Beoordeling verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 988 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 31-01-2022
Beste redactie,

Ik hebt een beoordeling van MiBe op dinsdag 31 maart 2015 ontvangen. Via PM heb ik me kritisch geuit over zijn vraag advertentie. Om mij daarom een ster te geven vind ik zeer kinderachtig en buitenproportioneel. Als je zelf domme vragen stelt verwacht dan ook een bijpassende antwoord.

Graag de beoordeling verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
Ja nu wel...Lijkt net het Nederlandse belastingstelsel...te veel moeite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:23

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Normaliter moet je de procedure even volgen, echter in dit geval was er duidelijk geen transactie, er werd slechts wat heen en weer gemaild. Review verwijderd dus.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcaran
Ontzettend bedankt! Ik vond het zelf een beetje te veel werk aangezien er inderdaad geen transactie is geweest.

• cobesu
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09-2022
een paar dagen geleden een beoordeling gehad van Somoghi nadat hij mij een beoordeling had gegeven hebben wij telefonisch contoct gehad en heeft deze beoordeling bijgesteld hij wist niet hoe hij dit kon verwijderen ik zelf ook niet daarom kan deze worden verwijderd?

• janloef
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:50
Als ik u was zou ik een eigen topic openen. Deze is al meer dan 2 jaar oud.

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:07

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@cobesu Zoals janloef zegt, open even een eigen topic en lees eerst BELANGRIJK: Nieuwe procedure voor V&A Feedback aanpassen eens door.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.