Inleiding
In de SG/TL staat een topic over hamburgertenten, eentje die naar mijn inschatting met gemak ook in de AZ kan. Gezien ik in de Verenigde Staten altijd graag naar hamburgertenten ga zoals reLiSH en andere vele verschillende tenten, lijkt het mij leuk om een overzicht te maken van de betere tenten (of tentjes) in de Benelux. Het is mij namelijk opgevallen dat het in Nederland verdomd lastig kan zijn om een plek te vinden die niet een volledig restaurant is als je alleen een goede hamburger wilt bestellen. Dit betekent niet dat goede restaurants hier niet genoemd kunnen worden, maar vergeet vooral niet de plekken te noemen waar je ook gewoon een ove(n)(r)heerlijke burger kan halen! Overigens; personen die de BK/MAC of KFC voorstellen krijgen per direct een perma banMijn voorkeur
Zelf ben ik erg geïnspireerd door Amerikaanse plekken waar jezelf kan bepalen hoe je eigen burger in elkaar gezet wordt, nog mooier is als je dit proces vervolgens ook zelf kan aanschouwen. Eigenlijk de ideale mix tussen fast food en kwaliteit. Zo kun je bijvoorbeeld zelf bepalen of je voor 1 t/m 4 lagen aan vlees wilt, idem voor de kaas er tussenin. Na die keuze bepaal je zelf of en hoeveel eieren en bacon je er bij wilt. Daarna heb je keuze uit (onbeperkte) hoeveelheid extra stukjes zoals gebakken ui, komkommer, sauzen et cetera. Zoals ik al eerder aanhaalde, is de reLiSH hier onder andere perfect voor.Doel
Een duidelijk overzicht maken van hamburgertenten in Nederland op basis van verschillende eigenschappen zoals kwaliteit (duh!), vormgeving, sfeer, aanpasbaarheid et cetera. Als we eerst bekijken wat belangrijke eigenschappen zijn, kunnen wij samen er een mooi overzicht van maken.Overzicht
Hier komt een mooi overzicht..-Grand Cafe de Tijd, Den Haag. Goede volle hamburgers met semi hard broodje, met patat in kleine frituurbakjes. Geserveerd op een mooie houten plaat.
Opmerkingen
- Wil je helpen? Dat kan altijd! Stuur een DM
.
- TS is nog zwaar onder construction. Zal mooie plaatjes en andere eigenschappen vandaag toevoegen.
[ Voor 57% gewijzigd door Ircghost op 22-04-2015 11:35 ]