Wrist gestures worden overgenomen en verder gebruuikt.
Logisch, on screen knoppen zijn gewoon onnodig gebruik van je schermruimte.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
De gestures zijn niet ter vervanging van knoppen, maar ter vervanging van swipe-gestures. Het voordeel is dat je het horloge kan bedienen terwijl je je handen voor andere dingen gebruikt.Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:13:
Wrist gestures worden overgenomen en verder gebruuikt.
[ Voor 7% gewijzigd door Kiwi op 28-05-2015 19:16 ]
Zover ik weet zijn die gestures niet ter vervanging van swipe, maar als aanvulling op. Zelf zou ik het niet zo snel gebruiken, maar als je net vieze/vettige handen hebt, of je heb iets in de andere hand waardoor swipen lastig wordt dan is het wel handig.Kiwi schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:15:
[...]
De gestures zijn niet ter vervanging van knoppen, maar ter vervanging van swipe-gestures. Het voordeel is dat je het horloge kan bedienen terwijl je je handen voor andere dingen gebruikt.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Oeps, inderdaad niet ter vervanging.Moi_in_actie schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:17:
[...]
Zover ik weet zijn die gestures niet ter vervanging van swipe, maar als aanvulling op. Zelf zou ik het niet zo snel gebruiken, maar als je net vieze/vettige handen hebt, of je heb iets in de andere hand waardoor swipen lastig wordt dan is het wel handig.
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Weave is inderdaad zeer algemeen, inderdaad via JSON. Alleen Brillo en die app die ze lieten zien zijn misschien wel gelimiteerd.Moi_in_actie schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:25:
Ik denk van niet. De stukjes van Weave waren (of leken heel veel op) JSON, iets wat al heel veel gebruikt wordt. Het lijkt me in ieder geval iets wat je makkelijk kunt implementeren op andere platforms.
[ Voor 10% gewijzigd door Kiwi op 28-05-2015 19:33 ]
Verwijderd
Het is gelukkig optioneel.Balance schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:36:
Dat hoe Now on Tap jouw berichten analyseert is tegelijk eng en fantastisch... Moet je nagaan dat ze dit met alles van je kunnen. En wat ze over 5 jaar met deze informatie kunnen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2015 19:43 ]
Dat dacht ik ook meteen, maar het is natuurlijk net zo goed mogelijk dat dit ergens gebruikt wordt zonder dat je het door hebt.
idd zegjip_86 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:50:
Holy shit, unlimited storage op Google Photos
Gaat DropBox niet leuk vinden.
Starts rolling out later today zei hijKiwi schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:51:
TODAY, alleen nog niet nu, want de site is nog steeds in ontwikkeling
Was al een tijd geleden aangekondigd dat Google+ en Google Photos gescheiden verder zouden gaan ja.xabre16v schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:53:
Google Photos lijkt meer zeer interessant. Meteen einde van Google Plus Photos lijkt mij.
Bij Google+ photos wel ja. De nieuwe Google Photos is unlimited (tot max 16mpixel).Don Roberto schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 19:59:
Je kan 16 megapixel foto's opslaan, maar als ik het goed bekijk lijkt het erop dat dit wel ten kostte gaat van je ruimte. Onder drive zie je ook het volgende staan:
"Google+ Foto's:
Foto's groter dan 2048 x 2048 pixels nemen opslagruimte in beslag. Alles kleiner dan dat formaat is gratis."
Dit is de oude Google+ Photo's.
Hoeveel storage gaat dit wel niet kosten vraag ik me dan af
[ Voor 34% gewijzigd door Balance op 28-05-2015 20:07 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Li1quid op 28-05-2015 20:06 ]
[ Voor 12% gewijzigd door Smultie op 28-05-2015 20:07 ]
Ik vraag me af hoe Offline Maps in z'n werk gaat. Ik denk niet de je een heel land offline kan binnen harken zoals bij Nokia HERE.Balance schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:06:
Nokia Here Maps koste zo'n 300MB voor heel Nederland. Google zal wel iets meer zijn, richting de 500MB gok ik.
Het zijn alleen maar vectoren en tekst (satelliet wordt niet opgeslagen), beide kosten maar heel weinig ruimte.
Scheelt vooral energie als je niet constant je mobiele netwerk actief hoeft te houden. En minder dataverbruik is altijd beterKiwi schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:11:
Om eerlijk te zijn kan het me ook eigenlijk niet zo heel veel schelen, internet is hier ondertussen zo wijd verkrijgbaar dat ik er zelf nog nooit behoefte aan heb gehad.
Volgensmij gewoon een vooraf bedachte titel, is nog niet langsgekomen in ieder geval.MRDude22 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:12:
http://www.nu.nl/mobiel/4...en-nieuwe-chromecast.html
Toch nog een nieuwe Chromecast?
Nu.nl is nou niet de meest geïnformeerde speler in deze wereld.MRDude22 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:12:
http://www.nu.nl/mobiel/4...en-nieuwe-chromecast.html
Toch nog een nieuwe Chromecast?
Ik hoop nog steeds op een betere integratie van remote git repositoriesBalance schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:15:
Nieuwe Android Studio (1.3) ziet er goed uit!
...het understatement van het jaarSmultie schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:13:
[...]
Nu.nl is nou niet de meest geïnformeerde speler in deze wereld.
waarom ze dat dan ook in de titel zetten.. dan moet je wel heeel zeker zijn lijkt mijMoi_in_actie schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:16:
[...]
...het understatement van het jaar(zeker op Android gebied)
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
of het is gewoon waarheid, neem het nou gewoon aanMoi_in_actie schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:16:
[...]
...het understatement van het jaar(zeker op Android gebied)
«Nooit geschoten is altijd mis»
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Mijn livestream draait al 2+ uur vloeiend op 1080p. Kan Apple wat van leren!Joostlek schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:27:
Damn, livestream staat op 144p, ik zet op 360p gaat me hele laptop trippen, dat wordt dus geen live stream
Met of zonder telefoon erin
"gratis". Een ticket kost nog steeds 900 dollar...Balance schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:30:
Op zich is het helemaal niet erg als ze stoppen met $1000+ devices weg te geven. Op een gegeven moment kwamen mensen alleen nog maar voor de gratis apparatuur, dat moet je ook niet willen
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Mensen die toegang tot zo'n event kunnen betalen, zouden inderdaad geen gratis hardware moeten krijgenBalance schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:30:
Op een gegeven moment kwamen mensen alleen nog maar voor de gratis apparatuur, dat moet je ook niet willen
Ik dacht dat vorig jaar alleen Cardboard werd meegegeven, maar blijkbaar mochten ze kiezen tussen een LG G Watch en de Samsung Gear Live. Ook kregen ze een aantal maanden later de Moto 360 thuis gestuurd.Joostlek schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:32:
Hoeveel kost zo'n ticket en wat gaven ze voorgaande jaren weg dan?
Ik zou iets meer investeren en een plastic versie kopen, inclusief hoofdband, dat maakt het een stuk prettigerSmultie schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:37:
Heb me nooit zo verdiept in Google Cardboard, maar ziet er eigenlijk wel heel vet uit. Maar eens zo'n Cardboard 2 bestellen straks
2011
|
Vreemd, een 2$ cardboard uit china werkte perfect voor me.DGonlag2 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:42:
Zo'n cardboard kreeg ik bij een open dag op de HAN. Was 99% hetzelfde, maar dan natuurlijk groot het HAN logo op geprint.
Is gewoon zooi, werkt voor geen meter. Maarja, in die van de HAN zaten dan ook wel crappy plastic lenzen, weet niet hoe dat bij de Google Cardboard zit.
Die kartonnen dingen werken prima hoor..DGonlag2 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:42:
Zo'n cardboard kreeg ik bij een open dag op de HAN. Was 99% hetzelfde, maar dan natuurlijk groot het HAN logo op geprint.
Is gewoon zooi, werkt voor geen meter. Maarja, in die van de HAN zaten dan ook wel crappy plastic lenzen, weet niet hoe dat bij de Google Cardboard zit.
Dat hoopte ik ook welCarfanatic schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:57:
Niks over een chromecast opvolger of nieuwe Nexus devices. Was toch een beetje de verwachting of zit ik daar naast?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Was 100% gegarandeerd volgens sommigen hierCarfanatic schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 20:57:
Niks over een chromecast opvolger of nieuwe Nexus devices. Was toch een beetje de verwachting of zit ik daar naast?
Galaxy Gio > Galaxy S Plus > Nexus 5 > Galaxy S7 Edge > iPhone Xs Max + Apple Watch Series 4 > iPhone 14 Pro
Automatisch taggen?Sloeser schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 22:16:
10 minuutjes aan het spelen met de photos app, dat automatisch taggen werkt wel geweldig zeg!
Wanneer je backup aanzet in de nieuwe app en vervolgens op de seach button drukt ordert hij automatisch je foto's. Ik kan bijvoorbeeld 'eten' selecteren en dan laat hij alle food pictures zien die ik met mn foon gemaakt heb, zo kun je makkelijk zoeken of albums bekijken. Je hoeft zelf niets in te delen dus, gaat automatisch!
Heb hem uit de Play Store. Je kan hem opzoeken en dan staat er een update knop bij.McJawesome schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 22:39:
Waar kan je de nieuwe Google Photos app van hebben? Van de Play Store of via een apk
Nickname does not reflect reality
[ Voor 55% gewijzigd door xabre16v op 28-05-2015 23:16 ]
Hier dezelfde vraag. Maakt wel prima zoeken mogelijk op plaats en bepaalde thema's zoals pretpark e.d. Zoeken aan de hand van mensen is ook hier vooralsnog geen optie. Is dit in Nederland niet beschikbaar of is dit toekomstmuziek?McJawesome schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 22:54:
Ik heb nergens de mogelijkheid om mensen te kunnen taggen. Hoe doen jullie dat?
Dat is nou het fijne van Android, dan installeer je gewoon een andere app drawer xDMizgala28 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:11:
Het gaat echt waardeloos slecht met de stock app drawer, van 5x5 naar 5x4 in lollipop naar 5x3 in M, zijn ze dronken bij Google of zo?
Straks neemt 1 grote icoon per keer de scherm ruimte in, net als op een oude Nokia van mij...
Klopt, maar snap je mijn punt? Ik vind een andere app drawer geen probleem, het gaat er meer om dat deze keuze van google vaag is.DennusB schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:17:
[...]
Dat is nou het fijne van Android, dan installeer je gewoon een andere app drawer xD
Ja, ik snap het wel. Ben ook wel benieuwd naar hun achterliggende reden hiervoor!Mizgala28 schreef op vrijdag 29 mei 2015 @ 10:24:
[...]
Klopt, maar snap je mijn punt? Ik vind een andere app drawer geen probleem, het gaat er meer om dat deze keuze van google vaag is.
[ Voor 4% gewijzigd door MenN op 29-05-2015 12:33 ]
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark
Naar de bioscoop? => gebruik de app op Byoscoop.nl
Verwijderd
Het werkt probleemloos op BlackBerry, ios en wp.JJ93 schreef op donderdag 28 mei 2015 @ 22:18:
Het implementeren van de nieuwe permission requests gaat leuk worden...
Alleen Cardboard, en dat is maar goed ook.Boy schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:16:
wat hebben de bezoekers gekregen dit keer eigenlijk? Alleen de Cardboard?
Het zal vast wel goed te implementeren zijn voor Android M zelf. Maar je moet nog steeds oudere versies supporten, dus ik ben benieuwd hoe Google dat gaat regelen dit keer.Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 12:20:
[...]
Het werkt probleemloos op BlackBerry, ios en wp.
Denk dat dat best heel erg mee gaat vallen.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq