Op maandag 18 juni 2001 00:48 schreef Kirpeknots het volgende:
[..]
Mischien had het biertje er niet moeten zijn.
Het is natuurlijk wel zo dat je eerst lekker het biertje mag proeven en daarna.... foutje bedankt... het biertje weer voor je neus weghalen.
Hulde.... LOL

toch gehapt

Het tijdstip waarop deze maatregelen ingevoerd worden ligt niet echt gunstig zo na BC3. Ik vind het niet getuigen van respect naar de posters.
Inderdaad zal het voor een aantal gebruikers betekenen dat ze er iets langer over zullen doen. BC3 is daarentegen niet zo geregiseerd en puur toeval, zoals je al weet waarschijnlijk is de regeling voor SG al ingegaan voor BC3.
Het gedeelte over gebrek aan respect snap ik niet

Het is duidelijk dat de modders zich erg verheven voelen boven de anderen. En op zich is het goed dat deze personen de regels neerzetten van dit forum.
Dat verhevene snap ik wederom niet, want ik heb daar nog nooit een aantoonbaar bewijs voor gezien.
In ieder geval heb ik dat gevoel absoluut niet, maar dat is persoonlijk. Het feit dat zij de regels zetten is inderdaad zeker goed, aangezien GOT anders een grote bende zou worden.
Maar als die regels enorm afwijken van wat ik als gebruiker zoek. Dan ben ik hier gewoon niet meer welkom. Toch?
Nee eigenlijk niet nee.
Tenminste als je voor ICT-gerelateerde zaken hier zou komen, dan zou je niet zoveel problemen met die regeling hebben en SG en HK als leuk extraatje zien. Probleem was al een heel tijdje dat er enorm veel mensen zich regde alleen voor de gezellige SG.
Ik denk dat de Oude SG veel mensen uitnodigd, die op dat moment geen IT vraagstuk hebben, om te reageren op de vragen van anderen. Zo is het tenminste bij mij wel. Als je toch op GOT zit dan check ik altijd ff alle interesante topics. Ook al wou ik gewoon ff lekker lounchen op de SG.
Vergeet daarbij ook niet te vermelden (zoals ik in vorige antwoord op de quote hierboven aangaf), dat het ook veel ongewild publiek aantrok. Het moet dus andersom zijn eigenlijk. Je lounched ff op SG en de HK terwijl je over ICT-gerelateerde zaken praat op GOT. Als je dat niet inziet, dan val je niet echt tot de doelgroep i.m.h.o.
Daar de SG nu

is. (Postings verdwijnen zomaar uit beeld) Is er natuurlijk minder animo om naar GOT te gaan om anderen te helpen. Ik zoek wel een andere Lounch plek.
Klopt als een bus. Helaas voor je zal je als je jezelf er niet in kan vinden een ander forum moeten zoeken. FOK is misschien een ideale kandidaat voor je

In ieder geval succes ermee, als je bovenstaande serieus bedoeld

Het is jammer dat er ik geen kennis heb van databases e.d. Ik zou bijna zin hebben om een meer relaxed IT forum op te starten. (minder tiranie en censuur)
Tja, dan wordt het waarschijnlijk een bende maar goed.
Wat let je om zoiets op te zetten? Er zijn al kant en klare (gratis) Bulletin Board systemen te verkrijgen waarmee je je eigen forum op kan zetten.
Of bestaat dit forum al? Dan zou ik graag willen weten daar. Dan shift ik gewoon lekker daarheen.
Niet bij mijn weten....tenminste niet in de ICT-sfeer.