[Stampede 14] planning Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 5.883 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enthernal
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-02 10:24
ongekend41 schreef op zondag 26 april 2015 @ 22:59:
[...]

niet editen wanneer ik aan het typen ben :P

POEM is niet GPU-only, ze hebben ook werk voor alleen CPU. Daarnaast heeft een GPU-taak vaak (max 1) CPU-core nodig. Ik zou ongeacht welk project het uiteindelijk wordt al het andere werk even stoppen tijdens de stampede.
Even wat snel rekenen met mijn test WU's leert me dan de GTX980 die in mijn main PC zit het werk verzet van ~350 recente CPU cores, maw bijna 90 keer wat de CPU in die PC kan verzetten. Dan spreek je wat mij betreft van een GPU-only project. Dan kan je die CPU's beter aan het werk zetten voor een project wat de complexe mogelijkheden ervan gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Er is contact gezocht met de projectleiding van Primaboinca betreffende die invites. We hebben een voorstel gedaan, we wachten op een reactie. Zodra wij meer weten weten jullie dat ook meteen :)

Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:54

Pyrus

Hardknock life

Schaamteloze plug-zonder-stem: als er blijkbaar interesse is in wiskunde projecten, gerelateerd aan priemgetallen, dan is een primegrid een verdraaid goede optie. Het is erg stabiel, meer dan genoeg werk (zoals volgens mij gebruikelijk kan een aankondiging echter geen kwaad), bereikbare admins en zowel CPU als GPU (voor AMD en NVidia) beschikbaar zodanig dat zelfs oudere machines nog echt bij kunnen dragen.

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ongekend41
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-09 20:40

ongekend41

Division Brabant

enthernal schreef op maandag 27 april 2015 @ 08:09:
[...]

Even wat snel rekenen met mijn test WU's leert me dan de GTX980 die in mijn main PC zit het werk verzet van ~350 recente CPU cores, maw bijna 90 keer wat de CPU in die PC kan verzetten. Dan spreek je wat mij betreft van een GPU-only project. Dan kan je die CPU's beter aan het werk zetten voor een project wat de complexe mogelijkheden ervan gebruikt.
Sommige projecten hebben ook sub-projecten die (vooralsnog) alleen door cpu's berekend (kunnen) worden zoals bijvoorbeeld mijn "thuis" project Primegrid. Desalniettemin is ook daar het verschil tussen cpu en gpu grazers goed te zien, zo'n graka graast gewoon véél meer punten bij elkaar. Ik kan er zelf niet zo mee zitten, zeker niet met een Stampede maar ieder mag uiteraard zijn eigen keuzes maken (al hoop ik dat ze deze maand gestoeld zijn op kuddegedrag).

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Statusupdate:
We hebben toestemming gekregen van de admins van primaboinca om een invite code te verspreiden.

Dat mag niet publiekelijk dus we zullen dat per PM of mail moeten gaan doen. Lastig voor ons omdat het bij een grote toeloop even kan duren voordat iedereen zijn code heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08-09 14:29
KuuKe schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 08:00:
Statusupdate:
We hebben toestemming gekregen van de admins van primaboinca om een invite code te verspreiden.

Dat mag niet publiekelijk dus we zullen dat per PM of mail moeten gaan doen. Lastig voor ons omdat het bij een grote toeloop even kan duren voordat iedereen zijn code heeft.
Is die invite code uniek of algemeen?
Anders kan je op het moment dat je zelf een code hebt iemand anders een DM sturen die een code nodig heeft. dan moet het toch best rap kunnen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Nee, gelukkig is het een algemene invite code en geen unieke anders waren we helemaal de sigaar geweest en was het vermoedelijk wel afgeketst. Het is dus geen probleem om die code aan anderen door te geven. De enige voorwaarde die door Primaboinca is gesteld is dat we die code nergens en plein public publiceren.

Ze hebben last gehad van zware DDOS-aanvallen en daar was de universiteit waar dit project wordt gehost bepaald niet blij mee.

Mocht Primaboinca winnen dan gaan we dit allemaal duidelijk in een startpost zetten zodat ook de incidentele stampede cruncher weet waar hij/zij aan toe is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enthernal
Kijk dat is nu eens goed nieuws :D Als iedereen wat helpt komt dat dik in orde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:37

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Nu nog iemand die een beslissende stem kan uitbrengen: we hebben nu een gelijkstand. :D

* Bubbles heeft z'n stem nog niet uitgebracht, maar ik vind de keuze dit jaar erg lastig en heb bovendien best wel een hand gehad in welke projecten wel of niet mee mochten doen, dus voel me een beetje lullig als ik die gelijkstand ga doorbreken. :P

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansR
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 13:57

hansR

koffie zwart graag

Bubbles schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:29:
Nu nog iemand die een beslissende stem kan uitbrengen: we hebben nu een gelijkstand. :D

* Bubbles heeft z'n stem nog niet uitgebracht, maar ik vind de keuze dit jaar erg lastig en heb bovendien best wel een hand gehad in welke projecten wel of niet mee mochten doen, dus voel me een beetje lullig als ik die gelijkstand ga doorbreken. :P
Als we 1 mei willen beginnen .... weet niet of ik mag stemmen :o

badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Natuurlijk mag je stemmen. Zolang het maar niet op een project is waar je 50% of meer van je huidige power op hebt staan (hoewel dat soms wat lastig vergelijken is met GPU/CPU).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansR

hansR

koffie zwart graag

Dan gaat mijn stem naar een CPU projekt: Primaboinca

badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na het goede nieuws van KuuKe gaat mijn stem uit naar Primaboinca :)

Edit: Geen invite nodig.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2015 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 04-12-2023

Theadalus

Nostalgist

Quote uit de intro:
Bubbles schreef op woensdag 15 april 2015 @ 21:08:
Dat stemmen doen we tot 26 april 23:59
:P ;)

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansR

hansR

koffie zwart graag

Nog een quote: :9 ;)
Bubbles schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:29:

badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus

Theadalus

Nostalgist

Oh, gelijke stand :z :P

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
KuuKe schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 08:16:
Nee, gelukkig is het een algemene invite code en geen unieke anders waren we helemaal de sigaar geweest en was het vermoedelijk wel afgeketst. Het is dus geen probleem om die code aan anderen door te geven. De enige voorwaarde die door Primaboinca is gesteld is dat we die code nergens en plein public publiceren.

Ze hebben last gehad van zware DDOS-aanvallen en daar was de universiteit waar dit project wordt gehost bepaald niet blij mee.

Mocht Primaboinca winnen dan gaan we dit allemaal duidelijk in een startpost zetten zodat ook de incidentele stampede cruncher weet waar hij/zij aan toe is.
DM mij alvast de code maar voor de invite, ook als we er geen stampede houden, project stond toch al op mijn misschien ook lijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

quote verderop:
...
Om die reden wordt de stemdatum opschoven met 3 dagen (dus t/m 29 april), zodat wij de tijd hebben dingen kort te kunnen sluiten, en jullie de tijd hebben om eventueel na te denken over een ander project, mocht dit het toch niet worden.
:P

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:29
Voting counter ding lijkt niet verder te willen dan maandag 27 april 2015 00:14? Recount votes gedaan, maar in de debug log gaat ie niet verder dan deze datum/tijd :?

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Ik zie niets verkeerd staan hoor.
O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Bubbles op 28-04-2015 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cow_tipping
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-07 09:00

Cow_tipping

On the run for D.B.!

DigiK-oz schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:09:
Voting counter ding lijkt niet verder te willen dan maandag 27 april 2015 00:14? Recount votes gedaan, maar in de debug log gaat ie niet verder dan deze datum/tijd :?
Ik heb een DM naar smoking gestuurd of hij hier naar kan kijken.

“The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.“

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus

Theadalus

Nostalgist

Beetje laat en eerder besproken (?); ik vind de keuze van GPU-projecten hier niet op zijn plaats. POEM@Home heeft dan weliswaar ook cpu-werk, maar de output van een flinke cpu (6- of 8-core) is verwaarloosbaar tenopzichte van elke grafische kaart van de laatste 3 tot 5 jaar!
Complete serverparken (die in het algemeen alleen onboard VGA hebben) kunnen dus aan de kant worden gegooid, wat de Stampede betreft.
Ik heb zelf een aantal machientjes tot mijn beschikking, maar er is maar 1 met een VGA-kaart die ingezet kan worden. Mocht de keuze op POEM@Home vallen, dan zal ik waarschijnlijk niet meedoen... :'(

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMoUsYs
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:15
Oke dan stap ik ook van POEM@Home af
Heb alleen maar machines met een CPU
doe mij dan ook maar op primaboinca

[ Voor 22% gewijzigd door DaMoUsYs op 28-04-2015 14:00 ]

Check dit en help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansR

hansR

koffie zwart graag

Theadalus schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:24:
Beetje laat en eerder besproken (?); ik vind de keuze van GPU-projecten hier niet op zijn plaats. POEM@Home heeft dan weliswaar ook cpu-werk, maar de output van een flinke cpu (6- of 8-core) is verwaarloosbaar tenopzichte van elke grafische kaart van de laatste 3 tot 5 jaar!
Complete serverparken (die in het algemeen alleen onboard VGA hebben) kunnen dus aan de kant worden gegooid, wat de Stampede betreft.
Ik heb zelf een aantal machientjes tot mijn beschikking, maar er is maar 1 met een VGA-kaart die ingezet kan worden. Mocht de keuze op POEM@Home vallen, dan zal ik waarschijnlijk niet meedoen... :'(
Als tegengas:

een heleboel tweakers met 1 of 2 pc'tjes met een leuke videokaart kunnen mooi meedoen. Als het alleen CPU is wordt het toch niet spannend tegen "Complete serverparken" 8)7

badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
@Theadaslus: Het telscript van s2k gaat niet helemaal goed. Op dit moment staat primaboinca weer op #1. Wat dat betreft zou het dan dus wel een CPU-project worden en is er dus niets aan de hand.

De discussie over wel/niet GPU projecten is al vaker gevoerd en het standpunt van de crew was ook jarenlang hetzelfde als wat jij nu aandraagt. Daar zijn we op een gegeven moment toch vanaf gestapt: steeds meer projecten ondersteunen nu ook GPU's. Als je kijkt naar de huidige lijst, zijn er maar een handjevol die CPU-only zijn. Dan wordt de keuze wel erg karig.

En ja, dat is vervelend voor de mensen die vroeger altijd in de bovenste regionen van stats rondhingen omdat ze beschikking hadden over een grote farm (al dan niet via werk), waarbij de thuisgebruiker met z'n enkele game-bak onderaan bungelde. Nu worden dat soort rollen omgedraaid en ziet het speelveld in de stats er simpelweg anders uit. Dat is de realiteit van DC-land nu en toen. Je kan niet altijd de grootste zijn.

En nu aangeven dat je niet mee doet als het niet het project waar je op hebt gestemd is, of omdat het een project is waar jij toevallig niet goed op kan scoren, vind ik persoonlijk een zwaktebod en is bovendien in strijd met de regels die we jarenlang bij de stampede hanteren: als je stemt verwachten we dat je meedoet, ook al is het niet jouw gekozen project geworden. Als je alleen mee wilt doen op jouw voorkeursprojecten moet je niet stemmen.

[ Voor 18% gewijzigd door Bubbles op 28-04-2015 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansR

hansR

koffie zwart graag

Het gaat uiteindelijk toch ook om het meedoen met de stampede }:O }:O }:O

badges

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enthernal
Inderdaad, bovendien wordt de CPU/GPU discussie altijd direct op de spits gedreven. Iemand met veel CPU's verkiest CPU-projecten, iemand met veel GPU's GPU-projecten. Uiteindelijk bepaalt de uitkomst wat er gestampt wordt, en naar goede gewoonte zal iedereen daar wel zijn steentje aan bijdragen.

De enige kant tekening die ik er nog wil bij maken; iemand die 'een heel serverpark' aan CPU's heeft staan zal een bijdrage van zijn ene GPU niet als 'meedoen' beschouwen als al zijn andere machines op andere projecten zitten. Je kan niet verwachten dat men CPU capaciteit gebruikt voor iets wat zo inefficient is tov. GPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theadalus

Theadalus

Nostalgist

@ Bubbles
Het gaat mij er niet om dat "mijn" project niet gekozen wordt; elk ander cpu-project of gpu/cpu-project waar de verschillen niet te groot zijn (bv. WCG of Einstein) doe ik wel aan mee, maar bij POEM zijn de verschillen mij veel te groot, en dan kan ik de cpu's beter op een project zetten waar ze (relatief) nog redelijk scoren.
Overigens heb ik NumberFields@home gekozen, dus dat wordt um so-wie-so niet. ;)

Tsja, wat stemmen betreft heb je misschien wel een punt... Maar een aantal jaren terug toen er nog honderden stemmen binnenkwamen, maakte 1 stem meer of minder niet uit, nu gaan we bijna naar een situatie waar een project met meer dan 5 stemmen al zo'n beetje gewonnen heeft, dus ik dacht "Kom, ik lever mijn stembiljet ook even in." :P

Computing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikerepairman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-05 10:40
zoals ik het lees, zoek ik een cpu project en dat zal dan wel primaboinca worden.

Veni Vidi Foetsie
Hit 'em up, Moooh 'em out.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoking2000
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:39

smoking2000

DPC-Crew

dpkg-reconfigure reality

Topicstarter
DigiK-oz schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 13:09:
Alleen de eerste pagina van het topic word nu nog maar geparsed, de pagina detectie code werkt niet meer. De HTML van GoT is anders afhankelijk van UserAgent, dus erg verneukeratief troubleshooten.

Het werkt nu weer voor de tweede pagina, denk dat ie weer stuk gaat als het 3 pagina's worden.

[ Voor 9% gewijzigd door smoking2000 op 28-04-2015 17:25 ]

| [Folding@Home] Announce: Client monitor voor Linux (fci) | fci-1.8.4 | Fatal Error Group |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:29
Top smoking2000, snel gefixed! _/-\o_

Of er een derde pagina gaat komen, twijfelachtig denk ik gezien de huidige "aanwas" van stemmen en het feit dat morgen de laatste dag is.

Whatever

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassiexp
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 00:00
Ik zit nog maar op 1 pagina. Heb de teller op 200 gezet.

Maar als we op primaboinca gaan draaien wss. Zou ik die invite code alvast wel eens willen zien. Kan ik er alvast mee prutsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enthernal
Dat is inderdaad wel zo handig. Zo kunnen we bij de start ook helpen DM'en/verdelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
zonder account staat die standaard op 100, daarom heb ik die van mij ook op 100 post per pagina gezet, dan kan je via google eindelijk eens iets vinden op GOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 15:40
Invite :D

We wachten geduldig met zn alle af :)

DPC Chef-kok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mulder_fox
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-01 10:16
Ja invite me dan kan ik ook proef draaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Degenen die me om een invite hebben gevraagd hebben er ondertussen allemaal eentje gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destrega
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:04
Zou ik ook alvast een invite mogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Destrega schreef op woensdag 29 april 2015 @ 08:37:
Zou ik ook alvast een invite mogen?
zie DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:25
En hoe doe je zo'n invite? Misschien kan ik daar ook nog mee helpen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Witlof schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:03:
En hoe doe je zo'n invite? Misschien kan ik daar ook nog mee helpen :X
Check je PM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ongekend41

ongekend41

Division Brabant

Ik wil ook wel beginnen met warmdraaien, mag ik ook een invite?

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
ongekend41 schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:11:
Ik wil ook wel beginnen met warmdraaien, mag ik ook een invite?
Als ik weet hoe, dan mag je er 1 van mij hebben :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Ongekend41 en Witlof hebben ook hun invite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peregrine
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 25-05 20:02
hmmm... niet enthousiast over het project, maar stemmen is meedoen.
Dus als ik een invite kan krijgen, dan zal ik ook alvast even wat koetjes klaarzetten.
[Edit]
Invite accepted, account created, en de eerste blokjes worden voorgekauwd. Vanavond ook even een ander koetje opwarmen.
}:O

[ Voor 30% gewijzigd door Peregrine op 29-04-2015 09:50 ]

Nee, ik ben GEEN hobbit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Peregrine schreef op woensdag 29 april 2015 @ 09:27:
hmmm... niet enthousiast over het project, maar stemmen is meedoen.
Dus als ik een invite kan krijgen, dan zal ik ook alvast even wat koetjes klaarzetten.
Zie DM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destrega
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 13:04
Misschien is het een idee om iedereen in dit topic te DMmen? Dit voorkomt tientallen keren dezelfde vraag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Snap nog steeds niet waarom we het niet gewoon in een [mo] tag pleuren.
Alsof iemand met kwade bedoelingen dat weet te vinden, en dan ook nog eens member is.

Want dit is toch weer een beetje jammer zo.....
Kan iemand daar een definitief Nee op geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
[mo] tag is net iets te publiekelijk. Met ~500.000 accounts bij Tweakers zijn dat net iets te veel mensen die het dan wel zo zouden kunnen lezen, waarmee het ook heel makkelijk elders neer te zetten is, zonder dat wij overzicht hebben wie de invite kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enthernal
Nu de keuze gemaakt is, is het misschien beter over te stappen naar de ouwe getrouwe stampede chat? De voorbije 20 posts hebben al niets meer met votes te maken en dan kunnen we helemaal los gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Als de stemperiode officieel voorbij is, komt er een stampedetopic waar natuurlijk ook gewoon lekker gebabbeld kan worden. Nog heel even geduld dus. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Bubbles op 29-04-2015 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-Jay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-06 08:30
Account succesvol gemaakt, kans dat een andere project nog wint lijkt me klein...

Mijn kleine koetje is sinds gisteravond de weide al aan het verkennen... het ander koetje moet ik nog een schop onder z'n hol geven }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mulder_fox
Ik ga mijn koetjes vanavond laten grazen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Ok de meeste zijn het er over uit :D
Wie maakt stiekem het maken van de teams topic aan?
Het hek houd mijn koeien al bijna niet meer..... }:O }:O }:O }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Teams? Welke teams? Als we daar geen stats voor hebben heeft dat niet zo veel nut, hmm? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 09:36
invite please :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Check je DM. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanquezer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-09 15:40
Mag ik ook zon leuke invite????

Anders mag ik daar de wei niet op...

DPC Chef-kok :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Done ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikerepairman
Zijn er ook andere mensen met boinc 7.2.42 (x64) onder ubuntu (luiigheid) 14 die problemen ondervinden met primaboinca?

Ik krijg op 3 v/d 4 machines de melding: "This project doesn't support computers of type x86_64-pc-linux-gnu"

de vierde heeft boinc 7.0.27(x86) en doet het wel goed.

Veni Vidi Foetsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Lijkt het me dat ze geen client hebben voor 64bit. 32bit only dus. Wel goed om te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikerepairman
lijkt het inderdaad wel op. eens uitvogelen waarom de werkende client 32 bits is ipv 64..... de rest is iig 64bits op de server

Veni Vidi Foetsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMoUsYs
Doe mij ook maar een invite, kan ik ook vast warmgrazen

Check dit en help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikerepairman
primaboinca is 32 bit only voor zover als ik kan lezen... heb zelf iig nog een 32 bit client om te grazen.

Veni Vidi Foetsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
DaMoUsYs heeft 'm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Twee keer zelfs. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 19:50

OB1

Ook ik wil wel een invite :)

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Je hebt een DM. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Voor de mensen die BOINC nog niet geinstalleerd hebben, of een 64bit variant (waar dit mogelijk niet (goed) op werkt): hier een linkje naar alle BOINC downloads voor alle platformen in zowel 32bit als 64bit: http://boinc.berkeley.edu/download_all.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1

OB1

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMoUsYs
Inderdaad twee keer
Bedankt voor de zelfde reacties

Check dit en help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grass460
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 12:51

grass460

[DPC] Division_Brabant

ook hier is een invite welkom. kan er vast nieuw gras in een nieuwe weide gezocht worden

en hebbes

[ Voor 10% gewijzigd door grass460 op 29-04-2015 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Je hebt post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1

OB1

Nog een DB'er! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enthernal
belangrijk voor linux gebruikers!!!

je kan de melding krijgen dat primaboinca geen x86_64 CPU's ondersteunt als je met een standaard 64bit installatie zit. de eenvoudigste oplossing is lib32z1 te installeren, een van de vervangers van de gekende ia32-libs, deze installeert ook libc6-i386, de i386 'versie' van libc6 die boinc gebruikt en waar primaboinca problemen mee heeft. Vervolgens boinc herstarten en je kan er helemaal voor gaan :D

[ Voor 5% gewijzigd door enthernal op 29-04-2015 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMoUsYs
Account is aangemaakt, alleen hoe join ik team DPC ?
Of wordt hier een ander team voor gemaakt ?

Check dit en help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Inloggen op de website en daar DPC zoeken en joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMoUsYs
Dat dacht ik ook alleen bij DPC staat dat er niet bij dat ik kan joinen, als ik een ander team kies staat dat er wel bij

Check dit en help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ongekend41

ongekend41

Division Brabant

Vreemd, ik hoop niet dat er ergens een cap op zit. 't Is al laat, heb je het goede team? http://www.primaboinca.com/team_display.php?teamid=110

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm ik ben nog steeds team founder daar. Er is niks veranderd, maar toch even gekeken naar de instellingen: "accept new members" staat aangevinkt. Wellicht ook een ddos-protectie? Something voor de crew iig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMoUsYs
Nu doet ie het wel weer, zit er bij

Check dit en help mee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grass460
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 12:51

grass460

[DPC] Division_Brabant

geen probleem gehad, kon zo joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ongekend41

ongekend41

Division Brabant

Klein hikje gelukkig, zo lijkt het.
* ongekend41 veegt zweet van voorhoofd

nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpiwf
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 16:27

jpiwf

licenced pepernootaddict

Oeh, Stampede! doe mij ook maar zo'n supergeheime 'kom bij ons clubje' DM

member of Los Alcoholicos ban dhmo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
jpiwf: done

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evo155
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 04-03-2023
Ha, het gaat beginnen. Kan iemand me een invite sturen?

Evo155 AKA Uplinksweetlake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enthernal
net eens geprobeerd, 'de gebruiker kan/wil geen berichten ontvangen'. Misschien heeft Kuuke meer rechten ;)
Overigens is het stemmen nu gedaan, hoog tijd voor een eigen topic dus, nog zoveel te doen :D

[ Voor 30% gewijzigd door enthernal op 30-04-2015 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Evo155 heeft inderdaad zijn DM-functionaliteit uitgezet. Dan moet KuuKe of iisschots hem maar een PM sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Evo155 heeft zijn code.

Eigen topic volgt kort na de middag. Wordt ook nog geacht om wat andere dingen te doen vandaag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Witlof
Wel? Wat een rot baas heb jij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mulder_fox
Ik ben inmiddels aan het draaien en heb het juiste team gejoined.

Oh ja mijn username is frisianj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KuuKe
  • Niet online

KuuKe

Moderator DPC

professioneel gifmenger

Topicstarter
Okay dan. De stemmen zijn geteld. Primaboinca heeft gewonnen!

Dat betekent dat we vanaf morgen allemaal gezellig gaan stampen op Primaboinca *O*

Hoe je mee doet en hoe je je koe verteld hoe er gegraasd moet worden op dit project kan je HIER vinden.

Veel succes allemaal en dat het weer een geweldige stampedemag worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikerepairman
Door de tip van enthernal heb ik nu alle vier de servers grazen op primaboinca. Moooh. (neuriet rawhide theme)..

Veni Vidi Foetsie

Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.