Ik zit de afgelopen weken al met een slepend probleem. Toen ik terugkwam van vakantie zag ik dat ik bij Versio plotseling een schuld had van meer dan €30. Toen ik verder keek in mijn emails zag ik dat ik op de dag van vertrek een emailtje kreeg dat mijn Cloudbox verlengd zou worden. Vijftien dagen later was dit dus gebeurd en vervolgens kreeg ik mailtjes dat mijn 'online portemonnee'-saldo negatief was. Ik heb vandaag - 5 dagen voor de deadline waarna het doorgestuurd wordt naar het incassobureau - de schuld van €36,26 overgemaakt naar deze 'online portemonnee'. Ik heb vorige week een ticket ingeschoten bij de helpdesk van Versio.
Daarom reageerde ik als volgt:
Mijn ticket werd verplaatst naar de 'administratieve afdeling' van Versio, ofwel direct naar 'directeur' Reshad Bashir. Ook hij wilde me niet echt helpen; de Cloudbox werd geheractiveerd en dat was alles. Ik reageerde dus:
Dezelfde dag nog was er een reactie op deze ticket.Waar gaat uw vraag over?:
Ik heb een klacht over Versio
Wat is het probleem dat u heeft ervaren?:
Toen ik gisteren terugkwam van vakantie kwam ik er achter dat tijdens mijn Cloudbox omgeving tijdens mijn vakantie is verlengd. Hierdoor kwam mijn 'online portemonnee' saldo negatief te staan. Ik heb de Cloudbox 3 maanden geleden met de actiecode gekocht om het te proberen. Ik wil er echter niet mee verder. Ik heb de Cloudbox inmiddels ook opgezegd. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen en het saldo van mijn online portemonnee kunnen herstellen.
Hoe zorgen wij er voor dat u weer tevreden wordt?:
Volledige restitutie van de kosten die ik niet heb willen maken.
Ik heb helemaal geen automatische verlenging aangezet. Dat hebben zij gedaan. Ik heb met een kortingscode een Cloudbox besteld om het eens te testen en dat slechts voor de opgegeven periode. Het is nooit mijn bedoeling geweest de Cloudbox langer te gebruiken en ik heb dus nooit deze automatische verlenging aangezet. Bovendien gebruikte ik de Cloudbox niet, dus er is ook geen sprake van dat ik alsnog geprofiteerd heb van de tijd dat de Cloudbox onterecht 'van mij' was.Bedankt voor uw e-mail.
U had de automatische verlenging aangezet voor de Cloudbox. U krijgt dan 15 dagen voor verloopdatum in dit geval een e-mail om dit tijdig uit te zetten mocht u de Cloudbox niet meer nodig hebben.
Een automatische verlenging kunnen we helaas zo niet terugdraaien. U kunt deze Cloudbox eventueel ter overname aanbieden via ons forum.
Mocht u verder nog vragen hebben dan helpen wij u uiteraard graag verder.
Daarom reageerde ik als volgt:
Ik dreigde dus een beetje, want dat is vaak de beste manier om een helpdesk aan de gang te brengen. En jawel, het werkte:Ik heb gezocht in mijn e-mail. Er is inderdaad een vaag mailtje binnengekomen over deze verlenging. Helaas kwam dit mailtje op 28 juni, toen ik al op vakantie was. Het is spijtig dat jullie zo weinig controle hebben over jullie eigen systemen; bovendien kan ik mijn cloudbox niet meer aanbieden omdat ik hem reeds heb opgezegd. Ik betreur het dat mijn zaken met Versio op deze manier in de soep zijn gelopen, ik zal voortaan wel drie keer nadenken voordat ik met jullie in zee ga voor mijn volgende projecten.
Echter is dat niet wat ik wilde. Ik wilde mijn geld terug, die Cloudbox kon naar de duivel lopen. Ik had dat ding niet nodig.Bedankt voor uw reactie.
Ik zal bij onze administratie nagaan hoe we dit kunnen oplossen en of we Cloudbox***** alsnog kunnen heractiveren voor u.
Mijn ticket werd verplaatst naar de 'administratieve afdeling' van Versio, ofwel direct naar 'directeur' Reshad Bashir. Ook hij wilde me niet echt helpen; de Cloudbox werd geheractiveerd en dat was alles. Ik reageerde dus:
Sta ik hier in mijn recht? Ik heb nooit zelf op 'automatisch verlengen' gedrukt, maar ik heb het ook niet uitgezet. Versio stelt een ultimatum; binnen een maand betalen en anders komt een incassobureau de kosten innen. Ik heb daarom nu het geld overgemaakt in de hoop dat Versio dit terug overmaakt. Ben ik mijn geld voor eeuwig kwijt of maak ik een goede kans het alsnog terug te krijgen?Echter is dat niet waar ik om gevraag heb. Ik heb gevraagd om stornering van het volledige bedrag. De eerlijkste manier lijkt mij om mijn Online Portemonnee-saldo naar €0 te brengen en de Cloudbox te verwijderen. Anders zal ik mij helaas genoodzaakt zien mijn volgende projecten - die mogelijk meerdere cloudboxen nodig hebben - niet meer bij Versio onder te brengen.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED