Buitenlandse TV series zomer 2015 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 76.683 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

S05 van Suits is gestart. :9~

Afbeeldingslocatie: https://xbradtc.files.wordpress.com/2013/06/suits_photoshoot_unknown_sarah_rafferty_and_meghan_markle.png

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:25

The_Worst

Unox

Twee afleveringen gezien van Stitchers maar wat is dat een bagger. Kinderserie ofzo?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17:50

wontcachme

You catch me? No you wont

Topicstarter
The_Worst schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:03:
Twee afleveringen gezien van Stitchers maar wat is dat een bagger. Kinderserie ofzo?
Super hoogstaand is het niet, maar wel vermakelijk. Eigenlijk typisch een SyFy serie :P.

En Emma Ishta is cute :P

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allison Scagliotti is de reden om te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19:08

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

The_Worst schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:03:
Ik heb de eerste 4 afleveringen gezien en ik vind het vooralsnog best te pruimen. Het is zeker geen hoogstandje maar dat hoeft voor mij ook niet.

Dark Matter ben ik ook wel over te spreken, alhoewel ik de tweede aflevering wat minder boeiend vond dan de pilot. Over het algemeen bevallen de series die Joseph Malozzi en Paul Mullie produceren mij wel.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:16:
Allison Scagliotti is de reden om te kijken :P
Afbeeldingslocatie: http://www.kinomania.ru/images/frames/48389.jpg
O+

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impstoker
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 12:21
wontcachme schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:08:
[...]

Super hoogstaand is het niet, maar wel vermakelijk. Eigenlijk typisch een SyFy serie :P.

En Emma Ishta is cute :P
Kan je mij uitleggen waarom je dit typisch een SyFy serie vindt? Ik ben oprecht benieuwd.
Het lijkt alsof de meeste SyFy series tegenwoordig vooral humoristische over de top B series moeten zijn in plaats van Science Fiction. Voor het Science deel wordt echt te hard misbruikt. Een paar beeldschermen met wat lelijke 'futuristisch' uitziende UI en een rondrennende geek met een tablet is niet Science... De fictie is een slap verhaal dat in twee minuten aan de main character (en de 'domme' kijker) wordt uitgelegd, die altijd achterdochtig is, technologie haat maar toch direct in een brainmeltbad stapt, zodat we allemaal door kunnen naar het volgende hoofdstuk.

Doe mij maar echte Science Fiction die gebaseerd is op daadwerkelijke science en bedenkt hoe die in de toekomst zou kunnen verder groeien met filosofische en sociale gevolgen. Tegelijk met goeie fictie: een verhaal dat kan groeien met echte karakters die meer zijn dan 'de geek' of 'de babe'.

We zouden dit type series beter SoapFy kunnen noemen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Impstoker schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 11:59:
[...]

Kan je mij uitleggen waarom je dit typisch een SyFy serie vindt? Ik ben oprecht benieuwd.
Het lijkt alsof de meeste SyFy series tegenwoordig vooral humoristische over de top B series moeten zijn in plaats van Science Fiction. Voor het Science deel wordt echt te hard misbruikt. Een paar beeldschermen met wat lelijke 'futuristisch' uitziende UI en een rondrennende geek met een tablet is niet Science... De fictie is een slap verhaal dat in twee minuten aan de main character (en de 'domme' kijker) wordt uitgelegd, die altijd achterdochtig is, technologie haat maar toch direct in een brainmeltbad stapt, zodat we allemaal door kunnen naar het volgende hoofdstuk.

Doe mij maar echte Science Fiction die gebaseerd is op daadwerkelijke science en bedenkt hoe die in de toekomst zou kunnen verder groeien met filosofische en sociale gevolgen. Tegelijk met goeie fictie: een verhaal dat kan groeien met echte karakters die meer zijn dan 'de geek' of 'de babe'.

We zouden dit type series beter SoapFy kunnen noemen. :X
Ik bedoel daar mee de zender SyFy, niet de genre SciFi. Maar het is typisch een serie voor een zender als SyFy gezien de cast, de productiekwaliteit en hoe het gefilmd is. Qua acteren/filmen doet het mij heel erg denken aan Eureka/WH13/SG1/Atlantis. Het is ook niet echt een serie voor ABC Family in mijn ogen.

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik kan erg gemakkelijk verschil zien in series van verschillende zenders. Series van Syfy zijn gemakkelijk te onderscheiden van CBS/NBC/FOX en ook CW is gemakkelijk apart te herkennen. Ook series van HBO/TNT/Starz/USA zijn redelijk van elkaar apart te houden. Ik weer niet waarom, maar veel van de series op die kanalen hebben een vibe die bij dat kanaal hoort.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-06 14:48
Je hebt helemaal gelijk, ik herken het ook. AMC heeft ook zo zijn specifieke karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katerin
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:12
Ik kan dat ook inderdaad :D een enkele keer zit ik er naast maar eigenlijk is het altijd te merken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Geen idee hoe ik het gemist heb, maar BattleBots is inmiddels ook weer begonnen na jaren weggeweest
Afbeeldingslocatie: https://pmcdeadline2.files.wordpress.com/2015/02/battlebots.jpg

* wontcachme weet nog dat hij dit keek als kleine wontcachme _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

12 Juli start S03 van Ray Donovan. 1tje om op te sparen en achter elkaar te bekijken.

The making of the mob new york een docu-drama van AMC
zoals bijv Inside the American Mob. Is ook (helemaal) op Youtube te zien.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=CnHU59uSABA]

Proof blijf ik volgen. Wat mij vooral overtuigd is dat ze niets weggeven. The Whispers kijkt ook goed weg.

Ik vind Humans tot nu toe een verrassend goede remake. Amerikanen gooien er vaak een dikke Hollywoodsaus overheen maar de Britten hebben het echt omarmd en er iets moois van gemaakt met zeer goede en overtuigende acteerprestaties en kan prima (zelfstandig) naast het origineel bestaan. De originele Real Humans was vooral rauwer met meer suspense. Onbegrijpelijk als de liefhebbers van de remake het origineel niet hebben gezien want het is in verschillende landen herhaald en het tweede seizoen is dit jaar nog door de VPRO uitgezonden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
wontcachme schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:04:
Geen idee hoe ik het gemist heb, maar BattleBots is inmiddels ook weer begonnen na jaren weggeweest
[afbeelding]

en ik vond het weer net zo briljant! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:08

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

wontcachme schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:04:
[afbeelding]

:Y Battlebots FTW :)

Voor de geïnteresseerden hebben de Tested guys een stel behid the scenes video's met interviews met de Bot en Arena builders :)

Tested: Meet the New BattleBots!
Tested: Meet the New BattleBots Part 2!
Inside the New BattleBots Combat Arena!

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:17

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Goner schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 12:15:
Er zijn webrips als torrent te vinden.

commentaar nav opmerkingen over kwaliteit :

1. It's shot in 25fps
2. Sundance is a US channel so they convert it to 29.97i to broadcast it
3. On their website, they simply deinterlaced the entire broadcast master (including commercials) to 29.97p. And that's the source I get.

You'll have to blame Sundance for that. This is a broadcast source. They also sped up the film so they would have more ad time. i slowed it down slightly but not so much that it ruins the quality. All in all, this is the best quality given the source. I'm confused though, before you said it was "fine quality", are you saying otherwise?
Anyway, it's highly watchable.
Thanks :) Inmiddels gevonden, van het weekend eens kijken of ik tijd heb om t te checken. Sounds right up my alley!

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Rogue is al het goed is ook weer begonnen, maar ik heb nog niks binnen....
Meer mensen daar last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Rogue heeft dat altijd, meestal duurt het een week voordat er wat beschikbaar is.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

wontcachme schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 12:07:
[...]

Ik bedoel daar mee de zender SyFy, niet de genre SciFi. Maar het is typisch een serie voor een zender als SyFy gezien de cast, de productiekwaliteit en hoe het gefilmd is. Qua acteren/filmen doet het mij heel erg denken aan Eureka/WH13/SG1/Atlantis. Het is ook niet echt een serie voor ABC Family in mijn ogen.

Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik kan erg gemakkelijk verschil zien in series van verschillende zenders. Series van Syfy zijn gemakkelijk te onderscheiden van CBS/NBC/FOX en ook CW is gemakkelijk apart te herkennen. Ook series van HBO/TNT/Starz/USA zijn redelijk van elkaar apart te houden. Ik weer niet waarom, maar veel van de series op die kanalen hebben een vibe die bij dat kanaal hoort.
Meer dan de helft van de cast heeft dan ook gespeeld in SyFy series. Dus het had inderdaad daar beter op zijn plaats geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:06
Gisteren ging Mr. Robot in premiere. WAT. EEN. SERIE.

Zowel het verhaal, de acteurs als het camera-werk, de toon/kleur & muziek sluiten perfect op mekaar aan. Voor een keer geen CSI style interfaces en fouten tegen de "IT" - maar gewoon keihard erin ha(c)ken.

Dikke aanrader: IMDB: Mr. Robot (TV Series 2015– )

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
iworx schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 14:19:

Zowel het verhaal, de acteurs als het camera-werk, de toon/kleur & muziek sluiten perfect op mekaar aan. Voor een keer geen CSI style interfaces en fouten tegen de "IT" - maar gewoon keihard erin ha(c)ken.

Ziet er veel belovend uit idd.

Vind de namen van de afleveringen ook wel geinig gekozen. Gister was bv Eps1.0HELLOFRIEND.mov en volgende week eps1.1ONES-AND-ZER0S.MPEG

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:22
iworx schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 14:19:

Trailer even bekijken. Op de lijst, geven het een kans :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:06

Martinspire

Awesomeness

Ik heb het volgens mij al eerder geschreven over die Mr Robot, maar ik vind het een behoorlijk trage serie met weinig verhaal erin. Ik hoop dat de volgende afleveringen iets meer verhaal bevatten, want anders drop ik het snel.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:25

The_Worst

Unox

Ik ben hier ook aan begonnen en de serie bevalt mij tot nu toe goed. Zit een lekkere vaart in de serie, leuk verhaal en emotieloze kinderen die doen het altijd goed. :9

Dit is een blijvertje.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:16:
Ik heb het volgens mij al eerder geschreven over die Mr Robot, maar ik vind het een behoorlijk trage serie met weinig verhaal erin. Ik hoop dat de volgende afleveringen iets meer verhaal bevatten, want anders drop ik het snel.
Vind je de eerste aflevering een trage aflevering of heb jij al meer gezien dan dat er beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Donstil schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:52:
[...]

Vind je de eerste aflevering een trage aflevering of heb jij al meer gezien dan dat er beschikbaar is?
Ik denk dat hij, net als bijna iedereen, 't al een maand geleden heeft gezien. :+ mowa in "Buitenlandse TV series zomer 2015"

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mowa schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:00:
[...]

Ik denk dat hij, net als bijna iedereen, 't al een maand geleden heeft gezien. :+ mowa in "Buitenlandse TV series zomer 2015"
Damned helemaal gemist.
Maar ik was dan ook, integenstelling tot iedereen :+ lekker een maandje op vakantie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Mr. Robot werd ergens eind mei toen al op Twitch gepremieerd.
Maar nu is er volgens mij ook bij elke nieuwe episode een actie ofzo waarbij er iets van 25.000$ wordt weggegeven en tijdens de E3 hebben ze volgens mij ook 100k weggegeven, wat uiteraard zover ik weet alleen geldig is voor US inwoners.
USA Network's "Mr. Robot" Partners with Twitch to "Hack" the Electronic Entertainment Expo (E3) Livestream and Delete More Than $100k in Consumer Debt
This debt deletion campaign brings to life the show's central themes of income inequality and mounting consumer debt among the 99%ers.
Read more at http://www.thefutoncritic...sa01/#P6EXCY9JpMAaYVqe.99

[ Voor 3% gewijzigd door falcon123 op 26-06-2015 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Donstil schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:09:
[...]

Damned helemaal gemist.
Maar ik was dan ook, integenstelling tot iedereen :+ lekker een maandje op vakantie
auch, dat is echt een nare opmerking. :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iworx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:06
Martinspire schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 15:16:
Traag? Ik vond 'm juist mooi diep ingaan op de personages & het beging van het verhaal. Mjah, ieder z'n meug ;)

Voor je hier aan begint bekijk je trouwens best eens de film "Pump up the Volume" - je gaat het personage van Christian Slater ineens anders bekijken.
mowa schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:00:
[...]

Ow - helemaal gemist. Maar ik was dan ook druk aan't werk. :x

[ Voor 39% gewijzigd door iworx op 26-06-2015 16:32 ]

This space intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
mowa schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:14:
[...]

auch, dat is echt een nare opmerking. :+
Haha :)
iworx schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 16:29:
- helemaal gemist. Maar ik was dan ook druk aan't werk. :x
Gadver echt druk aan het werk joh? Moet je mee oppassen hoor :+

[ Voor 41% gewijzigd door Donstil op 26-06-2015 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Graceland is ook weer begonnen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11:37

Nitai

Live the life you love.

Een van mijn favoriete zomerseries! Jammer dat het zo rommelig was... sommige zaken zijn wel heel makkelijk 'opgelost'/'weggeschreven' door de schrijvers. Waar een heel seizoen iedereen het moeilijk had met liegen, geheimen, moord, is het nu allemaal 'ok'. :')

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Pannekoek81 schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 14:44:
[...]

Trailer even bekijken. Op de lijst, geven het een kans :)
Hijs erg goed. Als je technisch onderlegd bent prik je wel hier en daar door de buzzwords heen. Je kan kennelijk al het tor verkeer herleiden, inclusief .onions als je maar alle exit nodes in de gaten houdt... Maar qua televisie IT zitten ze redelijk dicht op de realiteit.

Ook grappig trouwens, een van de aanvallen die daarin geschreven is leek heel erg op de aanval uitgevoerd bij Kaspersky laatst (het continue opnieuw besmetten van systemen in het netwerk vanuit geheugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Ben ook een groot fan van Graceland en The Whispers (aanrader!).

Bedankt voor de tip over Mr. Robot, die ga ik zeker even checken!
Je vergeet Suits!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13:16
Ik baal zo hard dat ik door een volle externe harde schijf enkele series on-hold moet zetten. :'( Wayward Pines, Sense8, Mr. Robot, Halt and Catch Fire, Humans, etc. om maar enkele te noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Le Enfant! schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 20:56:
Ik baal zo hard dat ik door een volle externe harde schijf enkele series on-hold moet zetten. :'( Wayward Pines, Sense8, Mr. Robot, Halt and Catch Fire, Humans, etc. om maar enkele te noemen.
Maar dan doe je toch gewoon zelf iets fout :P
. Of je externe schijf is te klein, of je bewaard alles terwijl je het waarschijnlijk nooit meer kijkt, of een combinatie van deze twee :)

Zo heb ik een "Serie" map op mijn schijf. Daar zit op het moment nog 124GB in wat ik nog moet kijken. Alles wat ik gezien heb gooi ik eraf, tegen de tijd dat ik het opnieuw wil kijken (komt maar zelden voor dat er iets zo goed is dat ik het nog eens kijk btw) staat het op Netflix of download ik het opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Gister Mr Robot gekeken; ik vond het wel wat, leuk om Chirstian Slater weer eens te zien. Wat ik van Proof moet vinden weet ik nog niet helemaal. Opzoek naar leven na de dood is wat vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de 1e ep van Mr. Robot gezien, maar het is wel traag en suf hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killjoys gaat ook op de reservebank denk ik, ze proberen iets teveel Mad Max en Firefly te combineren ofzo :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:05
hmm, topgear op de BBC :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

was het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bra-Jo
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

There's an elephant in the room. ;w

Nomen nescio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Erg rommelig in elkaar gezet maar het is toch iets als afsluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Falling Skies is weer begonnen :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
The Last Ship, Falling Skies, Under The Dome, Suits en ook Mistresses en Pretty Little Liars zijn weer begonnen.

The Last Ship dubbele aflevering was weer heerlijk blockbuster vermaak. De aflevering van gisteren (2x03) moest dan ook wel afkoelertje zijn. Ik vind het jammer dat het oorspronkelijke verhaal zo snel voorbij was in seizoen 1 al en vraag me af of het niet gewoon bedoeld was als 10-delige miniserie? Nu gaan ze beetje de richting op als een Revolution achtige serie.

Falling Skies.. man wat heb ik daar naar uitgekeken
spoiler:
en wat een enorm slappe tegenvaller.

Toch zonde dat veel betere series keihard geannuleerd worden (Forever bijvoorbeeld, echt goed. Ook The Sarah Connor Chronicles). Forever ben ik nu toch aan het kijken af en toe. En hopelijk komt er toch een 2e seizoen (voor zover ik weet is het door een onafhankelijke partij gemaakt dus als die een netwerk vind om het uit te zenden kunnen ze verder).

Under the dome en Suits moet ik nog aan beginnen.. van beide verwacht ik eigenlijk niet zoveel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmxd
  • Niet online
Alles met Summer Glau wordt gecancelled :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Top Gear was eigenlijk erg overbodig, maar goed best nog vermakelijk.
Dit is toch het laatste seizoen Falling Skies?

Toch wel handig dat je na een weekendje Tyrant op RTL5 (de dvr is geduldig) direct door kan naar s02 wat net begonnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 23:10
Wiee? oh die daar ben ik wel weer 20min zoet mee thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 09:11
Twylight schreef op maandag 29 juni 2015 @ 14:53:
ben toevallig begonnen aan terminator sarah connor chronicles
Wel een smakelijk vrouwtje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:10
Moet zeggen dat ik Forever niet echt goed vond. Heb het bekeken omdat ik op zoek was naar iets om een flauwe periode te overbruggen. Vond dat de tweede helft meer ging over "het oplossen van zaken door zijn 'eeuwige ervaring'" dan dat het ging over het sterven en terug uit het water komen.

iZombie vind ik dan een stuk beter. Hoewel het ook weer handelt over iemand met een speciale gave die uiteindelijk leidt tot de oplossing (zoals Unforgettable,Forever en consoorten)

Last Ship heb ik ook de indruk dat het eigenlijk niet echt de bedoeling was om verder te gaan met het verhaal. Maar het kan zijn dat Rhona Mitra er voor iets tussen zit dat ik het blijf volgen :P

Om mensen google-tijd te besparen, dit is ze:
Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/df/63/4b/df634b89e34cd6e60c97ff4adfcc1dc0.jpg

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Rhona is een van de weinige redenen om The Last Ship te blijven volgen :P
Echt denderend is het verhaal jammergenoeg niet :/

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Twylight schreef op maandag 29 juni 2015 @ 14:53:
De Summer-curse _O-
Kenhas schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:10:
Om mensen google-tijd te besparen, dit is ze:
[afbeelding]
offtopic:
Hollow Man :9~ , deleted scene O-)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:10
@ Raven : dacht al dat jij ging reageren. Toen ik paar maanden geleden haar naam liet vallen, was je er ook als de kippen bij om te reageren met Hollow Man ;)

2x Marstek Venus E 5.12 v153 - CT003 V117 - BMS 213 en 215

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

:P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Kenhas schreef op maandag 29 juni 2015 @ 15:10:

Last Ship heb ik ook de indruk dat het eigenlijk niet echt de bedoeling was om verder te gaan met het verhaal. Maar het kan zijn dat Rhona Mitra er voor iets tussen zit dat ik het blijf volgen :P
Daar was ik (iets meer dan) een jaar geleden al achter. 8) Ondanks Rhona :+
mowa schreef op donderdag 26 juni 2014 @ 22:58:
Het valt allemaal niet mee en er zijn er hier weer een paar gecancelled;
Jennifer Falls, Taxi Brooklyn, The Flash (remake uit de jaren'90), The Last Ship (bij nader inzien en ondanks Rhona Mitra)
Dominion en Murder in the First vallen mij nog mee.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:06

Martinspire

Awesomeness

Jazco2nd schreef op maandag 29 juni 2015 @ 14:51:
The Last Ship dubbele aflevering was weer heerlijk blockbuster vermaak. De aflevering van gisteren (2x03) moest dan ook wel afkoelertje zijn. Ik vind het jammer dat het oorspronkelijke verhaal zo snel voorbij was in seizoen 1 al en vraag me af of het niet gewoon bedoeld was als 10-delige miniserie? Nu gaan ze beetje de richting op als een Revolution achtige serie.
Voor het verhaal was S02E03 anders een behoorlijk belangrijke aflevering
spoiler:
Allereerst het begin van de verspreiding van de Cure, verder voor een heleboel mensen een mooi punt om de serie te verlaten of om hun nieuwe doel terug te vinden. Een reden om te blijven vechten. Daarnaast een mooi opstapje naar verdere missies.

Ik vind het verhaal juist veel beter dan ik van deze serie had verwacht. Het is niet alleen over-de-top actie, maar ook nog wat diepgaander verhaal, welke best prima in elkaar zit.

En ja, natuurlijk het Amerikaanse sausje, maar daar heb ik persoonlijk geen probleem mee.

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 29-06-2015 17:43 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DFKT
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08-09 22:35
Martinspire schreef op maandag 29 juni 2015 @ 17:42:

Ik vind het verhaal juist veel beter dan ik van deze serie had verwacht. Het is niet alleen over-de-top actie, maar ook nog wat diepgaander verhaal, welke best prima in elkaar zit.

En ja, natuurlijk het Amerikaanse sausje, maar daar heb ik persoonlijk geen probleem mee.
Eens, ik vind het prima te pruimen, ondanks die Rhona. God, wat is die irritant in die serie zeg.

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik blijf erbij, wat is de Britse remake van Äkta människor (Real Humans) toch prachtig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RiCk
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 10:09
Net ep1 Mr. Robot gezien. Leuk voor de zomer :-)
Het trage en suffe vind ik niet. Sommige series moet je even voor gaan zitten. Dit is daar 1 van.
En ik denk dat het ook ergens wel belangrijk is voor de algemene populatie kijkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

mowa schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 14:02:
12 Juli start S03 van Ray Donovan. 1tje om op te sparen en achter elkaar te bekijken.
_/-\o_ thanks echt mijn ding :) 1e paar afleveringen zijn best goed :) nu suits zo aan het instorten is zocht ik wat nieuws..

sinds kort kijk ik ook tyrant.. best vermakelijk :)

[ Voor 10% gewijzigd door spartacusNLD op 29-06-2015 22:29 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

RiCk schreef op maandag 29 juni 2015 @ 22:23:
Net ep1 Mr. Robot gezien. Leuk voor de zomer :-)
Het trage en suffe vind ik niet. Sommige series moet je even voor gaan zitten. Dit is daar 1 van.
En ik denk dat het ook ergens wel belangrijk is voor de algemene populatie kijkers.
Ik heb hem ook gezien zojuist. Ik vind het een hele vermakelijke aflevering. Ik heb wel steeds het gevoel dat ik naar The Fighting Club aan het kijken ben, Hopelijk volgt deze serie een origineel plot, anders zou ik wel een beetje teleurgesteld zijn.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Teen Wolf is weer begonnen :D

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mr Robot is voor mij een blijver. Interessant verhaal, in elk geval eens wat anders en hopelijk houden ze het een beetje realistisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Major Crimes _O-

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

spartacusNLD schreef op maandag 29 juni 2015 @ 22:28:
[...]

_/-\o_ thanks echt mijn ding :) 1e paar afleveringen zijn best goed :) nu suits zo aan het instorten is zocht ik wat nieuws..

sinds kort kijk ik ook tyrant.. best vermakelijk :)
Suits gaat helemaal nergens over, Sarah Rafferty is eigenlijk de enige reden dat ik kijk en ik vind de dialogen wel leuk. Niet 1 om op te sparen en ze allemaal achter elkaar te bekijken maar met mate consumeren anders gaat 't vervelen.

E02 van zowel The Brink en Ballers hebben me overtuigd om ze te blijven volgen. Ze zijn soms grappig genoeg om 1 en soms 2 mondhoeken omhoog te doen krijgen. Meer niet helaas, wat dat betreft is het wachten tot eind september voordat Modern Family weer begint. Wanneer komen de Britten weer met een nieuwe It Crowd..!!??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:55

spartacusNLD

This is Sparta!!

mowa schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 19:41:
[...]

Suits gaat helemaal nergens over, Sarah Rafferty is eigenlijk de enige reden dat ik kijk en ik vind de dialogen wel leuk. Niet 1 om op te sparen en ze allemaal achter elkaar te bekijken maar met mate consumeren anders gaat 't vervelen.
Helemaal mee eens. S01 was nog goed toen het nog veel over de ''law'' ging.. nu gaat het allen nog over ''feelings'' ;(

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Heeft iemand de pilot van IMDB: Scream (TV Series 2015– ) al gezien? Heb 'm wel klaar staan, maar nog niet gekeken :P

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
Suits is met dit seizoen gewoon syndication aan het halen. Zal dan ook wel klaar zijn.

Ep 2 van Battlebots is weer lekker ouderwets rammen. Blijft leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-09 12:30
Raven schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 13:46:
Heeft iemand de pilot van IMDB: Scream (TV Series 2015– ) al gezien? Heb 'm wel klaar staan, maar nog niet gekeken :P
Ik ben 'm nu aan het zien. Begint een beetje zoals een Scream film. Echter heb ik nu al het idee dat het gesponsord is door Apple. (Leuk) meisje wordt begluurd door de FaceTime camera van een MacBook Pro, en ze loopt het huis binnen en zegt tegen Siri (via HomeKit) om muziek af te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:05
CRXDelSol schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:38:
[...]

Ik ben 'm nu aan het zien. Begint een beetje zoals een Scream film. Echter heb ik nu al het idee dat het gesponsord is door Apple. (Leuk) meisje wordt begluurd door de FaceTime camera van een MacBook Pro, en ze loopt het huis binnen en zegt tegen Siri (via HomeKit) om muziek af te spelen.
Moet de episode nog zien. Maar als ik een tiener meisje was, kocht ik instand Apple producten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Ben zeer benieuwd naar Zoo van CBS. Ben echter 'n beetje bang voor de nogal soapy acteurs zoals; James Wolk en Billy Burke. Ondanks hun zeer respectabele staat van dienst heb ik nooit 1 woord van ze geloofd. Het bizarre verhaal heeft echter een te grote aantrekkingskracht om in ieder geval E01 te checken.

Zojuist de Trailer van Scream gecheckt. Kinderserie.

[ Voor 4% gewijzigd door mowa op 01-07-2015 16:04 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Dacuuu schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:00:
[...]

Moet de episode nog zien. Maar als ik een tiener meisje was, kocht ik instand Apple producten. >:)
Tot nu toe ziet het er wel ok uit. De intro scene vooral. Bikini girl in model lichaam op de vlucht. Beetje vleeskeuring stukje. Dus typisch scream intro. Ik moet nog verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mowa schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:01:
...

MTV, je verwacht het niet he :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 16:15:
[...]

MTV, je verwacht het niet he :+
Nee, van MTV verwacht ik iets meer inhoud :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-12-2021
Als je dol bent op droge Britse humor, jaren 80 en David Hasselhof moet je "Hoff the record" eens proberen.
Wat een zelfspot, fantastisch :)

Afbeeldingslocatie: http://i3.walesonline.co.uk/incoming/article9310587.ece/ALTERNATES/s615/Screen-Shot-2015-04-28-at-122640.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:D Heb er nu al zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
mowa schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 18:31:
[...]

Nee, van MTV verwacht ik iets meer inhoud :+
Muziek? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

MTV zet tenminste de naam van de artiest en de titel van het nummer in beeld als er wat muziek voorbij komt in Teen Wolf, dat heb ik andere zenders nog nooit zien doen, ook niet in de aftiteling.

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL, kunnen ze bij Stichers niet eens een 5 1/4 floppy uitlezen, wat is dat nou voor een organisatie :') _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
sambalbaj schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 14:00:
Suits is met dit seizoen gewoon syndication aan het halen. Zal dan ook wel klaar zijn.
Trolololol. Vanavond vernieuwd voor nog een seizoen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ben zeer benieuwd naar Zoo van CBS. Ben echter 'n beetje bang voor de nogal soapy acteurs zoals; James Wolk en Billy Burke. Ondanks hun zeer respectabele staat van dienst heb ik nooit 1 woord van ze geloofd. Het bizarre verhaal heeft echter een te grote aantrekkingskracht om in ieder geval E01 te checken.

[video]

Wow. Die trailer ziet er echt heel tof uit. Dat is wel een serie die ik wil zien.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq

[video]

Aflevering 1 van Zoo is hier aan het binnenharken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Vannacht begint Extant weer :)

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Topicstarter
Voor de liefhebbers die graag oud pijn oprakelen. Las Vegas is nu op tv bij Veronica :+ :+

* wontcachme gaat met mach 10 vluchten voor de hooivorken die komen gaan :Y)

[ Voor 10% gewijzigd door wontcachme op 01-07-2015 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 23:31:
Voor de liefhebbers die graag oud pijn oprakelen. Las Vegas is nu op tv bij Veronica :+ :+
:(

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yfDRxWaSORzgDLaR7uCyWYCR/full.jpg

Daar heb ik heul Veronica niet voor nodig :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Hmm.
Zoo is gedownload, Extant en Mr. Robot komen vannacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duderuud
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:24

duderuud

Sliden is koel

O, begint Extant ook weer, nice.

Motor-Forum.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Laatst online: 25-02 03:16
CRXDelSol schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 00:03:
Hmm.
Extant heeft me niet echt kunnen bekoren, ben ik al snel mee gestopt.

Zoo heb ik net gekeken, nog niet bepaald geweldig maar ga het een kans geven.

Mr Robot was gewoon geniaal en ik kijk uit naar ep 2.

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb Rogue inmiddels binnen (mocht even duren), nu nog wat tijd om te kijken, met dit mooie weer zit ik liever buiten met een biertje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xoniq
Skimovic schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 01:21:
[...]

Extant heeft me niet echt kunnen bekoren, ben ik al snel mee gestopt.

Zoo heb ik net gekeken, nog niet bepaald geweldig maar ga het een kans geven.

Mr Robot was gewoon geniaal en ik kijk uit naar ep 2.
Ik vond Extant eerst ook niet veel soeps, maar later wordt het wel wat sterker en spannender.
Zoo heb ik het zelfde mee, te traag, trailer zag er veel toffer uit.
Mr. Robot is voor mij gewoon een instant watch voor de dag dat ie uit komt. Vandaag dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mickjuh
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09-09 16:55

mickjuh

Good news everyone!

CRXDelSol schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 00:03:
Hmm.
Ja! Extant en Mr. Robot. O+
Ik verwacht alleen dat dit het laatste seizoen is voor Extant. Seizoen 1 was al met moeite verlengd en het was ook een limited serie. Dus maar extra genieten van seizoen 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
wontcachme schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 23:31:

* wontcachme gaat met mach 10 vluchten voor de hooivorken die komen gaan :Y)
Je doet het expres he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

wontcachme schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 22:35:
[...]

Trolololol. Vanavond vernieuwd voor nog een seizoen :P
Jammer, ik vind dat Suits wel wat aan het einde is.
Episode of suits.

Harvey and Mike are given case (or part of one)

They go in over confident

They think they have it handled

Somebody storms into Harvey's office and they yell at eachother

Harvey says a one liner

Somebody storms out of the office

Que dramatic music

Mike deals with relationship problems

Louis acts bipolar throughout the episode. One minute he's nice but something minor happens and he starts yelling and being a dick with people.

2 or three more instances of yelling between lawyers on vague non explored parts of the case.

Mike and Harvey inexplicitly find a way to solve the problem of the week and start quoting movie lines.

The episode ends with somebody being pissed off due to a longer season arc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teckna
Ach dat was ook met House, etc... etc... op een gegeven moment zit er redelijke herhaling in maar kijk je het voor de rode draad, niet voor de case of the week. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Best een aantal goede zomerseries. Heb zo'n mobiele airco unit van 't werk ff voor 'n paar dagen thuis gezet. 8) Toen we gisteravond thuis kwamen was het hier 33°, dan is verlagen tot 23-24° echt lekker kijken hoor.

De Pilot van Impastor gezien. TV Land produceert over het algemeen alleen maar (suffe) sitcoms, deze heeft me echter aangenaam verrast want het verhaal(tje) is hartstikke leuk en ik heb echt gelachen. Bovendien met Sara Rue en Mircea Monroe twee chicks. E02 is pas de 15e, dus nog 2 weekjes wachten.

Het acteren bij Extant blijf ik erg soapy vinden maar heeft wel een goed verhaal.
E02 van Mr. Robot heeft me zeer overtuigd. Elliot is een anti-held wiens daden er toe doen. Bovendien is Christian Slater niet zo storend aanwezig.
Benieuwd wat Elliot zoal gebroken heeft na die val op het laatst, volgens mij lagen daar beneden namelijk allerlei rotsen.

Helaas was van Zoo slechts de trailer het bekijken waard, waar ik al bang voor was. De acteerprestaties waren in mijn beleving ver beneden peil en sommige zoals Nora Arnezeder vond ik ronduit stuitend.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:01
Extant dus weer begonnen, kijken waar het heen gaat. Vond het wel een leuke aflevering en nu al 1 personage minder :p

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mowa schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:42:

De Pilot van Impastor gezien. TV Land produceert over het algemeen alleen maar (suffe) sitcoms...
Ik zou zeggen boycotten TV Land.

http://www.spitsnieuws.nl...hazzard-geschrapt-om-vlag

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sambalbaj
  • Niet online
mickjuh schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:33:
[...]

Ja! Extant en Mr. Robot. O+
Ik verwacht alleen dat dit het laatste seizoen is voor Extant. Seizoen 1 was al met moeite verlengd en het was ook een limited serie. Dus maar extra genieten van seizoen 2 :)
Mr Robot en Zoo werden al getipt als de aanraders van deze zomer. Robot bevalt me goed, Zoo nog niet gezien.

Extant vond ik s1 redelijk, eens zien hoe dat verder gaat.

Between was zoals de naam al zegt een tussendoortje. Niet erg hoogstaand maar voor zes aflevering wel aardig.

Wayward Pines vind ik met de week beroerder worden. Maak het seizoen nog wel af, dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Niet online

mowa

u are what u is

Mwoah, ik begrijp de sentimenten daar wel en yanks reageren nu eenmaal wat hysterisch. Ik kan mij niet herinneren dat er in die serie ooit een onwelgevallige uitlating is gedaan naar anders-getinten. Toegegeven; niet elke zinsnede van 30 jaar geleden staan mij nog vers in het geheugen. :+

Over hysterie gesproken. Gisteravond zijn ze voor de 3e keer bezig geweest om mijn mooie stad in puin te trappen. Familie van Mitch zelf geven aan dat er geen racistische motieven ten grondslag liggen aan zijn tragische dood, 1 van de betrokken agenten was zelf nota bene Arubaan.
Kreeg net een berichtje dat er 61 zijn opgepakt waarvan het merendeel minderjarigen. Ironisch genoeg gaat hier het roepen van kankerjoden, terwijl je de winkel van een middenstander sloopt die het al moeilijk genoeg hebben, prima samen met het trekken van de racisme kaart.

Ja, ik weet het. Zwaar offtopic.

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.