Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Ribsfactory (in ieder geval die in Den Bosch) is een aanrader.
(De lekkerste hamburger ooit heb ik bij The Fergburger gegeten, maar die ligt wat te ver weg om er vanavond nog een te kunnen scoren).
Overigens: Waar gaat de gemiddelde voorkeur naar uit: zo kaal mogelijk (alleen vlees) of dik aangekleed (veel saus en groenten)?
Correctsc0ut84 schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 12:53:
Moet zelf Hamburg in Rotterdam nog eens proberen. Schijnen echt lekkere burgers te hebben!
SeatRider in "Betere Hamburgertenten - Deel 2"
Nederlands is makkelijker als je denkt
Alter Fischmarkt 3, 20457 Hamburg
Ik had niet anders verwacht in die stad.Noork schreef op zaterdag 25 april 2015 @ 00:11:
Brooklyn Burger Bar
Alter Fischmarkt 3, 20457 Hamburg
Rotterdam
Zerobase schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 16:03:
(De lekkerste hamburger ooit heb ik bij The Fergburger gegeten, maar die ligt wat te ver weg om er vanavond nog een te kunnen scoren).
"Don't let your dreams be memes"
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
http://www.tvschijndel.nl...e-hamburger-van-nederland
[ Voor 19% gewijzigd door NeoMe op 28-04-2015 16:00 ]
* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9
Daar de Timber Burger genomen. heerlijke kaas en bacon, en een lekker dik stuk vlees. Geweldig. Brioche brood was apart, maar maakte het zeker niet minder lekker.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
even opgezocht. Staan veelal op braderieën zo te zien.
Maar dat was toch wel een erg lekkere hamburger moet ik zeggen!
https://mobileservicecenternetherlands.nl/ - goedkoop en snel je idevice gerepareerd
Ken ik niet! Is dat die snackbar vlakbij de hoofdstraat?Brantje schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:39:
(H)eerlijke Burger in Meppel heeft goede burgers van 250 gram =).
Lekkr op een semi-hard broodje, lekkere saus en sla erbij.
Adres: Woldstraat 4, Meppel
Vorig jaar hadden ze bij de Beurs in Meppel ook een hele lekkere Burger. Deze kan ik me nog herinneren omdat het mij verrast heeft.
Ik merk toch heel vaak dat veel tenten matige kwaliteit van vlees hebben en dat verdoezelen met allerlei garnituur en foute kruiden.
Helaas ben ik mijn lijstje met goede tenten kwijt(hield notities in een telefoon die helaas weg is). er zijn maar weinig positieve ervaringen. Een redelijke ervaring was strandtent Patagonia in Scheveningen, maar het is niet spectaculair.
Verwarming: Daiking Altherma Hybride 8kW met vloerverwarming & Jaga Strada radiatoren § Domotica Domoticz, Z-wave, Hue, Slimme meter § Audio/HT Linn Majik DSM, Linn Majik 140, Apple TV 4K, Sony PS4 Pro
Ja dat is vlakbij de hoofstraatJanar schreef op zondag 03 mei 2015 @ 16:51:
[...]
Ken ik niet! Is dat die snackbar vlakbij de hoofdstraat?
Vorig jaar hadden ze bij de Beurs in Meppel ook een hele lekkere Burger. Deze kan ik me nog herinneren omdat het mij verrast heeft.
Ik merk toch heel vaak dat veel tenten matige kwaliteit van vlees hebben en dat verdoezelen met allerlei garnituur en foute kruiden.
Helaas ben ik mijn lijstje met goede tenten kwijt(hield notities in een telefoon die helaas weg is). er zijn maar weinig positieve ervaringen. Een redelijke ervaring was strandtent Patagonia in Scheveningen, maar het is niet spectaculair.

Ze zitten er sinds december hoorde ik.
Verwarming: Daiking Altherma Hybride 8kW met vloerverwarming & Jaga Strada radiatoren § Domotica Domoticz, Z-wave, Hue, Slimme meter § Audio/HT Linn Majik DSM, Linn Majik 140, Apple TV 4K, Sony PS4 Pro
En nee, ik heb geen aandelen in ze.Onze burgers zijn niet alleen heerlijk, maar ook eerlijk!
Vrij van antibiotica, gluten en andere toevoegingen.
Gewoon vlees, zoals het hoort te zijn!
Jammer is dat ze niet op zondag bezorgen, door dit topic krijg ik toch wel zin in een lekkere burger.
Wil jullie even waarschuwen hier niet heen te gaan, echt erg matige kwaliteit en de burger is ongeveerd 1/3 zo klein als het brood zelf + ranzige BBQ saus die gemaakt lijkt van Tomatenpuree met wat BBQ smaak. Bier is ook totaal niet speciaal.Pistolebob schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 14:12:
Burgerbar Bar B bij het Leidseplein in Amsterdam.
http://bar-b.nl
Setting is dan wel weer heel erg netjes.
[ Voor 3% gewijzigd door Rev! op 03-05-2015 18:15 ]
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Ik vind Meneer Smakers ook niet zo goed. Ze hebben een vrij slechte indruk op me achtergelaten. Vond het vlees te droog (ik denk ook te lang gebakken), de saus is een soort van kleverige pastei, en het broodje veel te hard. Ben wel voor "eerlijke" producten, maar wat ze er van maken vind ik niet echt lekker. Vind sowieso de "kijk ons eens hip zijn" factor wat hoog, maar daar ontkom je in Nederland niet echt aan.Kid Buu schreef op woensdag 22 april 2015 @ 18:58:
Zeker, wanneer je naar de populariteit kijkt word ik niet bepaald gedeeld in mijn mening. In de buurt van de vestiging op de Nobelstraat kom ik nooit maar ik woon naast het Ledig Erf en daar zit het altijd bommetje vol.
Ik zal hem binnenkort nog een herkansing geven en voor een andere variant dan de laatste keer gaan.
Was een tijdje terug in Krakau, en daar zitten ook de nodige burgerbars. Jammer dat het in Nederland niet is zoals daar. De formule is wel vergelijkbaar met hier, maar dan wat meer recht-toe-recht-aan. De beste tent daar is Moaburger (voor zover ik ze heb geprobeerd), fijne tent waar je even lekker een burger kan eten. Burgers waren ook biologisch en smaakte heel goed. Bovendien hebben ze daar door dat wat ingredienten op een broodje kwakken niet altijd goed werkt, de broodjes zijn vrij groot in diameter, de burgers wat dunner (wel 200g vlees per burger), zodat het wat makkelijker eet. Mocht iemand een keer in Krakau zijn, ga naar Moaburger
Iemand tips in het oosten des lands?
Ga komende woenadag ook en dagje naar hellendoorn, misschien dat ik dan nog ergens een leuk tentje passeer. Helaas in dit topic nog weinig/niks tegengekomen in deze richting. Hier iemand nog tips.
In de tijd dat mn broer nog in Amsterdam woonde ooit bij een tent geweest die burgers van gemasseerde koe gezien. Was erg duur dus zelf een andere burger gehad, maar was erg lekker. Iemand die weet welke tent ik bedoel?
Veel vragen en weinig antwoorden
Tip van mijn kant. Zoals al een aantal keren is aangedragen, de Burgerij in Antwerpen (er komt ook een vestiging in Rotterdam) is echt een aanrader.
tijd voor wat klusjes!
steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1
Indeerdaad! Ze hadden wagyu vlees! Weet ik dat ook weer tnx.mrsar schreef op zondag 03 mei 2015 @ 22:38:
zal de burgerbar wel geweest zijn,die heeft ook wagyu vlees
tijd voor wat klusjes!
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik opper ook niet dat het het geld waard is.Phusebox schreef op maandag 04 mei 2015 @ 07:50:
Wagyu vlees voor een hamburger is eigenlijk niet nodig als het vlees gewoon de goede verhouding vet heeft. Ja Wagyu is net iets malser maar kost vaak bijna het dubbele (of het is geen authentieke wagyu).
Als ik dan heel incidenteel wagyu bestel dan is het een entrocote oid. Het ging mij vooral om het tentje waar ik voor een schappelijk bedrag een lekkere burger kan fixen.
tijd voor wat klusjes!
Moet zeggen dat ik ze uitstekend te doen vind, maar ik heb niet enorm veel vergelijkingsmateriaal
Je kunt er in het restaurant eten, maar ze doen ook aan zelf afhalen en bezorgen (ook via Thuisbezorgd.nl).
Doen overigens ook veel met kip daar, niet alleen met hamburgers.
Virussen? Scan ze hier!
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
HAARLEM - Een chefkok die het heeft gemaakt tot de culinaire top, die zich toelegt op het bakken van hamburgers. Robert Kranenborg maakte naam als chefkok van het Amsterdam Amstel Hotel en sleepte tijdens zijn carrière meerdere Michelinsterren in de wacht. Toch besloot hij de Boeuf à la ficelle in te ruilen voor een ouderwetse hamburger. De tweede vestiging van zijn hamburgertent Thrill Grill opent dinsdag haar deuren in Haarlem.
-Kranenborg brengt culinaire top naar de straat
,,Het is juist de afwisseling die ik zo leuk vind’’, vertelt Kranenborg, die ook bekend is als televisiekok bij programma’s als Over de Kook en Topchef. ,,De ene dag begeleid ik amateurkoks met het bereiden van een driegangendiner, de volgende dag houd ik mij bezig met een broodje hamburger.”
Met een team professionals stortte Kranenborg zich ruim twee jaar geleden op zijn zoektocht naar ‘de perfecte hamburger’, de hamburger die zij zelf het lekkerst vinden. ,,Op die manier werk je echt vanuit je hart. Dat merken klanten.” Met Thrill Grill brengen ze de hoge kwaliteit die in sterrenrestaurants te vinden is naar ’de straat’.
In Thrill Grill koken goede koks vers eten voor de klanten. Een concept dat in Amsterdam steeds vaker de kop op steekt. Voor Haarlem nog een nieuw begrip, maar vanaf dinsdag is de Haarlemse editie van Thrill Grill een feit. Het grillrestaurant zit op de hoek van de Oude Groenmarkt en de Lange Veerstraat. Het pand dat eerder de elektronicawinkel Hobo hifi (Hogenbijl) huisveste is volledig verbouwd in de huisstijl van de burgertent.
Om te concurreren met de vele hamburgerrestaurants in Nederland bakken de koks van Thrill Grill de burgers in een houtskooloven. Een techniek die bekend is in sterrenrestaurants, maar ongebruikelijk is in fastfoodrestaurants.
Het bedienen van die houtskooloven is niet gemakkelijk. Er moet continu gestookt worden om de juiste temperatuur te behouden. ,,Gelukkig hebben we onze firemasters, jongens die speciaal getraind zijn om het vuur in bedwang te houden’’, grapt Kranenborg.
Na de zoektocht naar de juiste hamburger, toerde het team van Thrill Grill rond met een foodtruck om de – in hun ogen – perfecte burger overal te laten proeven. ,,Smaken verschillen, dus niet iedereen was enthousiast”, vertelt Kranenborg. ,,Maar we kregen vooral veel complimenten. Door de techniek die we gebruiken smaakt de hamburger net iets anders en dat verrast mensen.’’ In de oven worden niet alleen hamburgers gebakken. Vegetariërs kunnen de falafelburger uitproberen en voor de visliefhebbers is er een zalmburger.
Onderdeel van de formule is de vintage uitstraling van het restaurant. ,,Daarom vielen we gelijk voor het pand vlakbij de Grote markt in Haarlem. Vanuit het restaurant kijk je uit op de Bavokerk en je zit middenin het oude centrum.”
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Schijnen wel eens wachttijden van 2 uur of langer voor te komen ....
Wootlock schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 15:43:
[...]
deze inderdaad Queenstown Nieuw Zeeland, 45 min in de wachtrij staan maar worth the wait
De patat is inderdaad briljant!majic schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 22:28:
Tot mijn verbazing hier geen Meneer Smakers ! Ik kom er zelf altijd voor de briljante patat (kan geen gluten eten dus de burgers eten m'n vrienden altijd voor me op)
Meneer Smakers is een c.a. 1.5 jaar jonge formule in Utrecht, met twéé filialen. Ze hebben vrij geniale burgers van eerlijk streekvlees en originele, interessante ingredienten.
Voorbeelden:
DE TANTE MILA
een burger gemaakt van walnoten,
rode linzen, ui, knoflook, peterselie,
koriander, komijn en chilipeper.
Op de burger een yoghurtsaus,
tomaat en avocado.
DE MENEER SMAKERS
een klassieke 100% runderburger
met gegrilde paprika, aubergine,
oude kaas snippers & geheime
Smakers saus naar familierecept
Het wordt ook erg mooi opgediend :
[afbeelding]
En de ambiance is ook super!!!
[afbeelding]
De Meneer Smakers burger kon mij niet bekoren. Het vlees was wat flauw en weinig smaak. Het broodje zelf is goed. De aubergine ertussen is aardig maar het vervelende is dat de schil hiervan taai is, waardoor er maar 1 hap aubergine is. Het is qua dikte krap eetbaar. Het sausje heb ik al eens vergelijkbaar gehad. Ik denk als het vlees meer smaak had dan kan dit een lekkere hamburger zijn.
Afgelopen weekend ook nog een burger op Terschelling gegeten bij de Dis(helaas geen tijd gehad voor Heartbreak hotel). Hier was het vlees aardig en algemeen een redelijke smaak(volgens mij niet zelfgemaakt vlees, sowieso fijn gehakt) alleen was het broodje te dik belegd waardoor het niet met de handen te eten was.
MijnBrasserie, Genk (voorheen Burger Meester) - een hamburger op een Italiaanse bol, dat is al meteen punten aftrek. Vlees was verder flauw, maar voor de verandering wel eens niet helemaal doorbakken.
Meh. Ik ben er 1x geweest en toen de burger v.d. maand oid genomen.Rmg schreef op dinsdag 21 april 2015 @ 13:19:
Ook een fijne (Eindhoven) burger tent, beetje hipster maar de burgers maken dat goed http://www.de-burger.nl/
Vooral de hangover burger is een goeie, met wat extra groene pepers
De burger was lauw/koud en van de kreeft en banaan en weet-ik-wat heb ik niet veel geproefd.
Te veel hipster, te weinig inhoud.
Een wappie is iemand die gevallen is voor de (jarenlange) Russische desinformatiecampagnes.
Wantrouwen en confirmation bias doen de rest.
Dit strookt niet met mijn ervaringen (3x gegeten, met steeds andere mensen, in Antwerpen, Brugge en Rotterdam). Kun je deze daarom toelichten?Phusebox schreef op maandag 18 mei 2015 @ 09:27:
Ellis Gourmet Burger (diverse locaties België) - slecht, ronduit slecht.
Oud brood, slappe friet, teveel doorbakken, droog vlees met goedkope 12 in een dozijn diepvries smaak.SeatRider schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:00:
[...]
Dit strookt niet met mijn ervaringen (3x gegeten, met steeds andere mensen, in Antwerpen, Brugge en Rotterdam). Kun je deze daarom toelichten?
Mejor así
Nice, ga daar toevallig volgende maand heen
Verwijderd
Eetcafé Tios
www.tios.nl
Volgens mij heb ik daar een keer een lambburger gegeten met grote zak friet + aoli.Zerobase schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 07:45:
Dit was op een avond (+/- 19:30):
Schijnen wel eens wachttijden van 2 uur of langer voor te komen ....
[...]
Zo lekker
Die burgers zien er daar goed uitVerwijderd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 09:55:
Ik ben laatst bij Tios Burgers & Bites in Kijkduin (Den Haag) geweest. Echt overheerlijke burgers die je ook zelf samen kan stellen. Brood van de eigen bakker, vlees uit de buurt, overheerlijke patatjes en alles zelf gemaakt. De porties zijn weliswaar enorm. En met een uitzicht op zee smaakt het nog beter ;-)
Eetcafé Tios
www.tios.nl
Ook eens een keer een kijkje gaan nemen
Roses are red, violets are blue, unexpected '{' on line 32.
http://freshnfast.nl//
[ Voor 16% gewijzigd door TommyGun op 23-07-2015 14:41 ]
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Niet zo speciaal zoals ik hier overal lees maar goed broodje en goed vlees..
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Leuke zaak, altijd druk met een gemiddelde leeftijd van de gasten zo'n 15 jaar boven de BK etc.
Had net wel 12 uur in de trein gezeten, maar de burger was fantastisch.
Roadhouse, vlakbij Paddeborn.. Gingen we altijd eten als we naar zuid Duitsland op vakantie gingen. Nu nog steeds wel eens als we in de buurt zijn.
Goede hamburgers, aardig en ook niet erg duur. Aardig personeel ook trouwens.
Wij (ik en mijn burgerteam) zijn hier (op basis van dit adviesVerwijderd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 09:55:
Ik ben laatst bij Tios Burgers & Bites in Kijkduin (Den Haag) geweest. Echt overheerlijke burgers die je ook zelf samen kan stellen. Brood van de eigen bakker, vlees uit de buurt, overheerlijke patatjes en alles zelf gemaakt. De porties zijn weliswaar enorm. En met een uitzicht op zee smaakt het nog beter ;-)
Eetcafé Tios
www.tios.nl
in Amsterdam, bij de ingang van het Vondelpark, aan de kant van de Schinkelhaven
en in Noordwijk bij strandtent Blu Beach vond ik de Mexicaanse Burger ook superlekker.
[ Voor 16% gewijzigd door P.O. Box op 14-08-2015 08:50 ]
http://burger33.nl/
Ik kan toch wel zeggen de beste die wij ooit hebben geproefd, dus ook maar direct 4 burgers gedeeld met mijn vrouw om zo veel mogelijk te proberen. Ook de Oreo milkshake was erg goed!
Na de website te hebben gezien, viel het zaakje zelf alleen wat tegen, maar dat mocht de smaak niet drukken
[ Voor 17% gewijzigd door BlakHawk op 14-08-2015 09:11 ]
/me rent
This space is occupied
Voor mij is het vooral van belang dat er een sappig ei op zit!Collaborator schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:38:
Ben ik de enige die niets lekkerder vindt dan een Burger King "Steakhouse XT" (double) :x Alle andere burgers zijn atijd zo klein imo. Veel "goeie" burgers die je in burgerzaken krijgt zijn vooral hoog en niet breed naar mijn idee.
/me rent
Zoals al eerder genoemd in dit topic: www.cafewalkabout.nl
Ook de pulled pork is hier wel een aanrader, buiten de burgers uiteraard http://theburgerbar.nl/
OOk al vaker voorbijgekomen, maarja...ze zitten ook op meer plekken
Pickles heb ik op een foodtruck festival getest: leuke aankleding maar de burgers waren vrij droog en wat me dan nog het meeste opviel was het gebrek aan pickles. Ja er zaten er wel een paar op maar die waren mega smaakloos, en dat voor een zaak met zo'n naam.DennusB schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 17:08:
Vorige week bij Pickles in de markthal gegeten, ERG lekker en een leuke tent!!
met worden als rijen tot om de hoek en zo
Dus vrijdag avond lange gegaan, en wow, ik heb in mijn leven al heel wat burgers gegeten, maar deze staat toch boven aan mijn lijst stipt op 1
http://www.diefettekuh.de/
Met diverse hamburger soorten, en ook alles in Veggie versie te krijgen, en inderdaad men staat zeer lang in de lange rij om daar een burger te bemachtigen, het was buiten rond de 32C, en binnen zeker 40C, maar men wacht geduldig, en eet zelfs in de zaak in die hitte
gemiddeld 20 min wachten is normaal, vanwege de drukte, maar man wat was dat het waard
Smaak en juiciness was gewoon perfect/hemels, en ook hebben ze ze zeer naturel gebakken frietjes,
mijn vega vrouw zat ook zeer duidelijk te genieten.
dus zeker een aanrader voor een bezoekje Keulen, helaas niet in het centrum, maar de reis waard.
(niet mij plaatje)

Weaseling out of things is important to learn. It's what separates us from the animals... except the weasel. Homer Simpson
Leuke opzet. Tent deelt het terras met nabijgelegen kroegen en als je op de markt ergens zit kun je ook hun burgers bestellen dus je zit niet vast een De tent zelf. Geweldige burgers.dfrenner schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 09:08:
3 jaar geleden bij Charlies Burger 33 in Amersfoort geweest.
http://burger33.nl/
Ik kan toch wel zeggen de beste die wij ooit hebben geproefd, dus ook maar direct 4 burgers gedeeld met mijn vrouw om zo veel mogelijk te proberen. Ook de Oreo milkshake was erg goed!
Na de website te hebben gezien, viel het zaakje zelf alleen wat tegen, maar dat mocht de smaak niet drukken
our greatest fear is not that we are inadequate but that we are powerful beyond measure
Le Cannibale Royale (250gr)
Sauerkraut, English cheddar, roasted pulled pork, fried onions, bourbon flavoured BBQ sauce
Echt een aanrader!
Je hebt daar Hamburguesa Nostra waar ze naar mijn idee de lekkerste hamburgers aanbieden geheel volgens eigen recept met heerlijk rundvlees. Ze schroeien de buitenkant dicht met een vlambeerapparaat zodat de smaak binnenin behouden blijft. Daarnaast hebben ze een ruim aanbod van verschillende sauzen.
De paella was daar ook super
Op 1 of andere manier hebben ze ook allerlei heerlijke Tonic mixen daar
http://www.ditisbrut.nl/burger/
Double B schijnt goed te zijn (http://doublebleeuwarden.nl/) Zelf nog niet geweest, maar goede verhalen over gehoord.Blauwmaceje schreef op vrijdag 14 augustus 2015 @ 12:34:
Weet iemand een top tent in het hoge noorden (Friesland) woon in Leeuwarden maar Heerenveen is geen probleem, ben zelf namelijk geen Cambuur supporter
Iemand bekent met de toko? Dodged a bullet of missed out on a great burger?
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
SQ 323 HEAVY Cleared for take off at RWY 36 L
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Het personeel was wel een beetje vreemd (allemaal buitenlands overigens) en had geen zin om dingen uit te leggen of te vertellen wat voor dranken ze hadden. Maar ze werkten wel goed door en dat is ook wat waard.
Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.
Hier kan ik me bij aansluiten! Goeie tent!dennisk. schreef op woensdag 22 april 2015 @ 08:56:
Ik weet niet of deze al genoemd is, maar toen ik eens in Groningen stad was heb ik een hamburger gegeten bij de tent Wereldburgers.
Nou kan jullie vertellen, het was heerlijk. Goede kwaliteit en dik vlees en de burger ziet er ook daadwerkelijk zo uit als op de foto. Dat is mijn ervaring in ieder geval.
Erg smakelijk!
De burger an sich was prima maar de eigenaar(?) was er een stuk enthousiaster over dan ik.
De prijs vond ik ook niet echt in verhouding staan tot wat je krijgt.
Pappa Joe's in Groningen staat bij mij nog altijd met stip op 1, al heb ik nog wel wat adresjes te gaan
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Hier wil ik graag even op inhaken. Eten bij cafe Jack boeit voor geen meter (maar kost ook geen zak dus de prijs/kwaliteit is alsnog prima. Maar: ze hosten tegenwoordig ook de bakker van Tilburg Sourdough die nogal graag met vlees in de weer in z'n vrije tijd. En wauw, die gast is gek. Maakt alles zelf, vers, experimenteert zich rot. Houdt af en toe pop-up hamburger avonden, de laatste twee keer in Cafe Jack's. Als je van échte Hamburgers houdt en in Tilburg woont... niet te missen.Reloader schreef op woensdag 22 april 2015 @ 11:46:
Cafe Polly magoo in Tilburg --> lekker burgers netjes opgediend en vooral een tip om in de zon op het terras te gaan eten
Cafe Jacks in Tilburg --> een spelletjes Cafe waar ze eenvoudige hamburgers met een keuze menu opdienen (je bepaalt dus zelf wat er op je burger ligt)
http://www.cafejacks.nl/wp-content/uploads/bc3.jpg
13 Maart is er weer een editie.
3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super
Ik las dit vanochtend:
http://nos.nl/artikel/216...op-nederlandse-bodem.html
Five Guys en TGI Friday's overwegen een vestiging te openen in Nederland

Ik heb afgelopen zomer bij een Five Guys Burgers and Fries gegeten in Bloomington en bij een TGI Friday's in Miami en al zijn er betere lokale tenten te vinden, beide restaurants zouden toch goed passen in Nederland. Lekker makkelijk (met "as much as you want" toppings) burgers bouwen bij de een en de Jack Daniels-glaze bij de ander
Overigens snap ik na m'n vakantie naar Amerika pas waarom de TS dit topic heeft geopend
Overigens vorige maand in Lissabon fijne burgertent ondenkt: www.to-burger.com. En mocht je toch in Portugal zijn kan ik je Munchie (kleine keten) ook aanraden!
Daarnaast kun je ook prima burgers eten wanneer je in de buurt van Zeeuws-Vlaanderen bent: http://www.ballysdiner.nl/ballys-burgers/ - de Bally burger gaat er zeker in!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ook wel eens gegeten en was inderdaad erg lekker, maar wat een rookhol met die barbecue daarbinnen. Kwamen er compleet uitgerookt weer wegNnoitra schreef op maandag 8 februari 2016 @ 11:36:
[...]
Pappa Joe's in Groningen staat bij mij nog altijd met stip op 1, al heb ik nog wel wat adresjes te gaan

http://www.dtownbbq.nl/
Aanrader als je er een keer in de buurt bent. Wel reserveren, want kan akelig druk zijn....
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
De gratis pinda's heb ik niet eens gezien. Ik liet al ruim de helft van de small fries liggen...Wom schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:29:
Snap die hype rond Five Guys niet zo. Persoonlijk al veel betere burgers gegeten dan diegene die zij aanbieden. De gratis pinda's trekken me dan ook niet direct over de streep
En er zijn zeker betere burgers daar, maar gemiddelde kwaliteit daar is nog altijd beter dan de meeste hoge kwaliteit hier en dat all-in in plaats van betalen per topping vond ik wel makkelijk. Ik zou het leuk vinden als er een paar vestigingen in Nederland zouden komen. Maar vooral die Jack Daniels-glaze van TGI Fridays zou ik hier wel graag willen kunnen halen. En wat betreft kwaliteit geldt een beetje hetzelfde als voor steaks: je kunt in Amerika betere steaks eten dan bij Applebee's, maar Applebee's blijft wel 100x beter dan wat ze hier als steak/biefstuk proberen te slijten
Ik denk dat de beste burger die ik in Amerika heb gegeten bij Burger & Beer Joint in downtown Miami was. Het bier, personeel en die goddelijke burger...

Tom's Burger
Ontzettend goed gegeten daar
https://www.tripadvisor.n...erife_Canary_Islands.html
Share and Enjoy!
http://ellisgourmetburger.be/nl/locations
Ik heb hier onlangs in Breda fantastiche burgers gegeten
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
Huh? de pinda's niet gezien? Daar struikel je zo'n beetje over. Zakken vol liggen vooraan in de winkel bij de balie. Ik moet eerlijk zeggen dat de burger wel okee was, maar meer niet. TGI fridays daarentegen... inderdaad, de Jack Daniels saus. Super lekker.Ample Energy schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 13:07:
[...]
De gratis pinda's heb ik niet eens gezien. Ik liet al ruim de helft van de small fries liggen...![]()
En er zijn zeker betere burgers daar, maar gemiddelde kwaliteit daar is nog altijd beter dan de meeste hoge kwaliteit hier en dat all-in in plaats van betalen per topping vond ik wel makkelijk. Ik zou het leuk vinden als er een paar vestigingen in Nederland zouden komen. Maar vooral die Jack Daniels-glaze van TGI Fridays zou ik hier wel graag willen kunnen halen. En wat betreft kwaliteit geldt een beetje hetzelfde als voor steaks: je kunt in Amerika betere steaks eten dan bij Applebee's, maar Applebee's blijft wel 100x beter dan wat ze hier als steak/biefstuk proberen te slijten![]()
Ik denk dat de beste burger die ik in Amerika heb gegeten bij Burger & Beer Joint in downtown Miami was. Het bier, personeel en die goddelijke burger...
Fotootje opgesnord, hier vooraan staan de pinda's;

[ Voor 10% gewijzigd door elhopo op 04-04-2017 15:01 ]
Blijkt dat citroenvlinders helemaal niet naar citroen smaken.
Welke van de 2 heb je bezocht?ThinkPadd schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:35:
[...]
Ook wel eens gegeten en was inderdaad erg lekker, maar wat een rookhol met die barbecue daarbinnen. Kwamen er compleet uitgerookt weer weg
Ik kom al jaren bij die in de Folkingestraat en heb eigenlijk nog nooit last van BBQ rook gehad.
Folkingestraat inderdaad. Liep er gisteravond nog langs en toen rook je aan de overkant van de straat die BBQ-lucht nogNnoitra schreef op woensdag 5 april 2017 @ 08:40:
[...]
Welke van de 2 heb je bezocht?
Ik kom al jaren bij die in de Folkingestraat en heb eigenlijk nog nooit last van BBQ rook gehad.
Om mijn post nog nut te geven: Zsa Zsa Burger in Berlijn ook eens een heerlijke burger gehad.
[ Voor 15% gewijzigd door ThinkPad op 05-04-2017 08:45 ]
Misschien ben ik de gewenningsfase al een tijdje voorbij; ik kom er al jaren nogal regelmatigThinkPadd schreef op woensdag 5 april 2017 @ 08:43:
[...]
Folkingestraat inderdaad. Liep er gisteravond nog langs en toen rook je aan de overkant van de straat die BBQ-lucht nog?
Om mijn post nog nut te geven: Zsa Zsa Burger in Berlijn ook eens een heerlijke burger gehad.

Voor die Jack Daniel's Sauce zou ik een moord doen ja, zeker met hun spareribs erbij...elhopo schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 14:53:
[...]
Huh? de pinda's niet gezien? Daar struikel je zo'n beetje over. Zakken vol liggen vooraan in de winkel bij de balie. Ik moet eerlijk zeggen dat de burger wel okee was, maar meer niet. TGI fridays daarentegen... inderdaad, de Jack Daniels saus. Super lekker.
Fotootje opgesnord, hier vooraan staan de pinda's;
[afbeelding]
Hopelijk komt hier vlug vervolg op; http://www.nu.nl/economie...igingen-in-nederland.html
Maar dit is offtopic, pardon
Bistro Burger Montparnasse (kan ook louter geluk geweest zijn die dag).
In Noord-Holland is op dit moment Burgers te Hoorn mijn favoriet. Laatst had ik een tentje in Beverwijk uitgeprobeerd (Mess Burger Factory), het was boven mijn verwachting goed.
http://www.beef-burger-brothers.de/
Qua restaurant is het niet heel bijzonder, je kunt ook afhalen. Het is er wel altijd knetterdruk. Ik ga hier regelmatig eten als ik voor mijn werk in de buurt ben.
Vaak bu'j te bang!