• Eboman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-09 15:25

Eboman

Ondertitel

Topicstarter
DeFries schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:29:
Wou de competitie inderdaad weer oppakken nu de vakanties weer voorbij zijn. Is dit nog een mogelijkheid of heeft iedereen zoiets van: fock it. Ik wil hem nog wel graag afmaken.
ik wil nog wel verder hoor..

Signature

• MadMax12
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 25-09 19:40
Ik wil ook wel door.

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

Ik ook wel maar wij missen alweer 2 mensen. ebayzo heeft zich zojuist afgemeld en Mok3r doet volgens mij ook niet meer mee met de competitie. Dus wij zitten al met een onderbezetting :)

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
DeFries schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:29:
Wou de competitie inderdaad weer oppakken nu de vakanties weer voorbij zijn. Is dit nog een mogelijkheid of heeft iedereen zoiets van: fock it. Ik wil hem nog wel graag afmaken.
ik wil nog wel een wedstrijd spelen, heb er nog geen gespeeld haha.... ik stel een nieuwe team voor, we gaan knutselen en zetten lynx, boned, mokah, spriggan en mij bij elkaar. _/-\o_

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

• MadMax12
jurgenb1990 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 10:29:
[...]

ik wil nog wel een wedstrijd spelen, heb er nog geen gespeeld haha.... ik stel een nieuwe team voor, we gaan knutselen en zetten lynx, boned, mokah, spriggan en mij bij elkaar. _/-\o_
:F :X :?

• DeFries
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 25-06 22:42
Heb een Deathadder met 3500DPI. Hij staat vanuit het programma op 1800. In game staat sensitive on 35.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-07 14:43
DeFries schreef op donderdag 01 september 2016 @ 23:46:
[...]

Heb een Deathadder met 3500DPI. Hij staat vanuit het programma op 1800. In game staat sensitive on 35.
Ja das vrij hoog inderdaad :P Meeste pro's spelen op 400 dpi en ~10sens met ~50ADS.. Maar voor mij is dat wel iets te laag zit nu op 1000dpi 30sens en 40ADS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Gisterende settings 5 punten omlaag gegooid. Werd echt helemaal gek.... Heb het weer terug gezet.... Later maar weer eens proberen, maar viel mij echt wel tegen. Bang dat ik niet snel genoeg meer was.
arienvanhelden schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 09:58:
[...]

Ja das vrij hoog inderdaad :P Meeste pro's spelen op 400 dpi en ~10sens met ~50ADS.. Maar voor mij is dat wel iets te laag zit nu op 1000dpi 30sens en 40ADS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
DeFries schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 12:20:
Gisterende settings 5 punten omlaag gegooid. Werd echt helemaal gek.... Heb het weer terug gezet.... Later maar weer eens proberen, maar viel mij echt wel tegen. Bang dat ik niet snel genoeg meer was.

[...]
Zou het ook met 1 per keer afbouwen, maar als je je sens aanpast is het gewoon hetzelfde alsof dat je het spel voor het eerst speelt alleen met alle map knowledge etc. Je moet alles weer opnieuw leren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Hooooooiii, platinum 3..... doei!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Speel jij nu nog Siege?
Niet druk bezig met BF1??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
MadMax12 schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:47:
[...]

Speel jij nu nog Siege?
Niet druk bezig met BF1??
ja battlefield was wel lache maar omdat het elke keer dezelfde map is, wordt het erg snel saai. Dus na een uurtje spelen neig ik al snel terug naar siege haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
jurgenb1990 schreef op maandag 05 september 2016 @ 08:51:
[...]

ja battlefield was wel lache maar omdat het elke keer dezelfde map is, wordt het erg snel saai. Dus na een uurtje spelen neig ik al snel terug naar siege haha
Haha, jammer weer dit... Maar heb wel gehoord dat best veel mensen hem tegen vinden vallen? Is blijkbaar bijna een Battlefront copy paste, maar misschien dat dat alleen tijdens de beta is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
arienvanhelden schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:37:
[...]

Haha, jammer weer dit... Maar heb wel gehoord dat best veel mensen hem tegen vinden vallen? Is blijkbaar bijna een Battlefront copy paste, maar misschien dat dat alleen tijdens de beta is?
ik denk dat de volledige game wel meer variatie heeft omdat er dan meer maps zijn, dus een stuk leuker. Ook zijn er nu te veel bugs.... je spawmt soms en dan heeft niemand een gun, kan je alleen maar rondlopen.... soms kan je niet bukken enzovoorts.

Overigens, gisteren ook een flinke bug in siege.... wij speelden favela (spannende game) ineens kan heel ons team niet crouch of prone... enemy natuurlijk wel gewoon dus was een erg lastige ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
arienvanhelden schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:37:
[...]

Als je 6 kogels in iemand jaagt met een vrij krachtig wapen en die gaat niet dood.... Wapens die overal heen schieten behalve daar waar jij aimt. De gehele flow voelt voor mij persoonlijk gewoon niet goed. Vermaak mij nog prima met Siege dus blijf dat nog mooi door spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
DeFries schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:44:
[...]

Als je 6 kogels in iemand jaagt met een vrij krachtig wapen en die gaat niet dood.... Wapens die overal heen schieten behalve daar waar jij aimt. De gehele flow voelt voor mij persoonlijk gewoon niet goed. Vermaak mij nog prima met Siege dus blijf dat nog mooi door spelen.
Lijkt wel een slechte hit detection patch van ubi :P Mja daar is het ook beta voor he, ubi krijgt het voor elkaar om het nog te verprutsen bij 4.0 |:( Hoop dat die hit detection snel gefixed wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
jurgenb1990 schreef op maandag 05 september 2016 @ 09:48:
[...]

ik denk dat de volledige game wel meer variatie heeft omdat er dan meer maps zijn, dus een stuk leuker. Ook zijn er nu te veel bugs.... je spawmt soms en dan heeft niemand een gun, kan je alleen maar rondlopen.... soms kan je niet bukken enzovoorts.

Overigens, gisteren ook een flinke bug in siege.... wij speelden favela (spannende game) ineens kan heel ons team niet crouch of prone... enemy natuurlijk wel gewoon dus was een erg lastige ronde.
Das wel een hele gare bug, nog nooit van gehoord eigenlijk. Had gisteren op house een reload bug, gooide mijn c4 tegen de muur, klik ik op detonate, gebeurt er niks... C4 maar kapot geschoten want kon hem niet nog een x triggeren en toen had ik een reload bug, kan alleen nog maar schieten met de kogels die ik had en als ik wou reloaden bleef die non-stop aan een stuk door reloaden :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
arienvanhelden schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:21:
[...]

Das wel een hele gare bug, nog nooit van gehoord eigenlijk. Had gisteren op house een reload bug, gooide mijn c4 tegen de muur, klik ik op detonate, gebeurt er niks... C4 maar kapot geschoten want kon hem niet nog een x triggeren en toen had ik een reload bug, kan alleen nog maar schieten met de kogels die ik had en als ik wou reloaden bleef die non-stop aan een stuk door reloaden :F
ja dat was echt fucking irri want in favela kan dus alles kapot, en je kan nergens achter gaan zitten of liggen haha.... Gisteren ook een game tegen een aantal diamond/plat 3 kerels (ook twee kerels van Savage ESL clan) we begonnen met 0-2 achterstand... na enige tijd werd het 3-2 voor ons... laatste ronde was het 4 man van ons tegen 1 van hun, krijg ik een DDOS van de enemy (volgens mij was ik ook de host van de game). Dus ik krijg 40 punten aftrek, rest van mijn team allemaal pluspunten. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
jurgenb1990 schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:38:
[...]

ja dat was echt fucking irri want in favela kan dus alles kapot, en je kan nergens achter gaan zitten of liggen haha.... Gisteren ook een game tegen een aantal diamond/plat 3 kerels (ook twee kerels van Savage ESL clan) we begonnen met 0-2 achterstand... na enige tijd werd het 3-2 voor ons... laatste ronde was het 4 man van ons tegen 1 van hun, krijg ik een DDOS van de enemy (volgens mij was ik ook de host van de game). Dus ik krijg 40 punten aftrek, rest van mijn team allemaal pluspunten. :(
Tegen Hansen en jahk zeker? Maar das mooi kut, weet je zeker dat het DDOS was? Want volgens mij hebben ze dat host verwijdert, hebben ze alleen nog maar in T-hunt dacht ik en je IP moet sws hidden zijn, enige IP die je kunt achterhalen volgens mij is server IP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
arienvanhelden schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:22:
[...]

Tegen Hansen en jahk zeker? Maar das mooi kut, weet je zeker dat het DDOS was? Want volgens mij hebben ze dat host verwijdert, hebben ze alleen nog maar in T-hunt dacht ik en je IP moet sws hidden zijn, enige IP die je kunt achterhalen volgens mij is server IP
tegen oneshooter en fisker. Maar het leek vrij veel op een DDOS, mijn internet lag er niet uit, alleen die betreffende ranked game crashte... Iedereen lag eruit, iedereen kreeg pluspunten in ons team behalve ik. De enemy kon met geen mogelijkheid die game nog winnen en ik stond met een carry bovenaan (dus leek mij wel echt gericht op mij). Al zou dit een crash zijn dan was het wel perfect getimed, precies in de ronde dat de enemy de laatste ronde nooit meer kon winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
jurgenb1990 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 07:43:
[...]

tegen oneshooter en fisker. Maar het leek vrij veel op een DDOS, mijn internet lag er niet uit, alleen die betreffende ranked game crashte... Iedereen lag eruit, iedereen kreeg pluspunten in ons team behalve ik. De enemy kon met geen mogelijkheid die game nog winnen en ik stond met een carry bovenaan (dus leek mij wel echt gericht op mij). Al zou dit een crash zijn dan was het wel perfect getimed, precies in de ronde dat de enemy de laatste ronde nooit meer kon winnen.
Hmm, das wel erg strange inderdaad... Dan moeten ze mss een andere manier hebben gevonden om je IP te achterhalen

https://www.twitch.tv/euqistym/v/87754256?t=08m11s Eerste game, eerste ronde gisteren, gelijk een ace :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
arienvanhelden schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:07:
[...]

Hmm, das wel erg strange inderdaad... Dan moeten ze mss een andere manier hebben gevonden om je IP te achterhalen

https://www.twitch.tv/euqistym/v/87754256?t=08m11s Eerste game, eerste ronde gisteren, gelijk een ace :+
smoke O+ love it! Ik nog 300 punten voor diamond :) gisteren ook weer 5 games gespeeld, 5 gewonnen waarvan ook nog 2x een surrender-bug door de enemy.... lullo's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Misschien dat er in update 4.2 een oplossing komt voor die surrender-bug.

4.2 komt half september als je onderstaande leest van Ubisoft.
Diamond Rank Rewards - Coming in 4.2

We have been able to isolate the and correct the issue that resulted in Diamond ranked players not receiving the proper charm after Season 2 ended.

Diamond Rank Weapon Charms will be distributed in Patch 4.2, scheduled for mid-September.

All players that should have received the charm will be met with a pop-up when logging in the first time after Patch 4.2 is deployed. We apologize for the delay, and want to thank you for your patience.
EDIT: Surrender-bug staat er in.
Komt in 4.2.
Connectivity & Installation

[PC][BattlEye] BattlEye Troubleshooting
•We are aware that some users are encountering difficulty when attempting to run the game with BattlEye. Please refer to the FAQ here, and the troubleshooting thread here.

[XB1/PS4/PC][Multiplayer] Connection Issues / IPv6 [In progress]
•If your Internet provider is using an IPv6 protocol and you are experiencing issues with online functions of the game, please make sure that IPv4 protocol support is enabled in your router settings. Unfortunately due to sheer number of different router models available on the market we are unable to guide you how to do it, but information regarding this setting should be available in your router's manual or on your ISP's support website.

[PS4][Multiplayer] Error: [2-0x0000C004] [Reported]
•This error code is caused by the players PS4 account being set to "Appear Offline".

Performance

[PC][BattlEye] Poor Laptop FPS
•We are aware that some users are facing significantly decreased performance when attempting to play on a laptop. Please refer to the troubleshooting thread here.

Bugs & Glitches

[XB1/PS4/PC][Bug/Glitch][Blackbeard] Gun Shield disappears in 3rd person when pressed against a collision surface [Reported]
•Blackbeard's Gun Shield will disappear in 3rd person when the character model is against a surface that has a collision field, like a wall or another character model.

[XB1/PS4/PC][Bug/Glitch][Border] Hostage doesn't move after attackers have taken them [Reported]
•In some rare instances, the Hostage will not move after being grabbed by the Attacking Operators.

[XB1/PS4/PC][Bug/Glitch] Nitro Cells and Cluster Charge grenades will sometimes not clip properly [Reported]
•We are investigating cases that lead to Nitro Cells being thrown through windows and then appearing back at the window, as if stuck to a barricade.

[XB1/PS4/PC][Bug/Glitch][Thermite] Thermite charges sometimes don't blow up the reinforced wall [Reported]
•In some instances, an Exothermic charge does not properly destroy a reinforced wall.

•Scheduled to be fixed in 4.2

[XB1/PS4/PC][Bug/Glitch] Surrendering doesn't award the other team a victory [Reported]
•We are aware that on some occasions a team is not being award a victory when the enemy team surrenders.

•Scheduled to be fixed in 4.2

[New][XB1/PS4/PC][Bug/Glitch][Kanal] Attackers are clip through a wall [Reported]
•There is a wall on this map that Attackers are able to clip through.

[New][XB1/PS4/PC][Bug/Glitch][Valkyrie] Defuser destruction [Reported]
•Valkyrie is able to perform a series of actions that can instantly destroy the defuser.

[New][XB1/PS4/PC][Bug/Glitch] Weapons remain in an infinite loading animation [Reported]
•In some cases, a player can be stuck in an infinite reloading animation.

[New][XB1/PS4/PC][Bug/Glitch] Weapons remain in an infinite loading animation [Reported]

[New][XB1/PS4/PC][Bug/Glitch][Plane] Clipping in to the wall of luggage room [Reported]
•Players are able to force a collision by performing specific actions that can lead to clipping through the wall of the luggage room.

[New][XB1/PS4/PC][Bug/Glitch] Ranked join in progress [Reported]
•Players are reporting that they are joining Ranked matches that are already in progress.

[New][XB1/PS4/PC][Bug/Glitch] Reload being cancelled [Reported]
•Going prone while in the middle of reloading cancels the action. This is not intended.

General

[XB1/PS4/PC][General] Hit Detection/Registration [In progress]
•We are continually improving hit detection and hit registration with each update.

[ Voor 75% gewijzigd door MadMax12 op 06-09-2016 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
jurgenb1990 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:34:
[...]

smoke O+ love it! Ik nog 300 punten voor diamond :) gisteren ook weer 5 games gespeeld, 5 gewonnen waarvan ook nog 2x een surrender-bug door de enemy.... lullo's
Ja smoke met SMG is wel echt king, die surrender bug is gewoon kut... Ik denk dat wij er gisteren 9 hebben gespeeld 1 verloren en 1 surrender bug, ik ging wel lekker, zowat elke game minimaal 10 kills :9~ Heb op me Ash en Jager een holographic gezet i.p.v. ACOG, kan ik nog ietsje agressiever spelen

Hier nog een ace https://www.twitch.tv/euqistym/v/87754256?t=03h08m13s

[ Voor 5% gewijzigd door arienvanhelden op 06-09-2016 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
arienvanhelden schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 10:43:
[...]

Ja smoke met SMG is wel echt king, die surrender bug is gewoon kut... Ik denk dat wij er gisteren 9 hebben gespeeld 1 verloren en 1 surrender bug, ik ging wel lekker, zowat elke game minimaal 10 kills :9~ Heb op me Ash en Jager een holographic gezet i.p.v. ACOG, kan ik nog ietsje agressiever spelen

Hier nog een ace https://www.twitch.tv/euqistym/v/87754256?t=03h08m13s
ja leuk op dat niveau spelen, kan je tenminste nog een keer een ace maken.... Platinum niveau of hoger is dat een stuk moeilijker. Daarentegen is clutchen met een caveira ook erg bevredigend. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
jurgenb1990 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:31:
[...]

ja leuk op dat niveau spelen, kan je tenminste nog een keer een ace maken.... Platinum niveau of hoger is dat een stuk moeilijker. Daarentegen is clutchen met een caveira ook erg bevredigend. O-)
True dat, voordeel van smurfen :P Nu gold 2 ofzo en moet nog 200 punten op mijn main voor diamond. En zon caveira interigate kan inderdaad de hele game omgooien

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MadMax12
@Jurgen, ik voel hier een ESL-team voor jou aankomen.
Lekker dichtbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
MadMax12 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 14:39:
@Jurgen, ik voel hier een ESL-team voor jou aankomen.
Lekker dichtbij!
haha ja zeker vet, maar heel eerlijk gezegd bestond dit vroeger al. Voordat iedereen thuis kabel of adsl had, had je nog gewoon internet cafe's.... Toen ik 14-15 was ging ik al elke vrijdagavond en zaterdagavond counterstrike 1.6 spelen in een internetcafe in de buurt, 2,5 gulden per uur en dan ook wars 5vs5 tegen elkaar spelen. Is eigenlijk hetzelfde principe als wat deze mannen in breda willen gaan opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Is ook niets nieuws inderdaad, maar wel leuk.
Gelukkig veel te ver weg voor mij.
Maar aangezien er aardig wat mensen op TS uit Brabant komen is er vast wel animo om daar Siege te gaan spelen.
ALS ze dat daar aan gaan bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
MadMax12 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:01:
Is ook niets nieuws inderdaad, maar wel leuk.
Gelukkig veel te ver weg voor mij.
Maar aangezien er aardig wat mensen op TS uit Brabant komen is er vast wel animo om daar Siege te gaan spelen.
ALS ze dat daar aan gaan bieden.
Maar te hopen dat ze dan ook een hall of fame hebben O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
arienvanhelden schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:26:
[...]

Maar te hopen dat ze dan ook een hall of fame hebben O-)
Voor Jurgen, Spriggann, lmxBoned, Moker en lmxLynx?? _O- _O- oOo _/-\o_

En natuurlijk een ereplaats voor Floksor voor zijn stem!

[ Voor 10% gewijzigd door MadMax12 op 06-09-2016 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
MadMax12 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:41:
[...]

Voor Jurgen, Spriggann, lmxBoned, Moker en lmxLynx?? _O- _O- oOo _/-\o_

En natuurlijk een ereplaats voor Floksor voor zijn stem!
Ho ho ho, vergeet Hubi und Insane niet, onze duitse comrads! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 26-09 10:53
huh wat?

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFries
Die Duitsers heb ik gisteren voor het eerst mee gespeeld. Ging wel erg lekker die pot. Hadden een sterk team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
En we hebben weer onderhoud vandaag!
Zie onderstaande van het Ubi forum.
Dus tussen 18:00 en 19:00 gaat alles iets langer duren met aanloggen.
We will be performing scheduled maintenance on the UbiServices on Wednesday September 7th. From 12:00 - 01:00 PM EDT.

During this time the Ubisoft Club Challenges and Web Stats will be impacted, and you might experience longer times when logging into the game.

We thank you for your understanding and your patience!
Tevens geven ze een compensatie voor een storing, zie onderstaande.
Geen idee of er mensen hier last van hebben gehad.
Compensation for Outage on 09/04-09/05

Hello everyone

For every user that logged in on 09/04-09/05, we will be awarding you a 7 Day Booster as compensation for the outage that was experienced. This will be granted to all platforms.

We apologize for the inconvenience and thank you for your patience!

[ Voor 39% gewijzigd door MadMax12 op 07-09-2016 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Ik heb idd die booster gekregen had geloof ik weinig last, dus prima, ik kom vanavond nog wel even online

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge0force
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-06 08:01
Heb vandaag Steenvlek en SirNeverLuck betrapt in een bootje :o

http://imgur.com/jdO9yGY

Na afloop was Steenvlek helemaal weg van de aarde...

http://imgur.com/tVzOm69

[ Voor 14% gewijzigd door Ge0force op 07-09-2016 23:07 ]

• Big-Opti
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09 13:02
Meanwhile on twitter:

https://twitter.com/Rainbow6Game/status/773913772817846272
Twitch drone tijdens de prep fase? 8)7

Ik hoop het eigenlijk van niet, want dan gaan meteen alle gadgets er aan.

Verwijderd

Big-Opti schreef op donderdag 08 september 2016 @ 19:21:
Meanwhile on twitter:

Zou wel cool zijn als Twitch gadgets kon spotten. Met melding van spotting en dat ze rood blijven totdat de verdediger ze verplaatst. Heeft die gast tenminste wat waarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 09:09
Even de andere kant op... Ik krijg steeds meer het gevoel dat deze game 'kapot' gepatcht is en hierdoor niet meer fatsoenlijk speelbaar is.

De beta versie vond ik destijds beter spelen dan de uiteindelijke versie waar we nu, na de laatste patch, mee zitten.

Wat ik vanmiddag tegen een gamebuddy zei: "Eerst waren de potjes in RB6: Siege nog spanning en sensatie, nu is het puur geluk als je een keer wint"
Ik speel overigens ontzettend veel met andere gasten. Elke keer wel een team van 3 t/m 5 man dus qua teamwork zit het wel goed. Maar als ik eens goed naar de afgelopen tijd terug kijk besef ik me dat er steeds meer geklaagd wordt over het dilemma wat RB6: Siege heet...

Na elke patch ontstaan er wel nieuwe problemen en je ziet nu, na de laatste patch, enorm goed dat de hit detection simpelweg RUK is al dan niet in combinatie met de latency van anderen en van jezelf. Killcams laten gewoon zien dat je tegenstander een halve meter naast schiet en nog lig je neer...

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie dit ervaren...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Yo_flow schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 02:26:
Even de andere kant op... Ik krijg steeds meer het gevoel dat deze game 'kapot' gepatcht is en hierdoor niet meer fatsoenlijk speelbaar is.

De beta versie vond ik destijds beter spelen dan de uiteindelijke versie waar we nu, na de laatste patch, mee zitten.

Wat ik vanmiddag tegen een gamebuddy zei: "Eerst waren de potjes in RB6: Siege nog spanning en sensatie, nu is het puur geluk als je een keer wint"
Ik speel overigens ontzettend veel met andere gasten. Elke keer wel een team van 3 t/m 5 man dus qua teamwork zit het wel goed. Maar als ik eens goed naar de afgelopen tijd terug kijk besef ik me dat er steeds meer geklaagd wordt over het dilemma wat RB6: Siege heet...

Na elke patch ontstaan er wel nieuwe problemen en je ziet nu, na de laatste patch, enorm goed dat de hit detection simpelweg RUK is al dan niet in combinatie met de latency van anderen en van jezelf. Killcams laten gewoon zien dat je tegenstander een halve meter naast schiet en nog lig je neer...

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe jullie dit ervaren...?
Dat het kapot gepatcht wordt vind ik vrijwel onzin, laatste patch heeft voor veel minder shotgun gezorgd en de meta verandert. Dat hit detection minder is geworden klopt, hebben ze ook aangegeven en wordt wss de eerst volgende patch al weer gefixed. Dat het potje winnen op basis van geluk is ben ik ook totaal niet met je eens. Je wilt dus zeggen dat mensen die Diamond of Platinum zijn dat puur op basis van geluk is.

Wat ik wel een irritante bug vind is de surrender glitch, maar ook die wordt gepatched. Dat mensen zeggen dat het spel meer stuk gaat dan dat het gefixed wordt moeten even hun potje zout legen. Wij vroegen om een anti-cheat en BattlEye gaat tekeer als een wild beest, wij vroegen om een surrender button, die hebben we gekregen al mochten ze die inderdaad even wat getest hebben. |:(

Had gisteren nog een heerlijke clutch trouwens: https://www.twitch.tv/euqistym/v/88302892?t=54m40s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 11:02

Martinspire

Awesomeness

Big-Opti schreef op donderdag 08 september 2016 @ 19:21:
Meanwhile on twitter:

Wordt interessant inderdaad. Moet je ze later neerzetten. Reinforce kan nog prima. Maakt het in ieder geval een stuk interessanter om te twitchen maar misschien zetten ze er een limiet op van wat je kunt? Bv 3x schieten ofzo?

Verder:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/f8auwmi31ckx.gif
Doc krijgt waarschijnlijk ook een boost!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
En er zijn weer nieuwe bugs toegevoegd.
Iemand er ervaring mee?
[New][XB1/PS4/PC][Bug/Glitch][Kanal] Attackers are clip through a wall [Reported]
•There is a wall on this map that Attackers are able to clip through.

[New][XB1/PS4/PC][Bug/Glitch][Valkyrie] Defuser destruction [Reported]
•Valkyrie is able to perform a series of actions that can instantly destroy the defuser.

[New][XB1/PS4/PC][Bug/Glitch][Plane] Clipping in to the wall of luggage room [Reported]
•Players are able to force a collision by performing specific actions that can lead to clipping through the wall of the luggage room.

[New][XB1/PS4/PC][Bug/Glitch] Ranked join in progress [Reported]
•Players are reporting that they are joining Ranked matches that are already in progress.

[New][XB1/PS4/PC][Bug/Glitch] Reload being cancelled [Reported]
•Going prone while in the middle of reloading cancels the action. This is not intended.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Ik zag net iets vreemds in Siege. Kerel had nog 1 HP. Zijn teammaat gooit een C4 op hem, waardoor hij down gaat, en weer gerevived kon worden. Ik had geen idee dat dit kon.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=ry9dwntAVpY]

Iemand die dit ook gebruikt? En zo ja, vanaf hoeveel HP kan dit? (1 tot ...?).

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 11:28
Edzeau schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 19:06:
Ik zag net iets vreemds in Siege. Kerel had nog 1 HP. Zijn teammaat gooit een C4 op hem, waardoor hij down gaat, en weer gerevived kon worden. Ik had geen idee dat dit kon.

[video]

Iemand die dit ook gebruikt? En zo ja, vanaf hoeveel HP kan dit? (1 tot ...?).
Kan ook met een stun grenade. Wel even opletten of er niemand om de hoek staat ;)

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Oh man, het idioten op de zaterdagochtend op XBL dat Terror Hunt doet, is echt niet normaal. Hoe vaak ik nu wel niet met C4 geteamkilled ben, de hostage geteamkilled is of dat Castle alle binnendeuren gaat dichtmaken zonder ook maar enige aandacht te besteden aan het raam pal naast de hostage is echt gigantisch.

Sowieso snap ik niet dat C4 een instakill is, terwijl je met een pistool, geweer of shotgun meerdere magazijnen erin moet pompen. En een hostage in 1 keer dood maken is ook vragen om problemen. Goed, het is dat ik er bijna klaar mee ben voor de 1 na laatste achievement (2500 is al binnen, nog maar 15x defense) maar dit kost me vanochtend gewoon zeker een half uur extra)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 26-09 13:14

Oxigeon

En zo is dat!

Ik zag dat deze game via uplay nog maar 16 euro kost voor de pc. Wordt deze game online nog een beetje gespeeld? En kan ik als beginneling een groepje van a der tweakers ofzo joinen? Probleem is namelijk dat ik eigenlijk niemand in de vriendeng roep heb die deze game heeft

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Oxigeon schreef op zondag 11 september 2016 @ 07:53:
Ik zag dat deze game via uplay nog maar 16 euro kost voor de pc. Wordt deze game online nog een beetje gespeeld? En kan ik als beginneling een groepje van a der tweakers ofzo joinen? Probleem is namelijk dat ik eigenlijk niemand in de vriendeng roep heb die deze game heeft
jazeker en je bent welkom op de teamspeak server van TRS

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 22:19
Net tegen een paar gasten ranked gespeeld, pings van >200 én een van die gozers gebruikte een glitch waarbij ie constant onzichtbaar was met Glaz. Gruwelijk irritant, maar toch nog van gewonnen met 5-3. Maar zó frustrerend is dat.

_@/'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:06
Yup. Vanavond ook een paar pottenranked gedaan. Veel ping van 120+. :( Later nog een ronde waarin we 3-0 voorstonden en de enemy zich overgaf. Geen punten gekregen uiteraard.

Matchmaking is voor Ubisoft een groot probleem. Veel verschillen in Rank en ook veel hoge ping. Peekers advantage wordt dan zo groot dat je iemand pas ziet nadat hij je een headshot heeft gegeven.

[ Voor 36% gewijzigd door Uffeltje op 11-09-2016 20:37 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Uffeltje schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:34:
Yup. Vanavond ook een paar pottenranked gedaan. Veel ping van 120+. :( Later nog een ronde waarin we 3-0 voorstonden en de enemy zich overgaf. Geen punten gekregen uiteraard.
die surrender bug is inderdaad heel erg klote.... om nu een hoge rank te kunnen behalen moet je eigenlijk alles winnen of zelf die bug gebruiken. Wij winnen er 4 ( 2 daarvan gebruiken surrender bug) en dan verlies je er 1. Dan krijg je die ene keer dat je verliest meer puntenaftrek dan die 2 keer waarvoor je dus daadwerkelijk punten hebt gekregen.

Om geen last te hebben van die surrender bug kun je in de matchmaking beter die ESL top teams niet dodgen, deze personen hebben nog enigszins een goede naam hoog te houden waardoor ze die bug niet abusen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
jurgenb1990 schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:12:
[...]

die surrender bug is inderdaad heel erg klote.... om nu een hoge rank te kunnen behalen moet je eigenlijk alles winnen of zelf die bug gebruiken. Wij winnen er 4 ( 2 daarvan gebruiken surrender bug) en dan verlies je er 1. Dan krijg je die ene keer dat je verliest meer puntenaftrek dan die 2 keer waarvoor je dus daadwerkelijk punten hebt gekregen.

Om geen last te hebben van die surrender bug kun je in de matchmaking beter die ESL top teams niet dodgen, deze personen hebben nog enigszins een goede naam hoog te houden waardoor ze die bug niet abusen.
True, maar is wel wat moeilijker als andere random teams natuurlijk. Maar die van gister ging wel lekker ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Uffeltje schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:34:

Matchmaking is voor Ubisoft een groot probleem. Veel verschillen in Rank en ook veel hoge ping. Peekers advantage wordt dan zo groot dat je iemand pas ziet nadat hij je een headshot heeft gegeven.
Dat ze me een headshot schieten kan ik nog inkomen, maar als je ze al meerdere kogels ziet schieten voor de headshot raak is, baal ik er helemaal van. In die tijd had jij namelijk een headshot kunnen schieten.

Verder merk ik dat ik momenteel ook in casual alleen maar met mensen gematched wordt die het spelletje ook kennen en veel zaken misbruiken om te winnen. Als ik nu niet met mn vrienden speel maar alleen, is er dus geen lol meer aan want dat win je 9/10 keer gewoon niet meer (gebrek aan informatie en samenwerken speelt je dan al snel parten). Zeker als er niemand voicechat gebruikt (in ieder geval niet iets waar ik wat aan heb en de mensen die wel een microfoon hebben, zitten rustig met anderen te praten of met muziek/herrie op de achtergrond :/

Wel jammer dat de matchmaking daar toch niet echt rekening mee houdt. Als je een modus had met alleen einzelgangers, dan had ik dat nog wel interessant gevonden. Ook het verschil tussen ranked en casual is vrijwel nihil geworden.

Ik heb momenteel alles op 1 achievement na gehaald op de X1. Moet alleen de breaching charge kill nog maar die is eigenlijk onmogelijk geworden momenteel. Misschien dat die in het open weekend nog te behalen was (of in te toekomst is) want de kans dat ik nu dat ga halen is vrijwel nul. Niemand zit meer bij ramen of deuren in de buurt en ze horen je ook veel vaker. Bovendien is de situatie dat je hem ergens kunt plakken als iemand anders de hostage pakt of de bom plant ook veel kleiner omdat die ook beter opletten en minder ver van de objective af gaan zitten.

Tel daarbij dat ik ik de meeste gevallen met idioten samenwerk die er geen bal van snappen of de meest debiele dingen gaan doen en je feest is compleet. Ik ben al wel wat teruggevallen, maar veel helpt het nog niet. Een paar maanden terug toen ik nog lager in rank was, had ik er in ieder geval nog een stuk meer plezier in dan nu. Vooral ook omdat je nog wel eens wat kon aankloten of nog wel eens een n00b tegen kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Martinspire schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:38:
[...]

Dat ze me een headshot schieten kan ik nog inkomen, maar als je ze al meerdere kogels ziet schieten voor de headshot raak is, baal ik er helemaal van. In die tijd had jij namelijk een headshot kunnen schieten.

Verder merk ik dat ik momenteel ook in casual alleen maar met mensen gematched wordt die het spelletje ook kennen en veel zaken misbruiken om te winnen. Als ik nu niet met mn vrienden speel maar alleen, is er dus geen lol meer aan want dat win je 9/10 keer gewoon niet meer (gebrek aan informatie en samenwerken speelt je dan al snel parten). Zeker als er niemand voicechat gebruikt (in ieder geval niet iets waar ik wat aan heb en de mensen die wel een microfoon hebben, zitten rustig met anderen te praten of met muziek/herrie op de achtergrond :/

Wel jammer dat de matchmaking daar toch niet echt rekening mee houdt. Als je een modus had met alleen einzelgangers, dan had ik dat nog wel interessant gevonden. Ook het verschil tussen ranked en casual is vrijwel nihil geworden.

Ik heb momenteel alles op 1 achievement na gehaald op de X1. Moet alleen de breaching charge kill nog maar die is eigenlijk onmogelijk geworden momenteel. Misschien dat die in het open weekend nog te behalen was (of in te toekomst is) want de kans dat ik nu dat ga halen is vrijwel nul. Niemand zit meer bij ramen of deuren in de buurt en ze horen je ook veel vaker. Bovendien is de situatie dat je hem ergens kunt plakken als iemand anders de hostage pakt of de bom plant ook veel kleiner omdat die ook beter opletten en minder ver van de objective af gaan zitten.

Tel daarbij dat ik ik de meeste gevallen met idioten samenwerk die er geen bal van snappen of de meest debiele dingen gaan doen en je feest is compleet. Ik ben al wel wat teruggevallen, maar veel helpt het nog niet. Een paar maanden terug toen ik nog lager in rank was, had ik er in ieder geval nog een stuk meer plezier in dan nu. Vooral ook omdat je nog wel eens wat kon aankloten of nog wel eens een n00b tegen kwam.
Je kunt die achievement volgens mij ook halen met een vriend in een custom game, dat kon vroeger iig weet niet of ze dat eruit gehaald hebben.. Dus gewoon een custom game createn en de breachcharge kill met een vriend uitvoeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Martinspire schreef op maandag 12 september 2016 @ 10:38:
[...]

Als ik nu niet met mn vrienden speel maar alleen, is er dus geen lol meer aan want dat win je 9/10 keer gewoon niet meer (gebrek aan informatie en samenwerken speelt je dan al snel parten).
Ik denk dat je dit op elk spel wel hebt, daarom is ranked ook zo veel beter omdat daar mensen nog echt proberen te winnen. Daarentegen is op casual het niveau wel een stuk lager dan op ranked dus ik win meestal 9 van de 10 games wel :P maar casual moet je ook meer zien als even opwarmen, als je wat hogere ranked games krijgt dan merk je ook wel dat de mensen meer communiceren met elkaar (in casual is dat vrij nutteloos omdat het merendeel het spel niet snapt of amper engels spreekt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh. Flashbacks is veel moeilijker. :) Breach Charge heb ik al meerdere kills mee. Ook op Ranked. Als iemand down is, kun je hem zo halen. Mijn eerste was in een potje met jou, kapstok en spartaan. Kreeg een call-out of een rood blokje bij een raam en patsboem een Kill erbij.

Kortom: git gud

Verder herken ik wel wat je zegt. Maar is dat anders dan EERDER? Dit spel komt pas echt tot zijn recht met 5 teamgenoten. Randoms zijn altijd mafketels. En als ze een keer goed zijn is het alleen een race om kills ipv een gecoördineerd potje. Ik vind verliezen omdat iedereen op zoek is naar een Kill frustrerender dan verliezen omdat de tegenstander beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

jurgenb1990 schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:49:
[...]

Ik denk dat je dit op elk spel wel hebt, daarom is ranked ook zo veel beter omdat daar mensen nog echt proberen te winnen. Daarentegen is op casual het niveau wel een stuk lager dan op ranked dus ik win meestal 9 van de 10 games wel :P maar casual moet je ook meer zien als even opwarmen, als je wat hogere ranked games krijgt dan merk je ook wel dat de mensen meer communiceren met elkaar (in casual is dat vrij nutteloos omdat het merendeel het spel niet snapt of amper engels spreekt).
Verwijderd schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:56:
[...]

Meh. Flashbacks is veel moeilijker. :) Breach Charge heb ik al meerdere kills mee. Ook op Ranked. Als iemand down is, kun je hem zo halen. Mijn eerste was in een potje met jou, kapstok en spartaan. Kreeg een call-out of een rood blokje bij een raam en patsboem een Kill erbij.
1: Dat was heel erg lucky. 2: dat was nog het gratis weekend volgens mij, toen waren er echt veel n00bs. Ik daag je uit om het vanavond snel te doen. Juist flash ging bij mij wel prima doordat je het altijd wel kunt doen als iemand down is. Gewoon als je toevallig iemand down schiet, een flashbang gooien en hem daarna killen. Die is juist nog wel te doen als je een beetje logisch speelt. Enige lastige is dat de game niet altijd iets als flash-kill ziet terwijl een tegenstander nog wel verblind is.
Verder herken ik wel wat je zegt. Maar is dat anders dan EERDER? Dit spel komt pas echt tot zijn recht met 5 teamgenoten. Randoms zijn altijd mafketels. En als ze een keer goed zijn is het alleen een race om kills ipv een gecoördineerd potje. Ik vind verliezen omdat iedereen op zoek is naar een Kill frustrerender dan verliezen omdat de tegenstander beter is.
Met randoms kan ik nu niet meer een lekker potje schieten. Dat was een tijd geleden nog wel anders. Of toen was ook de tegenstander een stuk slechter. En de gratis weekenden zijn wel even punten harken, maar volgens mij kom je dan in een andere difficulty-bracket of iets waardoor je eigenlijk altijd wel serieus moet spelen anders haal je niks meer. En tel daar de laggy bullshit en lamers die bugs misbruiken bij (wat je nu echt veel meer ziet), en je feestje is compleet imo.

Ja met 5 man is het nog wel prima, maar stel dat ik nu even wat potjes ga spelen om die breach-achievement te halen in mn eentje, dan faal je daar gewoon keihard in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:06
jurgenb1990 schreef op maandag 12 september 2016 @ 13:49:
[...]

Casual is leuk als je een hoge rank hebt, want matchmaking lijkt daar niet te bestaan. Regelmatig zit ik met een groepje van 5 (gemiddeld rank 75 zilver I, waarvan de hoogste 85 zilver II) tegen een team vol met rank 120+ goud.
arienvanhelden schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:49:
[...]

Je kunt die achievement volgens mij ook halen met een vriend in een custom game, dat kon vroeger iig weet niet of ze dat eruit gehaald hebben.. Dus gewoon een custom game createn en de breachcharge kill met een vriend uitvoeren :)
Zou mooi zijn als dat in een custom game kan. Gisteren plaatste ik voordat ik de defuser aanzette een breaching charge op de grond. Toen twee man aan het disarmen was op nog geen halve meter afstand van de charge liet ik hem ontploffen en ik had niet eens een injure. :o Match verloren dus.

Ik heb de laatste tijd lang niet meer zoveel plezier in de game als in december en januari, toen de verschillen in rank nog veel minder groot waren.

[ Voor 4% gewijzigd door Uffeltje op 12-09-2016 18:17 ]

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
lal, een twitch drone in preparation.... nu zullen de defenders dus eerst die twitch drone moeten zoeken anders zijn al je gadgets nutteloos.
Wel goed om bandit truc tegen te gaan, twitch valt de bandit aan en de thermite breached de muur

[ Voor 25% gewijzigd door jurgenb1990 op 13-09-2016 07:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blackbeard nerf is ook wel nice :P Kut schild een stuk zwakker. Meer recoil. Perfect!

Maar de mooiste change vind ik Doc. Hij is nu daadwerkelijk een echt waardevolle toevoeging. Rook 2.0 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurgenb1990
Cgen1984 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 08:17:
Blackbeard nerf is ook wel nice :P Kut schild een stuk zwakker. Meer recoil. Perfect!

Maar de mooiste change vind ik Doc. Hij is nu daadwerkelijk een echt waardevolle toevoeging. Rook 2.0 :)
nou ik vind het sowieso geniale operators (rook en doc), fijn dat doc dan ook nog gebuffed wordt. Op ranked games tegen sterke tegenstanders spelen wij ook vaak met rook en doc tegelijk. Zijn bijna niet neer te krijgen en die mp5 is ook gewoon een super chille gun.

Dat blackbeard generfed wordt snap ik ook wel, nu wordt je echt te vaak gekilled door een blackbeard die even door een raampje peaked. Zelf speel ik wel ook veel blackbeard maar meer omdat het de game gewoon erg lastig maakt voor de defenders (en easy kills natuurlijk O-) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morgush
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 26-07-2023
En Rook krijgt nu ook impact grenades, dat maakt hem ook nog een stuk beter!

En Twitch met twee shock drones, claymore en minder recoil wordt nu ook vast meer gekozen bij de attackers...

[ Voor 42% gewijzigd door Morgush op 13-09-2016 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-08 15:58

garriej

Ik las ondertieten.

Nou gister de game maar is besteld, zit vanaf morgen twee weken niet thuis maar neem m'n ps4 mee. Dat is lang geleden een shooter op een console, maar dat is geen probleem.

Maar als ik hier alles lees over glitches/bugs etc.. krijg ik er wel iets minder zin in :X We gaan het wel beleven, ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Family Guy
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 26-09 14:22

Family Guy

Pow! Right in the kisser!

garriej schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 09:32:
Nou gister de game maar is besteld, zit vanaf morgen twee weken niet thuis maar neem m'n ps4 mee. Dat is lang geleden een shooter op een console, maar dat is geen probleem.

Maar als ik hier alles lees over glitches/bugs etc.. krijg ik er wel iets minder zin in :X We gaan het wel beleven, ik ben benieuwd.
De community hier speelt dit spel al sinds release erg fanatiek, daar waar andere games na 4 weken nooit meer aangeraakt worden. Vandaar dat deze hier besproken worden, maar in 19 van de 20 gevallen zul je ze niet eens tegen komen.

De lijst van bugs/glitches komt dan ook vaak van Reddit en niet uit eigen ervaring.

Steam ID = Ackerfiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
jurgenb1990 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 07:46:
lal, een twitch drone in preparation.... nu zullen de defenders dus eerst die twitch drone moeten zoeken anders zijn al je gadgets nutteloos.
Wel goed om bandit truc tegen te gaan, twitch valt de bandit aan en de thermite breached de muur
Denk persoonlijk dat Twitch voor een Bandit trick niet werkt, hij heeft de gadget nog vast dus hij pakt gewoon zen gun en schiet de drone.. Maar als je de outside cams uitschiet tijdens prepfase weten ze nooit waar je vandaan komt..

Ben er vrijwel stellig van overtuigt dat Twitch en Doc gespeeld gaan worden in de Pro League, Doc heeft zelfs overheal :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Ik blijf het wel goed vinden dat door het aanpassen/fixen van operators de spelers worden uitgedaagd om nieuwe of andere tactieken te gaan spelen.

En mis ik nou een fix voor de Surrender-bug in de patch-notes??
Edit: op het Ubi-forum wordt er ook al over geklaagd, maar geen antwoord van een Ubi-medewerker tot nu toe. En die zijn vaak wel rap met pareren van klachten als dit onterecht is in hun ogen.

[ Voor 31% gewijzigd door MadMax12 op 13-09-2016 10:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurgenb1990
MadMax12 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:44:
Ik blijf het wel goed vinden dat door het aanpassen/fixen van operators de spelers worden uitgedaagd om nieuwe of andere tactieken te gaan spelen.

Edit: op het Ubi-forum wordt er ook al over geklaagd, maar geen antwoord van een Ubi-medewerker tot nu toe. En die zijn vaak wel rap met pareren van klachten als dit onterecht is in hun ogen.
misschien zeggen ze er express niets van, als dan mensen die surrender-bug weer gebruiken dan krijgen ze een loss, zal ze leren kut abusers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti

Correct, surrender-bug fix zit niet in deze patch.
Daarnaast wordt er (zo goed als) niks gedaan aan hit-detection, server degredation en match making issues. Zaken waar ik zelf enorm veel last van heb.En UBI kennende is de kans behoorlijk groot dat er juist nieuwe bugs glitches bijkomen.

Om nog maar te zwijgen over de enorme meta impact van de game. Defenders hebben nu 2 extra operators met explosieven waarvan Rook er één is, welke ook nog eens bijna altijd gekozen word.

Ik zie het al helemaal voor me, een overhealed ROOk met zijn mp5 en grenades aan het spawnkillen.
Ik durf te wedden dat je op Bank je impact grenade zo de back alley in kan gooien voordat de enemy detection warning afgaat.... of wat te denken van impact grenades operators in combi met een goede pulse speler.

Maar we zullen het gaan meemaken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden

Dit is al aangegeven, komt niet in 4.2, maar pas in 4.3 zie link: https://www.reddit.com/r/...87/42_patch_notes/d7jt17l

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Big-Opti schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:09:
[...]

Correct, surrender-bug fix zit niet in deze patch.
Daarnaast wordt er (zo goed als) niks gedaan aan hit-detection, server degredation en match making issues. Zaken waar ik zelf enorm veel last van heb.En UBI kennende is de kans behoorlijk groot dat er juist nieuwe bugs glitches bijkomen.

Om nog maar te zwijgen over de enorme meta impact van de game. Defenders hebben nu 2 extra operators met explosieven waarvan Rook er één is, welke ook nog eens bijna altijd gekozen word.

Ik zie het al helemaal voor me, een overhealed ROOk met zijn mp5 en grenades aan het spawnkillen.
Ik durf te wedden dat je op Bank je impact grenade zo de back alley in kan gooien voordat de enemy detection warning afgaat.... of wat te denken van impact grenades operators in combi met een goede pulse speler.

Maar we zullen het gaan meemaken 8)7
Ze ontploffen na 1 seconde of op impact, dus je kunt ze niet ver gooien, hoogstens in een raam om mensen net naast het raam te doden, thats about it.. En volgens mij krijgt pulse helemaal geen impact nades? Plus twee operators wisselen er een C4 voor in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
arienvanhelden schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:13:
[...]

Ze ontploffen na 1 seconde of op impact, dus je kunt ze niet ver gooien, hoogstens in een raam om mensen net naast het raam te doden, thats about it.. En volgens mij krijgt pulse helemaal geen impact nades? Plus twee operators wisselen er een C4 voor in
Die 1 sec. was ik even vergeten, moet je even wachten totdat ze wat dichterbij zijn....
En nee Pulse niet nee maar ik ga vaak genoeg dood doordat iemand met pulse mee loopt en hij de intel deelt voor een nitro kill van onderen.

Daarnaast prefereer ik als aanvaller liever dat ze een nitro gooien welke ze nog even moeten opbellen en ik dus in theorie nog minimaal 1 sec. heb om weg te komen dan dat hij meteen on impact in me face ontploft... waardoor, afhankelijk van de dmg die ze doen, je meteen dood bent.

Mark my words dat wordt nog meer opletten als aanvallende partij en elkaar nog meer dekking geven.

Daarentegen ben ik best bereid om achter de pro's aan te hobbelen met doc om ze te blijven overhealen haha. O-) :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big-Opti
Nog even een vraagje aan iedereen:
met welke Field Of View en brightness calibration instellingen spelen jullie?

Ik heb er veel te vaak last van dat ik compleet over een vijand heen kijk omdat hij gewoon totaal niet opvalt tegen zijn achtergrond omgeving. Gister ook weer een rondje onnodig verloren omdat ik Ash niet eens zag staan op een dak... terwijl ik bijna recht op haar afliep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMax12
Big-Opti schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:34:

Ik heb er veel te vaak last van dat ik compleet over een vijand heen kijk omdat hij gewoon totaal niet opvalt tegen zijn achtergrond omgeving. Gister ook weer een rondje onnodig verloren omdat ik Ash niet eens zag staan op een dak... terwijl ik bijna recht op haar afliep.
FOV heb ik op 90, volgens mij maximaal, krijg je iets meer zicht door.
Is wel even wennen aan het "bredere beeld".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden

Ik speel op 70 FOV, calibration zou ik even moeten kijken dat weet ik niet, volgens mij heb ik daar niks aangepast dus gewoon default

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jimz93
  • Laatst online: 26-09 08:25
Staat helemaal open bij bij op 90 :)

In het begin erg wennen maar uiteindelijk speelt het wel prettiger omdat je simpelweg meer ziet.

Een beetje alsof je ineens op een 21:9 monitor zit te gamen ipv 16:9 oid? :9

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-09 11:28
jimz93 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:59:
[...]

In het begin erg wennen maar uiteindelijk speelt het wel prettiger omdat je simpelweg meer ziet.

Vanavond is even checken, bij mij staat het nog standaard. Speel wel op 3440x1440, misschien schaalt het dan juist wel prettiger :)

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
jimz93 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:59:
[...]

ik heb hem volgens mij op 80 op een 21:9 monitor, maar ik heb ook zo nu en dan dat ik de enemy echt totaal niet zie haha :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Er schijnen ook aardig wat mensen op 4:3 te spelen, dan rekt je scherm wat meer uit dus enemies zijn dan ook wat "dikker" dus makkelijker neer te schieten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Big-Opti
Op de valreep pre-patching word er nog even dit gezegd:

"This afternoon, we will disable the Surrender functionality. This will remain disabled until the exploit is fixed in Patch 4.3. "

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks

Waar kan je dat zien? aangezien ik alleen mijn resolutie weet 5760x1080.

edit: stond op 60 nu naar 90 gezet, eens kijken of het wat uitmaakt

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arienvanhelden
Big-Opti schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:50:
Op de valreep pre-patching word er nog even dit gezegd:

"This afternoon, we will disable the Surrender functionality. This will remain disabled until the exploit is fixed in Patch 4.3. "

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Ben zo blij als een klein kind :*) :*) :*) :*) Diamond vanavond _/-\o_

• jurgenb1990
arienvanhelden schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:26:
[...]

Ben zo blij als een klein kind :*) :*) :*) :*) Diamond vanavond _/-\o_
wij hebben gisteravond gewoon weer een team tegen ons gehad waarbij de surrender bug misbruikt werd (geen punten dus). Onze tweede game probeerden ze het ook maar die faalden erin en dus 2 games gewonnen en maar weer van 1 punten (18 punten stelt nog niets voor dus)

jurgenb1990 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 07:43:
[...]

wij hebben gisteravond gewoon weer een team tegen ons gehad waarbij de surrender bug misbruikt werd (geen punten dus). Onze tweede game probeerden ze het ook maar die faalden erin en dus 2 games gewonnen en maar weer van 1 punten (18 punten stelt nog niets voor dus)
GG ubisoft.

De surrenderfunctie staat uit hoor jongens!

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Dan hebben wij gisteren geluk gehad. Alles gewonnen, sommige echt dik 4-0 niemand die het wist/deed.

• jurgenb1990
Cgen1984 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:34:
[...]

GG ubisoft.

De surrenderfunctie staat uit hoor jongens!

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

Dan hebben wij gisteren geluk gehad. Alles gewonnen, sommige echt dik 4-0 niemand die het wist/deed.
ow dan is dat gisteravond laat nog gedaan, toen bleek dat die functie nog aan stond zijn sprigann en moker geleaved omdat je dan toch ranked games voor janlul speelt :(

jurgenb1990 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:08:
[...]

ow dan is dat gisteravond laat nog gedaan, toen bleek dat die functie nog aan stond zijn sprigann en moker geleaved omdat je dan toch ranked games voor janlul speelt :(
Euhm dat zou kunnen. Wij hebben iig de hele avond ranked gedaan. Tot 22:30 ofzo. Tot die tijd geen surrenders gehad. Ik denk iets van 4 of 5 potjes in totaal?

• jurgenb1990
Cgen1984 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 09:11:
[...]

Euhm dat zou kunnen. Wij hebben iig de hele avond ranked gedaan. Tot 22:30 ofzo. Tot die tijd geen surrenders gehad. Ik denk iets van 4 of 5 potjes in totaal?
er staat op reddit dat het ongever 11 uur geleden is aangepast. Dus dat is net na onze games geweest haha.

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23-09 22:19
Wel jammer dat Smoke tegenwoordig dus geen C4 meer heeft en het met impact grenades moet doen. Ik gok dat ik nu een andere favoriete operator ga krijgen. Ik begin pulse al wat meer te waarderen in ieder geval.. :P

_@/'

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Hooooooi, was ik weer (voor de oude rotten). Ik heb gisteren de game weer eens opgestart om te kijken of ik dit weekend even wat tijd kan vinden om mijn aim weer aan te scherpen.

Ik heb 25k+ renown en nog geen operators van SEAL of BOPE unlocked. Which one do I pick first?

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadMax12
Seroczynski schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:15:
Hooooooi, was ik weer (voor de oude rotten). Ik heb gisteren de game weer eens opgestart om te kijken of ik dit weekend even wat tijd kan vinden om mijn aim weer aan te scherpen.

Ik heb 25k+ renown en nog geen operators van SEAL of BOPE unlocked. Which one do I pick first?
Welkom terug d:)b
Lastige keuze. Zijn allemaal redelijk gelijk met elk hun eigen specials en speelstijlen.
Blackbeard was tot gister een logische keuze, maar is nu generfed.
Valkyrie vind ik persoonlijk een fijne operator.
De BOPE heb ik nog te weinig mee gespeeld voor een goed oordeel.

• jurgenb1990
MadMax12 schreef op woensdag 14 september 2016 @ 11:19:
[...]

Welkom terug d:)b
Lastige keuze. Zijn allemaal redelijk gelijk met elk hun eigen specials en speelstijlen.
Blackbeard was tot gister een logische keuze, maar is nu generfed.
Valkyrie vind ik persoonlijk een fijne operator.
De BOPE heb ik nog te weinig mee gespeeld voor een goed oordeel.
blackbeard is generfed maar is niet echt iets van te merken, schild is van 800hp naar een schild van 150hp x 2 schilden.
Als ik op een enemy schiet halen ze nooit meer dan 50hp van mijn schild, heb hem nog nooit hoeven wisselen en nog steeds elke ronde met blackbeard easy 2/3 kills. Gelukkig valt die nerf mee dus, tenzij je een slechte blackbeard bent en niet genoeg hebt aan die 150hp. Ik heb gisteren wel een blackbeard gekilled door zijn schild, toen merkte ik de nerf wel goed. Ik schoot met mp5 van rook 10x op zijn schild en uiteindelijk dus in zijn hoofd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurgenb1990

• jurgenb1990
1 granaatje zorgt ervoor dat je een gaatje hebt waar je doorheen kan vaulten... niet in elke situatie ideaal maar voor bijvoorbeeld een rook zijn deze granaten wel erg handig, hoeft iemand zijn c4 niet te gebruiken om een gat te maken.

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Dit ziet er inderdaad erg handig uit. Verder heb ik nog niet echt veel voordelen gezien van deze granaten (itt C4). Ik gebruik altijd Smoke, dus wil graag wennen aan deze dingen. Echter gister al ervaren dat als je 'm ook maar een beetje verkeerd gooit, je snel de lul bent. Ik gooide 'm ergens tegen een bezemstok aan (of zo iets). :+

Het lijkt er ook op dat de damage van deze granaten veel lager zijn dan C4, klopt dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arienvanhelden
Edzeau schreef op woensdag 14 september 2016 @ 17:05:
[...]

Dit ziet er inderdaad erg handig uit. Verder heb ik nog niet echt veel voordelen gezien van deze granaten (itt C4). Ik gebruik altijd Smoke, dus wil graag wennen aan deze dingen. Echter gister al ervaren dat als je 'm ook maar een beetje verkeerd gooit, je snel de lul bent. Ik gooide 'm ergens tegen een bezemstok aan (of zo iets). :+

Het lijkt er ook op dat de damage van deze granaten veel lager zijn dan C4, klopt dit?
Ja het zijn voornamelijk granaten om gaten te maken, niet echt voor kills, je hebt 3 impact nades nodig om iemand van 3 armor te killen, dus beter te gebruiken voor gaten

• jimz93
  • Laatst online: 26-09 08:25
Ligt de TS eruit?

edit; was slechts een korte down... :+

[ Voor 55% gewijzigd door jimz93 op 15-09-2016 12:13 ]

PSN: Jirozi - Steam / uPlay / origin: jimz93

• DeFries
Heb al in een shield situatie mogen mee maken dat ik bijna dood was door het gebrek aan de c4 :(. Die grenades zijn echt te zwak.
arienvanhelden schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:06:
[...]

Ja het zijn voornamelijk granaten om gaten te maken, niet echt voor kills, je hebt 3 impact nades nodig om iemand van 3 armor te killen, dus beter te gebruiken voor gaten

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

DeFries schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:35:
Heb al in een shield situatie mogen mee maken dat ik bijna dood was door het gebrek aan de c4 :(. Die grenades zijn echt te zwak.

[...]
En wanneer is iemand down dan? 2?
arienvanhelden schreef op woensdag 14 september 2016 @ 18:06:
[...]

3 armor heeft toch geen enkele attacker? Dat is toch alleen als je schildje hebt (waarbij schild als 3e "armor" geldt)?

[ Voor 42% gewijzigd door Martinspire op 15-09-2016 10:16 ]

• jurgenb1990
DeFries schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:35:

[...]
gisteren gooide iemand in chalet van onder trophy room, zon impact grenade tegen het plafond.... ik was dus down in trophy room, nog een impact nade en ik was dood. Ik had volgens mij nog 100hp en dus toch down door die nade. Betwijfel wel of het niet een normale grenade was. Ik heb het idee dat ze toch best wat damage doen, gisteren ook met 50 hp over een impact grenade op mijn kop en dood was ik

Pagina: 1 ... 59 ... 81 Laatste

Let op:
Om keys vragen is niet de bedoeling, net zoals dat het niet de bedoeling is om te melden dat je een code hebt.