Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:52

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Rubman schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:04:
Ik denk persoonlijk dat 2 topics niet gaat werken.

Dan krijg je 1 topics wat dood is en niks wordt weggegeven maar wel alle "leechers" rondhangen en zeuren dat er niks wordt weggegeven.

Een ander topic waar steamgifts worden gebruikt en er games op verschillende levels worden weggegeven en vervolgens de "leechers" komen zeuren dat er niks in het andere topic wordt weggegeven.
En dat is ons probleem? Voor leechers heb ik geen respect. Iemand die weggeeft, ook al zou ik dat niet aan mee kunnen doen, heb ik geen problemen mee.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-06 20:26

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Cybergamer schreef op maandag 11 mei 2015 @ 12:46:
[...]

En dat is ons probleem? Voor leechers heb ik geen respect. Iemand die weggeeft, ook al zou ik dat niet aan mee kunnen doen, heb ik geen problemen mee.
Ik heb persoonlijk geen probleem met een "leecher". Zolang hij maar wel actief is op tweakers.
Vindt jij dat iedereen iets weg gegeven moet hebben om in aanmerking te komen voor games? (dus level 1)?

Maar inderdaad, dat is een persoonlijke keus. Gever zou moeten kiezen, niet degene die ontvangt.
(heck, doet Tweakers niet zelf nog erger met subscriber only give-aways?)

[ Voor 6% gewijzigd door IdieEasy op 11-05-2015 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avec_style
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:24
Wat is een leecher eigenlijk?
Iemand die wel games krijgt, maar niks weggeeft?
Iemand die niet actief is op de forum van Tweakers maar toch lurkt in deze thread?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

avec_style schreef op maandag 11 mei 2015 @ 13:24:
Wat is een leecher eigenlijk?
Iemand die wel games krijgt, maar niks weggeeft?
Ja.
Iemand die niet actief is op de forum van Tweakers maar toch lurkt in deze thread?
Ja.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
XanderDrake schreef op maandag 11 mei 2015 @ 09:55:
Leuk hoor, twee topics, maar gegarandeerd dat mensen gaan piepen dat hun favo game in het Steamgifts topic staat met een level1+ label erop en zij wilden dat het in het "first leecher, first serve" topic staat... :X
Zeurpieten heb je altijd :P Daar doe je niks aan hoor.
Rubman schreef op maandag 11 mei 2015 @ 10:04:
Ik denk persoonlijk dat 2 topics niet gaat werken.

Dan krijg je 1 topics wat dood is en niks wordt weggegeven maar wel alle "leechers" rondhangen en zeuren dat er niks wordt weggegeven.
Ik denk van niet, omdat het topic springlevend was voordat we met Steamgifts begonnen.
Ik weet niet hoe je het anders moet doen, dit lijkt mij de minst frustrerende manier voor iedereen.

Ik zou wel eens willen weten wat de modjes hiervan denken.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:08
Avioto schreef op maandag 11 mei 2015 @ 20:19:
[...]

Ik zou wel eens willen weten wat de modjes hiervan denken.
Ik ook, dus heb Gropah een DM gestuurd. De meeste meningen zijn denk ik wel voorbij gekomen in het topic. Wat mij betreft stellen de mods nu een soort grenzen waarbinnen je het als gever zelf kan bepalen en dan is het bij iedere discussie gewoon simpelweg naar die grenzen verwijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21:59
Wat mij betreft laten we het lekker zoals het nu is (met een nieuwe TS that is)

En @Avioto, Ik denk dat 2 topics ook niet gaan werken want het topic zonder steamgifts zal een stuk rustiger worden dan het oude topic was voor steamgifts omdat veel mensen juist met steamgifts weggeven.

Voor wie denk jij dat het de frustrerend kan zijn als er maar 1 topic is? Ik denk dat dat juist de leechers zijn... (en voor hen mag het wat mij betreft frustrerend zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Het heeft even geduurd, maar hierbij dan de mening van de moderators:

Wij zouden natuurlijk het liefst zien als alles hier via het forum kon lopen. We hebben in het verleden namelijk nog wel eens problemen gehad met spul wat hier op het forum begon, later doorschoof naar een ander medium waar een probleem ontstond en dat hier doorzette, waardoor het voor ons als moderators moeilijk te volgen is.

We snappen echter ook wel dat mensen restricties willen kunnen stellen, zoals alleen weg geven aan mensen die zelf wel eens wat hebben weg gegeven en we erkennen daarbij ook het probleem dat dat niet makkelijk via tweakers zelf te doen is. Verder speelt er ook mee dat het uiteindelijk gaat om mensen op het forum die andere mensen op het forum een plezier willen doen en dat we blij moeten zijn met iedereen die dat wil doen.

Uiteindelijk komt het er op neer dat wij vinden dat users zelf moeten weten hoe ze keys weg geven, hetzij hier in het topic (via mo-tags), hetzij via steamgifts met een giveaway waarbij je lid moet zijn van een groep. Hierbij zouden wij wel graag zien dat als het tot een groep word gelimiteerd die wel makkelijk toegankelijk is voor iedereen op dit forum. Daarnaast zouden we graag (in een volgend deel van de serie, want er waren mensen die een nieuw deel wouden maken) in de TS een duidelijke uitleg zien van de verschillende manieren die er zijn en daarbij ook een lijst met steamgroups waarin keys worden verdeeld en het liefst dan ook een omschrijving wat die ene groep anders laat zijn van de andere.

We hopen dat iedereen zich hierin kan vinden en als dat niet zo is, dan horen wij dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:12

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Gropah schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 00:15:

Wij zouden natuurlijk het liefst zien als alles hier via het forum kon lopen. We hebben in het verleden namelijk nog wel eens problemen gehad met spul wat hier op het forum begon, later doorschoof naar een ander medium waar een probleem ontstond en dat hier doorzette, waardoor het voor ons als moderators moeilijk te volgen is.

We snappen echter ook wel dat mensen restricties willen kunnen stellen, zoals alleen weg geven aan mensen die zelf wel eens wat hebben weg gegeven en we erkennen daarbij ook het probleem dat dat niet makkelijk via tweakers zelf te doen is. Verder speelt er ook mee dat het uiteindelijk gaat om mensen op het forum die andere mensen op het forum een plezier willen doen en dat we blij moeten zijn met iedereen die dat wil doen.

Uiteindelijk komt het er op neer dat wij vinden dat users zelf moeten weten hoe ze keys weg geven, hetzij hier in het topic (via mo-tags), hetzij via steamgifts met een giveaway waarbij je lid moet zijn van een groep. Hierbij zouden wij wel graag zien dat als het tot een groep word gelimiteerd die wel makkelijk toegankelijk is voor iedereen op dit forum. Daarnaast zouden we graag (in een volgend deel van de serie, want er waren mensen die een nieuw deel wouden maken) in de TS een duidelijke uitleg zien van de verschillende manieren die er zijn en daarbij ook een lijst met steamgroups waarin keys worden verdeeld en het liefst dan ook een omschrijving wat die ene groep anders laat zijn van de andere.

We hopen dat iedereen zich hierin kan vinden en als dat niet zo is, dan horen wij dat graag.
Lijkt me duidelijk een duidelijk antwoord. Ben ook blij dat we gewoon kunnen doorgaan zoals we al aan het doen waren met als kanttekening dat de TS geupdate dient te worden voor de nieuwe mogelijkheden.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Bedankt voor de reactie. Ik hoop dat dit ook inhoudt dat er iets actiever gemod gaat worden in het vernieuwde topic-deel? Met name als mensen het nodig vinden om weer eens hun onvrede te uiten over de wijze waarop games worden weggeven. Nu staat er ook in de topicwarning dat dit keuze is van de gever, maar om de paar dagen is het wel raak met gezeur daarover.

Verder zie ik dat de wens is dat er een steamgroup is die makkelijk toegankelijk is voor iedereen op het forum. Ik neem aan dat een groep waarbij 50 forumposts (of zelf actief gever) als toelatingscriterium geldt aan die wens voldoet?

[ Voor 17% gewijzigd door Sempy op 13-05-2015 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:19

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Lijkt mij een prima regeling zo, er moet een duidelijke TS komen en uitleg over steamgifts en de verschillende groepen.

In mijn ogen zijn de verschillende steamgifts groepen al redelijk toegankelijk, je moet alleen niet een leecher zijn maar ook iets weggegeven.
Voor echt nieuwe en duurdere games kan het zijn dat een hoger level noodzakelijk is maar ook op level 2 zit je vrij rap met wat bundel games.

Misschien is het wel verstandig om bijvoorbeeld een maximum level te hanteren waar op tweakers weggegeven mag worden om te veel elite tegen te gaan.

Max weggeef level op tweakers bijvoorbeeld level 2+ of 3+ na een langere periode en dan enkel bij de nieuwe en dure games zoals nu Witcher 3 en GTA-V.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:57

XanderDrake

Build the future!

Jup, prima regeling.
Op deze manier worden zowel de Gifters de vrije hand gegeven en is het voor de ontvangers makkelijk en duidelijk hoe ze in zo'n giftgroep komen. Gezien dat je Nederlands moet kunnen om in zo'n groep te komen worden Roemeense en Braziliaanse non-tweakers geweerd.

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
Sempy schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:28:
[...]

Bedankt voor de reactie. Ik hoop dat dit ook inhoudt dat er iets actiever gemod gaat worden in het vernieuwde topic-deel? Met name als mensen het nodig vinden om weer eens hun onvrede te uiten over de wijze waarop games worden weggeven. Nu staat er ook in de topicwarning dat dit keuze is van de gever, maar om de paar dagen is het wel raak met gezeur daarover.
We zullen er meer op gaan letten
Verder zie ik dat de wens is dat er een steamgroup is die makkelijk toegankelijk is voor iedereen op het forum. Ik neem aan dat een groep waarbij 50 forumposts (of zelf actief gever) als toelatingscriterium geldt aan die wens voldoet?
De grens van 50 posts vinden we inderdaad prima.
Rubman schreef op woensdag 13 mei 2015 @ 09:37:
[...]
Misschien is het wel verstandig om bijvoorbeeld een maximum level te hanteren waar op tweakers weggegeven mag worden om te veel elite tegen te gaan.

Max weggeef level op tweakers bijvoorbeeld level 2+ of 3+ na een langere periode en dan enkel bij de nieuwe en dure games zoals nu Witcher 3 en GTA-V.
Persoonlijk zou ik het liefst totaal geen level gebruik zien, maar ook hier is het weer: ik kan er best inkomen als mensen alleen aan mensen die ook iets terug geven willen geven. Als je een max level wilt hanteren, dan zou ik persoonlijk max lvl 2 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Gropah schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 23:42:
[...]
Persoonlijk zou ik het liefst totaal geen level gebruik zien, maar ook hier is het weer: ik kan er best inkomen als mensen alleen aan mensen die ook iets terug geven willen geven. Als je een max level wilt hanteren, dan zou ik persoonlijk max lvl 2 doen.
Ligt een beetje aan de game. Zelf zou ik een GA van GTA5 toch wel op lvl 3 zetten, puur omdat ik vind dat die mensen het meeste weggeven. Maar misschien ben ik de enige die daar zo over denkt.

Bundle games zie ik ook de noodzaak niet van in. Maar ik kan me voorstellen dat wat oudere, non-bundle games misschien wel lvl 1 of zelfs 2 krijgen (bijv. een Monkey Island).

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-06 10:58

PromWarMachine

Forsaken Archer

Als je per se een hoger level wilt gebruiken, kun je natuurlijk ook nog opteren voor alleen dat hoge level en niet ook de Tweakers groep. :)

Dan bereik je precies de mensen die zelf ook geven, maar zijn dat niet per se Tweakers.

Op die manier is er een balans tussen geven aan gevers, maar respecteer je ook dat Tweakers als organisatie niet teveel andere Tweakers probeert uit te sluiten, als het via hun medium verspreid wordt.

@Gropah, goede reactie. Bedankt voor het meedenken sowieso.

[ Voor 6% gewijzigd door PromWarMachine op 17-05-2015 01:25 ]

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

True, maar ik gun het mijn mede-tweaker meer. :) Wel een punt om over na te denken.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:19

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Levels geen probleem, zeker niet voor de grote games of zeer gewilde bijvoorbeeld. Maar je ziet nu ook regelmatig de meeste bundlegames met level 2+ rondzwerven. Dit is dan weer een beetje teveel in mijn ogen.

Er moet vooral duidelijk in de topicstart aangegeven worden welke groep(en) er zijn en hoe daar bij te komen. En dan niet daarna weer steeds meer groepen toevoegen maar het echt bij die eerste houden.

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Cybergamer schreef op zaterdag 16 mei 2015 @ 23:57:
[...]

Ligt een beetje aan de game. Zelf zou ik een GA van GTA5 toch wel op lvl 3 zetten, puur omdat ik vind dat die mensen het meeste weggeven. Maar misschien ben ik de enige die daar zo over denkt.

Bundle games zie ik ook de noodzaak niet van in. Maar ik kan me voorstellen dat wat oudere, non-bundle games misschien wel lvl 1 of zelfs 2 krijgen (bijv. een Monkey Island).
Hoeveel lvl3 users zouden er in het topic zijn? Tel daar bij dat deze users ook vaak al veel games al hebben en ik denk dat het best spannend kan worden om aan de vijf users te komen om een giveaway meegeteld te krijgen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Dat is zo ja,lvl 2 it is then.

cybergamers.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:18

mvds

Totally awesome!

Ik zal binnenkort aan een nieuw TS beginnen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 29-06 11:06
Aangezien onderaan Geef hier je gamevouchers weg! - Deel 2 wordt verwezen naar dit topic reageer ik hier maar (na ~8 jaar).

Ik vind dat de manier van key weggeven op de schop mag. Scripts/bots die keys harvesten (als ingelogde user dus mo tags helpen niet) verpesten de boel. Ook anonieme code lurkers verstieren voor mij dit feestje. Het community-aspect staat op de tocht. Het voelt niet meer als voor- en door de community leden, meer als 'may the odds be ever in your favor'. Soms gaat het goed, vaak niet. Dit is geheel op eigen titel en ervaring - ik heb geen cijfers.
Het huidige systeem is ingehaald door automatisering. Dat is iets wat niet voorzien kon worden toen dit systeem werd opgetuigd.

Mijn voorstel is dat een gulle gever post dat hij een code heeft en dat men in de DM mag reageren\vragen. De gever bepaalt wie de key krijgt - zo werkt dat in real life ook. Afsluitend edit de gever de post en verteld aan wie hij de key heeft gegeven. Als bepaalde namen veel voorkomen, dan kunnen andere gevers hier rekening mee houden. Accounts met 17 karma punten worden er zo (thans door mij) uitgefilterd. Alleen maar codes snaaien en verhoudingsgewijs weinig terug doen voor de community is dan voorbij.

Ik hoop graag te horen wat jullie van dit idee vinden :)

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-06 07:30
5pë©ïàál_Tèkén' schreef op donderdag 6 januari 2022 @ 12:56:
Aangezien onderaan Geef hier je gamevouchers weg! - Deel 2 wordt verwezen naar dit topic reageer ik hier maar (na ~8 jaar).

Ik vind dat de manier van key weggeven op de schop mag. Scripts/bots die keys harvesten (als ingelogde user dus mo tags helpen niet) verpesten de boel. Ook anonieme code lurkers verstieren voor mij dit feestje. Het community-aspect staat op de tocht. Het voelt niet meer als voor- en door de community leden, meer als 'me the odds be ever in your favor'. Soms gaat het goed, vaak niet. Dit is geheel op eigen titel en ervaring - ik heb geen cijfers.
Het huidige systeem is ingehaald door automatisering. Dat is iets wat niet voorzien kon worden toen dit systeem werd opgetuigd.

Mijn voorstel is dat een gulle gever post dat hij een code heeft en dat men in de DM mag reageren\vragen. De gever bepaalt wie de key krijgt - zo werkt dat in real life ook. Afsluitend edit de gever de post en verteld aan wie hij de key heeft gegeven. Als bepaalde namen veel voorkomen, dan kunnen andere gevers hier rekening mee houden. Accounts met 17 karma punten worden er zo (thans door mij) uitgefilterd. Alleen maar codes snaaien en verhoudingsgewijs weinig terug doen voor de community is dan voorbij.

Ik hoop graag te horen wat jullie van dit idee vinden :)
Sluit me voor 100% hier bij aan. Heb al vaker geprobeerd om zo'n key te doen maar zelfs als je de eerste minuut erbij bent is die al geactiveerd voor je maar een copy kunt doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-06 10:03
Sp33dFr34k schreef op woensdag 28 september 2022 @ 12:58:
Volgens mij hebben mensen scrapers lopen op dit topic ofzo lol. Niets kunnen claimen, maar toch bedankt @jellybrah.
Hmm jammer inderdaad.. gaat snel zo dan.
Wellicht is een betere methode het aanbieden via DM en dan zelf bepalen hoeveel keys ik aan één user wil weggeven en voor de rest first come first serve ofzo

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:13
jellybrah schreef op woensdag 28 september 2022 @ 13:49:
[...]

Hmm jammer inderdaad.. gaat snel zo dan.
Wellicht is een betere methode het aanbieden via DM en dan zelf bepalen hoeveel keys ik aan één user wil weggeven en voor de rest first come first serve ofzo
Daarom is lang geleden dit ingevoerd;

Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien is er de ~
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
of ~[/].

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 29-06 10:03
maartend schreef op woensdag 28 september 2022 @ 15:43:
[...]

Daarom is lang geleden dit ingevoerd;

Om ervoor te zorgen dat niet tweakers-leden de codes voor je mede-users hun neus wegsnaaien is er de ~
***members only***
of ~[/].
Klopt, die staan er ook zo in. Echter kan één user in het ergste geval alle keys claimen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-06 23:30
Ik ben wel voorstander van keys aan te bieden via een PM. Kun je meteen mooi zien wie erop reageren en kun je zelf misschien nog een keuze maken aan wie je de key geeft. Kun je mooi tuig wegfilteren wat met 0 bijdrage hier probeert gamekeys weg te trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20:10
EdwinB schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 14:19:
[...]

Ik ben wel voorstander van keys aan te bieden via een PM. Kun je meteen mooi zien wie erop reageren en kun je zelf misschien nog een keuze maken aan wie je de key geeft. Kun je mooi tuig wegfilteren wat met 0 bijdrage hier probeert gamekeys weg te trekken.
Kan ook, maar dan moet ik zelf weer een file maken met de keys erin en deze bewaren. Nu is het gewoon maandelijks de games claimen en de codes dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainbow
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
EdwinB schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 14:19:
[...]

ain't nobody got time for that :P

Het zou fijner zijn en veel aardiger voor de mensen die de keys graag willen hebben, dat klopt, maar wel meer moeite voor zo iemand als ik die gewoon van de keys af wil met zo min mogelijk moeite. ;)

Maar ik zal het onthouden voor de volgende keer, er dan eens over nadenken of ik er iets meer moeite in wil stoppen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sempy
Ter info, bovenstaande game van @IceStorm is de laatste die via deze weg verloot wordt.

De groep was met name rond 2016/2017 erg populair. Iets meer dan 5.000 verlotingen. en ruim 500 verschillende winnaars.

De laatste jaren zijn er slechts een paar verlotingen per jaar. Met slechts 1 of 2 (soms geen) gegadigden. Meestal zijn dat ook de keren dat er zich nieuwe leden in mijn DM melden om aan de groep toegevoegd te worden (met de huidige regeling een heel gedoe) als ik de berichten al tijdig zie....

Om verdere verwarring te voorkomen zal ik de groep dan maar effectief opheffen. Zou een van de topic starters de TS kunnen aanpassen? (@Cybergamer @TheAnthonyNL @The_Zohan) Bedankt alvast!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bb9000
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 29-06 07:49
doen, een raadseltje is des te leuker, hoewel, voor sommigen hier is dat blijkbaar te moeilijk? jammer, heb nog enkele keys te geef... what to do, what to do

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Whaam
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19:12

Whaam

Meer beter

Raadseltjes zijn vaak niet te moeilijk, alhoewel het soms te gek wordt. Maar zelfs met raadsels zijn het wel vaak dezelfde namen die er met de “winst” vandoor gaan.

Het random steamgifts principe was daarvoor erg mooi, maar weer een extra account ergens… er is geen gouden manier denk ik. Raadsels maar weer? :)

puntgave blauw-witte ikki68 aurora R2 in de aanbieding

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sempy
Het blijft nog steeds mogelijk om via steamgifts te verloten, je maakt dan een private giveaway aan en deelt de link daarvan dan (eventueel tussen mo-tags) in dit topic.

De extra stap met verloten binnen de steamgroup vervalt nu.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

[b]Whaam in "Geef hier je gamevouchers weg! - Deel 2"
Het random steamgifts principe was daarvoor erg mooi, maar weer een extra account ergens… er is geen gouden manier denk ik. Raadsels maar weer? :)
Dat is juist het mooie van SG, je hebt geen extra account nodig! Enige wat je hoeft te doen is met je Steam account in te loggen (en nee, ze kunnen niet bij je gegevens).
Sempy schreef op zaterdag 17 februari 2024 @ 18:05:
Om verdere verwarring te voorkomen zal ik de groep dan maar effectief opheffen. Zou een van de topic starters de TS kunnen aanpassen? (@Cybergamer @TheAnthonyNL @The_Zohan) Bedankt alvast!
Ik zal een nieuw topic starten zodra deze gesloten is, die maak ik meteen wat beknopter.

[ Voor 31% gewijzigd door Cybergamer op 19-02-2024 15:51 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
Cybergamer schreef op maandag 19 februari 2024 @ 15:45:
[...]

Dat is juist het mooie van SG, je hebt geen extra account nodig! Enige wat je hoeft te doen is met je Steam account in te loggen (en nee, ze kunnen niet bij je gegevens).

[...]

Ik zal een nieuw topic starten zodra deze gesloten is, die maak ik meteen wat beknopter.
Pas dan meteen even je onderschrift aan :P. Op de Steampagina zie ik dat er geen nieuwe aanmeldingen worden toegelaten.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:53
Cybergamer schreef op maandag 19 februari 2024 @ 15:45:

[...]

Een nieuw topic is onnodig, je kunt gewoon de TS aanpassen.

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cybergamer

Cybergamer

Wanna Play a Game?

Geronimous schreef op dinsdag 20 februari 2024 @ 19:16:
[...]

Een nieuw topic is onnodig, je kunt gewoon de TS aanpassen.
Prima, doe ik dat vanavond even. Fixed!

[ Voor 3% gewijzigd door Cybergamer op 22-02-2024 00:26 ]

cybergamers.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Laatst online: 21:09
Kunnen we alsjeblieft eens kijken naar de vele opmerkingen over het huidige systeem? Elke keer als iemand er iets over opmerkt, wordt het direct verwijderd met 0 feedback van de mods. Ik vind het nogal kinderachtig worden: elke paar weken zijn mensen weer aan het klagen dat het huidige systeem niet goed genoeg werkt, het enige wat moderators doen? Je opmerking verwijderen en je bericht vergrendelen.

@SkyStreaker Dit is exact wat ik schreef dat zou gebeuren in mijn comment in het topic.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:35

SkyStreaker

Move on up!

Prima, dan hier alsnog mijn suggestie:

Eerst duimpje klikken, dan code. De volgende weet dan ook dat er misgegrepen wordt. Wellicht is het ook mogelijk om zo linebreak-berichten te vermijden. Dit systeem moet te maken zijn, toch?

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 5pë©ïàál_Tèkén
SkyStreaker schreef op zondag 31 maart 2024 @ 09:08:
Prima, dan hier alsnog mijn suggestie:

Eerst duimpje klikken, dan code. De volgende weet dan ook dat er misgegrepen wordt. Wellicht is het ook mogelijk om zo linebreak-berichten te vermijden. Dit systeem moet te maken zijn, toch?
lekker late reactie, maar ik denk dat je dit in het forum Mooie features moet plaatsen.

Team anti-scalp - wauw..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Laatst online: 21:09
Jammer weer dat er inhoudelijk niets met reacties gedaan wordt. Voelt erg amateuristisch op deze wijze vanuit de Tweakers mods.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Geleihoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:57
En wéér een code die zonder duimpje geclaimed is. Als een bedankje al teveel moeite is, blijf dan lekker weg uit dit topic, stelletje ondankbare honden! :( :X
Pagina: 1 2 Laatste