Hallo
vandaag krijg ik een email van versio dat ik mijn online portomonee moet aanvullen voor een domeinnaam verleging ( waar ik nooit om gevraagd heb) nu zie ik dat automatisch verlengen aanstond bij het aflopen van een jaar.
Echter zie ik het niet meer zitten bij versio omwille van verschillende problemen en hun service.
Nu staat er in de email:
Ik heb nooit zelf om een automatische verlenging gevraagd en heb de automatische verlegning stop gezet maar ik vrees dat dit te laat is.
Zijn er nog opties voor mij ?
vandaag krijg ik een email van versio dat ik mijn online portomonee moet aanvullen voor een domeinnaam verleging ( waar ik nooit om gevraagd heb) nu zie ik dat automatisch verlengen aanstond bij het aflopen van een jaar.
Echter zie ik het niet meer zitten bij versio omwille van verschillende problemen en hun service.
Nu staat er in de email:
wat kan hiermee gebeuren ?Uw online portemonnee saldo is negatief.
Let er op dat uw saldo een volledig uur positief moet zijn voordat de 30e dag is aangebroken.
Indien u uw saldo niet op tijd opwaardeert dan riskeert u dat uw account offline gezet wordt. De vordering zal daarnaast uit handen gegeven worden aan een incassobureau.

Ik heb nooit zelf om een automatische verlenging gevraagd en heb de automatische verlegning stop gezet maar ik vrees dat dit te laat is.
Zijn er nog opties voor mij ?