Buitenlandse TV series zomer 2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 76.685 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yikes, die pressure test bij MasterChef Australia :X :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En dan last minutesecond je bord opnieuw gaan opmaken 8)7

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Man man man, klotsende oksels :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

'Duff Beer' uit The Simpsons wordt realiteit :o
'Duff Beer', het favoriete biertje van tekenfilmfiguur Homer uit The Simpsons is binnenkort voor fans verkrijgbaar.

Mediabedrijf 21st Century Fox heeft groen licht gegeven om het biertje te brouwen, meldt TheTelegraph.

Er worden al jaren 'onofficiële' biertjes verkocht met het iconische 'Duff Beer'-logo erop, maar nooit met toestemming van de bedenkers en eigenaars van The Simpsons.

Voor het tv-biertje is een speciaal recept ontwikkeld. Het lievelingsbiertje van Homer Simpson is goudkleurig en fruitig van smaak.

Deze week wordt het biertje officieel gelanceerd in Chili. Begin 2016 moet het drankje ook verkrijgbaar worden in andere delen van Zuid-Amerika en Europa.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen Woo hoo plaatje? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

* Raven is geen bierliefhebber :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Het bestaat alleen al drie jaar: http://www.unshredded.net...beer-comes-to-london.html dus je bent er een beetje laat mee Raven. :+

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Nu.nl: "Er worden al jaren 'onofficiële' biertjes verkocht met het iconische 'Duff Beer'-logo erop, maar nooit met toestemming van de bedenkers en eigenaars van The Simpsons. "

:P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Who cares, het bestond al. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Hmm:

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
Oeh! Die ziet er goed uit. Ook van de producers van Lost, 300 en Godzilla. En geen onbekende cast (Sawyer uit Lost en Sarah uit Prison Break).

Hou wel van dat sfeertje.
Thanks die gaat in Sonarr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23:53

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Lijkt me best tof. Ben ook wel benieuwd wie/wat "no-one ever sees them" is/zijn...

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lucy Lawless is up for a Xena: Warrior Princess comeback: 'Let's bloody do it' :o :D
Lucy Lawless is keen for Xena: Warrior Princess to return to TV screens.

Lawless, who played Xena for six seasons on the fantasy action drama, told fans at Comic-Con that she thinks it's definitely time for a limited series about her formidable fighter.

"Look, you know what, I have been pitching for this so hard this weekend I'm like 'come on for God's sake'," Lawless told Nerdist. "Let's bloody do it."

Lawless added that she would also want Sam Raimi - an executive producer on the original show - to be part of a revival if it happens.

Afbeeldingslocatie: http://i2.cdnds.net/13/21/618x420/ustv-xena-warrior-princess.jpg

Xena: Warrior Princess started as a spin-off of Kevin Sorbo's Hercules: The Legendary Journeys and also featured Renee O'Connor, who played Xena's friend and travelling companion Gabrielle.

Lawless has gone on to other notable roles including Number Three in Battlestar Galactica and Lucretia in the Spartacus series. She recently appeared as an ancient German in the second season of Salem.

She also features in Raimi's upcoming horror comedy Ash vs. Evil Dead starring Bruce Campbell.

Digital Spy is reporting live from Comic-Con 2015 in San Diego. Watch the stars of Gotham telling fans what to expect during season 2 in our new video interview: http://bcove.me/1hq9bxhq

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Heh, kwam ook nog even langs in ep.3 van True Detective ... opmerking van Ray Velcoro tegen de met messen bewapende Ani :
So I'll go ahead
and take the day, Xena?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:52
Goner schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:45:
Heh, kwam ook nog even langs in ep.3 van True Detective ... opmerking van Ray Velcoro tegen de met messen bewapende Ani :
So I'll go ahead
and take the day, Xena?
Was wel een hele mooie "shoot-out" aan het einde.

ik heb die 2x gekeken omdat het zo goed gefilmd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Major Crimes: Special guest star Jeri Ryan, 7 of 9 :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

CRXDelSol schreef op maandag 13 juli 2015 @ 20:26:
[...]

Oeh! Die ziet er goed uit. Ook van de producers van Lost, 300 en Godzilla. En geen onbekende cast (Sawyer uit Lost en Sarah uit Prison Break).

Hou wel van dat sfeertje.
Thanks die gaat in Sonarr.
Er gaan weer veel mensen een hekel krijgen aan Sarah/lori... Laten we het zo zeggen: Ik ben niet haar muze.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
jmk schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 14:32:
[...]

Er gaan weer veel mensen een hekel krijgen aan Sarah/lori... Laten we het zo zeggen: Ik ben niet haar muze.
Hoe bedoel je dit? De hoofdrol is nog altijd aan Josh Holloway besteed, en dat vind ik wel een goede acteur. En aan Sarah heb ik me nooit zo gestoord in andere series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Iedereen zn mening natuurlijk maar ik stoorde me enorm aan haar karakters. Ik ben daarin niet de enige. Beetje een zeurmens.

Een serie is daardoor niet meteen slecht uiteraard.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Animatieserie van film Hotel Transylvania in de maak
De animatiefilm Hotel Transylvania uit 2012 met in de hoofdrol Adam Sandler als dracula, krijgt een eigen animatieserie.

Dat meldt The Hollywood Reporter dinsdag.

De nieuwe serie legt de nadruk op de dochter van Dracula: Mavis. Ook de vrienden van Mavis zullen een rol krijgen.

Momenteel oogt producent Sony Pictures op een verschijningsdatum aan het begin van 2017. "Het publiek heeft een warm hart voor Hotel Transylvania. We zijn blij hen mee te nemen naar nieuwe avonturen."

In oktober verschijnt eerst nog de film Hotel Transylvania 2 in de bioscoop. Adam Sandler neemt in het vervolg weer de rol van Dracula op zich, het is niet duidelijk of Sandler ook in de animatieserie te horen zal zijn.
Zal Miss Fine dan weer eens in een serie te zienhoren zijn? :P

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 14-07-2015 17:56 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Le Enfant! schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 18:24:
Voor de mensen die het nog niet wisten; de eerste aflevering van Fear The Walking Dead is op 23 augustus.

[video]
Ziet er goed uit.
Leuk ook dat de outbreak zelf de setting is, de originele serie begint net daarna. Maar zodra deze ook in de survival mode gaat is het originele er wel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Le Enfant! schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 18:24:
Voor de mensen die het nog niet wisten; de eerste aflevering van Fear The Walking Dead is op 23 augustus.

[video]
Kende 'm al maar een herinnering kan nooit kwaad want dit lijkt wel wat te worden.
Mooie trailer, had ik nog niet gezien.
Had ik al gezien, met wat soapy acteurs, weet niet of 't wat wordt maar 't verhaal spreekt me wel aan.
Raven schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:45:
Major Crimes: Special guest star Jeri Ryan, 7 of 9 :D
Ik kijk deze serie niet maar voor Jeri maak ik uiteraard een uitzondering, t'is maar 1 afl.
Zit ze in de laatste afl..?? Ondanks haar heb ik overigens Helix niet bekeken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

mowa schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 18:45:
[...]

Ik kijk deze serie niet maar voor Jeri maak ik uiteraard een uitzondering, t'is maar 1 afl.
Die van afgelopen nacht ;) , maar ze is 1 keer eerder langsgekomen -> IMDB: "Major Crimes" Return to Sender, Part 2 (TV Episode 2014)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Raven schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 18:49:
[...]

Die van afgelopen nacht ;) , maar ze is 1 keer eerder langsgekomen -> IMDB: "Major Crimes" Return to Sender, Part 2 (TV Episode 2014)
Ga ik meteen ff binnenhengelen 8) Ja die van vorig jaar heb ik gezien, ook van een tip want ik houdt het wat dat betreft niet zo bij.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

De serie Texas Rising aan het volgen. De eerste aflevering was opzich oké maar grotendeels mwoah.. De tweede aflevering was stukken leuker. Straks episode 3 maar aanzetten. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/vzoN1DNhC3ZHSU04AYSmYokD/thumb.png

De aflevering van Whose Line is it Anway van vandaag was al erg, maar toen had ik het niet meer _O- :'( _O- :'( :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Dit was inderdaad de meest bizarre, ongemakkelijke en awesome aflevering tot nu toe :D :X :D

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kop ook van Wayne toen Aisha haar borsten beroerde _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
Stitchers is vernieuwd voor een 2e seizoen.

* wontcachme vind dat best een goed idee zolang ze dat zwarte pakje erin houden :z :z

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Noppesnada schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 11:50:
[...]
Was wel een hele mooie "shoot-out" aan het einde.
Aan het eind van ep. 4 bedoel je ? Nogal wat collateral damage ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Strike Back is wel weer top hoor dit jaar. Jammer dat we dat na dit seizoen moeten missen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Rizzoli & Isles .... ;(

En dan dat einde met die muziek _O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:20

Tijntje

Hello?!

Ik kijk ook al erg uit naar Billions van Showtime.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Masterchef AU: Best dessert of the season :o

Twitter: "Congrats to #Shameless star @WilliamHMacy on his 2nd consecutive #Emmys nomination for lead actor in a comedy! "
Zal wel vanwege Shameless zijn? :P

[ Voor 68% gewijzigd door Raven op 16-07-2015 18:20 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:30

Martinspire

Awesomeness

Meh, die Emmy nominaties zijn niet echt boeiend. Kan nou niemand echt aanwijzen als terechte winnnaar binnen een bepaalde categorie (laat staan dat ik de nominaties an sich al terecht vind)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Tsja, als je het zo bekijkt, zijn ze inderdaad niet zo boeiend :P

Lori "Becky" Loughlin @ Twitter: "Table read today! #reunion #FullerHouse"
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CKDJepjVEAE8Mqe.jpg

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CKDV_zXUcAALlVx.jpg

Wat een originele titel, IMDB: "Full House" Our Very First Show (TV Episode 1987) :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Helaas had ik van Impastor de Pilot/E01 al gezien, volgende week pas een nieuwe afl.
In Extant E03 overleefde o.a. Molly een drone aanval waarbij de bom op enkele meters bij haar neerkwam en in The Whispers E07 werd het "lab" tot een vernietigende ontploffing gebracht waarbij Sean slechts onder het puin gehaald hoefde te worden, 1 of 2 afl geleden in Wayward Pines ook al toen die 2 kinderen achterin een truck met een bom zaten waarmee men een bres in die muur wilde slaan. Shure, ik ben malle eppie.
Onnodig uit te leggen dat irl een menselijk lichaam wordt gereduceerd tot onherkenbare fragmenten maar in een serie kan alles. Voor mij een reden om een serie te cancellen want ze gaan er vanuit dat de kijker de verstandelijke vermogens van een primaat heeft.
In dit geval spreken me verhalen nog te zeer aan, soms moet je het verstand maar ff op nul zetten. Ik geef ze allebei nog 1 afl..!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FloRadix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16:30
deze serie 'TUT' is niet te vinden in Sickrage/Sonnar

edit, wel gevonden het is 'Tut', dus case sensitive

[ Voor 11% gewijzigd door FloRadix op 17-07-2015 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SyFy heeft Geeks Who Drink..

Laat maar, wat een flauwe bende :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Laatst online: 09-06 14:48
SyFy was sowieso altijd een beetje de zender van de B films en slechte reality shows. Na het cancellen van stargate, eureka en warehouse 13 vind ik eigenlijk maar weinig van ze echt leuk. Killjoys en dark matter heb ik hier er ook alweer uitgegooid.

Vind het jammer want hou zeker van scifi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

Enige van SyFy dat ik nog volg, is Face Off. Voor de rest is het eigenlijk al niks meer sinds ze SyFy zijn gaan heten ipv SciFi.

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Mythbusters FTW!
Erg toffe aflevering :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die kwam hier zelfs 3 keer binnen :o

* Raven gaat RSS filters straks maar even wat meer finetunen...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
mowa schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 18:45:
[...]

Kende 'm al maar een herinnering kan nooit kwaad want dit lijkt wel wat te worden.

[...]

Mooie trailer, had ik nog niet gezien.

[...]

Had ik al gezien, met wat soapy acteurs, weet niet of 't wat wordt maar 't verhaal spreekt me wel aan.

[...]

Het kan wel wat zijn ja - gelukkig begint 11 Oktober the Walking Dead weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ben benieuwd, kan 'm alleen nog niet toevoegen aan Sonarr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Zal wel komen omdat die volgend jaar ofzo pas uitkomt :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Ik heb wel meer series erin staan die nog lang niet komen :-P Maar je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DOEBI
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-09 07:12
Gewoon de originele serie toevoegen in Sonarr, seizoen 9 is van 2002, seizoen 10 komt in 2016.

I hope I didn’t brain my damage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DOEBI schreef op zondag 19 juli 2015 @ 22:00:
Gewoon de originele serie toevoegen in Sonarr, seizoen 9 is van 2002, seizoen 10 komt in 2016.
Precies, op trakt.tv ook.
Duurt nog 6 maanden volgens Sonarr :'(

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ben trouwens nog steeds benieuwd hoe ze gaan verklaren dat Cancerman nog rondloopt, als ik het mij goed herinner was er niet veel van hem over :+

[ Voor 5% gewijzigd door Raven op 19-07-2015 22:15 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Donstil schreef op zondag 19 juli 2015 @ 22:12:
[...]

Precies, op trakt.tv ook.
Duurt nog 6 maanden volgens Sonarr :'(
Klopt wel, januari 2016.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:54

Daniel36

vernieuwde formule

In de eerste minuten Afghan wigs en Dave Grohl!
I am sold.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Masterchef AU: Moleculaire gastronomie.... Eens kijken wat voor gekke/rare dingen ze gaan doen :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:33

Quad

Doof

Vet! Hell on Wheels is ook weer begonnen. :D

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Hoorde ik net (een poging tot) Nederlands in Falling Skies? :o Zo rond de 15m.

[ Voor 27% gewijzigd door Raven op 21-07-2015 12:03 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Raven schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:02:
Jep, en hij deed het best netjes :)
Lucy gaf op SDCC aan dat ze het helemaal zag zitten, dus wie weet. En met het geschreeuw om sterke vrouwelijke rollen de laatste tijd acht ik de kans best groot dat NBC dit er snel doorheen wil drukken om punten te scoren :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou breng Buffy ook maar terug dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Lucy wil het zelf iig erg graag van wat ik heb gelezen :D
Spike_wolf schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:19:
[...]

Jep, en hij deed het best netjes :)
:)
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:21:
Nou breng Buffy ook maar terug dan :P
The earth is doomed, again :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou als ze voor Buffy de comics als uitvalsbasis gaan gebruiken.... Kan het zeg maar wel erg interessante tv worden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Die heb ik nog nooit gelezen :P , wel eens screenshotjes van voorbij zien komen though. Iets met Dawn, centaur en "ride me" grappen? :+

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 21-07-2015 12:54 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Inderdaad, als ze dat oppakken en Joss weer aan het stuur krijgen kan het heel tof worden.
Maar we weten allemaal hoe het gaat.... Grote kans dat ze het compleet vergallen. Daar zou ik wel een beetje huiverig voor zijn :P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Na het vorige berichtje over Lucy kijk ik weer af en toe een afl Xena. Wat waren zij en Gabrielle toen lekker zeg.
En ja...ik heb alle 6 seizoenen op dvd....nou en...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:32
mowa schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:31:
Na het vorige berichtje over Lucy kijk ik weer af en toe een afl Xena. Wat waren zij en Gabrielle toen lekker zeg.
Niks mis mee, ik keek er vroeger graag na. Hercules vond ik ook leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

In Spartacus was Lucy ook te bewonderen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:Y
MegaTronics schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 17:37:
In Spartacus was Lucy ook te bewonderen :9
:Y :9

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker boeien toch? Beter dan een hoop nieuwerwetse series die veeeeeeeeeeeeeel te lang door zijn gegaan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tita_tovenaar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-09 08:25
Raven schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 12:02:
ek het gedink dat die Zuidafrikaans moes voorstel!

Soms weet ik het ook niet meer.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjwubs
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 20:38
Klopt, het is Zuid-Afrikaans. En volgens mij is Dingaan juist een Zuid-Afrikaan. Meen me te herinneren dat hij een keer heeft genoemd dat hij uit Johannesburg komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Afrikaans. "Kan iemand my hoor?"
Klinkt redelijk voor een Engelse acteur :+

Dingaan Botha (veel Afrikaanser kan het niet) vertelde ook ergens dat hij in Port Elizabeth ging vissen met toeristen.

[ Voor 26% gewijzigd door Goner op 21-07-2015 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Fiona Dourif in Rizzoli & Isles :o :D , dacht al een bekend gezicht te zien :P

Mocht haar achternaam bij iemand een bel laten rinkelen, Brad Dourif, a.k.a. Chucky en Lon Suder van ST:VOY, is d'r vader.

Lone Gunmen Trio Returning for Fox's X-Files Revival Series

Afbeeldingslocatie: https://pmctvline2.files.wordpress.com/2015/07/lone-gunmen-x-files-revival.jpg?w=620&h=420&crop=1
Nog meer volk dat uit de dood opstaat? :?

[ Voor 44% gewijzigd door Raven op 22-07-2015 21:26 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
Er zijn nog maar 2 afleveringen van geweest, maar ik ben hooked: IMDB: Impastor (TV Series 2015– )

Buddy Dobbs (Michael Rosenbaum), a slacker on the run from a loan shark, steals a man's identity and ends up posing as a small town's new gay pastor.

Afbeeldingslocatie: http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTUwOTc4OTA4MF5BMl5BanBnXkFtZTgwMzU4NjAzNjE@._V1_SY317_CR104,0,214,317_AL_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

dragon2 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 08:37:
Er zijn nog maar 2 afleveringen van geweest, maar ik ben hooked: IMDB: Impastor (TV Series 2015– )
Had er begin van deze maand een trailer van geplaatst. Samen met Ballers en The Brink hebben we deze zomer dus maar liefst 3 leuke comedy's. In september stoppen ze maar dan begint Modern Family weer.

In Deutschland 83 vind ik onderhand uitgerekend hoofdpersoon Martin nogal ongeloofwaardig. Wellicht door zijn acteerprestaties, hoewel ik die van Alex ook ondermaats vind.
Die wekelijkse spotify playlists, die je in hun blog kunt vinden, vind ik altijd wel leuk maar er staat niet alles in wat ik hoor. Van de vorige aflevering miste ik bijv Tears for Fears en Phil Collins en nu Fisher Z. Jeugdsentiment.
Kniesoor modus; muziek is overigens meestal niet uit 1983 maar veelal eerder.

Een eventuele S02 van Wayward Pines hoef ik niet te zien.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

dragon2 schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 08:37:

Buddy Dobbs (Michael Rosenbaum), a slacker on the run from a loan shark, steals a man's identity and ends up posing as a small town's new gay pastor.

[afbeelding]
IMDB is hotlink beveiligd ;)

Damn, Aussie "entertainment"-bot in Dark Matter :9

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 25-07-2015 10:46 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Morgen de finale van Masterchef AU :o :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op zondag 26 juli 2015 @ 16:00:
Morgen de finale van Masterchef AU :o :D
Kan Masterchef New Zealand mooi het stokje overnemen (ep 1 s6 is vandaag uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op zondag 26 juli 2015 @ 16:22:
[...]

Kan Masterchef New Zealand mooi het stokje overnemen (ep 1 s6 is vandaag uit)
Komt die ook 5 keer per week zoals AU?

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

En dat was de finale van Battlebots. Ik heb er weer van genoten. Alleen jammer dat ze maar 6 afleveringen hebben kunnen doen, ze hebben echt een hoop veel en veel te snel voorbij laten komen, en al het pit materiaal met Bobak gewon compleet weg gelaten :'(
Ik hoop dat de animo groot genoeg was dat de zender het ziet zitten om een tweede, langer seizoen te maken. 6x 42 minuten is veel en veel te weinig robot mayhem :P

[Edit]
De jongens van Tested hebben nog wat beelden van achter de schermen, een paar interviews met deelnemers, en een lading beelden van gevechten die niet op TV geweest zijn :)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=c0rF_eoCKf8]

[ Voor 22% gewijzigd door Spike_wolf op 27-07-2015 14:29 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Gisteravond E01 van Partners in Crime, een nieuwe 6-delige Agatha Christie misdaadserie van de BBC gezien. Volgens mij speelt het originele verhaal zich in de jaren '20 van de vorige eeuw af, deze serie in de jaren '50. In de jaren '80 was er reeds een serie, waarvan ik me niet herinner dat ik die heb gezien. Met Jessica Raine, die we eerder zagen in Call the Midwife ,Wolf Hall en Fortitude. En Matthew Steer die ik alleen ken van comische rollen en het laatst zag in Big School (Zo'n heerlijke, ietwat absurdistische comedy)
Met deze Misdaad/mystery met een knipoog heb ik me prima vermaakt, hoewel ik een beetje chemie tussen Tommy en Tuppence mis (tenslotte een getrouwd stel). Kan te maken hebben met dat onnozele hoofd van Matthew Steer.
De komende 5 zondagavonden op BBC One te zien.

Weer 'n dooie mus...imdb laat op de episode pagina zien dat S04 van Continuum S04 gisteren zou starten. Op de pagina van de serie dat het op 7 augustus op Syfy wordt uitgezonden en Sonar zegt dat het pas over een maand wordt uitgezonden. Op Syfy zie ik dat het komende herfst pas wordt uitgezonden. ff geduld hebben dus.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

De Masterchef AU finale is beschikbaar, paar min. wachten tot ie binnen is en dan maar eens kijken wie het dit keer gaat winnen :D

edit: De finale duurt bijna 2 uur :o

[ Voor 13% gewijzigd door Raven op 27-07-2015 15:01 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Voor degenen zonder Amazon Prime ; gisteren een aankondiging op BBC dat ze vanaf vrijdag 3e seizoen van Ripper Street gaan uitzenden.
http://www.denofgeek.com/...bbc-return-date-confirmed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/masterchef.australia.s07e62.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ravenslair.nl/GoT2/masterchef.australia.s07e62-2.jpg
Oh my :o :X , 55 stages, 5u bereiding, 15m opmaken...

[ Voor 40% gewijzigd door Raven op 27-07-2015 17:05 ]

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaak88
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-09 22:28
Raven schreef op maandag 27 juli 2015 @ 16:59:
[afbeelding]
[afbeelding]
Oh my :o :X , 55 stages, 5u bereiding, 15m opmaken...
Wow, dat is gewoon kunst! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Maar een nachtmerrie voor de finalistes :+

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

idd een kunstwerk, ga ik ff binnenhalen om het hele proces te bekijken. Heb de Masterchef serie niet gevolgd. Ivm tijd kan je tenslotte niet alles zien en moet daarom sowieso schiften.
Koken is voor mij een hobby, sta vrijwel dagelijks in de keuken. Zal wel uit 'n ei komen maar het ontspant me om na een dag werken 'n uurtje te koken. Vind het ook leuk om op 'n Ready steady Cook achtige manier in korte tijd iets moois en lekkers te maken maar niet zoiets bizars.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mowa schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 13:52:
...Vind het ook leuk om op 'n Ready steady Cook achtige manier in korte tijd iets moois en lekkers te maken maar niet zoiets bizars.
Jammer dat het niet meer te zien is op de BBC.

Een 9 van Heston @Masterchef Australia... In de finale.

spoiler: de winnares
Billie! Terecht maar ik had mijn hoop op Sad Puppie eyes Georgia gericht. Komt wel goed met haar O+

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2015 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

En dan ook nog een baan aangeboden krijgen bij The Fat Duck :o

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul Hewson
  • Laatst online: 02:23
mowa schreef op maandag 27 juli 2015 @ 14:19:
Gisteravond E01 van Partners in Crime, een nieuwe 6-delige Agatha Christie misdaadserie van de BBC gezien. Volgens mij speelt het originele verhaal zich in de jaren '20 van de vorige eeuw af, deze serie in de jaren '50. In de jaren '80 was er reeds een serie, waarvan ik me niet herinner dat ik die heb gezien. Met Jessica Raine, die we eerder zagen in Call the Midwife ,Wolf Hall en Fortitude. En Matthew Steer die ik alleen ken van comische rollen en het laatst zag in Big School (Zo'n heerlijke, ietwat absurdistische comedy)
Met deze Misdaad/mystery met een knipoog heb ik me prima vermaakt, hoewel ik een beetje chemie tussen Tommy en Tuppence mis (tenslotte een getrouwd stel). Kan te maken hebben met dat onnozele hoofd van Matthew Steer.
De komende 5 zondagavonden op BBC One te zien.
Bedankt voor de tip. Ben benieuwd hoe David Walliams (hem bedoelde je toch in plaats van Matthew Steer?) het doet, vond hem in Big School erg goed samen met Philip Glenister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Wat een geweldig seizoen (3) van beauty and the beast draait er nu.
Zit vol spanning te kijken, we hebben tot en met aflevering 5 gekeken, veel beter als vorig seizoen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 16:59:
[...]

Jammer dat het niet meer te zien is op de BBC.

Een 9 van Heston @Masterchef Australia... In de finale.

spoiler: de winnares
Billie! Terecht maar ik had mijn hoop op Sad Puppie eyes Georgia gericht. Komt wel goed met haar O+
Heel jammer ja. Er zijn echter herhalingen op SBS9 maar altijd op een tijd dat je niet thuis bent, of je moet maar net ff vrij zijn. Ainsley vind ik altijd erg leuk maar de tijd toen Fern nog presenteerde en Ainsley kookte vond ik leuker.

Billie van Masterchef mag bij mij best 'n keer komen koken. :9
Helaas vind ik het programma wat opdringerig luidruchtig.
Paul Hewson schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 02:19:
[...]

Bedankt voor de tip. Ben benieuwd hoe David Walliams (hem bedoelde je toch in plaats van Matthew Steer?) het doet, vond hem in Big School erg goed samen met Philip Glenister.
Je hebt idd gelijk wb David Walliams in Big School betreft. Ik vond overigens de hele cast voortreffelijk. S02 was weliswaar leuk maar helaas iets minder. S01 is een must see.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Banshee is gecancelled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

'Bud Bundy' werkt aan spin-off Married with Children :o
Er is een grote kans dat de populaire serie Married with Children terugkomt. David Faustino, die de rol van Bud Bundy speelde in de serie, heeft E! News op de rode loper verteld dat hij werkt aan een spin-off.

"Het ligt nu bij Sony. Maar zij vinden het wel wat", aldus Faustino in Los Angeles. "Ze zijn nu nog bezig met het uitzoeken van wat juridische kwesties. We hopen dat ze daar uitkomen."

"De hele cast, inclusief Christina Applegate, ziet het zitten om er een kleine rol in te spelen", aldus de inmiddels 41-jarige acteur. Faustino zegt er verder nog veel over te kunnen vertellen.

Eerder dit jaar was er al sprake van geruchten over een spin-off van de komedieserie, die specifiek zou draaien rond het personage van Bud Bundy. Vertolker Faustino zei in januari nog dat hij een dergelijke serie wel zag zitten. "Het klinkt leuk."

Applegate, die ook over de rode loper liep in Los Angeles, bevestigde het nieuws tegenover E! News, "We hebben allemaal besloten om er te zijn voor David", aldus de actrice. In de serie speelde Applegate de rol van Kelly Bundy.

De Amerikaanse serie liep van 1987 tot 1997. De serie gaat over schoenenverkoper Al Bundy (gespeeld door Ed O'Neill), zijn vrouw Peggy (Katey Sagal), dochter Kelly, zoon Bud en hun hond Buck.

In 2003 en in 2012 kwam de cast ook al eens bij elkaar voor een reünieaflevering.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haribold
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Toch jammer, maar gelukkig nog één seizoen. Het bevalt me wel dat ze tegenwoordig wat meer proberen series af te ronden. En het voorkomt "verval" van de serie, de koek is ook wel een keer op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mowa schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 08:51:
[...]
...
Helaas vind ik het programma wat opdringerig luidruchtig.
:X Really?

Moet je de Amerikaanse variant eens kijken :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 13:16
Wat ?! :(

Aan de ene kant kon je dit verwachten, maar ik had het liever nog meerdere seizoenen zien krijgen. In mijn ogen één van de betere series op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Verwijderd schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 12:37:
[...]

:X Really?

Moet je de Amerikaanse variant eens kijken :F
Ik heb destijds in de jaren '90 het originele Britse format bekeken, wat dacht ik een decennium duurde, met 10 of 11 seizoenen. De yanks namen het stokje over en maakten daar idd een voor mij onverteerbare hoop herrie van, wat veel landen helaas overnamen. De Britse revival vond ik niet (meer) om aan te zien met als dieptepunt de aanstellerige Celebrity series.
Ook de celebrity afl van Ready Steady Cook bezorgden me de zenuwen. Ik heb echter vrijwel alles gezien en ontzettend veel (technieken,etc) geleerd en inspiratie opgedaan, alsook van Masterchef.

Dat neemt overigens niet weg dat ik flabbergasted ben van het dessert van Heston in die Australische finale en het namaken daarvan. Hoewel ik dat eerder herscheppen zou willen noemen.
Zonder alle herrie zou ik beslist weer 's kijken.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.