Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral minecraft , feed the beast , steam games van klein tot groot, WoW
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Vooral gamen met internetten
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer rond de 600
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
denk rond de 700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Nou eigenlijk niet haha
Ga je overklokken?
nee
Wat ik al had gemaakt:
Als er dingen onduidelijk zijn hoor ik het graag en zal ik de vragen zo snel mogelijk beantwoorden
Ben bereid te leren over computers want ik vind het eigenlijk wel hele handige kennis.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil vooral minecraft , feed the beast , steam games van klein tot groot, WoW
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Vooral gamen met internetten
Wat mag het systeem gaan kosten?
ongeveer rond de 600
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
denk rond de 700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Nou eigenlijk niet haha
Ga je overklokken?
nee
Wat ik al had gemaakt:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 183,95 | € 183,95 |
| 1 | MSI 970 Gaming | € 102,95 | € 102,95 |
| 1 | AMD FirePro V4900 (100-505649) | € 175,75 | € 175,75 |
| 1 | Sharkoon VG4-W Blauw | € 31,95 | € 31,95 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 26,95 | € 26,95 |
| 1 | Corsair 8GB DDR3 SODIMM Memory kit, 1066MHz | € 69,95 | € 69,95 |
| 1 | Cooler Master B600 | € 44,50 | € 44,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 636,- | |
Als er dingen onduidelijk zijn hoor ik het graag en zal ik de vragen zo snel mogelijk beantwoorden
Ben bereid te leren over computers want ik vind het eigenlijk wel hele handige kennis.
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 27-04-2015 01:14 ]