Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Wargame support ff mailen, die reageren aardig snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Weenie of je daar ver mee komt, blijft een beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bdevogt
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14-09 22:20
Directx al opnieuw geïnstalleerd?

'Iedereen is gelijk, maar sommigen zijn meer gelijk dan anderen',. -George Orwell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Valt niet opnieuw te installeren onder Windows 8.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 01:36
http://forum.worldofwarsh...814-cant-launch-the-game/

Hier staat nog iets in over een preferences.xml verwijderen, misschien dat je daar wat mee kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiskid
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01-11-2024
wiskid / MrBlue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 17:23
Ja, een world of warships topic! Eindelijk! Ik ga deze definitely proberen. Heb al bijzonder veel youtube filmpjes zitten kijken op mijn nieuwe UHD-tv en het ziet er echt weergaloos uit! Wat een topspel wordt dit.

Maar nu zag net dat je met een pre-order ook al toegang krijgt tot de CBT? Weet iemand hoe lang de CBT nog duurt?

Superbabs84321eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:14

wontcachme

You catch me? No you wont

Lol. Op deze manier is er straks niemand meer in WoT. Bijna elke naam in dit topic speelt/speelde WoT :+ :+

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
filipy23 schreef op zondag 26 april 2015 @ 13:30:
Ja, een world of warships topic! Eindelijk! Ik ga deze definitely proberen. Heb al bijzonder veel youtube filmpjes zitten kijken op mijn nieuwe UHD-tv en het ziet er echt weergaloos uit! Wat een topspel wordt dit.

Maar nu zag net dat je met een pre-order ook al toegang krijgt tot de CBT? Weet iemand hoe lang de CBT nog duurt?

Superbabs84321eu
word gegokt op nog een maand ongeveer. en CBT access is een bonus, alles van de pre-order krijg je in OBT gewoon weer terug

Flink gespeeld vandaag, veel gewonnen en ook heel veel verloren ;p

Thanks aan Kaap/Shock/PP/Prom/MrBlue/Tim en Coyotee voor de games.

Paar "pareltjes" van vandaag wil ik toch ff posten ^^

Afbeeldingslocatie: http://ts3.ashrah.com/images/wows1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://ts3.ashrah.com/images/wows6.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Ashrah op 27-04-2015 02:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Moet zeggen, alleen al vanwege de mensen is het tot nu toe heel leuk. Veel mensen uit de old skool wot tijd. Panzerpunisher, Ashrah, Haast2000, Coyotee, User, Shockwave en Mrblue.

Ik mis Kyozu en Quantor nog :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Ik had de fout die kaap had ook, en die los je op door de directx 9.0c te installeren (die vind je hier https://www.microsoft.com...d/confirmation.aspx?id=35). Schijnbaar mist de DirectX 11.2 die bij Windows 8.1 komt een aantal drivers die WoWs gebruikt.

Babs out!

[ Voor 13% gewijzigd door filipy23 op 27-04-2015 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Is als ik het goed heb bij Kaap uit zichzelf opgelost ...... lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filipy23
Is er ook een tweakers channel ingame?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09 16:04

solique

Fire is all I need

Soms heb je goede potten in een lage tier destroyer

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/CPh6oss.jpg

WoT - Steam - Last.fm - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Wat is het toch met hits die meer dmg doen dan maximaal kan.... Ik werd net geraakt door een torpedo en die raakte mij voor 24k terwijl de maximale dmg 14k is. En dat is niet de eerste keer

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:57
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Uv7Rde5.jpg

Vandaag ook een leuke pot, helaas verloren, maar heb het beste ervan kunnen maken. Ik werd lange tijd opgejaad door een battleship en 2 cruisers. Zowel een battleship en cruiser kunnen laten zinken, waardoor de laatste cruiser rechtsomkeer maakte. _O-

[ Voor 17% gewijzigd door Cardinal op 27-04-2015 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
wontcachme schreef op maandag 27 april 2015 @ 18:07:
Wat is het toch met hits die meer dmg doen dan maximaal kan.... Ik werd net geraakt door een torpedo en die raakte mij voor 24k terwijl de maximale dmg 14k is. En dat is niet de eerste keer
Critical strike?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-09 15:08

ShockWave

Lost it somewhere

Cardinal schreef op maandag 27 april 2015 @ 18:16:
[afbeelding]

Vandaag ook een leuke pot, helaas verloren, maar heb het beste ervan kunnen maken. Ik werd lange tijd opgejaad door een battleship en 2 cruisers. Zowel een battleship en cruiser kunnen laten zinken, waardoor de laatste cruiser rechtsomkeer maakte. _O-
Zie niks?
Verkeerde link geplakt uit dropbox...

Star Citizen referralcode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Zou kunnen, maar ik zou het ook wel eens zien willen gebeuren met mijn schoten. Ik verlies erg vaak 8k health per schot ontvangen en dan met dezelfde gun knal ik 112.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-07 13:30
wontcachme schreef op maandag2015 @ 19:21:
[...]
Zou kunnen, maar ik zou het ook wel eens zien willen gebeuren met mijn schoten. Ik verlies erg vaak 8k health per schot ontvangen en dan met dezelfde gun knal ik 112.....
Welcome to World of RNGs! :)

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 02-09 13:35
wontcachme schreef op maandag 27 april 2015 @ 19:21:
[...]

Citadel hit gok ik die komen vaak hard aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 10:54

Seraphin

Meep?

Afgelopen weekend ook even de wallet warrior uitgehanten en dmv premium offer CBT toegang verkregen; username "Draeg". :)

Slechts enkele potjes gespeeld en alleen nog in de US tier 1. Eerste indrukken zijn (erg) positief, ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen. Het mikken is wel echt even wennen, ik hoop maar dat ik daar nog (veel) beter in ga worden. :D

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
Steady as she goes...

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vx4ahUa.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Waar kun je die stats zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
ow, op de website als je inlogd bent onder my profile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ah thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Tot nu toe bak ik nog niet veel van dit spel. 39 games, winrate 46% en een k/d van 0.68. Mijn survival rate is 13% :X :X.

Kills maken lukt niet. Elke keer komen dan missers of schoten van 200dmg en dan pakt een teamgenoot de kill. En nu speel ik wat meer Battleships en die schoten doen alles behalve dmg. Ik wordt geraakt voor 5k/8k per shot en ik doe 300dmg als ik geluk heb. Als ik de confrontatie al haal, want van de 8 games vanavond ben ik 7 keer kapot geschoten door torpedos....

En dan ook nog het geluk dat welke kant ik ook op ga mijn hele team elke keer de andere kant op gaat en ik tegenover 10 schepen kom te staan. Echt elk potje weer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Blijft toch beetje dezelfde playerbase als wot vrees ik. Voornamelijk retards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
wontcachme schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 20:43:
Als ik de confrontatie al haal, want van de 8 games vanavond ben ik 7 keer kapot geschoten door torpedos....

En dan ook nog het geluk dat welke kant ik ook op ga mijn hele team elke keer de andere kant op gaat en ik tegenover 10 schepen kom te staan. Echt elk potje weer....
Je zou voor jezelf even moet ontdekken of dat door torpedos van destoyers of planes komt. Indien destoyers dan zal je toch iets beter op je omgeving moeten letten. Ik zelf heb overigens bemerkt dat het vooral tijdens de start van een spel uitmaakt of je het lang gaat overleven. Vooruit stomen en solo zijn vaak garanties om snel het spotje te verlaten. Vaak blijf ik bij de groep en (als cruiser spelende) blijf ik meestal in de buurt van een battleship, die helpt als punchbag en vuurkracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Dus Warspite ....,

Iemand al gek genoeg geweest deze aan te schaffen en te proberen?
Op de WG forums zijn ze niet heel enthousiast in ieder geval.
wontcachme schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 20:43:
Tot nu toe bak ik nog niet veel van dit spel. 39 games, winrate 46% en een k/d van 0.68. Mijn survival rate is 13% :X :X.

Kills maken lukt niet. Elke keer komen dan missers of schoten van 200dmg en dan pakt een teamgenoot de kill. En nu speel ik wat meer Battleships en die schoten doen alles behalve dmg. Ik wordt geraakt voor 5k/8k per shot en ik doe 300dmg als ik geluk heb. Als ik de confrontatie al haal, want van de 8 games vanavond ben ik 7 keer kapot geschoten door torpedos....

Solo als een BB moet je niet willen, dan maar mee met de lemmingtrain en proberen zo veel mogelijk damage te doen. Ik weet dat het tegen de natuur ingaat, heb zelf ook altijd de nijging naar de minst "verdedigde" kant te gaan, maar dat werkt gewoon niet in WoWS (in een DD wil het nog wel eens lukken harass en verdwijn etc).

Waarschijnlijk word je gekilled door Torpedo bombers, solo BB's zijn "easy pickings" voor carriers.

Blijf zelf ook steken tussen de 44 en 47% .... maar eens goed gaan kijken wat ik kan doen om meer/langer te overleven en toch genoeg schade te doen.

[ Voor 5% gewijzigd door Ashrah op 29-04-2015 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-03-2024

dynosu

Orly ?

Dus, Dynosu gaat ook WoWs spelen. preorder dinges is besteld.

vanavond dus maar eens uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pkregting
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 19:08
dyno, het is een topspel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

oh je zal me vanavond wel op ts zien verschijnen hoor kerel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 10:54

Seraphin

Meep?

Ik begin het spelletje nu ook enigszins door te krijgen, nadat ik me de eerste 5-6 potjes vooral zat af te vragen hoe je in hemelsnaam iets raakt. :P

Gisteravond een heerlijk momentje gehad toen ik in mijn Gremyaschy (of hoe dat ding ook heet) en een bevriende cruiser zonder issues een vijandelijke cruiser wist op te ruimen om daarna ongehinderd door te stomen naar 2 onverdedigde carriers; dan voel je je echt als een vos in een kippenhok. ;)

Wat dat betreft is het een mooi positiespel. Wellicht dat ik me met de beperkte spelervaring nog op een aantal zaken verkijk, maar met die gremlin in het begin op een tactisch punt een rookgordijn gooien, dan terugzakken en allies ondersteunen werkt vooralsnog prima (heerlijk dat je in zo'n snelle wendbare boot zit).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17
Tweakers/WoT/WoWs/WoWp
PcDealer/GoT_PcDealer/GoT_PcDealer/GoT_PcDealer

Er mogen wel wat grammaticale- en spelfouten uit de ts gehaald worden.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Via twitter ook een beta key gewonnen, vandaag lekker zitten spelen, verslavend spel en leuker dan World of Tanks imo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
zijn er nog wat tweakers online die zin hebben in een potje ??
in game name is somath btw :)

[ Voor 20% gewijzigd door Somath op 29-04-2015 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoef niet perse een reactie in het topic, DM mag ook

Maar ik heb nu behoorlijk wat potjes via youtube gekeken.
het spel ziet er leuk uit, maar is de gameplay vermakelijk genoeg ?

replay waarde lijkt wat beperkt, en geen idee of het het waard is om een bootje te kopen om het te proberen (want die Sims lijkt wel leuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Nu onderweg naar de Omaha, cruiser lijn levert veel plezier op.

Nog wel aan het twijfelen over die premium schepen of die het waard zijn.
Verwijderd schreef op donderdag 30 april 2015 @ 01:49:
hoef niet perse een reactie in het topic, DM mag ook

Maar ik heb nu behoorlijk wat potjes via youtube gekeken.
het spel ziet er leuk uit, maar is de gameplay vermakelijk genoeg ?

replay waarde lijkt wat beperkt, en geen idee of het het waard is om een bootje te kopen om het te proberen (want die Sims lijkt wel leuk)
Ik vind het vermakelijk genoeg, tot nu toe start ik liever even een potje wows op dan wot.

Ben weer uit playertable :P
Solique - Solique

[ Voor 10% gewijzigd door solique op 30-04-2015 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

gisteren eerste potjes gespeeld. Man wat is dit spel mooi :)

Ook snel dingen geleerd zoals hoe je je op kan/moet stellen bij een hoek omgaan en meer van dat soort dingen.

Ik ga voor de amerikaanse cruisers voorlopig. Zit nu op de chester.

Ik mag erbij op de player table. Zoals ook in wot en hier heet ik overal Dynosu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Ik zat overigens al in de Closed Alpha en heb daardoor wat meer ervaring. Sindsdien was er volgens mij niet veel veranderd qua gameplay of stabiliteit. Veel beter dan de WoWp Closed Beta.

Mijn stats:
Battles171
Victories64(37%)
Defeats99 (57%)
Draws8
Battles Survived62
HIt Performance24%
Damage Caused3.958.932
Warships Destroyed109
Aircraft Destroyed243
Base Capture80
Base Defence957

De Warspite heeft een hele lage range (17km) of zo. Fuso een tier lager heeft al 19km dacht ik. Zie ook de films op YT. Wel 4x2 kanonnen. Hoe meer turrets hoe <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Anvil_
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-09 14:53
Mijn winrate is ook erg slecht (45% oid vs 51% bij wot bijvoorbeeld), maar ik heb iets te veel potjes gespeeld terwijl ik tegelijkertijd met werk email bezig was :p

En redelijk wat alles of niets suicide runs met destroyers in het begin, overigens een prima manier om snel boven de 100 battles te komen ivm Beta rewards ;)

Ik ben inmiddels beter mn best gaan doen, maar die record whipe vind ik prima :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Ik zat volgens mij op 250+ en op 2/3 winrate in de pre whipe vs 49% in WoT. Gelukkig met al die Free XP en credits veel kunnen unlocken :)

Ik speel eigenlijk alle Wargaming titels: WoT, WoWp, WoWs, WoTG, Blitz, alleen geen Xbox 360.

[ Voor 37% gewijzigd door PcDealer op 30-04-2015 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quantor
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Kaap schreef op maandag 27 april 2015 @ 12:17:
Moet zeggen, alleen al vanwege de mensen is het tot nu toe heel leuk. Veel mensen uit de old skool wot tijd. Panzerpunisher, Ashrah, Haast2000, Coyotee, User, Shockwave en Mrblue.

Ik mis Kyozu en Quantor nog :+
Haha, thanks Kaapapa, Ik heb een paar battles op een ander account gespeeld, spel ziet er wel goed uit, maar om er nog een spel bij te doen... Als premium dagen nu voor beide spellen zouden gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Ja joh quantor, dit spel gaan spelen, doe ik ook nu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Quantor schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:49:
[...]

Haha, thanks Kaapapa, Ik heb een paar battles op een ander account gespeeld, spel ziet er wel goed uit, maar om er nog een spel bij te doen... Als premium dagen nu voor beide spellen zouden gelden.
Nadat wows live is werkt alles onder 1 account, dus delen de premium dagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

solique schreef op donderdag 30 april 2015 @ 10:14:
[...]

Nadat wows live is werkt alles onder 1 account, dus delen de premium dagen ;)
mja ik hoop dat ze die accounts snel linken, heb nog een hoop gold in wot staan die ik liever hier zou willen gebruiken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Dwl9MSa.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WAntufK.jpg

Was wel een lekker laatste potje samen met promworm :).
Daarvoor ook nog samen gespeeld met Somath.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

PcDealer schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:40:

Ik speel eigenlijk alle Wargaming titels: WoT, WoWp, WoWs, WoTG, Blitz, alleen geen Xbox 360.
Mis nog Tankmasters :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Quantor schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:49:
[...]

WoT is old, WoWS is the new thing ;)
PcDealer schreef op donderdag 30 april 2015 @ 09:12:
Ik zat overigens al in de Closed Alpha en heb daardoor wat meer ervaring. Sindsdien was er volgens mij niet veel veranderd qua gameplay of stabiliteit. Veel beter dan de WoWp Closed Beta.

De Warspite heeft een hele lage range (17km) of zo. Fuso een tier lager heeft al 19km dacht ik. Zie ook de films op YT. Wel 4x2 kanonnen. Hoe meer turrets hoe <3
Is behoorlijk veel veranderd na de Alpha, IJN DD's en CA's zijn aangepast om te zorgen dat ze minder "OP" zouden zijn.

Fuso is Tier6 nert als de Warspite, maar ik ben het met je eens dat de range van de guns wel erg laag is, dit samen met de 72sec. turnrate op de turrets maakt hem moeilijk speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Wtfbbq? Nooit gezien! Ga ik straks downen op de tablets van mijn kids :)
Ashrah schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:05:
[...]

WoT is old, WoWS is the new thing ;)

[...]

Is behoorlijk veel veranderd na de Alpha, IJN DD's en CA's zijn aangepast om te zorgen dat ze minder "OP" zouden zijn.
He, je gebruikt wel of geen VS afkortingen? Ik weiger CV en BB te gebruiken aangezien het louter USA afkortingen zijn.

[ Voor 40% gewijzigd door PcDealer op 30-04-2015 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
PcDealer schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:46:

He, je gebruikt wel of geen VS afkortingen? Ik weiger CV en BB te gebruiken aangezien het louter USA afkortingen zijn.
Het zijn de afkortingen welke door Wargaming worden gebruikt om de schepen/classes aan te duiden (wanneer deze worden afgekort). Lijkt me het makkelijkst om die dan ook aan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grouchy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:28

Grouchy

meep meep

Ashrah schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:05:
Fuso is Tier6 nert als de Warspite, maar ik ben het met je eens dat de range van de guns wel erg laag is, dit samen met de 72sec. turnrate op de turrets maakt hem moeilijk speelbaar.
Tesamen met een 14.2 km detectability range gaat die 16.3 km wel, BB's die achter blijven hangen weten over het algemeen zowiezo niet waar ze mee bezig zijn.
Maar dan heb ie ook idd nog die turret turnrate en een topspeed van maar 24 knots. Plus zag een video van de Warspite die terecht kwam tussen tier IX's. Ziet er uit als een echte premium :)

BTW:

Grouchy116 in WoWS

[ Voor 5% gewijzigd door Grouchy op 30-04-2015 12:45 ]

A cavalry general should be a master of practical science, know the value of seconds, despise life and not trust to chance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Deze moet ik gewoon even delen ... wat een game.

Afbeeldingslocatie: http://ts3.ashrah.com/images/yubari.jpg

Helaas niet mijn game, mijn hoogste tot nu toe is 5700xp ....

[ Voor 27% gewijzigd door Ashrah op 30-04-2015 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

damn, nice score :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
PcDealer schreef op donderdag 30 april 2015 @ 11:46:
[...]
Misschien komt er wel weer een nederlandse vertaling. Lekker lame zoals in WOT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Als het in WoT lame is, moet je User aanschrijven.

Er is een ingame NL kanaal genaamd "Gathering of Warships" :)

Mijn schepen op het moment:
IICruiserAlbany
IIICruiserSt. Louis
IVCruiserKuma
IVCruiserIwaki Alpha
VCruiserOmaha
VICruiserCleveland
VICarrierSaipan
VIICarrierRanger
VIBattleshipFuso

[ Voor 113% gewijzigd door PcDealer op 30-04-2015 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
Welke skills geven jullie aan jullie commander van een US Cruiser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShockWave

ShockWave

Lost it somewhere

belgian1 schreef op donderdag 30 april 2015 @ 20:45:
Welke skills geven jullie aan jullie commander van een US Cruiser?
Ship survivability....goed vanwege repair
1ste skill Basics.
2e skill High alert
Secondary armament...goed voor je AA defence
3e skill basic firing training
4e skill defensive firing (verbetert aa met 20% en geeft snellere reload op de turbo aa button)
5e skill advanced fire training (20% groter bereik van je aa)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/54510589/WoT/Screenshots/WoW/shot-15.04.30_21.00.05-0844.jpg

Met de Cleveland maai ik regelmatig complete tier 5 torpedo of bombsquads uit de lucht.
Nog leuker is het als je in platoon vaart met nog een Cleveland en de vijand stuurt alles op een battleship af die je beschermd met zijn tweeën ..... >:)
Hij is dan gelijk 2 tot 3 squads kwijt..... _O-

[ Voor 19% gewijzigd door ShockWave op 30-04-2015 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

heb zojuist mijn St Louis gehaald. Mooi ding is het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
dynosu schreef op donderdag 30 april 2015 @ 21:17:
heb zojuist mijn St Louis gehaald. Mooi ding is het :)
Dan ga je de Cleveland op tier 6 zeker leuk vinden

Dit zijn de skills die ik momenteel heb op men commander op de Cleveland:
1.Basics of survivabilty
2.Basic Firing Training
3.Aiming Expertise
4.High Alert
5.Defensive Fire
6.Advance Firing Training

[ Voor 42% gewijzigd door belgian1 op 01-05-2015 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ben vanavond ook maar eens begonnen. Gaat in principe aardig, knalt lekker weg met de Chester. Ook al status Elite op de Chester, maar ik zie niet waar je commander skills kunt kiezen...komt dat pas later?

Nevermind...dat kan dus pas vanaf "level" 5.

[ Voor 11% gewijzigd door Sapstengel op 30-04-2015 22:47 ]

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Gisteravond de Omaha binnen en met plezier op weg naar de Cleveland.
Ben echt benieuwd hoe de Cleveland is, blijf het een rot boot vinden om tegen je te hebben nu wil ik er zelf in varen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hO2O5wk.jpg

leuk potje deze ochtend op de st louis

[ Voor 8% gewijzigd door belgian1 op 01-05-2015 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Heb gisteren de St Louis geupgrade en ook voor het eerst een destroyer gehaald. Is nog lastig inschatten hoe de torpedo's goed te gebruiken zijn, maar komt goed.

Hoop vanavond de Phoenix te kunnen halen en dit weekend de Omaha.

Vind het in ieder geval leuk om te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fest
  • Niet online
Mijn gegevens mogen ook in de spelerstabel opgenomen worden. In WoWs ben ik haast2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
ShockWave schreef op donderdag 30 april 2015 @ 21:00:
[...]
Ship survivability....goed vanwege repair
1ste skill Basics.
2e skill High alert
Secondary armament...goed voor je AA defence
3e skill basic firing training
4e skill defensive firing (verbetert aa met 20% en geeft snellere reload op de turbo aa button)
5e skill advanced fire training (20% groter bereik van je aa)

[afbeelding]

Met de Cleveland maai ik regelmatig complete tier 5 torpedo of bombsquads uit de lucht.
Nog leuker is het als je in platoon vaart met nog een Cleveland en de vijand stuurt alles op een battleship af die je beschermd met zijn tweeën ..... >:)
Hij is dan gelijk 2 tot 3 squads kwijt..... _O-
Niet helemaal met je eens Shock :p

Op turreted cruisers (zeg maar vanaf tier 4) gebruik ik het onderstaande:

1e skill: AA/Secundary Armament (Basic firing)
2e skill: Turret Traverse (Aiming Expertise)
3e skill: AA (Defensive firing)
4e skill: AA (Advanced firing)
5e skill: Jack of all trades

6e skill: Basics
7e skill: High alert

Voor de rest helemaal met je eens Shockwave, 2 Clevelands of Atlanta's in een division en dan bij een BB or CV blijven is goed voor je plain kills.
belgian1 schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 08:44:
[afbeelding]

leuk potje deze ochtend op de st louis
Netjes hoor :)

Wil je worden opgenomen in de player table en sta je er nog niet in stuur mij even een DM in plaats van het te posten.

[ Voor 17% gewijzigd door Ashrah op 01-05-2015 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvdveer
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 16:41
Goldnoob reporting in!

Gisteravond de Sims alvast gekocht voor toekomstig gebruik en gestart met de tier 1 schepen.

Ingame name: wvdveer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Fest schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 09:42:
Mijn gegevens mogen ook in de spelerstabel opgenomen worden. In WoWs ben ik haast2000.
Haast2000??? Nooit van gehoord. ;)

Gaan we trouwens dan van de zomer een Warships BBQ doen bij Ashrah thuis? Dresscode: maritiem.

[ Voor 17% gewijzigd door SNAFU op 01-05-2015 19:14 ]

Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

maritieme dresscode? wth? i think not :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gewoon als piraat toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
net een potje in de cleveland gehad waar ik precies geen schepen kon raken, 7 hits in totaal, maar wel 30 airplanes shotdown : 21 torpedo bombers en 9 figthers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
wvdveer schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:45:
Goldnoob reporting in!

Gisteravond de Sims alvast gekocht voor toekomstig gebruik en gestart met de tier 1 schepen.

Ingame name: wvdveer
Het ging wisselvallig in de Division.

Ik heb wel de Japanse destroyer lijn opgepakt en ben nu bij tier IV. Ik snap alleen niet wat die missie inhoudt. Krijg ik een gratuit destroyer? http://worldofwarships.eu...ecial-special-destroyers/

[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 02-05-2015 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
PcDealer schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 11:43:
[...]

Het ging wisselvallig in de Division.

Ik heb wel de Japanse destroyer lijn opgepakt en ben nu bij tier IV. Ik snap alleen niet wat die missie inhoudt. Krijg ik een gratuit destroyer? http://worldofwarships.eu...ecial-special-destroyers/
Nope gewoon discount. The special line duidt gewoon op een dd:" including your first of the “Special Type” destroyers line, Hatsuharu!"

[ Voor 6% gewijzigd door belgian1 op 02-05-2015 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Dus heb nu de Phoenix gekocht en gelijk fully upgraded. Leuk dingetje is het.

Heb ook de samson opgepikt zodat de tier 1 de deur uit kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
dynosu schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 13:59:
Dus heb nu de Phoenix gekocht en gelijk fully upgraded. Leuk dingetje is het.

Heb ook de samson opgepikt zodat de tier 1 de deur uit kan
Let op! De Samson is niks zonder de Gert in de buurt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Ghe ghe SNAFU. Heb de tier IV Japanse destroyer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 21:47

PromWarMachine

Forsaken Archer

Nieuw record! Of liever gezegd, meerdere records.

Nooit eerder had ik 10 torpedo hits of 4 destroyed warships in één match.
Nooit eerder had ik ook zoveel XP..
Werkelijk alles ging goed. Was ook een potje van 6 minuten, haha.

Ik heb eigenlijk pas sinds kort ontdekt dat je enemy warships kunt 'markeren' door er ingezoomed op te wijzen of er op te schieten. Daarna komt er bij het gooien van je torpedo's een grijze arc. Als je target op zijn koers blijft, is dát de arc waarop je raakt. Dat geeft een heel aardig hulpmiddel bij het gooien van je torps.

Eigenlijk is mijn record dus gevestigd door mijn slechte tegenstanders (die in 2 van de 4 gevallen op koers bleven), in plaats van mijn uitmuntende skill, maar het is toch wel erg leuk! Succes hebben in een destroyer is een van de leukste aspecten van deze game voor mij! 8)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/t3TH7BSJE4dMyJb3y6NfrafV/full.jpg

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36
Kaap schreef op donderdag 30 april 2015 @ 15:04:
[...]

Misschien komt er wel weer een nederlandse vertaling. Lekker lame zoals in WOT.
Kaap pls.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap heeft wel gelijk :+

Een keer gezien een nl install, lachte me ziek om de vertaling 8)7 8)7 8)7

Maar voor sommige newbies is het wel fijner...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 16:46:
[...]

Kaap heeft wel gelijk :+

Een keer gezien een nl install, lachte me ziek om de vertaling 8)7 8)7 8)7

Maar voor sommige newbies is het wel fijner...
"Een keer". Vier jaar terug zeker. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belgian1
heb de japanse destroyer lijn ook eens opgepakt. Ook op tier 4 en het bevalt me wel. Echt leuk om sneaky te zijn en dan plots boom, bye bye kongo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 16:48:
[...]
"Een keer". Vier jaar terug zeker. :>
Maakt dat nog uit? Snelle doorlader is nog steeds een snelle doorlader :+ :+ :+
Het klinkt gewoon van geen meter... Klinkt amateuristisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 16:56:
[...]

Maakt dat nog uit? Snelle doorlader is nog steeds een snelle doorlader :+ :+ :+
Het klinkt gewoon van geen meter... Klinkt amateuristisch.
Tuurlijk maakt dat uit, denk je serieus dat we de client niet constant proberen te verbeteren? 8)7

Snelle doorlader? Hoe kom je daar in vredesnaam bij? Maak maar een screenshot waar dat staat. :)

[ Voor 4% gewijzigd door User op 02-05-2015 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Installeer dan ook niet in het NL.
Problem solved (vert: Je probleem is dan opgelost)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 17:08:
[...]
Tuurlijk maakt dat uit, denk je serieus dat we de client niet constant proberen te verbeteren? 8)7

Snelle doorlader? Hoe kom je daar in vredesnaam bij? Maak een screenshot waar dat staat. :)
Gast... Neem even een korreltje zout...
Wordt je betaald door WG ofzo :+

NL vertalingen zijn of klinken gewoon crap.
Sorry dat is helaas mijn menig.
SNAFU schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 17:10:
Installeer dan ook niet in het NL.
Problem solved (vert: Je probleem is dan opgelost)!
1x per ongeluk gedaan, nooit meer :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2015 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 17:20:
[...]

Wordt je betaald door WG ofzo :+
Ja. Ik wordt inderdaad betaald door Wargaming.
NL vertalingen zijn of klinken gewoon crap.
Sorry dat is helaas mijn menig.
Als je de vertaling crap vind moet je aan mij doorgeven wat je crap vind, als het inderdaad crap is kan ik het aanpassen. Rondspuien dat je iets crap vind, zonder daadwerkelijk onderbouwing te geven is retarded. Ik doe mijn werk en ik probeer dat goed te doen. Ik zit echt niet te wachten op Random Persoon #213 die mijn werk even lekker belachelijk gaat maken terwijl hij mijn werk niet eens onder ogen krijgt.

Als een Nederlandse term crap klinkt, jammer dan, maar daar kan ik vrij weinig aan veranderen.

[ Voor 4% gewijzigd door User op 02-05-2015 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

User schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 17:30:
[...]
Ja. Ik wordt inderdaad betaald door Wargaming.

[...]
Als je de vertaling crap vind moet je aan mij doorgeven wat je crap vind, als het inderdaad crap is kan ik het aanpassen. Rondspuien dat je iets crap vind, zonder daadwerkelijk onderbouwing te geven is retarded. Ik doe mijn werk en ik probeer dat goed te doen. Ik zit echt niet te wachten op Random Persoon #213 die mijn werk even lekker belachelijk gaat maken terwijl hij mijn werk niet eens onder ogen krijgt.

Als een Nederlandse term crap klinkt, jammer dan, maar daar kan ik vrij weinig aan veranderen.
Verklaart je reactie, maar blijkbaar ligt het wel heel gevoelig dat mensen commentaar hebben op je werk?
Als het ongefundeerd is zou je daar toch doorheen moeten kunnen prikken als expert?
Feit en mening zijn 2 heel verschillende dingen... Ik geef je mijn mening, thats it.

Het internet staat vol van trollende malloten etc etc. Lekker gallen af en toe! Deal with it :D

Pak een biertje and chill :9

p.s.1 BF4 in NL is ook crap >:)

p.s.2 Voor de marketing etc zou het wel slim zijn om een NL vertaling te maken, zeevarend volkje dit dat.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2015 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 17:46:
[...]

Verklaart je reactie, maar blijkbaar ligt het wel heel gevoelig dat mensen commentaar hebben op je werk?
Als het ongefundeerd is zou je daar toch doorheen moeten kunnen prikken als expert?
Feit en mening zijn 2 heel verschillende dingen... Ik geef je mijn mening, thats it.

Het internet staat vol van trollende malloten etc etc. Lekker gallen af en toe! Deal with it :D

Pak een biertje and chill :9
Ik kan zeer zeker commentaar hebben op mijn werk, zolang dat maar ergens op gebaseerd is. In de ronde gaan schreeuwen dat iets bagger is, zonder aan te geven wát er bagger is, is geen commentaar. Dat is gewoon afbranden. Als iemand mij al-dan-niet hardhandig wijst op fouten in de vertaling, zal ik die aanpassen. Maar wat kan ik met opmerkingen als "De NL vertaling is bagger"?

Ander punt zijn de mensen die dit topic lezen en jou en mij niet kennen. Die lezen dat iemand de NL vertaling bagger vind, en nemen die mening misschien over. Daar zit ik gewoon niet op te wachten.
p.s.1 BF4 in NL is ook crap >:)

p.s.2 Voor de marketing etc zou het wel slim zijn om een NL vertaling te maken, zeevarend volkje dit dat.
De vertaling van BF2 was schijnbaar gedaan door een 12-jarige. :X

Er komt ook een NL vertaling van WoWS alleen weet ik nog niet wanneer, maar hij komt zeer zeker wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
PromWarMachine schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 14:43:

Ik heb eigenlijk pas sinds kort ontdekt dat je enemy warships kunt 'markeren' door er ingezoomed op te wijzen of er op te schieten. Daarna komt er bij het gooien van je torpedo's een grijze arc. Als je target op zijn koers blijft, is dát de arc waarop je raakt. Dat geeft een heel aardig hulpmiddel bij het gooien van je torps.
Gewoon 1 of 2 selecteren is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SNAFU
Eigenlijk gaat een vertaling van een spel niet ver genoeg en derhalve pleit voor het nasynchroniseren van alle spraak in het NL.
In WoT: 'Afketsschot!', 'We hebben ze slechts geschampt!' en natuurlijk ook 'Laten we deze voorstelling op de weg krijgen!'
In WoWS: 'De vijand is aan de winnende hand!' etc.

En dan kan WG nog extra geld rekenen voor voicepacks van Geer en Goor, André van Duin of Emile Ratelband ('Tsjakkaaaaaa!!!! Die was dichtbij!!')
Briljant plan!!!

User, make it happen!!!!111one :9

[ Voor 19% gewijzigd door SNAFU op 02-05-2015 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Users stem in WoWs, weet niet of ik dat wel wil :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Doet me denken aan een NL mod voor Command&Conquer: Generals :)
http://www.moddb.com/mods...cnc-holland-beta-17-patch

[ Voor 37% gewijzigd door PcDealer op 02-05-2015 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

oh god, nee please. Voor een broodje met .... nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
(jarig!)
User schreef op zaterdag 02 mei 2015 @ 17:54:
[...]
Ik kan zeer zeker commentaar hebben op mijn werk, zolang dat maar ergens op gebaseerd is. In de ronde gaan schreeuwen dat iets bagger is, zonder aan te geven wát er bagger is, is geen commentaar. Dat is gewoon afbranden. Als iemand mij al-dan-niet hardhandig wijst op fouten in de vertaling, zal ik die aanpassen. Maar wat kan ik met opmerkingen als "De NL vertaling is bagger"?
Inderdaad, geef dan minimaal aan wat je er bagger aan vindt en baseer je sowieso niet op iets wat je tijden geleden gezien hebt. Geef je nl. aan wat er niet goed is dan valt het misschien wel te verbeteren.
Ander punt zijn de mensen die dit topic lezen en jou en mij niet kennen. Die lezen dat iemand de NL vertaling bagger vind, en nemen die mening misschien over. Daar zit ik gewoon niet op te wachten.
Deze vind ik het vooral om gaan. Ongefundeerde dingen rondstrooien moet je mee opletten.
[...]
Er komt ook een NL vertaling van WoWS alleen weet ik nog niet wanneer, maar hij komt zeer zeker wel. :)
Ik neem aan kort nadat wij de file krijgen ;)

En waarom kun je niet met gold een pre-order plaatsen ? Ik heb genoeg gold maar het geld heb ik even voor andere dingen nodig :P

[ Voor 5% gewijzigd door redwing op 02-05-2015 21:39 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Omdat WG graag geld verdient :)

[ Voor 3% gewijzigd door PcDealer op 03-05-2015 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

Heb nu ook een Omaha. Is een mooi dingetje, snel en toch aardig wat firepower.

Ga me wel vermaken met dit ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• solique

solique

Fire is all I need

Omaha is zeker een leuk schip. Ben zelf bijna bij de Cleveland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dynosu

dynosu

Orly ?

oh dat duurt voor mij nog wel ff :P

maar mijn doel was een volledig geupgrade omaha dit weekend, die is bijna gelukt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
Omaha is een lekker allround schip: veel guns, vrij snel, goede armor en torps.

Pagina: 1 2 ... 129 Laatste