Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ja, had daar al gekeken (link had ik al eerder in t topic hier gezien), maar een representatief overzicht zie ik niet (of iemand die het representatief weet te vertellen). Ik zal het nog eens doorspitten voor mogelijke links met gebruik en falen van de telefoon.
[...]

Respect! Mega lange uptime! :)
Als de telefoon niet (merkbaar) trager is of er geen dingen gestopt zijn met functioneren, waarom zou ik dan rebooten? Enige reden van de reboot net was dat ik geen filmpjes meer kon afspelen ineens bij het openen van een zelf geschoten filmpje via whatsapp (van een iPhone 6 gebruiker).

Alles waar je een uptime timer bij hebt krijg ik het gevoel uitgedaagd te worden om die teller zo hoog mogelijk te krijgen. De reboot daarvoor was vanwege updates. De timer in mijn taskmanager van mn pc in den beginne van mijn studententijd was ook echt een sport die op te laten lopen.. een keer anderhalve maand lang de 'Windows moet herstarten om updates door te voeren' wezen stellen (voor een up to date Windows had ik een Laptop om te werken). O-)

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:43

Steeffoon

Smartphone-nerd

Brad Pitt schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 15:47:
Zit er een soort timer in of zo! Wel heel veel bootlooppies nu opeens! :X
Daar lijkt het wel op inderdaad.
RadioKies schreef op donderdag 21 januari 2016 @ 16:09:
Net even gekeken:
505KP...
May 19, 2015
Jemig, ik heb hem al sinds juni!
Oftewel hoera?

Met alle spookverhalen wil ik toch nog de vraag stellen, is de kans echt groot? Hoor je eigenlijk alleen de probleemgevallen of is het ook echt veel? En bij degenen waarbij je een brick had. Hoe gingen jullie met je telefoon om? Bijvoorbeeld, laden jullie om de haverklap op ook al is de batterij niet bijna leeg, herstarten of schakelen jullie de telefoon vaak uit? Wat voor Android versie gebruikten jullie?

Ik laad hem pas eigenlijk op als hij tussen de 10 en 20% zit, behalve voor ik ga tukken, dan kan laad ik hem ook eerst op tot vol wanneer hij onder de 90% zit.
De telefoon uitzetten doe ik ook nooit en toevallig eergisteren gereboot nadat hij al 2064uur draaide.
Heb zelf 5.1 nog steeds in gebruik.

Is er überhaupt al ergens gekeken of er een causaal verband is met iets anders dan het 505/506 nummer?

Als ik mij (meer) zorgen moet gaan maken zal ik verre van blij zijn..
Ik heb, voor een artikel, LG benaderd met een aantal vragen hierover. Het komt er kort gezegd op neer dat ze niet aan kunnen geven of elk toestel er last van zal krijgen.

De kans is aanwezig, ik weet niet of de kans perse groot is. Ik was altijd erg tevreden met de LG G4. Ik doe mijn G4 pas aan de lader als hij onder de twintig procent is, eigenlijk altijd bij het naar bed gaan: )

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
Het viel me gisteren trouwens weer op dat bij onze G4's nog steeds niet alle stagefright lekken gedicht zijn. Wachten ze dan echt met het OTA uitrollen van MM voordat dat opgelost is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWashington
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 03-09 19:01
MartijnAbel schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 08:42:
Het viel me gisteren trouwens weer op dat bij onze G4's nog steeds niet alle stagefright lekken gedicht zijn. Wachten ze dan echt met het OTA uitrollen van MM voordat dat opgelost is?
Hier, op MM, geeft de stagefright detector aan dat alle lekken gedicht zijn. Draai je nog lollipop?

Afbeeldingslocatie: http://googledrive.com/host/0B1lw5QrPRdJPZm0weGh5b0VTMGM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
GWashington schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 11:33:
[...]

Hier, op MM, geeft de stagefright detector aan dat alle lekken gedicht zijn. Draai je nog lollipop?

[afbeelding]
Draai nog lollipop idd. Wel slecht dat ze het daarvoor niet oplossen, maar wel in MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 08:19

mucuracat

YES

MartijnAbel schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 12:35:
[...]

Draai nog lollipop idd. Wel slecht dat ze het daarvoor niet oplossen, maar wel in MM
Dacht dat het in lollipop al opgelost was met een kleine update.. Misschien moet je ff koppelen aan LG Bridge

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
mucuracat schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 13:03:
[...]

Dacht dat het in lollipop al opgelost was met een kleine update.. Misschien moet je ff koppelen aan LG Bridge
Klopt, was het ook, totdat er weer een nieuw stagefright lek bij kwam. Sindsdien helaas nog niet weer een update.
Als ik koppel aan bridge. Dan pusht ie meteen de MM update neem ik aan en gezien de eventuele problemen laat ik die wel even links liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevil
  • Registratie: Mei 2015
  • Niet online
Nu krijgt de bootloop-problemen de aandacht van de pers.

Droidapp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
  • Laatst online: 15-09 15:42
En niet alleen de boot-loop. Op het forum bij T-Mobile is ook de customisation - app een behoorlijk item. Er zijn toch meerdere gebruikers die er problemen mee hebben dat deze crap ongewild wordt geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWashington
MartijnAbel schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 16:15:
[...]

Klopt, was het ook, totdat er weer een nieuw stagefright lek bij kwam. Sindsdien helaas nog niet weer een update.
Als ik koppel aan bridge. Dan pusht ie meteen de MM update neem ik aan en gezien de eventuele problemen laat ik die wel even links liggen.
Welke problemen doel je op dan? Heb persoonlijk (bijna) geen problemen ondervonden met MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben nu ook een gelukkige bezitter van de LG G4 en ik kom van een LG G2 af.

Ik heb nu Android 5.1 erop staan.

Is dat de recenste versie voor de G4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:47

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 07:34:
Ik ben nu ook een gelukkige bezitter van de LG G4 en ik kom van een LG G2 af.

Ik heb nu Android 5.1 erop staan.

Is dat de recenste versie voor de G4?
MM oftewel 6.0. Nog niet via OTA te krijgen, dus even aand Bridge hangen om te updaten.

Maar dat had je ook zelf even kunnen vinden door de laatste paar paginas te lezen natuurlijk ;)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 09:09:
MM oftewel 6.0. Nog niet via OTA te krijgen, dus even aand Bridge hangen om te updaten.

Maar dat had je ook zelf even kunnen vinden door de laatste paar paginas te lezen natuurlijk ;)
Ik heb em een uurtje geleden aan LG Bridge gehangen.

Maar het zegt dat ie met 5.1 up-to-date is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 09:25:
[...]

Ik heb em een uurtje geleden aan LG Bridge gehangen.

Maar het zegt dat ie met 5.1 up-to-date is.
Helaas kan niet iedereen de update naar 6.0 al downloaden. Je zal dus nog even moeten wachten :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Notna schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 11:02:
Helaas kan niet iedereen de update naar 6.0 al downloaden. Je zal dus nog even moeten wachten :Y
En wanneer kan dat wel?

Waar ligt dat aan?

Ik heb een KPN G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 11:14:
[...]

En wanneer kan dat wel?

Waar ligt dat aan?

Ik heb een KPN G4.
Volgens mij is het provider afhankelijk. Ik heb de mijne via Belsimpel/Tele2 en kon het direct updaten. Maar zeker weten doe ik het niet. Ze zijn 2 maanden terug pas begonnen met uitrollen. Zo af en toe even checken kan geen kwaad :)

En als je even naar boven zoekt is er volgens mij ook een manier om het buiten Bridge te doen maar dan moet je even zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22:34
Tenzij er hier mensen werken die bij de Android software update afdeling van KPN werken zou ik zeggen: weet niemand. Of je belt ze. Of je wacht. Of je gooit er zelf een MM rom op. Krijgt spijt. Gaat weer terug naar LP :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allemaal bedankt voor de info.

Ik moet nog even geduld hebben met KPN voor de update dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Nog geen MM update via OTA en niet via Bridge. Heb hem al sinds de eerste dag, zou dan verwachten dat ik MM al zou moeten hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H-S schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:23:
Nog geen MM update via OTA en niet via Bridge. Heb hem al sinds de eerste dag, zou dan verwachten dat ik MM al zou moeten hebben
Ik heb hetzelfde met KPN: Geen update naar 6.0

Welke provider heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S

H-S

Heb hem toen met de t-mobile actie gehaald. Heb geen t-mobile customization erop geïnstalleerd.

Dus denk niet dat ik afhankelijk ben van een provider

[ Voor 5% gewijzigd door H-S op 23-01-2016 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
H-S schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:38:
Heb geen t-mobile customization erop geïnstalleerd.

Dus denk niet dat ik afhankelijk ben van een provider
Heb je dat nooit automatisch geïnstalleerd gekregen of heb je dat preventief voorkomen?
Ik heb los een unbranded toestel gekocht en gelijk vanaf de eerste dag was het namelijk raak bij.
Op het forum bij T-Mobile is dit namelijk best een Hot item.
Meerdere klanten dienen een klacht in en T-Mobile trekt gewoon de schouders op en zegt dat iedere provider dat straks gaat doen.
En dan bedoel ik hiermee, gericht apps op de telefoon installeren en reclame sturen.
Of je nu wil of niet, je krijgt het gewoon door je strot geduwt.
Het schijnt dat ze er stiekem aan in Amerika al mee beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWashington
Ik heb mijne gekocht via T-mobile, maar hier nog geen branding te zien. Echter, heb ik mijn telefoon ook niet via LG Bridge geupdate maar gewoon een KDZ van XDA gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S

H-S

Junkyxl schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 12:56:
[...]

Heb je dat nooit automatisch geïnstalleerd gekregen of heb je dat preventief voorkomen?
Ik heb los een unbranded toestel gekocht en gelijk vanaf de eerste dag was het namelijk raak bij.
Op het forum bij T-Mobile is dit namelijk best een Hot item.
Meerdere klanten dienen een klacht in en T-Mobile trekt gewoon de schouders op en zegt dat iedere provider dat straks gaat doen.
En dan bedoel ik hiermee, gericht apps op de telefoon installeren en reclame sturen.
Of je nu wil of niet, je krijgt het gewoon door je strot geduwt.
Het schijnt dat ze er stiekem aan in Amerika al mee beginnen.
Ik kreeg melding dat er een update was, vertrouwde het niet dus heb maar niet geïnstalleerd (gelukkig) .

Staat er nog zo bij:
Afbeeldingslocatie: http://s13.postimg.org/whxc7qfp3/Quick_Memo_2016_01_23_13_32_35.png

[ Voor 7% gewijzigd door H-S op 23-01-2016 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Ik heb dus die melding nooit gekregen.
Het werd gewoon geïnstalleerd, en kwam er uiteindelijk pas achter nadat ik mijn toestel opnieuw had opgestart.
Toen verscheen er het T-Mobile logo in beeld ipv LG logo.
Vreemd, dat het bij ieder toestel dan weer anders loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond7
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 17:20
Junkyxl schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 16:48:
Ik heb dus die melding nooit gekregen.
Het werd gewoon geïnstalleerd, en kwam er uiteindelijk pas achter nadat ik mijn toestel opnieuw had opgestart.
Toen verscheen er het T-Mobile logo in beeld ipv LG logo.
Vreemd, dat het bij ieder toestel dan weer anders loopt.
Als je je WIFI en netwerk uitzet tijdens eerste boot van MM dan installeert ie hem niet automatisch maar hij zal wel continu vragen om te installen. Wanneer je het op LP niet installed en vervolgens upgrade naar MM krijg je geen notification om te installen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Ik heb nog steeds LP. Kan nog niet updaten naar MM via Bridge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Junkyxl schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 18:57:
Ik heb nog steeds LP. Kan nog niet updaten naar MM via Bridge.
Welke provider heb je?

Ik heb KPN en heb ook nog geen MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolbvrobin
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-05 15:06
Nevil schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 18:22:
Nu krijgt de bootloop-problemen de aandacht van de pers.

Droidapp.nl
Ik heb gelukkig geen last van de bootloops . daarbij moet ik wel zeggen dat ik custom rom (MM) gebruik met stock kernel. v20b En ik heb de zelfde typ nummer 505, wat die gene in het artikel heeft.
Du sja lijkt me onwaarschijnlijk dat het aan de hardware ligt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Zoals je eerder kan teruglezen heb ik T-Mobile als provider.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 19:11:
Welke provider heb je?

Ik heb KPN en heb ook nog geen MM.
Niet nodig dit topic vol te spammen met dezelfde opmerking/vraag om de paar uur please :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was inderdaad een beetje te enthousiast met mijn nieuwe LG G4.

Ik wacht wel tot iemand het gaat melden als 6.0 er voor KPN is via Bridge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cxxxx71
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-09 05:34
Raymond7 schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 18:19:
[...]

Als je je WIFI en netwerk uitzet tijdens eerste boot van MM dan installeert ie hem niet automatisch maar hij zal wel continu vragen om te installen. Wanneer je het op LP niet installed en vervolgens upgrade naar MM krijg je geen notification om te installen.
Niet helemaal waar. Had die t-mobile customization niet geinstalleerd op LP. Daarop kon je ie melding nog makkelijk uitzetten. Na de update naar MM kun je die melding niet meer uitzetten en blijft het vragen om de T-mobile customization te installeren.
Zal er wel bij vermelden dat ik een harde reset heb gedaan na het updaten naar MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond7
Cxxxx71 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 09:05:
[...]

Niet helemaal waar. Had die t-mobile customization niet geinstalleerd op LP. Daarop kon je ie melding nog makkelijk uitzetten. Na de update naar MM kun je die melding niet meer uitzetten en blijft het vragen om de T-mobile customization te installeren.
Zal er wel bij vermelden dat ik een harde reset heb gedaan na het updaten naar MM.
Ik bedoelde ook dat de melding niet komt als je geupgrade heb vsan LP naar MM zonder reset of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denthis
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-11-2024
Mijn vrouw heeft weer een vraag over haar G4.
Haar scherm blijft draaien ondanks dat het draaien uitstaat.

Ik vind hier niks over in dit topic of met google. nog meer mensen die dit hebben?

Eerst dachten we dat het er aan lag dat netflix op de achter grond aanstond, maar na het afsluiten van alle apps blijft hij gewoon draaien.

Maar nu komt het leuke, hij draait niet altijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kezman
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-12-2022
coolbvrobin schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 19:43:
[...]

Ik heb gelukkig geen last van de bootloops . daarbij moet ik wel zeggen dat ik custom rom (MM) gebruik met stock kernel. v20b En ik heb de zelfde typ nummer 505, wat die gene in het artikel heeft.
Du sja lijkt me onwaarschijnlijk dat het aan de hardware ligt
Ik had er wel last van. De telefoon 2 keer opgestuurd. De eerste keer was er alleen een software update toegepast. Binnen het uur hetzelfde probleem. Dus direct weer opgestuurd. Bij de 2e keer is er een onderdeel vervangen (weet niet welk onderdeel, onderdeel onderin de telefoon zag er nieuw uit). Na terugkomst stond MM erop en tot op heden geen bootloops meer gehad. Lijkt mij wel een hardware probleem, toen ik het probleem had heb ik namelijk meerdere malen een hard reset gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond7
kezman schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 11:47:
[...]

Ik had er wel last van. De telefoon 2 keer opgestuurd. De eerste keer was er alleen een software update toegepast. Binnen het uur hetzelfde probleem. Dus direct weer opgestuurd. Bij de 2e keer is er een onderdeel vervangen (weet niet welk onderdeel, onderdeel onderin de telefoon zag er nieuw uit). Na terugkomst stond MM erop en tot op heden geen bootloops meer gehad. Lijkt mij wel een hardware probleem, toen ik het probleem had heb ik namelijk meerdere malen een hard reset gedaan.
Misschien is LP wel de boosdoener van de bootloops xD en heeft LG dat gefixed in MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S

H-S

Mijn G4 is gisteravond ook bezweken aan bootloop probleem.
Ik sloot al m'n apps af, liep hij vast en kwam hij in bootloop terecht.
Hoop niet dat ik hem lang kwijt zal zijn via T-Mobile

Edit:
Grapjas van LG die ik zojuist sprak wist niet eens dat dit probleem bestond :?

[ Voor 19% gewijzigd door H-S op 26-01-2016 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Raymond7 schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 12:03:
Misschien is LP wel de boosdoener van de bootloops
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P!m
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 17:17

P!m

Benieuwd of we ooit gaan horen wat de echte oorzaak van de bootloops is.

Edit: De oorzaak van de bootloops is bekend.
http://www.androidauthori...em-hardware-fault-669603/
LG Electronics has been made aware of a booting issue with the LG G4 smartphone that has now been identified as resulting from a loose contact between components
Die van mij is inmiddels al ruim 10 dagen weg voor reparatie van het bootloop probleem. Status is vanochtend eindelijk veranderd in 'Reparatie ETD - In behandeling'. Van mij naar Gsmweb, naar Dynafix, Naar Teleplan. Als hij ook op die manier terug gaat, dan duurt het nog wel even ben ik bang.

[ Voor 29% gewijzigd door P!m op 26-01-2016 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
P!m schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:06:

[...]

Die van mij is inmiddels al ruim 10 dagen weg voor reparatie van het bootloop probleem. Status is vanochtend eindelijk veranderd in 'Reparatie ETD - In behandeling'. Van mij naar Gsmweb, naar Dynafix, Naar Teleplan. Als hij ook op die manier terug gaat, dan duurt het nog wel even ben ik bang.
Toch wel raar dat het een HW issue is, terwijl het alleen maar naar voren komt na de SW upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Mag ik even een beschamende vraag stellen?

Ik heb een selfiestick met een wired shutter knop (dus via de 3.5mm plug). Ik zie netjes dat de kabel connect (icoontje in statusbar) en ook dat de telefoon middels de volume knop een foto maakt. Echter met de shutter knop op de stick doet hij dus 0,0. Even geprobeerd op mijn vrouw haar G3 en daar werkt het prima.

Geen idee of het een G4 issue is of een MM issue, maar meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
nu ook een artikel op de frontpage van tweakers hierover:

nieuws: LG geeft bootloop-probleem met G4 toe en gaat toestellen repareren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnAbel schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 17:22:
[...]

Toch wel raar dat het een HW issue is, terwijl het alleen maar naar voren komt na de SW upgrade.
Ja dat vind ik nu ook. Als het een hardware probleem zou zijn moeten ze alle G4 toestellen repareren. Want het zou maar net gebeuren na je garantie vanwege contactjes die los gaan zitten na verloop van tijd door materiaalspeling. Wat een slordige fout zeg. Mijn oude LG G2 was ook ineens kapot. Eerst ontstond er een vreemde gele vlek rechts bovenin. Dat was een drukpunt achteraf. Precies op dat punt kwam er later een hele barst over het scherm. Nu de LG G4 en dan lees je dit weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:26:
[...]

Ja dat vind ik nu ook. Als het een hardware probleem zou zijn moeten ze alle G4 toestellen repareren. Want het zou maar net gebeuren na je garantie vanwege contactjes die los gaan zitten na verloop van tijd door materiaalspeling. Wat een slordige fout zeg. Mijn oude LG G2 was ook ineens kapot. Eerst ontstond er een vreemde gele vlek rechts bovenin. Dat was een drukpunt achteraf. Precies op dat punt kwam er later een hele barst over het scherm. Nu de LG G4 en dan lees je dit weer.
Ik zou eerder denken dat de SW update wat vernaggelt aan de chip op het moederbord waar de SW op weggeschreven wordt.
Blijkbaar hebben ze bij LG ook nog niet genoeg vertrouwen in de update naar MM anders hadden ze wel gekozen voor een OTA update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnAbel schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:39:
[...]

Ik zou eerder denken dat de SW update wat vernaggelt aan de chip op het moederbord waar de SW op weggeschreven wordt.
Blijkbaar hebben ze bij LG ook nog niet genoeg vertrouwen in de update naar MM anders hadden ze wel gekozen voor een OTA update.
Zo te lezen zijn de Moto X en G ook de lul na een MM update. Nog meer toestellen. Ga maar zoeken op Google naar mm update phone bricked.
Nexus toestellen ook. Zoeken op marshmallow update phone bricked
Ik weet niet wat voor code er schuilt in de MM update maar goed is het niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2016 12:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GWashington
Inmiddels is de V20D update ook al uit, deze bevat de beveiligingsupdates van januari en zou ook voor een langere accuduur moeten zorgen.

http://forum.xda-develope...es-kdz-flashable-t3301366

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S

H-S

MartijnAbel schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:39:
[...]

Nee want mijn G4 is met LP gesneuveld, update van MM was niet eens beschikbaar op Bridge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 17:51
P!m schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 14:06:

[...]

Vorige week vrijdag op laten halen, staat nog steeds niet op het punt voor 'pick up gepland' terwijl de koerier nog heel vrolijk zei, 'Volgende week heb je hem waarschijnlijk wel terug!'.
Nou plak daar nog maar een week of 2 achteraan als ik dit zo bekijk helaas.

Ergste is nog dat ik mijn N5 weer in gebruik heb, en deze heel ongelukkig uit mijn handen heb laten glippen. Nooit problemen gehad en nu in een week tijd één ter reparatie en de ander scherm kapot. Karma mag mij niet

[ Voor 11% gewijzigd door Saitek op 27-01-2016 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond7
GWashington schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 15:00:
Inmiddels is de V20D update ook al uit, deze bevat de beveiligingsupdates van januari en zou ook voor een langere accuduur moeten zorgen.

http://forum.xda-develope...es-kdz-flashable-t3301366
Oooo thanks voor de update. Ik houd wel van "battery improvements". Ik zal het spoedig flashen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolive
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-12-2023
Hallo iedereen, ik heb gisteren de LG G4 gehaald en op het scherm zie ik heel vaag een gaas patroon bij witte felle achtergronden. Ik moet hem wel dicht bij mijn ogen houden om het te zien.

Is dit normaal? Wellicht een eigenschap van Quantum IPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Rolive schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:45:
Hallo iedereen, ik heb gisteren de LG G4 gehaald en op het scherm zie ik heel vaag een gaas patroon bij witte felle achtergronden. Ik moet hem wel dicht bij mijn ogen houden om het te zien.

Is dit normaal? Wellicht een eigenschap van Quantum IPS?
Da's het touch screen digitizer gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitek
Geachte klant,

Uw toestel, aangemeld ter reparatie onder onze referentie iRMADRPI13485139 met imei 359872061943832, is inmiddels geïnspecteerd door onze technici en wij hebben geconstateerd dat de benodigde reparatie buiten de dekking van de garantievoorwaarden valt.

Via onderstaande link kunt u ervoor kiezen welk vervolgtraject gestart mag worden en kunt u direct online de betaalmogelijkheid accepteren.

Direct de prijsopgave beantwoorden

Indien u akkoord gaat met de prijsopgave, streven wij ernaar uw toestel binnen 10 werkdagen aan u terug te sturen.

Informatiebijlage voor uw eigen administratie

Wij hebben tevens een informatiebijlage als PDF bestand meegestuurd die voor uw eigen administratie en gebruik bestemd is. Let op: de prijsopgave kan niet beantwoord worden via het PDF bestand, enkel via de bovenstaande link kunt u de prijsopgave beantwoorden.

Status van uw reparatie order

Volg hier uw reparatie online. Hiervoor gebruikt u uw RMA nummer (alleen de cijfers) en het IMEI nummer van het toestel.

Heeft u nog verdere vragen?

Dan kunt u via de onderstaande gegevens contact met ons opnemen:

E-mail: questions.nl@dynafix.com
Telefoonnummer: 0900–3962349 (€0,45 p/m)

Ervan uitgaande u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groeten,

Het Dynafix team.

kosten van reparatie is 360 euro lol. Wat denkt dat volk van dynafix wel niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitek
Wtf ineens waterschade, hebben mij zojuist foto's gestuurd waar de schade goed op te zien is. Nog nooit last van gehad of wat dan ook. Stel oplicthers daar man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ow is Dyna weer bezig met de waterschade optie? Ik heb nog nooit van een bedrijf gehoord waar zo vaak waterschade als diagnose gesteld word :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitek
ja wtf man
http://imgur.com/a/d1Qrq

wat kan ik hier tegen doen? Telefoon repareren 360, terug laten sturen ineens 35 wtf :)))))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• P!m

P!m

Ik zou contact opnemen met LG. Aangeven dat je telefoon ondanks deze 'waterschade' altijd goed werkte, dat het geen problemen veroorzaakte en dat het hiervan losstaande bootloopprobleem moet worden opgelost.

/Ben benieuwd of die van mij gerepareerd gaat worden. Alweer 2 dagen op 'Reparatie ETD - In behandeling'

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier even verder lezen: Ervaringen met Dynafix

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Saitek
P!m schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:36:
Ik zou contact opnemen met LG. Aangeven dat je telefoon ondanks deze 'waterschade' altijd goed werkte, dat het geen problemen veroorzaakte en dat het hiervan losstaande bootloopprobleem moet worden opgelost.

/Ben benieuwd of die van mij gerepareerd gaat worden. Alweer 2 dagen op 'Reparatie ETD - In behandeling'
Thanks. Heen gebeld en was natuurlijk niet de eerste. Ze gaan er voor mij achteraan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolive
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 19-12-2023
Brad Pitt schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 09:47:
[...]

Da's het touch screen digitizer gebeuren.
Oke, dit is de eerste telefoon die ik zie die dit zo erg heeft. Op Reddit zeggen mensen ook dat het voorkomt en normaal is voor LG telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Saitek schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:30:
ja wtf man
http://imgur.com/a/d1Qrq

wat kan ik hier tegen doen? Telefoon repareren 360, terug laten sturen ineens 35 wtf :)))))
los van de gewoonlijke "waterschade scam", als dit jouw telefoon is, is dit inderdaad ook wel wat meer dan alleen een verkleurde vochtindicator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitek
Dan vraag ik mij af hoe al dat water er in is gekomen. Buiten een keer door de regen fietsen is dat ding nooit in aanraking geweest met water of vocht. Zou toch nooit mogen met een toestel als de G4 in 2015/16?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saitek
M a r c o schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 13:55:
[...]

los van de gewoonlijke "waterschade scam", als dit jouw telefoon is, is dit inderdaad ook wel wat meer dan alleen een verkleurde vochtindicator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S

H-S

Hahahha ze zijn gek geworden bij Dynafix. Hoe kunnen ze geld hiervoor vragen als het officieel door LG erkend is?

Ik wacht dus wel mijn prijsopgave van dynafix af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knielen
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:30
Saitek schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 14:02:
Dan vraag ik mij af hoe al dat water er in is gekomen. Buiten een keer door de regen fietsen is dat ding nooit in aanraking geweest met water of vocht. Zou toch nooit mogen met een toestel als de G4 in 2015/16?
Uh... Daar heb je je antwoord toch? De G4 is niet waterdicht/bestendig, dus zelfs een keer door de regen fietsen kan ervoor zorgen dat hij defect raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Saitek schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:26:
Wtf ineens waterschade, hebben mij zojuist foto's gestuurd waar de schade goed op te zien is. Nog nooit last van gehad of wat dan ook. Stel oplicthers daar man
En als de schade goed zichtbaar is betekend dit meteen dat ze bij dynafix oplichters zijn? Dat jij er nooit last van hebt gehad betekend ook dat ze meteen oplichters zijn?

Kom op zeg...
P!m schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 12:36:

Voor jou geld precies hetzelfde, kom op zeg.
Iedereen weet dat als er iets met je telefoon gebeurd waardoor je garantie sowieso vervalt je dus ook geen aanspraak meer kunt maken op je garantie. Zo simpel is het.

En nee, ik heb geen aandelen dynafix noch wetk ik bij dynafix en ben ik soms ook niet te spreken over de afhandeling bij hun, maar dit is zo klaar als een klontje.

[ Voor 46% gewijzigd door MartijnAbel op 28-01-2016 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P!m

P!m

MartijnAbel schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:34:
[...]

Iedereen weet dat als er iets met je telefoon gebeurd waardoor je garantie sowieso vervalt je dus ook geen aanspraak meer kunt maken op je garantie. Zo simpel is het.

En nee, ik heb geen aandelen dynafix noch wetk ik bij dynafix en ben ik soms ook niet te spreken over de afhandeling bij hun, maar dit is zo klaar als een klontje.
Proberen kan altijd. In het geval van een duidelijke door LG erkende productiefout als dit, en de telefoon ook echt dat bootloop probleem vertoont, acht ik het niet eens onmogelijk dat z'n telefoon uiteindelijk gewoon gerepareerd gaat worden na contact met LG. Ligt er misschien wel een beetje aan welke medewerker van LG je spreekt, welke argumenten je gebruikt, hoe je het brengt etc. Nee heb je, ja kan je met een beetje geluk wel krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Ik kan alleen voor mezelf spreken, maar ik had mijn G4 binnen een week terug via Dynafix. Met MM er op, merk overigens niet heel veel verschil met LP...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy2003
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 19:19
Mijn G4 is ook weer terug van Coolbue. Serie 506 en ook gevalletje bootloop. Is uiteindelijk door LG onder garantie hersteld, gelukkig.

Had tijdelijk een LG Magna, maar wat een hok is dat zeg. Miste m'n G4 al snel.

Tesla Model S - www.voltic.nl Eerlijk over elektrisch rijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:36
MartijnAbel schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 21:34:
[...]

En als de schade goed zichtbaar is betekend dit meteen dat ze bij dynafix oplichters zijn? Dat jij er nooit last van hebt gehad betekend ook dat ze meteen oplichters zijn?

Kom op zeg...

Ik snap je punt :P maar als je het Dynafix-topic doorloopt.... daar wordt je niet vrolijk van. Na de reacties daar en mijn eigen ervaringen met ze zou het mij zelfs niet verbazen als je maar moet afwachten of die foto wel van je eigen toestel is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Waah schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 09:02:
[...]

Ik snap je punt :P maar als je het Dynafix-topic doorloopt.... daar wordt je niet vrolijk van. Na de reacties daar en mijn eigen ervaringen met ze zou het mij zelfs niet verbazen als je maar moet afwachten of die foto wel van je eigen toestel is. :+
Volgens mij kun je ook een foto opvragen met de schade en je imeinummer, dan weet je het heel zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P!m

P!m

Status staat inmiddels op 'Reparatie gereed', dus ik ga er vanuit dat die van mij gerepareerd is. Benieuwd of het moederbord vervangen is, of dat enkel het losse contact dat volgens LG de reden van het probleem is, is verholpen.

Dynafix wist met te vertellen dat het externe reparatiecentrum voor LG niet Teleplan is. Weet iemand hier welk reparatiecentrum voor LG de reparaties uitvoert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:54:
Status staat inmiddels op 'Reparatie gereed', dus ik ga er vanuit dat die van mij gerepareerd is. Benieuwd of het moederbord vervangen is, of dat enkel het losse contact dat volgens LG de reden van het probleem is, is verholpen.
Heb heb je geen pdf file gekregen met een rapport wat ze allemaal gedaan hebben? Dat kreeg ik wel toen de reparatie voltooid was! Waar onder andere instond dat het moederbord was vervangen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartinlog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-08 15:50
Mijn G4 (506) heeft gelukkig (nog) geen last van een bootloop, maar ik heb een 2ehands G3 gehad die "gerepareerd" zou zijn en toen de vorige eigenaar de telefoon terug kreeg van de reparatie zat er een extra accu bij.
De G3 werkte met de ene accu perfect en met de andere kreeg ie een bootloop...
De G4 accu lijkt heel erg op de G3 accu (wel een ander typenummer), misschien zit daar het probleem wel in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
bartinlog schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:58:
Mijn G4 (506) heeft gelukkig (nog) geen last van een bootloop, maar ik heb een 2ehands G3 gehad die "gerepareerd" zou zijn en toen de vorige eigenaar de telefoon terug kreeg van de reparatie zat er een extra accu bij.
De G4 accu lijkt heel erg op de G3 accu (wel een ander typenummer), misschien zit daar het probleem wel in?
Ik denk toch wel nu LG zelf bevestigd heeft wat de mogelijke oorzaken zijn voor het bootloop probleem, dat het niet direct aan de accu is te wijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

bartinlog schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:58:
Naar mijn weten heeft G3 een ander soort accu dan G4...

G3 heeft zogenaamde LiPo batterij

[ Voor 3% gewijzigd door mucuracat op 29-01-2016 12:08 ]

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P!m

P!m

Riziko schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 11:51:
[...]

Heb heb je geen pdf file gekregen met een rapport wat ze allemaal gedaan hebben? Dat kreeg ik wel toen de reparatie voltooid was! Waar onder andere instond dat het moederbord was vervangen...
Nee, nog niet. Maar Dynafix heeft mijn gegevens ook niet omdat hij daar via Gsmweb is. Heb zelf na wat vragen via Twitter van Dynafix uiteindelijk wel de code gekregen om de reparatie te volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartinlog
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-08 15:50
mucuracat schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:03:
[...]

Op beide accu's staat Li-ion

[ Voor 26% gewijzigd door bartinlog op 29-01-2016 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
mucuracat schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:03:
[...]

No way. Echt geen LiPo accu's in een telefoon. Dat zijn bommetjes en zijn echt niet veilig genoeg voor toepassing in een telefoon.

Heb mijn G4 net aan LG-bridge gehangen en krijg de updatemelding voor V20d.
Weet iemand of dit meteen de update naar MM omvat, of is deze update nog voor LP?

[ Voor 18% gewijzigd door Junkyxl op 29-01-2016 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Junkyxl schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 12:59:
[...]

No way. Echt geen LiPo accu's in een telefoon. Dat zijn bommetjes en zijn echt niet veilig genoeg voor toepassing in een telefoon.

Weet iemand of dit meteen de update naar MM omvat, of is deze update nog voor LP?
Dat is de laatste versie van MM afaik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Iemand hier ook ervaring met V20d om te delen?
Zijn hier de bekende problemen met de eerste update naar MM verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

[...]

http://forums.androidcent...-charging-rate-lg-g3.html
http://androidforums.com/...tery-first-charge.883529/

Reden dat ik gezocht had was: Er is een app genaamd Ampere https://play.google.com/s...om.gombosdev.ampere&hl=nl

Eerst versies van deze app gaven verkeerde info bij LG G3 (bij een collega van mij). Toen opgezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond7
Junkyxl schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 13:54:
Iemand hier ook ervaring met V20d om te delen?
Zijn hier de bekende problemen met de eerste update naar MM verholpen?
Ik heb 1.5 dag geleden 20D geinstalleerd. Ik kan je zeggen dat dit de beste MM build is tot nu toe _/-\o_ . Batterij gaat werkelijk veel langer mee dan V20C. Ik kreeg eerst ook zo een T-mobile splash screen, die is na de update ineens magisch verdwenen haha. Qua snelheid en soepelheid(smoothness) vind ik V20D toch wel de beste van de MM reeks. Ik zou zeggen, gewoon doen! ;)

lijkt net alsof LG toch maar besloten heeft om die zuinige cores wat vaker in te zetten ipv de high performance cores xD.

[ Voor 9% gewijzigd door Raymond7 op 29-01-2016 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier met KPN nog geen MM update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond7
Als het te lang duurt voordat de providers de update goedkeuren kan je ook de kdz flashen als "upgrade" via LG UP. Dit is hetzelfde als wanneer je update via lg bridge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
[...]

Vodafonetoestel?

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij T-Mobile en via LG Bridge is update v20D nog helemaal niet beschikbaar. Ik zit nog op versie 20A en zowel via OTA als LG Bridge zeggen allebei dat mijn toestel up to date is. Nu maar via LG UP updaten dan naar de nieuwste voor de LG h815. https://techjeep.com/2016...oid-6-0-marshmallow-v20d/

Update verloopt goed. Optimaliseren van apps nu. Update nu voltooid. Raar dat je dit handmatig moet doen dat updaten om mee te kunnen profiteren van betere batterijduur en dergelijke. Veel gebruikers die hier helemaal geen weet van hebben en blijven hangen op oude releases.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2016 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Wanneer krijg je nou eingelijk last van die T-Mobile meuk; alleen als je een T-Mobile SIM hebt en/of de telefoon via T-Mobile verkregen hebt?

Via LG Bridge heb ik een paar weken terug V20A kunnen installeren maar V20D is nog niet beschikbaar (Tele 2). Ik wil best via LG Up V20D installeren, maar heb geen zin per ongeluk met T-Mobile branding opgescheept te zitten.

Het lijkt mij sterk dat deze in de generieke update zit, maar ik vraag het toch voor de zekerheid :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raymond7
Notna schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 10:09:
Wanneer krijg je nou eingelijk last van die T-Mobile meuk; alleen als je een T-Mobile SIM hebt en/of de telefoon via T-Mobile verkregen hebt?

Via LG Bridge heb ik een paar weken terug V20A kunnen installeren maar V20D is nog niet beschikbaar (Tele 2). Ik wil best via LG Up V20D installeren, maar heb geen zin per ongeluk met T-Mobile branding opgescheept te zitten.

Het lijkt mij sterk dat deze in de generieke update zit, maar ik vraag het toch voor de zekerheid :)
T mobile meuk komt van een t mobile simkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Mooi, V20D staat er ook weer op. Kwestie van 15 minuten totaal. Lekker simpel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Het wil ook nog wel eens helpen om zonder simkaart de update te doen.
Dan zou die ook geen provider afhankelijk spul moeten installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond7
MartijnAbel schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 13:39:
Het wil ook nog wel eens helpen om zonder simkaart de update te doen.
Dan zou die ook geen provider afhankelijk spul moeten installeren.
Ik heb de update van 20C naar 20D met de t mobile simkaart erin gedaan, en de t mobile splash screen is juist verdwenen in 20D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
Raymond7 schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 14:01:
[...]

Ik heb de update van 20C naar 20D met de t mobile simkaart erin gedaan, en de t mobile splash screen is juist verdwenen in 20D :D
Dat is alleen maar mooi. Ik doelde er op dat dat er voor kan zorgen dat je zonder simkaart die meuk niet krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junkyxl
Maar de customization app staat er dan wel nog op?
Of is deze na de update naar V20d ook weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond7
Junkyxl schreef op zaterdag 30 januari 2016 @ 17:54:
Maar de customization app staat er dan wel nog op?
Of is deze na de update naar V20d ook weg.
De customization app is gebleven bij mij. Maarja ben al blij dat ik mn oude splash screen terug heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:27

knakworst

Get more sats!

Hier ook met V20d splash screen kwijt geraakt. Vond eigenlijk vooral het deuntje erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat

mucuracat

YES

Gisteren avond begon telefoon hoge pieptoon te geven.. Kon alleen stoppen door batterij te verwijderen.
Nu opstarten niet meer mogelijk. Soms gaat het aan.. zie ik LG staan en na 2 tellen weer uit.

Is dit de beroemde bootloop? of heeft mijne een andere 'ziekte' opgelopen :(

Nu weer terug op mijn G2 (bewaar altijd wel een oud toestel voor backup) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Vaag dat bijna iedereen wel een mm update heeft via bridge als is het nog niet overal de 20d. Zelf krijg ik nog steeds melding dat mijn toestel up-to-date is met lp erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MetalManic schreef op zondag 31 januari 2016 @ 11:28:
Vaag dat bijna iedereen wel een mm update heeft via bridge als is het nog niet overal de 20d. Zelf krijg ik nog steeds melding dat mijn toestel up-to-date is met lp erop.
Dat is 'ie ook ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Naar jouw mening is LP beter dan MM en jou kennende zal je daar wel gelijk in hebben. Maar zo lang LG of Vodafone of wie dan ook verantwoordelijk is voor het aanbieden van de update voor mijn H815 vertikt om dat te doen kan ik dat zelf niet beoordelen. Mn laatste (minor) update is van 1/9/2015. Belachelijk dat een high-end toestel zo lang zonder update moet doen. 8)7

Pagina: 1 ... 28 ... 40 Laatste

Let op:
Accessoires mogen besproken worden in [LG G4] Accessoires Topic