Tweakers Express 2015.

Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste
Acties:
  • 62.096 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapotlood
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 13:17
Precies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Hahahaha, lol :) :) . @Wout, ik zie wel het verschil tussen jou en Rutger van GS hoor ;) . Lol, wat een opmerking!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xszander
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-08 20:06
Wat gek. Ik krijg de indruk dat de loten boven 500 buiten beschouwing zijn gelaten gezien de opeenvolgende getallen. Heb ik dan nooit kans gemaakt? :

And the winners are...

Nummers: 38 / 68 / 90 / 109 / 123 / 124 / 131 / 132 / 152 / 157 / 163 / 229 /

237 / 278 / 281 / 283 / 288 / 291 / 300 /311 / 361 / 392 / 417 / 421 / 435 / 448 / 481

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

En plots zag zeef thuis nog wat printjes in de printer-output liggen :+

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:14
Of er is precies 1 lot per verkocht ticket in omloop gebracht, en zijn er minder dan 500 tickets verkocht?
(Heb bijvoorbeeld nooit melding gezien dat we uitverkocht waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirQuack
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-06 17:46
Spinner schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 14:12:
[...]

Het valt mij ook op dat anno 2015 maar weinig nederlanders, buiten engels, geen woord over de grens spreken. Duits was voor mij een vak op school, en met onze geweldige ondertitels op tv bij Derrick en 'Der Alte' is mijn duits wat gestroomlijnder geworden. Dan nog een vakantie of 2 naar onze oosterburen en ik kwam thuis met vloeiend duits. De duitse medewerkers op de gamescom hadden niet door dat ik geen duitser was, al zal dat ook komen door het geroezemoes, geheid dat ik als Rudi Carrell klink.
Ik heb (als 21-jarige) ook gewoon Duits gehad, maar ik heb toch vaak even de tijd nodig om direct Duits te praten, en als ik dan op zo'n podium zou belanden zou ik in het Nederlands uberhaupt al amper uit mijn woorden komen.

Komende tijd maar even op Duolingo verblijven in voorbereiding op volgend jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xszander
ShitHappens schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:29:
Of er is precies 1 lot per verkocht ticket in omloop gebracht, en zijn er minder dan 500 tickets verkocht?
Dat zou ook nog kunnen. Denk het alleen niet want zeef geeft zelf aan dat ze volgend jaar gaan overwegen om de hoeveelheid mensen in de trein weer naar 4-500 te brengen. Dan zou je denken dat er toch zeker 600 zijn verkocht. En dat zou hoe dan ook best oneerlijk zijn. Maar ik zeik niet! Ik gun het alle prijswinnaars. Wel een beetje misleidend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
xszander schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:46:
[...]

Dat zou ook nog kunnen. Denk het alleen niet want zeef geeft zelf aan dat ze volgend jaar gaan overwegen om de hoeveelheid mensen in de trein weer naar 4-500 te brengen. Dan zou je denken dat er toch zeker 600 zijn verkocht. En dat zou hoe dan ook best oneerlijk zijn. Maar ik zeik niet! Ik gun het alle prijswinnaars. Wel een beetje misleidend..
Het zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat er niemand boven de 500 gewonnen heeft. Als je het lijstje ziet, zie je af en toe gaten van 60+ ertussen zitten.

Er vanuit gaande dat alleen verkochte lotnummers getrokken werden is er uiteraard de mogelijkheid dat bv alleen nr 560 t/m 620 verkocht zijn, waarbij 620 dan dus +- 60 hoger is dan het laatst verkochte lot 60 nummer hoger dan het eerste lotnr van voor het gat (560)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:13
Hoe zijn de winnende nummers eigenlijk getrokken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Kom ik aan met lotnr: 299. Bummer :(

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xszander
Puc van S. schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:11:
[...]

Het zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat er niemand boven de 500 gewonnen heeft. Als je het lijstje ziet, zie je af en toe gaten van 60+ ertussen zitten.

Er vanuit gaande dat alleen verkochte lotnummers getrokken werden is er uiteraard de mogelijkheid dat bv alleen nr 560 t/m 620 verkocht zijn, waarbij 620 dan dus +- 60 hoger is dan het laatst verkochte lot 60 nummer hoger dan het eerste lotnr van voor het gat (560)
Ja dat zou ook zeker kunnen. Zou graag willen horen wat Zeef hier over te zeggen heeft eigenlijk.
Maar het valt wel op dat de winnende nummers niet boven de 500 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 18:13
Xtr3me4me schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:18:
Tja, dan had je nummer 300 maar voor moeten laten gaan :P
Al begrijp ik je frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkangel456
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-12-2023
Komen er nog foto's en een afther movie? Want foto's zijn schaars dit jaar blijkbaar. (lees zie op 2 foto's na niks meer verschijnen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheeks
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-07 00:27
darkangel456 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:33:
Komen er nog foto's en een afther movie? Want foto's zijn schaars dit jaar blijkbaar. (lees zie op 2 foto's na niks meer verschijnen)
Ik ga vanavond even een album maken maar ik heb bijzonder weinig gezien op gamescom zelf. Wel een leuke boottocht gehad waar ik wat foto's heb gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musical-Memoirs
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 02-06 19:41
zeef schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 20:26:
...
Misschien zaten we met 600 man wel over de grens van wat kan in een trein en moeten we terug naar 4-500 passagiers. We gaan daar over discussiëren.
...
...
Dingen buiten de trein
We zullen jullie geluiden over de Gamescom terugkoppelen naar de organisatie. Helaas beschouwen ze het daar als een Duitse beurs waar Europeanen ook welkom zijn in plaats van andersom.
...
...
Al met al was het voor ons een hele leuke dag, hebben we zeker helder voor ogen waar verbeteringen mogelijk zijn maar zien we tegelijkertijd ook heel veel blije gezichten in de trein. En daar doen we het uiteindelijk voor. Jullie opmerkingen en suggesties zijn zoals altijd welkom, maar hou bovenstaande in je achterhoofd. Misschien wordt het zo langzamerhand tijd dat we eens wat tweakers bij de Duitse treindienstleiding laten infiltreren. :P

Mijn complimenten en _o_ voor alle collega's & crew die zich met de Tweakers Express hebben beziggehouden. Dank aan Klaas, Kaz, Casper, Michael, Folkert, Maarten, Titia, Ferdinand, Martijn, Gerben, Misha, Paul, John, Ronald, Thijs, Mark, Dirk, Wout, Mirjam, Jeroen, Robert, Bauke, Jeroen,Tim
Ferry, Jeroen, Joffry, Cheng Bond, Tim, Glenn, Willem, Maartje, Vincent, Alina, Jorn en Femme.
Persoonlijk denk ik dat minder man verstandig is en dan 2 dagen.
Een paar die ik sprak hadden net als ik met plezier een 2e dag mee gegaan. Er is zoveel te zien dat ik 1 dag gewoon te kort vind en zit te denken om misschien een heel weekend op eigen vervoer te gaan volgend jaar als het dan weer 1 dag is.
Reken daarbij dat sommige ook niet kunnen op de specifieke dag dat Tweakers rijd, of willen een specifiek evenement op Gamescom meemaken die er maar op 1 dag is. Minder mensen maakt het allemaal stukken minder chaotisch in de trein. Meer dagen houdt ook in dat jullie waarschijnlijk voor een relatief klein bedrag de ervaring kunnen verdubbelen, je hoeft bijvoorbeeld maar 1x de trein te verbouwen (en 1x op te ruimen).

Vond het wel erg jammer dat ze die buitenlanders onvriendelijke instelling hadden. Erg onprofessioneel naar mijn mening. Maar ik kwam voor de gezelligheid en niet perse om de evenementen mee maken. Zolang de bezoekers wel bereid blijven open te staan om Engels te spreken dan vind ik alles uiteindelijk wel best. Maar wel fijn dat jullie namens ons allen feedback naar Gamescom hierover willen geven.

Jullie hebben het geweldig gedaan voor iets dat zo lastig te doen is. Een trein is nou eenmaal geen handige evenementen zaal of iets dergelijks. Jullie hebben mede dankzij de Tweakers Express een nieuwe Tweakers abonnee erbij verdient O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
darkangel456 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:33:
Ik heb foto's gemaakt, die heb ik ook naar Tweakers gestuurd. Ik neem aan dat ze er nog wat mee doen :D :9

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:26
xszander schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:23:
Wat gek. Ik krijg de indruk dat de loten boven 500 buiten beschouwing zijn gelaten gezien de opeenvolgende getallen. Heb ik dan nooit kans gemaakt? :

And the winners are...

Nummers: 38 / 68 / 90 / 109 / 123 / 124 / 131 / 132 / 152 / 157 / 163 / 229 /

237 / 278 / 281 / 283 / 288 / 291 / 300 /311 / 361 / 392 / 417 / 421 / 435 / 448 / 481
Voor elk lot zat een corresponderend nummertje in de doos. We hebben de lotnummers per servicepunt genoteerd, dus wisten welke serie waar was. De lotnummers die terugkwamen hebben uiteraard niet meegelokt. We zijn de staatsloterij niet. ;) In het bijzijn van een man of 20/30 in de LAN-wagon zijn ze getrokken. Ik kan het ook niet mooier maken dan het is.
ShitHappens schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 16:29:
Er waren bijna 500 loten in omloop, alleen waren de nummers door de verschillende servicepunten niet oplopend. Bij het uitdelen ging ook wel wat doorelkaar, dus we zijn na Keulen druk bezig geweest met sorteren voor aanvang van de loterij. :)
Nostordici schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:13:
Hoe zijn de winnende nummers eigenlijk getrokken?
Er zat een corresponderend nummer in een doos en daar is blind uit getrokken. Met een man of 30 aan publiek en de Tweakers camera.

[ Voor 33% gewijzigd door zeef op 11-08-2015 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazzz
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 11-08 10:20
@Musical-Memoirs,

ik ben het helemaal met je eens, ook al versta ik wel redelijk duits en kan ik ook wel wat spreken.
Vind ik dat ze zich wel enigsinds aan kunnen passen op het publiek. Dit neemt niet weg dat de gezelligheid nog steeds volledig aanwezig is geweest.

Ook ik zou inderdaad meerdere dagen willen gaan, dan wel niet op eigen vervoer volgend jaar (hoop dat Tweakers Express 2 dagen gaat).
Ben dan ook wel bereid meer te betalen uiteraard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:42
Punt is, dat je bij twee dagen Tweakers Express ook overnachtingen in Keulen moet regelen. Die zullen tijdens een evenement als Gamescom erg schaars zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Slaapwagons mee :p Kost je echter wel weer zitplekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:03

Bestla

Kvinne

Op de camping kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musical-Memoirs
iBugged schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:46:
Punt is, dat je bij twee dagen Tweakers Express ook overnachtingen in Keulen moet regelen. Die zullen tijdens een evenement als Gamescom erg schaars zijn..
Nee! heen, terug, slapen in mijn eigen vertrouwde bed, heen, terug.
Als je de kans hebt om 2x een leuke treinreis mee te maken, waarom zou je dat dan niet doen? Anders kan je net zo goed op eigen vervoer gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
sebastius schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 23:30:
[...]

Ik lees hierover verschillende berichten. Ik zie ook 50 NANOwatt, jij zegt weer 100 milliwatt. AliExpress noemt 0,5 watt al laagvermogen :P

(excuses voor de dubbelpost.)
Het is wat wettelijk toegestaan is op de FM band met een amateur zend licentie welke ik heb mag je nog wel iets meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoxLenny
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-09 17:56
iBugged schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:46:
En lastig omdat de wensen erg verschillend zijn. De een wil een luxe hotel, de ander vind een camping of met 10 vreemde mensen op een kamer in een hostel ook goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musical-Memoirs
FoxLenny schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:02:
[...]

En lastig omdat de wensen erg verschillend zijn. De een wil een luxe hotel, de ander vind een camping of met 10 vreemde mensen op een kamer in een hostel ook goed :P
Ik heb het liefste mijn eigen bed. Dat maakt de Tweakers Express op 2 dagen perfect. De reis is gezellig, dus ik zie het niet als tijdsverspilling, maar ik kan wel even tussendoor naar huis en thuis slapen om de volgende dag weer gezellig mee met de Tweakers Express te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Musical-Memoirs schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:55:
[...]

Als je de kans hebt om 2x een leuke treinreis mee te maken, waarom zou je dat dan niet doen? Anders kan je net zo goed op eigen vervoer gaan.
Twee keer achter elkaar om 6 uur op en om middernacht thuis, dat trek ik niet :)

Ik vond de trein niet te druk trouwens. Juist leuk. Het enige punt waar het echt druk was, was met afhalen van de powerbanks. Daar is vast wel wat slimmers op te verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musical-Memoirs
GekkePrutser schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:06:
[...]

Twee keer achter elkaar om 6 uur op en om middernacht thuis, dat trek ik niet :)

Ik vond de trein niet te druk trouwens. Juist leuk. Het enige punt waar het echt druk was, was met afhalen van de powerbanks. Daar is vast wel wat slimmers op te verzinnen.
Ik was ook helemaal doodop (al was dat voornamelijk omdat cosplay erg warm, vermoeiend en slopend is. plus ik moest en zou op tijd mijn cosplay af maken voor gamescom waardoor ik al de dag ervoor kapot was). Maar ik zal altijd wel energie vinden voor een 2e dag met zo een leuk evenement.

Ik rust ook beter uit in mijn eigen bed dan een hotelbed/luchtbed. Dus minder uur slapen compenseer ik door in mijn eigen bed te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Voor de mensen die klagen dat die Duitsers een beetje onvriendelijk zijn op de beurs kan ik maar een ding zeggen welkom in Duitsland. De Duitsers van tegenwoordig zijn weer trots op hun land (gelukkig niet zo erg als die Fransen).

Heb zelf al meerdere beurzen in Duitsland bezocht waar "helaas" toch het overgrote deel Duits praat. Nu heb ik wel makkelijk praten aangezien ik zelf redelijk vloeiend Duits spreek. Je kunt er tegenaan gaan schoppen op zo'n dag maar zou het je niet aanraden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

De Gamescom profileert zich toch als een grote europeesche beurs? Spreek dan op zijn minst de grote europeesche talen Engels , Frans en Duits.

Waar ik eten of drinken bestelde sprak ik duits of engels naar gelang ik zin had. Bij engels werd ik keurig in het engels beantwoord.

[ Voor 32% gewijzigd door Bestla op 11-08-2015 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Musical-Memoirs schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:55:
[...]

En (afgaande op de route van dit jaar) de mensen die in Rotterdam opstappen? Dan maak je wel een korte nacht hoor. Aankomen om 12 uur 's nachts en weer in de trein om 6u40... Dan ben je wel gesloopt hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Daarom hadden wij de maandag vrij genomen. We kwamen pas om 10.15 uur ons bed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musical-Memoirs
iBugged schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:23:
[...]

En (afgaande op de route van dit jaar) de mensen die in Rotterdam opstappen? Dan maak je wel een korte nacht hoor. Aankomen om 12 uur 's nachts en weer in de trein om 6u40... Dan ben je wel gesloopt hoor.
Ik was van Amsterdam, iets korter, maar niet zo kort als vele anderen.
En je hoeft ook niet 2 dagen te gaan, ieder zo zijn keuze.
Maar ik weet dat er interesse is, zelf ben ik ook geïnteresseerd.
Voor degene die maar 1 dag gaan is het ook beter, dan hebben ze de keuze welke dag ze liever gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheeks
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 29-07 00:27
Musical-Memoirs schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:27:
[...]

Ik was van Amsterdam, iets korter, maar niet zo kort als vele anderen.
En je hoeft ook niet 2 dagen te gaan, ieder zo zijn keuze.
Maar ik weet dat er interesse is, zelf ben ik ook geïnteresseerd.
Voor degene die maar 1 dag gaan is het ook beter, dan hebben ze de keuze welke dag ze liever gaan.
Ik denk dat het probleem eerder dan zit in de Crew, je hebt dan twee sets nodig want anders is het te veel werkdruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iBugged
Naast dat je crew moet regelen voor twee dagen, hoe ga je dan werken met tickets? 1 ticket voor beide dagen, 1 ticket voor (bijv) zaterdag en 1 ticket voor (bijv) zondag? Lijkt me administratief een ramp omdat er vele op (bijv) zaterdag willen gaan, maar niet op zondag waardoor je weer tickets overhoudt voor zondag etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musical-Memoirs
cheeks schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:29:
[...]

Ik denk dat het probleem eerder dan zit in de Crew, je hebt dan twee sets nodig want anders is het te veel werkdruk.
Ja... Daar heb je wel een daadwerkelijk knelpunt in mijn idee...
Maar als de trein zelf minder druk is door het per dag kleiner te houden kunnen ze het misschien ook makkelijker met minder crew aan.

En geen gepersonaliseerde powerbanks bijvoorbeeld, was een leuk idee, maar dat maakte meer chaos dan een naampje erop waard is. Als een naamloze gewoon bij ieder in de goodiebag zat bespaarde dat veel drukte en stress denk ik.
iBugged in "Tweakers Express 2015."
Naast dat je crew moet regelen voor twee dagen, hoe ga je dan werken met tickets? 1 ticket voor beide dagen, 1 ticket voor (bijv) zaterdag en 1 ticket voor (bijv) zondag? Lijkt me administratief een ramp omdat er vele op (bijv) zaterdag willen gaan, maar niet op zondag waardoor je weer tickets overhoudt voor zondag etc..
Dat zal wel mee vallen, hou er ook rekening mee dat ik zeg in combinatie met minder tickets op een dag. Denk dat zaterdag populair zal zijn, maar ook vanzelf wel uitverkocht raken als je minder tickets beschikbaar hebt. Dan zal een zondag als 2e optie vanzelf in trek raken. Naast het feit dat een enkeling niet op zaterdag kan en sommige beide dagen willen.
(Ook zullen sommige alleen willen komen bij meerdere dagen omdat ze anders op eigen vervoer wel voor meerdere dagen regelen.)

[ Voor 4% gewijzigd door Musical-Memoirs op 11-08-2015 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-11-2021
Ik had nog een filmpje gemaakt aan het station:

Dit was echt vreemd :p

[ Voor 25% gewijzigd door Bv202 op 11-08-2015 20:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkePrutser
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Bestla schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:21:
De Gamescom profileert zich toch als een grote europeesche beurs? Spreek dan op zijn minst de grote europeesche talen Engels , Frans en Duits.

Waar ik eten of drinken bestelde sprak ik duits of engels naar gelang ik zin had. Bij engels werd ik keurig in het engels beantwoord.
Ik had er ook geen problemen mee. Met eten en drinken bestellen is wijzen naar het menu trouwens vaak ook al voldoende :) Zo doe ik dat altijd in landen waar ik de taal niet spreek (ik reis veel naar Oost-Europa voor mijn werk). Bijvoorbeeld in Polen of Roemenie kom je moeilijk weg met Engels.

Maar bijvoorbeeld bij de demo van Oculus begon ik in het Duits, de medewerkster daar merkte mijn zeer beperkte taalkennis en vroeg of het niet handiger zou zijn in het Engels :) En zo ging dat eigenlijk overal.

Alleen die schreewerd met die megafoon kon ik echt niet verstaan :) Zelfs nu ik het filmpje kijk nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
Bv202 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 20:45:

[video]

GekkePrutser schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 21:37:
Alleen die schreewerd met die megafoon kon ik echt niet verstaan :) Zelfs nu ik het filmpje kijk nog steeds niet.
Zo te horen meer om het publiek te entertainen, aangezien ze toch het perron niet op mochten.
Even vrij vertaald hoor ik onder andere "Jullie komen allemaal aan de beurt", "Hoe was de Gamescom?" 2x (gejuich) "Ik kan het niet horen!". Voor deze opname heeft 'ie nog dingen geroepen als "Hier wachten, niet verder lopen, perron is vol". Alleen dat melodietje, wtf :p

(Geluidskwaliteit is niet al te wauw met een megafoon en opname met een mobiel :p)

[ Voor 27% gewijzigd door ShitHappens op 11-08-2015 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:00

[video]

ein volk ein reich >:)

Dat geintje werd toen erg vaak gemaakt, zeker ook door ons aangezien je die gozer al van een halve kilometer ver kon horen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bobsquad
  • Niet online
Dat was dus een ras echte duitser :P (wil een hele flauwe grap maken maar zal dat maar niet doen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
zeef schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 18:34:
Voor elk lot zat een corresponderend nummertje in de doos. We hebben de lotnummers per servicepunt genoteerd, dus wisten welke serie waar was. De lotnummers die terugkwamen hebben uiteraard niet meegelokt. We zijn de staatsloterij niet. ;) In het bijzijn van een man of 20/30 in de LAN-wagon zijn ze getrokken. Ik kan het ook niet mooier maken dan het is.
De manier waarop je lot 123 trok was toch wel een van de hoogtepunten van de avond _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barsonax
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09 22:51
Hoelang duurt het normaal voordat de mails voor de prijzen worden verstuurt? (zal van mij toch wel leesbaar zijn toch?😜)

2 dagen had ik ook wel intresse voor gehad vraag me alleen af of dat niet beetje duur zou worden met huren van die trein en de crew.

[ Voor 34% gewijzigd door Barsonax op 11-08-2015 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12:48

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Nee joh, 2 dagen moet je echt niet doen. En dan zeker niet 2x op en neer (dan liever op hotel maar dat zal onmogelijk zijn met zo'n grote beurs). 1 dag is precies goed zo. Je kunt het toch niet allemaal zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 16:31

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Vorig jaar had ik veel van de opmerkingen gezien die ik nu weer zie, vooral ook mbt internet. Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik dit niet zo goed begrijp. Ja ik ook keek op mijn telefoon toen ik de grens over was, maar je gaat hier wel met een community weg, zoek elkaar op ipv websites e.d.
Kan wifi met het grootste gemak toegevoegd worden aan de trein, dan sta ik daar gematigd positief tegenover, maar anders gewoon lekker laten.

Wat betreft de duitsers, tja dit is de cultuur, Duitsland is ook 1 van de weinige westerse landen waar voice actors nog aardig geld kunnen binnen halen omdat veel nagesynchroniseerd wordt, dit met alle gevolgen vandien.

Zelf heb ik geen last van mensen gehad, ik heb heel wat van de trein gezien (was ook 1 van de 2 fotografen voor Tweakers), maar heb de meeste van de tijd in de wagons gezeten waar de sponsors zaten, en daar is drukte natuurlijk volkomen normaal.
Ik denk dat het enige dat je daarmee kan doen, is dat je een soort van stilte wagons doet, niet stil stil, maar wel waar geen muziek mag, niet luidruchtig enz. Voor iedereen wel zo prettig, want waar er zat mensen die graag een rustige reis willen, zijn er ook mensen die juist van het drukke houden.

Wat betreft doorgangen enz, tja jongens het is een trein, en ik sluit me dan ook aan op wat zeef zegt. Je moet het doen met de ruimte die je hebt, dat is gewoon lastig. Het enige wat ik me wel kan bedenken, is om volgende keer een tweakers coupe te doen, de info balie, het uitdeelpunt enz, niet om rond te hangen, maar puur functioneel, en dan midden in de trein
Verder op het wederom falende omroepsysteem (iets wat wel was getest begreep ik, maar helaas toch niet goed ging), was voor mij de reis een grote verbetering, en het is dan ook overduidelijk dat de organisatie de feedback van vorige reis heeft overgenomen, vooral qua zitplekken. Ik was zelf niet bepaald positief over het moeten staan gamen van CoD vorig jaar, de setup dit jaar was dan ook subliem en oversteeg mijn verwachtingen. Andere wagons waren ook zeker goed gedaan, voldoende ruimte en de HBO/KPN wagon was een mooie toevoeging met banken en veel zitplekken.

Wat dan te verbeteren?

- 'Rustige' wagons aan het uiteinde van de trein
- Tweakers wagon met info, uitdeel enz
- Deksels voor de koffie (ik zag mensen met 2 bekers, dat ik dacht als het nu schommelt, dan hebben we brandwonden)

Verder wat opmerkingen over 2 dagen gaan, hier kan ik me absoluut niet in vinden, wil je echt goed Gamescom zien, dan zou ik gewoon zelf wat regelen, maar als ik naar mezelf kijk, en ik ben beide keren gegaan, vind ik de treinreis belangrijker dan gamescom zelf. Ik begrijp dat hier natuurlijk mensen verschillend over denken, maar ik wil niet 2 dagen daar rondhangen. Ik ben zelf, samen met een vriend, in een paar uur over gamescom gegaan, hier en daar wat gestopt, nog even in de rij bij 1 spel, en verder gewoon er overheen gelopen, wat foto's enz. Voor mij is dat ruim voldoende en vele met mij. En dan hebben we het verder nog niet over verantwoordelijkheden die mensen thuis hebben.
Wel zou zaterdag beter uitkomen, zeker gezien OV, volgens mij is dan de rit naar Amsterdam ook niet nodig gezien mensen met de trein naar een ander station kunnen komen.

tl;dr versie: Goed geregeld, veel grote verbeteringen en gewoon zo doorgaan zoals nu gaat met een paar kleine aanpassingen.

Tweakers crew en organisatie bedankt en wat mij betreft tot volgend jaar.

PS: De foto's gaan komen, ik had maandag al een lading naar een aantal gestuurd, naar verwachting zal er een deel in een bericht hier op Tweakers komen. Zelf zal ik later deze week een blog maken met de nodige foto's, maar gezien ik de foto's voor Tweakers heb gemaakt, wacht ik eerst hun bericht af. :)

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:11
Xtr3me4me schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 17:18:
Tja datzelfde had ik met nummer 422 ;(

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Lotnummer 123 kwam nog naar mij toe naar aanleiding van vorig jaar toen hij met vrienden bij mij en mijn vrouw in de coupe kwam zitten . Toen won hij de tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirQuack
  • Laatst online: 29-06 17:46
Bestla schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:21:
[...]
Tja, waar verkocht moet worden, is de klantvriendelijkheid vrijwel altijd hoger.

Ligt het trouwens aan mij of zitten er heel veel oude / niet-Tweakers Express foto's in die Flickr Group Pool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
De pool die hier vermeldt staat, betreft een aantal ritten die Railpromo gedaan heeft ;) Soort visitekaartje voor henzelf dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

Het enigste minpuntje van de beurs vond ik dat er niets van Doom (en van Dishonored 2) te zien was.
Zeker omdat ik eerst Paul met zen coole Quakecon shirt op de trein zag stappen, en omdat er overal rond Köln Bhf wel billboards waren met Doom (en Fallout 4). Echter enkel F4 was te zien op de Bethesda stand...

Kunnen de tere Duitse zieltjes dat geweld niet aan of zo? Zag toch 1 moedig iemand met een Wolfenstein shirt rondlopen :P

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 06:40
Ik heb me prima vermaakt, gasten. Het was ook echt een dagje dat ik goed kon gebruiken. Leuk om veel bekende gezichten te zien. Ik liep een paar keer van voor naar achteren en heb het gevoel dat ik iedere twee meter wel een babbeltje heb gemaakt :+

Die kerels in pakken met payday maskers: _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

roelof_r schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:46:
[...]

Tja, waar verkocht moet worden, is de klantvriendelijkheid vrijwel altijd hoger.

Ligt het trouwens aan mij of zitten er heel veel oude / niet-Tweakers Express foto's in die Flickr Group Pool?
De foto's van de gamescom en perronfoto's zijn van mij. Ik heb geen oude foto's gezien dus geef een voorbeeldje als je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luke!
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:41

Luke!

#Treinbaas
[...]
Correct: het is een group pool van onze bijzondere treinen, niet van Gamescom of specifiek 2015.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Over Duits gesproken (FB link!). :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Klantenservice is echt hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:04
zeef schreef:
Over Duits gesproken (FB link!). :D
De klantenservice is gewoon echt baas _/-\o_
spoiler:
Dat er echt zulke Nederlanders zijn die zo stom en naïef zijn. Schaam me soms dat ik Nederlander ben..

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:44

WoutF

Hoofdredacteur
Houd de frontpage vanmiddag goed in de gaten, er zou zomaar eens een toffe video online kunnen verschijnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
iRicardo schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 10:46:
Komt er nog een video over de gehele leuke dag? :)
Ja en die wil je niet missen! :)
Barsonax schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 23:13:
Hoelang duurt het normaal voordat de mails voor de prijzen worden verstuurt? (zal van mij toch wel leesbaar zijn toch?😜)

2 dagen had ik ook wel intresse voor gehad vraag me alleen af of dat niet beetje duur zou worden met huren van die trein en de crew.
Je krijgt deze week bericht. We zijn druk bezig met de afhandeling van de Tweakers Express. :)

[ Voor 54% gewijzigd door zeef op 12-08-2015 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolke
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 07:14

[video]

Vertikaal filmen... :F :+
Dat die gast nog een megafoon nodig had, zoals hij schreeuwt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bv202
  • Laatst online: 14-11-2021
Jolke schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:53:
[...]

Vertikaal filmen... :F :+
Dat die gast nog een megafoon nodig had, zoals hij schreeuwt. :X
Dat was inderdaad niet zo slim van me :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barsonax
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09 22:51
zeef schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:52:
[...]

Ja en die wil je niet missen! :)

[...]

Je krijgt deze week bericht. We zijn druk bezig met de afhandeling van de Tweakers Express. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 18:39

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

WoutF schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 12:41:
Houd de frontpage vanmiddag goed in de gaten, er zou zomaar eens een toffe video online kunnen verschijnen ;)
Heb je wel die geenstijl presentator uit het beeldmateriaal geknipt? :+

/me begint maar vast te rennen :P

[ Voor 6% gewijzigd door Mortum op 12-08-2015 13:26 ]

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:29

_David_

FP ProMod

llama llama duck

En daar is ie: video: Tweakers Express 2015: Sfeerverslag van een bomvolle gametrein

Met een prachtig shot vanuit de lucht van revolised d:)b

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Mocht je trouwens vragen krijgen over de MSI notebook op de flyer die niet te vinden is op de website, dat klopt. Die is al uitverkocht.We hebben daar een nieuwere en verbeterde vervanger voor:

MSI GE62 2QC-232NL 15,6” gaming notebook nu met €100 korting t/m 16 augustus.

Kortingscode:
TWEMSINB100

Ja, het is een Windows 10 notebook.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 08:39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Musical-Memoirs schreef op maandag 10 augustus 2015 @ 17:16:
En ja, daar kon ik ook slecht tegen. Kreeg ook een code in mijn hand gedrukt toen ik voorbij iemand liep (geen idee voor wat) ik vroeg of hij Engels kon spreken, trok het weer uit mijn hand en stuurde ons weg. Maar weinig plekken waar ze de moeite deden om Engels te spreken. Bij de evenementen in Nederland (zelfs de kleine) wordt meer in het Engels gedaan dan het Nederlands. Nooit eerder meegemaakt dat Duitsers helemaal niet bereid waren iets voor buitenlanders te doen en dat ook nog eens op een internationaal evenement.
Nooit eerder in DE geweest dan? :X

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musical-Memoirs
TommyGun schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 15:18:
[...]

Nooit eerder in DE geweest dan? :X
Alleen onderweg naar Oostenrijk. Maar Duitsers die hier op vakantie zijn heb ik tot nu toe ook goede ervaringen mee (al hoor ik wel veel andere verhalen van vrienden, had het misschien kunnen verwachten…)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 11-09 20:18
net maar even mijn lot nummer incl foto doorgemaild. nu wachten op reactie.
iemand mijn afval tips nog mee gekregen in de trein terug ;)

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTR-Gamer
  • Laatst online: 05-09 07:48
Bestla schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 09:42:
Lotnummer 123 kwam nog naar mij toe naar aanleiding van vorig jaar toen hij met vrienden bij mij en mijn vrouw in de coupe kwam zitten . Toen won hij de tv.
Lotnummer 361 O-) , maar het was leuk bekenden te zien. vonden het vorig jaar ook zeer gezellig met jullie ;)

Ook dit jaar weer zeer naar mijn zin gehad. Heb met vrienden wat rondgelopen, paar keer even bij een stage blijven hangen en wat dingen gekocht. Was niet van plan games te spelen, aangezien we alles al wilde bekijken en met korte tijd geen 2 uur in een rij wilde wachten, maar had toch geluk. Ratchet and clank was gewoon openlijk te spelen. geen rijen of iets, toch wel fijn zon spel met lage leeftijdsrestrictie ;). het verbaasde me dat hij er uberhaupt stond, maar na 1 min wachten was er een console vrij waar ik de volledige demo (die rond e3 getoond werd) zelf kon spelen. Toen was mijn gamescom dag sowieso al goed. In de trein op de terugweg naast een ander groepje van 4 gezeten waarmee het gezellig was. dus ook deze treinreis weer super. Ook nu weer: heel erg bedankt Tweakers team, en dan met name natuurlijk zeef ;). Hopelijk volgend jaar weer, dan ben ik één....twee....DRIE! keer mee geweest :P

en ja, betreft de loterij... lucky sun of a beach die ik ben. ik kon het zelf ook niet geloven dat ik weer zo'n geweldige (grote) prijs had gewonnen. niet normaal :o Naast blij met mijn prijs heb ik mij ook nog zeer vermaakt met het zure gezicht van één van mijn vrienden toen hij wist dat ik WEER wat had gewonnen.... (en hij niet :P). /sadist O-)

ps, ik neem aan dat er weer reviews moeten worden geschreven van de gewonnen prijs? in mijn geval dan COD BO 3 en over de PS4? zo ja begin ik alvast aan de ps4 review. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antrax
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:04
Mortum schreef op woensdag 12 augustus 2015 @ 13:24:
[...]

Heb je wel die geenstijl presentator uit het beeldmateriaal geknipt? :+

/me begint maar vast te rennen :P
Haha _O-

Leuke video rapportage people :)

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

• Bestla

Bestla

Kvinne

[...]

Ik zie het ook, met dat panorama rijtuig was van vorig jaar, en er zitten foto's tussen van een iets met veel oranje en van Railpromo zelf.

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Filmpje is awesome! :D ben gelijk weer even terug in de trein :)

Volgend jaar moet ik alleen nog even kijken wat ik ga doen... Misschien dat ik meerdere dagen naar Gamescom ga en ter plaatsen inderdaad een hotel boek. (Pers passen FTW!)

Maar.... mij kennende doe ik dubbelop.. dus Gamescom midweek en Tweakers Express :P

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

• Musical-Memoirs
Tweakers Express Update - Laatste tickets via Tweakers
Cosplay

Vorig jaar waren we blij verrast door een aantal tweakers die in cosplay meereisden en we hebben al gehoord dat een aantal van jullie dit jaar weer in cosplay meegaat. Daarnaast zijn er vaak ook genoeg cosplayers op Gamescom zelf te vinden, dus ook wie van verkleden houdt, kan zich goed vermaken. We waarderen die creativiteit en dus komt er een speciale prijs voor de leukste cosplay-tweakers tijdens de Tweakers Express, te kiezen door jullie natuurlijk. We zijn heel benieuwd welke spelfiguren jullie kiezen en natuurlijk wie jullie favoriete cosplay-personage is.
Hoe zit het hier eigenlijk mee?
Dit is de enige info die er over gegeven is, niet wat er te winnen valt, hoeveel winnaars er zijn of hoe het überhaupt in zijn werk zou gaan. Met mijn gebrek aan geluk in de loterij heb ik misschien wel kans door mijn harde werk aan mijn cosplay :$

Is er ook wel beeld materiaal gemaakt van de cosplayers die aanwezig waren, of moeten we ook nog maar zelf wat fotos delen? Denk dat iedereen in kostuum nog wel een foto van zichzelf zullen hebben (of in de groep kunnen vragen wie een foto van hun hebben gemaakt).

• Jolke
Musical-Memoirs schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:29:
[...]

Hoe zit het hier eigenlijk mee?
Dit is de enige info die er over gegeven is, niet wat er te winnen valt, hoeveel winnaars er zijn of hoe het überhaupt in zijn werk zou gaan. Met mijn gebrek aan geluk in de loterij heb ik misschien wel kans door mijn harde werk aan mijn cosplay :$

Is er ook wel beeld materiaal gemaakt van de cosplayers die aanwezig waren, of moeten we ook nog maar zelf wat fotos delen? Denk dat iedereen in kostuum nog wel een foto van zichzelf zullen hebben (of in de groep kunnen vragen wie een foto van hun hebben gemaakt).
Ok, de eerste die ik herken uit de reportage. Maar jij hebt dan ook een van de weinige die een foto avatar van zichzelf heeft. ;)

• Musical-Memoirs
Jolke schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:31:
[...]

Ok, de eerste die ik herken uit de reportage. Maar jij hebt dan ook een van de weinige die een foto van zichzelf heeft. ;)
2 anderen met kostuum hebben hoe dan ook fotos (samen met hun op de foto geweest, al is 1 geen echte cosplay maar gewoon japanse kleding, maar ik vind dat dat mee mag tellen). In de rapportage zitten ook sonic cosplayers. Ik kan me niet voorstellen dat de payday (? nooit zelf gespeeld namelijk) cosplayers geen fotos hebben. En sowieso trekt een kostuum aandacht en cosplayers zijn types die fotos meestal wel leuk vinden. Ga er maar vanuit dat alle wel iets hebben.

• Jolke
Musical-Memoirs schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:37:
[...]

2 anderen met kostuum hebben hoe dan ook fotos (samen met hun op de foto geweest, al is 1 geen echte cosplay maar gewoon japanse kleding, maar ik vind dat dat mee mag tellen). In de rapportage zitten ook sonic cosplayers. Ik kan me niet voorstellen dat de payday (? nooit zelf gespeeld namelijk) cosplayers geen fotos hebben. En sowieso trekt een kostuum aandacht en cosplayers zijn types die fotos meestal wel leuk vinden. Ga er maar vanuit dat alle wel iets hebben.
Ik bedoelde dus avatar. Verder geen idee waar je het over hebt. :)

• Musical-Memoirs
Jolke schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:38:
[...]

Ik bedoelde dus avatar. Verder geen idee waar je het over hebt. :)
Oh begreep je even compleet verkeerd, sorry xD
Dacht dat je doelde op dat ik waarschijnlijk 1 van de weinige was die een foto had waardoor een competitie lastig zou zijn.

Ja, vind het fijn om mijn passie direct zichtbaar te hebben. Cosplay plaatje op profiel en avatar is daar perfect voor. Maakt het ook makkelijk voor als je naar evenementen gaat, waren al snel mensen die mij herkende :)

• zeef
We denken nog na over iets leuks. :)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:11

Nakebod

Nope.

Een weekendje NY zou leuk zijn voor hem :Y)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• zeef
Nakebod schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:49:
Ook voor mij. :D

• zeef
Nakebod schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:49:
Ook voor mij. :D

• Nakebod

Nakebod

Nope.

Well.. Dealtje: Samen naar NY!

• Musical-Memoirs
Denk voor iedereen wel.
Tweakers Airline naar het grootste evenement in New York naast de Tweakers Express? Genoeg sponsors en dat wordt misschien haalbaar ;)

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 08:39
Musical-Memoirs schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:29:
[...]
Blizzard heeft op hun youtube kanaal een filmpje gezet van de cosplay van hun games. Manman wat zitten er mooie tussen. Ben verbaasd dat er al zoveel Overwatch cosplay is.

• Mortum

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

Musical-Memoirs schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:57:
[...]

Denk voor iedereen wel.
Tweakers Airline naar het grootste evenement in New York naast de Tweakers Express? Genoeg sponsors en dat wordt misschien haalbaar ;)
Tweakers: Na eerste te zijn met een LAN-on-rails nu ook de eerste airborn-LAN.. _/-\o_

Ik zeg doen! :P

• Musical-Memoirs
Mortum schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 10:14:
[...]

Tweakers: Na eerste te zijn met een LAN-on-rails nu ook de eerste airborn-LAN.. _/-\o_

Ik zeg doen! :P
Straks hebben we zelfs de eerste space-LAN richting een conventie op de maan :)

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:08

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Je kunt voor volgend jaar al kijken naar een charter AMS-CGN :D 10 minuten met de trein naar Köln-Deutz en het kaartje van de Gamescom is ook in de trein geldig.
Het heeft alleen nooit dezelfde charme als de trein.

[ Voor 57% gewijzigd door Maasluip op 13-08-2015 10:41 ]

Signatures zijn voor boomers.

• Mattie112
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:11
Hm een tweakers express vliegtuig wat een goed idee! Count me in!

3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)

• gjkooijman
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-12-2021
Toffe mail, Zeef!

Fijn dat de links naar alle tech v/d wagons er in staat. Wilde al gaan zoeken naar de headset, maar gevonden dankzij de mail. *op to buy list zet*

• Mathijs14
gjkooijman schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:33:
Toffe mail, Zeef!

Fijn dat de links naar alle tech v/d wagons er in staat. Wilde al gaan zoeken naar de headset, maar gevonden dankzij de mail. *op to buy list zet*
Ik heb deze mail niet gehad aangezien ik mijn kaartje heb overgenomen van een andere tweaker. Is het mogelijk dat iemand mij deze mailt of via een DM stuurt?

• Nakebod

Nakebod

Nope.

De enquete loopt te kloten :| Begon een paar keer opnieuw, gelukkig nog wel met ingevulde antwoorden.
En woei, TE2016 is onofficieel bevestigd aan het einde van de enquete ;)

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 09:09
Nakebod schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 14:58:
De enquete loopt te kloten :| Begon een paar keer opnieuw, gelukkig nog wel met ingevulde antwoorden.
En woei, TE2016 is onofficieel bevestigd aan het einde van de enquete ;)
Ook al in de mail ;)

Woei! was net te laat voor een beta key voor Play afgelopen zondag, nu dus toch nog 1 kunnen regelen ;)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27

D4NG3R

kiwi

:)

Musical-Memoirs schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 09:37:
al is 1 geen echte cosplay maar gewoon japanse kleding
Niet toevallig Ardana? Zij had vorig jaar namelijk een Goth Lolita / Maid jurkje aan. ( Indien het iets anders is: cosplay houd ik mij niet echt mee bezig dus sorry. ;( )

Ik moest even zoeken maar: Kiswum in "Tweakers Gamescom Express - was supergezellig!"

Geen idee of ze dit jaar überhaupt mee was trouwens. Ik was er zelf ook niet bij namelijk.

[ Voor 15% gewijzigd door D4NG3R op 13-08-2015 15:26 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• Musical-Memoirs
D4NG3R schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:23:
[...]

Niet toevallig Ardana? Zij had vorig jaar namelijk een Goth Lolita / Maid jurkje aan. ( Indien het iets anders is: cosplay houd ik mij niet echt mee bezig dus sorry. ;( )

Ik moest even zoeken maar: Kiswum in "Tweakers Gamescom Express - was supergezellig!"

Geen idee of ze dit jaar überhaupt mee was trouwens. Ik was er zelf ook niet bij namelijk.
Nee, ik heb het over Hero of Time.
Hij heeft eens een kimono en geta gekocht toen hij in Japan was en had deze aan.

• ShitHappens
D4NG3R schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 15:23:
[...]

Ardana was niet mee dit jaar ;)

• DaMei
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-07 13:33
Leuke mail, leuk om mijn foto's terug te zien bij de sfeerimpressie :)

www.inthenapoftime.com - Bordspellen | Fan van koffie

Verwijderd

DaMei schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 17:18:
Leuke mail, leuk om mijn foto's terug te zien bij de sfeerimpressie :)
Zeer gave foto's hoor _/-\o_

• hjvg
  • Laatst online: 10-09 09:45
vond somming vragen wat lastig te beantwoorden in de enquete zoals ga je volgend jaar weer mee. kon aleen ja of nee antwoorden. op dit moment zal ik het nog niet weten vond het echt wel een leuke dag en voor de prijs van de earlybird tickets vond ik de prijs zeker niet te hoog (vraag was volgens mij hoe vond je de prijs? ik als earlybird goed. denk dat ik hem anders aan de dure kant had gevonden)
gamescom viel mij klein beetje tegen dus jah op dit moment vind ik nog moeilijk te zeggen als ik mee ga of niet
Pagina: 1 ... 16 ... 18 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Railpromo verzamelt de foto's hier: https://www.flickr.com/groups/2797132@N25/pool/