Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Vroeger (pre-1.0) was het een kwestie van één js-file laden en Globalize.parseDate(foo, "dd-MM-yyyy") om een datum in een bepaald formaat te valideren, nu moet je CLDR en nog wat losse JSON-files meeslepen en dan nog handmatig de juiste locale-files gaan opzoeken, ook al wil je volgens een custom format valideren.
Als je ook maar één include mist, krijg je van diep uit de krochten van cldr.js een fout door een method call op undefined, wat uiteraard geen functie is. Terug naar 0.1.3 it is.
[ Voor 25% gewijzigd door CodeCaster op 21-05-2015 18:56 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.
Moehahahah.wsitedesign schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 16:52:
Ik vervloek je, NMe! Juist de afgelopen 3 uur op agar.io zitten spelen
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Topic Warning noemen we zo'n ding.Damic schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 19:59:
Eey de uitroeptekens zijn weg uit het 'Let op" gedeelte
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

[ Voor 25% gewijzigd door Damic op 21-05-2015 21:24 ]
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Again! En ik heb er alweer nood aanElkeBxl schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:22:
Koffie! Straks verlengd weekend!
RTFM!
Je bent niet alleen
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Ik werk parttime. Zit nu al lekker thuis. Yet again een 4 dagen weekendElkeBxl schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:22:
Koffie! Straks verlengd weekend!
Vorige week hadden we dit:
Ik ga ook donderdag.Rutix schreef op donderdag 21 mei 2015 @ 17:00:
Heerlijk lekker weekend nuen volgende week moet ik dinsdag en woensdag werken en is donderdag TechDays en dan vrijdag weer vrij!
Nog meer mensen die naar de TechDays gaan trouwens? Zo ja als je een gast met een bril en in een rolstoel ziet rijden dan ben ik het waarschijnlijk
Blijf het jammer vinden dat het ieder jaar in Den Haag is. Dat is behoorlijk slecht te bereiken voor nagenoeg iedereenvelen. Logischer zou zijn ergens in/nabij Utrecht, of eventueel Amsterdam als er veel internationale sprekers zijn.
[ Voor 46% gewijzigd door Jan_V op 22-05-2015 09:20 ]
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Dying is God's way of telling you, you've been FIRED.
Ik woon op nog geen half uur fietsen (en voorheen op vijf minuten fietsen) en ga al jaren niet meerJan_V schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 08:40:
Blijf het jammer vinden dat het ieder jaar in Den Haag is. Dat is behoorlijk slecht te bereiken voor nagenoeg iedereen.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Vanaf volgend jaar mag ik gelukkig van mijn baas

[ Voor 31% gewijzigd door Voutloos op 22-05-2015 09:58 ]
{signature}

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Als ik het goed heb, krijg je een nieuwe baby
Gefeliciteerd! ^^
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Hoe oud is ze? Ik heb nog wel een goeie ruimte waar ze zeker tot 1 juli verstopt kan blijven!
Ik zie wel eens pagina's die wat filtermogelijkheden hebben en die afhankelijk van wat je kiest toch wel richting de 4 minuten gaan (veel langer en je krijgt een timeout ^^).Voutloos schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:58:
Wat voor actie in een web app heeft dan bijvoorbeeld 40s nodig?
Congrats!

Always looking for developers wanting to work with Erlang.
Gefeliciteerd.
Hoeveel tijd zit dan tussen de eerste en deze?
Heb medelijden vast met je als de vriendjes beginnen te komen!
3,5 jaar.Ryur schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:38:
[...]
Gefeliciteerd.
Hoeveel tijd zit dan tussen de eerste en deze?
Maar is daarmee de data output ook wat er daadwerkelijk nodig is?Brakkie41 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:37:
Zo even een SQL-query ge-optimized. Query loopt nu zo'n 300x sneller dan voorheen.Data output is gelijk
Gefeliciteerd! En mooi alle kleding doorschuiven. Wij moeten aan een dubbele garderobe

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Ja dat scheelt wel ja. Ware het niet dat we alle broekjes wel opnieuw moeten kopen want Loisa was een billenschuiver tot 1,5 jaar dus die heeft wat afgesletenkenneth schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:51:
[...]
Gefeliciteerd! En mooi alle kleding doorschuiven. Wij moeten aan een dubbele garderobe
We waren een keer op vakantie in Italië voor 2 weken, en we hadden bij het appartement een mooi betegeld dakterras. Na de vakantie konden we al haar leggingkjes weggooien

Ik heb 4 jongens en die slopen hun kleren al voordat het überhaupt doorgeschoven kan worden.
Het is geen uitzondering dat schoenen na 3 weken na aanschaf alweer in de container liggen. Niet te geloven gewoon.
Die leden slopen sowieso alles.
Lekker op de bank
Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info
De laatste van ons lag ook in een stuit. In de laatste 2 weken ofzo toch nog gedraaid. Mijn kindereren waren allemaal 2500 gram ofzo toen ze geboren waren dus hadden ook de ruimte om te draaienGrijze Vos schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:36:
Gefeliciteerd .oisyn. Hier is ook het tweede meisje op komst. Nog een paar weekjes te gaan. Helaas bleek bij de liggingsecho dat ze nog niet echt goed gedraaid was. Hopen dat dat nog gebeurd komende weken.
Lekker op de bank
En jij ook gefeliciteerd danGrijze Vos schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 11:36:
Gefeliciteerd .oisyn. Hier is ook het tweede meisje op komst. Nog een paar weekjes te gaan. Helaas bleek bij de liggingsecho dat ze nog niet echt goed gedraaid was. Hopen dat dat nog gebeurd komende weken.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Dochters zijn veel leuker dan zoons
Van harte!
Zelf nog 4 weken voor de eerste, geen idee of het een jongetje of meisje wordt.
Zeker als ze minimaal 18 zijn, en van een ander

Laten we in ieder geval hopen dat het dat wordt.jbdeiman schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:05:
Zelf nog 4 weken voor de eerste, geen idee of het een jongetje of meisje wordt.
[ Voor 38% gewijzigd door Dido op 22-05-2015 13:26 ]
Euh, ik bedoelde er niks dubbelzinnigs mee.
Hoeft toch ook niet?EddoH schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:27:
Euh, ik bedoelde er niks dubbelzinnigs mee.
Er zijn altijd wel hulpvaardige mensen die bereid zijn om en onschuldige opmerking van een dubbele bodem te voorzien
Ah, nee, sorry voor de verwarring. De ongepaste opmerking was volledig van mij.EddoH schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:39:
Ah zo. Ik dacht door je smiley dat het een sarcastische opmerking was en dat je mijn opmerking 'ongepast' vond.
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Yes. Het probleem zat hem in het feit dat er geen gebruik werd gemaakt van view over een view over een view. (view-ception). Door deze puinzooi werd er geen gebruik gemaakt van de indexes en liep de query zo traag.dcm360 schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 10:50:
[...]
Maar is daarmee de data output ook wat er daadwerkelijk nodig is?

Gefeliciteerd Oisyn!

[ Voor 15% gewijzigd door Swedish Clown op 22-05-2015 14:34 ]
Always looking for developers wanting to work with Erlang.

don't be afraid of machines, be afraid of the people who build and train them.
Is het dan niet handiger om te migreren naar MariaDB (welke backward compatible is met MySQL?)Caelorum schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 14:46:
ARG... Hoe moeilijk is het om een SQL CE database over te zetten naar MySql en Orchard daar netjes mee te laten werken? Als je het internet geloofd 5 min, maar mijn ervaring is nu 8 uurResultaat is wel een website die weer meer dan één request tegelijkertijd kan afhandelen (dank je Orchard 1.8...).
Overigens heeft het tijden goed gedraaid met een sql ce database, maar in Orchard 1.8 hebben ze dat dus gesloopt op de een of andere manier.
Heb ook al eens met een eerdere versie (1.2 of 1.3?) last gehad van de lokale SQL database.Caelorum schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 16:20:
Zou het graag willen, maar het is niet mijn site en ik regel de hosting niet. Als het aan mij had gelegen had ik het in Azure gepleurd met een mssql database. Nu is het een mysql server en daar moet ik het mee doen
Overigens heeft het tijden goed gedraaid met een sql ce database, maar in Orchard 1.8 hebben ze dat dus gesloopt op de een of andere manier.
Op m'n ontwikkelomgeving werkte alles prima, maar toen ik het in productie zette kreeg ik continu fouten dat er een file lock op de DB zat of andere vage fouten.
Sindsdien alleen maar 'echte' databases gebruikt voor Orchard.
Overigens ben ik tegenwoordig helemaal overgestapt naar Umbraco.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Dat van mij ook niet... maar goed dat komt maandag ps
Hier pas op dinsdag dusPrisonerOfPain schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:42:
[...]
Dat van mij ook niet... maar goed dat komt maandag ps

We are shaping the future
Ik had 's ochtends het overschot van deze maand alvast naar een spaarrekening gestort... nu staat er niet heel veel meer op m'n betaalrekening.alienfruit schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:55:
Geld al op dan?
(Normaal gesproken wordt het salaris altijd op tijd volgens schema gestort.)
Edit: Ik zie nu net dat ze de pagina geupdatet hebben met informatie over vertraging... O_O
[ Voor 9% gewijzigd door RayNbow op 22-05-2015 18:04 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Spaarrekening heeft nu weer een nieuwe mijlpaal bereikt
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
Maar goed, ik was jarig deze maand dus teveel geld uitgegeven.

Dat ze daar een heel universitair onderzoek naar moeten opstellenRayNbow schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 18:03:
[...]
(Normaal gesproken wordt het salaris altijd op tijd volgens schema gestort.)
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Op Twitter zag ik dat het ergens anders ook misging met de salarissen.Niekfct schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 22:58:
[...]
Dat ze daar een heel universitair onderzoek naar moeten opstellen
Bij mij is dat op de 23ste.Alex) schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 17:57:
Daar heb ik echt nog nooit problemen mee gehad, salaris komt normaalgesproken de 25e van de maand binnen. Als dat een weekend- of feestdag is, dan komt het geldschip de laatste werkdag ervoor binnengevaren.
Ik heb het gisteren al gestort gekregen. Maar het vakantiegeld komt volgende maand pas.
let the past be the past.
Als het draait dan draait het tot in de eeuwigheid. Maar voor die tijd... brrrr.
Het zal wel er aan liggen dat ik niet vaak genoeg met Linux werk, maar altijd is het weer googlen waarom bepaalde commando's niet werken, of hoe het ook alweer zat. Oh en er achter komen dat een .zip file natuurlijk niet geaccepteerd wordt (hoe dom kan ik zijn als sukkelige eindgebruiker).
Maar goed, de server draait weer. En hopelijk hoef ik er 10 jaar niet naar om te kijken.
Ow nee... want recent zijn er toch security problemen geconstateerd en moet zelfs Linux er aan geloven dat er updates zijn. Kak.

/rant.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
Ik heb linux zo ingesteld dat security updates automatisch geinstalleerd wordenMotrax schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:43:
Wat is Linux toch altijd weer geklooi. ALTIJD.
Als het draait dan draait het tot in de eeuwigheid. Maar voor die tijd... brrrr.
Het zal wel er aan liggen dat ik niet vaak genoeg met Linux werk, maar altijd is het weer googlen waarom bepaalde commando's niet werken, of hoe het ook alweer zat. Oh en er achter komen dat een .zip file natuurlijk niet geaccepteerd wordt (hoe dom kan ik zijn als sukkelige eindgebruiker).
Maar goed, de server draait weer. En hopelijk hoef ik er 10 jaar niet naar om te kijken.
Ow nee... want recent zijn er toch security problemen geconstateerd en moet zelfs Linux er aan geloven dat er updates zijn. Kak.![]()
/rant.
Nothing to see here!
Security updates automatisch installeren, en in het geval van een Debian based, sowieso apticron installeren zodat je mailtjes krijgt van beschikbare updatesMotrax schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 12:43:
Wat is Linux toch altijd weer geklooi. ALTIJD.
Ow nee... want recent zijn er toch security problemen geconstateerd en moet zelfs Linux er aan geloven dat er updates zijn. Kak.![]()
/rant.
Want dat moet ik nog bekijken, zucht.
☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |
op m'n visitekaartje zetten.I'm CTO, bitch!
Mijn visitekaartjes zijn altijd te klein voor al m'n ego'sFiresphere schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 16:52:
Ik ga't gewoon doen.
[...]
op m'n visitekaartje zetten.
visitekaartje van een A2 maken dan?gekkie schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 16:57:
[...]
Mijn visitekaartjes zijn altijd te klein voor al m'n ego's
Grotere visitekaartjes of een kleiner ego dus.gekkie schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 16:57:
[...]
Mijn visitekaartjes zijn altijd te klein voor al m'n ego's
Meh probeer het juist maar een beetje onder m'n tig petten te houden
Als mejeffrouw die sjouwt met alle handtassen vol koffie klinkt het misschien wel leuk om ook chef inkoop te zijn .. maar met de CTO pet staat het misschien toch weer minder om ook door het leven te gaan als postkamer sloofje.
Enige ontbrekende pet is de handige happiness manager die tevens oraal buitengewoon vaardig is

@hieronder,
Inderdaad dat is altijd mooi
[ Voor 53% gewijzigd door Yemoke op 23-05-2015 19:19 ]
Ik heb altijd inspiratie voor dingen om te programmeren. Maar dan heb ik geen tijd.
En nu heb ik tijd. Maar geen ideeën...
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Je meetingmanage site fixen is een ideeF.West98 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:25:
FFFUUUUUU
Ik heb altijd inspiratie voor dingen om te programmeren. Maar dan heb ik geen tijd.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
[ Voor 21% gewijzigd door Alex) op 24-05-2015 01:03 ]
Nooit manual dingen in de DB aanpassen. Ik wou een FK cascade delete laten doen, maar dat kon niet en toen verdween de hele FK. Dat wist ik niet, dus ik leuk data verwijderen en toen ging het mis.
Het werkt weer hoor
Nog erger, Engels en Nederlands door elkaar

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Nooit opgemerkt. De rest is echt allemaal Engels
Ga maar snel refactoren danF.West98 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 02:52:
[...]
Nooit opgemerkt. De rest is echt allemaal Engels(ok ok, behalve de .NET Controller functienamen, maar dat is voor de URL's)
Dat kun je ook oplossen met attribute based routing.F.West98 schreef op zondag 24 mei 2015 @ 02:52:
[...]
(ok ok, behalve de .NET Controller functienamen, maar dat is voor de URL's)
Is dat niet een klein beetje overkill?Alex) schreef op zondag 24 mei 2015 @ 03:04:
[...]
Dat kun je ook oplossen met attribute based routing.
Programmeer maar iets waarin je ideeën kunt bijhouden voor het moment wanneer je geen tijd hebt.F.West98 schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:25:
FFFUUUUUU
Ik zit al mijn ideeën in een notepad++-documentje. Als ik iets verzin of een aanvulling heb vul ik het daar in, en als ik tijd heb begin ik daaraan met programmeren. Werkt heel handig.
Speel ook Balls Connect en Repeat
En om daar op terug tekomen, volgens mij was er iets met de hosting, niets gevonden en paar uur later werkte alles terugDamic schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 14:34:
Grmbl wat aan het veranderen geweest en ineens werkt de website maar half (=sommige pagina's gaan blanco).

Citizen Service Number! Eleven Cities Tour! Law Work and Bystand as approved by the Second Room! Peppernuts! Behind name without inbetween grout!RayNbow schreef op zondag 24 mei 2015 @ 02:08:
Oh, het is weer tijd om de NL-EN discussie te voeren?
Fuck de domeinexperts, alles in het Engels, omdat cool!
Dit topic is gesloten.
*** NOG GEEN NIEUW TOPIC OPENEN AUB!! ***
(zie .oisyn in "De Devschuur Coffee Corner - Iteratie ➒")
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.