• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-05 21:52
Bart ® schreef op donderdag 12 september 2019 @ 11:20:
[...]

Als die mensen altijd samen spelen, hebben ze ook dezelfde mmr ;). En anders is er nu gelukkig ook unranked.
Nee, dan is er niks aan de hand. In ons geval is het een groep van ongeveer 10 man die iedere avond één random squad volkrijgen. Unranked is natuurlijk niet veel aan als je nergens voor speelt, dus dat lijkt mij ook ongewenst.

Feit blijft dat ze op deze manier smurf-accounts alleen maar lijken aan te moedigen. Verschillende spelers die ik ken, die altijd tegen waren, zijn dit zelfs nu aan het overwegen. De intentie van de max 1000 MMR verschil snap ik, maar uitwerking lijkt niet ideaal.

PS5: Edzeau - Warzone / Rainbow Six Siege - Gameplay

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:28
Edzeau schreef op donderdag 12 september 2019 @ 13:36:
[...]

Nee, dan is er niks aan de hand. In ons geval is het een groep van ongeveer 10 man die iedere avond één random squad volkrijgen. Unranked is natuurlijk niet veel aan als je nergens voor speelt, dus dat lijkt mij ook ongewenst.

Feit blijft dat ze op deze manier smurf-accounts alleen maar lijken aan te moedigen. Verschillende spelers die ik ken, die altijd tegen waren, zijn dit zelfs nu aan het overwegen. De intentie van de max 1000 MMR verschil snap ik, maar uitwerking lijkt niet ideaal.
Ach, dat zal allemaal wel meevallen hoor. Beetje doemdenkerij imo. De mensen die willen smurfen om het smurfen, die doen dat toch wel. Er zullen nu in het begin misschien wat meer smurf accounts komen, maar dan zijn het mensen zoals ik, die het puur doen voor de solo queue. Maar na een paar maanden zitten die toch weer gewoon op hun eigen niveau te spelen door de MMR. En die gaan dan niet weer een nieuw smurf account aanmaken.

Cunning linguist.

• dunedanh
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 01:30
Voor de spelers die verwachten "last" te hebben van de nieuwe 1000 MMR verschil regel:

Wat is jullie motivatie om toch ranked te willen spelen als je speelt met meer dan 2000 MMR verschil? Je houd de helft van de MMR die je het seizoen ervoor van de 2500 af zat, wat betekend dat je na de reset van dit seizoen meer dan 2k MMR verschil gehad moet hebben met je medespelers om op 1k+ verschil uit te komen. Eigenlijk is dit alleen mogelijk als je beide aan het maximum verschil zit (de laagste 1500, de hoogste 3500). Dat was vorig seizoen (verdeling is dit seizoen veranderd) letterlijk het verschil tussen copper 4 en plat 3. Ik snap dat iedereen gewoon graag met zijn of haar vrienden wil spelen, maar als je zo veel verschil in vaardigheid hebt, waarom dan niet unranked?

(Disclaimer: geen bash, gewoon oprecht benieuwd)

[Voor 3% gewijzigd door dunedanh op 12-09-2019 14:50. Reden: leesbaarheid/interpunctie]

• Edzeau
dunedanh schreef op donderdag 12 september 2019 @ 14:47:
Voor de spelers die verwachten "last" te hebben van de nieuwe 1000 MMR verschil regel:

Wat is jullie motivatie om toch ranked te willen spelen als je speelt met meer dan 2000 MMR verschil? Je houd de helft van de MMR die je het seizoen ervoor van de 2500 af zat, wat betekend dat je na de reset van dit seizoen meer dan 2k MMR verschil gehad moet hebben met je medespelers om op 1k+ verschil uit te komen. Eigenlijk is dit alleen mogelijk als je beide aan het maximum verschil zit (de laagste 1500, de hoogste 3500). Dat was vorig seizoen (verdeling is dit seizoen veranderd) letterlijk het verschil tussen copper 4 en plat 3. Ik snap dat iedereen gewoon graag met zijn of haar vrienden wil spelen, maar als je zo veel verschil in vaardigheid hebt, waarom dan niet unranked?

(Disclaimer: geen bash, gewoon oprecht benieuwd)
Bij unranked heb je misschien toch het idee "nergens" voor te spelen, behalve voor winst/verlies (geen punten of andere rewards). Daarbij komt dus dat onze squad zo'n kloof nagenoeg altijd heeft tussen verschillende spelers, dus dat zou inhouden dat je bijna nooit meer ranked potten samen kunt spelen. Dan kunnen ze net zo goed de hele ranked-mode er uit slopen. :+

• dunedanh
Edzeau schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:05:
[...]

Bij unranked heb je misschien toch het idee "nergens" voor te spelen, behalve voor winst/verlies (geen punten of andere rewards). Daarbij komt dus dat onze squad zo'n kloof nagenoeg altijd heeft tussen verschillende spelers, dus dat zou inhouden dat je bijna nooit meer ranked potten samen kunt spelen. Dan kunnen ze net zo goed de hele ranked-mode er uit slopen. :+
Dus de motivatie is voor jullie dat je het niet "de moeite waard" vind als je geen meetbaar resultaat hebt? Ook als dat betekend dat een deel van de groep een resultaat behaald met hulp van anderen? 2000 MMR is een erg groot verschil, iemand die "van nature" zo veel lager zit zal weinig bijdragen aan de groep lijkt me toch?

Overigens wel een voordeel dat dankzij de nieuwe "zachte reset" iedereen in een semi-vaste groep automatisch steeds dichter bij elkaar komt.

• Edzeau
dunedanh schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:31:
[...]

Dus de motivatie is voor jullie dat je het niet "de moeite waard" vind als je geen meetbaar resultaat hebt? Ook als dat betekend dat een deel van de groep een resultaat behaald met hulp van anderen? 2000 MMR is een erg groot verschil, iemand die "van nature" zo veel lager zit zal weinig bijdragen aan de groep lijkt me toch?

Overigens wel een voordeel dat dankzij de nieuwe "zachte reset" iedereen in een semi-vaste groep automatisch steeds dichter bij elkaar komt.
Dat is inderdaad de motivatie van een deel van de groep. Overigens mag het verschil in MMR niet meer dan 1000 zijn (ipv 2000). Een groot verschil? Nog steeds, ja. Maar toch speelt het prima samen. Iets meer sporadisch, maar onze Zilver 3-4 eindigt nog vaak genoeg bovenaan (met punten en kills), en onze Plat 2-3 eindigt ook nog wel eens onderaan. Op papier is het verschil een stuk groter dan in realiteit.

Wellicht dat het (deels) resetten van MMR per seizoen een verschil uitmaakt en dat we er uiteindelijk weinig last van hebben. Maar een slechte seizoensstart (eerste 10 potten slecht spelen) kan dus ook al veel betekenen voor het wel of niet kunnen meespelen met teamgenoten.

Ik denk dat het vooral afwachten is hoe dit seizoen verloopt.

• dunedanh
Edzeau schreef op donderdag 12 september 2019 @ 15:36:
[...]

Overigens mag het verschil in MMR niet meer dan 1000 zijn (ipv 2000).
Excuus, ik doelde hier op het feit dat je dit seizoen alleen 1000 MMR kan verschillen als het vorig seizoen aan het einde 2000+ MMR verschil was, hierdoor denk ik dat de meeste groepen met een "redelijke" spreiding wel samen kunnen blijven spelen. Als je aan het eind van het seizoen een silver 4 en een plat 3 hebt, is de spreiding met een beetje pech net iets meer dan 1000 MMR dit seizoen, dus dat zou dan net te veel zijn. Maar een silver 3 en een plat 3 zouden vorig seizoen respectievelijk gemiddeld 2200 en 3400 MMR hebben, wat dit seizoen op 2350 en 2950 uit zou komen, dan kan je dus gewoon samen spelen.

Bron voor deze cijfers is overigens wat ouder en mogelijk niet meer correct, gaat om deze grafiek op basis data uit R6DB, is van eind 2018 maar aangezien de ranks vanaf dit seizoen allemaal verschuiven op de MMR ladder lijkt het me niet erg om met oude data te werken, het gaat om het idee O-)

Ik denk persoonlijk overigens dat het wel mee gaat vallen met de extra smurfs die een nieuw account maken om met hun vrienden te kunnen spelen. Er blijven altijd mensen die willen smurfen, maar als er binnen een vriendengroep problemen zijn met samen spelen dan zie ik eerder het omgekeerde gebeuren: mindere spelers die een nieuw account maken om weer bij 2500 MMR te beginnen, dat is voor alle betrokkenen leuker (eerlijkere matchmaking voor de goede spelers, hogere rang voor de mindere spelers)...

Dit staat overigens een beetje los van mijn oorspronkelijke vraag over de motivatie om met een "scheve" groep ranked te spelen, maar dat even terzijde 8)7

[Voor 10% gewijzigd door dunedanh op 12-09-2019 17:22. Reden: bron toegevoegd]

• Highfeed
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 25-05 16:55
Hebben jullie last van deedossen? Ik heb maar drie potjes gespeeld en nergens last van gehad. 1 gewonnen en 2 verloren maar beide met 4v5 verloren, dus eindelijk een keer close matches ipv kansloos verliezen. Dan vind ik het ook niet zo erg.

waarom?

• ExploitSolo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:57
@Highfeed Ik zou zeggen kijk eens hier ;)
https://rainbow6.ubisoft....69-16&ct=tcm:154-76770-32

Zegt genoeg denk ik.

• Highfeed
Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd niet veel tijd meer maak om ranked te spelen. Unranked is iets minder leuk maar weer leuker dan casual. Misschien omdat ik rank vermijd ondervind ik er eigenlijk geen problemen mee. Binnenkort maar weer eens ranked in dan na deze ban waves etc.

waarom?

• Smit260
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22-05 05:55
Gold was al lastig om in te komen maar nu al helemaal. Een uitdaging op zich...
Wat vinden jullie van Silver 5, Bronze 5 en Copper 5 toevoegingen?

• ExploitSolo
Smit260 schreef op vrijdag 20 september 2019 @ 17:48:
Gold was al lastig om in te komen maar nu al helemaal. Een uitdaging op zich...
Wat vinden jullie van Silver 5, Bronze 5 en Copper 5 toevoegingen?
Lastig in te komen? Vindt het nog wel mee vallen.

• Bart ®
ExploitSolo schreef op maandag 23 september 2019 @ 11:16:
[...]

Lastig in te komen? Vindt het nog wel mee vallen.
Zit jij al in gold dan? Met je noob-account dan zeker :P.

Cunning linguist.

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 00:32
Ik wacht wel tot er wat meer mensen hun plaatsingsmatchen hebben gedaan. Ik begin eindelijk terug wat beter te worden na mijn 6 maanden hiatus

Unranked is wel verbetering vind ik

• ExploitSolo
Bart ® schreef op maandag 23 september 2019 @ 14:04:
[...]

Zit jij al in gold dan? Met je noob-account dan zeker :P.
Ja ik ben er al voorbij :9

http://wiggers-it.nl/test/Siege.png

[Voor 26% gewijzigd door ExploitSolo op 28-09-2019 12:34]

• Smit260
Ik zelf ben Gold 1,2 en Silver 1 met mijn 3 accounts. Je moet echt met full stack zijn of met 3 á 4 goede spelers wil je 'vast' in Gold komen.

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-05 22:06

LordKnox

Opperbaas.

Smit260 schreef op maandag 30 september 2019 @ 00:40:
Ik zelf ben Gold 1,2 en Silver 1 met mijn 3 accounts. Je moet echt met full stack zijn of met 3 á 4 goede spelers wil je 'vast' in Gold komen.
Ja, dat heb ik ook gemerkt. Een tijdje heel veel ranked gespeeld in de eerste seizoenen. Dan eindigde ik meestal op Gold en een enkele uitschieter naar Plat. Wel alvast 5stack. Dit seizoen voor het eerst met mijn "real-life" vrienden gespeeld maar je merkt gelijk dat hun niveau een stuk lager is. Tel daarbij ook nog eens dat we vaak met 3 man maar spelen en dus 2 randoms en je kunt het resultaat wel merken. Na 10 placements, Bronze III ;w

• Bart ®
Ik ben gisteren met mijn soloqueue-account op zilver 2 gezet, ik klaag niet :).

Cunning linguist.

• AntiChrist7
LordKnox schreef op maandag 30 september 2019 @ 09:12:
[...]

Ja, dat heb ik ook gemerkt. Een tijdje heel veel ranked gespeeld in de eerste seizoenen. Dan eindigde ik meestal op Gold en een enkele uitschieter naar Plat. Wel alvast 5stack. Dit seizoen voor het eerst met mijn "real-life" vrienden gespeeld maar je merkt gelijk dat hun niveau een stuk lager is. Tel daarbij ook nog eens dat we vaak met 3 man maar spelen en dus 2 randoms en je kunt het resultaat wel merken. Na 10 placements, Bronze III ;w
real life sucks, wist je dat nog niet? :p

Ik moet vooral consistenie vinden. Oftewel zijn het ronden waar ik niks doe, oftewel kill ik 2-3 man. Eergisteren nog leuke clutch met de maestro cam gehad

• matvis26
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-11-2022
Ik moet zeggen dat unranked me wel bevalt. Ik heb wel een paar vrienden maar die zijn niet altijd online of beginnen net met spelen. Om dan toch in dezelfde mode te spelen is wel chill.

Dat brengt mij wel op de vraag of jullie een keer samen willen spelen en/of er een (tweakers) discord is waar je een team kunt vormen.

• Bart ®
Er is een dode Tweakers R6 Discord, er is een Tweakers Discord (maar niet specifiek voor R6), en er is mijn eigen Discord waar actief gespeeld wordt, onder andere door Tweakers... Dus zeg het maar :P. Je kunt me sowieso toevoegen op uplay: DudeBart.BeT

Cunning linguist.

• Smit260
Bart ® schreef op woensdag 2 oktober 2019 @ 18:33:
Er is een dode Tweakers R6 Discord, er is een Tweakers Discord (maar niet specifiek voor R6), en er is mijn eigen Discord waar actief gespeeld wordt, onder andere door Tweakers... Dus zeg het maar :P. Je kunt me sowieso toevoegen op uplay: DudeBart.BeT
Aha! Dat ben jij dus! 😜
Gr, RageSh00ter.DP

• Bart ®
Smit260 schreef op vrijdag 4 oktober 2019 @ 10:33:
[...]

Aha! Dat ben jij dus! 😜
Gr, RageSh00ter.DP
Blijkbaar :P. Ik zet zelf meestal wel achter iemands Uplay naam waar ik ze van ken (GoT in dit geval), maar ik ga geen link leggen tussen een tweakersnaam en een Uplaynaam (en een discordnaam, die soms ook nog weer anders is) :P.

Cunning linguist.

• Highfeed
Nou mijn placement matches zitten erop, ik kwam in silver 1 terecht...Mede dankzij de laatste 2 matches.....Ik had weer een idioot die ik 2x tegen kwam...die zich eigen kilde. en later met C4 twee man met zich mee nam. Wat een klootzak was dat zeg...En hij kreeg geen ban en we konden er niks aan doen. Maar ik zit inmiddels weer in gold. We zien wel waar we eindigen dit seizoen. Ben iig weer actief Siege aan het spelen. :)

waarom?

• AntiChrist7
Iemnd anders die de performance de laatste tijd wat minder vindt? heb soms een freeze, en zie in TH soms wel eens AI's door de muur clippen

• Highfeed
AntiChrist7 schreef op vrijdag 11 oktober 2019 @ 20:30:
Iemnd anders die de performance de laatste tijd wat minder vindt? heb soms een freeze, en zie in TH soms wel eens AI's door de muur clippen
Gisteravond (13-9-2019) samen met @sdk1985 hadden we hetzelfde probleem met Siege, happerde heel veel, en freeze frames terwijl de fps gewoon normaal liep, zelfde probleem hadden we in Wildlands. Maar een half uur later liep bij ons alles weer normaal. Heel apart dat we daar beide last van hadden en daarna ook weer niet. |:(

waarom?

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
Klopt ik heb zelfs een nvidia rollback en een restore point van september gedaan en alsnog kon ik geen 3 stappen zetten zonder enorme haperingen. Zag de cpu load en gpu load ook dalen in redelijk consistente intervallen (gpu zelfs naar <20%). In Wildands exact zelfde probleem. Enkele uren later was het probleem weg en heb ik mijn nvidia driver weer geupdate 8)7 .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Smit260
Leuk die Battle pas toevoeging. Hopelijk in next season uitgebreider.

Btw: al iets meer bekend over nieuw season? Ergens halverwege november toch?

• Bart ®
Smit260 schreef op woensdag 16 oktober 2019 @ 01:49:
Leuk die Battle pas toevoeging. Hopelijk in next season uitgebreider.

Btw: al iets meer bekend over nieuw season? Ergens halverwege november toch?
Huidige seizoen is van begin september, een seizoen duurt 3 maanden, dus reken maar uit ;).

Cunning linguist.

• AntiChrist7
https://www.pcgamer.com/u...-who-appeared-on-the-bbc/

mogen ze aanklagen voor alles wat ie heeft. En geef degene die het kochten maar een permaban van alle games.

Herriner me nog een 3 weken geleden dat ik in een casual game zat met een random die bij het begin van de ronde naar boven vloog op de map en met 1 actie direct de 5 kills had....

• Highfeed
Geen aankonding van Shifting Tides hier zo? 8)7 Ik ben zelf niet zo handig om zoiets hier neer te zetten, misschien iemand anders die dat zou kunnen?

Nieuw gun lijkt me wat overpowered, vooral als je samen zou kunnen werken met andere. Zoals de een dronen en vertellen waar iemand staat achter 3 softwalls en knallen maar. ik denk dat deze nieuwe OP wel een nerf gaat krijgen. De defender is gewoon Jager in een futuristisch jasje. Ze hebben ook nog Theme Park aangepast. Zover ik kan zien is het veel beter geworden, al zal de tijd ons dat vertellen of dat ook zo is. Voor de rest ben ik nog niet helemaal op de hoogte van de nieuwe season, maar ik heb er weer zin in!

waarom?

• Bart ®

En die nieuwe gun is echt niet OP, met die trail en die lage vuursnelheid. Die is maar in beperkte situaties op beperkte maps nuttig. Daarnaast pakt de ADS van Jager geen Capitao fire bolts en geen Ash charges. Daar zit dus ook echt wel een verschil in. Het lijkt er wel op hoor, daar niet van.

[Voor 93% gewijzigd door Bart ® op 12-11-2019 19:36]

Cunning linguist.

• Highfeed
Bart ® schreef op dinsdag 12 november 2019 @ 19:34:
[YouTube: Rainbow Six Siege: Shifting Tides Operators Gameplay Gadgets and Starter Tips | Ubisoft [NA]]

En die nieuwe gun is echt niet OP, met die trail en die lage vuursnelheid. Die is maar in beperkte situaties op beperkte maps nuttig. Daarnaast pakt de ADS van Jager geen Capitao fire bolts en geen Ash charges. Daar zit dus ook echt wel een verschil in. Het lijkt er wel op hoor, daar niet van.
O had niet gezien dat het ook de Ahs charges pakte en die van capitao. Weer wat geleerd. 8)

Ben er nog niet helemaal uit wat ik nu van die nieuwe attacker gun moet vinden. Ik vind het een beetje to much als je het vergelijkt met wat er nu in de game zit. Tijd zal het leren, imo lijkt het allemaal wat OP. Eerst maar even in de "praktijk" zien hoe het allemaal gaat werken.

Sinds ik het spel speel heb ik van de week voor het eerst gezien dat je die Candela van ying gewoon kapot kan schieten 8)7 Had dit echt nooit geweten. :F

waarom?

• AntiChrist7
Ik ben vrij zeker dat de ADS wel degelijk ash charges neutraliseert (vandaar dat je in PL een ADS wordt uitgebrand met haar flashbangs). Capitao bolts en xkairos idd niet

Denk dat ik volgend seizoen niet veel tijd ga hebben. was de juiste beslissing om niet de season pass te nemen

• sdk1985
AntiChrist7 schreef op woensdag 13 november 2019 @ 17:17:
Ik ben vrij zeker dat de ADS wel degelijk ash charges neutraliseert (vandaar dat je in PL een ADS wordt uitgebrand met haar flashbangs). Capitao bolts en xkairos idd niet

Denk dat ik volgend seizoen niet veel tijd ga hebben. was de juiste beslissing om niet de season pass te nemen
Is het niet eerder andersom logisch? Wanneer je veel tijd hebt dan is de season pass niet nuttig want dan heb je nog genoeg renown om alles vrij te spelen.

• AntiChrist7
sdk1985 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 20:03:
[...]

Is het niet eerder andersom logisch? Wanneer je veel tijd hebt dan is de season pass niet nuttig want dan heb je nog genoeg renown om alles vrij te spelen.
heb al 2-3 maanden niet meer gespeeld, dus denk dat het de correcte beslissing was de season pass niet te nemen :) Moest ik er ooit in terugkomen, dan zal ik nog wel renown op overschot hebben, of zijn die operators wss in korting tegen

• sdk1985
Hoorde trouwens enige tijd geleden over een website waarbij je tijdens (un)ranked makkelijk de stats van je tegenstander kunt zien. Weet iemand welke website dat is?

• Bart ®
sdk1985 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 20:40:
Hoorde trouwens enige tijd geleden over een website waarbij je tijdens (un)ranked makkelijk de stats van je tegenstander kunt zien. Weet iemand welke website dat is?
R6tracker

Cunning linguist.

• sdk1985
Heb ik gevonden, maar zie niets over de huidige match. Hint? :P

• Bart ®
sdk1985 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 20:55:
[...]

Heb ik gevonden, maar zie niets over de huidige match. Hint? :P
Gewoon de app installeren.

Cunning linguist.

• sdk1985
Zie in de https://play.google.com/s...ls?id=network.tracker.app weinig anders dan op de website. "Sessions not supported", verder gewoon een overzicht van mn profile stats.

• Bart ®
sdk1985 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 21:09:
[...]

Zie in de https://play.google.com/s...ls?id=network.tracker.app weinig anders dan op de website. "Sessions not supported", verder gewoon een overzicht van mn profile stats.
https://www.google.com/search?q=r6+tracker+app
Eerste link:
https://go.overwolf.com/rainbowsixtracker/

Cunning linguist.

• sdk1985
Ja ho hé ik vroeg specifiek naar een website :> . Dat overwolf ding (rainbow six tracker) had ik om 20:29 al gedownload maar ben niet zo gek van nóg een overlay. Ik heb al steam, uplay en rivatuner draaien. De zoekterm r6tracker levert https://r6.tracker.network op ;).

[Voor 8% gewijzigd door sdk1985 op 28-12-2019 22:16]

• Bart ®
Ja wat wil je dan, elke website kun je stats mee zien.

Cunning linguist.

• sdk1985
Bart ® schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 22:23:
Ja wat wil je dan, elke website kun je stats mee zien.
@Highfeed had het een keer over een website en/of smartphone app waarop je tijdens het spelen de ranks van je medespelers en tegenstanders ziet. Heb hem niet over een overlay / applicatie gehoord. Maar wellicht heb ik hem niet goed begrepen?

• Bart ®
Dit is het enige dat ik ken. Hoe kan een website of app weten wat jouw tegenstanders zijn? Daar is juist die overlay voor.

Cunning linguist.

• sdk1985
Bart ® schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 22:26:
Dit is het enige dat ik ken. Hoe kan een website of app weten wat jouw tegenstanders zijn? Daar is juist die overlay voor.
League of Legends had ooit zo'n systeem via hun API. Of siege dat ook heeft binnen hun stats api weet ik niet. Ik zie wel steeds meer stats verschijnen waaronder match specifieke informatie (die er in 2016 simpelweg niet was).

Dus het is voor mij niet heel ver gezocht dat deze functie ondertussen is ingebouwd. Maar aangezien ik nu diverse android apps heb geprobeerd lijkt het helaas nog niet mogelijk te zijn.

edit: Dus toch maar overwolf geïnstalleerd en lijkt prima te werken.

[Voor 4% gewijzigd door sdk1985 op 28-12-2019 23:00]

• Highfeed
sdk1985 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 22:32:
[...]

League of Legends had ooit zo'n systeem via hun API. Of siege dat ook heeft binnen hun stats api weet ik niet. Ik zie wel steeds meer stats verschijnen waaronder match specifieke informatie (die er in 2016 simpelweg niet was).
[Afbeelding]
Dus het is voor mij niet heel ver gezocht dat deze functie ondertussen is ingebouwd. Maar aangezien ik nu diverse android apps heb geprobeerd lijkt het helaas nog niet mogelijk te zijn.

edit: Dus toch maar overwolf geïnstalleerd en lijkt prima te werken.
Die overwolf was wat ik bedoel inderdaad de laatste tijd. Die laat in een soort van overlay zien welke tegenstanders je hebt en of ze in potentie cheaters zijn. (Te hoge stats etc)

Die app kun je niet meer gebruiken op je telefoon want de site waarmee dat in verbinding stond is er niet meer. En die tracked alleen je eigen progress. Geen idee of er een ander app is en/of het gefixed is. Maar die gebruik ik al tijdje niet meer.

waarom?

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-05 12:08

Oxigeon

En zo is dat!

Na hem gisteren geïnstalleerd te hebben vandaag ook nog maar wat potjes gespeeld.

Eerst mijn free operator maar opgepikt. In het zakje zat Mira. Had nog een kleine 14k aan coins. Hier heb ik dan ook nog maar Hibana voor gekocht. Moet zeggen dat die beide wel lekker spelen.

Zijn ook de eerste echte operators die ik verkregen/gekocht heb. Toch wel weer even wennen als je lang niet meer gespeeld hebt.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:23
Spel opgepikt tijdens de epic sale en het is verassend leuk. Moet er nog wel inkomen en je gaat erg snel dood, maar veel gaan oefenen de komende tijd.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-05 12:08

Oxigeon

En zo is dat!

Daniel. schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 01:54:
Spel opgepikt tijdens de epic sale en het is verassend leuk. Moet er nog wel inkomen en je gaat erg snel dood, maar veel gaan oefenen de komende tijd.
Haha dat zeggen de meeste. Gisteren nog wat op de ps4 gespeeld. Kwam daar een Nederlander tegen die het spel vanaf eergisteren speelde. Moet wel zeggen dat het mannetje 13 jaar was.

Hij Vond het gek dat hij niet veel kills maakte. Maar als je alla call of Duty door de map gaat rennen vind ik dat niet gek.

Dit is gewoon echt een stealthy shooter.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:23
Oxigeon schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 07:48:
[...]

Haha dat zeggen de meeste. Gisteren nog wat op de ps4 gespeeld. Kwam daar een Nederlander tegen die het spel vanaf eergisteren speelde. Moet wel zeggen dat het mannetje 13 jaar was.

Hij Vond het gek dat hij niet veel kills maakte. Maar als je alla call of Duty door de map gaat rennen vind ik dat niet gek.

Dit is gewoon echt een stealthy shooter.
Ik ben dan gelukkig geen 13 en ga dan ook niet rushend door de map. Map kennis is vooral heel belangrijk.
Als ik CoD speel ben ik vaak wel zo'n rusher maar in MW werkt dat weer niet dus minder rushend erdoorheen haha.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Bart ®
Leuk man! Mapkennis is inderdaad super belangrijk. Met nieuwe maps ga ik ook altijd weer vaak dood omdat ik de nieuwe angles dan nog niet ken. Gewoon blijven spelen, gaat snel genoeg beter :). Als je pc speelt, gewoon een keer joinen.

Cunning linguist.

• Highfeed
In het begin kan het frustrerend werken dit spel, maar als je zelf beter word, word dit spel inderdaad leuk om te doen. Nu weet je af en toe niet waar je moet kijken en word je gekilled waarvan je denkt WTF! Maar hou vol zou ik zeggen want deze game is echt leuk. :)

waarom?

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-05 15:34
Highfeed schreef op maandag 6 januari 2020 @ 15:42:
[...]

In het begin kan het frustrerend werken dit spel, maar als je zelf beter word, word dit spel inderdaad leuk om te doen. Nu weet je af en toe niet waar je moet kijken en word je gekilled waarvan je denkt WTF! Maar hou vol zou ik zeggen want deze game is echt leuk. :)
ik ben hem nu sinds een paar dagen ook weer volop aan het spelen.
Had hem al een paar jaar maar nooit echt gespeeld.
Vooral veel met dezelfde operators spelen werkt wel in je voordeel aangezien je uiteindelijk weet wat je moet gaan doen.

En vooral ook de killcams kijken zodat je weet wat je fout doet.

• sdk1985
Siege is altijd cpu heavy geweest, vooral met meer fps, maar de laatste tijd valt mij op dat de wanneer je alt-tab gaat in het hoofd menu de game gerust 93% pakt van 6cores/12 threads. Meer dan wanneer je in de game zelf zit! Apart...

• Edzeau
Y4S4.2 Patch & Patch Notes
Belangrijkste: Clash is gefixed en zal dus terugkeren in de game. Weet nog niet of ik daar blij mee ben, zeker niet mijn favoriet om tegen te spelen.

• Bart ®
sdk1985 schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 01:08:
Siege is altijd cpu heavy geweest,
welnee man. Ik ging een tijd geleden van een i5 4670k naar een i7 8700k, en kreeg er letterlijk 0 fps bij.
vooral met meer fps, maar de laatste tijd valt mij op dat de wanneer je alt-tab gaat in het hoofd menu de game gerust 93% pakt van 6cores/12 threads. Meer dan wanneer je in de game zelf zit! Apart...
Da's wel apart, zal het straks eens testen.

Edit: alt-tabbed 20% cpu-gebruik door R6S hier. Misschien is er iets mis met je installatie, ik zou de game even verwijderen en opnieuw downloaden.

[Voor 12% gewijzigd door Bart ® op 15-01-2020 09:04]

Cunning linguist.

• sdk1985
Bart ® schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 07:57:
[...]
welnee man. Ik ging een tijd geleden van een i5 4670k naar een i7 8700k, en kreeg er letterlijk 0 fps bij.
Destijds uitgebreid getest, ik heb voor Siege mijn 2500K vervangen:

Voor wie niet bekend is met FRAPS viewer: Je ziet de individuele frame times van elke frame. Piekjes zijn micro stutters, het liefst heb je een rechte lijn. De piek bij de 8700K met de pijltjes is het moment van doodgaan, dan laad de game even iets in. Hoe meer fps je hebt, des te zwaarder siege op de cpu gaat leunen. Zit je cpu 100% vol dan ga je stotteren zodra er iets gebeurd zoals een raam dat wordt ingeslagen of een granaat die afgaat. Daarom zie je dat de fps cap de 2500K heel erg helpt om de microstutter te bedwingen.

Is verder niet onmogelijk om geen cpu bottleneck te hebben, als je de resolutie en details maar hoog genoeg zet.
Bart ® schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 07:57:

Edit: alt-tabbed 20% cpu-gebruik door R6S hier. Misschien is er iets mis met je installatie, ik zou de game even verwijderen en opnieuw downloaden.
Dat is weinig, wat heb je verder voor settings? Fullscreen, borderless of windowed? Hoeveel Hz heeft je scherm?

edit:
Fullscreen alt-tab: 100% cpu usage
Bordless windowed: 22% cpu usage
Windowed: 22% cpu usage

Zal dus wel een bug zijn.

[Voor 27% gewijzigd door sdk1985 op 15-01-2020 18:00]

• Bart ®
sdk1985 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 17:46:

[...]

Dat is weinig, wat heb je verder voor settings? Fullscreen, borderless of windowed? Hoeveel Hz heeft je scherm?
Fullscreen, 2560x1440@144Hz, alle settings max behalve AA.

Cunning linguist.

• sdk1985
Bart ® schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 17:58:
[...]

Fullscreen, 2560x1440@144Hz, alle settings max behalve AA.
Vreemd, zie bij jouw ook een Nvidia kaart en een 8700K cpu. Zal eens kijken of het verdwijnt met g-sync uit. Zonder g-sync zelfde probleem.

[Voor 6% gewijzigd door sdk1985 op 15-01-2020 18:23]

• Bart ®
sdk1985 schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 18:06:
[...]

Vreemd, zie bij jouw ook een Nvidia kaart en een 8700K cpu. Zal eens kijken of het verdwijnt met g-sync uit.
Ik heb ook Gsync.

Cunning linguist.

• sdk1985
G-sync uitzetten helpt ook niet. Windows 1909 of 1903?

• Bart ®
1809 volgens winver.

[Voor 133% gewijzigd door Bart ® op 15-01-2020 18:48]

Cunning linguist.

• sdk1985
Ik zit op 1909 wellicht zit het hem daar in dan.

edit: Bij @CHBF is er duidelijk één core die 100% gaat bij alt-tab waardoor hij gemiddeld op 11% komt. Bij mij gaan álle threads naar 100%

[Voor 100% gewijzigd door sdk1985 op 16-01-2020 00:02]

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-05 17:14
Is er nog een Discord groep of iets dergelijks die actief wordt gebruikt? Ik zoek een groep (PC) om ranked mee te spelen.

Na 8 potjes met Russen te hebben gespeeld en flink wat losses ben ik er wel klaar mee om solo ranked te doen....

Op dit moment ben ik silver 4.

• Bart ®
Poulske schreef op zaterdag 18 januari 2020 @ 18:56:
Is er nog een Discord groep of iets dergelijks die actief wordt gebruikt? Ik zoek een groep (PC) om ranked mee te spelen.

Na 8 potjes met Russen te hebben gespeeld en flink wat losses ben ik er wel klaar mee om solo ranked te doen....

Op dit moment ben ik silver 4.
Mijn discord wordt dagelijks op gespeeld door Nederlanders en Vlamingen. Hebben wij elkaar al op uplay? Maar niet heel regelmatig ranked, wordt afgewisseld met unranked.

[Voor 6% gewijzigd door Bart ® op 18-01-2020 19:09]

Cunning linguist.

• sdk1985
Vulkan patch is live. Even snelle test:

8700K
Vulkan:
[Overall]
LowestFps=120.394676
Fps=159.080399
HighestFps=205.299622
RawFrameTimes=49.012951
RawFrameCounts=7797
RawSmallestFrameTime=0.004871
RawLargestFrameTime=0.008306
RawGraphicsFlipDuration=0.000000
LoadingTime=9406

DX11
[Overall]
LowestFps=121.369606
Fps=165.673721
HighestFps=239.549332
RawFrameTimes=48.999928
RawFrameCounts=8118
RawSmallestFrameTime=0.004175
RawLargestFrameTime=0.008239
LoadingTime=8999
Viel mij op dat vulkan de gpu 98% belast krijgt terwijl hij op dx11 schommelt tussen de 97% en 96%. Ben benieuwd of vulkan op mijn oude pc de cpu bottleneck oplost (2500K).

2500K
dx11
[Overall]
LowestFps=72.674942
Fps=195.156326
HighestFps=352.503876
RawFrameTimes=49.001743
RawFrameCounts=9563
RawSmallestFrameTime=0.002837
RawLargestFrameTime=0.013760
LoadingTime=13439

vulkan
LowestFps=34.655849
Fps=201.984604
HighestFps=318.461243
RawFrameTimes=48.998783
RawFrameCounts=9897
RawSmallestFrameTime=0.003140
RawLargestFrameTime=0.028855
LoadingTime=13745
Info van Ubi
GETTING TECHNICAL

Vulkan is an API that is designed to work closer to the hardware level. By using the Vulkan API, Siege can take advantage of three modern features to improve workload performance:

Dynamic Texture Indexing (also known as bindless rendering)
Render Target Aliasing
Async Compute

Dynamic Texture Indexing (also known as bindless rendering)

WHAT IT DOES: Dynamic Texture Indexing helps us reduce CPU overhead by issuing fewer draw calls (a call to the graphics API to draw an object that will appear on screen). This is accomplished by having the GPU dynamically select the texture used in the shader, instead of binding it by using the CPU. The result is less pressure on the driver, and the freed CPU cycles can then translate into better CPU performance overall.

EXPECTED RESULT: With Vulkan and dynamic texture indexing, players who are CPU-bound should see better and more consistent frame rates.
Render Target Aliasing & Dynamic Render Scaling

WHAT IT DOES: Render Target Aliasing will allow us to implement dynamic render scaling for PC which dynamically adjusts the scaling ratio depending on the GPU workload. Players can choose a target frame rate, and the game will automatically adjust the render resolution to reach that target, resulting in more consistent frame rates for GPU-bound players.

EXPECTED RESULT: Since launch, Siege has made use of various render scaling methods with TAA antialiasing techniques. PC players can independently set their game resolution and their display resolution – this allows us to then render objects at a lower resolution and afterwards temporally upscale them to the set display resolution. Temporal upscaling is a high quality upscaling method that offers high quality antialiasing with very low blurring, and has the added benefit of improving performance.

With the addition of dynamic render scaling optimization working alongside TAA antialiasing, we hope to improve frame-rate and consistency for GPU-bound players.
Async Compute

WHAT IT DOES: AsyncCompute is a hardware capability that allows us to execute tasks in parallel on the GPU, thus providing more tools and opportunities for better and improved optimization. Since the launch of Siege on consoles, we have been able to utilize AsyncCompute for console players to optimize graphics techniques such as Ambient Occlusion or ScreenSpace Reflection. Graphics Cards previously supported AsyncCompute, however the DX11 API did not allow us to utilize it. With Vulkan it is now possible to do so.

[Voor 71% gewijzigd door sdk1985 op 28-01-2020 19:30]

• Edzeau
... voor PC-gamers! :) Consoles krijgen de update waarschijnlijk morgen.

• sdk1985
Edzeau schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 18:50:
[...]

... voor PC-gamers! :) Consoles krijgen de update waarschijnlijk morgen.
Ubi gaf aan dat consoles het al hadden:
In brief, the Vulkan API will enable us to make improvements on workload through Dynamic Texture Indexing to reduce CPU cost, and Dynamic Resolution and AsyncCompute to reduce GPU cost. These features are already used on consoles, and the Vulkan API will allow us to do the same for PC. By combining all these features, we can optimize both the GPU and CPU cost of rendering.
Als je het heel goed leest geven ze niet aan dat vulkan op consoles wordt toegepast maar de 'features' die vulkan naar de pc brengt wel.

[Voor 9% gewijzigd door sdk1985 op 28-01-2020 18:54]

• walterwhite
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-05 14:56
Ik wil ranked gaan spelen, ben level 66, zijn er mensen die actief spelen?

• Bart ®
walterwhite schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 08:41:
Ik wil ranked gaan spelen, ben level 66, zijn er mensen die actief spelen?
Jazeker, voeg me maar toe op Uplay: DudeBart.BeT
edit: pc masterrace uiteraard :P.

[Voor 6% gewijzigd door Bart ® op 15-02-2020 08:54]

Cunning linguist.

• Bart ®
Morgenavond trouwens reveal van het nieuwe jaar, en de nieuwe operators! Zondag 16-2-2020 om 22.00 uur op Twitch :).

Preview:

[Voor 13% gewijzigd door Bart ® op 15-02-2020 08:53]

Cunning linguist.

• toekie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-04 14:58
Mensen die samen willen spelen op xbox? ben op het moment hoog gold 1 maar zal zo wel weer plat 3 zijn. Solo queu want al mn vrienden zijn gestopt helaas, wil graag eens een keer diamond halen. En op het moment kun je een geinige skin krijgen als je met een 5 stack speelt dus wie wil? Hoeft btw geen ranked te zijn lijkt me weer eens leuk om siege te spelen zoals bedoelt, met een team. (voor de 5 stack maakt het me niet uit welk level je bent).

• Belgian_waffle
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16:25
Bart ® schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 08:49:
[...]

Jazeker, voeg me maar toe op Uplay: DudeBart.BeT
edit: pc masterrace uiteraard :P.
ik heb u ook toegevoegd.

• maikel7
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05 09:39
toekie schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 11:01:
Mensen die samen willen spelen op xbox? ben op het moment hoog gold 1 maar zal zo wel weer plat 3 zijn. Solo queu want al mn vrienden zijn gestopt helaas, wil graag eens een keer diamond halen. En op het moment kun je een geinige skin krijgen als je met een 5 stack speelt dus wie wil? Hoeft btw geen ranked te zijn lijkt me weer eens leuk om siege te spelen zoals bedoelt, met een team. (voor de 5 stack maakt het me niet uit welk level je bent).
Wat is je gamertag? Momenteel ook Gold 1 (Plat 3 geweest).

• toekie
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-04 14:58
maikel7 schreef op maandag 24 februari 2020 @ 15:37:
[...]

Wat is je gamertag? Momenteel ook Gold 1 (Plat 3 geweest).
Nice gamertag is "Tjeuis2good4u" (ik was 12 toen ik hem aanmaakte :X )

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20-03 08:53
Is er toevallig een Nederlandse discord server?
ben bijna lvl 30 en wil ranked gaan doen met andere spelers, maar moet ze dan wel vinden :D

• Bart ®
FixDeluxe schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 09:35:
Is er toevallig een Nederlandse discord server?
ben bijna lvl 30 en wil ranked gaan doen met andere spelers, maar moet ze dan wel vinden :D
Voeg me maar toe op Uplay: DudeBart.BeT
Als we spelen stuur ik je wel een invite naar mijn server :).

Cunning linguist.

• FixDeluxe
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 20-03 08:53
Bart ® schreef op dinsdag 25 februari 2020 @ 10:02:
[...]

Voeg me maar toe op Uplay: DudeBart.BeT
Als we spelen stuur ik je wel een invite naar mijn server :).
Gezellig! Zal je vanavond toevoegen _/-\o_
Bij deze is ook iedereen vrij om mij (Cinque17) toe te voegen :)

• Smit260
Eindelijk waren ik en mijn vriendengroepje helemaal blij met Siege dat ze eindelijk een Battle Pass toegevoegd hadden, komt hij gewoon niet en is het waarschijnlijk weer zo’n mini-pass met een Event.

Balen! Dan maar Warzone en Apex spelen! 😊

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart ®
Een battle pass maakt het verschil tussen een game wel of niet spelen? Niet de gameplay? :D

Cunning linguist.

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 28-05 12:17
Nog altijd mijn meest gespeelde game.
Helaas gisteren tot laat in de avond moeten werken maar de download (44gig :o ) is alvast gedaan.
Kan niet wachten om met Iana te gaan spelen. Wat een intell kan deze operator verzamelen.
Ook de rework van Oregon ziet er goed uit =)
Niet dat ik deze map beu was maar de strats waren wel een beetje uitgespeeld. Dit zorgt in elk geval weer voor een nieuwe dynamiek.

• Highfeed
Nou, het hoge woord is eruit, Ubisoft heeft eindelijk openlijk erkend dat er grote problemen zijn met cheaters, geluid en vanaf heden ook Connectivity. Maar goed, woorden zijn nog geen daden. Ik hoop dat ze in ieder geval het geluid kunnen fixen, in de rank dat ik speel (gold) heb ik eigenlijk bijna niet met cheaters te maken. en Connectivity problemen merk ik wel, bijna elke match (unranked en casual) heb ik er wel last van dat de pings 200-500 worden.

Bron: Twitter R6
Directe link statusrapport: Status Rapport

waarom?

• AntiChrist7
Ik probeer er terug wat in te komen, maar slechte connectiviteit + gamesense die ik kwijt ben werken heel demoraliserend

• Highfeed
AntiChrist7 schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 19:45:
Ik probeer er terug wat in te komen, maar slechte connectiviteit + gamesense die ik kwijt ben werken heel demoraliserend
Gamesense moet je natuurlijk weer terug krijgen dmv spelen, maar de rest erom begrijp ik je al te goed. Als je bijvoorbeeld nu als leek Siege inkomt denk je echt wtf. En dan vooral op de stabiliteit van de verbinding. Cheaters zal je op lage Elo (beginners) niet tegenkomen.

waarom?

• AntiChrist7
Highfeed schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 20:56:
[...]

Gamesense moet je natuurlijk weer terug krijgen dmv spelen, maar de rest erom begrijp ik je al te goed. Als je bijvoorbeeld nu als leek Siege inkomt denk je echt wtf. En dan vooral op de stabiliteit van de verbinding. Cheaters zal je op lage Elo (beginners) niet tegenkomen.
Smurfs des te meer ;) Wordt ook eigenlijk niets concreet over gezegd. Nu ja, het is ook een heel moeilijk probleem om aan te pakken.

Het is ook een beetje een negatieve feedback loop: je wilt er terug wat in komen, maar casual is verre vande goeie plek. Wil je ranked spelen, maar zonderteam en zonder gamesense lukt dat niet. Enja, unranked is het nieuwe casual B...

EDIT: ja hoor, word ik in unranked een groep gedropt met kutgozers die niks reinforcen, zeg je er iets van, direct tk. En je kan niet leaven want je krijgt een penalty...

[Voor 10% gewijzigd door AntiChrist7 op 12-06-2020 22:49]

• Bart ®
Highfeed schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 16:22:
Nou, het hoge woord is eruit, Ubisoft heeft eindelijk openlijk erkend dat er grote problemen zijn met cheaters, geluid en vanaf heden ook Connectivity. Maar goed, woorden zijn nog geen daden. Ik hoop dat ze in ieder geval het geluid kunnen fixen, in de rank dat ik speel (gold) heb ik eigenlijk bijna niet met cheaters te maken. en Connectivity problemen merk ik wel, bijna elke match (unranked en casual) heb ik er wel last van dat de pings 200-500 worden.

Bron: Twitter R6
Directe link statusrapport: Status Rapport
Dat is toch niet nieuw... Hebben ze al eerder erkend.

Cunning linguist.

• Highfeed
Bart ® schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 21:05:
[...]

Dat is toch niet nieuw... Hebben ze al eerder erkend.
Ik heb het nog niet eerder gezien, en volgens social media mensen van Siege zeggen hetzelfde

waarom?

• Bart ®
Highfeed schreef op vrijdag 12 juni 2020 @ 22:16:
[...]

Ik heb het nog niet eerder gezien, en volgens social media mensen van Siege zeggen hetzelfde
Cheaters en geluid hebben ze sowieso al eerder over gehad.

Cunning linguist.

• Belgian_waffle
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 16:25
ik denk dat ze al sinds release bezig zijn om met het geluid goed te krijgen

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:08
Pffff.... Ik heb het vandaag weer geprobeerd. Maar ik wordt gelijk de huid vol gescholden en een complete noob genoemd. Leuke community zeg.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bart ®

Cunning linguist.

• Bart ®

Nog een leuke clip van een tijdje terug. 1v3 met Monty :P.

Cunning linguist.

• UninPro
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 28-05 12:17
Aankondiging Sam Fisher in Rainbow Six Siege 🙏

Ik hoop zo hard op een nieuwe Splinter Cell game. En als dit een voorproefje mag zijn dan is dat genieten ♥

Caveira 2.0 als attacker?

[Voor 5% gewijzigd door UninPro op 11-08-2020 21:24]

• Bart ®
UninPro schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 21:23:
Aankondiging Sam Fisher in Rainbow Six Siege 🙏

Ik hoop zo hard op een nieuwe Splinter Cell game. En als dit een voorproefje mag zijn dan is dat genieten ♥
Ik had juist veel hoop op een nieuwe SC, gezien de vele cameo's en hints overal de laatste tijd. Maar ik ben bang dat het niets anders was dan een opmaat voor zijn introductie in R6S...
Caveira 2.0 als attacker?
Zou kunnen, maar ik denk eerder dat ie de Spider Drone gaat krijgen, waar ook al eens naar gehint is. Zeker gezien dit bericht met deze quote:
I am pleased I was able to examine the functionality of his surveillance equipment. It’s not often Zero allows others to play with his toys, and it was a learning experience. There is a flexibility of movement and behavior that can be used on the offensive as well as preparation for the defensive that is well suited to his inclination to take advantage of any situation.

Cunning linguist.

• Highfeed
Bart ® schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 22:05:
[...]
Ik had juist veel hoop op een nieuwe SC, gezien de vele cameo's en hints overal de laatste tijd. Maar ik ben bang dat het niets anders was dan een opmaat voor zijn introductie in R6S...

[...]
Zou kunnen, maar ik denk eerder dat ie de Spider Drone gaat krijgen, waar ook al eens naar gehint is. Zeker gezien dit bericht met deze quote:
I am pleased I was able to examine the functionality of his surveillance equipment. It’s not often Zero allows others to play with his toys, and it was a learning experience. There is a flexibility of movement and behavior that can be used on the offensive as well as preparation for the defensive that is well suited to his inclination to take advantage of any situation.
Gelukkig is "Finka" een heel betrouwbare bron :9 ;)

waarom?

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Full reveal nieuwe operator Sam Fisher "Zero" en alle aankomende changes
[Video: https://www.twitch.tv/videos/712103068?t=2h24m34s]

Veel changes dit seizoen, maar zag er goed uit en benieuwd naar alles.

Test server met deze changes is morgen beschikbaar.

• AntiChrist7
Wel indrukwekkende veranderingen. Nieuwe sights,nieuw ping systeem,, ook die reinforcement aanpassingen.

Als mijn pc weer deftig werkt log ik me misschien terug eens in

• Bart ®
Hoop veranderingen in de gameplay inderdaad. Mag ook wel, met één nieuwe operator :).

Cunning linguist.

Pagina: 1 ... 79 80 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee