Veel karma badges

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:18
Anoniem: 93012 in "[Philips Hue] Ervaringen & discussie"

Als je hier de badges uitklapt met het pijltje naar beneden schuift de hele lijst onder de badge van de volgende poster door. Sowieso is het denk ik misschien niet heel handig om voor elk afzonderlijk Hue product een badge toe te kennen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ntJEtWp.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spookie
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06 09:47
Dat ligt in mijn ogen aan de aantal tags die een topic kent, in mijn ogen moet dit langzaam verholpen worden, door overbodige tags te (laten) verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-07 17:46

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Het enige technische probleem dat ik daar zie is dat de badge van de lagere post over de dropdown van de post daarboven gerenderd wordt. :P Dat er zo veel tags aan het topic gekoppeld worden, daar valt verder developmenttechnisch weinig aan te doen.

[ Voor 28% gewijzigd door NMe op 12-05-2015 13:44 ]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:18
Ging inderdaad om die rendering, met een kleine feedbackaanvulling dat het misschien niet helemaal handig is om voor elk soort product badges uit te delen. Denk dat alleen de tag Philips Hue en evt verlichting al afdoende zouden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:54

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ik vraag me vooral af hoe zinnig het is om tientallen individuele producten aan zo'n algemeen Hue topic te koppelen. Koppel gewoon het merk en productserie en klaar ben je.

Je weet tenslotte niet eens in hoeverre reacties in dat topic daadwerkelijk op al die producten slaan en nu wordt je dus ook Karmakoning van de Hue tafellamp, terwijl je misschien alleen post over de hanglamp (en hue in het algemeen).

[ Voor 40% gewijzigd door Orion84 op 12-05-2015 13:49 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

True. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:37

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Maar zo heb je meer topics waar best onzinnige tags in zitten, Diablo 3 topic bijvoorbeeld:
Games
, Muizen
, Muismatten
, Activision Blizzard
, Apple
, Mac OS X
, Blizzard
, Blizzard Entertainment
, Steelseries
, Battlenet
, Diablo
, Hack and slash
, Pc-game
, Rpg
Apple, muismatten, muizen, ja het is een input, maar echt voor de game?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-07 21:56

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Orion84 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:48:
Ik vraag me vooral af hoe zinnig het is om tientallen individuele producten aan zo'n algemeen Hue topic te koppelen. Koppel gewoon het merk en productserie en klaar ben je.

Je weet tenslotte niet eens in hoeverre reacties in dat topic daadwerkelijk op al die producten slaan en nu wordt je dus ook Karmakoning van de Hue tafellamp, terwijl je misschien alleen post over de hanglamp (en hue in het algemeen).
Inderdaad, het zelfde geldt voor het algemeen threads, zoals bijv:
Voeding advies en informatie topic - Deel 30 (allemaal aparte voedingen gekoppeld, ipv de merken/productseries)
[TFT] Dell UltraSharp Serie - Deel 20 (allemaal aparte ultrasharp monitoren gekoppeld ipv de productserie)

En zo zijn er nog veel meer threads met dit probleem.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:53:
Maar zo heb je meer topics waar best onzinnige tags in zitten, Diablo 3 topic bijvoorbeeld:
[...]
Apple, muismatten, muizen, ja het is een input, maar echt voor de game?
Die zijn inderdaad redelijk debiel bij dat topic. Misschien is dit een heel goed moment voor de crew om nog eens kritisch naar de gelinkte tags bij grote topics te kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

NMe schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:55:
[...]

Die zijn inderdaad redelijk debiel bij dat topic. Misschien is dit een heel goed moment voor de crew om nog eens kritisch naar de gelinkte tags bij grote topics te kijken. :)
Denk het ook ja en in beide richtingen want ik kwam net ook het grote Nikon objectieven topic tegen waar geen enkele tag aan hing, zelfs niet het merk Nikon.

Aandachtspuntje is wel dat zonder het koppelen van individuele producten, de topics niet terug te vinden zijn in de forum tabs in de PW:
pricewatch: Nikon AF-S DX 16-85mm f/3.5-5.6 G ED VR

Je moet dan eerst doorklikken naar de productserie (die ik zojuist aan dat topic heb gekoppeld) om het 2015 objectieven topic te vinden: http://tweakers.net/serie/1242/af-s-dx/forum/

[ Voor 34% gewijzigd door Orion84 op 12-05-2015 13:59 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 27-06 21:16
Inderdaad zijn sommige topics compleet niet getagd, maar ik kwam net de tag 'ervaring' tegen. Niks mis met deze tag, maar om karmakeizer van 'ervaring' te worden, lijkt mij ook wel weer bijzonder ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Mja, "ervaring", "probleem" en "vraag" moeten dood. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 03-07 12:49

Sebazzz

3dp

Wie wilt er geen probleemkoning zijn :p

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-07 09:53

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Orion84 schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 13:57:
[...]

Je moet dan eerst doorklikken naar de productserie (die ik zojuist aan dat topic heb gekoppeld) om het 2015 objectieven topic te vinden: http://tweakers.net/serie/1242/af-s-dx/forum/
We moeten er gewoon voor zorgen dat content over de productserie ook terugkomt bij het product. Dat lijkt me conceptueel correct. Als content generiek over een productserie gaat dan gaat het ook over de producten in die productserie. Ik ga hier een ticket voor aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:51

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

NMe schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 14:06:
Mja, "ervaring", "probleem" en "vraag" moeten dood. :P
Déjà vu

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
edit: never mind, antwoord op eigen vraag al gevonden.

[ Voor 90% gewijzigd door SmokingCrop op 13-05-2015 03:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inspector
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-07 16:46
Layout bugje met de lijst onder de andere lijst is iig verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vickiieee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-06 11:56

Vickiieee

Kritische lezer.

Het is dat ik er te lui voor ben, maar ik voorzie een gigantisch probleem met de badges. Er zijn er namelijk serieus VEEL TE VEEL. Dit is onzinnig. Een aantal grotere 'kapstopk'-badges waar een paar specifiekere onder hangen is voldoende. (Denk aan: Corsair, met daaronder dan bijv. SSD's, kasten, voedingen etc. etc.)

Zoals hierboven al aangegeven wordt: het is compleet debiel dat er voor elke HUE lamp van philips een badge is. WAAROM in hemelsnaam? :') Alsof het überhaupt nut heeft.

Trotse winnaar van het 'Captain Obvious lintje' van 07-10-2015!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Er is niet zoveel mis met 1 badge per product, het probleem zit hem er in dat er topics zijn die een hele familie aan producten bespreken en al die producten gekoppeld hebben aan het topic.

Daarmee verzamel je dus met elke post karma op al die onderwerpen en bovendien worden dan dus al die badges getoond.

Dat lost vanzelf op als we dergelijke grote topics ontdoen van al die gedetailleerde koppelingen. Ten eerste verzamelt er dan vrijwel niemand meer karma op alle producten uit een serie en ten tweede worden al die badges dan sowieso niet meer getoond.

En voor die HUE lampen is het wellicht niet interessant om per product te weten wie er verstand van heeft, maar met andere soorten producten is dat natuurlijk wel degelijk interessant.

[ Voor 14% gewijzigd door Orion84 op 18-05-2015 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-07 21:56

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Orion84 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:33:
Dat lost vanzelf op als we dergelijke grote topics ontdoen van al die gedetailleerde koppelingen. Ten eerste verzamelt er dan vrijwel niemand meer karma op alle producten uit een serie en ten tweede worden al die badges dan sowieso niet meer getoond.
En wanneer is dat dan :? want het is ondertussen al in meerdere topics door meerdere mensen benoemd, maar ik zie ondertussen niks veranderen in de topics waar belachelijk veel getagt is.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zo gek lang is het nieuwe systeem nog niet live. Het evalueren van een beta-project gaat doorgaans niet over één nacht ijs. Er moet worden bekeken wie welke topics onder handen kan/wil nemen en of er eventuele nadelen zijn aan het verwijderen van tags (koppeling met PW, blogs, gerelateerde content lijstjes, iets anders?).

Gelukkig is het allemaal wel retroactief op te lossen: tags weg = badges weg = probleem weg. Liever een paar weken naar wat veel gestackte badges kijken en in één keer een blanket oplossing ipv twee keer tijd kwijt zijn want nazorg nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84

Orion84

Fotogenie(k)?

Exact :)

Pagina: 1