Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:15

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ook age of ultron gisteren gezien. Als ik heel eerlijk bent vond ik hem wat tegenvallen. Ik had denk ik te hoge verwachtingen.
Hij was zeker goed hoor maar als ik het vergelijk met een aantal andere Marvel films en voornamelijk ook de vorige Avengers was die een stuk minder goed imho.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reaper.JA2
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 19:32

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-09 17:17
Aangezien ik hier al wel een tijdje mee bezig was om de exacte volgorde te zoeken, ben ik eventjes gaan kijken op google en kijk eens wat ik heb gevonden!
Misschien iets voor de openingspost!

Afbeeldingslocatie: http://cnet4.cbsistatic.com/hub/i/2015/04/30/828bbb20-dd6a-436a-8509-14f6557fd233/finalmarvelgraphicv4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qaH6OX7.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door bottom line op 11-05-2015 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNcE
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

ViNcE

Nog 3, nog 2, nog 1, .....

De One Shot van Agent Carter vindt toch plaats na season 1?

"Sometimes I really think people ought to have to pass a proper exam before they're allowed to be parents. Not just the practical, I mean." - Terry Pratchett, Thief of Time
Mijn BGG profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Er zijn foto's van de set van Civil War gelekt. Klikken op eigen risico natuurlijk.

http://www.newsarama.com/...alcon-and-crossbones.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02:40

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

ViNcE schreef op dinsdag 12 mei 2015 @ 15:29:
De One Shot van Agent Carter vindt toch plaats na season 1?
Een zeer uitgebreide time-line van de MCU. De discussie op Reddit, waarin ook naar voorgenoemde time-line werd verwezen, gaat ervan uit dat de One-Shot meteen na het eerste seizoen van Agent Carter plaatsvindt.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-04 07:10

McBoom

Broem

Op ComicBookMovie.com is een interessante editorial verschenen van iemand die in de minder voor de hand liggende linkjes tussen de films en de series is gedoken en daaruit theorieën haalt voor de toekomst van de MCU. Het is een behoorlijke lap (met plaatjes :P), maar ik vond het de moeite waard :) En respect voor de schrijver _O_

The ramblings of an idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:19
Zeer interessant artikel inderdaad. Bedankt voor de link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

McBoom schreef op zaterdag 23 mei 2015 @ 23:39:
Op ComicBookMovie.com is een interessante editorial verschenen van iemand die in de minder voor de hand liggende linkjes tussen de films en de series is gedoken en daaruit theorieën haalt voor de toekomst van de MCU. Het is een behoorlijke lap (met plaatjes :P), maar ik vond het de moeite waard :) En respect voor de schrijver _O_
Bedankt voor de link naar dat artikel. Dat was zeer leuk om te lezen en om over te speculeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yohsoog
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-06 18:24
Ik weet niet hoe goed de cartoon series (avengers assemble, earths mightiest heroes) overeenkomen met de comics, maar ik mis toch wel dat bijvoorbeeld de hulk in hulk vorm blijft in tegenstelling tot de film en waarbij hij dan altijd met Hawkeye zit te bikkelen. Ik begrijp dat ze met de films een ander, meestal volwassener, publiek bereiken, maar soms mis ik toch het luchtige van de cartoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

Vandaag is bekend geworden wie de MCU Peter Parker-Spider/Man gaat worden: Tom Holland.

Afbeeldingslocatie: http://readthescreen.com/wp-content/uploads/2013/04/tomholland.jpg

En een onbekende regisseur, althans voor mij, gaat de nieuwe Spider-Man film regisseren (duh): Jon Watts. De film gaat op 28 juli 2017 in IMAX en 3D in premiere. Of we de webslinger ook in Civil War gaan zien is nog niet bekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19:58
Ik hoop dat we hem wel in civil war zien, kijken wat er zal overblijven van de civil war reeks in de comics met de aankomende films

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12-09 10:33
Agent Carter krijgt een 10 episode season 2: http://www.denofgeek.us/t...2-news-everything-we-know
Afbeeldingslocatie: http://cdn-static.denofgeek.com/sites/denofgeek/files/styles/insert_main_wide_image/public/8/86//agent_carter_season_2.jpg

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:07

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Ant-Man krijgt een vervolg: Ant-Man and the Wasp, 6 juli 2018
Heeft wel gevolgen voor Black Panther en Captain Marvel. De eerste is een paar maanden vroeger nu, de laatste is een half jaar opgeschoven.

Captain America: Civil War – May 6, 2016
Doctor Strange – November 4, 2016
Guardians of the Galaxy 2 – May 5, 2017
Spider-Man – July 28, 2017
Thor: Ragnarok – November 3, 2017
Black Panther – February 16, 2018
The Avengers: Infinity War Part 1 – May 4, 2018
Ant-Man and the Wasp – July 6, 2018
Captain Marvel – March 8, 2019
The Avengers: Infinity War Part 2 – May 3, 2019
Inhumans – July 12, 2019.
Untitled Marvel Studios Film – May 1, 2020
Untitled Marvel Studios Film – July 10, 2020
Untitled Marvel Studios Film – November 6, 2020

Moet zeggen dat ik Ant-Man geskipped heb, verder wel alle Marvel films gezien in Phase 1 en 2, maar Ant-Man kijk ik thuis wel een keer. Zelfde met deel 2 en Spider-Man, die trekken me gewoon niet. Al heb ik bij Spider-Man wel het gevoel dat het 10x beter gaat zijn dan die achterlijke Sony-versies.

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 09-10-2015 09:52 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Ben wel benieuwd wanneer wij Civil War krijgen dan. Bijna elke release date loopt momenteel iets voor vanwege dat de nieuwe films op donderdag komen in plaats van vrijdag. Alleen liggen de dagen 4 en 5 mei iets gevoelig hier en zal voor de niet kenners Civil War op bevrijdingsdag misschien toch wat policor gevoelens op roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heplam
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 10:37
Fantastic four zijn terug bij marvel :-)

http://moviepilot.com/pos...lt_source=external,manual

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:40
Zou epic zijn :o

[ Voor 6% gewijzigd door Terranova op 15-10-2015 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 16:46

Arethusa

Niet die server

Of niet: http://comicbook.com/2015...ilm-rights-remain-at-fox/ het blijft nog onduidelijk. Ik weet niet zo goed hoe betrouwbaar comicbook.com is.

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.
Vinyl: Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
Las ook ergens dat een van die zenders een tv serie gaat maken over de zoon van Charles Xavier en the hellfire club? Zou wel willen dat Marvel dan FF terug zou krijgen, want wat er stond op t net over de laatse FF film was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Musta schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 20:06:
Las ook ergens dat een van die zenders een tv serie gaat maken over de zoon van Charles Xavier en the hellfire club? Zou wel willen dat Marvel dan FF terug zou krijgen, want wat er stond op t net over de laatse FF film was...
Bedoel je dit? http://comicbook.com/2015...g-pilots-at-fox-networks/

I've been mad for fucking years, absolutely years, been over the edge for yonks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Laatst online: 00:12

FREAKJAM

"MAXIMUM"

En de trailer van Jessica Jones is uit!

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Duister...
Nu moet ik DareDevil ook nog zien (dus ik weet niet of die ook zo duister is), maar het is wel anders dan de "normale" MCU-sfeer, met veel humor en sarcasme. Toch, aangezien dit ook Marvel is, ga ik het zeker wel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Daredevil zit redelijk in lijn met dit. En het format daarvan werkte naar mijn idee heel goed op het kleine scherm. Al zat er nog steeds redelijk humor in Daredevil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Net de remake gezien. Ik had al gehoord dat ie slecht zou zijn, maar zo slecht... manmanman :F

Blij om te horen dat de IP weer terugkomt bij Marvel, dus. Joss en z'n script editor lekker hun ding laten doen en gaan met de spreekwoordelijke banaan...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

"12". 12% kans dat we er teveel achter zoeken?
Afbeeldingslocatie: http://s15.postimg.org/p2v9zi8mz/12191267_748355595293859_6239942508257909655_o.jpg
Afbeeldingslocatie: http://s21.postimg.org/c7phqhref/12238397_748355615293857_5044944332062860456_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik zou het niet weten, maar het is leuk om daarover te speculeren. :)

Op reddit schrijft iemand:
It's just a fun little easter egg that spans the movies, just like all of Phase 2 so far has had a reference to Empire Strikes Back in that someone in each of the films has lost an arm.
Of het waar is of niet, het is wel leuk om dit soort dingen te spotten. Het kan zomaar een easter egg of een running gag zijn, net als de cameo's van Stan Lee (die in alle recente MCU-films een rolletje speelt, maar in evenzoveel films met Marvelpersonages geen enkele rol speelt) of de pizza truck die in vrijwel alle recente Disney / Pixar films zijn opwachting maakt.

[ Voor 81% gewijzigd door Jorgen op 11-11-2015 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Nog een week tot Jessica Jones :9~

Had vanochtend een e-mail van Netflix dat het dan uitkwam. Weet niet of het te maken heeft met mijn kijkgedrag of dat meer mensen dit mailtje gekregen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

Ik gok dat het gebaseerd is op wat je kijkt, ik krijg nooit e-mails voor films met genres waar ik niet of nauw'lijks naar kijk. Overigens kijk ik ook uit naar Jessica Jones, mede ook door David Tennant.

[ Voor 43% gewijzigd door Arethusa op 13-11-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Het was meer van: is het een promotie stunt of puur gebaseerd op mijn voorkeuren. Ik heb Daredevil en alle Marvel films gezien en hoge scores gegeven dus dat ze mij er uit pikken verbaast mij niet :P

Maar omdat het een Netflix original serie is kan ik mij voorstellen dat ze hem ook iets extra naar voren schuiven ook als het niet helemaal aansluit bij wat je wilt zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:21
Ik heb deze nog niet voorbij zien komen.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lonestander
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-04 14:22
Is gister uitgekomen :) Ziet er in iddgeval goed uit. Zag dat de general van de incredible hulk er ook bij is?

[ Voor 6% gewijzigd door Lonestander op 25-11-2015 12:03 ]

PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Straks in de lunchpauze maar kijken.

Overigens, Jessica Jones is awesome als serie!

En we zien

spoiler:
Nuke voor het eerst terwijl hij langzaam de villain wordt

In de serie :D

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 14:47
Civil war ziet er wel goed uit! Ben benieuwd wie er allemaal aan de zijde van Iron Man staan, neem aan dat het iets meer is dan Rhodey en Black Widow.

En probeert Buckey nou op 1:58 de Arc reactor van Tony eruit te trekken met z'n metalen arm?

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Remy!!!! schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:42:
[video]
Heel tof, maar qua cast lijkt het meer op een Avengers film.
Ik ben nog lang niet Marvel-moe, dus laat maar komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Remy!!!! schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:42:
[video]
Bleeding Edge armor :9
Black Panther :9 :9
Scarlet Witch Chaos liftoff :9 :9 :9

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag gepost op Imgur. Nieuwe Deadpool trailer te zien bij de IMAX versie van The Force Awakens.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QvJSFpy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01:21
Net Captain America 3 gezien, was een erg vermakelijke film! Het begin voor de pauze was nogal rustig/verhaalopbouwend, en na de pauze begon de grote actie scene.
Spiderman was erg leuk en kwam naar mijn idee geloofwaardig over.

Spoiler achtig
spoiler:
Ik had verwacht dat Cap dood zou gaan omdat ik hier en daar geruchten erover had gehoord + dat hij in de comics dood gaat in civil war (toch?) en dat hij maar 3 contracten had voor Marvel en Bucky 9 (of klopt dat ook niet meer). Vond dat niet echt teleurstellend maar ik zat op sommige momenten wel op het puntje van m'n stoel omdat ik zijn dood wel een paar keer verwachte.

Benieuwd naar onze ombouw van Crafter naar Camper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 20:43
Lijkt me ook een toffe film!
gisteren pas voor het eerst Deadpool gezien. Heb op sommige momenten echt dubbel gelegen van het lachen, maar andere momenten was het echt slecht. Al met al een vermakelijke film.

Verder kijk ik erg uit naar de nieuwe Spider-man. De eerste 3 vond ik erg leuk, de laatste twee trokken me totaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Deadpool is weliswaar Marvel, maar geen MCU. Hij maakt onderdeel uit van Fox' X-Men universe. We zullen hem mogelijk terugzien in een X-Men of X-Force film. Nu kan er vanalles gebeuren - kijk maar naar Spiderman die eigendom is van Sony, maar nu ook in de MCU zijn opwachting heeft gemaakt. Voorlopig gaat Fox echter net als DC / Warner Bros proberen om zijn eigen filmuniversum op te zetten. Daar is al een aardige basis voor met alle X-Menfilms natuurlijk.

[ Voor 7% gewijzigd door Jorgen op 29-04-2016 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-09 16:27

Plainside

I browse when I'm at work

Vanavond ga ik lekker Civil war zien in de bios kan er persoonlijk niet op wachten.
Hoop echt dat het een goede film wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

morgenochtend naar Cap 3, ben erg benieuwd.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Laatst online: 19:57

Spooksel

Spooksel!

Gister naar de bios geweest voor Cap3, erg gave film... moest wel erg wennen aan het drukke camerawerk in het begin echter, dat is toch niet geheel mijn ding :X

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Gisteren Civil War gezien en ik vond het wel een erg vette film. Scarlet Witch, Ant-Man, Spiderman, Vision en Black Panther zijn allemaal welkome aanvullingen op het MCU. Camera werk en visuele stijl waren ook redelijk anders dan we gewend zijn maar vond het wel verfrissend om wat af te wijken. En de gevecht scenes waren wel echt moddervet vond ik! Ik kan niet wachten op meer Marvel films in ieder geval, het belooft namelijk nog lang niet te gaan vervelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 99% gewijzigd door Firefly III op 19-10-2019 16:43 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
JCE schreef op maandag 02 mei 2016 @ 08:40:
Van de week naar Civil War geweest. Vond hem niet supersterk.

spoiler:
Stark zijn daddy-issues worden nieuw leven ingeblazen zodat hij een goede reden heeft om mee te gaan met de plannen van de UN. Een UN overigens, die een verdrag van minstens 100 kantjes kan laten ratificeren door 170 landen zonder dat iemand bij de Avengers dat door heeft. Wat waren die aan het doen dan? :'). Was niet heel goed voor mijn "suspension of disbelief". Verder vermakelijke actie. Het conflict tussen Cap en Iron man voelde nogal kunstmatig. Al die jaren veel geheimzinnigheid rondom de dood van Stark's ouders, en ra-ra de mysterieuze winter soldier was de assassin. Kwam goed uit dat ze op een verlaten landweg naast 's werelds eerste HD beveiligingscamera zijn vermoord. En al die tijd van "goh, een beveiligingscamera met een kogel er in, ze zijn vast tegen die boom verongelukt".
spoiler:
Tony z'n daddy issues begonnen pas aan het einde van de film mee te spelen en waren absoluut niet zijn motivatie om het verdrag te tekenen. De dame die de foto van haar zoon aan hem gaf na z'n MIT speech, Ultron (en het hele debacel dat daarop volgde), Scarlet Witch die zo geworden is vanwege wapens die Tony gemaakt heeft, de doden die ze veroorzaakt heeft in Afrika en de steden die de Avengers vernield hebben. Het komt er eigenlijk op neer (IMO) dat Tony z'n geweten wou sussen en de verantwoordelijkheid voor z'n daden bij iemand anders neer wil leggen.

Het conflict tussen Steve en Tony begon al voor Bucky in beeld kwam; het begon met het akkoord en werd vervolgens opgezweept door de 'nep Bucky' en Steve die z'n vriend wil helpen. Wat daarna door Zemo op de spits gedreven wordt in de bunker.

De UN en de Avengers; ik denk dat ze niet heel veel met politiek bezig zijn. Plus, Wakanda is een rijk land dat mogelijk de lobby een stuk sneller maakt waardoor het er doorgedrukt kan worden.

Je probleem met dat Tony z'n ouders gedood worden door the winter soldier snap ik niet helemaal? Dat is al benoemd in The Winter Soldier en ik meen ook in Agent Carter. Het is niet 'opeens' zo maar dit is voor het eerst dat Tony het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Megajr schreef op maandag 02 mei 2016 @ 08:29:
Gisteren Civil War gezien en ik vond het wel een erg vette film. Scarlet Witch, Ant-Man, Spiderman, Vision en Black Panther zijn allemaal welkome aanvullingen op het MCU. Camera werk en visuele stijl waren ook redelijk anders dan we gewend zijn maar vond het wel verfrissend om wat af te wijken. En de gevecht scenes waren wel echt moddervet vond ik! Ik kan niet wachten op meer Marvel films in ieder geval, het belooft namelijk nog lang niet te gaan vervelen :9
Vechtscenes zijn dan ook geregisseerd met behulp van John Wick Directors O+

http://comicbook.com/2016...nes-in-captain-america-c/

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik merkte wel dat het beeld een beetje 'choppy' wred tijdens de vechtscenes. Misschien een combinatie van de beperking van 24P en de actieve 3D brillen (JT in Hilversum).
Wel een prachtig beeld met die dubbele laserprojectoren :)

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Wat ik alleen niet helemaal snap is hoe het nu zit met Wade Wilson / Deadpool die in de film zit van Xmen: Wolverine.

Is dat nou ook echt gewoon DE Deadpool of hebben ze gewoon een beetje een fout gemaakt toen met hoe ze deadpool hebben neergezet? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Laatst online: 21:56

Bellerophon

Persona non grata

Ricmaniac schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:50:
Wat ik alleen niet helemaal snap is hoe het nu zit met Wade Wilson / Deadpool die in de film zit van Xmen: Wolverine.

Is dat nou ook echt gewoon DE Deadpool of hebben ze gewoon een beetje een fout gemaakt toen met hoe ze deadpool hebben neergezet? :P
Afbeeldingslocatie: http://s32.postimg.org/9dm1u0aqt/432473_b.jpg

De Deadpool van X-Men: Wolverine is natuurlijk een major clusterfuck :P

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
In de Deadpool film wordt hier ook heel even naar gerefereerd; Wade heeft het over 'horrific mistake' of iets in die trant. Dan zie je een shot van een Deadpool X-Men Wolverine action figure. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Viccers schreef op maandag 02 mei 2016 @ 11:55:
In de Deadpool film wordt hier ook heel even naar gerefereerd; Wade heeft het over 'horrific mistake' of iets in die trant. Dan zie je een shot van een Deadpool X-Men Wolverine action figure. :P
Wauw, nu je het zegt... helemaal niet bij stilgestaan dat dat die action figure was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rule
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-08 11:24
Ricmaniac schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:00:
[...]

Wauw, nu je het zegt... helemaal niet bij stilgestaan dat dat die action figure was.
Daarnaast zegt Ajax tegen hem als hij op het bed ligt, i'm going to sew your mouth shut.

Waarop hij reageert met, that would be a graaave mistake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Snailerfreak schreef op maandag 02 mei 2016 @ 14:46:
[...]

Daarnaast zegt Ajax tegen hem als hij op het bed ligt, i'm going to sew your mouth shut.

Waarop hij reageert met, that would be a graaave mistake.
haha holy shit dat ik daar niet aan denk op zulke momenten :P is ook een leuke referentie ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 14:52

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ja, de film neemt zichzelf absoluut niet serieus. De 'fourth wall' sneuvelt al snel.
En die opmerking als ie bij het mansion van de X-men aankomt m.b.t. het feit dat óf Colossus óf die chick de deur open doet. Er was niet genoeg geld om de andere X-men in te huren. En Samuel L. Jackson (after credits scene).

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBoom

McBoom

Broem

/me checked topictitel

Deadpool is (helaas (nog?)) geen MCU :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Nyarlathotep schreef op maandag 02 mei 2016 @ 15:48:
Ja, de film neemt zichzelf absoluut niet serieus. De 'fourth wall' sneuvelt al snel.
En die opmerking als ie bij het mansion van de X-men aankomt m.b.t. het feit dat óf Colossus óf die chick de deur open doet. Er was niet genoeg geld om de andere X-men in te huren. En Samuel L. Jackson (after credits scene).
Vond de opmerking over professor Xavier ook wel mooi.
"McAvoy or Stewart? These timelines are confusing."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:25
Cool:

"Vin Diesel Confirms the Obvious, Says ‘Guardians of the Galaxy’ are in ‘Avengers: Infinity War’"

http://collider.com/guard...xy-avengers-infinity-war/

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Is dit de beste plaats om Iron Fist te bespreken?

In elk geval, heb nu 3 episodes gezien, maar vind het nu nog een beetje een film die verspreid is over een lang formaat. De 3 uur die ik heb gekeken konden echt wel wat meer verhaal vertellen. En Danny kon ook wel weten dat ie niet die inrichting uit mocht als hij begon over "the order of the crane mother", "K'un-lun, one of the 7 capital cities of heaven" etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Iron Fist is geen MCU :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03:57

BlackEyedAngel

Just a decent guy

<edit: dom

[ Voor 81% gewijzigd door BlackEyedAngel op 10-04-2017 16:56 ]

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Volgens mij gewoon wel hoor. Speelt zich in het zelfde universum af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Terranova schreef op maandag 10 april 2017 @ 16:01:
[...]

Volgens mij gewoon wel hoor. Speelt zich in het zelfde universum af.
I stand corrected, valt er idd wel onder: Wikipedia: Marvel Cinematic Universe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eathan
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-07 11:10
voor de geintresseerde, de eerste (echte) trailer van "Thor: Ragnarok"

het lijkt er op dat er inspiratie uit "planet Hulk" word gehaald, en daar ben ik best blij mee.

Enjoy :P

when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

vind die trailer heel erg een Guardians of the Galaxy vibe hebben.
En dat font van de titles, Far Cry Blood Dragon :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:19
Ik had precies hetzelfde. En Guardians vond ik geweldig, deze trailer ziet er ook erg tof uit! Duurt alleen nog even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
Ziet er naar uit dat deze film de connectie wordt tussen Guardians en de Avengers (qua wereld, denk niet dat de Guardians Thor gaan ontmoeten), als een opstapje naar Infinity Wars. Kan niet wachten!

Enige speculaties overigens hoe Bruce/Hulk in outer space is beland, nadat hij de benen had genomen in Age of Ultron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:57
Viccers schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:45:
Ziet er naar uit dat deze film de connectie wordt tussen Guardians en de Avengers (qua wereld, denk niet dat de Guardians Thor gaan ontmoeten), als een opstapje naar Infinity Wars. Kan niet wachten!

Enige speculaties overigens hoe Bruce/Hulk in outer space is beland, nadat hij de benen had genomen in Age of Ultron?
Zelfde manier als hoe Thor daar is beland?

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwagenaar
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:17

nwagenaar

God, root. What's the differen

Viccers schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 11:45:

Geen idee hoe ze het laatste gaan recht trekken, maar in de originele comics is dit gelinkt aan Planet Hulk verhaallijn.

Ik meende mij te herinneren dat The Hulk zodanig out-of-control was dat een groep (Illuminati?) hem gelokt hadden naar de ruimte, hem vervolgens verdoven en vervolgens het ruimteschip een enkeltje naar een planeet geven waar hij geen schade kan aanrichten.

Uiteindelijk stort het ruimteschip neer op een planeet en wordt hij gevangen genomen. Overigens is hij in de Planet Hulk storyline geen savage hulk zoals in de comics, maar een combinatie van Banner en Hulk.

Mijn Neo Geo MVS collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robtimus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:57

Robtimus

me Robtimus no like you

Klopt, met o.a. Iron Man, Mr Fantastic en Doctor Strange.
Overigens is hij in de Planet Hulk storyline geen savage hulk zoals in de comics, maar een combinatie van Banner en Hulk.
offtopic:
skip opmerking dat Planet Hulk juist deel uitmaakt van "de comics"

Er is niet "de Hulk", er zijn meerdere versies. Sommige daarvan zijn intelligent, sommige alleen maar "savage". In Planet Hulk, en ook een aantal andere verhalen, speelt zo'n intelligente Hulk. Dit is echter geen combinatie van Banner en Hulk, want de Hulk weet dat Banner bestaat en haat Banner vanwege zijn zwakte. Een mooi voorbeeld hiervan is The End, waarin de Hulk en Banner elkaar zelfs proberen tegen te werken.

More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

eathan schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:15:
voor de geintresseerde, de eerste (echte) trailer van "Thor: Ragnarok"

[video]

het lijkt er op dat er inspiratie uit "planet Hulk" word gehaald, en daar ben ik best blij mee.

Enjoy :P
"Yes! We know eachother; he's a friend from work!"

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arethusa

Arethusa

Niet die server

nwagenaar schreef op donderdag 13 april 2017 @ 12:14:
[...]

Geen idee hoe ze het laatste gaan recht trekken, maar in de originele comics is dit gelinkt aan Planet Hulk verhaallijn.

Ik meende mij te herinneren dat The Hulk zodanig out-of-control was dat een groep (Illuminati?) hem gelokt hadden naar de ruimte, hem vervolgens verdoven en vervolgens het ruimteschip een enkeltje naar een planeet geven waar hij geen schade kan aanrichten.

Uiteindelijk stort het ruimteschip neer op een planeet en wordt hij gevangen genomen. Overigens is hij in de Planet Hulk storyline geen savage hulk zoals in de comics, maar een combinatie van Banner en Hulk.
Beta Ray Bill zou in de comics ook tegenover The Hulk staan ipv Thor (volgens mij), ook dat is iets anders. Neemt niet weg dat het alsnog een spektakel word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet zo geinteresseerd meer in Marvel films, maar deze ziet er echt goed uit! Zal wel de GotG vibe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Wat wel mooi is dat we steeds meer richting de Infinity Wars komen. Ben benieuwd of al die hints naar
spoiler:
Thanos en de Infinity Glove
waar blijken te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 10-09 07:50
De eerste echte trailer van Black Panther is uit..

YouTube: Marvel Studios' Black Panther - Official Trailer

Wat mij betreft.. ziet er erg goed uit... vooral de soundtrack 8)

Februari 2018 geloof ik.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
Inhumans valt wel tegen vind ik. Maximus heeft vrij makkelijk een coup kunnen plegen, maar het is totaal onduidelijk waarom de 'law enforcement' achter hem staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:17
Het is een beetje inconsistent. Het zijn de inhumans die aan de macht zijn, maar als je kijkt naar de law enforcement (de bewakers/guards) en gene council dan zit daar niemand tussen met speciale krachten en lijkt het alsof Maximus vrij spel heeft terwijl hij maar een gewone "human" is.

Ik geef het nog 1-2 afleveringen de kans maar hoopvol ben ik niet

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
ik blijf inhumans kijken, maar niet omdat ik het een goede serie vindt. Zo slecht eigenlijk, maar heb ene zwak voor superheroes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Musta schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:58:
ik blijf inhumans kijken, maar niet omdat ik het een goede serie vindt. Zo slecht eigenlijk, maar heb ene zwak voor superheroes :P
Dat heb ik ook en stiekem ook een beetje omdat het een beetje vermakelijk is, ondanks dat het eigenlijk superslecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben we Thor Ragnarok al gezien? ik vond het een interessante film, wel met z'n nadelen. Veel humor, zelfspot etc. Ik vind de hulk persoonlijk heel goed neergezet. Zeker kijken als je hem nog niet hebt gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:28

thijsco19

KTM 990 SMT

Wil hem binnenkort zeker zien. Alleen nu nog effe tijd maken/hebben.

Edit.
Gelijk maar een plekje gereserveerd voor vanavond. :+ :D

[ Voor 33% gewijzigd door thijsco19 op 29-10-2017 17:04 ]

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 10-09 07:50
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 10:41:
Hebben we Thor Ragnarok al gezien? ik vond het een interessante film, wel met z'n nadelen. Veel humor, zelfspot etc. Ik vind de hulk persoonlijk heel goed neergezet. Zeker kijken als je hem nog niet hebt gezien. :)
Check gezien. Top film.

Vooral de eerste credits scene is leuk, want we weten allemaal wie in dat .. ehh... ding zit.

Snap alleen niet hoe ik dit met een teaser voor Infinity War moet zien, waarin Thor tegen de Milano van the Guardians aanknalt.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Goed dat je erover begint. Post-Credits scènes, nog effe wat langer blijven zitten.

The only thing you need; a jar of "Elbow Grease" (TM) ! Apply it liberally and it will make any job a breeze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

thijsco19 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:25:
Goed dat je erover begint. Post-Credits scènes, nog effe wat langer blijven zitten.
Zijn er niet zoveel als bij Gotg;)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thijsco19

thijsco19

KTM 990 SMT

Ik zou het zo vergeten en weglopen.. :X
Scheelt natuurlijk wel dat de mensen die naar dit soort films gaan meestal redelijke Marvel fans zijn en dus blijven zitten. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Bij Marvel is het inderdaad standaard. Disney / Pixar wil ook nog wel eens wat hebben, maar veel andere films hebben het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prx
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36

Prx

Vanavond Thor Ragnarok gezien. Ik vond dat ze een beetje ver gingen met de humor, maar wat een heerlijke film weer. Ik vond de scenes met Hulk ook leuk bedacht. :) En zo-veel insider jokes, heerlijk.
spoiler:
Fantastisch ook hoe Hela die Infinity Gauntlet in de kluis van Asgard op de grond gooit, al zeggende 'fake'. Leuk opgelost, aangezien iedereen zich al af vroeg hoe het toch kon dat Thanos de gauntlet heeft in post-credit scenes van andere films, maar hij in een eerdere Thor film toch echt nog in die kluis lag.

De eerste post-credit scene was interessant, de tweede vond ik eigenlijk vrij weinig aan. Wel reuze benieuwd hoe de start van Avengers Inifity War (part 1) zal zijn, gezien de shorts die we hebben gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova

HYPE *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
Ja, ziet er zeker vet uit. Die massa beesten waartegen ze in Wakanda (?) vechten lijken op een soort opgepompte Aliens... Enig idee of deze ook uit een comic komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joppe113
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19:31
Junior Grooth!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Laatst online: 05-09 14:27
dikke trailer !!

zonder te spoilen ik heb thor nog niet gezien, maar waarom was cap weg dan? dat black panther zei van get him a shield...

[ Voor 79% gewijzigd door Njay op 29-11-2017 16:03 ]

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:57
Njay schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:03:
dikke trailer !!

zonder te spoilen ik heb thor nog niet gezien, maar waarom was cap weg dan? dat black panther zei van get him a shield...
Civil War alweer vergeten? ;)

*update*
Bingo! ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Nnoitra op 29-11-2017 16:14 ]

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Laatst online: 05-09 14:27
Nnoitra schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:09:
[...]

Civil War alweer vergeten? ;)
Poeh lang geleden oooh wacht ..
spoiler: ow ja!
in die jungle bij black panther zat ie toch op het einde?

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Voor degene die het willen zien een goede trailer breakdown.

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Enige die dus mist in de trailer is Ant-Man, interesting :P

Dit is toch wel een van de grootste films aller tijden qua cast lijkt mij.. Niet normaal meer hoeveel er aan mee gaan doen :D

Iron Man
Steve Rogers/Captain America
Thor
Loki
Hulk
Black Widow
Hawkeye
Ant-Man
Scarlet Witch
Doctor Strange
Black Panther
Vision
Spider-Man
Falcon
Winter Soldier
War Machine
Star-Lord
Gamora
Groot
Rocket Raccoon
Drax
Mantis
Valkyrie
Thanos
Nebula
Cull Obsidian
Proxima Midnight
Corvus Glaive
Ebony Maw

Holy sh*t :D Dit is een beetje het formaat wat Civil War had moeten hebben, maar goed :P

[ Voor 7% gewijzigd door Angeloonie op 01-12-2017 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Angeloonie schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:50:

Dit is toch wel een van de grootste films aller tijden qua cast lijkt mij.. Niet normaal meer hoeveel er aan mee gaan doen :D

Iron Man
Steve Rogers/Captain America
Thor
Loki
Hulk
Black Widow
Hawkeye
Ant-Man
Scarlet Witch
Doctor Strange
Black Panther
Vision
Spider-Man
Falcon
Winter Soldier
War Machine
Star-Lord
Gamora
Groot
Rocket Raccoon
Drax
Mantis
Valkyrie
Thanos
Nebula
Cull Obsidian
Proxima Midnight
Corvus Glaive
Ebony Maw

Holy sh*t :D Dit is een beetje het formaat wat Civil War had moeten hebben, maar goed :P
Je vergeet Wong nog, of mag ik die niet meerekenen? :P

Er zal een idd aardig budget moeten zijn, niet alleen om de acteurs te betalen maar ook voor de CGI :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Gekkenhuis schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:19:
[...]

Je vergeet Wong nog, of mag ik die niet meerekenen? :P

Er zal een idd aardig budget moeten zijn, niet alleen om de acteurs te betalen maar ook voor de CGI :+
Die rekende ik niet mee :P Maria Hill en Pepper Potts ook niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Angeloonie schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:20:
[...]

Die rekende ik niet mee :P Maria Hill en Pepper Potts ook niet :+
Maar Wong heb ik wel gezien, Maria en Pepper niet :P

Budget wordt geschat op 1 miljard?! Damn.. dat moet ook wel één of ander record zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
Gekkenhuis schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 12:40:
[...]

Maar Wong heb ik wel gezien, Maria en Pepper niet :P

Budget wordt geschat op 1 miljard?! Damn.. dat moet ook wel één of ander record zijn 8)7
1 miljard per film he, dit zijn eigenlijk 2 films. Ze zijn iig back2back opgenomen(nu bezig met 4 iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14-09 17:51
Angeloonie schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 11:50:
Hij zit wel in de teaser die ze een dag eerder hebben gereleased (joetjuub link). Nuja teaser, ik dacht eerst dat het één of ander amateur filmpje was met oude verknipte trailers, maar het is wel degelijk door Marvel zelf uitgebracht.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

In een Avengersfilm horen natuurlijk ook Nick Fury en Agent Coulson.

Pagina: 1 2 ... 25 Laatste