Ja, had daar al gekeken (link had ik al eerder in t topic hier gezien), maar een representatief overzicht zie ik niet (of iemand die het representatief weet te vertellen). Ik zal het nog eens doorspitten voor mogelijke links met gebruik en falen van de telefoon.
Als de telefoon niet (merkbaar) trager is of er geen dingen gestopt zijn met functioneren, waarom zou ik dan rebooten? Enige reden van de reboot net was dat ik geen filmpjes meer kon afspelen ineens bij het openen van een zelf geschoten filmpje via whatsapp (van een iPhone 6 gebruiker).[...]
Respect! Mega lange uptime!
Alles waar je een uptime timer bij hebt krijg ik het gevoel uitgedaagd te worden om die teller zo hoog mogelijk te krijgen. De reboot daarvoor was vanwege updates. De timer in mijn taskmanager van mn pc in den beginne van mijn studententijd was ook echt een sport die op te laten lopen.. een keer anderhalve maand lang de 'Windows moet herstarten om updates door te voeren' wezen stellen (voor een up to date Windows had ik een Laptop om te werken).

Curse your sudden but inevitable betrayal!