Je moet niet denken dat wij/ik hier alles beslis(sen). Dit topic is puur voor discussie over de manier van weggeven waarvan ik en met mij nog een aantal andere mods en users het toch raar vonden gaan.Sempy schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 21:01:
Wachten lijkt me nu op Gropah, hij zal namens de mods van Tweakers denk ik de knoop moeten doorhakken of de wijze waarop we nu verder willen binnen het beleid van dit forum past.
Om daar over door te gaan: ik zie verschillende mensen zeggen dat de mo-tag niet zou werken en daarom naar andere oplossingen gekeken werd, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet helemaal begrijp wat er niet aan zou werken? Het voorkomt dat mensen die niet ingelogd zijn de keys kunnen lezen, waardoor het ook moeilijker zou moeten zijn voor bots (want daar word volgens mij hier en daar naar gehint, hoewel ik mag hopen dat niemand zo flauw is om dat te doen).
edit:
verder wil ik nog even toevoegen dat ik snap dat mensen waardering willen voor spul wat ze weg geven en dat is hun goed recht, maar op het moment dat je onderdeel moet worden van een steamgroup voordat je mee kan doen aan een giveaway, dat is wel een stukje extra drempel. Daarnaast maakt het het hele systeem extra complex en moet er veel meer moeite in worden gestoken. Iets waarvan ik overtuigd ben dat het in den beginne allemaal goed zal gaan, maar ik durf te wedden dat somewhere down the line het stuk gaat omdat mensen die moeite er niet meer in willen steken.
Verder werd er geopperd om een mod in die groep te stoppen om dit te voorkomen, maar mods hebben ook maar beperkt tijd en doen dit op vrijwillige basis. Als we bij allemaal van dit soort dingen in dit soort rollen zouden komen, zouden we erg snel fulltime bezig zijn met het forum. Dus tenzij 1 van de mods vrijwillige bereid is om dit te doen, zou ik hier niet voor zijn.
[ Voor 33% gewijzigd door Gropah op 02-05-2015 11:13 ]