Daar lees ik het toch anders :
VT-Ni & VT-Ti Mode:
The Variable Temperature Control Mode allows the user to dial in on their perfect temperature controlled vape that guards from both dry hits and burned coils to produce robust flavor from the atomizer. The device has an output of 200° to 600° Fahrenheit and a resistance ranged of 0.05 ohms to 1.0 ohms while in Temp Control Mode.
Even wat anders nu : ik ben nu ongeveer een jaartje bezig met af en toe dampen, met de laatste maand ongeveer een toename naar veel dampen. Momenteel gebruik ik een Aspire Nautilus met 1,6Ω BVC coils op een iStick TC40W.
Nadat ik bij m'n lokale juice-leverancier kennis had gemaakt met de Kanger Subtank Mini, heb ik zelf meteen zo 'n ding besteld bij
Gearbest. Een hoop positieve reviews ivm originaliteit trok me over de streep, samen met het feit dat ik al meer bij GB besteld heb, en dus weet dat het daar maar traag loopt. Alleen twijfel ik nu over welke coils ik erbij moet bestellen. Ik wil niet weer de fout maken die ik met m'n Nautilus heb gemaakt en van alle coils een doosje nemen (want de 1,8Ω coils, BDC en BVC, liggen al meer dan 6 maanden nog steeds in de kast)
Voorlopig ga ik het nog houden bij m'n iStick TC40W, al lonken er wel een paar zwaardere TC-mods, zoals 'n
Pioneer4You iPV D2, vanwege de verwisselbare batterij en wat meer power.
Qua sapjes zat ik eerst aan FS Gold en Dekang, maar ik heb sinds kort een nieuwe leverancier gevonden in
LaKraft. Sympathieke kerel, met kennis van zaken, met 'n eigen lijn in juices. Deze dampen lekkerder weg dan de FS Gold in vergelijkbare smaken. Als ik ergens te velde een vapeshop tegenkom, loop ik wel ff binnen om wat smaakjes te testen (van andere merken) en neem geregeld wel eens een flesje mee. Heb zo al een paar leuke smaken gevonden.
Maar nu dus de hamvragen :
- welke coils voor de Kanger Subtank
- welke boxmod met verwisselbare batterij en TC
raden jullie me aan?
[
Voor 55% gewijzigd door
dodge_911 op 16-10-2015 12:54
]