En jouw bijdrage aan deze discussie is ...???satya schreef op zondag 20 december 2015 @ 23:08:
[...]
Ik gaf dan geen antwoord, maar begreep je vraag anders prima. Dat dat niet goed gelezen werd ligt niet aan jou maar aan mensen die hun eigen onbewuste invulling geven aan je vraag. Kennelijk een gebrek aan empathie wat de meeste autistische IT'ers niet vreemd is ;-)
De vraag was erg simpel, en door iedereen te begrijpen, maar tegelijk zo algemeen dat hij op 1000 manieren uit te leggen was.
Er waren wat grappenmakers die antwoord gaven op enkele van de 999 momenteel niet voor de hand liggende mogelijkheden, maar dat was 10 jaar geleden anders, toen was veiligheid een issue.
Ik gaf een algemeen antwoord op de meest voor de hand liggende algemene vraag. Maar dat was zo algemeen, dat ik meende de vraagsteller erop te moeten wijzen dat zijn vraag te algemeen was, dat hij dan ook niks aan het algemene antwoord zou hebben. Lang daarna pas kwam Roy met de vraag die hij als eerste had moeten stellen.
Verder succes met het in een hoek zetten van ICT-ers, dat wordt erg gewaardeerd op dit ICT-forum!