Dank je wel voor je reactie.
Ik heb even met GPU-Z gekeken en daar staat toch echt dat mijn videokaart op PCI-E (3.0) x16 zit. Verder zou ik nog kunnen kijken om het BIOS te updaten, maar gaat de activatie (aa-oem) dan niet de mist in? Deze controleert toch het BIOS?
Ik heb even een testje gedaan om de resolutie van 1440p naar 720p te zetten en alle haperingen zijn direct verdwenen en het spel loopt op 720p volmaakt vloeiend. Er is op de een of andere manier ergens een flinke bottleneck in mijn systeem. Hij kan 1440p op de een of andere manier niet aan. Andere games lopen prima. The Witcher 3 heeft de laatste update en is versie 1.31.
Daarentegen werkt de Valley benchmark zoals het hoort en behaal ik een score die bij mijn gtx1080 past. In Valley functioneert mijn kaart dus wel goed, dus aan de grafische kaart zelf ligt het niet.
het is echt in The Witcher 3 iets wat niet wil.
In de betrouwbaarheidsconsole staan er geen fouten.
Weird allemaal. Ik ga het nog even aanzien en mocht een BIOS update niets uithalen dan zal de PC misschien weer terug moeten naar Levix. Dat zou vervelend zijn want dit zou de 2e keer worden en ik ben bang dat ze weer niks zullen vinden. Daar zijn de klachten te vaag voor.
Gelukkig heb ik veel geduld

maar leuk is anders.
Nu heb ik het even heel druk op mijn zaak, maar na de vakantie gaat er weer een telefoontje naar Levix. Dat het de voeding zou kunnen zijn betwijfel ik omdat andere games wel goed lopen en ik rustig uren achtereen kan gamen zonder foutmeldingen.
Godzijdank heb ik nog garantie tot volgend jaar april. Ik ga niet klooien in mijn kast. Ze lossen het maar op anders gaat het hun geld kosten en niet mij.
Sorry, was gisteren even chagrijnig, vandaar mijn bombastische reactie. Niets tegen jullie
[
Voor 16% gewijzigd door
jimh307 op 02-06-2017 14:17
]