Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romaap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-04-2024
MetalManic schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:49:
Mijn scherm reageert dé laatste 2 dagen slecht. Als ik wil scrollen dan doet ie dat niet en klikt ie wat aan. Bv in nu.nl. opent hij het artikel ipv te scrollen in de lijst. Komt dit iemand bekend voor?
Dit had ik vorige week ook, toen het zo warm was. De bovenste helft van het scherm was heel warm geworden en daar deden de touches het ook amper. De onderste helft van het scherm was nog redelijk koel, daar deden de touches het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ins0mniA
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20-02-2024

Ins0mniA

Uber Pwnerer

Sure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-07 19:03
Brad Pitt schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 09:51:
[...]

Dit heb ik buiten in de zon bijzonder vaak ja. Moet je "harder" drukken om te kunnen scrollen omdat ie anders denkt dat je je vinger hebt opgetild. Onwijs irritant. Dacht eerst dat het lag aan het fabrieks-bescherm folietje :P
Harder drukken helpt inderdaad iets. Maar wat slecht zeg. Zoiets heb ik nog nooit meegemaakt met een smartphone. Valt dit wel softwarematig op te lossen? Of moeten we en masse de toestellen retour sturen?

Snoep verstandig, verslind een Apple!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 12-09 23:33
MetalManic schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:40:
[...]
Of moeten we en masse de toestellen retour sturen?
Denk niet dat dat nú veel zin zal hebben aangezien je waarschijnlijk weer een zelfde-batch toestel terug zal krijgen.
Pas als er iets is aangepast (ik denk dat het hardwarematig is aangezien het alleen gebeurd als het (toestel) warm is) zal dat mijns inziens een oplossing kunnen zijn. Nu probeer ik zo min mogelijk het toestel in de zon te gebruiken om dit te voorkomen. Niet echt een oplossing natuurlijk maar ja, irritatiegrens is al laag dus sja ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Romaap
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21-04-2024
Brad Pitt schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:43:
[...]

Denk niet dat dat nú veel zin zal hebben aangezien je waarschijnlijk weer een zelfde-batch toestel terug zal krijgen.
Pas als er iets is aangepast (ik denk dat het hardwarematig is aangezien het alleen gebeurd als het (toestel) warm is) zal dat mijns inziens een oplossing kunnen zijn. Nu probeer ik zo min mogelijk het toestel in de zon te gebruiken om dit te voorkomen. Niet echt een oplossing natuurlijk maar ja, irritatiegrens is al laag dus sja ;)
Op mijn vorige telefoon had ik in CM een optie om de gevoeligheid van het scherm te veranderen, zou dat het misschien kunnen oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Romaap schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 11:49:
Op mijn vorige telefoon had ik in CM een optie om de gevoeligheid van het scherm te veranderen, zou dat het misschien kunnen oplossen?
Nú nog niet hè ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-04 16:18
Ik was van plan om over te stappen van een OPO naar een G4. Maar als deze net als de OPO ook warmte+scherm=probleem geeft... Pfoeh! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:48
Gelukkig zelf nog geen last van.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-09 16:37
Amaze86 schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 14:38:
Gelukkig zelf nog geen last van.
Ik heb ook nergens last van. Gebruik de G4 gewoon in de zon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

PsycoHero schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 12:46:
Ik was van plan om over te stappen van een OPO naar een G4. Maar als deze net als de OPO ook warmte+scherm=probleem geeft... Pfoeh! :?
Hier ook geen problemen. Gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
Ik heb ook dezelfde problemen met de G4 en de touchscreen issues. Is een toestel van de releasedag...
Het vreemde was ook dat als ik schaduw creerde boven mijn scherm, de responsivenes in 1 keer wel weer goed was. Net of kan het scherm niet over dat felle licht, of de warmte van de zon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevil
  • Registratie: Mei 2015
  • Niet online
Heb nu inmiddels LG G4 in gebruik :)
Maar ook dat ik voor het eerst een smartphone heb. 8)7

In de aanloop had ik mij goed voorbereid, diverse linkjes naar bepaalde apps bewaard en info over privacy doorgespitst. Met name privacy is belangrijk voor mij. Voor wie niet? ;)

Het liefst had ik geen Whatsapp gehad. Maar als vrijwel iedereen in je vriendenkring dit gebruikt en niet TextSecure (aangeprezen door Bits of Freedom), kun je helaas ook niks anders. :N

Maar gelukkig kun je sinds kort de blauwe vinkjes in Whatsapp uitschakelen via Instellingen - Account - Privacy en daar Leesbewijzen uitschakelen.

Daarbij ga ik van uit dat als ik dit niet wil, ik dit ook niet bij anderen kan zien. Dat is logisch. Toch kan ik tot mijn stomme verbazing zien wanneer een ander (veel later) mijn bericht heeft gelezen (en dus daarmee ook omgekeerd)! Mijn Whatsapp-versie is 2.12.124.

Doe ik iets verkeerd? Heb ik de "afmeld-procedure" niet afgerond, zeg maar. Ligt het aan LG G4? Waar moet ik het eigenlijk zoeken? Ik lees daar opmerkelijk niks over op het internet! Dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Nevil schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 08:49:
Toch kan ik tot mijn stomme verbazing zien wanneer een ander (veel later) mijn bericht heeft gelezen (en dus daarmee ook omgekeerd)! Mijn Whatsapp-versie is 2.12.124.
Hoe dan? Dubbele grijze vinkjes? Dubbele grijze vinkjes betekent alleen aangekomen op het toestel van de ander. Dubbele blauwe vinkjes is gelezen. Dat heb je nu uit gezet (kan niet bij groepsgesprekken) dus blauw zullen ze niet meer worden, als het goed is. Dat je dubbele grijze vinkjes ziet is normaal. Of bedoel je wat anders?

Als het allemaal té erg stoort kan je ook Whatsapp+ er op zetten, kan je meer dingen uit zetten. Hoe meer je hier echter uit zette hoe trager (bij mij dan) de berichten binnen kwamen plus kwamen er ook soms berichten die je had verwijderd nogmaals binnen. Om die redenen toch maar weer terug gegaan naar de originele versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevil
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 09:44:
[...]

Hoe dan? Dubbele grijze vinkjes? Dubbele grijze vinkjes betekent alleen aangekomen op het toestel van de ander. Dubbele blauwe vinkjes is gelezen. Dat heb je nu uit gezet (kan niet bij groepsgesprekken) dus blauw zullen ze niet meer worden, als het goed is. Dat je dubbele grijze vinkjes ziet is normaal. Of bedoel je wat anders?
Het kwartje is nu gevallen. :$

Thanks, Brad! d:)b

Ik keek steeds naar het aantal vinkjes dat ik zag. En zag ik twee vinkjes, dan was het gelezen (dacht ik).

Ik had het wel steeds over blauwe vinkjes (omdat iedereen het zo noemde), maar omdat ik de privacy-instelling direct had ingesteld voor ik het in gebruik nam, heb ik die blauwe kleur eigenlijk nooit in het echt gezien. Ik dacht zelfs even dat de getoonde vinkjes blauwgrijs was (niet dus).

Dat ik bij iemand pas later 2 ipv 1 (grijze) vinkjes zag, nam ik (ten onrechte) aan dat het gelezen was. Nu begrijp ik dat het toen pas op zijn mobiel is gearriveerd.

Ik had het zelfs even over gehad met mijn collega. Zij had heeft al jaren Whatsapp. Dat zij dit ook niet doorzag, zette mij even op het verkeerde been.

Nu ben ik weer helemaal bij (en zal haar ook bijpraten ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H-S
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:36

H-S

Voor de mensen die het nog niet wisten: 2x tikken op je notificatie balk, locked je mobiel.

Kom er net pas achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-09 17:13
Bij sommige reviews zie ik dat je er twee batterijen bij krijgt, hebben jullie deze ook gehad ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevil
  • Niet online
H-S schreef op zondag 14 juni 2015 @ 01:19:
Voor de mensen die het nog niet wisten: 2x tikken op je notificatie balk, locked je mobiel.

Kom er net pas achter
Zie bladzijde 36 van de handleiding:

Zet het scherm aan

Met de functie Zet het scherm aan kunt u het scherm eenvoudig in- of uitschakelen
door erop te dubbeltikken.

Het scherm inschakelen
  1. Tik tweemaal op het midden van het vergrendelingsscherm om het scherm in te
    schakelen.
  2. Ontgrendel het scherm of open een van de beschikbare sneltoetsen of widgets.
Het scherm uitschakelen
  1. 1 Tik tweemaal op een leeg gedeelte van het Homescreen of de statusbalk.
  2. Het scherm wordt uitgeschakeld.
OPMERKING
• Tik op het midden van het scherm. Als u op het onderste of bovenste
gedeelte tikt, kan de herkenning afnemen.

Meer weten over Lollipop 5.0? Zie Quick start guide (Engels) of Snelstartgids (Nederlands) op Google Play

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nevil
  • Niet online
dave1972 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 08:54:
Bij sommige reviews zie ik dat je er twee batterijen bij krijgt, hebben jullie deze ook gehad ?
Dat is voor de amerikaanse markt. Voor Nederland bestond die actie (was geldig t/m 29 mei 2015) alleen uit een microSD kaart van 64 GB bij een preorder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Nevil schreef op zondag 14 juni 2015 @ 09:10:
[...]

Dat is voor de amerikaanse markt. Voor Nederland bestond die actie (was geldig t/m 29 mei 2015) alleen uit een microSD kaart van 64 GB bij een preorder.
Ok bedankt, heb zelf nu een S6 maar denk dat ik deze ga omruilen naar de G4 :) ik zag trouwens een filmpje met een speedtest tussen de S6 en G4 ... hieruit bleek dat de G4 dus wel netjes al z'n apps in RAM houdt, en daardoor dus uiteindelijk een seconde of 15 sneller was dan de S6 met het uitvoeren van de taken.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dave1972 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 09:20:
ik zag trouwens een filmpje met een speedtest tussen de S6 en G4 ... hieruit bleek dat de G4 dus wel netjes al z'n apps in RAM houd
Dat was een bekende issue en is/wordt inderdaad gefixt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EiSpeed
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-07-2021
dave1972 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 09:20:
[...]

Ok bedankt, heb zelf nu een S6 maar denk dat ik deze ga omruilen naar de G4 :) ik zag trouwens een filmpje met een speedtest tussen de S6 en G4 ... hieruit bleek dat de G4 dus wel netjes al z'n apps in RAM houdt, en daardoor dus uiteindelijk een seconde of 15 sneller was dan de S6 met het uitvoeren van de taken.
Dat is een bug in Android 5.0.2 dus dat wordt straks opgelost. Ik twijfel zelf nog tussen G4 en s6 edge. Zelf ben ik altijd anti samsung geweest maar dit toestel met mooie specificaties...

G4 heeft dan wel weer een groter scherm, heb nu de g2. Daarnaast zal de G4 cyanogenmodvkrijgen terwijl dit niet zeker is bij s6. Maar aan de andere kant heb je een custom rom nodig als alles snel is op de stock rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
EiSpeed schreef op zondag 14 juni 2015 @ 09:38:
[...]
Maar aan de andere kant heb je een custom rom nodig als alles snel is op de stock rom.
Om van die vreselijk cyaan-hel af te komen wel. Of wachten op een mod, kan natuurlijk ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
EiSpeed schreef op zondag 14 juni 2015 @ 09:38:
[...]

Dat is een bug in Android 5.0.2 dus dat wordt straks opgelost. Ik twijfel zelf nog tussen G4 en s6 edge. Zelf ben ik altijd anti samsung geweest maar dit toestel met mooie specificaties...

G4 heeft dan wel weer een groter scherm, heb nu de g2. Daarnaast zal de G4 cyanogenmodvkrijgen terwijl dit niet zeker is bij s6. Maar aan de andere kant heb je een custom rom nodig als alles snel is op de stock rom.
Het grotere scherm is dus 1 van de redenen dat ik de G4 wil, de iets mindere specs maakt voor mij dan weer niet uit. Daar staat dan weer tegenover dat je de batterij kan vervangen, de camera net f een tikkie beter is en je een extra sd card kan plaatsen :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steeffoon
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:07

Steeffoon

Smartphone-nerd

Ik kom van de S6 en heb daar erg veel problemen mee gehad. Ik heb vier exemplaren versleten. Homebutton zat los, scherm was bij drie toestellen voorzien van een flinke roze gloed, bereik is met dezelfde provider op dezelfde plaats duidelijk minder dan HTC One M8 en accu vond ik niet echt nice.
Ben blij dat ik voor de LG G4 ben gegaan, ben daar veel beter over te spreken dan de S6.

Android-nieuws, Android-apps en smartphone-advies/reviews: DroidApp.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Hoeveel gig kan je er maximaal bij prikken bij de G4 ?

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dave1972 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 11:32:
Gewoon het grootste kaartje dat je kan vinden. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
dave1972 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 11:32:
Micro-SD card slot: up to 200GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MetalManic schreef op zondag 14 juni 2015 @ 12:29:
Micro-SD card slot: up to 200GB
Omdat er geen grotere kaartjes waren/zijn. >=256 gaat ook prima werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Brad Pitt schreef op zondag 14 juni 2015 @ 12:31:
[...]

Omdat er geen grotere kaartjes waren/zijn. >=256 gaat ook prima werken :)
Ik geloof dat ie theoretisch 2 TB kan hebben toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MetalManic schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:03:
Ik geloof dat ie theoretisch 2 TB kan hebben toch?
Zou kunnen, kan mooi in de G9 tegen die tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Waar baseer je dat op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
"The Secure Digital eXtended Capacity (SDXC) format, announced in January 2009 and defined in version 3.01 of the SD specification, supports cards up to 2 TB (2048 GB), compared to a limit of 32 GB for SDHC cards in the SD 2.0 specification. SDXC adopts Microsoft's exFAT file system as a mandatory feature."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Als het een beetje mee zit vanmiddag ook de G4 :D :p

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dave1972 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:10:
Doosje open, LG dev site, unlock, root, debloat, adblock, KNALLEN! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Brad Pitt schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:11:
[...]

Hahaha ja dat zijn idd de stappen die gaan volgen _/-\o_ :P :9
Btw er zijn nog geen custom roms zag ik...komt dat omdat hij nog vrij nieuw is ? Of omdat de klad d'r een beetje in zit ?

Edit:Vraagje over die led notificatie, als het wit blinkt is ie dan ook echt wit ? of net zoals bij de S6 paarsig wit ?

[ Voor 32% gewijzigd door PaT op 15-06-2015 10:10 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Wil je de wijzig knop gebruiken als je als laatste gereageerd heb?

[ Voor 71% gewijzigd door PaT op 15-06-2015 10:09 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

dave1972 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:10:
En bevalt hij t.o.v. de Galaxy S6?
Ik heb nu ook de S6 maar heb nogal een 'meh' gevoel zeg maar...

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Garrett schreef op zondag 14 juni 2015 @ 17:05:
[...]

En bevalt hij t.o.v. de Galaxy S6?
Ik heb nu ook de S6 maar heb nogal een 'meh' gevoel zeg maar...
Hahaha ik heb m nog niet....dus moet nog f geduld hebben, ik had dus het zelfde gevoel :P :9

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Ik heb een foutje ontdekt . vraag me nu af of het een bug is of ik iets over het hoofd zie.
Als je een contact aanklikt en dan onder vebindingen kijkt .... Komt er plotseling 50 keer te staan whatsapp bellen of sms maken te staan ..... Iemand dit ook al gezien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
jodel99999 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 00:35:
Ik heb een foutje ontdekt . vraag me nu af of het een bug is of ik iets over het hoofd zie.
Als je een contact aanklikt en dan onder vebindingen kijkt .... Komt er plotseling 50 keer te staan whatsapp bellen of sms maken te staan ..... Iemand dit ook al gezien ?
Zie het hele "verbindingen" niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Brad Pitt schreef op maandag 15 juni 2015 @ 08:43:
[...]

Zie het hele "verbindingen" niet :)
Ik zie het kopje verbindingen wel maar zie geen rare dingen of duplicaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MetalManic schreef op maandag 15 juni 2015 @ 09:15:
Ik zie het kopje verbindingen wel maar zie geen rare dingen of duplicaten.
Okay, vaag. Zal wel iets hebben verwijderd dan of zo (heb sowieso maar 3 tabs boven ipv de standaard 5, misschien dat het daar iets mee te maken heeft).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jodel99999 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 00:35:
Geen last. Staat maar 1 keer Whatsapp en 1 keer een bericht sturen. Enige wat ik niet kan vinden wat de LG G2 wel had is dat het scherm automatisch aan blijft staan wanneer hij je ogen detecteert. Smart screen dus.
Wordt er namelijk een beetje lijp van dat je iedere keer even je scherm moet aanraken als je iets leest en uit wilt slaan. Smart screen hebben ze hoop ik niet verwijderd die knuppels van LG.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2015 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Het zit er niet meer op. Installeer anders kin screen als vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-10-2024
Ik krijg bij locatie "mijn plaatsen" niet geactiveerd, iemand een idee hoe dit kan?

En ik las op androidauthority het volgende:

http://www.androidauthori...ouchscreen-issues-616662/

Gelukkig geen last van! 😄

[ Voor 48% gewijzigd door Riziko op 15-06-2015 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Riziko schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:18:
Ik krijg bij locatie "mijn plaatsen" niet geactiveerd, iemand een idee hoe dit kan?

En ik las op androidauthority het volgende:

http://www.androidauthori...ouchscreen-issues-616662/

Gelukkig geen last van! 😄
277634#*#
Device Test, SAAT, Service Menu-Manual Test en dan pas Touch Draw Test-Manual.
Edit:

Hun gebruiken een hele andere test. Op de video's gebruiken ze Google Play: Multitouch Test

Hiermee totaal geen last. Multitouch werkt feilloos. Zullen wel weer die inteelt versies zijn die last hebben. Zoals de VS986 dus. Hier hebben we de H815. Waarom ze dan het service menu opgeven snap ik niet. Dat gebruiken ze niet om te testen.

Inderdaad inteelt/Verizon die VS986 modellen.
http://www.talkandroid.co...-with-model-number-vs986/
Storm in een glas water.

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 15-06-2015 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jodel99999
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Even een voorbeeld van de fout in de contacten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Annnnnnnnd i got it:)

En idd het witte ledje is ook echt wit :)

[ Voor 51% gewijzigd door dave1972 op 15-06-2015 18:41 ]

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Brad Pitt schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:11:
[...]

Waar vind ik al die files die worden gevraagd op de Dev page van LG ? |:(

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een shockerend aantal G4's wordt er in V&A aangeboden zeg. Je zou je bijna voor je hoofd slaan als je dit toestel net nieuw hebt gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sheik
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 21-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:30:
Wat een shockerend aantal G4's wordt er in V&A aangeboden zeg. Je zou je bijna voor je hoofd slaan als je dit toestel net nieuw hebt gekocht!
Komt dat door abonnementslokkertjes dat men op deze manier geld kan vangen? LG G4 Kampt met touchscreen problemen las ik op meerdere Android sites. De S6 met ram issues...gaat lekker tegenwoordig met electronica. Waarom kunnen we niet eens een telefoon op de markt zien waar echt HELEMAAL niets mis mee is, Geen foute batches, geen gekke storingen. Sommige storingen zijn echt te gek voor woorden, daar denk je gewoon nooit aan en toch zitten ze erin. Bizar eigenlijk.,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sheik schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:40:
[...]

Komt dat door abonnementslokkertjes dat men op deze manier geld kan vangen? LG G4 Kampt met touchscreen problemen las ik op meerdere Android sites. De S6 met ram issues...gaat lekker tegenwoordig met electronica. Waarom kunnen we niet eens een telefoon op de markt zien waar echt HELEMAAL niets mis mee is, Geen foute batches, geen gekke storingen. Sommige storingen zijn echt te gek voor woorden, daar denk je gewoon nooit aan en toch zitten ze erin. Bizar eigenlijk.,
Ik lees dat T Mobile een interessante aanbieding heeft/had dus....ja :) De rek is er sinds vorig jaar ook uit denk ik. De verschillen tussen smartphones zijn niet meer zo groot.

Dergelijke issues vind ik echt schandalig. Zolang er maar een sale is gemaakt. Daarna is het een probleem van de consument...met jouw premium product van €650....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:30:
Heb hem net nieuw gekocht en er €450 voor betaald. Geen moment spijt van gehad nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
Maar iemand miss antwoord op mijn eerder gestelde vraag:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Riziko schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:18:
Dan moet je je Wifi even uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
Brad Pitt schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:27:
[...]

Dan moet je je Wifi even uit zetten.
Yes!! Thanks man _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sheik schreef op maandag 15 juni 2015 @ 21:40:
[...]

Nogmaals, de LG G4 heeft geen touchscreen problemen. Deze problemen zoals met Wi-Fi en touchscreen gelden alleen voor de Verizon versies zoals de VS986 en F500S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 07:25:
Nogmaals, de LG G4 heeft geen touchscreen problemen. Deze problemen zoals met Wi-Fi en touchscreen gelden alleen voor de Verizon versies zoals de VS986 en F500S.
Okay, dacht dat ik een H815 had maar het is blijkbaar een ander model :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:11
Brad Pitt schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:12:
[...]

Okay, dacht dat ik een H815 had maar het is blijkbaar een ander model :)
Vermoed software issue, zal wel loslopen met een update.
Hier ook af en toe dat ik scrol en het scherm het als een touch ziet waardoor die weer wat opent wat ik niet wil. Dacht eerst dat het aan mij lag, maar het begint nu op te vallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Razer schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:27:
[...]

Vermoed software issue, zal wel loslopen met een update.
Hier ook af en toe dat ik scrol en het scherm het als een touch ziet waardoor die weer wat opent wat ik niet wil. Dacht eerst dat het aan mij lag, maar het begint nu op te vallen :P
same here. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnAbel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10-09 06:55
[...]

Ik kan je verzekeren dat de LG G4 zeker wel touchscreen issues heeft.
Inmiddels meerdere in mijn handen gehad die exact hetzelfde probleem vertonen als mijn G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnAbel schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:38:
[...]

Ik kan je verzekeren dat de LG G4 zeker wel touchscreen issues heeft.
Inmiddels meerdere in mijn handen gehad die exact hetzelfde probleem vertonen als mijn G4.
Oké. Hier geen last. Ook niet met scrollen. Via T-Mobile de LG-H815 versie.
Zal wel een slechte batch geweest zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:40:
Zal wel een slechte batch geweest zijn dan?
Denk dat ze allemaal hetzelfde zijn. De één scrollt anders, drukt harder, weet ik het. Net als met de felle zonlicht issue. Weet zeker dat álle huidige G4's dan op zo'n vreemde-contast-stand springen, als je net toevallig de goede hoek, hoeveelheid licht, weet ik het wat hebt.

Net als toen met de G3 sharpening. Ieder toestel had (heeft) het. Niet iedereen zag het. Maar indien er geen last van wordt ondervonden: mooi toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:02:
[...]

Denk dat ze allemaal hetzelfde zijn. De één scrollt anders, drukt harder, weet ik het. Net als met de felle zonlicht issue. Weet zeker dat álle huidige G4's dan op zo'n vreemde-contast-stand springen, als je net toevallig de goede hoek, hoeveelheid licht, weet ik het wat hebt.

Net als toen met de G3 sharpening. Ieder toestel had (heeft) het. Niet iedereen zag het. Maar indien er geen last van wordt ondervonden: mooi toch :)
Nu test ik weer via 277634#*# en dan device Test, Saat, Service Menu-Manual Test en dan Touch Draw Test. Inderdaad met de rode puntjes een S naar beneden tappen heb je soms wat missers. Dit zal het probleem dan zijn.Iedere keer wel missers eigenlijk met opnieuw beginnen. Ook achter elkaar knock-out gebruiken met scherm aan en uit krijgt hij na drie keer ook een misser. Maar dit had de LG G2 ook.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-06-2015 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:07:
Nu test ik weer via 277634#*# en dan device Test, Saat, Service Menu-Manual Test en dan Touch Draw Test. Inderdaad met de rode puntjes een S naar beneden tappen heb je soms wat missers. Dit zal het probleem dan zijn.Iedere keer wel missers eigenlijk met opnieuw beginnen.
Daarom ;)

Hoop dat het met een software-update aan te passen is. Zo niet wordt het toch een retour (baal dan van screen protector en unlocked bootloader al zullen ze daar wellicht niet zo moeilijk over doen (hardware issue)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
Brad Pitt schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:09:
[...]

Daarom ;)

Hoop dat het met een software-update aan te passen is. Zo niet wordt het toch een retour (baal dan van screen protector en unlocked bootloader al zullen ze daar wellicht niet zo moeilijk over doen (hardware issue)).
Dat zal waarschijnlijk nog weinig effect hebben aangezien volgens mij alle G4's momenteel hetzelfde issue hebben :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Razer schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:52:
[...]
Dat zal waarschijnlijk nog weinig effect hebben aangezien volgens mij alle G4's momenteel hetzelfde issue hebben :(
Snap ik! Bedoelde ook niet nú :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theunevers
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 12:13
[...]

Ik heb de internationale H815 en heb wel degelijk problemen met het touchscreen. Dubbel tikken om te unlocken werkt bijvoorbeeld niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Brad Pitt schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:11:
[...]

Snap ik! Bedoelde ook niet nú :P
Bij mij zijn alle klachten verholpen sinds de update... Echt zo goed dat LG!

[ Voor 4% gewijzigd door MetalManic op 16-06-2015 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
MetalManic schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 12:46:
Bij mij zijn alle klachten verholpen sinds de update... Echt zo goed dat LG!
Hier vindt ie helemaal niets qua update :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
Brad Pitt schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:00:
[...]

Hier vindt ie helemaal niets qua update :)
Het was ook wat sarcastisch bedoeld... Ik baal nogal erg van al die kleine mankementen en het uitblijven van een oplossing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
MetalManic schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:05:
[...]

Het was ook wat sarcastisch bedoeld... Ik baal nogal erg van al die kleine mankementen en het uitblijven van een oplossing...
Geduld geduld, toestel is officieel 3 weken op de markt ;)
Had niet in eerste 3 weken na release al update verwacht. Zal wel ergens in juli komen...Eerste update bij de G3 duurde ook week of 6 - 7 na release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op XDA beweren ze ook dat als je Dual-view uitschakelt hij een veel betere response krijgt. Dual view is toch zwaar irritand om in zo een klein schermpje te lezen of Youtube filmpjes te kijken.
http://forum.xda-develope...eep-sleep-t3124490/page18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Razer schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 13:18:
Geduld geduld, toestel is officieel 3 weken op de markt ;)
Onze 10A-versie is al oud hoor :) In Amerika is die reeds opgevolgd door andere letters, wacht dan ook met smart op een KDZ of flashable zip versie daarvan. Zal een dezer dagen wel uitkomen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Brad Pitt schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 14:47:
[...]

Onze 10A-versie is al oud hoor :) In Amerika is die reeds opgevolgd door andere letters, wacht dan ook met smart op een KDZ of flashable zip versie daarvan. Zal een dezer dagen wel uitkomen :P
Dan hoop ik dat dé kleine hikups dan wel verdwenen zijn. Soms toch nog wel eens last van vertragingen. Verder vind ik het echt een super toestel. Ben blij dat ik dr overstap gemaakt heb van dé S6 naar de G4. Wat ik ook wel jammer vind, en dat vind ik een voordeel van de S6 is dat ie niet automatisch herkent welke taal je typt. Nu moet je dus continue switchen.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franco10
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-09 09:24
Hoe is de ervaring met het gebruik van bluetooth om muziek te luisteren of een koptelefoon? Uit de tests blijkt dat er meer power komt uit de jack aansluting van de G4 ten opzichte van bijvoorbeeld een S6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalManic
dave1972 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:28:
[...]

Dan hoop ik dat dé kleine hikups dan wel verdwenen zijn. Soms toch nog wel eens last van vertragingen. Verder vind ik het echt een super toestel. Ben blij dat ik dr overstap gemaakt heb van dé S6 naar de G4. Wat ik ook wel jammer vind, en dat vind ik een voordeel van de S6 is dat ie niet automatisch herkent welke taal je typt. Nu moet je dus continue switchen.
Je kunt toch meerdere talen instellen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
MetalManic schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:06:
[...]

Je kunt toch meerdere talen instellen?!
Dat klopt maar dan nog moet je switchen van Engels naar NL en visa versa.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Franco10 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 15:31:
Hoe is de ervaring met het gebruik van bluetooth om muziek te luisteren of een koptelefoon? Uit de tests blijkt dat er meer power komt uit de jack aansluting van de G4 ten opzichte van bijvoorbeeld een S6.
Ik gebruik altijd bluetooth van de LG G4 om muziek te streamen naar mijn autoradio MP3 speler. Geen klachten. Kwaliteit is super. Ik rip hardcore remixes van Youtube op 320 Kbps en stream ze dan via Bluetooth. Op deze manier gebruik ik ook handsfree bellen in de auto met mijn autoradio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brad Pitt schreef op maandag 15 juni 2015 @ 22:59:
[...]

Heb hem net nieuw gekocht en er €450 voor betaald. Geen moment spijt van gehad nog :)
Kan ik mij voorstellen! 'Helaas' still going strong met m'n G2 ;) Vorige week had ik m'n voorganger, Galaxy S2, weer eens in m'n hand. Apart hoe snel je aan nieuwe standaarden went want wat een prutding is dat nu. Is 'maar' een kleine 1.5jr geleden dat ik hem nog in gebruik had.

Wel grappig dat er enkel leather modellen in v&a staan. Blijkbaar geen andere keuze bij het verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:30:
[...]

Kan ik mij voorstellen! 'Helaas' still going strong met m'n G2 ;) Vorige week had ik m'n voorganger, Galaxy S2, weer eens in m'n hand. Apart hoe snel je aan nieuwe standaarden went want wat een prutding is dat nu. Is 'maar' een kleine 1.5jr geleden dat ik hem nog in gebruik had.

Wel grappig dat er enkel leather modellen in v&a staan. Blijkbaar geen andere keuze bij het verlengen?
Bij de lederen versie krijg je ook een normale cover erbij...althans dat zat wel bij die van mij :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah....dan is dat het extraatje want de G4 met gewone cover is een stuk goedkoper dan de leather.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:30

knakworst

Get more sats!

Plus dat is allemaal vanuit de T-Mobile transfer-weken actie. De prijs is nu gedaald tot onder de 450 euro. Ben benieuwd of we ooit nog weer een stijging krijgen of dat de LG gewoon keihard aan het floppen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
knakworst schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 16:51:
Plus dat is allemaal vanuit de T-Mobile transfer-weken actie. De prijs is nu gedaald tot onder de 450 euro. Ben benieuwd of we ooit nog weer een stijging krijgen of dat de LG gewoon keihard aan het floppen is.
Floppen lijkt me niet...heb al aardig wat reviews gezien en die zijn allemaal positief.

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:30

knakworst

Get more sats!

Klopt. Maar er staat geen afgekloven appel op, en ook geen Galaxy, dus een garantie voor succes geef ik het helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Ah mooi prijs voor een goede telefoon,zou er zelf nooit meer dan 400 voor betalen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Amaze86 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 17:05:
Ah mooi prijs voor een goede telefoon,zou er zelf nooit meer dan 400 voor betalen.
Inderdaad liggen alle vergelijkbare modellen van de concurrenten ook rond die prijs, dus reëele prijs ja d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Btw vind het geluid van de speaker wonderbaarlijk goed !

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Laatst online: 22:49
Heb er eentje aangeschaft voor 425 hier op Tweakers. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
Ik was ook echt aangenaam verrast door de meegeleverde headset! Icm met de equalizer op het toestel werkt het ook nog echt goed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 18:05

Garrett

Watercooler

Jammere van die lederen G4's is dat je er van die gouden knoppen op hebt aan de achterkant... ik heb dan persoonlijk het liefst donkergrijs/zwart en dan uiteraard met knoppen die matchen ;)
Het is maar een detail ;)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riziko
Garrett schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:00:
Jammere van die lederen G4's is dat je er van die gouden knoppen op hebt aan de achterkant... ik heb dan persoonlijk het liefst donkergrijs/zwart en dan uiteraard met knoppen die matchen ;)
Het is maar een detail ;)
Goud kun je het echt niet noemen!
Het zit meer tussen zilver/licht grijs/champagne in.
Ik had in eerste instantie ook donkerdere knoppen gewilt maar vind het nu zeer classy uitzien. De kleur komt overigens overeen met het bijgeleverde plastic cover, denk daarom de keus voor die kleur knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Die kleur valt reuze mee,niet te opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Amaze86 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 18:16:
Die kleur valt reuze mee,niet te opvallend.
Is imho zelfs veel mooier dan (het toch maar gebruikelijke en normale) zwart.

En nee, da's echt geen confirmation bias ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Iemand een antwoord waarom adb mn device niet ziet of cmd hoe je t ook noemen wilt ☺

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Laatst online: 22:49
Wel bizar die prijzen van een flag ship. Zijn deze dingen overgesubsidieerd ofzo? 425 is geen geld voor een high end toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
dave1972 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:35:
Iemand een antwoord waarom adb mn device niet ziet of cmd hoe je t ook noemen wilt ☺
Goede versie van adb gebruiken, goede usb drivers installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dave1972
Thanks tis gelukt :)

Samsung Flip 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Wouter lucassen schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 19:47:
Wel bizar die prijzen van een flag ship. Zijn deze dingen overgesubsidieerd ofzo? 425 is geen geld voor een high end toestel.
Mede doordat het toestel bij gsmweb icm abbonement erg goedkoop is met maar 300 bijbetaling voor 2 jarig abbo.En de meeste doen het voor het abbo en verkopen daarom het toestel rond 425-480.

Tel uit je winst,en je abbo is goedkoper dan simonly.

Pagina: 1 ... 12 ... 40 Laatste

Let op:
Accessoires mogen besproken worden in [LG G4] Accessoires Topic