I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Het nieuwe seizoen van Daredevil staat er op

Zo wordt er meteen voor me bepaald wat ik dit weekend ga doen
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Aangezien zowel Iron Fist als Luke Cage gecancelled zijn, was dat hetsewer schreef op vrijdag 19 oktober 2018 @ 15:54:
Ik vond het laatste seizoen van Iron Fist niet slecht. Bij die van Luke Cage had ik echt moeite om doorheen te komenBen benieuwd naar daredevil, vond seizoen 2 een heel stuk minder dan 1.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Zit nu halverwege S03 van Daredevil.. Mag wel wat meer actie komen.
S1 en (in iets mindere mate) S2 vond ik erg sterk.
Anoniem: 224360
Weet niet waar je zit, maar wij vinden dit seizoen echt enorm sterk. Vanaf de helft tot episode 11 echt ijzersterk, nu nog 11 tm 13 afkijken.Schimanski81 schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 17:57:
Tot nu toe erg matig seizoen. Sterker nog: als dit seizoen 1 zou zijn was ik al afgehaakt inmiddels.
S1 en (in iets mindere mate) S2 vond ik erg sterk.
Ik geef toe dat S03 een erg lange aanloop heeft; vanaf de 7e aflevering begint alle actie echt los te komen. Ik vond het begin dus wat langdradig maar daarna wel echt supersterk. Fisk is voor mij absoluut een van de interessantste villians. Die gast wat Dex speelt acteert zijn schizofrene (of hoe noem je dat?) persoonlijkheid zeer geloofwaardig.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik
Anoniem: 224360
Schizofreen is hij absoluut niet, hij is gewoon een enorme psychopaat/sociopaat die enkel een beetje richting had door de externe hulp die hij in het verleden kreeg. Dat hoor je ook steeds terug in de tapes, de zaken de hij moet regelen om op het rechte pad te blijven. Dat gaat dus goed mis uiteindelijk....Deathchant schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 18:43:
Ik vond juist S02 erg matig.
Ik geef toe dat S03 een erg lange aanloop heeft; vanaf de 7e aflevering begint alle actie echt los te komen. Ik vond het begin dus wat langdradig maar daarna wel echt supersterk. Fisk is voor mij absoluut een van de interessantste villians. Die gast wat Dex speelt acteert zijn schizofrene (of hoe noem je dat?) persoonlijkheid zeer geloofwaardig.
De ultieme tegenstelling met Daredevil die altijd zijn (christelijke) morele kompas volgt, ondanks de constante worstelingen daarmee.
Wel leuk om te vergelijken met de andere Marvel (anti-)helden op Netflix. Ieder doet de zaken op z'n eigen wijze en iedereen komt zichzelf ergens tegen, menselijk als ze zijn ondanks hun gaven.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Ik heb liever heldenseries en -films meer verweven met de 'realistische' wereld, dan dat er meer de focus ligt op het supernatuurlijke. Wat dat betreft was dit perfect.
Mee eens. Maak me alleen zorgen over het Netflix hakblok. Las ergens dat de kijkcijfers veel beter zijn dan Iron First en Luke Cage, maar toch flink lager dan seizoen 2.Sjurm schreef op donderdag 1 november 2018 @ 21:57:
Ik heb erg genoten van seizoen 3, sterk seizoen! Ik denk dat ik dit het beste seizoen vind tot nu toe.
Ik heb liever heldenseries en -films meer verweven met de 'realistische' wereld, dan dat er meer de focus ligt op het supernatuurlijke. Wat dat betreft was dit perfect.
Deze serie boeit mij veel meer dan die andere twee.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
En gelukkig kwam dat ook.S_Chief schreef op maandag 29 oktober 2018 @ 15:57:
Vind het wel jammer dat Luke Cage ook exit is. Iron Flop boeit mij niet zo.
Zit nu halverwege S03 van Daredevil.. Mag wel wat meer actie komen.
Vind ook dat Fisk en Dex het erg goed doen. Jammer van Nadeem, ik mocht 'em wel. En die kerel die de pakken voor Daredevil maakte, hem hoop ik ook nog wel terug te zien (geinig karakter).
Karen vond ik dit seizoen wat minder sterk, maar nog altijd beter dan Foggy.
Wat mij betreft kan er best een vierde seizoen komen, maar dat vond ik van Luke Cage ook. Gelukkig komt Jessica Jones wel weer terug. Het laatste seizoen van Iron Flop heb ik nog niet eens bekeken.
Stiekem denk ik dat het goed nieuws is, want met Luke Cage en Iron Fist kon je nog denken dat ze gecancelled werden vanwege kijkcijfers oid. Maar met Daredevil erbij lijkt mij dat de kans vrij groot is dat ze op de Disney streamingservice komen.
Ook de kwaliteit liet te wensen over. Het verhaal was wel interessant, maar niet interessant genoeg voor 13 episodes waardoor het derde seizoen vaak nodeloos traag was.
Hoe ontzettend balen ik het ook vind, geloof ik niet dat ze bij Disney terecht zullen komenTerranova schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 10:58:
Daredevil is gecancelled![]()
Stiekem denk ik dat het goed nieuws is, want met Luke Cage en Iron Fist kon je nog denken dat ze gecancelled werden vanwege kijkcijfers oid. Maar met Daredevil erbij lijkt mij dat de kans vrij groot is dat ze op de Disney streamingservice komen.
"De kans is groot dat de komst van concurrent Disney+ een grote invloed heeft op alle Marvel-projecten die op andere kanalen te zien zijn. De kans dat de huidige bikkelharde Daredevil op Disney+ terugkeert, lijkt uitgesloten gezien het geweld."
Disney+ is meer gericht op kinderen en families zo ver ik weet.
is everything cool?
Volgens mij was het zo dat er 2 varianten kwamen. 1 voor Kids en 1 algemene. Dan kunnen zulk soort series prima daar op. Of op Hulu, wat nu ook voor 60% van Disney is.FREAKJAM schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 11:56:
[...]
Hoe ontzettend balen ik het ook vind, geloof ik niet dat ze bij Disney terecht zullen komen
"De kans is groot dat de komst van concurrent Disney+ een grote invloed heeft op alle Marvel-projecten die op andere kanalen te zien zijn. De kans dat de huidige bikkelharde Daredevil op Disney+ terugkeert, lijkt uitgesloten gezien het geweld."
Disney+ is meer gericht op kinderen en families zo ver ik weet.