ik vond hetd_star schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:53:
[...]
Overigens vind ik het wel jammer dat Wesley,spoiler:als Fisks rechterhand, het eerste seizoen niet overleeft. De kille, zakelijke, berekende benadering waarmee hij zowel slachtoffers als bondgenoten van zijn baas benadert, vond ik erg tof om te zien. Hij voegde echt wat toe aan de dreiging die van Fisk's organisatie uit gaat.
[...]
spoiler:
ook echt heel jammer dat Wesley dood ging. Ik vond hem het geweldig spelen, en ook een geweldig karakter! Ik had op een gegeven moment het idee dat hij ooit Fisk zou vermoorden o.i.d. en de business over zou nemen.
In een van de eerste afleveringen kenden we de naam Fisk nog niet, en had hij het de hele tijd over "My Employee", toen dacht ik dat hij dat deed om zichzelf niet bekend te maken als mastermind achter de operatie, maar helaas bleek hij niet het brein te zijn
In een van de eerste afleveringen kenden we de naam Fisk nog niet, en had hij het de hele tijd over "My Employee", toen dacht ik dat hij dat deed om zichzelf niet bekend te maken als mastermind achter de operatie, maar helaas bleek hij niet het brein te zijn
I haven’t slept for three days, because that would be too long.