Dan ga je er ook wel vanuit dat ze daar gericht op zoeken. Maar ik doel meer op de clouddiensten waarvan ook specifiek in de voorwaarden staat dat wat je upload minimaal een beetje gebruikt kan worden. Een flink aantal grotere spelers varieert wat dat betreft vaak van voorwaarden en het is zo wazig dat je moeilijk op de hoogte kun blijven.
Overigens heb ik ook gewoon foto's op Flickr staan, daarvan waren de voorwaarden in orde. Echter heb ik al een tijd niet meer gecontroleerd of dat nog steeds het geval is. Foto's waarvan je niet wilt dat ze ooit in andere handen vallen (bijv. intiem) maak ik gewoon niet, en als ik ze had kwamen ze zeker niet op iets als Flickr terecht. Zelfs niet versleuteld in de cloud. Wat eenmaal op internet staat gaat er nooit meer af.
Overigens heb ik ook gewoon foto's op Flickr staan, daarvan waren de voorwaarden in orde. Echter heb ik al een tijd niet meer gecontroleerd of dat nog steeds het geval is. Foto's waarvan je niet wilt dat ze ooit in andere handen vallen (bijv. intiem) maak ik gewoon niet, en als ik ze had kwamen ze zeker niet op iets als Flickr terecht. Zelfs niet versleuteld in de cloud. Wat eenmaal op internet staat gaat er nooit meer af.
[ Voor 38% gewijzigd door Gonadan op 17-07-2015 13:37 ]
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8