Commandline FTW | Tweakt met mate
Niet dat ik dalijk met m'n 36 ineens vér buiten de boot zou vallen, haha!
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Vorig jaar leek dit tussen de 20 en 25 jaar te liggen, met 22 jaar val ik zelf in die categorie dus het kan zijn dat het daardoor leek alsof die leeftijdsgroep de overhand had. Voor exactere nummers zal je bij Zeef moeten zijn.joramoudenaarde schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 07:46:
Misschien een vreemde vraag, maar weten jullie wat ongeveer de gemiddelde leeftijd is op de Tweakers Express?
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
[ Voor 38% gewijzigd door Kapotlood op 09-07-2015 11:55 ]
Ja, Zeef is de mod die het meeste hier post/ voor ons de tussen persoon is.joramoudenaarde schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:51:
Zeef? Ik neem aan dat je een mod bedoelt en niet een stuk keukengereedschap?
Leuk feitje:

Tijden (lijken) definitief te zijn! Tijd om te plannen allemaal!
Qua leeftijd val je er niet snel buiten, leeftijden gaan alle kanten op, en juist ook omdat er zat mensen in de 30 zijn, maar ook in de 40, zal ook iemand in de 50 echt niet opeens buitenvallen. Gewoon zat volwassen en en dat niet alleen begin 20.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
[ Voor 104% gewijzigd door Kapotlood op 09-07-2015 12:07 ]
Al 60% verkocht! Win je geld terug!
Er staat vrij duidelijk een hoofdletter Z, ik duid dan dus ook op een naam.joramoudenaarde schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 11:51:
Zeef? Ik neem aan dat je een mod bedoelt en niet een stuk keukengereedschap?Maar ik heb 'm een berichtje gestuurd… ben d'r eigenlijk wel benieuwd naar eerlijk gezegd!
@D4NG3R;
Weet ik
Maar in zijn naam zit geen hoofdletter?D4NG3R schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 12:21:
[...]
Er staat vrij duidelijk een hoofdletter Z, ik duid dan dus ook op een naam.
Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900
Helaas kan ik er niet bij zijn i.v.m. een vakantie.
Waren er nog meer mensen die bij IEM SC2 wilden gaan kijken? Ik wilde zelf even wat dingetjes op de beurs bekijken en dan denk ik naar de IEM.
Heb overigens geen 3DS, alleen een ultrabookje, maar gok niet dat er genoeg stroompunten zijn gedurende de dag om echt te gamen.
Je kan altijd bij ons zitteniTitus schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 23:15:
Denk dat ik toch maar gewoon een kaartje koop, ookal wil niemand mee. Vrienden maak ik aan boord wel.
Waren er nog meer mensen die bij IEM SC2 wilden gaan kijken? Ik wilde zelf even wat dingetjes op de beurs bekijken en dan denk ik naar de IEM.
Ik zelf ben heel erg nieuwsgierig naar Oculus met in de hoop ik een kansje krijg om de helm te proberen.
Uiteraard gaan we overal lopen en kijken. Your free to walk with us
Edit: Wij stappen op in Amsterdam Centraal
[ Voor 3% gewijzigd door Xtr3me4me op 10-07-2015 02:32 ]
Ik heb om precies dezelfde reden een kaartje gekocht. Ben de enige gamer in m'n buurt (ken verder geen gamers in het echte leven), dus ik zie wel hoe 't loopt op de trein en GamescomiTitus schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 23:15:
Denk dat ik toch maar gewoon een kaartje koop, ookal wil niemand mee. Vrienden maak ik aan boord wel.

[ Voor 3% gewijzigd door iBugged op 10-07-2015 08:28 ]
Wat denk je?iTitus schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 23:37:
Doel je dan op de 3DS zelf of mensen om tegen te spelen
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Verwijderd
Yeaaahhh topperiBugged schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 08:27:
Het is weer vrijdag vandaagNog minder dan een maand en de trein zou al vertrokken zijn

joramoudenaarde schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 08:37:
Hartstikke leukDan ga ik even kijken of ik mag van de baas
Niet dat ik dalijk met m'n 36 ineens vér buiten de boot zou vallen, haha!
Op evenementen maak ik vaak vrienden met verschillende leeftijdsgroepen. Leeftijd kan verschillen in interesses, ervaring en denkwijze geven waardoor een klik minder snel te maken is. Maar ga je naar een evenement als dit, vooral via deze site wat de interesses nog meer gelijk trekt, dan is de kans groot dat leeftijd minder grote afwijking hierin geeft dan je zou denken. Ik ben nu 24 en hang met mensen ouder en jonger dan jullie rond
Hahaha, hoe kun je volgens sommigen bijna 40 zijn? Wat is je echte leeftijd dan?
Waarschijnlijk bijna 40, maar mensen rond die leeftijd beginnen hun leeftijd te ontkennenjoramoudenaarde schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 12:34:
PcDealer:
Hahaha, hoe kun je volgens sommigen bijna 40 zijn? Wat is je echte leeftijd dan?
Nou maak je me nieuwsgierig! Iets fout gedaan?
Denk dat zijn geboortedatum op 1975 stond en heeft even met zijn mod powers er even 10 afgetrokken om voor zijn 40e snel nog zijn leeftijd te ontkennen. Want dit is een verdachte datum.IdieEasy schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:49:
[...]
Geboortedatum 10 september 1985
plan: Tweakers Express Update: het definitieve schema en extra winacties
Verder moet iedereen wel ff Dota 2 voten hoor, die frustrerende shooters ook altijd
Verwijderd
YesPuc van S. schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:02:
Maar ik begrijp dus goed dat we en een MSI AIO kunnen winnen en een gamePC van Alternate?
Verwijderd
Dat is ook waar maar die heb ik reeds
Dus 9 augustus de Tweakers Hoody en zonnebril mee in de Tweakers Express 2015 Top
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2015 15:21 . Reden: typo ]
Je wilde weten wat z'n leeftijd is, en aangezien die niet in z'n Gallery is te vinden, is het maar gokken. Ik met mod rechten echter kan nog een stukje verder kijken.IdieEasy schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:49:
[...]
Nee, het gaat niet over mijn geboortedatum.Musical-Memoirs schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 14:24:
[...]
Denk dat zijn geboortedatum op 1975 stond en heeft even met zijn mod powers er even 10 afgetrokken om voor zijn 40e snel nog zijn leeftijd te ontkennen. Want dit is een verdachte datum.
Geboortedatum 10 september 1985
Want iedereen vult zijn geboortedatum natuurlijk eerlijk inHero of Time schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 16:23:
[...]
Je wilde weten wat z'n leeftijd is, en aangezien die niet in z'n Gallery is te vinden, is het maar gokken. Ik met mod rechten echter kan nog een stukje verder kijken.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Stond meer info in dan ik dacht toen ik het eens goed las
[ Voor 47% gewijzigd door iBugged op 10-07-2015 20:30 ]
Kaartje morgen maar eens halen!

Dat is nog niet alles.iTitus schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 22:08:
Dus als ik het goed begrijp zijn de grote prijzen een all in one van MSI en een speciaal samengestelde desktop door Alternate?
Kaartje morgen maar eens halen!
tot 18:00 uur.BinaryRun schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 23:10:
Jammer dan gamescom op zondag maar tot 4 uur open is.
Vandaag was ik treintjes kijken met ome Luccus.
Tweakers Express 2015 Tweakers Express 2015 foto's | ||
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 81% gewijzigd door zeef op 10-07-2015 23:19 ]
Zondag is ook de rustigste dag waardoor je er ook een stuk sneller doorheen bent.BinaryRun schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 23:10:
Jammer dan gamescom op zondag maar tot 4 uur open is.
Zeef heeft inderdaad gelijk. Zit eraan te denken om i.p.v. zelf toch met de tweakers te gaan, aangezien degene met wie ik normaal ga dit jaar helaas niet kan. Normaal ga ik op donderdag van het begin tot het einde. Dus weet niet zeker of ik van 12:00 tot 18:00 genoeg tijd heb.D4NG3R schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 23:14:
[...]
Zondag is ook de rustigste dag waardoor je er ook een stuk sneller doorheen bent.
Ah, daarom was je dus niet bij de Tweakers Samsung SD-card testzeef schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 23:12:
[...]
Dat is nog niet alles.
[...]
tot 18:00 uur.
Ziet er comfortabel uit! Ik sta al te popelen om mee te gaan volgende maand...
Tweakers Express 2015
Tweakers Express 2015 foto's[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
zeef schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 23:12:
[...]
Tweakers Express 2015
Tweakers Express 2015 foto's[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

Verwijderd

[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 11-07-2015 21:45 . Reden: typo ]
Het is aardig prijzig..iBugged schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 21:38:
Zijn er trouwens leuke souvenirtjes te koop op de Gamescom of valt dat tegen?
Verwijderd
Bij het restaurant wel, bij de stalls die dingen verkopen niet. Ik raad je aan om contant geld mee te nemen, banken/automaten in de buurt waren ook relatief snel door hun kleinere biljetten.joramoudenaarde schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:21:
Gekke vraag misschien, maar ik neem aan dat je gewoon kunt pinnen op Gamescom?
Ben benieuwd naar die Gamescom zeg… geen idee wat ik ervan kan verwachten als "gewone" bezoeker!
Had zelf al bedachtt:
- Powerbank
- Geld
- Drinken (?)
- Broodjes (?)
- Snoep (?)
[ Voor 4% gewijzigd door Yannick97 op 13-07-2015 22:20 ]
Gaming Rig | Race Rig [P1-X, Simucube 2 Pro, HE Sprint pedals, CSS SQ V1.5, HE HB, Seat: Sparco Pro 2000 II] | iRacing profiel
Je toegangskaartjes?Yannick97 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 22:19:
Wat nemen jullie zoal mee?
Had zelf al bedachtt:Ik wil niets vergeten
- Powerbank
- Geld
- Drinken (?)
- Broodjes (?)
- Snoep (?)

QFT!AW_Bos schreef op maandag 13 juli 2015 @ 23:04:
Een handheld console om lekker tijdens de treinreis te gamen
En ondanks de goodiebag gewoon een rugtasje. Want goodies
Het l33te polsbandje ook natuurlijk
Goeie zin!Yannick97 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 22:19:
Wat nemen jullie zoal mee?
Had zelf al bedachtt:Ik wil niets vergeten
- Powerbank
- Geld
- Drinken (?)
- Broodjes (?)
- Snoep (?)
-geld
-water
-broodjes
-snoepjes(haribo ofcourse)
-treinkaartje uiteraard
-gewonnen tweakersbril niet te vergeten
-oplader....hopelijk ergens in de trein waar je je telefoon mag opladen??? Games speel ik daarop namelijk.
Xtr3me4me schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 07:39:
Hier ook hetzelfde.
-geld
-water
-broodjes
-treinkaartje uiteraard
-oplader....hopelijk ergens in de trein waar je je telefoon mag opladen??? Games speel ik daarop namelijk.
Heb speciaal hiervoor mijn powerbank eerder besteld. Met 16.000 mah moet ik wel een deel van de dag doorkomenzeef schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 00:05:
[...]
Dat kan ik niet beloven. Heb jij ooit een reguliere trein gezien met LAN en 230V infrastructuur? Ik niet, nouja, op de Thalys en ICE na, maar dat materieel hebben we niet gehuurd.. We moeten LAN en 230V inbouwen en dat wordt allemaal op maat gemaakt. Dus ik kan geen losse aansluitingen beloven.
Daarbij moeten we onze eigen installaties laten draaien op aggregaten en ik durf niet te zeggen of er voldoende capaciteit is om iedereen z'n laptop/telefoon/tabet/e-reader op te laten laden. Want als we een iemand toelaten, dan wil de rest ook. En of we daarvoor voldoende capaciteit hebben, dat weet ik niet. Daar moet ik gewoon reëel in zijn.
Als je een fullblown LAN verwacht zoals op Campzone, dan moet ik je teleurstellen. Wil je een leuke dag met veel mede-tweakers, dan ben je bij ons aan het goede adres.
[...]
Strak plan!

Nu nog iemand vinden om IEM mee te kijken
[ Voor 10% gewijzigd door Titus op 14-07-2015 11:28 ]
IEM?iTitus schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:28:
Kaartje besteld![]()
Nu nog iemand vinden om IEM mee te kijken
Er is nog een andere game die gespeeld gaat worden maar die is nog niet bekend
Hè bah, praten! Komt er geen groepsapp? Praten is zo achterhaald!joramoudenaarde schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:15:
En er zijn natuurlijk altijd nog mede-Tweakers om een babbeltje mee te maken… we gaan ten slotte naar Gamescom! ^^
Ga er maar niet vanuit dat je onderweg kunt opladen. Powerbank ftw!Xtr3me4me schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 07:39:
Hier ook hetzelfde.
-geld
-water
-broodjes
-treinkaartje uiteraard
Bwhahahahaha, Ga een vakantie baantje zoeken!iBugged schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 01:47:
It's fridaaaaay, maar dagen duren nog zo lang nu het vakantie is
Beetje klagen dat dagen lang duren... Wij moeten gewoon werken hoor! ^_^
Geheel toevallig kreeg ik zojuist mijn contract in de brievenbusIdieEasy schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 10:57:
[...]
Bwhahahahaha, Ga een vakantie baantje zoeken!
Beetje klagen dat dagen lang duren... Wij moeten gewoon werken hoor! ^_^
Whahahaha, Ik ben ofiBugged schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 13:23:
[...]
Geheel toevallig kreeg ik zojuist mijn contract in de brievenbus
1. Helderziend
2. Een geluksmedaillon
Goed, gaan we nog eens proberen.
Zeef gaat vandaag hier een leuke update plaatsen!
Disclaimer: Ik weet niets, gewoon grapje
[ Voor 7% gewijzigd door IdieEasy op 17-07-2015 13:38 ]
Of het wordt weer een FP-artikelIdieEasy schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 13:26:
[...]
Whahahaha, Ik ben of
1. Helderziend
2. Een geluksmedaillon
Goed, gaan we nog eens proberen.
Zeef gaat vandaag hier een leuke update plaatsen!![]()
(niet slaan met die banhammer... dat doet pijn)
Disclaimer: Ik weet niets, gewoon grapje
Ik heb wel een vraagje, is de busreis vanuit Groningen naar Arnhem al definitief? Misschien heb ik het gemist, maar ik heb nog nergens een bevestiging gezien. Zou namelijk wat geregel schelen. Voor de rest, keep up the good work!
Goed bezig dames en heren organisatie.
@ zeef
Question time!Natuurlijk breiden we ook deze week de prijzenpot weer uit, maar niet alleen voor de loterij. Iedereen die voor maandag 20 juli een kaartje heeft gekocht krijgt van Trust namelijk een gepersonaliseerde powerbank van 4400mAh met daarop zijn of haar nickname. Mensen die meer dan één kaart besteld hebben krijgen een mail om aan te geven wat er op de andere powerbanks moet komen. Kopers na 20 juli krijgen natuurlijk ook een powerbank, maar dan zonder nickname.
Hooglander1 heeft destijds voor zichzelf, en voor mij een kaartje gekocht.
Om het ingewikkeld te maken, heb ik daarna voor rogue een kaartje gekocht.
Krijg ik nu een powerbank met mijn nickname erop, of die van rogue?
Indien dat laatste, moet Hooglander1 mijn naam doorgeven. Indien het eerste moet Hooglander1 de naam van rogue doorgeven. Wel belangrijk om van te voren te weten
En als subvraag: Kan je ipv je nickname ook gewoon je eigen naam kiezen?
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Er is in dit topic een lijst gemaakt met Google Maps waarbij je kan zien waar vandaan je de trein zou kunnen halen met normaal openbaar vervoer. Kijk hier eens op. Staat ook in 't artikel.Nostordici schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:01:
Mooie post op de frontpage Zeef, die treinwagons zien er echt ontzettend gezellig uit! Heb er nu al zin in
Ik heb wel een vraagje, is de busreis vanuit Groningen naar Arnhem al definitief? Misschien heb ik het gemist, maar ik heb nog nergens een bevestiging gezien. Zou namelijk wat geregel schelen. Voor de rest, keep up the good work!
Voor mij staat er dat ik Amsterdam niet eens kan halen, terwijl ik in de randstad woon
Edit:
@powerbank personaliseren, wat als je bij de aanschaf niet je nick hebt ingevuld, wat komt er dan op te staan?
[ Voor 10% gewijzigd door Hero of Time op 17-07-2015 16:52 ]
@above Nickname invullen was/is verplicht toch? Of heb je stiekem een spatie ingevuld
[ Voor 24% gewijzigd door iBugged op 17-07-2015 16:54 ]
Zeef, hoe dit te fixen?
Zelfde als vorig jaar, maar met 2015 erop
In dat document staat opstapplaats Tweakers Express bus, nu weet ik nog steeds niet zeker of er nu wel of geen bus rijdtHero of Time schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:47:
[...]
Er is in dit topic een lijst gemaakt met Google Maps waarbij je kan zien waar vandaan je de trein zou kunnen halen met normaal openbaar vervoer. Kijk hier eens op. Staat ook in 't artikel.
Voor mij staat er dat ik Amsterdam niet eens kan halen, terwijl ik in de randstad woon. Reden: NS treinen komen net iets te laat aan (8:05 ofzo en we gaan om 8:02 al weg).
Aangezien die optie aanwezig was, ben ik er vanuit gegaan dat er een bus zou rijden. Als er tegen die tijd iets anders uitkomt, kan ik dat altijd nog veranderenNostordici schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 18:03:
[...]
In dat document staat opstapplaats Tweakers Express bus, nu weet ik nog steeds niet zeker of er nu wel of geen bus rijdtEn dat klopt volgens mij als een bus haha (flauw).
Verwijderd
Ik had ergens gelezen dat ze iets anders gaan worden ( sluiting ) , kan het alleen niet meer vinden...AW_Bos schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 17:38:
En hoe zien de polsbandjes er dit jaar uit?
Zelfde als vorig jaar, maar met 2015 erop?
Ik hoor dit ook graag, gezien ik hier geen nickname gebruik.Hero of Time schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 17:00:
Ah, ja, die moest je invullen idd. Ik dacht dat het je gebruikersnaam voor de kaartverkoper was, niet die van Tweakers. Krijg ik dus een foutieve naam op m'n powerbank.
Zeef, hoe dit te fixen?
Was het geen betere one-way sluiting omdat sommige te snel stuk gingen?Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 19:00:
[...]
Ik had ergens gelezen dat ze iets anders gaan worden ( sluiting ) , kan het alleen niet meer vinden...
Verwijderd
Dat was ook een probleem inderdaad. Maar ik had um reeds 1 week eerder even gepast om te kijken hoe hij zat enzAW_Bos schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 19:46:
[...]
Was het geen betere one-way sluiting omdat sommige te snel stuk gingen?

Maandag in de loop van de dag.iBugged schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 19:08:
Hoe zit het trouwens met de loterij van vandaag, wanneer komt die uitslag? Morgenochtend, -middag of -avond of gelijk om 0u00?
Hooglander krijgt een mail met de vraag wat er op de 2e moet komen. Als hij nou zegt 'rogue', dan komt het allemaal goed. Hoop ik.Nakebod schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:46:
Allereerst, toffe update! Wagons zien er wederom top uit.
Goed bezig dames en heren organisatie.
@ zeef
[...]
Question time!
Hooglander1 heeft destijds voor zichzelf, en voor mij een kaartje gekocht.
Om het ingewikkeld te maken, heb ik daarna voor rogue een kaartje gekocht.
Krijg ik nu een powerbank met mijn nickname erop, of die van rogue?
Indien dat laatste, moet Hooglander1 mijn naam doorgeven. Indien het eerste moet Hooglander1 de naam van rogue doorgeven. Wel belangrijk om van te voren te weten
En als subvraag: Kan je ipv je nickname ook gewoon je eigen naam kiezen?
Ja, voorzover ik weet wel.Nostordici schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 16:01:
Mooie post op de frontpage Zeef, die treinwagons zien er echt ontzettend gezellig uit! Heb er nu al zin in
[ Voor 71% gewijzigd door zeef op 17-07-2015 21:00 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 20:29:
[...]
Dat was ook een probleem inderdaad. Maar ik had um reeds 1 week eerder even gepast om te kijken hoe hij zat enzEchter ik kreeg um toen niet meer af . Dus ik heb er 8 dagen mee rondgelopen
Verwijderd
Kijk, dat is mij dus niet gelukt. Ik heb er 8 dagen mee rondgelopen en um doorgeknipt op de zondag na de GamescomHero of Time schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 22:57:
[...]
Prutser! Ik had 't ook even getest en hoewel ik 'm niet zo strak had zitten, kreeg ik 'm wel wat losser. Had 'm even later zelfs helemaal er doorheen gehaald, waardoor ik het lintje er opnieuw doorheen moest rijgen
.
Dit topic is gesloten.
Railpromo verzamelt de foto's hier: https://www.flickr.com/groups/2797132@N25/pool/