Elektronisch roken / dampen / vapen - deel 3 Overzicht

Pagina: 1 ... 9 ... 104 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:12

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
De Rikster schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:41:
[...]

Wat ik heel snel opgegeven heb is de hoop ooit een smaak te vinden die het roken van tabak kan benaderen, die is er niet imo en zorgt alleen maar voor frustratie. (plus dat tabaksrook echt heel goor is na een paar weken dampen).

Mocht je niet van zoet/smaakjes houden dan zou ik nog eerder smaakloos dampen dan proberen tabak te vinden die op de echte lijkt.
^ Dit.

Er is gewoon geen smaakstof die het effect van een brandende peuk kan maken. "echte" rooksmaak kun je gewoon vergeten. Hoogstens iets "wat er een beetje op lijkt". Dus ook ik ben snel opgehouden met pogingen tot het kopen van liquids die iets tabakerigs zouden moeten zijn.

Als het al op "tabak" lijkt, is het eerder een zoetige pijptabak die het benadert, dan een reguliere peuk.

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
De Rikster schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 10:41:
[...]

Wat ik heel snel opgegeven heb is de hoop ooit een smaak te vinden die het roken van tabak kan benaderen, die is er niet imo en zorgt alleen maar voor frustratie. (plus dat tabaksrook echt heel goor is na een paar weken dampen).
Best jammer eigenlijk.. Dan maar iets zoeken wat in de buurt komt van. Liefst niet te zoet..
Gewoon goed inlezen in meerdere smaken :P

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Rikster
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 12:47
Web-Brielle schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:46:
[...]

Best jammer eigenlijk.. Dan maar iets zoeken wat in de buurt komt van. Liefst niet te zoet..
Suprem-e green cloud is misschien wel iets voor je dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:35
Web-Brielle schreef op donderdag 15 oktober 2015 @ 13:46:
[...]

Probeer gewoon van alles wat :) ik heb in het begin echt alles geprobeerd om er een beetje achter te komen wat ik lekker vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck
  • Laatst online: 18-09 15:39

Puck

W32.Deadcode.A

belfrink schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 13:40:
Na 15 jaar roken en niet nader te noemen '1-3 maand' stop momenten, stop ik ook maar.
Heb vorig jaar een Justfog Maxi aangeschaft maar dit gaf me geen voldoening.

Nu besteld:
Joyetec eVic-VTC Mini
Aspire Nautilus Mini
Toebehoren en liquids

Ben benieuwd of dit setje me over de streep gaat trekken :)
Ik heb dit topic (weer) eens goed doorgenomen en kom eigenlijk op dezelfde set uit. Ik heb zo'n 2 jaar geleden een overstap gemaakt op de eGo-c maar na een aantal maanden toch weer overgestapt op analoog. Mijn interesse is nu weer gewekt, zeker als ik zie wat er nu allemaal op de markt is. Ik ben dus ergens (weer) een beginner, maar probeer graag van alles uit.

Ik ben benieuwd waarom je meteen bent gaan subohmen op 0,25ohm en hoe dat bevalt?

[ Voor 3% gewijzigd door Puck op 16-10-2015 09:58 ]

Arrived anxious, left bored

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Puck schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:58:
[...]

Ik heb dit topic (weer) eens goed doorgenomen en kom eigenlijk op dezelfde set uit. Ik heb zo'n 2 jaar geleden een overstap gemaakt op de eGo-c maar na een aantal maanden toch weer overgestapt op analoog. Mijn interesse is nu weer gewekt, zeker als ik zie wat er nu allemaal op de markt is. Ik ben dus ergens (weer) een beginner, maar probeer graag van alles uit.

Ik ben benieuwd waarom je meteen bent gaan subohmen op 0,25ohm en hoe dat bevalt?
Prima setje ook. Subohmen is niet zo spannend hoor. En met temp. control. kom je altijd laag uit omdat het materiaal wat je voor temp control moet gebruiken weinig weerstand heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

Ja ik merk dat ik toch een beetje de weg kwijt ben met alle mogelijkheden die er nu zijn. Dat is op zich niet erg, want dat komt wel, maar wil graag weten welke coils is erbij wil bestellen als ik de Mini in VT-Ni/VT-Ti mode wil gaan gebruiken. Is waarschijnlijk ook weer persoonlijk, dus wellicht probeer ik gewoon wat uit. Lees hier wel dat 0,25ohm coils in principe niet geschikt zijn in temp control mode?

Ik zou denk ik het liefst 1ohm proberen maar die kan ik bij http://www.deelektronischesigaret.nl/ niet vinden voor de Nautilus Mini?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-09 13:28

Dhrax

Prog Lord

Puck schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 09:58:
[...]
Ik heb er van de shop een 0,25 Ni-200 VT-Air coil bijgekregen om te proberen. De smaak is beter dan met de standaard BVC coils maar de kwaliteit is slecht. De coil was bij mij na 4 dagen stuk. Dit vind ik te snel.

Damp nu 1.6 ohm BVC maar deze vind ik ook beduidend minder dan de 1.8. Mede doordat je met de 1.8 het wattage een stuk hoger kunt gooien wat de smaak ten goede komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Puck schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 10:19:
Lees hier wel dat 0,25ohm coils in principe niet geschikt zijn in temp control mode?
Daar lees ik het toch anders :
VT-Ni & VT-Ti Mode:

The Variable Temperature Control Mode allows the user to dial in on their perfect temperature controlled vape that guards from both dry hits and burned coils to produce robust flavor from the atomizer. The device has an output of 200° to 600° Fahrenheit and a resistance ranged of 0.05 ohms to 1.0 ohms while in Temp Control Mode.
Even wat anders nu : ik ben nu ongeveer een jaartje bezig met af en toe dampen, met de laatste maand ongeveer een toename naar veel dampen. Momenteel gebruik ik een Aspire Nautilus met 1,6Ω BVC coils op een iStick TC40W.
Nadat ik bij m'n lokale juice-leverancier kennis had gemaakt met de Kanger Subtank Mini, heb ik zelf meteen zo 'n ding besteld bij Gearbest. Een hoop positieve reviews ivm originaliteit trok me over de streep, samen met het feit dat ik al meer bij GB besteld heb, en dus weet dat het daar maar traag loopt. Alleen twijfel ik nu over welke coils ik erbij moet bestellen. Ik wil niet weer de fout maken die ik met m'n Nautilus heb gemaakt en van alle coils een doosje nemen (want de 1,8Ω coils, BDC en BVC, liggen al meer dan 6 maanden nog steeds in de kast)
Voorlopig ga ik het nog houden bij m'n iStick TC40W, al lonken er wel een paar zwaardere TC-mods, zoals 'n Pioneer4You iPV D2, vanwege de verwisselbare batterij en wat meer power.

Qua sapjes zat ik eerst aan FS Gold en Dekang, maar ik heb sinds kort een nieuwe leverancier gevonden in LaKraft. Sympathieke kerel, met kennis van zaken, met 'n eigen lijn in juices. Deze dampen lekkerder weg dan de FS Gold in vergelijkbare smaken. Als ik ergens te velde een vapeshop tegenkom, loop ik wel ff binnen om wat smaakjes te testen (van andere merken) en neem geregeld wel eens een flesje mee. Heb zo al een paar leuke smaken gevonden.

Maar nu dus de hamvragen :
  • welke coils voor de Kanger Subtank
  • welke boxmod met verwisselbare batterij en TC
raden jullie me aan?

[ Voor 55% gewijzigd door dodge_911 op 16-10-2015 12:54 ]

:: Not an expert, but I play one on YouTube :: Dodgereviews @ Youtube ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-09 14:22
Zelf damp ik ook met een istick tc40 icm een subtank mini. Ik gebruik tot op heden de standaard 1.2 coils en heb ik nu voor het eerst de 0.5 coil erin zitten. Ik moet zeggen dat deze net iets meer smaak geeft en uiteraard iets warmere damp en ben er best over te spreken.

Ik heb zojuist ook een bestelling gedaan voor de ni200 coils zodat ik ook het temp control dampen kan uitproberen.

Ik houd ook altijd de ontwikkelingen in de gaten qua boxmods, maar ben eigenlijk best nog tevreden over de istick, ik heb niet zo'n behoefte aan een verwisselbare batterij. In de regel kan ik een dag doen met de ingebouwde batterij bij redelijk doordampen ... opladen is tenslotte zo gebeurd. Daarnaast heb ik ook nog wat spare materiaal liggen mocht ik onverhoopt zonder komen te zitten. De TC40 is meer dan voldoende krachtig, zelfs met de 0.5 coils kom ik niet boven de 30 watt uit, dus voor nu is >40 watt m.i. overkill.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 11:22

E-Rick

I love it :7

Ik gebruik de subtank met de rba, met de voorgeïnstalleerde 0,5 ohm coil. Dampt prima op 17 a 20 watt. Elke paar dagen even dryburnen en een nieuw stukje katoen erin en hij dampt weer als nieuw.

De 0,5 ohm occ coil vind ik een stuk minder fijn.

Omdat ik een subox mini heb, kan ik niets zeggen over TC.

Choose life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Die 0.5ohm VOCC is wel goed trouwens. 45 watt zonder problemen. Ik gebruik de RBA head met prefab coils (20 voor een tientje). Dampt makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
Ik gebruik hier 0.5 Ω vertical coils voor de kbox mini, en ze bevallen prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 03:46

ZenTex

Doet maar wat.

Zo, ik heb eindelijk m'n DiY liquids van Save VApe in huis gekregen!

Ik heb gekozen voor DiY om lekker zelf grote hoeveelheden liquids te maken. Ik kwam namelijk in grote problemen doordat mijn vorige bestelling liquids en spullen bij de buren werd afgegeven toen ik niet thuis was omdat ik direct aan boord moest vanuit Kong Kong en dus niet thuis was toen het pakket afgeleverd werd.
Toen ik 6 weken later wel thuis was (voor 1 dag) waren de buren er weer niet. Zodoende kwam ik zonder liquids te zitten na eerst de (aanzienlijke) voorraad gore smaakjes die ik nog had liggen opgedampt te hebben. Ik heb naderhand nog een paar pakjes analoog moeten roken! (op zich niet zo'n groot probleem, ik rook sowieso nog af en toe een sigaret, vooral in combinatie met een goed glas wiskey)

Dus via een vriendin in NL wat besteld en ze stuurt het dus met spoed naar HK (wel even 35 Euro verzendkosten, maar goed)

Enfin, gisteren dus gelijk wat gemengd, Capella Apple Pie, en gelijk zonder te steepen gaan dampen, maar verdorie, het smaakt gelijk al prima! (icm Kanger subtank mini-RBA @ 1.5 Ohm)Gelijk 250 ml gemengd.
Helaas wel een foutje gemaakt bij de bestelling en heb blijkbaar per ongeluk de de PG verwijderd, dus damp nu bijna puur VG, dus de liquid heeft iets minder throathit, dus ik moet maar even wat goedkope vodka halen in de super.

Wel jammer dat het 3 jaar heeft geduurt voordat ik met zelf mengen begin, ik ben nu grofweg 100 euro (ex verzendkosten) kwijt voor dik 2 liter aan liquid die zeker niet voor kant en klare liquids onder doet!
Het grootste voordeel is natuurlijk dat ik met één bestelling voor lange tijd onder de pannen ben.
Wel de mazzel hebben dat de douane hier het niet heeft gecontroleerd, vloeistoffen en batterijen (had ik apart besteld, zat ik een apart pakket) zijn niet toegestaan in de post hier, en natuurlijk het feit dat nicotine vapen hier illegaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Let wel op met grote hoeveelheden in 1x te mixen. Niet iedere smaak Is even lekker nadat hij een maand gestaan heeft.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puck

Puck

W32.Deadcode.A

dodge_911 schreef op vrijdag 16 oktober 2015 @ 12:34:
[...]
Daar lees ik het toch anders :
[...]
Stom, verkeerd gelezen. Dank! Ik ga waarschijnlijk vandaag nog de boel bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Michaelg schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 10:23:
Let wel op met grote hoeveelheden in 1x te mixen. Niet iedere smaak Is even lekker nadat hij een maand gestaan heeft.
Zolang je het donker wegzet valt dat wel mee. Ik heb het in elk geval nog nooit gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:57

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Iemand bekend met de nieuwe Kanger vaper? De all in one ding?

Edit: de nebox ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Yzord op 17-10-2015 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Yzord schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 12:37:
Iemand bekend met de nieuwe Kanger vaper? De all in one ding?
Welke bedoel je precies?

Indien de subox, die heb ik en bevalt top. Lekker compact en robuust

[ Voor 15% gewijzigd door 418O2 op 17-10-2015 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

De subox heb ik al. Gaat mij om de Nebox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Yzord schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 13:19:
De subox heb ik al. Gaat mij om de Nebox
Ziet er wel leuk uit!

Heb vandaag een wismec presa binnen gekregen. Voelt als een solide ding aan.

En een vuurknop over de hele lengte met een mechanische lockknop. 40 watt volgens mij. 2600mAh ingebouwde accu met USB charging. En dat alles voor 25 euro op Gear best.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/aYWhRvR.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Ik ben de afgelopen 2 dagen in Brussel geweest en daar voor het eerst in een vapeshop geweest waar ook smaakjes te proberen waren. Überhaupt de tweede keer dat ik in een fysieke vapeshop ben geweest (eerste keer was in Estland :+ ), dus daardoor was ik wel benieuwd en ging ik even rondkijken. Ik kreeg gelijk een accu in m'n handen geduwd en mocht smaakjes gaan proberen. Ik vond er eentje waar ik direct hooked aan was: Red Rock - Red Hook. Heerlijke fruitsmaak met een hintje menthol, dus die gelijk gekocht. Wel buiten mijn prijsrange normaal gesproken (€8,95 voor 20ml, heerlijk dat in het buitenland niet zo betutteld wordt als hier :D ), zeker nu ik zelf ook wat liquidjes heb gemixt. Een beetje jammer alleen dat de menthol na wat langer doordampen en op hogere voltage's te overheersend wordt. Nu wil ik zelf een soortgelijke DIY liquid gaan maken maar met minder menthol. Dus ik ga maar eens op zoek naar wat flavours :) Ik heb al gevonden dat hij op de Red Astaire (van T-Juice denk ik) lijkt, dus die maar eens bestellen. Daar zit helaas ook al menthol in :(
418O2 schreef op zaterdag 17 oktober 2015 @ 14:47:
[...]

Ziet er wel leuk uit!

Heb vandaag een wismec presa binnen gekregen. Voelt als een solide ding aan.

En een vuurknop over de hele lengte met een mechanische lockknop. 40 watt volgens mij. 2600mAh ingebouwde accu met USB charging. En dat alles voor 25 euro op Gear best.

[afbeelding]
Geinig ding en voor €25,- veel waar voor je geld. Hij ziet er naar mijn mening alleen net té apart uit met die ronde voorkant, maar dat dat dan allemaal vuurknop is lijkt me wel ideaal. Veel dampplezier ermee!

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uname -r
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-07 08:01
Goede 18650 batterij in de aanbieding voor €3,45/st. bij NKON hier in Eindhoven (of briefpost a €1,95):
LG ICR18650HE4 2500mAh

Ik had er al 2 besteld via eBay voor €10,68, maar voor 2 + verzenden via NKON ben ik goedkoper uit met €8,55.

[ Voor 23% gewijzigd door uname -r op 18-10-2015 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-09 19:15
Goodlife heeft weer een funday30 coupon voor 30% korting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
zeadope schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 00:01:
Goede 18650 batterij in de aanbieding voor €3,45/st. bij NKON hier in Eindhoven (of briefpost a €1,95):
LG ICR18650HE4 2500mAh

Ik had er al 2 besteld via eBay voor €10,68, maar voor 2 + verzenden via NKON ben ik goedkoper uit met €8,55.
LG heeft ook een high drain met 3000mAh nu volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uname -r
Klopt, maar die is 20A MAX en is niet in de aanbieding. :)

Wat wel in de aanbieding is bij Gearbest is de SMY SDNA 200 DNA 200 box mod. Voor +- €104,00
Check out the new SDNA 200w box mod made by Simeiyue and powered by an authentic Evolv DNA200 chip set. Right now you can order one right here for only $115.99 when you use coupon code “sdna200” at checkout.

Read more: http://vapingwithzahier.b...mod-voor-maar-104_18.html
http://vapingcheap.com/smy-sdna-200w-mod/#ixzz3oveOnUne
Gelijk besteld. Op Gearbest een andere DNA 200 box mod aanbieding voor €112 net gemist. En vandaag kom ik deze tegen, die is en mooier en heeft meer accu capaciteit en is goedkoper!

[ Voor 21% gewijzigd door uname -r op 18-10-2015 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
zeadope schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 00:01:
LG ICR18650HE4 2500mAh

Thx voor de tip! Meteen 6 besteld. En 'n Opus BT-3100, want ik had nog niks om ze op te laden. En nu ik eraan denk, ook nog niks om ze in te stoppen! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uname -r
dodge_911 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 16:25:
[...]

Thx voor de tip! Meteen 6 besteld. En 'n Opus BT-3100, want ik had nog niks om ze op te laden. En nu ik eraan denk, ook nog niks om ze in te stoppen! O-)
Smok X-Cube 2 of IPV4S zijn een paar leuke waar je ze in kunt stoppen. Let wel dat bij DUAL 18650 je per paar gebruikt en die paar nooit scheidt. Samen gebruiken, samen opladen. Label ze als paar, dat is handig.

Check www.vapecrawler.com waar je vape gear het goedkoopst kunt bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:52
Alleen vandaag 30% korting op liquids bij GLV. Code: FUNDAY30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
emiel74 schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 17:21:
Alleen vandaag 30% korting op liquids bij GLV. Code: FUNDAY30
Kijk eens een paar posts boven je ;)

(Ze zijn goed bezig met codes, twee week terug ook al. even voorraad wegwerken?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:52
Damn.. Had even beter moeten lezen. ;) Iemand nog ervaringen met de nieuwe liquids van GLV (Wallabedamn'd, Ohhh Myyy!! en Sacred Bodhi)?

[ Voor 55% gewijzigd door emiel74 op 18-10-2015 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik bestel niks meer bij Gearbest. Oplichtersbende daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Yzord schreef op zondag 18 oktober 2015 @ 20:10:
Ik bestel niks meer bij Gearbest. Oplichtersbende daar.
Verklaar je nader...
Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaringen met GearBest, al geef ik grif toe dat ze niet de snelste zijn met verzenden.
En sinds ze een webcaretopic hebben bij de buren ook nog goed aan te spreken.

[ Voor 7% gewijzigd door dodge_911 op 18-10-2015 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uname -r
Zelf ook nooit problemen met Gearbest overkomen.
Ik denk dat er bij elke shop dat grote hoeveelheden producten moet verplaatsen wel iets mis kan gaan.
Bij Fasttech is bij mij wel eens wat mis gegaan, maar dat werd netjes opgelost. Al kostte het wel veel tijd met heen en weer communiceren via hun ticket systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
De presa is stuk. Hij wil niet laden omdat hij denkt dat hij vol is. Tot je vuurt... Maar even kijken hoe de CS is (eerst maar via fok DM gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uname -r
Voor de lol mijn Kayfun lite clone uit de mod stand gepakt.
Het eerste wat ik dacht was, damn bijna geen airflow, haha.
Dus de boor en bits erbij gepakt. En alle gaatje van de center pin met een 2mm boorbit uitgeboord.
De airflow hole in de base heb ik in stappen uitgeboord, 1,5mm -> 2mm -> 3mm.
Ook de bijbehorende driptip maar uitgeboord naar 3mm.

Vervolgens in "dripper mode" configuratie (base, 1 tank section, topcap, driptip). De build is een quad twisted coil met een zo dik mogelijke hoeveelheid katoen wol er doorheen. Uiteinden van het katoen "fluffy" gemaakt en de hele kayfun is nu gevuld met fluffy katoen.

Dit is de coil:
http://www.steam-engine.o...1167190950087&id=2.5&ll=3

Vaped veel beter zo. Plus nu lekt de kayfun niet in verloop van tijd uit het vul gaatje (heb de oude versie zonder o-ring op de schroef).
Hele warme vape op 20W op een HANA DNA 20d mod. En veel flavor, redelijk grote wolken bij harde hits.
Het is eigenlijk net te licht voor mond naar long hits. En nét iets te zwaar voor long hits. Maar de gaten in de center pin kunnen niet groter. In ieder geval is het weer bruikbaar. :)

[ Voor 4% gewijzigd door uname -r op 19-10-2015 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ik ga me nader verklaren over Gearbest.

Mijn account was gehacked. Er stond nog iets van 25usd op mijn account. En ik gebruik een Yubikey dus ik had een wachtwoord van 38 tekens. Die hack je echt niet zomaar. Maar ineens was mijn account gehacked, omdat ik een mailtje kreeg dat mijn mailadres vervangen was voor een ander adres die niet van mij was.

Ik heb meteen contact opgenomen met GB en gezegd dat mijn account gehacked was. Ze moesten er letterlijk twee weken over doen totdat ik uiteindelijk een mailtje kreeg dat mijn account te benaderen was via wachtwoord 123456 (!!!).

Uiteraard ingelogd en wat denk je? Mijn 25USD waren verdwenen, maar er stond geen order welke mijn 25USD had opgesnoept. En GB reageert nergens meer op, want ik wil mijn 25USD terug.

Persoonlijk denk ik dat ze inactieve accounts resetten en de funds daarop toe eigenen. Want een ww van 38 tekens krijg je niet gebruteforced.

Daarbij zijn mijn ervaringen met GB sowieso niet al te best. 2 orders geplaatst en beide orders nooit aangekomen, Vandaar de 25USD in mijn account vanwege refund.

Nee, ik bestel er nooit meer wat. En als je een CC gekoppeld hebt aan je account zou ik die sowieso maar eens ontkoppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Darkangle schreef op dinsdag 13 oktober 2015 @ 17:17:
Heeft iemand hier "My man" al kunnen proberen?
Al iemand ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dodge_911
  • Niet online

dodge_911

test wel 'ns wat

(overleden)
Nope, weet niet eens wat het is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
dodge_911 schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:29:
[...]

Nope, weet niet eens wat het is :)
De nieuwe smaak van one hit wonder (the milkman, the muffin man, rocket man en nu dus my man ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rushcraft
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 06-03 16:36
Gisteren aan het einde van de middag heb ik de knoop voor mijzelf door gehakt en heb ik een klein starterskit besteld bij Zwoofs.nl.
Hopelijk vandaag binnen dus we gaan het zo zien als ik thuis ben.
Voor de gene die geinstresseerd zijn in wat ik heb aageschaft:
Afbeeldingslocatie: https://www.zwoofs.nl/media/catalog/product/cache/1/image/380x/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/j/u/justfog-passthrough-650-colors-zwoofs.jpg

|^^|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
rushcraft schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 14:51:
Gisteren aan het einde van de middag heb ik de knoop voor mijzelf door gehakt en heb ik een klein starterskit besteld bij Zwoofs.nl.
Hopelijk vandaag binnen dus we gaan het zo zien als ik thuis ben.
Voor de gene die geinstresseerd zijn in wat ik heb aageschaft:
[afbeelding]
Ik ben zelf ook begonnen met zo'n soort setje, echter binnen 2 weken over gestapt op wat zwaarders omdat die esigs niet echt voldeden.

Is wel lekker om mee in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rushcraft
Darkangle schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:33:
[...]

Ik ben zelf ook begonnen met zo'n soort setje, echter binnen 2 weken over gestapt op wat zwaarders omdat die esigs niet echt voldeden.

Is wel lekker om mee in te stappen.
Op welke manier voldeet het voor you dan niet?? Hier ben ik wel even benieuwd naar. Want de apparaten die ik nu op afbeeldingen zie staan hier op het forum lijken in mijn n00b ogen echt ongelovelijk zwaargeschut. En groot en log.

|^^|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Smaak, dampproductie, accuduur, instelmogelijkheden.

Er is een reden dat men hier dat spul niet gebruikt.

[ Voor 35% gewijzigd door GaMeOvEr op 21-10-2015 15:42 ]

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
GaMeOvEr schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:41:

rushcraft schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:38:
[...]

Op welke manier voldeet het voor you dan niet?? Hier ben ik wel even benieuwd naar. Want de apparaten die ik nu op afbeeldingen zie staan hier op het forum lijken in mijn n00b ogen echt ongelovelijk zwaargeschut. En groot en log.
Zie bovenstaande. Had een standaard setje, met een flesje of 2 van die nameless pg 16mg flesjes gekochtt. Het was alsof je aan satans anus zat te zuigen, terwijl ik wist dat vapen bijzonder lekker kan zijn. Het was genoeg om me te overbruggen tot ik tijd had om een echt setje te halen, maar meer ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rushcraft
GaMeOvEr schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:41:

Weet niet goed of dit in reactie op mij was, maar ga er vanuit van wel. :D
Als ik vragen mag, wat zou jou advies dan zijn voor een instapper diehet eerst wil proberen en niet meteen een vermogen (lees 100 euro) wilt uitgeven en zelf coils wil gaan maken.

|^^|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Kangertech Subox (kbox) mini + een goed/bekend smaakje. Heeft prefab coils, maar ook de mogelijkheid om ooit zelf te bouwen, kan zelfs subohmen.

Ben ik zelf ook mee begonnen, en kan ik zeer aanraden qua laagdrempelig instappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rushcraft
Darkangle schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:50:
Kangertech Subox (kbox) mini + een goed/bekend smaakje. Heeft prefab coils, maar ook de mogelijkheid om ooit zelf te bouwen, kan zelfs subohmen.

Ben ik zelf ook mee begonnen, en kan ik zeer aanraden qua laagdrempelig instappen.
Thanks :D , ik ga eerst deze anus van satan maar eens uitproberen en als het een beetje bevalt de Subox bestellen.

|^^|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topicstarter
Darkangle schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 15:50:

Dit inderdaad. ;)

Aannames zijn fataal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Niet online
Eergisteren toch een upgrade gekocht voor m'n vriendin:
http://nl.aliexpress.com/...771076&shopNumber=1375028

En zij neemt mijn clearomizer (Nautilus Mini) over, ik heb een nieuwe besteld (Innokin iSub)

Nu maar afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 12:49
Bij http://www.avoria-liquids.de kan je nu tijdelijk (tot zondag) zonder verzendkosten bestellen met code dankeschön
Of dat eigenlijk de bedoeling is naar Nederland weet ik niet maar het werkte wel ;)
Meteen maar 3 liter base erbij besteld van 50/50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uname -r
Bedankt, zojuist een liter dripperbase besteld (2x500ml), coupon code werkte prima. Ik ben ook overgestapt naar high VG e-liquid van zamplebox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
luckyjan schreef op vrijdag 23 oktober 2015 @ 12:15:
Bij http://www.avoria-liquids.de kan je nu tijdelijk (tot zondag) zonder verzendkosten bestellen met code dankeschön
Of dat eigenlijk de bedoeling is naar Nederland weet ik niet maar het werkte wel ;)
Meteen maar 3 liter base erbij besteld van 50/50
Thanks. Hoop meuk besteld, waaronder twee liter base

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
  • Laatst online: 19-09 21:57
Sinds afgelopen weekend voor het eerst aan het dampen met een TC-mod. Naar mijn mening toch wel beter dan een "gewone", nooit meer het wattage iets te hoog staan waardoor je je wick verbrandt :D

Heb geen kast vol met tankjes en mods zoals sommigen :P maar wilde gewoon 1 setup die echt goed werkt, en lekker wegdampt. Heb nu Koopor mini TC 60 en subtank met gerecoilde(ni200 en jap katoen) fabriekscoils. Ik damp maar 1 soort liquid; RY4 100%VG zelf gemixt op 3,5mg. Na een jaar van alles proberen is dit voorlopig een blijver :9~ _/-\o_

Heb nu wel een "oude" istick50 waar ik niks meer mee doe :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40
Ik ben niet altijd happy met TC; merk toch wel een smaak verschil tussen mn subtank mini met een ni200 occ coil en de meegeleverde 0,5 occ coil en dat op een negatieve manier. Smaak op kanthal vind ik voller.

Binnekort maar eens een zelf gedraaide ni200 of ti coil in mn rba gooien; kijken hoe de smaak dan is.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb echt nooit dryburns op kanthal, dus ik laat tc ook voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-08 22:28
Ik ben de gelukkige eigenaar van een mooie Aspire CF VV+ met Naut mini, maar ben nieuw in de vape wereld. Had oorspronkelijk een soort van cigarette smaak liquid erbij. (Bah) Nu over naar de fruitsmaakjes, enorme verbetering. De rook blijft echter een beetje "droog" weet niet hoe ik het anders moet omschrijven, wat is volgens jullie een goeie liquid en een goeie afstelling voor rook die lijkt op dat van een normale sigaret?

En zijn er dingen die ik moet weten over onderhoud van mijn ecig? Bij het wisselen van vloeistof bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Rook droog als in dat je er een erg droge mond van krijgt? Dat is inherent aan het gebruik van Glycol; de eigenschap van het stofje is dat het vocht onttrekt aan de omgeving, dus ook uit je slijmvliezen en cellen.

Je kunt een andere liquid gebruiken waar in verhouding meer VG in zit, wat minder vocht onttrekkende eigenschappen heeft dan PG. Of zelfs een VP/PG/Water liquid.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Krypt schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:20:
Rook droog als in dat je er een erg droge mond van krijgt? Dat is inherent aan het gebruik van Glycol; de eigenschap van het stofje is dat het vocht onttrekt aan de omgeving, dus ook uit je slijmvliezen en cellen.

Je kunt een andere liquid gebruiken waar in verhouding meer VG in zit, wat minder vocht onttrekkende eigenschappen heeft dan PG. Of zelfs een VP/PG/Water liquid.
Gebruik nu een mix van razzmatazz en original sin, allebei 100%VG. Dat zou het probleem niet moeten zijn. beide lekkere smaakjes trouwens, maar heb mijn go to flavour nog niet gevonden. Zijn er winkels waar je smaakjes kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Officieel niet meer mogelijk om te proeven in wikels, want dat is verboden sinds begin 2015.
Liquids en onderdelen moeten tegenwoordig in gesloten/blinde verpakkingen verkocht worden.

[ Voor 54% gewijzigd door Krypt op 28-10-2015 11:45 ]

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Wat is trouwens een mooie setup met instelbare temperatuur? Aangezien ik nu volledig gestopt ben met roken wil ik een tweede vaper halen, mag wat minder small form factor zijn dat mijn huidige setup. Gewoon iets leuks voor thuis. Budget is ong 150 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
Wil een complete set? Of ben je op zoek naar een (box)mod waarop je je eigen tank schroeft?

Je hebt met dat budget keuze zat. Kijk dan bijvoorbeeld naar een evic-vtc mini of een ipv D2.
Beide leuke boxmods rond de €70 euro. Of in china voor grofweg de helft.

Als je ook nog een tank (RTA) erbij nodig hebt, kun je van de vtc mini een complete set met tank kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Domino schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 16:43:
Wil een complete set? Of ben je op zoek naar een (box)mod waarop je je eigen tank schroeft?

Je hebt met dat budget keuze zat. Kijk dan bijvoorbeeld naar een evic-vtc mini of een ipv D2.
Beide leuke boxmods rond de €70 euro. Of in china voor grofweg de helft.

Als je ook nog een tank (RTA) erbij nodig hebt, kun je van de vtc mini een complete set met tank kopen.
Bij welke shop kan ik deze het best halen, prijzen lopen nogal uiteen en de enige nederlandse shop is enorm duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
De complete set bedoel je?

Oa e-wolk heeft hem, a €80. Fasttech is vele malen goedkoper, maar daar moet je dan drie weken op wachten. Plus dat je het risico loopt op importkosten.

Gearbest zit daar zelfs nog wat onder, maar dat duurt nog langer qua verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Stitch! schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 11:26:
[...]

Gebruik nu een mix van razzmatazz en original sin, allebei 100%VG. Dat zou het probleem niet moeten zijn. beide lekkere smaakjes trouwens, maar heb mijn go to flavour nog niet gevonden. Zijn er winkels waar je smaakjes kan proberen?
Zit je in de buurt van den haag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Darkangle schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 09:08:
[...]

Zit je in de buurt van den haag?
Woon Utrecht/Werk Gouda, trein dus elke dag wel die kant op;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Ik weet ergens waar kan je alles proeven. DM voor info.

[ Voor 48% gewijzigd door Darkangle op 30-10-2015 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Dit forum is publiek, zulke dingen kan je beter niet delen, voor overijverige agenten het lezen. Even via DM dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Bij Fasttech moet je oppassen met authentic boxmods van Kangertech en Joyetech; ze willen nog wel eens de serial eraf krassen om de import lijnen te kunnen verbergen. Zijn meerdere meldingen op fasttech te vinden hierover.

Zelf heb ik mn vtc mini bij Gearbest gehaald.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Krypt schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:04:
Bij Fasttech moet je oppassen met authentic boxmods van Kangertech en Joyetech; ze willen nog wel eens de serial eraf krassen om de import lijnen te kunnen verbergen. Zijn meerdere meldingen op fasttech te vinden hierover.

Zelf heb ik mn vtc mini bij Gearbest gehaald.
Heb er een besteld bij een respectable zaak in Nederland. Belde gelijk iemand dat hij met een andere tank geleverd zal worden ivm de wetgeving. Word dus een vtc mini met een atlantis tank. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Standaard tank van een vtc mini set is de Ego ONE Mega welke meer dan 2ml kan bevatten en dus verboden is voor verkoop door nederlandse shops aan nederlandse inwonenden. Vandaar dat je een kleiner tankje geleverd krijgt.

Wees blij; want de Ego One Mega is niet echt een fijn tankje ;) Atlantis heb ik geen ervaring mee, maar hoor er wel goede berichten over.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Krypt schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 12:14:
Standaard tank van een vtc mini set is de Ego ONE Mega welke meer dan 2ml kan bevatten en dus verboden is voor verkoop door nederlandse shops aan nederlandse inwonenden. Vandaar dat je een kleiner tankje geleverd krijgt.

Wees blij; want de Ego One Mega is niet echt een fijn tankje ;) Atlantis heb ik geen ervaring mee, maar hoor er wel goede berichten over.
Heb nu trouwens alleen maar 12mg liquid. voor sub is dat een beetje veel. Iemand nog suggesties voor een lekkere e-liquid voor dagelijks gebruik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 09:47
Kan iemand mij een goed apparaat aanbevelen voor een euro of 50? Ik heb een tijdje die van Primera gebruikt die op een sigaret lijkt waar je nieuwe cartridges op moest draaien. Later had ik één van de Primera die je zelf bij moest vullen maar daar kreeg ik soms vloeistof in mijn mond van. Daar zat ook maar een heel klein tankje op. Ik zou graag één willen die je niet zo vaak hoeft bij te vullen en waar je geen vloeistof van in je mond krijgt.

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Robolokotobo schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:09:
Kan iemand mij een goed apparaat aanbevelen voor een euro of 50? Ik heb een tijdje die van Primera gebruikt die op een sigaret lijkt waar je nieuwe cartridges op moest draaien. Later had ik één van de Primera die je zelf bij moest vullen maar daar kreeg ik soms vloeistof in mijn mond van. Daar zat ook maar een heel klein tankje op. Ik zou graag één willen die je niet zo vaak hoeft bij te vullen en waar je geen vloeistof van in je mond krijgt.
Evic vtc of kanger subox , als je in China wil bestellen :)

Avoria was gister binnen; dit weekend even mengen

[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 29-10-2015 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
418O2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:24:
[...]

Evic vtc of kanger subox , als je in China wil bestellen :)

Avoria was gister binnen; dit weekend even mengen
Ik zou graag binnen Nederland bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
Robolokotobo schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 21:37:
[...]

Zijn ook beide wel in NL te bestellen bij de dampwebshops. Alleen betaal je dan de invoerrechten, verzendkosten en de winst van de webwinkel. Als je in China besteld krijg je hetzelfde zonder verzendkosten alleen duurt het 3 weken en heb heb je een kleine kans op invoerrechten. Als ik in Amerika iets bestel ben ik 100% de pineut en moet ik bijlappen, voor Chinapakjes heb ik nog nooit moeten bijbetalen en dat zijn er over de afgelopen jaren toch zeker 20 geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domino
[...]

Dat gaat je niet lukken met dat budget.
Zoek je een complete kit? Of alleen een mod?

Bij e wolk zie ik een istick 40 TC staan voor €45. Maar daar moet dan nog een tank bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
Tankjes in nederland bestellen is sowieso ruk vanwege de wetgeving. 2ml max; en dat is voor mij gemiddeld 2x bijvullen per dag.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
De vtc mini en atlantis ontvangen en ben er enorm tevreden over. Enige probleem is dat al mijn liquids 12mg hebben en dat is sub ohm net wat te veel. Deadly sin 50/50 0 mg en Deadly sin VG 3mg besteld. Is een nieuwe smaak voor mij maar heb er lovende dingen over gelezen hier.

(Voor de mensen met een vtc mini, heb er firmware 1.20 op geflashed en hij gaat nu tot 75 watt!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
418O2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:46:
[...]

Dit forum is publiek, zulke dingen kan je beter niet delen, voor overijverige agenten het lezen. Even via DM dus.
noted, aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
[...]

Is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trent900
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-12-2022
Stitch! schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 09:12:
De vtc mini en atlantis ontvangen en ben er enorm tevreden over. Enige probleem is dat al mijn liquids 12mg hebben en dat is sub ohm net wat te veel. Deadly sin 50/50 0 mg en Deadly sin VG 3mg besteld. Is een nieuwe smaak voor mij maar heb er lovende dingen over gelezen hier.

(Voor de mensen met een vtc mini, heb er firmware 1.20 op geflashed en hij gaat nu tot 75 watt!)
Heb je ervaring met Ti draad? Ik wil graag de VTC mini erbij hebben, naast de IPV D2, maar lees her en der dat het apparaat problemen heeft met Ti draad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Trent900 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 13:04:
[...]

Heb je ervaring met Ti draad? Ik wil graag de VTC mini erbij hebben, naast de IPV D2, maar lees her en der dat het apparaat problemen heeft met Ti draad.
Vtc Mini met de ego en Ti draad geprobeerd, werkte prima. was echter meer gecharmeerd van de atlantis v2. temp controll werkt momenteel ook niet, maar kan nog Ni of Ti draad coils erin zetten mocht ik het nogeens willen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
Ik ben toch weer voor een oplossing met cartridges gegaan: http://www.dampwinkeltje....e-sigaret-starterset.html. Maar dan bij de Primera gekocht en met tabacco cartridges. Er gaat een filter op die lijkt op de filter van een gewone sigaret. Dit paste mooi binnen budget. Ik betaalde voor de e-cig met in totaal 5 cartridges 25 euro. De batterij is 350mAh en is groter en lijkt me veel langer mee te gaan dan die van de Wanna Vape e-cig (Die gebruikte ik vroeger). De cartridges zijn ook veel groter.

De smaak is goed en ik krijg geen vloeistof in mijn mond. De throat hit is vergelijkbaar met de Drum Select half zware shag die ik rookte. Ik laat nog wel even weten hoelang ik met een volle batterij en een cartridge doe. De batterij schijnt maar liefst vier uur te moeten laden voordat deze vol is. Misschien binnenkort een tweede starterskit aaschaffen zodat ik twee batterijen heb. Dat kost maar 17 euro en daar zitten dan ook weer twee cartridges bij.

[ Voor 5% gewijzigd door Robolokotobo op 30-10-2015 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Robolokotobo schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:04:
Ik ben toch weer voor een oplossing met cartridges gegaan: http://www.dampwinkeltje....e-sigaret-starterset.html. Maar dan bij de Primera gekocht en met tabacco cartridges. Er gaat een filter op die lijkt op de filter van een gewone sigaret. Dit paste mooi binnen budget. Ik betaalde voor de e-cig met in totaal 5 cartridges 25 euro. De batterij is 350mAh en lijkt me veel langer mee te gaan dan die van de Wanna Vape e-cig (Die gebruikte ik vroeger) en de cartridges zijn veel groter. De smaak is goed en ik krijg geen vloeistof in mijn mond. Ik laat nog wel even weten hoelang ik met een volle batterij en een cartridge doe. De batterij schijnt maar liefst vier uur te moeten laden voordat deze vol is. Misschien binnenkort een tweede starterskit aaschaffen zodat ik twee batterijen heb. Dat kost maar 17 euro en daar zitten dan ook weer twee cartridges bij.
Dan kan je beter een Halo G6 starterspakket halen, heb ik zelf nog liggen en gebruik ik nog steeds voor het stappen, lekker klein, lekt ook niet en is prima te doen. Echter totaal niet te vergelijken met een nautilus mini setup.

(om nog maar zwijgen over zensations marketing campagnes en belangen.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiel
Robolokotobo schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 16:04:
Ik ben toch weer voor een oplossing met cartridges gegaan
Van een systeem met cartridges zou ik zo snel mogelijk willen afstappen, dat is een beetje alsof je als cola-liefhebber alleen de dure 15centiliter blikjes (tegen automaatprijzen) koopt en dan alleen van CocaCola omdat je bij hen een keer voordelig een rietje hebt gekocht dat alleen op de blikjes van dat merk past.

Dan koop ik liever 4 3-liter flessen cola in het buitenland en dan mag ik ook nog kiezen van welk merk en uit welk bekertje ik het drink. En dat alles voor de prijs van 4 kleine blikjes cola :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Heeft er iemand hier ervaring met rda decks voor sub ohm tanks? Is het de moeite waard om van premie coils naar zelf gewickte te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Stitch! schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 10:40:
Heeft er iemand hier ervaring met rda decks voor sub ohm tanks? Is het de moeite waard om van premie coils naar zelf gewickte te gaan?
ik gebruik het op mijn subtanks en vind t ideaal. Heb net wel 10 stock coils (vocc) besteld voor wanneer ik geen zin heb om te rebuilden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Niet online
Wilde iets anders, dus een plaatje gelasert met onze co2 laser :)
Is mn achternaam / bijnaam dus wel toepasselijk :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/3ztspz4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-09 09:35

Krentenbol

Prutz0r

Cool }:O

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Gisteren al weer een half jaar geleden sinds mijn laatste analoge sigaret :)

Mijn ego-c begint echter wel wat slechter te worden en ik heb binnenkort iets nieuws nodig.

Heb nu het volgende besteld op ali:
3x EVOD Twist Battery 1300mah
3x Aspire ET-S BDC atomizer
10x Aspire bvc coils

Ben benieuwd hoe lang het gaat duren en of het wat is.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rushcraft
418O2 schreef op donderdag 29 oktober 2015 @ 11:46:
[...]

Domme vraag maar wat was er fout aan. Er is toch niks illegaals aan het proeven van de smaken oid? :X

|^^|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
rushcraft schreef op maandag 02 november 2015 @ 13:00:
[...]

Domme vraag maar wat was er fout aan. Er is toch niks illegaals aan het proeven van de smaken oid? :X
Jawel. Het mag niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 17-09 12:49
Mag wel als het maar zonder nicotine is (denk ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
luckyjan schreef op maandag 02 november 2015 @ 14:15:
Mag wel als het maar zonder nicotine is (denk ik)
Ben pas een keer naar een zaak geweest waar ze nicotine in de proevers hadden. Na 1.5 uur proberen moest ik toch echt met geknepen billen naar huis fietsen O-) . Het lijkt me dus dat ze dat niet vaak zullen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
418O2 schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:40:
[...]
ik gebruik het op mijn subtanks en vind t ideaal. Heb net wel 10 stock coils (vocc) besteld voor wanneer ik geen zin heb om te rebuilden.
Ik heb onlangs een uwell crown besteld, maar ben voorlopig nog heel gelukkig met mijn atlantis v2. Vape nu op 0.5 ohm (voornamelijk deadly sin vg 3mg) heb lager ohm nog niet geprobeerd, maar vlieg nu al snel genoeg door men juice heen. Wil voor die crown een rba deck halen omdat die best goeie reviews krijgt. Mijn mod (vtc mini) heeft temp control dus zit er over te denken wat ni of ti draad te halen. Wie bouwt er hier allemaal zelf? Heb al wat tutorials gekeken maar weet nog niet precies wat ik allemaal moet bestellen om te beginnen met bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Volgens mij is titanium prettiger, van wat ik zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Trouwens een kleine waarschuwing. Ben naar die shop in Den Haag geweest, aardig personeel (spreekt geen nederlands though) maar heb een potje deadly sins daar gekocht. volgende dag twee potjes thuis gekregen. Smaak is anders en veel te sterk bij dat potje van die shop. Raad aan om uit te kijken met wat je koopt. (potjes van vapor lounge.nl zijn super!)

Rechts is vapor lounge links Damp en Zo b.v. Zelfs de kleur is duidelijk anders.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NgYwHG8mfdspoOwHwMBKo8Tc/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/WP436tJPE85SYpxbsVWq6WS8/thumb.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Stitch! op 02-11-2015 20:10 . Reden: Fotos toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkangle
Stitch! schreef op maandag 02 november 2015 @ 20:03:
Trouwens een kleine waarschuwing. Ben naar die shop in Den Haag geweest, aardig personeel (spreekt geen nederlands though) maar heb een potje deadly sins daar gekocht. volgende dag twee potjes thuis gekregen. Smaak is anders en veel te sterk bij dat potje van die shop. Raad aan om uit te kijken met wat je koopt. (potjes van vapor lounge.nl zijn super!)

Rechts is vapor lounge links Damp en Zo b.v. Zelfs de kleur is duidelijk anders.
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan ook gewoon langer gestaan hebben, en daar door langer gesteeped zijn (of juist andersom). Ik vind zelf deadly sin nogal eens van smaak veranderen.

Ik heb zelf niet echt negatieve ervaringen met die zaak tbh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stitch!
Darkangle schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 09:16:
[...]

Kan ook gewoon langer gestaan hebben, en daar door langer gesteeped zijn (of juist andersom). Ik vind zelf deadly sin nogal eens van smaak veranderen.

Ik heb zelf niet echt negatieve ervaringen met die zaak tbh.
Klopt, langer staan betekend meestal minder smaak, in dit geval is dat een voordeel. Bedoel ook niet om uit te kijken voor die zaak, meer elk potje is anders en er kan verschil zitten in ejuice per zaak. Bedankt voor je toevoeging! :)
Pagina: 1 ... 9 ... 104 Laatste

Let op:
Zoals ook op het hele forum geldt: V&A is in dit topic expliciet niet toegestaan, niet uit eigen naam maar ook niet hinten naar anderen.