3. Wederom een discussie over geheugenprijzen, de zin van veel geheugen etc. etc.
4. In deze thread kan je discussieren over de keuze voor bepaalde onderdelen, wat hier de voor- en nadelen van zijn etc. etc.
5. Dicussie over vooruitbetalen, vertrouwen van mensen en nog van alles.
6. Dit gaat wederom over vooruitbetalen en vertrouwen van mensen.
7. Inkoppertje inderdaad. Kan wel een leuke discussie worden over de keuze voor dit product.
8. Hier wordt een probleem van een bepaalde fabrikant ten toon gesteld, dit kan een leuke discussie worden.
9. Iets grappigs over monitoren, maar of het klopt...
10. Als je zelf een 7200rpm HD hebt en de jouwe maakt geen herrie of juist wel, kan je hier tekst en uitleg geven.

Op zich dus helemaal zo slecht nog niet.

Bericht hierboven

Verwijderd

Dus LA postings tellen niet mee in het aantal posts op t.net terwijl HK postings dat wel doen? Of heb ik het nu mis?

Want ik denk dat hier in LA toch nuttiger dingen gezegd worden dan in onze huiskamer!

En hoe je het ook wendt of keert, in alle subfora zijn mensen die gewoon een beetje slap meelullen, dus of deze policy nou grote zoden aan de dijk zet?

• Mastermind
  • Laatst online: 29-11 15:35
Mazzel he, en veel plezier op andere forums! (8>

• zeef
Op maandag 18 juni 2001 12:15 schreef Exirion het volgende:

[..]

Nee, je moet gewoon actief deelnemen aan de GoT gemeenschap. Dat is toch niet zo gek? GoT is een computer forum, dus je hebt hier in wezen alleen iets te zoeken als je aan de totale gemeenschap deelneemt.
EN toch wordt juist die mogelijkheid (het totaal) me door die brede belangstelling ontnomen. Door juist aanwezig te zijn in het totaal. (ok, niet in softe waren, schoenmaker blijf bij je leest). Maar het totaal telt niet meer. Alleen de posts in bepaalde fora worden blijkbaar op prijs gesteld, anders was er geen limiterende factor.
En je argument van de 100e te zijn in een topic slaat nergens op, want als je de active topics regelmatig bekijkt dan zijn er genoeg topics met 0, 1 of misschien 5 reacties waar je zelf ongetwijfeld nog een nuttige bijdrage kan geven.
Ok, maar waarom zou ik de 5e zijn die zegt "use the search" oid. ? Het gaat wel om inzichtvolle zaken. Kijk in mijn gebruiks historie en laat me maar zien welke antwoorden wel de zoveelste in de rij zijn. Verwacht je nu echt dat ik reageer als 3e op "MXSTREAM OF CISTRON WELKE IS BETER ????". Get real !
Maar ja, dat vraagt inderdaad wel wat inspanning en een actieve deelname aan GoT ;) (hey! zou dat misschien de bedoeling zijn?)
Oh ja, op die fiets. Nou bedankt voor de credit die je mee geeft voor alle buiten tech reacties. Ondanks dat ik ook in SG post, en in LA ben ik niet actief genoeg met bijna 260 postings.

Ik probeer een nuttige bijdrage te leveren als ik post, en het niet met 1 of 2 woorden af te doen zoals sommigen onder ons. Maar dat is blijkbaar inactiveit in deze dagen.
Kwantiteit voor kwaliteit.

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 18 juni 2001 12:27 schreef zeef het volgende:
Oh ja, op die fiets. Nou bedankt voor de credit die je mee geeft voor alle buiten tech reacties. Ondanks dat ik ook in SG post, en in LA ben ik niet actief genoeg met bijna 260 postings.

Ik probeer een nuttige bijdrage te leveren als ik post, en het niet met 1 of 2 woorden af te doen zoals sommigen onder ons. Maar dat is blijkbaar inactiveit in deze dagen.
Kwantiteit voor kwaliteit.
Mensen die hele korte posts doen om hun kwantieit op te krikken, vallen snel genoeg op. Ik ben er zelf genoeg tegengekomen die in SU zijn beland.

Waarom impliceert een toename van de kwantiteit een afnamen van de kwaliteit? Dat is iets wat scheef zit in jouw redenering. Als je een beetje je best doet, kun je makkelijk wat meer posten zonder dat dat ten koste gaat van de kwaliteit.

En dat GoT nu kwantiteit boven kwaliteit stelt is onzin, want JUIST de maatregelen die zijn genomen zijn ten gunste van de kwaliteit op het forum.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• zeef
Op maandag 18 juni 2001 12:32 schreef Exirion het volgende:

[..]

Mensen die hele korte posts doen om hun kwantieit op te krikken, vallen snel genoeg op. Ik ben er zelf genoeg tegengekomen die in SU zijn beland.

Waarom impliceert een toename van de kwantiteit een afnamen van de kwaliteit? Dat is iets wat scheef zit in jouw redenering. Als je een beetje je best doet, kun je makkelijk wat meer posten zonder dat dat ten koste gaat van de kwaliteit.

En dat GoT nu kwantiteit boven kwaliteit stelt is onzin, want JUIST de maatregelen die zijn genomen zijn ten gunste van de kwaliteit op het forum.
Waarbij ik wil aantekenen dat kwaliteitsverbetering an sich geen slechte zaak is. Ik heb me in 't verleden daar al vaker positief over uitgelaten.

Maar dit systeem werkt imho niet kwaliteits verbeterend. Onze gebruikersgroep bestaat toch voor een groot deel uit de jong volwassenen groep, en ik kan je vertellen dat die bijzonder status bewust is.

Het primaire doel van die groep is nu dan ook om voor "vol" te worden aangezien, ergo toegang tot HK. Waarom hebben we ooit de newbee-wannabee-advanced status geschrapt ? Juist omdat mensen meuk gingen posten om dat trapje hoger te komen.

Mijn insteek is echter een andere. Ik -en ik ben niet alleen hierin- mis de waardering voor alle tijd die ik en vele andere "oud" volwassenen hebben gestoken in de andere fora. Niet direct tech, maar zeker aan tweakers.net gerelateerd.

Verwijderd

denk dat ik het ook maar voor gezien houd...

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:24

Snuffel

Vroem!

Mijn insteek is echter een andere. Ik -en ik ben niet alleen hierin- mis de waardering voor alle tijd die ik en vele andere "oud" volwassenen hebben gestoken in de andere fora. Niet direct tech, maar zeker aan tweakers.net gerelateerd.
Amen.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Verwijderd

helemaal gelijk.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11:08

Floor-is

5.2

Volgens mij heb jij wel een positieve note anders. ;)

Nee maar serieus, er is een grens gesteld, hier hebben we als crew bijna 3 weken over gesproken en uiteindelijk hebben we hem op 150/60 gezet. Dit lijkt veel, maar dat valt IMO nog best wel mee, in 60 dagen moet je zonder al te veel problemen 150 posts in techforums kunnen halen en als je al langer lid bent/was dan heb je enkel nog een grotere voorsprong.

Als je actief meediscussieerd en meedenkt in de techforums, zou het in principe geen probleem moeten zijn.

En als je buiten de boot valt, dan kan je dus 2 dingen doen:
1. Moeilijk doen hierover en flink je gelijk proberen te halen in LA.
2. Kijken hoeveel je nog moet posten en rustig, op je gemak, nuttige posts neerzetten in de techforums, tot je gewoon toegang hebt.

Omdat optie nummertje 1 niet gaat werken, raad ik jullie met klem aan om toch vooral maar voor optie 2 te kiezen. ;)

Bericht hierboven

• CubicQ
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 02-12 17:49
Op maandag 18 juni 2001 13:24 schreef Floris Diemel het volgende:
En als je buiten de boot valt, dan kan je dus 2 dingen doen:
1. Moeilijk doen hierover en flink je gelijk proberen te halen in LA.
2. Kijken hoeveel je nog moet posten en rustig, op je gemak, nuttige posts neerzetten in de techforums, tot je gewoon toegang hebt.
Waar kan je zien 'hoeveel je nog moet posten'? Niet dat ik nou zo nodig in de HK wil kunnen, maar ik wil toch eigenlijk wel eens zien hoeveel posts ik in de tech fora gedaan heb (in totaal 185 in 1,75 jaar). Heb ik ergens overheengelezen of staat het echt gewoon nergens?

• JvS
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 18 juni 2001 12:19 schreef tineau het volgende:
Dus LA postings tellen niet mee in het aantal posts op t.net terwijl HK postings dat wel doen? Of heb ik het nu mis?

Want ik denk dat hier in LA toch nuttiger dingen gezegd worden dan in onze huiskamer!
Ja, je hebt het mis. Je haalt namelijk alles door elkaar heen: Posts, techposts en het feit dat de posts in de HK binnenkort niet meer meetellen in je normale posts (had ik begrepen).

De posts in de huiskamer én de posts in SG én de posts in LA én de posts in NST&M én de posts in W&L tellen niet mee als techposts!

Ze tellen wel allemaal mee als gewone post, alleen is het bij de postings in de huiskamer de vraag of dat zo blijft, omdat ik het idee had, dat het niet de bedoeling was dat deze mee zouden tellen...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Mastermind
  • Laatst online: 29-11 15:35
Op maandag 18 juni 2001 14:03 schreef CubicQ het volgende:

[..]

Waar kan je zien 'hoeveel je nog moet posten'? Niet dat ik nou zo nodig in de HK wil kunnen, maar ik wil toch eigenlijk wel eens zien hoeveel posts ik in de tech fora gedaan heb (in totaal 185 in 1,75 jaar). Heb ik ergens overheengelezen of staat het echt gewoon nergens?
Moet je Search doen, dan je gebruikersnaam intypen en hardwareforums selecteren.

• JvS
  • Laatst online: 09:55

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op maandag 18 juni 2001 14:30 schreef Mastermind het volgende:

[..]

Moet je Search doen, dan je gebruikersnaam intypen en hardwareforums selecteren.
Dan heb je het aantal topics waarin je reageert. :) Ik reageer meestal wel vaker in een topic (discussies he? :P ), dus heb ik meer veel meer posts dan dat je topics vind waarin in heb gereageerd :)

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-12 21:38
Op zondag 17 juni 2001 22:24 schreef Kaj. het volgende waarmee noiz nu het boefje gaat uithangen:
Hej Floris :)
ff later: (door Floris)
Euhm hallo, als je geen donder te melden hebt, doe het dan niet zegmaar... Of we nemen maatregelen
/
jaja! :>)
maar je blijft altijd meningsverschillen houden. 2mensen bij elkaar valt al niet mee, dus 10000 geregistreerden krijg je helemaal een zooitje van.

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:40

dawuss

gadgeteer

hier nog een slachtoffer ;(

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

Verwijderd

Ik moet nog even door posten maar ik ga er wel komen in het begin poste ik haast niet nu al veel meer maar om mn gemiddelde van 1post per dag naar 2 te zetten is toch nog wel wat voor nodig:)

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11:33

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 18 juni 2001 20:58 schreef dawuss het volgende:
hier nog een slachtoffer ;(
Ik voel me geen slachtoffer maar vind het gewoon oneerlijk. De reactie van ene Jotti in [topic=164031] slaat dan ook alles:
Ik hoef toch hopelijk niet voor de 20e keer uit te leggen dat je niks is afgenomen? SG/NST hide is niet met terugwerkende kracht ingevoerd en HK was er nog niet. Je mist dus niks wat je een week geleden nog niet had. Verder zijn we hier al genoeg offtopic gegaan en zijn hier meer dan genoeg woorden aan vuil gemaakt. Als we niet aan de behoeften van de gebruikers tegemoet kwamen, was dat hele forum er nooit gekomen. Zeur eens niet zo met z'n allen. We weten nu van beide kanten hoe we erover denken en waarom. Klaar. Ik heb nu echt dik en dik tabak van al dat gezanik over dit onderwerp.
Blijkbaar zijn ze hier al zo diep gezonken dat ze niet eens op argumenten hoeven in te gaan. Ik :r hierop.

De islam kan uw vrijheid schaden

Verwijderd

Ene Jotti :?
Toevallig is ie wel HGA, als dat je wat zegt.
Zijn reactie is toch vrij normaal of niet :?
Staat gewoon uitleg bij!

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

Op maandag 18 juni 2001 22:13 schreef nelske het volgende:
Ene Jotti :?
Toevallig is ie wel HGA, als dat je wat zegt.
Zijn reactie is toch vrij normaal of niet :?
Staat gewoon uitleg bij!
Niet dus. En dacht je nou echt dat ik niet doorhad dat Jotti HGA is? |:( Sarcasme is aan jou blijkbaar niet besteed geloof ik.

Ik heb er eigenlijk ook niet zoveel zin meer in om hier woorden aan vuil te maken omdat het toch geen zin heeft. Ik zie het allemaal wel.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Zucht. Waarom doen jullie alsof ik mij moet verantwoorden naar jullie toe? Als jullie het nu nog niet doorhebben, zal ik het nog een keer en ook echt niet vaker herhalen omdat sommigen het nu nog niet door schijnen te hebben
WIJ BEPALEN HET BELEID, DAAR HEBBEN JULLIE HEEL WEINIG OVER TE ZEGGEN.. Naar input wordt geluisterd, maar.. MET 20000+ USERS IS HET ONBEGONNEN WERK EN ONMOGELIJK OM EEN PASSENDE OPLOSSING TE VINDEN DIE IEDEREEN IN HET GOEDE KEELGAT SCHIET. Wij hebben argumenten aangedragen, jullie ook, wij nemen daar kennis van en doen daar iets mee ALS DAT IN ONS BELEIDSPLAN PAST. HET IS HIER GEEN DEMOCRATIE.
Ik zou het eigenlijk nooit zo bot willen uitdrukken, maar als het hier allemaal zo oneerlijk en kloterig is, waarom ben je hier dan nog? Ga fijn ergens anders naartoe, scheelt een hoop frustratie, van beide kanten. En genoeg nu, ik begin hier heel pissig te worden :(

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Verwijderd

Op maandag 18 juni 2001 22:20 schreef rdgf het volgende:

[..]

Niet dus. En dacht je nou echt dat ik niet doorhad dat Jotti HGA is? |:( Sarcasme is aan jou blijkbaar niet besteed geloof ik.

Ik heb er eigenlijk ook niet zoveel zin meer in om hier woorden aan vuil te maken omdat het toch geen zin heeft. Ik zie het allemaal wel.
Sarcasme is zeker wel aan mij besteed....
Alleen kwam dit (in ieder geval aan mijn adres) niet sarcastisch over, maar gewoon ronduit denigrerend!!

/me gaat er verder ook geen woorden meer over vuil maken, want hij wordt er een beetje moe en chagie van

• Noedelsupke
  • Laatst online: 18-07-2023
Op maandag 18 juni 2001 22:28 schreef Jotti het volgende:
Zucht. Waarom doen jullie alsof ik mij moet verantwoorden naar jullie toe? Als jullie het nu nog niet doorhebben, zal ik het nog een keer en ook echt niet vaker herhalen omdat sommigen het nu nog niet door schijnen te hebben
WIJ BEPALEN HET BELEID, DAAR HEBBEN JULLIE HEEL WEINIG OVER TE ZEGGEN.. Naar input wordt geluisterd, maar.. MET 20000+ USERS IS HET ONBEGONNEN WERK EN ONMOGELIJK OM EEN PASSENDE OPLOSSING TE VINDEN DIE IEDEREEN IN HET GOEDE KEELGAT SCHIET. Wij hebben argumenten aangedragen, jullie ook, wij nemen daar kennis van en doen daar iets mee ALS DAT IN ONS BELEIDSPLAN PAST. HET IS HIER GEEN DEMOCRATIE.
Ik zou het eigenlijk nooit zo bot willen uitdrukken, maar als het hier allemaal zo oneerlijk en kloterig is, waarom ben je hier dan nog? Ga fijn ergens anders naartoe, scheelt een hoop frustratie, van beide kanten. En genoeg nu, ik begin hier heel pissig te worden :(
denk je dat ik niet pissig ben :r

PIII 800@804 Mhz

• Kirpeknots
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Natuurlijk zijn maar domme gebruikers en regeren julie over dit forum. En dat vind ik terecht. Want je kan inderdaad niet met weet ik het hoeveel gebruikers bepalen hoe dit forum er uit mag zien.

Ik zie, naar mijn mening, toch een hoop mensen met oogkleppen op lopen. Het lijkt, in mijn ogen, een beetje van: 1 spookrijder gesignaleerd? Ik heb er wel 150 gezien!!!

Ik vraag me wel eens af. Zijn er wel eens momenten dat de moderators zich afvragen hoe het toch in vredesnaam komt dat er zoveel gebruikers over "zaneken"?

Zou het nieuwe speeltje misschien niet helemaal hetgeen zijn wat de forum bezoekers zoeken? Nêêêêêh. Die forumposters zijn allemaal gek. En de moderators hebben altijd gelijk.

|:(

• Kirpeknots
error. Sorry. Teveel geklikt

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

ViperGTS: Ja, dat geloof ik zo! Maar... met alle respect hoor, ik denk dat wij ietsje meer reden tot pissig wworden hebben met al dat gezeur dan jij die nog niet aan de criteria voldoet.

• Kirpeknots
Damn. Mijn netwerk freakt. Ik wil aanpassen niet quoten.

• Wokschotel

Wokschotel

Op 6 wielen

WIJ BEPALEN HET BELEID, DAAR HEBBEN JULLIE HEEL WEINIG OVER TE ZEGGEN..
Da's logisch, het is jullie forum. Op mijn eigen systeem maak ik ook zelf uit wat er gebeurt.
Naar input wordt geluisterd, maar.. MET 20000+ USERS IS HET ONBEGONNEN WERK EN ONMOGELIJK OM EEN PASSENDE OPLOSSING TE VINDEN DIE IEDEREEN IN HET GOEDE KEELGAT SCHIET. Wij hebben argumenten aangedragen, jullie ook, wij nemen daar kennis van en doen daar iets mee ALS DAT IN ONS BELEIDSPLAN PAST. HET IS HIER GEEN DEMOCRATIE.
Da's ook duidelijk en logisch.
IK KOM HIER OMDAT IK HET ZO NAAR M'N ZIN HEB (ja, nog steeds heb!) HIER! Ik kom hier nou sinds eind 1999 en doet dat met veel plezier. Helaas wordt dat plezier toch wel vergald door crashes, zwalk-beleid en arrogante modjes. GoT is een hele mooie community en ik zal er altijd graag blijven komen. Maar dit soort acties verminderen de lol die ik aan GoT heb toch wel.

Ik hou er nu echt over op, ik ga liever nuttig zijn in de tech-fora ;)

• Nielsz
  • Niet online
En het is natuurlijk geen id om HK op te heffen en 'm stiekum in te voeren zonder dat iemand het mag doorvertellen :? ;)

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

rdgf: tja, dat laatste was natuurlijk in het algemeen bedoeld tegen mensen die vinden dat het hier alleen maar klote is, niet tegen jou persoonlijk hoor. En inderdaad, we kunnen hier uren over doordiscussiëren, maar we weten elkaars argumenten nu wel. Ik denk dat het inderdaad beter is er nu over op te houden.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op maandag 18 juni 2001 22:40 schreef Kirpeknots het volgende:
Ik zie, naar mijn mening, toch een hoop mensen met oogkleppen op lopen. Het lijkt, in mijn ogen, een beetje van: 1 spookrijder gesignaleerd? Ik heb er wel 150 gezien!!!
Ik zie inderdaad iemand met oogkleppen op. Er zijn bijna 30000 man geregistreerd en er is maar een handjevol aan het klagen hier.

De rest is gewoon blij dat SG weer serieus wordt en dat de stroom met nieuwkomers die alleen voor off-topic posts binnenkomen een halt wordt toegeroepen.

Professioneel Hyves-weigeraar

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 18 juni 2001 22:54 schreef WouterTinus het volgende:
Ik zie inderdaad iemand met oogkleppen op. Er zijn bijna 30000 man geregistreerd en er is maar een handjevol aan het klagen hier.

De rest is gewoon blij dat SG weer serieus wordt en dat de stroom met nieuwkomers die alleen voor off-topic posts binnenkomen een halt wordt toegeroepen.
Tsjakka, in de roos :)

Verwijderd

[..]

/me kan het toch niet laten om ook nog te reageren, aangezien hij het hier inderdaad voor de volle 100% mee eens is.

Volgens mij vat dit wel samen wat ik al de hele tijd in dit draadje en het andere draadje probeer duidelijk te maken.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

True in a way... maar hoeveel van die 30.000 zijn eigenlijk echt actief hier?

Overigens niet bedoeld om te flamen, maar ik ben wel benieuwd, hoeveel daar 'netto' van overblijven.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Op maandag 18 juni 2001 23:07 schreef LuNaTiC het volgende:
True in a way... maar hoeveel van die 30.000 zijn eigenlijk echt actief hier?

Overigens niet bedoeld om te flamen, maar ik ben wel benieuwd, hoeveel daar 'netto' van overblijven.
Wat boeit het? Of het er nou 20 van 10000 zijn die lopen te klagen, of 20 van 30000...

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op maandag 18 juni 2001 23:12 schreef Exirion het volgende:

[..]

Wat boeit het? Of het er nou 20 van 10000 zijn die lopen te klagen, of 20 van 30000...
Zoals ik al zei, het was niet als flame bedoeld, en ook niet een vorm van ironie or whatsoever. Ik vraag alleen of iemand weet (een schatting) van hoeveel mensen hier daadwerkelijk rondhangen. (ik kan me voorstellen dat er een hoop inactieve accounts tussenzitten).

Dus voordat je geirriteerd naar mij loopt te replyen, kun je voortaan ook ff nadenken aub.

• Kirpeknots
Er zal vast wel een querie voor te maken zijn waarmee je kan zien hoeveel profile's er in de laatste x dagen aanwezig zijn geweest.

En het waren er vandaag inderdaad maar een stuk of 30 die een verbeterpunt of een probleem met de nieuwe regels hebben. Dus op de 30.000 valt dat best mee.

Verwijderd

Als ik een schatting zou moeten maken, zou ik ergens tussen de 8.000 a 10.000 actieve posters uitkomen.

Tja alleen de Adjes kunnen op zo'n vraag antwoord geven, aangezien Topix waarschijnlijk sowieso (nog) geen feature heeft om dit soort statistieken te laten zien, zal dit met een handmatige SQL-query bepaald moeten worden.

En laten we nou a.u.b. niet over elk woordje van elkaar gaan vallen :)

• zeef
Hmmm allemaal mooi en aardig, maar zou je tenminste de beleefdhied kunnen opbrengen om

a. Niet te schreeuwen, dat doen wij ook niet.

b. Ons niet als kinderen te behandelen. Wij zijn voor het grootste deel verantwoordelijke volwassenen die gewoon als volwaardig lid in de nederlandse maatschappij meedraaien. Ik denk dat als ik in de gemeenteraad zo met de burgers om ga, ik uit kan kijken naar ander emplooi.

c. Zelf misschien een iets professionelere houding aannemen. dat wil zeggen, ik zie je niet in de discussie, en je kapt hem af. Wees zo vriendelijk om ook op onze inhoudelijke standpunten in te gaan.

Goed, nu inhoudelijk.

- Ja ik begrijp maar al te goed dat om goed te modereren je soms niet de meest populaire beslissingen moet nemen.

-Ja ik bgerijp dat het met SG de verkeerde kan op ging.

-Ja ik sta volledig achter het SG beleid dat een weekje of 2 voor BC3 werd ingezet.

-Nee ik vind het jammer dat mensen die al geruime tijd serieus bezig zijn met GoT weer in de schoolbanken worden gezet.

-Nee de mensen die selectief gebruik maken, dus niet op ieder draadje reageren, maar wel zinvol meedenken worden nu gedwongen om dat stramien te ruilen voor het veel posten. Anders geen onstapanning met gelijkgestemden.

-Nee de kwaliteit van veel draadjes en de reacties erin is er imho niet op voorruit gegaan. Vergeet niet dat de gemiddelde tweaker tussen de 14 en 18 is en die leeftijdsgroep is erg status bewust. Ik hoef je toch niet te herrineren aan het echec met de newbee/wannabee/tweakeroid statussen.

We zijn het niet eens met elkaar, dat kan en dat moet kunnen. Tot nu toe heb ik de tijd en de moeite genomen om te discussiëren hierover. Niet alleen voor mezelf, maar voor vele anderen, misschien wel voor het gehele GoT. Het is niet mijn bedoeling om GoT ten gronde te richten. Op GoT heb ik het erg naar mijn zin en dat wil ik graag zo houden.

Ik zou imho mogen verwachten van een professional dat hij/zij tenminste hoor en wederhoor toepast, en zo vriendelijk is om mij inhoudelijk te beantwoorden.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Dit wordt weer een lange nacht denk ik ;)

• zeef
Op dinsdag 19 juni 2001 00:23 schreef LuNaTiC het volgende:
Nee hoor, ik wacht het antwoord af, en eerlijk gezegd heb ik er genoeg van. Het is en blijft een status quo.

Trahimur omnes laudis studio ;)

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 19 juni 2001 00:27 schreef zeef het volgende:

[..]

Nee hoor, ik wacht het antwoord af, en eerlijk gezegd heb ik er genoeg van. Het is en blijft een status quo.

Trahimur omnes laudis studio ;)
Ja hallo mn Latijn is een beetje weggezakt hoor, vorig jaar alweer eindexamen in gehad :+

Shit ik dwaal af :)

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Op dinsdag 19 juni 2001 00:10 schreef zeef het volgende:
[..]a. Niet te schreeuwen, dat doen wij ook niet.
Zou je misschien niet zo bijdehand en belerend willen doen? Jij hoeft niet de hele dag hier overbodige discussies aan te horen en erop te reageren.
b. Ons niet als kinderen te behandelen. Wij zijn voor het grootste deel verantwoordelijke volwassenen die gewoon als volwaardig lid in de nederlandse maatschappij meedraaien. Ik denk dat als ik in de gemeenteraad zo met de burgers om ga, ik uit kan kijken naar ander emplooi.
Ik nivelleer mij met het niveau van de persoon op wie ik reageer. Het niveau van mijn reactie zegt meer over de gequote dan over de quoter.
c. Zelf misschien een iets professionelere houding aannemen.
dat wil zeggen, ik zie je niet in de discussie, en je kapt hem af. Wees zo vriendelijk om ook op onze inhoudelijke standpunten in te gaan.
Dat is ook in eerste instantie mijn uitgangspunt, maar dat schijnt niet te werken, want het gezeur gaat maar door, ondanks alle argumenten en standpunten. Dan probeer ik het anders want ik heb hier _echt_ geen zin meer in. Je kunt een hoop van mij verlangen en weet ik veel wat allemaal, maar ik blijf dezelfde argumenten niet 20 keer herhalen. Dan koop je maar een bandrecorder.

Over het inhoudelijke deel ga ik het niet nog eens hebben.
Ik zou imho mogen verwachten van een professional dat hij/zij tenminste hoor en wederhoor toepast, en zo vriendelijk is om mij inhoudelijk te beantwoorden.
Ja. Maar alles kent zijn grenzen. Als de andere kant niet te overtuigen is, dan is dat heel jammer, maar niet ons probleem. Wij bepalen het beleid, dat anderen dat niet accepteren is vervelend, maar, zeker na een urenlange discussie, niet ons probleem. Overal 30 keer hetzelfde verhaal op mogen hangen wordt irritant.

• zeef
Op dinsdag 19 juni 2001 00:31 schreef Jotti het volgende:
[..]
Ik heb een idee, "Let's agree to disagree" voordat we dingen gaan zeggen die we niet moeten zeggen etc. etc.

edit:
ai..foutje..ken uw kwoots ;)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

* dreeke houdt wel van een beetje onzin op z'n tijd ! :P

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• Jaymz
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 19 juni 2001 00:23 schreef LuNaTiC het volgende:
Als mensen meer naar anderen zouden luisteren (en goed zouden luisteren), hoeft de nacht niet zo gek lang te worden imo.

Mijn nacht wordt ook lang, maar dan wel met m'n ogen dicht :) . 'K heb een paar nogal zware dagen voor de boeg, en echt fit ben ik niet.

Ik denk als je objectief de voordelen en de nadelen tegen elkaar afweegt, de voordelen het op punten winnen. Een Knockout is er helaas niet uit te slepen.

Om nou tot de conculsie te komen dat de goede onder de kwaden leiden (lange ij, korte ei ??) vind ik wat ver gezocht, maar de crew had grofweg 2 opties.

"De kwaden" te weren, of "de goeden" te vriend te blijven.
Als je de goede te vriend houdt, blijven de kwade ook, en vinden de goeden dat niet leuk.

Als je de kwaden weert komt dat ten goede aan de goeden, dat je daarmee een aantal goeden moet afschrijven is goed KUT, maar je weet waarom je het doet; Voor de goeden namelijk.

Duidelijk is dat er voor het behoud van de goeden is gekozen.
En..
Waar gehakt wordt vallen spaanders, of je het leuk vindt of niet.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

zeef: right you are. We weten nu van 'elkaar' wel hoe het zit.

Verwijderd

Op dinsdag 19 juni 2001 00:47 schreef dreeke het volgende:
* dreeke houdt wel van een beetje onzin op z'n tijd ! :P
:? Is leuk voor je :? ....denk ik :?

• zeef
Op dinsdag 19 juni 2001 00:49 schreef Jaymz het volgende:

[..]
Om nou tot de conculsie te komen dat de goede onder de kwaden leiden (lange ij, korte ei ??)
In Leiden lijdt men onder mij >:) Lange ij dus. Kom we gaan met z'n allen de tech fora vol pompen, en zien elkaar dus snel weer op HK om door te lullen in een forum waar dit meer op z'n plaats is.

btw Jaymz, mooi geluld !

edit:
MEGA taalfout

• Jaymz
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Op dinsdag 19 juni 2001 00:55 schreef zeef het volgende:

btw Jaymz, mooi geluld !

edit:
MEGA taalfout
A: Zeg tegen mij niet dat ik lul, want dat associeer ik direct me uit m'n nek lullen, en dan krijg je het zwaar ;)

B: Dank je, ik wist dat ik het kon, recapituleren op late tijdstippen :7 :D

C: Issut wat duidelijker nu ?

• dextertje
  • Laatst online: 13:47
Er zijn bijna 30000 man geregistreerd en er is maar een handjevol aan het klagen hier.

Heheh... Da's natuurlijk alleen maar waar als je er van uitgaat dat iedereen die het oneens is met het beleid ook daadwerkelijk deze klacht hier uit. :)

Was wel ff heftig, zeg, de sfeer hier. Zelfs bij een niet democratische organisatie is beleid voeren soms vermoeiend. :Z
Laat ik daarom maar met een positieve noot beginnen. :)
Ik vind dat Stuffis Generalis er wat niveau betreft wel op vooruit is gegaan. Wat ook wel mooi is, is dat ik nu meer in de tech-fora post. Hoera, zijn er weer net iets meer mensen geholpen vandaag.
:D Uiteraard was niet elke post van mij even nuttig en behulpzaam, maar gemiddeld denk ik dat ze wel positief waren. :+
Minder positief is misschien dat de 150 tech-posts kennelijk een dusdanig belangrijke drijfveer schijnen te zijn, dat de motivatie bij sommige posts verkeerd was. Ik bedoel, bij mij hangt het erg van m'n bui af of ik veel post. Ik kan soms tientallen posts op een dag doen en soms dagen maanden niks. Nu is mijn nieuwsgierigheid dusdanig groot, dat ik wil weten hoe HK eruit ziet (ja, waar gaat dit eigenlijk allemaal over, vraag ik me soms af, dat zou ik wel eens willen zien 8-) ).
Hiervoor gaf ik niet om mijn aantal posts en kon het verlies van het aantal posts tijdens BC3 me niet schelen, maar wel de cumulatieve kwaliteit ervan *kuch*...

Nog minder positief is natuurlijk de wederzijdse irritatie die hier duidelijk te proeven is tussen voor- en tegenstanders van het beleid. Zal wel weer bedaren, na een tijdje, maar toch.

Daarom wil ik nog ff iets uitleggen, dat vast al uitgelegd is, maar soms is het inzichtgevend om iets op een andere manier uitgelegd te krijgen.

Femme is GoT. O-)
Daaronder heb je de belangrijkste crew-members. Belangrijkste, omdat ze betaald worden ;) en t.net leiden. En verder heb je de mods (in allerlei vormen, zou leuk zijn als het duidelijk ergens zou staan, misschien, de structuur van GoT en de GoT-mods, ik snap het niet zo heel goed). Over het ontzeggen van toegang tot het crew-forum heb ik hier nooit iemand zien klagen. Haha, logisch natuurlijk, want iedereen die van het bestaan op de hoogte is, weet natuurlijk dat het alleen voor de crew is. En dat toegang tot het crewforum het niet alleen een gunst voor de crew is, maar ook een zeer handig communicatiemiddel.

Niet gek dus dat niemand klaagt, want het is duidelijk voor wie het crewforum bedoeld is: voor de crew.
Nu is er een nieuw forum, de Huiskamer. Alleen voor gepriviligeerde GoT-ters. Da's duidelijk. Iedereen, ongeacht ras, geloof of sekse (alhoewel... >:) ) kan een gepriviligeerd GoT-ter worden, een gewaardeerd lid van de GoT-community. Of niet? Ja, in principe wel. Maar voor sommige GoT-ters (van wie enkelen zich reeds een respectabel lid voelden) is het veel moeilijker dan voor anderen. Vanwege de criteria.
Nu ze buiten de boot vallen, zijn ze kennelijk geen respectabel lid meer. Het geeft (denk ik) in elk geval een gevoel van onderwaardering (en dat is niet fijn). Nu zijn er enkelen die hiervan uiting geven, maar wat wordt hun die klagen verteld:
'Wat kan iedereen zich toch weer lekker aanstellen zeg. Grow up mensen!' (obsidian)
'Als je hier komt voor datgene waarvoor GoT bedoeld is, dan zou je hier niet eens moeten komen zeuren dat je SG en/of HK
niet in kan komen. Je komt daar dan helemaal niet voor, en het is dan ook geen probleem dat je er niet in kan.'
(obsidian)
'WIJ BEPALEN HET BELEID, DAAR HEBBEN JULLIE HEEL WEINIG OVER TE ZEGGEN' (jotti)
Floris doet het wel aardig, die moedigt mensen aan om hun doel (o nee, HK was geen doel :o eh.. het doel is natuurlijk gerespecteerd en gepriviligeerd GoT-ter te worden) te bereiken. :)

Voor aansteller uitgemaakt worden, als onwelkom beschouwd worden, weer op je plaats gewezen worden (dat van jotti kan ik me overigens wel voorstellen, want veel klagers brengen het ook niet echt tactisch)...
'Je mist dus niks wat je een week geleden nog niet had.' (jotti in deze thread) klopt dus niet helemaal. Enkelen missen gewoon de waardering als GoT-ter.
Terwijl je dacht een gewaardeerd GoT-ter te zijn, ben je opeens weer een met het plebs en word je ook nog eens onheus bejegend als je daar tegen in protest gaat, boehoe! :'( (vat dit niet al te serieus op ;) )
De klachtenregen is volgens mij ook voor een groot deel van psychologische aard. Zeef zei letterlijk dat hij zich op z'n pik getrapt voelde (weet niet meer precies waar).

Eindelijk kom ik aan het eind van m'n lulverhaal waar ik wezen moet: kijk nog eens rond, crew, naar de buiten-de-boot-vallers. Sommigen van hen zal het echt 100 dagen kosten voordat ze weer de boot opmogen. De oude, met veel moeite bedachte voorwaarden hoeven niet weg, maar er kunnen ook alternatieve mogelijkheden komen. Bijvoorbeeld door mensen die een half jaar (of eventueel langer) lid zijn en sg inkunnen, ook toegang tot HK te geven. En dan alleen voor mensen die al geregistreerd waren, dus niet voor de nieuwe GoT-ters. Blijken ze toch niet zo gewaardeerd, dan is het simpel: kick uit HK. :)

Overweeg het eens. Niet te lichtvaardig natuurlijk, want als je met een soepele regel komt die je later moet verharden, dan zullen er ongetwijfeld ook weer een aantal gaan klagen. Er zijn vast nog meer dingen te bedenken. Zoals een karmasysteem >:) (niet echt serieus bedoeld, hoor).
Wat is eigenlijk een echte GoT-ter? In hoeverre gaat het om de kwaliteit en in hoeverre gaat het om de kwantiteit van de posts?

O ja, en ondergewaardeerde gerespecteerde GoT-ters, misschien is het een idee om te bedenken hoe je de respectabiliteit van jezelf zou kunnen meten. :) Oftewel, wat lijkt je een goede regel?
Heheh, gedurende de tijd dat ik klaar ben met deze post heeft iedereen natuurlijk de tech-fora zitten onderlullen en is mijn oproep tot een regel nog maar nauwelijks van toepassing. :D
Nou ja... 't Blijft sowieso wel leuk om te peilen wat een GoT-ter volgens de mede-GoT-ter tot een gerespecteerd GoT-ter maakt.
Jaymz heeft natuurlijk wel gelijk dat er altijd spaanders zullen vallen daar waar gehakt wordt. Maar oefening in hakken baart kunst: misschien helpt het om nog selectiever de kwaden eruit te hakken. :)

P.S. Ik heb me voor GoT geregistreerd omdat een discussie in W&L mijn aandacht trok. :)
Ben dus ook niet een echte GoTter, kom hier vooral voor TMF. :o Wel een echte tweaker natuurlijk *kuch*, want het t.net nieuws volg ik het grootste deel van de tijd. Heb 't een tijdlang interessanter gevonden dat het forum. Nu wisselt het af, mijn interesse...

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 19 juni 2001 01:28 schreef dextertje een lang... heeel lang verhaal:

....
Mooi betoog, maar tzal verder niet helpen, omdat het maar weer samenvat wat reeds al uiteengezet is. Toch maar voor de 150 posts gaan.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Goed verhaal! Maar nu moet ik wel zeggen dat je de quotes een beetje uit hun verband rukt (ze staan nogal cru zo, maar in de context is het zeker niet onterecht wat er bv. door obsidian gezegd wordt), maar het enige waar ik een beetje over val... is dat je zegt dat de mensen zonder HK toegang nu 'minderwaardig' (of plebs, zo je wilt) zijn of zich zo (moeten) voelen. Dat hebben wij nooit beweerd en dat zullen wij ook niet doen. Je hebt alleen een bepaald privilege niet. Als jij bij de supermarkt bij 150 piek boodschappen een gratis 6pack bier krijgt, moet je je dan minderwaardig voelen omdat jij geen 150 piek aan boodschappen doet (en dus geen bier krijgt)? Dat heeft niemand beweerd en niemand kijkt je ook maar voor een cent minderaan, je hebt alleen een extraatje minder. Snap je een beetje wat ik bedoel? De mensen die zich het hardst 'gekwetst' voelen, doen dat meer zelf dan dat wij hen kwetsen.

• dextertje
Sorry voor het uit het verband rukken van de quotes, maar aangezien niet altijd duidelijk is wat aan wie gericht is, gaf ik aan hoe het bij sommigen kon overkomen.
Op dinsdag 19 juni 2001 01:40 schreef Jotti het volgende:
...is dat je zegt dat de mensen zonder HK toegang nu 'minderwaardig' (of plebs, zo je wilt) zijn of zich zo (moeten) voelen. Dat hebben wij nooit beweerd en dat zullen wij ook niet doen.
Nee, en ik weet ook heel zeker dat dit niet jullie bedoeling was. Ik probeerde slechts aan te geven dat dit een (wellicht onvoorzien) bij-effect was dat enkele mensen erg kwaad maakte.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op dinsdag 19 juni 2001 01:40 schreef Jotti het volgende:
Goed verhaal! Maar nu moet ik wel zeggen dat je de quotes een beetje uit hun verband rukt (ze staan nogal cru zo, maar in de context is het zeker niet onterecht wat er bv. door obsidian gezegd wordt), maar het enige waar ik een beetje over val... is dat je zegt dat de mensen zonder HK toegang nu 'minderwaardig' (of plebs, zo je wilt) zijn of zich zo (moeten) voelen. Dat hebben wij nooit beweerd en dat zullen wij ook niet doen. Je hebt alleen een bepaald privilege niet. Als jij bij de supermarkt bij 150 piek boodschappen een gratis 6pack bier krijgt, moet je je dan minderwaardig voelen omdat jij geen 150 piek aan boodschappen doet (en dus geen bier krijgt)? Dat heeft niemand beweerd en niemand kijkt je ook maar voor een cent minderaan, je hebt alleen een extraatje minder. Snap je een beetje wat ik bedoel? De mensen die zich het hardst 'gekwetst' voelen, doen dat meer zelf dan dat wij hen kwetsen.
Leuk biermetafoor, je kan echter ook een ander metafoor gebruiken:

Voor elk karweitje (=post) krijg je 1 gulden!! Bij 150 gulden kun je dus iets moois gaan kopen!! (HK).

Maar sommige harde werkers (users) zullen niet zo snel aan dat geld komen helaas... Zij lossen soms een veeeel groter karwei op, en hebben al een lang arbeidsverleden. Toch duurt het dan nog wel even zodat ze dat moois kunnen kopen, terwijl ze met die paar (grote) karweien behoorlijk hebben bijgedragen.

Nogmaals Jotti, ik snap dat die metafoor bedoeld was om duidelijk te maken, dat je je niet minderwaardig moet voelen, maar omdat ik meen dat deze metafoor niet helemaal weergeeft hoe de zaken liggen, heb ik hem maar ff zo aangepast.

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Daar heb je zeker gelijk in... jammer dat mensen er zo over denken, dat is inderdaad niet onze intentie (geweest).

LuNaTiC: ja, daar heb je ook weer gelijk in. Het vervelende is alleen dat we (zowel technisch als redelijkerwijs) ons niet in allerlei bochten kunnen wringen om met dat soort dingen rekening te houden. Maar het moge duidelijk zijn dat de eer (voor zover je daarvan kan spreken natuurlijk ;) ) voor zo'n harde werker als hij eenmaal 150 klussen heeft gedaan, veel groter is. En dat geldt hier imho zeker ook. Reputatie staat los van rechten en postcount, naar mijn mening in elk geval zeker.

Verwijderd

Tja en daar stuit je denk ik ook meteen op het verschil in standpunt.

De een ziet het als leuk extraatje...een hoop anderen zien het als een doel.

• dextertje
Op dinsdag 19 juni 2001 01:39 schreef LuNaTiC het volgende:
Mooi betoog, maar tzal verder niet helpen, omdat het maar weer samenvat wat reeds al uiteengezet is. Toch maar voor de 150 posts gaan.
Ach ja, dat was ik al van plan... Helpen zal het misschien niet op korte termijn, maar hopelijk wordt het bij de eventueel volgende shake-out wel meegenomen. :)

P.S. Vraag me af of de wel eens op TMF gebezigde term 'karmahoer' (voor mensen die reacties vooral voor hun karma plaatsen op t.net) nu een GoT-equivalent krijgt, zoals 'HuisKamer-hoer'. >:)
Pagina: 1 2 Laatste