Externe monitor voor macbook pro retina begin 2015

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nverlaan
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 07-02-2024
Hi,

Ik heb de macbook pro 13-inch: 2,7-GHz Retina-display (2015) aan aangeschaft en ben op zoek naar een passende 21 tot 23 inch beeldscherm.

- extern scherm => op basis van wat research kom ik uit bij de dehttp://tweakers.net/pricewatch/431158/dell-ultrasharp-u2515h-zwart.html => iemand ervaringen/andere suggesties?

Graag jullie expertise,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

nverlaan schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 11:52:
Hi,

Ik heb de macbook pro 13-inch: 2,7-GHz Retina-display (2015) aan aangeschaft en ben op zoek naar een passende 21 tot 23 inch beeldscherm.

- extern scherm => op basis van wat research kom ik uit bij de dehttp://tweakers.net/pricewatch/431158/dell-ultrasharp-u2515h-zwart.html => iemand ervaringen/andere suggesties?

Graag jullie expertise,
En waar wil je de monitor voor gebruiken?
Hoeveel mag hij kosten?

Ik zou je aanraden om deze te lezen: *Algemeen Advies* Welke monitor moet ik kopen?

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Ja hoor, die monitor is prima. Net als veel andere monitoren overigens. Als je aan dat formaat genoeg hebt kan je hem het beste gewoon meteen kopen en er verder niet over nadenken. Aansluiten is het meest praktisch met een mini-DisplayPort naar gewone DisplayPort kabel. Ik dacht dat startech er wel een hand in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag weer.. (maar lees eerst dit!). Schopje richting CAA.

Verder verwachten we daarbij wel dat je de vragen uit CAA beleid bijvoegt, want zo wordt het allemaal wel heel lastig voor je forumgenoten om goed advies te geven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kid Jansen
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Daarvoor kun je terecht in [TFT] Dell UltraSharp Serie - Deel 21.
andere suggesties?
Daar hebben we eerst meer informatie voor nodig. Op z'n minst moeten we daarvoor weten wat je met het scherm gaat doen en wat je budget is.