Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Er komt Windows 7 64 bits op. Gebruik:
- Gamen: Denk aan GTA V; Battelfield Hardline; The Witcher III; Far Cry 4; Batman Arkham Knight
- Internet surfen en mailen
- Youtube fullhd
- Full HD films of series kijken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Schatting van 1000 euries max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
PSU
-OCZ StealthXStream II 600W
Casing
-Antec LifeStyle Sonata II Zwart
Disks
- 2x Samsung Spinpoint F1 HD502IJ, 500GB
- Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB
- Samsung 840 EVO 250GB
- NEC ND-3540 16x (Dual-layer, Zwart)
Audio output
- Creative PC Works FPS1000 speaker(s)
- Gaming headset Roccat Kave XTD Stereo Military Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Benodigd zijn Moederbord; CPU, CPU cooler voor stiller systeem, GPU en memory.
Ik wil 1 stevige videokaart hebben zodat ik het kan doen met mijn huidige voeding.
Wil de komende 2-3 jaar vooruitkunnen en de optie behouden om eventueel uit te breiden, om te kunnen voldoen aan zwaardere system requirements van nieuwe games.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik wil qua processor een Intel. Eigenlijk zijn de best buy mei 2015 High end wel prima, maar de vraag is vooral of dit alles compatibel is met mijn casing en psu. Zeker voorkeur voor ATI R290 aangezien je met Nvidia 1/2 Gig memory genept wordt bij de 970GTX
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
- Laag energie verbruik een nice to have.
- Stiller systeem interessanter.
- DDR3 memory
- Intel processor die nog een aantal jaar zal voldoen
- Compatible met oude hardware zie hierboven
- Ik wil gelijktijdig speakers in de back en headset aan de front aangesloten kunnen hebben
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ik ga niet overlocken. Ik wil een out of the box brute game pc.
Bij voorbaat vriendelijk bedankt voor jouw reactie
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Er komt Windows 7 64 bits op. Gebruik:
- Gamen: Denk aan GTA V; Battelfield Hardline; The Witcher III; Far Cry 4; Batman Arkham Knight
- Internet surfen en mailen
- Youtube fullhd
- Full HD films of series kijken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Schatting van 1000 euries max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
PSU
-OCZ StealthXStream II 600W
Casing
-Antec LifeStyle Sonata II Zwart
Disks
- 2x Samsung Spinpoint F1 HD502IJ, 500GB
- Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB
- Samsung 840 EVO 250GB
- NEC ND-3540 16x (Dual-layer, Zwart)
Audio output
- Creative PC Works FPS1000 speaker(s)
- Gaming headset Roccat Kave XTD Stereo Military Zwart
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Benodigd zijn Moederbord; CPU, CPU cooler voor stiller systeem, GPU en memory.
Ik wil 1 stevige videokaart hebben zodat ik het kan doen met mijn huidige voeding.
Wil de komende 2-3 jaar vooruitkunnen en de optie behouden om eventueel uit te breiden, om te kunnen voldoen aan zwaardere system requirements van nieuwe games.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik wil qua processor een Intel. Eigenlijk zijn de best buy mei 2015 High end wel prima, maar de vraag is vooral of dit alles compatibel is met mijn casing en psu. Zeker voorkeur voor ATI R290 aangezien je met Nvidia 1/2 Gig memory genept wordt bij de 970GTX
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
- Laag energie verbruik een nice to have.
- Stiller systeem interessanter.
- DDR3 memory
- Intel processor die nog een aantal jaar zal voldoen
- Compatible met oude hardware zie hierboven
- Ik wil gelijktijdig speakers in de back en headset aan de front aangesloten kunnen hebben
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Ik ga niet overlocken. Ik wil een out of the box brute game pc.
Bij voorbaat vriendelijk bedankt voor jouw reactie
[ Voor 3% gewijzigd door Hilberts op 01-05-2015 13:11 ]