Hierbij de replays van gisteravond! Alle replays hebben overigens weer bugs: niet werkende shifter en sommige mederacers zijn niet te zien
Eerste race, die tevens gepland was, was Formule C op Catalunya GP. Spannende race, maar kende ook helaas wat foutjes van mijn kant. Ook een keer tegen Ithric gebotst waardoor mijn stuurinrichting naar de knoppen was, langzamer moest rijden en de pit in moest. Daardoor een plaats moeten inleveren en 9e geworden. Als je trouwens goed oplet heb ik te maken met een mederacer die dus niet in beeld komt door de bug..
Daarna gingen we over op random races. De tweede race vond plaats op het heerlijke circuit Watkins Glen GP. We gingen op de 'schone' toer met hybrides: de Aston Martin Rapide S Hydrogen Hybrid.
Had hier de smaak goed te pakken, maar door het gewicht van de auto moest je op tijd remmen. Een kleine fout lag snel op de loer. Daarnaast was de top 3 een erg spannende race! Helaas nog wel 3e geworden door kleine foutjes
De laatste race bleven er nog vier man over en hebben we alvast wat geoefend op Silverstone GP, maar dan met Formule C auto's. Spannend duel met Itrhic(?) gehad. Maar door zijn spin werden mijn laatste ronden een beetje saai, dus deze heb ik eruit gelaten