Toon posts:

Gamecomputer samenstelling ( ongv. 600/650 euro)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral minecraft , feed the beast , steam games van klein tot groot, WoW

Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Vooral gamen met internetten
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer rond de 600

Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
denk rond de 700

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

Nou eigenlijk niet haha

Ga je overklokken?
nee

Wat ik al had gemaakt:
#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-4460 Boxed€ 183,95€ 183,95
1MSI 970 Gaming€ 102,95€ 102,95
1AMD FirePro V4900 (100-505649)€ 175,75€ 175,75
1Sharkoon VG4-W Blauw€ 31,95€ 31,95
1Cooler Master Hyper 212 EVO€ 26,95€ 26,95
1Corsair 8GB DDR3 SODIMM Memory kit, 1066MHz€ 69,95€ 69,95
1Cooler Master B600€ 44,50€ 44,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 636,-

Als er dingen onduidelijk zijn hoor ik het graag en zal ik de vragen zo snel mogelijk beantwoorden :)

Ben bereid te leren over computers want ik vind het eigenlijk wel hele handige kennis.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2015 01:14 ]

• Baloes
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:02
Druk onderaan je wenslijst op de knop "genereer RML".
Selecteer alle tekst van begin tot eind en kopieer dat onderaan in je openingspost.

Verder is het altijd handig om de uiteindelijke lijstjes in vergelijkbare topics te bekijken om een idee te krijgen wat er allemaal mogelijk is voor je budget.

Bv. in Game pc 650 euro

En dan zijn er natuurlijk ook nog de BBG's.
In die van Februari staat het basis gamesysteem voor ong. 700 euro

[BBG] Budget, basis en mainstreamgamesysteem 2015

Das ook een mooi begin.

De lijsten in die topics kun je naar je eigen wenslijsten importeren door onderaan het lijstje "importeer producten" te kiezen.

Zo'n lijstje kun je dan in je post plaatsen met "genereer RML" enz.

[ Voor 5% gewijzigd door Baloes op 27-04-2015 00:38 ]

• Pastafarian
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-03 19:09
Geïnspireerd door het topic waar de bovenstaande poster naar verwijst kan je denken aan zoiets:

#ProductPrijsSubtotaal
1ASRock H81M-HDS€ 46,50€ 46,50
1Club 3D Radeon R9 280 royalKing€ 182,-€ 182,-
1Cooler Master N300 (KKN1, closed)€ 32,95€ 32,95
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 54,-€ 54,-
1Seasonic S12G 450W€ 67,95€ 67,95
1Crucial BX100 250GB€ 89,-€ 89,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 656,35

Misschien overwegen om tweedehands een mooie videokaart o.i.d. op de kop te tikken? Vraag en aanbod heeft het een en ander.

[ Voor 3% gewijzigd door Pastafarian op 27-04-2015 00:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik had zelf dit samengesteld:

#ProductPrijsSubtotaal
1MSI 970 Gaming€ 102,95€ 102,95
1AMD FirePro V4900 (100-505649)€ 175,75€ 175,75
1Sharkoon VG4-W Blauw€ 31,95€ 31,95
1Cooler Master Hyper 212 EVO€ 26,95€ 26,95
1Corsair 8GB DDR3 SODIMM Memory kit, 1066MHz€ 69,95€ 69,95
1Cooler Master B600€ 44,50€ 44,50
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 636,-

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:13
FirePro kaarten zijn bedoeld voor professionele doeleinden, niet gamen. Radeon en GeForce kaarten zijn voor gamen bedoeld.

Processor en moederbord gaat niet samen. Processor (CPU) is socket 1150, moederbord is socket AM3+.

Geheugen en moederbord gaan ook niet samen; geheugen is SODIMM, moederbord is DIMM nodig.

Voeding is volgens mij geen goede en onnodig veel wattage.

Behuizing is ook matig.

Het systeem wat Pastafarian postte is goed. Voeding kan goedkoper door een Antec VPF 450Watt te nemen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Verwijderd

Topicstarter
NitroX infinity schreef op maandag 27 april 2015 @ 01:19:
FirePro kaarten zijn bedoeld voor professionele doeleinden, niet gamen. Radeon en GeForce kaarten zijn voor gamen bedoeld.

Processor en moederbord gaat niet samen. Processor (CPU) is socket 1150, moederbord is socket AM3+.

Geheugen en moederbord gaan ook niet samen; geheugen is SODIMM, moederbord is DIMM nodig.

Voeding is volgens mij geen goede en onnodig veel wattage.

Behuizing is ook matig.

Het systeem wat Pastafarian postte is goed. Voeding kan goedkoper door een Antec VPF 450Watt te nemen.
Oke super bedankt,

Ik heb een vraagje over de voeding want als ik wil uitbreiden moet ik ook een grotere voeding hebben. Ik dacht ik neem een grotere voeding want als ik wil uitbreiden bespaart me dat dan geld of werkt het niet zo?

• Pastafarian
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-03 19:09
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2015 @ 01:33:
[...]

Oke super bedankt,

Ik heb een vraagje over de voeding want als ik wil uitbreiden moet ik ook een grotere voeding hebben. Ik dacht ik neem een grotere voeding want als ik wil uitbreiden bespaart me dat dan geld of werkt het niet zo?
Wat voor uitbreidingen anticipeer je dan? Extra videokaart, of alleen extra harde schijven en/of SSD's?

Verwijderd

Topicstarter
Pastafarian schreef op maandag 27 april 2015 @ 01:37:
[...]

Wat voor uitbreidingen anticipeer je dan? Extra videokaart, of alleen extra harde schijven en/of SSD's?
Ja ik denk dan vooral een betere video kaart of indd extra harde schijven maar die zouden toch in principe extern kunnen?

Ook heb ik een vraag over de behuizing. Ik zoek juist een behuizing die een beetje mooi is en misschien met wat lampjes. Degene die er nu in zit vind ik niet heel mooi, Dit heeft natuurlijk geen invloed op de binnenkant van de behuizing maar ik zoek juist iets moois en ik vind van die lampjes in je pc erg vet staan. Ik weet niet of je dan een aanrader heb en dan vooral in de kleur blauw of groen. :)

• Baloes
Een goede 450 watt voeding is voldoende voor je build en kan ook een r9 290 hebben.
De topkaarten van NVIDIA, gtx 970 en 980, verbruiken alleen maar minder stroom. Tenzij je in de toekomst SLI of crossfire wil gaan draaien (waar het mobo van pastafarian niet geschikt voor is))is de 450 watt echt zat :)

Een mooie kast met lampjes..tsja.. De pricewatch staat er vol mee..
Das erg persoonlijk dus ik zou je toch aan willen raden daar zelf ff naar te kijken. Lees de reviews en post dan hier een aantal kasten die je bevallen. Dan kunnen wij ze weer afschieten...of goedkeuren natuurlijk :)

Die sharkoon ziet er fancy uit op het plaatje maar ik heb al gelezen dat de leds niet zoveel kleur geven en er kunnen max maar 2 fans in... Wil je de koeling verbeteren met meer fans dan kan dat niet..of je moet gaan improviseren..

Je zou ook voor nu kunnen beginnen met de N300 en dan rustig sparen voor een echt mooie kast van rond de 100 euro.

Verder nog wel wat vraagjes :

Ga je zelf bouwen?
Moet windows ook aangeschaft worden binnen het budget?
Heb je al een monitor, toetsenbord, muis?

Verwijderd

Topicstarter
Baloes schreef op maandag 27 april 2015 @ 02:52:
Een goede 450 watt voeding is voldoende voor je build en kan ook een r9 290 hebben.
De topkaarten van NVIDIA, gtx 970 en 980, verbruiken alleen maar minder stroom. Tenzij je in de toekomst SLI of crossfire wil gaan draaien (waar het mobo van pastafarian niet geschikt voor is))is de 450 watt echt zat :)

Een mooie kast met lampjes..tsja.. De pricewatch staat er vol mee..
Das erg persoonlijk dus ik zou je toch aan willen raden daar zelf ff naar te kijken. Lees de reviews en post dan hier een aantal kasten die je bevallen. Dan kunnen wij ze weer afschieten...of goedkeuren natuurlijk :)

Die sharkoon ziet er fancy uit op het plaatje maar ik heb al gelezen dat de leds niet zoveel kleur geven en er kunnen max maar 2 fans in... Wil je de koeling verbeteren met meer fans dan kan dat niet..of je moet gaan improviseren..

Je zou ook voor nu kunnen beginnen met de N300 en dan rustig sparen voor een echt mooie kast van rond de 100 euro.

Verder nog wel wat vraagjes :

Ga je zelf bouwen?
Moet windows ook aangeschaft worden binnen het budget?
Heb je al een monitor, toetsenbord, muis?
Oke super bedankt voor de uitleg over de voeding en uitbreiding :)

antwoorden op je vragen:

Ik heb een vriend die me kan helpen met het bouwen van de pc

Zover ik weet hebben wij volgens mij nog installie disc van windows

Ja er is een monitor, toetsenbord en muis aanwezig maar dat zijn beginner dingen. Daar was mijn plan om daarmee te beginnen en als ik weer meer geld heb uptegraden naar een goede gaming muis/toetsenbord/monitor. En ik denk dat ik hetzelfde doe met de behuizing :)

Verwijderd

Topicstarter
Na vragen bij mijn vriend zei hij dat een ASUS moederbord erg fijn is en beter dan een ASROCK moederbord.

Ik heb nu een ASUS moederbord erin gestopt die volgens mij goed is voor zijn prijs en nog steeds in mijn build past:

#ProductPrijsSubtotaal
1Asus H81M-C€ 52,01€ 52,01
1Antec VPF Series 450W€ 44,10€ 44,10
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 638,01

Nog enige tips op mijn build?

Ook zou deze behuizing goed en mogelijk zijn?:
#ProductPrijsSubtotaal
1Cooler Master K280€ 32,95€ 32,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 32,95

Alvast bedankt

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2015 15:16 ]

• Baloes
Dat moederbord heeft geen USB 3.0 connector voor de USB 3.0 aansluitingen aan de voorkant van de kast dus dan zou je die niet kunnen gebruiken...

Heb zelf eigenlijk nooit problemen gehad met Asrock. Zijn tegenwoordig echt behoorlijke bordjes..
Ieder merk heeft wel z'n goede en slechte bordjes, asrock vroeger wat meer dan de andere merken maar tegenwoordig zijn ze echt niet slecht.

Ook nog niks gehoord over massale uitval van Asrock moederborden eigenlijk..

Kast zou niet mijn voorkeur hebben als ik de reviews bekijk :

pricewatch: Cooler Master K280

• vincent120420
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-10 21:20
De hele K serie van CM is matig. Ik heb een tijdje de K380 gehad, echt een slechte kast. De K280 zal niet heel veel beter zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Dan neem ik de andere van CM
Baloes schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 16:59:
Dat moederbord heeft geen USB 3.0 connector voor de USB 3.0 aansluitingen aan de voorkant van de kast dus dan zou je die niet kunnen gebruiken...

Heb zelf eigenlijk nooit problemen gehad met Asrock. Zijn tegenwoordig echt behoorlijke bordjes..
Ieder merk heeft wel z'n goede en slechte bordjes, asrock vroeger wat meer dan de andere merken maar tegenwoordig zijn ze echt niet slecht.

Ook nog niks gehoord over massale uitval van Asrock moederborden eigenlijk..

Kast zou niet mijn voorkeur hebben als ik de reviews bekijk :

pricewatch: Cooler Master K280
Welk moederbord is dan toch het beste als ik vragen mag?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:51

br00ky

Moderator Harde Waren
Die al eerder genoemde pricewatch: ASRock H81M-HDS? Wat is daar mis mee?

• Baloes
Wilde ik net zeggen :)

Wordt zeer vaak aangeraden en heeft alle aansluitingen die je nodig hebt..

Verwijderd

Topicstarter
Ja ik vroeg ook welke van de 2 dan de betere keuze was :D,

Super bedankt allemaal.
Denk dat ik het moederbord weer terug verander en mijn build wel compleet is.

Of zijn er nog enige verdere tips?

• jeroenvangoch
  • Laatst online: 28-11 17:31
Waarom een micro ATX moederbord in een full tower stoppen? Ik zou dit moederbord nemen Gigabyte G1.Sniper B6 Dit is een heel compleet moederbord die er goed uitziet en niet veel kost. En hij heeft groene ledjes die jij blijkbaar erg belangrijk vind. ;)

Voor de kast zou ik toch voor een Cooler Master N300 gaan. Dit is inderdaad niet de mooiste kast maar voor de prijs een hele goede keuze.

Wat ik wel zat te denken is je kunt de fan aan de voorkant van de kast er uit halen en dan vervangen met 2 deze NZXT FZ LED Groen, 120mm en dan heb je toch nog groene leds! (die bij je moederbord passen) :)

Verwijderd

Topicstarter
jeroenvangoch schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 17:58:
Waarom een micro ATX moederbord in een full tower stoppen? Ik zou dit moederbord nemen Gigabyte G1.Sniper B6 Dit is een heel compleet moederbord die er goed uitziet en niet veel kost. En hij heeft groene ledjes die jij blijkbaar erg belangrijk vind. ;)

Voor de kast zou ik toch voor een Cooler Master N300 gaan. Dit is inderdaad niet de mooiste kast maar voor de prijs een hele goede keuze.

Wat ik wel zat te denken is je kunt de fan aan de voorkant van de kast er uit halen en dan vervangen met 2 deze NZXT FZ LED Groen, 120mm en dan heb je toch nog groene leds! (die bij je moederbord passen) :)
Wauw bedankt voor het idee van de ledjes, Niet zo over nagedacht.

Toch is nu mijn hoofdvraag. Welk moederbord zal het best functioneren in mijn build?
Want met die van Gigabyte gaat het wel iets boven mijn budget

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Nou ja, het slokt dan wel even 1/6 van het budget op. Die eerder genoemde HDS is in principe all you need. Uiteraard kan het luxer en uitgebreider, maar is het nodig?

Verwijderd

Topicstarter
br00ky schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 18:02:
[...]

Nou ja, het slokt dan wel even 1/6 van het budget op. Die eerder genoemde HDS is in principe all you need. Uiteraard kan het luxer en uitgebreider, maar is het nodig?
Ik denk ook dat die HDS dan mijn beste keus is.

• Baloes
Die sniper is wel errug veel duurder voor dit budget..

Waar je nog aan zou kunnen denken is om voor een vergelijkbare prijs als de Club 3D 280 deze te scoren :

pricewatch: XFX R9 280X Black Edition

Is XFX en toch geen herrieschopper. Nieuwe koeling :) Erg goed kaartje.

Of als je goede afspraken weet te maken met deze gast :

V&A aangeboden: MSI Radeon R9 280X GAMING 3GB

Gewoon ff vragen of hij een foto van de kaart met de factuur ernaast wil sturen. Dat doet ut um voor mij wel.
Hele leuke kaartjes :) en toch wel weer een stukkie krachtiger dan de 280..

• jeroenvangoch
br00ky schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 18:02:
[...]

Nee het is inderdaad niet nodig en je moet het ook alleen doen als je budget het toelaat. Maar je krijgt wel meer features zoals 4 RAM slots ipv 2 wat upgraden in een later stadium goedkoper maakt. En je hebt meer pci slots, support voor amd crossfire en hij ziet er veeeel beter uit. :+

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Mwa, die CFx compatibility is een wassen neus met een tweede PCIe op x4. Daarvoor heb je toch liever een Z-bordje nodig. Daarnaast lijkt mij een build à 600-650 opstellen met de mogelijkheid op CFx vrij nutteloos. Dat is leuk voor high-end builds. Dat is nou eenmaal niet, en dat hoeft ook helemaal niet :).

• jeroenvangoch
br00ky schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 18:16:
Mwa, die CFx compatibility is een wassen neus met een tweede PCIe op x4. Daarvoor heb je toch liever een Z-bordje nodig. Daarnaast lijkt mij een build à 600-650 opstellen met de mogelijkheid op CFx vrij nutteloos. Dat is leuk voor high-end builds. Dat is nou eenmaal niet, en dat hoeft ook helemaal niet :).
Ik heb hem ook niet vanwege cf gekocht, sterker nog er zit een GTX970 in geprikt. :P Maar ik heb het er gewoon bij gezet omdat het wel een feature is. De grootste reden om voor een ATX bord te gaan tegenover een mATX bord is RAM. nu 2x 4GB kopen en later naar 2x 8GB upgraden is duurder dan nu een ATX bord en 2x 4GB kopen en er later nog een keer 2x 4GB bij prikken.

• Baloes
De 8 GB gaan nog wel ff voldoende zijn en anders je oude ram verkopen en weer nieuwe aanschaffen.. scheelt ook.

Voor die 4 sloten zijn er genoeg bordjes die een stukkie goedkoper zijn en ook prima voldoen :

http://tweakers.net/categ...3o6msLXcsNs46NvpVVVMj5_wD

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor alle info

Ook zit ik nu te twijfel om de 280X te nemen aangezien de reviews er veel beter van zijn.
Welke van de 2 is toch de beste keus?
Of is er nog een betere die wel binnen mijn budget valt?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2015 18:36 ]

• Baloes
Als je op een nieuwe doelt dan hakt dat wel heel erg in je budget, dat was niet m'n bedoeling.

Ik linkte naar die kaartjes omdat daar nog mooi garantie op zit..

Verwijderd

Topicstarter
Baloes schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 18:41:
Als je op een nieuwe doelt dan hakt dat wel heel erg in je budget, dat was niet m'n bedoeling.

Ik linkte naar die kaartjes omdat daar nog mooi garantie op zit..
Ik denk dat ik iemand inhuur die hem in mekaar zet. Dan heb ik hier automatisch weer garantie op. :)

Ik probeer gewoon het meeste uit mijn budget te halen :D

Wat zou er bijvoorbeeld mis zijn met deze kaart:

#ProductPrijsSubtotaal
1MSI GeForce GTX 750 Ti 2GB GAMING€ 154,-€ 154,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 154,-

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2015 18:51 ]

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
Dit is er mis. Het is een erg zuinig kaartje maar niet krachtig. Voor hetzelfde geld heb je immer dan ook een 270 die meer kracht heeft.

[ Voor 23% gewijzigd door br00ky op 28-04-2015 19:08 ]

Verwijderd

Topicstarter
br00ky schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 19:04:
Dit is er mis. Het is een erg zuinig kaartje maar niet krachtig.
Oke super bedankt :D

Alleen de reviews over de 280X zijn wel minder dat ze 'Coil Whine' hebben bij zware spellen. Kan ik dit voorkomen of ?

• br00ky

br00ky

Moderator Harde Waren
/Link aangepast naar een kaartrange die ook daadwerkelijk evenveel kost.

Tja, coilwhine is een vervelend probleem. Weinig aan te doen. Het is vaak pech hebben en garantie valt er meestal niet te claimen.

Verwijderd

Topicstarter
br00ky schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 19:10:
/Link aangepast naar een kaartrange die ook daadwerkelijk evenveel kost.

Tja, coilwhine is een vervelend probleem. Weinig aan te doen. Het is vaak pech hebben en garantie valt er meestal niet te claimen.
Oke dan is dit dus de final build en het beste in jouw ogen?:

#ProductPrijsSubtotaal
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 632,50

• Baloes
Coil whine kan ook optreden bij de r9 280. In de club 3D 280 reviews wordt dat ook een aantal keer genoemd..

De black edition krijgt toch wel hele positive reviews :

en http://www.kitguru.net/co...ack-oc-edition-review/22/

[ Voor 100% gewijzigd door Baloes op 28-04-2015 19:15 ]

Verwijderd

Topicstarter
Baloes schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 19:14:
Coil whine kan ook optreden bij de r9 280. In de club 3D 280 reviews wordt dat ook een aantal keer genoemd..

De black edition krijgt toch wel hele positive reviews :

en http://www.kitguru.net/co...ack-oc-edition-review/22/
Dan kom ik alleen boven het budget uit

• Baloes
True, als je alles nieuw koopt idd..

Is het misschien een idee om alles bij een shop in elkaar te laten zetten zonder de GPU en dan de GPU los aan te schaffen?

Verwijderd

Topicstarter
Baloes schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 19:23:
True, als je alles nieuw koopt idd..

Is het misschien een idee om alles bij een shop in elkaar te laten zetten zonder de GPU en dan de GPU los aan te schaffen?
Ik ga hem indd ergens anders in mekaar te laten zetten voor de zekerheid van mijn pc.
Ik denk dat ik alles zelf aanschaf en dan de onderdelen geef en iemand hem dan inmekaar zet ( Ik ken iemand die dat wel doet)

• Baloes
Oh dear wat stom..ik linkte naar een nieuwe XFX. Sorry voor de spraakverwarring... 8)7

Ik bedoelde deze : V&A aangeboden: XFX R9 280X Black Edition

Met garantie.. En die proberen voor een prijs in de buurt van je club 3D te scoren..

Verwijderd

Topicstarter
Baloes schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 19:30:
Oh dear wat stom..ik linkte naar een nieuwe XFX. Sorry voor de spraakverwarring... 8)7

Ik bedoelde deze : V&A aangeboden: XFX R9 280X Black Edition

Met garantie.. En die proberen voor een prijs in de buurt van je club 3D te scoren..
K kijk wel even of ik nieuw dingen koop of niet. Misschien lukt het om het budget omhoog te krijgen. Bedankt voor het tips

• Baloes
Gewoon doen waar je je het prettigst bij voelt natuurlijk :)

Suc6 in ieder geval :)

Verwijderd

Topicstarter
Baloes schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 19:34:
Gewoon doen waar je je het prettigst bij voelt natuurlijk :)

Suc6 in ieder geval :)
Vind het namelijk zelf niet zo heel fijn om computer onderdelen 2e-hands te kopen

• Baloes
Ik spreek nu uit eigen ervaring..maarreh ik heb op die manier hele dikke builds kunnen maken zonder ooit problemen gehad te hebben. Ik koop meestal de CPU en GPU 2e hands en knutsel de rest er nieuw omheen.

Daarbij let ik wel goed op garantie en wil ik daar via foto ff bewijs van zien. Een tweaker die al een aantal positieve reviews op z'n naam heeft staan is meestal ( in mijn erv tot nu toe altijd) ok gebleken. Als iemand de boel oplicht komt dat vanzelf bij z'n profiel te staan :)

Wat dat betreft werkt het beoordelingssysteem van tweakers prima :)

Maar zoals ik al zei, je moet gewoon doen waar je je het prettigste bij voelt natuurlijk.

Verwijderd

Topicstarter
Baloes schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 19:45:
Ik spreek nu uit eigen ervaring..maarreh ik heb op die manier hele dikke builds kunnen maken zonder ooit problemen gehad te hebben. Ik koop meestal de CPU en GPU 2e hands en knutsel de rest er nieuw omheen.

Daarbij let ik wel goed op garantie en wil ik daar via foto ff bewijs van zien. Een tweaker die al een aantal positieve reviews op z'n naam heeft staan is meestal ( in mijn erv tot nu toe altijd) ok gebleken. Als iemand de boel oplicht komt dat vanzelf bij z'n profiel te staan :)

Wat dat betreft werkt het beoordelingssysteem van tweakers prima :)

Maar zoals ik al zei, je moet gewoon doen waar je je het prettigste bij voelt natuurlijk.
Ja ik overleg nog eventjes :D

Verwijderd

Topicstarter
Dus dit zou een hele goede build zijn mensen?:

#ProductPrijsSubtotaal
1XFX R9 280X Black Edition€ 255,-€ 255,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 705,50

Past ook alles op elkaar enzo?
En is dit de juiste kaart of is er nog een betere optie?

• Baloes
Ja hoor..helemaal prima :)

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik hoop dat k me budget omhoog kan krijgen zodat ik alles 1e hands kan kopen om zeker te weten dat ik garantie heb en dat t goed gaat. :D

Verwijderd

Topicstarter
.

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2015 21:59 ]

• Baloes
Nice :)

Verwijderd

Topicstarter
Zou anders deze video kaart kunnen?:

Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X

V&A aangeboden: Sapphire R9 290 4GB GDDR5 OC TRI-X -- REFURBISHED DUS ALS NIEUW

• Baloes
Das zeker een mooi kaartje.

Vraag wel even hoe het zit met de garantie.. Niet dat je straks met een of andere vage hongkongtoko moet gaan communiceren :)

Verwijderd

Topicstarter
Maar past die ook op mijn moederbord en alles? :D
Voeding en de grootte enzo?

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2015 22:54 ]

• Baloes
Ja hoor. Gaat allemaal prima werken :)

Verwijderd

Topicstarter
Baloes schreef op donderdag 30 april 2015 @ 02:42:
Ja hoor. Gaat allemaal prima werken :)
Super bedankt

Dan word dat me final build.

Allemaal bedankt voor uw hulp en medewerking

Wacht volgens mij mis een ik een DVD lezer zodat ik oudere disc spelen kan spelen.
Is hier nog een aanrader voor?

Is deze gewoon goed?:
Samsung SH-224DB Zwart
pricewatch: Samsung SH-224DB Zwart

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2015 15:38 ]

Pagina: 1