Verwijderd schreef op zondag 14 juni 2015 @ 12:03:
Hallo,
Ik heb net een Huawei P8 Lite gekocht en na een tijdje merkte ik dat ik helemaal geen video's kan afspelen. Zowel via facebook, Instagram, snapchat, enz. Ook als ik een video wil opnemen, krijg ik de melding 'deze video kan niet worden afgespeeld'. Ligt dit aan het toestel zelf, of komt dit probleem vaak terug bij android toestellen? Iemand die weet hoe je dit eenvoudig kan oplossen?
Alvast bedankt!

Vorige week maandag heb ik een P8Lite gekocht. Donderdag nog filmpjes laten zien aan iemand, zaterdag las ik op gebruikershandleiding.com dat iemand geen filmpjes meer kon afspelen. Op mijn toestel gekeken, bleek dat ik ook geen filmpjes meer kon opnemen of afspelen. Naar fabrieksinstelling terug gezet. Gisteren kon ik wederom geen filmpjes opnemen of afspelen, ook op You Tube niet. Het toestel even opnieuw opstarten bied uitkomst alleen als je even snel een grappig moment wilt filmen maar je moet eerst je toestel aan/uitzetten??
Huawei gebeld hadden nog niet eerder van deze klacht gehoord, ze gingen het uitzoeken en dan zou ik mail krijgen. Gebeurde ook keurig maar de oplossing??
"Beste mevrouw,
Als eerste adviseer ik u om een Hard reset uit te voeren , dat kunt u doen door de stappen op de volgende website te volgen :
http://www.zkhardreset.co...-reset-of-huawei.html?m=0
Kijk wel bij het stukje van Hard reset en niet bij Factory reset.
Ook kunt u even proberen om een andere video speler te downloaden vanaf de google play store bijvoorbeeld VLC player.
Mocht dit allemaal niet werken dan adviseer ik u om contact op te nemen met de Repair service dit kunt u doen via Drmobile.eu/nl
Met vriendelijke groet,
Team Huawei Customer Care""
Verder lees ik hier dat men 1½ dag met een batterij kan doen. Gisteren om 15:00 van de lader gehaald. Heeft vrijwel de hele avond/nacht ongebruikt in mijn tas gezeten (alleen nu en dan even mail gecheckt), vanmorgen batterij bijna leeg. Ik veeg altijd meteen alle openstaande apps weg. Dit is mijn 3e Huawei de eerste weet ik niet meer welke dit was, de 2e een G525 en nu dus de P8Lite maar over deze ben ik niet erg tevreden tot nu toe.
[
Voor 3% gewijzigd door
Hilliebillie op 23-06-2015 09:56
. Reden: Zinnetje toegevoegd ]